heel goed

goede hulp met de telefoon dat ging super en met geduld.

• De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens

Heel prettig, vriendelijk en snel geholpen!

Heel vriendelijk te woord gestaan. Duidelijk in hoe de schade in te dienen. En heel snel afgehandeld!

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.

snel en accuraat

schade afhandeling is duidelijk en wordt snel en accuraat afgehandeld

top en snel opgelost

• De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens

zeer snel en goed opgelost

zeer snel opgelost.

• De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens

Goed geregeld

De schade is netjes afgehandeld

duidelijke communicatie

er wordt duidelijk over de voortgang gecommuniceerd

• De schade is snel afgehandeld Geen mening

Top prestaties

Ik ben super blij met de service van hun. Mijn auto kon ik een dag van te voren brengen. Ik haalde Mijn auto weer op en alles zag er spik en span uit. Ze hadden Mijn auto van binnen en buiten gepoetst. Wauw wat een prachtig dienst. Ik beveel deze auto bedrijf echt aan, aan iedereen. Wie wilt nou niet een goede service van de auto.

Top geregeld

De eerste keer dat wij een schade melden en heel snel afgehandeld

• De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.

Klantvriendelijk, adequaat

Duidelijk, snelle en correcte afhandeling.

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens

Snel antwoord en goede service!

Uitsluitend via e-mail contact gehad. Snel en duidelijk antwoord gekregen, ook toen we nog wat extra informatie moesten sturen. Hartelijk dank!

Goed en efficiënt geregeld

Fijn dat er een tussen persoon is waar je de zaak mee kunt bespreken en dat het goed geregeld wordt.

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens

Correcte formulieren en goede afhandeling

Ik had geen moeite met de formulieren die aangeleverd moesten worden. Daarna was alles snel geregeld.

• De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk N.v.t.
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens

Super service en mee denkend

Mijn zoon had acahde aan zijn Leon. Ondanks dat hij all risk verzekerd was was hij van mening dat de kosten voor het herstel zo danig hoog zouden zijn dat hij er van af zag. Ik zelf heb toen gebeld omdat hij met de dag verdrietige werd. En , de schade was weliswaar hoog maar de kosten voor hem vele malen lager dan hij gedacht had. Mede door jullie herinneringen dat er een melding nog open stond en omdat, hij niet reageerde en daarom het dossier gesloten zou worden heb ik uiteindelijk zelf actief onder nomen. :)

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Nee. Gewoon zo blijven. :)

Ben heel tevreden

De eerste keer dat ik contact met U had vond ik het al fijn dat U het van mij overnam op een hele prettige manier. Ik dank U voor de afwikkeling van de schade die ik veroorzaakt heb bij de wasstraat? Met vriendelijke groet, Hanneke Boxtart-Keijser

• De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Geen mening
  • De schade is snel afgehandeld Geen mening

Netjes snel

Vriendelijk aan de tilf snel gehandeld

• Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Geen

Heilbot is voor mij een hulp die altijd klaar staat

Zowel met verzekering bank of makelaardij of financieel advies. Jullie zijn altijd klaar voor snel advies. Al heel wat vrienden en kennissen naar jullie toegestuurd.

Netjes afgehandeld

Snelle reactie. Duidelijke toelichting. Altijd zuur dat ze met dagwaarde rekenen en dat je eigen risico hebt. Maar dat is bekend.

uitstekend

uitstekend

Ja Perfect

Ik vind het geweldig ,Je heb nergens geen omkijken naar. bedankt voor alle service. Herman Reuvers

Prima afgehandeld

Snel en correct

Duurde dat lang zeg...

Schade aan een Apple Watch waardoor deze niet meer naar behoren werkte wilde we graag controleren of we daar voor verzekerd waren. Dat waren maar door eigen risico krijg je niet zoveel meer vergoed (logischerwijs). Maar dat die € 101,10 uitkering zoveel tijd in beslag moet nemen is echt kostbaar. Niet alleen voor ons maar ook voor jullie... Kan niet de bedoeling zijn! Wij zijn doorgaans dik tevreden over onze afhandelingen (en dat zijn er maar weinig) maar dit is echt overdreven.

• De schade was eenvoudig in te dienen Zeer oneens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Oneens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Wellicht dat grote schademeldingen maar tijd en zorgvuldigheid eisen maar kom op..., een klokje toch niet!?

zeer klantgericht

Uitstekend geholpen zowel telefonisch als via de mail. Helder en duidelijk maar vooral zeer snel!

Snelle behandeling

De schade is vlot in behandeling genomen en verwerkt.

• De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk N.v.t.

zie onderstaand bericht

ik ben heel accuraat geholpen door betrokken medewerkers waarvoor dank.