Filters

1

Na ruim 6 weken schade wordt de expertise weer opgeschoven tot onbepaalde tijd

Begin januari schade door een klant van mandaat. Eerst al de expertise uitgesteld. En nu zijn we bijna drie!!maanden verder en nog steeds niet afgehandeld. Wat een drama. Auto is nu weer hersteld , maar... waar moet ik dit nu van betalen? Krijg namelijk een bericht dat schade rapport nog steeds niet binnen is

  • Aanbevelen? Nee
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Oneens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer oneeens
7

Snel geholpen

Alleen jammer dat ze niet komen kijken en het vanaf een foto begroten

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer oneens, Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Geen mening
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Oneens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

Een en ander is zeer vlot en plezierig afgehandeld

Werd zeer vriendelijk te woord gestaan door de dame die ik aan de lijn had. Kreeg goed advies en was blij dat ik zelf aan mocht geven waar ik de schade van mijn auto mocht laten herstellen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
8

Mooie oplossing

Het was een goede en mooie oplossing wat betreft de aanbieding om het keukenblad op deze manier te laten repareren. Dank daarvoor.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Nee
10

Goed geregeld

Het was fijn dat U alles verzorgd heeft nadat ik schade aan mijn auto kreeg. Met vriendelijke groet, Hanneke Boxtart-Keijser

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk N.v.t.
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
2

jammer van deze vreemde manier van schade afhandelen

het schade bedrag is hoger dan de nieuwwaarde heel raar ? mijn tv is gemaakt maar heb geen garantie meer een nieuwe tv was voor mij beter geweest en voor jullie goedkoper zo ook mijn eigen risico betalen aan een onbekende partij Na een telefoontje van mandaat is het voorval besproken en is het naar redelijkheid opgelost Bedankt voor het adequaat oppakken

  • Aanbevelen? Nee
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer oneeens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? wees eerlijk tegen de klant dit had goedkoper opgelost kunnen worden

Reactie van het bedrijf

Beste meneer V., Wat vervelend voor u dat dit is gebeurd en dat de schadebehandeling niet naar uw verwachting is verlopen. Dit is zeker niet onze bedoeling. Over de schade en uw klacht hebben wij u gebeld en samen met u naar een goede oplossing gezocht. U ontvangt hierover nog een e-mail van ons ter bevestiging. Wij gaan ervan uit dat wij uw klacht hiermee naar uw tevredenheid hebben opgelost. Met vriendelijke groet, Het klachtenteam

6

Wazig

Weinig informatie van jullie

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Geen mening
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Oneens
  • De schade is snel afgehandeld Geen mening
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Erg duur. Geen overleg geweest.

Reactie van het bedrijf

Best meneer/mevrouw S. Dank u wel voor het invullen van ons klanttevredenheidsonderzoek. U geeft onder andere aan dat u weinig informatie van ons kreeg en dat er geen overleg is geweest. Dit is niet onze bedoeling. In de behandeling van de schade willen wij juist volledig en transparant zijn. Wij gebruiken uw beoordeling daarom ter verbetering van onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Het klachtenteam

5

Alles duurde zeer lang

Het duurt allemaal veel te lang. Ik heb maanden op de uitbetaling moeten wachten.

  • Aanbevelen? Nee
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Dunnebier, De afwikkeling van uw schade heeft inderdaad lang geduurd. Uw beoordeling is dan ook begrijpelijk. We streven ernaar om de doorlooptijd van de schades zo kort mogelijk te houden en vertraging te voorkomen. Het spijt ons dat dit in uw geval niet is geslaagd. Voor uw moeite om een review te plaatsen bedanken wij u. U mag van ons een goede service verwachten. We gebruiken uw signaal om onze dienstverlening, ook op dit punt, te verbeteren. Vriendelijke groet, Klachtenteam Mandaat

10

Zoals altijd super goed geholpen!

Prettig, super behulpzaam en snel afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
5

was niet blij met de afhandeling

Kreeg na klacht toch een helpende hand om de schade proberen op te lossen

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Geen mening
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Geen mening

Reactie van het bedrijf

Beste mevrouw Bijlsma, Wat een vervelende situatie voor u. Wij begrijpen dat u de schade wil verhalen op de tegenpartij. Over uw klacht hebben wij u gebeld en aan u een en ander toegelicht over onze mogelijkheden. Ook al ligt er voor ons geen taak in deze schade, wij helpen u wel op weg. Zoals afgesproken sturen wij u op uw verzoek wat informatie daarover toe. Heeft u nog vragen over uw schade, belt u ons dan gerust. Met vriendelijke groet, Klachtenteam Mandaat

10

Prima.

Fijne en snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
3

Op het communicatieve vlak ging alles mis...

Ik heb geen ervaring met schadeclaims indienen. Weet dus ook niet hoelang zoiets duurt, Op 12 oktober jl. liet ik mijn ingevulde schadeformulier + bijlagen in jullie mailbox achter. Eind november werd mij gevraagd naar het nog niet ontvangen ingevulde schadeformulier. (huh??) Tussen 12 oktober en eind november heb ik meerdere malen via mail en telefoon verzocht naar de stavaza. Ik ontving dan de standaarbedankmails voor mijn berichten. Uiteindelijk werd ik afgelopen week door een andere medewerker dan mijn eerste contact te woord gestaan. Mijn eerdere contactpersoon had ik nl. al in ieder geval tweemaal verzocht mij terug te bellen. De andere medewerker zegde toe geen problemen te zien. 24 uur later had ik de toezegging dat een en ander wordt uitgekeerd en afgehandeld.

  • Aanbevelen? Nee
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer oneens
  • De schade is snel afgehandeld Geen mening
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Communicatie moet beter!!!

Reactie van het bedrijf

Beste meneer De Jager, Over de door u gegeven beoordeling en uw schade hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Daarin heeft u nog een en ander aan ons toegelicht. Voor u is het vervelend dat de dienstverlening in uw schade niet is verlopen zoals u van ons kon verwachten, waarvoor onze excuses. Voor de moeite die u heeft genomen om uw ongenoegen kenbaar te maken bedanken wij u. Uw signaal gebruiken wij om onze communicatie, daar waar mogelijk, te verbeteren. Met vriendelijke groet, Klachtenafdeling Mandaat Assuradeuren

7

Afhandeling duurde (te) lang

Heb Alpina moeten inschakelen om mijn claim te bespoedigen. Geen feedback gehad omtrent een formulier dat onduidelijk was overgekomen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Geen mening
  • De schade is snel afgehandeld Oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? neen
6

Omslachtig opgelost

De vervolg schade wordt vergoed de oorzaak niet kosten oorzaak €1,45 slecht dat dit niet wordt meegenomen in de kan me voorstellen bij een groter bedrag dat dit speelt maar bij zo’n klein bedrag lachertje.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Oneens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Oneens, Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Andere reparateurs of klant zelf een reparatie offerte laten regelen
10

Persoonlijke benadering, nette afhandeling

De manier hoe Mandaat de schade behandelt en opvolgt is uitstekend. Een telefoontje is voldoende. Adviseur zoekt vervolgens uit wat de dekking is en hoe e.e.a. beste af te handelen. Uiteraard zelf wel netjes formulieren invullen, maar dan komt het zeker goed. Dank!

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
10

Perfect geregeld

Heel snel en een perrfect gesprek gehad.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Correcte afhandeling.

Duidelijke procedure en correcte afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
10

Heel goed

Mijn annulering van de reis is snel in behandeling genomen. Ook het telefonisch contact was prettig verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Goede afwikkeling ook door tussen persoon

Eerste contact was met tussenpersoon van v.d. linden verzekering en hij heeft duidelijk alles uitgelegd de benodigde papieren hebben wij naar hem gestuurd en hij hiervoor verder gezorgd

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

Ik werd meteen goed geholpen en begrepen

Prettige collega aan de telefoon

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk N.v.t.
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? De fusering is wat verwarrend. Moet moeite doen om contactgegevens te cinden.
10

Eén telefoontje en het was geregeld

Ik had nooit gedacht dat de afwikkeling van mijn probleem zo snel zou worden gerealiseerd

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? nee
10

Prima afgehandeld

Wij zijn zeer tevreden met de ter zake kundige en vlotte afhandeling van onze opgelopen waterschade.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens, Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
7

De schade is uiteindelijk goed afgehandeld.

Helaas heeft de afwikkeling maar liefst ruim 6 maanden geduurd!!

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
8

Volgens afspraak

Wat ik van mijn verzekeraar verwacht over de afwikkeling zo is het ook verlopen verder geen op of aanmerkingen

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Geen mening
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

De schade is super afgehandeld

Ik werd supersnel en tot mijn volle tevredenheid geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk N.v.t.
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? De service was prima

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.