Laden reviews...
Laden reviews...
0 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
Test
De schade was eenvoudig in te dienen
Geen mening
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Geen mening
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Geen mening
De schade is snel afgehandeld
Geen mening
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Geen mening
Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen?
N.v.t.
Beveelt aan
20 August 2024
Barbra
Wijchen
Begin januari schade door een klant van mandaat. Eerst al de expertise uitgesteld. En nu zijn we bijna drie!!maanden verder en nog steeds niet afgehandeld. Wat een drama. Auto is nu weer hersteld , maar... waar moet ik dit nu van betalen? Krijg namelijk een bericht dat schade rapport nog steeds niet binnen is
De schade was eenvoudig in te dienen
Eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Zeer oneens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Oneens
De schade is snel afgehandeld
Zeer oneens
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Zeer oneeens
Beveelt niet aan
25 March 2024
C.J. VAN WIJK
Waardenburg
Alleen jammer dat ze niet komen kijken en het vanaf een foto begroten
De schade was eenvoudig in te dienen
Zeer oneens, Eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Eens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Eens
De schade is snel afgehandeld
Geen mening
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Oneens
Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen?
N.v.t.
Beveelt aan
5 February 2024
Richard stinissen
Dieren
Werd zeer vriendelijk te woord gestaan door de dame die ik aan de lijn had. Kreeg goed advies en was blij dat ik zelf aan mocht geven waar ik de schade van mijn auto mocht laten herstellen.
De schade was eenvoudig in te dienen
Zeer eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
N.v.t.
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Eens
De schade is snel afgehandeld
Zeer eens
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Zeer eens
Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen?
N.v.t.
Beveelt aan
26 January 2024
Lies Harleman
Leuvenheim
Het was een goede en mooie oplossing wat betreft de aanbieding om het keukenblad op deze manier te laten repareren. Dank daarvoor.
De schade was eenvoudig in te dienen
Eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Eens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Eens
De schade is snel afgehandeld
Eens
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Eens
Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen?
Nee
Beveelt aan
24 January 2024
JP Wijbrands
BAARN
Het was fijn dat U alles verzorgd heeft nadat ik schade aan mijn auto kreeg. Met vriendelijke groet, Hanneke Boxtart-Keijser
De schade was eenvoudig in te dienen
Eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
N.v.t.
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
N.v.t.
De schade is snel afgehandeld
Eens
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Eens
Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen?
N.v.t.
Beveelt aan
24 January 2024
Hanneke
Zutphen
het schade bedrag is hoger dan de nieuwwaarde heel raar ? mijn tv is gemaakt maar heb geen garantie meer een nieuwe tv was voor mij beter geweest en voor jullie goedkoper zo ook mijn eigen risico betalen aan een onbekende partij Na een telefoontje van mandaat is het voorval besproken en is het naar redelijkheid opgelost Bedankt voor het adequaat oppakken
De schade was eenvoudig in te dienen
Eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Eens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Eens
De schade is snel afgehandeld
Zeer oneens
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Zeer oneeens
Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen?
wees eerlijk tegen de klant dit had goedkoper opgelost kunnen worden
Beveelt niet aan
18 January 2024
dtj
gendt
Beste meneer V.,
Wat vervelend voor u dat dit is gebeurd en dat de schadebehandeling niet naar uw verwachting is verlopen. Dit is zeker niet onze bedoeling. Over de schade en uw klacht hebben wij u gebeld en samen met u naar een goede oplossing gezocht.
U ontvangt hierover nog een e-mail van ons ter bevestiging.
Wij gaan ervan uit dat wij uw klacht hiermee naar uw tevredenheid hebben opgelost.
Met vriendelijke groet,
Het klachtenteam
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Weinig informatie van jullie
De schade was eenvoudig in te dienen
Geen mening
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Oneens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Oneens
De schade is snel afgehandeld
Geen mening
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Eens
Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen?
Erg duur. Geen overleg geweest.
Beveelt aan
17 January 2024
Ineke
Epe
Best meneer/mevrouw S.
Dank u wel voor het invullen van ons klanttevredenheidsonderzoek. U geeft onder andere aan dat u weinig informatie van ons kreeg en dat er geen overleg is geweest. Dit is niet onze bedoeling. In de behandeling van de schade willen wij juist volledig en transparant zijn. Wij gebruiken uw beoordeling daarom ter verbetering van onze dienstverlening.
Met vriendelijke groet,
Het klachtenteam
Het duurt allemaal veel te lang. Ik heb maanden op de uitbetaling moeten wachten.
De schade was eenvoudig in te dienen
Eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Oneens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Eens
De schade is snel afgehandeld
Zeer oneens
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Eens
Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen?
N.v.t.
Beveelt niet aan
19 December 2023
Ellen
Amsterdam
Beste mevrouw Dunnebier,
De afwikkeling van uw schade heeft inderdaad lang geduurd. Uw beoordeling is dan ook begrijpelijk. We streven ernaar om de doorlooptijd van de schades zo kort mogelijk te houden en vertraging te voorkomen. Het spijt ons dat dit in uw geval niet is geslaagd.
Voor uw moeite om een review te plaatsen bedanken wij u. U mag van ons een goede service verwachten. We gebruiken uw signaal om onze dienstverlening, ook op dit punt, te verbeteren.
Vriendelijke groet,
Klachtenteam Mandaat
Prettig, super behulpzaam en snel afgehandeld.
De schade was eenvoudig in te dienen
Eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Eens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Eens
De schade is snel afgehandeld
Eens
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Eens
Beveelt aan
18 December 2023
Stefan
Nijmegen
Kreeg na klacht toch een helpende hand om de schade proberen op te lossen
De schade was eenvoudig in te dienen
Eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Geen mening
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Eens
De schade is snel afgehandeld
Geen mening
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Geen mening
Beveelt aan
14 December 2023
Gerda
utrecht
Beste mevrouw Bijlsma,
Wat een vervelende situatie voor u. Wij begrijpen dat u de schade wil verhalen op de tegenpartij. Over uw klacht hebben wij u gebeld en aan u een en ander toegelicht over onze mogelijkheden.
Ook al ligt er voor ons geen taak in deze schade, wij helpen u wel op weg. Zoals afgesproken sturen wij u op uw verzoek wat informatie daarover toe.
Heeft u nog vragen over uw schade, belt u ons dan gerust.
Met vriendelijke groet,
Klachtenteam Mandaat
Deze beoordeling is door de beoordelaar gewijzigd. Bekijk hier de originele beoordeling
Fijne en snelle afhandeling.
De schade was eenvoudig in te dienen
Zeer eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Zeer eens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Zeer eens
De schade is snel afgehandeld
Zeer eens
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Zeer eens
Beveelt aan
11 December 2023
Annie
Lobith
Ik heb geen ervaring met schadeclaims indienen. Weet dus ook niet hoelang zoiets duurt, Op 12 oktober jl. liet ik mijn ingevulde schadeformulier + bijlagen in jullie mailbox achter. Eind november werd mij gevraagd naar het nog niet ontvangen ingevulde schadeformulier. (huh??) Tussen 12 oktober en eind november heb ik meerdere malen via mail en telefoon verzocht naar de stavaza. Ik ontving dan de standaarbedankmails voor mijn berichten. Uiteindelijk werd ik afgelopen week door een andere medewerker dan mijn eerste contact te woord gestaan. Mijn eerdere contactpersoon had ik nl. al in ieder geval tweemaal verzocht mij terug te bellen. De andere medewerker zegde toe geen problemen te zien. 24 uur later had ik de toezegging dat een en ander wordt uitgekeerd en afgehandeld.
De schade was eenvoudig in te dienen
Eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Zeer oneens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Zeer oneens
De schade is snel afgehandeld
Geen mening
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Eens
Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen?
Communicatie moet beter!!!
Beveelt niet aan
8 December 2023
Arnoud de Jager
Den Dolder
Beste meneer De Jager,
Over de door u gegeven beoordeling en uw schade hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Daarin heeft u nog een en ander aan ons toegelicht. Voor u is het vervelend dat de dienstverlening in uw schade niet is verlopen zoals u van ons kon verwachten, waarvoor onze excuses. Voor de moeite die u heeft genomen om uw ongenoegen kenbaar te maken bedanken wij u. Uw signaal gebruiken wij om onze communicatie, daar waar mogelijk, te verbeteren.
Met vriendelijke groet,
Klachtenafdeling Mandaat Assuradeuren
Heb Alpina moeten inschakelen om mijn claim te bespoedigen. Geen feedback gehad omtrent een formulier dat onduidelijk was overgekomen.
De schade was eenvoudig in te dienen
Eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Zeer oneens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Geen mening
De schade is snel afgehandeld
Oneens
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Eens
Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen?
neen
Beveelt aan
8 December 2023
R. Kampes
Ugchelen
De vervolg schade wordt vergoed de oorzaak niet kosten oorzaak €1,45 slecht dat dit niet wordt meegenomen in de kan me voorstellen bij een groter bedrag dat dit speelt maar bij zo’n klein bedrag lachertje.
De schade was eenvoudig in te dienen
Eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Oneens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Oneens
De schade is snel afgehandeld
Zeer oneens
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Oneens, Eens
Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen?
Andere reparateurs of klant zelf een reparatie offerte laten regelen
Beveelt aan
6 December 2023
M H Bulters
Bemmel
De manier hoe Mandaat de schade behandelt en opvolgt is uitstekend. Een telefoontje is voldoende. Adviseur zoekt vervolgens uit wat de dekking is en hoe e.e.a. beste af te handelen. Uiteraard zelf wel netjes formulieren invullen, maar dan komt het zeker goed. Dank!
De schade was eenvoudig in te dienen
Zeer eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Eens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Zeer eens
De schade is snel afgehandeld
Eens
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Zeer eens
Beveelt aan
4 December 2023
Willem
Nunspeet
Heel snel en een perrfect gesprek gehad.
De schade was eenvoudig in te dienen
Eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Eens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Eens
De schade is snel afgehandeld
Zeer eens
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Zeer eens
Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen?
N.v.t.
Beveelt aan
2 December 2023
Jos Spaen
WINTERSWIJK
Duidelijke procedure en correcte afhandeling.
De schade was eenvoudig in te dienen
Eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Eens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Eens
De schade is snel afgehandeld
Eens
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Eens
Beveelt aan
29 November 2023
Hendrik Jan
Apeldoorn
Mijn annulering van de reis is snel in behandeling genomen. Ook het telefonisch contact was prettig verlopen.
De schade was eenvoudig in te dienen
Zeer eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Eens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Zeer eens
De schade is snel afgehandeld
Zeer eens
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Zeer eens
Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen?
N.v.t.
Beveelt aan
28 November 2023
Andrea
Enschede
Eerste contact was met tussenpersoon van v.d. linden verzekering en hij heeft duidelijk alles uitgelegd de benodigde papieren hebben wij naar hem gestuurd en hij hiervoor verder gezorgd
De schade was eenvoudig in te dienen
Eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Eens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Eens
De schade is snel afgehandeld
Eens
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Eens
Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen?
N.v.t.
Beveelt aan
28 November 2023
Noël
Maastricht
Prettige collega aan de telefoon
De schade was eenvoudig in te dienen
Zeer eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Zeer eens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
N.v.t.
De schade is snel afgehandeld
Zeer eens
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Zeer eens
Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen?
De fusering is wat verwarrend. Moet moeite doen om contactgegevens te cinden.
Beveelt aan
27 November 2023
DHJ Willemsen
Warnsveld
Ik had nooit gedacht dat de afwikkeling van mijn probleem zo snel zou worden gerealiseerd
De schade was eenvoudig in te dienen
Zeer eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Zeer eens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Zeer eens
De schade is snel afgehandeld
Zeer eens
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Zeer eens
Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen?
nee
Beveelt aan
23 November 2023
Wil
Grave
Wij zijn zeer tevreden met de ter zake kundige en vlotte afhandeling van onze opgelopen waterschade.
De schade was eenvoudig in te dienen
Eens, Zeer eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Eens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Eens
De schade is snel afgehandeld
Zeer eens
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Zeer eens
Beveelt aan
21 November 2023
Eugene
Apeldoorn
Helaas heeft de afwikkeling maar liefst ruim 6 maanden geduurd!!
De schade was eenvoudig in te dienen
Eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Oneens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Eens
De schade is snel afgehandeld
Oneens
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Eens
Beveelt aan
21 November 2023
Johan
Deventer
Wat ik van mijn verzekeraar verwacht over de afwikkeling zo is het ook verlopen verder geen op of aanmerkingen
De schade was eenvoudig in te dienen
Eens
Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling
Eens
De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk
Eens
De schade is snel afgehandeld
Geen mening
Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade
Eens
Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen?
N.v.t.
Beveelt aan
21 November 2023
Menno
Nijmegen
Postbus 642
7000AP Doetinchem
Branch
Bouw, Constructie
Specializations
Kozijnen, Deuren
Overige bedrijven