Filters

8

goede service.

ik ben goed op de hoogte gehouden over het verloop, en alles is naar wens afgewikkeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

Correct en duidelijk

Schade afhandeling tegenpartij netjes afgewerkt,zoals het hoort en ik het ook verwacht,prima zo.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
9

Zeer snelle afhandeling

Tijdens het (telefonish) melden was al direct duidelijk wat ik moest aanleveren. Tijdensn het invullen van formulier en aanleveren documenten had ik een vraag. Direct gebeld en opgelost. Na definitieve aanlevering zeer snelle afhandeling.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Ja de vragen die gesteld worden zijn te privacygevoelig (en waren ook pijnlijk gezien de annuleringsrede). Volgende mij mag daar ook niet naar gevraagd worden.
10

snelle afhandeling van ingediende reisschade!!!!!!

Op de reisverzekering schade ingediend middels persoonsgebonden account. Kort daarna de ontvangstbevestiging. Vervolgens korte mailwisseling ten aanzien van de genoten reis, in mijn geval camperreis. Kopie van de nota van de laatste camping ingestuurd. Enige noot: Het geheel gaat middels internet en men dient wel over de juiste vaardigheden beschikken om de schade op deze wijze in te dienen(voor mij geen probleem). Ik vermoed dat er ook gebeld kan worden met assurantiekantoor, in mijn geval niet nodig.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
8

Iig een hele snelle reactie.

Dit zal toch echt afhankelijk zijn van de te vergoede schade. Zo eerlijk moet je zijn. Ben benieuwd en laat me graag verrassen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld N.v.t.
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade N.v.t.
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

Prettig, snel en terzake.

Ik kreeg snel antwoord op een mail, waarin ik de schade meldde. En de vervolgprocedure werd me duidelijk uitgelegd. Er werden zelfs herinneringen gestuurd, toen alles wel erg lang ging duren (door leveringsprobemen en drukte bij aannemer); zeer attent.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
1

slecht

Geen reactie meer ontvangen

  • Aanbevelen? Nee
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer oneens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer oneens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer oneeens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Graag een vervolg reactie
10

Binnen 24 uur alles geregeld geweldig!!!

Zeer snelle afhandeling en uiterst behulpzaam.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Zeer goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk N.v.t.
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

Super snelle service

Mijn telefoon is kapot gegaan op vakantie. Hierop contact opgenomen met mandaat. De zelfde dag nog reactie terug. Duidelijke communcatie, er werd gevraagd 3 bewijsstukken aan te leveren dit gedaan en is na het weekend direct en snel afgewikkeld! Top service

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Prima afgehandeld

Annulering verzekering doet wat hij moet doen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
10

Prima afhandeling

Prima afhandeling

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Geen mening
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
10

Goed geholpen

Goed geholpen

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Snelle afhandeling

Makkelijk stap voor stap in te vullen waarna een zeer snelle afhandeling volgde. Alles was afgehandeld binnen een dag.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling N.v.t.
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade N.v.t.
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Blij dat de glasschade vergoed wordt.

Het telefoon gesprek was prettig. Het schadeformulier invullen was duidelijk. Bijlage meesturen gaf geen problemen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens, Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? Nee
10

In 1 zin geweldig geholpen hartelijk dank daarvoor

Ik heb een hele fijne ervaring met het verzorgen en afhandelen van mijn schade en ook die van de tegen partij.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

Duidelijk, vriendelijk en goed geholpen.

Natuurlijk moet er vanalles gedaan worden, maar uiteindelijk zijn we goed geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
10

Correct is de schade afgehandeld.

Ivm uitgebreide lekkage wat moeilijk te verhelpen was, werd zowel jullie en mijn geduld danig op de proef gesteld. Uiteindelijk is de schade expert geweest en heeft de schade goed opgenomen. Ik ben allang bij jullie verzekerd, en nu voor de 1e x een claim. Ik ben tevreden hoe dit nu snel en accuraat is afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen N.v.t.
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
5

tevreden

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Geen mening
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Geen mening
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Oneens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? de afhandeling duurden nogal lang maar is opgelost
10

Heldere en adequate afhandeling

Eenvoudig digitaal melden van de claim. Aanvullende informatie werd adequaat en persoonlijk naar geïnformeerd. Na indienen aanvullende informatie is schade direct uitgekeerd. Uitstekende dienstverlening!

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
10

Super goede service

Vriendelijke medewerkster. Goed en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Zeer eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.
9

Super snelle afwikkeling

De schade afwikkeling van de schade is op een eenvoudige en eerlijke manier snel afgewikkeld

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
2

Slecht

Eerst werd gevraagd of we rekeningen konden overleggen, die hadden wij dus niet. Normale spullen als tandpasta , tandenborstels en andere hygiëne producten bewaren wij geen bonnetjes van.Dit hebben we ook in een reactie op uw e-mail geantwoord en tevens aangegeven dat u maar moest bepalen wat een redelijke vergoeding zou zijn, En als u geen vergoeding kunt geven, dat wij dit dan accepteren als afgehandeld. Maar wij hebben tot vandaag nog geen reactie gehad op deze mail. mvg John Felix

  • Aanbevelen? Nee
  • De schade was eenvoudig in te dienen Eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Geen mening
  • De schade is snel afgehandeld Geen mening
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Oneens
1

heel erg traag!!!

begin september schade ingediend, er kwamen alleen maar brieven dat het heel druk was! Gisteren telefonisch gevraagd waarom het zo lang duurde, vandaag heb ik mail met vergoeding bedrag ontvangen. Tussendoor heb ik verdere info waarom gevraagd werd toegestuurd en ik hoorde gisteren aan de telefoon dat als die info binnen is, het dossier weer onderop de stapel komt. Conclusie: Zeer trage behandeling.

  • Aanbevelen? Nee
  • De schade was eenvoudig in te dienen Oneens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Oneens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Oneens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer oneens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Geen mening
10

Lekker vlot afgehandeld, top

Er is zeer professioneel afgehandeld blij dat ik bij Heilbron mijn verzekeringen heb onder gebracht. Ook met de complimenten voor Bart Oosterhout voor de verleende afhandeling. Met de vriendelijke groet, Ton Peeren

  • Aanbevelen? Ja
  • De schade was eenvoudig in te dienen Zeer eens
  • Ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens het verloop van de schadebehandeling Eens
  • De correspondentie was duidelijk en begrijpelijk Zeer eens
  • De schade is snel afgehandeld Zeer eens
  • Ik ben tevreden over de afhandeling van de schade Zeer eens
  • Heeft u nog opmerkingen of suggesties waarmee wij onze service kunnen verhogen? N.v.t.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd