Beste meneer V., Wat vervelend voor u dat dit is gebeurd en dat de schadebehandeling niet naar uw verwachting is verlopen. Dit is zeker niet onze bedoeling. Over de schade en uw klacht hebben wij u gebeld en samen met u naar een goede oplossing gezocht. U ontvangt hierover nog een e-mail van ons ter bevestiging. Wij gaan ervan uit dat wij uw klacht hiermee naar uw tevredenheid hebben opgelost. Met vriendelijke groet, Het klachtenteam
Originele beoordeling
Beste meneer V., Wat vervelend voor u dat dit is gebeurd en dat de schadebehandeling niet naar uw verwachting is verlopen. Dit is zeker niet onze bedoeling. Over de schade en uw klacht hebben wij u gebeld en samen met u naar een goede oplossing gezocht. U ontvangt hierover nog een e-mail van ons ter bevestiging. Wij gaan ervan uit dat wij uw klacht hiermee naar uw tevredenheid hebben opgelost. Met vriendelijke groet, Het klachtenteam
Best meneer/mevrouw S. Dank u wel voor het invullen van ons klanttevredenheidsonderzoek. U geeft onder andere aan dat u weinig informatie van ons kreeg en dat er geen overleg is geweest. Dit is niet onze bedoeling. In de behandeling van de schade willen wij juist volledig en transparant zijn. Wij gebruiken uw beoordeling daarom ter verbetering van onze dienstverlening. Met vriendelijke groet, Het klachtenteam
Beste mevrouw Dunnebier, De afwikkeling van uw schade heeft inderdaad lang geduurd. Uw beoordeling is dan ook begrijpelijk. We streven ernaar om de doorlooptijd van de schades zo kort mogelijk te houden en vertraging te voorkomen. Het spijt ons dat dit in uw geval niet is geslaagd. Voor uw moeite om een review te plaatsen bedanken wij u. U mag van ons een goede service verwachten. We gebruiken uw signaal om onze dienstverlening, ook op dit punt, te verbeteren. Vriendelijke groet, Klachtenteam Mandaat
Beste mevrouw Bijlsma, Wat een vervelende situatie voor u. Wij begrijpen dat u de schade wil verhalen op de tegenpartij. Over uw klacht hebben wij u gebeld en aan u een en ander toegelicht over onze mogelijkheden. Ook al ligt er voor ons geen taak in deze schade, wij helpen u wel op weg. Zoals afgesproken sturen wij u op uw verzoek wat informatie daarover toe. Heeft u nog vragen over uw schade, belt u ons dan gerust. Met vriendelijke groet, Klachtenteam Mandaat
Originele beoordeling
Beste mevrouw Bijlsma, Wat een vervelende situatie voor u. Wij begrijpen dat u de schade wil verhalen op de tegenpartij. Over uw klacht hebben wij u gebeld en aan u een en ander toegelicht over onze mogelijkheden. Ook al ligt er voor ons geen taak in deze schade, wij helpen u wel op weg. Zoals afgesproken sturen wij u op uw verzoek wat informatie daarover toe. Heeft u nog vragen over uw schade, belt u ons dan gerust. Met vriendelijke groet, Klachtenteam Mandaat
Beste meneer De Jager, Over de door u gegeven beoordeling en uw schade hebben wij elkaar telefonisch gesproken. Daarin heeft u nog een en ander aan ons toegelicht. Voor u is het vervelend dat de dienstverlening in uw schade niet is verlopen zoals u van ons kon verwachten, waarvoor onze excuses. Voor de moeite die u heeft genomen om uw ongenoegen kenbaar te maken bedanken wij u. Uw signaal gebruiken wij om onze communicatie, daar waar mogelijk, te verbeteren. Met vriendelijke groet, Klachtenafdeling Mandaat Assuradeuren
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.