Communicatie is wat magertjes.

Advies ervaar ik als matig. Communicatie traag, ik moet steeds erop attenderen. Maar wat betreft montage, de werkzaamheden ervaar ik uitstekend. Ben tevreden.

Kwaliteit mee een K

Snelle service goede prijzen en top personeel.

Snel en vakkundig defecte cv ketetl gefixt,

Erg vriendelijk

De installatie van de warmtepomp was geen succes

Helaas was de installatie van de warmtepomp geen succes. Helaas is de verkeerde unit geleverd en geplaatst, waren de monteurs beugels vergeten en een in laat koppeling. Daarnaast is alles nog niet gereed en moet er verzekeringstechnisch nog wat worden afgerond ivm schade aan een deur, trap en stucwerk op de muur.

plaatsing c.v. is excellent uitgevoerd

Heinen & Hopman heeft het op een uitstekende manier uitgevoerd.. De monteur heeft de plaatsing van de c.v. op een vakkundige manier gedaan. Opdracht gegeven en de volgende dag geplaatst; uitstekende service.

Ik heb goed advies gekregen. Ook de monteur die de instalatie deed , was kundig en snel. Het ziet er netjes uit en werkt perfect.

Betrouwbaar en degelijk.

Wij zijn al jarenlang klant van Heinen & Hopman en hebben goede ervaringen.

Klantvriendelijk

Altijd vriendelijke monteurs en vaak al jaren dezelfde. Dus die kennen je ketel. Alleen de service in de weekenden is veranderd. Je moet echt bedelen dat ze komen zodat je niet in de kou zit en zonder warm water. Hoor dit probleem vaker in het dorp dus dat is jammer. Service was Altijd uitmuntend.

Mijn ervaring is goed

Mijn ervaring is goed ze komen de afspraken na en het werk met eigen personeel is goed.

Alles in goed overleg uitgevoerd.

Goede werkers, pakken zaken goed aan, zijn praktisch ingesteld, deinzen niet terug voor een onverwachte tegenslag en leveren een heel goed resultaat af. Daarnaast zijn ze ook heel erg aardig!

Zeer positief

Goed advies en service. Installatie was professioneel en vlot verlopen met goed overleg tijdens de installatie

Laten tijdig van zich horen.

Heinen en Hopman zorgt ervoor dat als de nood hoog is er iemand langskomt. Ook als ze niet kunnen, houden ze je niet aan het lijntje.

Top bedrijf

Nadat onze ketel in maart kapot ging en de nieuwe die besteld was in juli zou komen hebben ze gebeld met de leverancier en hadden ze bij ons een week later de nieuwe hybride waterpomp geïnstalleerd. Ook van de Mheen elektricien kon een paar weken eerder komen om onze meterkast aan te passen. 2 dagen in de rotzooi maar toen was het hele spulletje weer in werking. Toppertjes zijn het. Blij dat ik het niet in eigen dorp had geregeld en voor de prijs hoef je niet elders te zoeken en deze service krijg je niet overal.

Geweldige service

Super goede samenwerking en het meedenken in oplossingen voor ons bedrijf!

Komen afspraken na en zijn er altijd op de afgesproken tijd.

Goed maar voor verbetering vatbaar

Wij hebben prima contacten en het werk wordt prima gedaan. Alleen de administratie last steken liggen; een offerte die lang op zich laat wachten, Meer maken gevraagd om correspondentie per mail te doen maar dat komt nog steeds via de post. Dat is jammer maar verder een prima bedrijf.

Positief

Ik heb de service van H&H als positief ervaren. Pluspunten waren, de prijs, de snelle afspraak, de goede installatie, transparantie. Één nadeel voor mij was dat de factuur pas na ruim 2 maanden kwam, dat was verwarrend.

Zeer goed bedrijf ! Bij vragen snel reactie , Ook bij afhandeling kleine puntjes

Zeer technisch bekwaam

Heinen & Hopman geeft zeer goed technisch advies en een goede oplossing. De snelheid van reactie zou alleen nog wat verbeterd kunnen worden

In het hele proces van offerte tot montage is er duidelijkheid en fijn contact met kantoor en monteurs. De uitleg was erg duidelijk en ik ben erg blij met mijn nieuwe warmtepomp.

goed gedaan

Alles goed geregeld

Goede ervaring met dit bedrijf. Monteur heeft netjes gewerkt. Alles in orde!

Alles goed geregeld

Goede ervaring met dit bedrijf. Monteur heeft netjes gewerkt. Alles in orde!

De monteur heeft netjes werk geleverd. Tevreden over de ketel.

Over Heinen & Hopman Installaties

Een aangenaam binnenklimaat dankzij kwalitatieve installaties. Een aangename samenwerking met onze klanten door een relatie op te bouwen en een betrouwbare partner te zijn. Aangenaam voor het milieu dankzij toepassing van energiebesparende technieken. Hoge kwaliteit spreekt wat ons betreft voor zich. Wij onderscheiden ons met het beste advies voor maatwerk installaties en staan 24/7 klaar voor onze klanten, zakelijk of particulier.