Hele fijne jongens om in en op het huis te hebben.

Prima werk geleverd door deze 3 mannen. Er werd goed meegedacht waar de beste plaatsing van de panelen kon plaatsvinden. Netjes gewerkt en goede uitleg gekregen. In de meterkast alles naar tevredenheid aangelegd en aangepast. Kortom wederom een hele positieve ervaring met DSA. Het systeem ziet er weer superstrak uit en werkt naar tevredenheid.

Zeer goed net bedrijf

Van begin tot einde duidelijk .dat is met afspraken maken en met levering .alles duidelijk met mail .en de jongens hebben netjes gewerkt net alles is super verlopen .dikke tien van ons

Kon niet beter

Afspraken worden goed nagekomen en ik heb het personeel als zeer deskundig en vriendelijk ervaren.

Uitstekend geplaatste airco’s

Goed advies, uitstekend geplaatst en gemonteerd door vakmensen. Werken keurig netjes en veilig.

Plaatsing door vakmensen

Vriendelijk personeel, duidelijke uitleg tijdens en na de inbedrijfstelling van de installatie, de volgende dag gebeld door DSA of alles naar wens was. Ben zeer tevreden

Erg tevreden over de zonnenpanelen installatie.

Erg tevreden over de zonnenpanelen installatie.

Alles goed verlopen en keurig op tijd.

Onze ervaring met DSA is uitstekend geweest. Dank voor de vlotte plaatsing.

Professioneel en klantgericht

Goed advies, klantgericht, vakwerk bij plaatsing installatie. Oog voor veilig en secuur werken.

Alles is goed overlegd en goed geregeld

Zonnepanelen door professionals met zorg en aandacht op de daken gelegd. En daarbij eigen veiligheid eerst!

Enorm goed bedrijf

Super tevreden netjes gewerkt en afgewerkt. Ook nog even nabellen. Uitstekende service.

Zeer tevreden over het plaatsen en aansluiten.

Zeer tevreden over het plaatsen en aansluiten.

DSA maakt van succes een vanzelfsprekendheid......

Practise what you preach… Op de site van DSA lees je…..dat ze gaan voor kwaliteit in alle facetten en tevreden klanten. Onze ervaring is dat zij dat ook volledig waar maken. Wij hebben de medewerkers van DSA twee keer op bezoek gehad. De eerste keer werden er panelen op het dak geplaatst en werd de meterkast aangepast aan de nieuwe situatie. Alles werd heel professioneel in orde gebracht. De tweede keer werd er een kleine wijziging op de dakkapel aangebracht en werden er twee nieuwe panelen geïnstalleerd. Coen en Michiel klaarden de klus met verve. Met DSA in zee gaan was en is voor ons een schot in de roos gebleken. Wij bevelen dan ook DSA graag bij iedereen aan die nog op zoek is naar een kwalitatief goede zonne-stroominstallatie waar je nog jarenlang plezier van kunt hebben. Cor 20 januari 2024

DSA heeft goed en snel de Airco beplaatst.

DSA heeft goed en snel de Airco beplaatst.

Waanzinnig oog voor detail, degelijk en vriendelijk

DSA Beheer levert echt op maat oplossingen en persoonlijk advies. Installatie volgens afspraak en oplevering pas als het perfect is. Onze zonnepanelen liggen ongelooflijk strak op ons dak.

Panelen zijn correct en in goed overleg geplaatst.

De monteurs waren goed op de hoogte van wat moest gebeuren. In overleg zijn ze daarna overgegaan tot montage.

leveren net werk

Er zat wel best wat tijd tussen aankoop en levering, maar kwamen de afspraken wel na ze werkten netjes en namen al het afval mee

Lang op gewacht, maar daar zijn ze dan sunpower

Installatie perfect verlopen. Het duurde alleen ontzettend lang voordat wij ze op ons dak hadden liggen. Kwam oa door de vele regen. Helaas werd vergeten om de klant op de hoogte te stellen van de langere wachttijd.

Geweldige service!

Op de info avond alle uitleg gekregen over alle zonnepanelen die er op allerlei daken liggen. Wat het verschil is tussen zonnepanelen. Het was een zeer leerzame avond. Ook werd er uitleg gegeven mbt de veiligheid van diverse zonnepanelen. Dat was zeker ook een van de reden dat wij gekozen hadden voor DSA. Ik had hier een goed gevoel en vertrouwen in. Wij hebben de Maxeon 6 met vogelwering gekozen. Ook de vogelwering is iets waar ik zelf niet aan gedacht zou hebben, maar hierdoor worden veel vogels leed bespaard. Zowel de aanleg van de meterkast, de montage van de zonnepanelen op het dak, de uitleg over de app om het energieverbruik te zien, verliep allemaal heel vlot en netjes. Wat ons betreft is DSA een echte aanrader.

Professioneel en zeer net bedrijf!

Al hebben wij ook wat langer moeten wachten met het installeren van onze zonnepanelen, zijn we zeer tevreden over dit bedrijf. Het duidelijke uitleg op de informatieavond, heeft ons toch doen besluiten om maar wat langer te wachten op onze bestelling. Zeer zeker geen spijt van, en bij plaatsen van airco oid ga ik zeker door DSA laten doen.

Fantastisch werk geleverd.

DSA uit Gemert heeft fantastisch werk geleverd. De zonnepanelen liggen er keurig bij. Ook de meterkast ziet er tiptop uit. Patrick en zijn team zijn dus erg aan te bevelen.

Prettige en professionele organisatie.

Wij zijn zeer tevreden over de plaatsing van de zonnepanelen door DSA. Alles correct verlopen in een prettige sfeer. Nadien ook nog gebeld door het bedrijf of alles naar wens was gegaan.

Een prima en vriendelijk bedrijf

Wij hebben goede ervaring met DSA solar energie BV. Vriendelijke en nette medewerkers. Kwamen om 8.30uur voorrijden en om 13.00uu was het werk alweer geklaard. En alles netjes achtergelaten.

Zegt genoeg als de netbeheerder vol lof is over installatie van het Enphasekastje

We zochten een Sunpower dealer met brabantse gemoedelijkheid en hoge kwaliteit van installeren en ook nog eens een mooie strakke mat op ons dak kon verwezenlijken. Daar is DSA dik in geslaagd!

DSA komt haar afspraken na, fijn bedrijf. Mooi werk geleverd.

Van te voren wordt gebeld wanneer de monteurs komen. Vooraf alles mbt de elektriciteit in orde gemaakt zodat het plaatsen en aansluiten van de zonnepanelen vlot verliep. Monteurs werken erg netjes, ruimen alles op en zijn beleefd. Beantwoorden de vragen zoals uitleg van het gebruik van de app goed. After sales is ook fijn, dat er gebeld wordt hoe de montage verlopen is. Al met al zeer tevreden over DSA en haar medewerkers. Bedrijf is zeer aan te bevelen!

Dommel 7 5422VH Gemert

Over DSA Klimaat en Energiebeheer

DSA klimaat- en energiebeheer is gevestigd in het Brabantse Gemert. De onderneming werd opgericht in 2000 en heeft zich gespecialiseerd in advisering, verkoop en installatie van airconditioning, warmtepompen en zonnepanelen. Ook voor keuring, service en onderhoud (zelfs voor niet door ons geleverde systemen) kunt u bij ons terecht. DSA richt zich zowel op klimaatbeheer als op energiebeheer. Met onze systemen realiseert u een plezierig binnenklimaat, zowel thuis als op uw kantoor of in uw bedrijf. De ontwikkelingen om die systemen milieuvriendelijker en zuiniger te maken, staan niet stil. DSA kent de nieuwste technieken om duurzaam en spaarzaam te koelen, te verwarmen of energie op te wekken. Het accent bij DSA ligt op kwaliteit in alle facetten. We zorgen voor een deskundig advies en leveren hoogwaardige apparatuur van gerenommeerde merken, die we vakkundig installeren. Tevreden klanten, daar staan we voor, elke dag!