Prima bedrijf.

Netjes voorgelicht, goed en netjes uitgevoerd.

Onze verwachting is bewaarheid geworden.

Vanaf het eerste moment een goed contact gehad met IsolatieSpecialist. Dit geldt voor: * de aanmelding (de administratie) * de vooropname (dhr Rijk Evers) * de uitvoering (de 2 monteurs) * de nazorg (dhr. Jeroen Brinkhorst) Echt hulde voor alle medewerkers met wie wij contact hebben gehad. De uitvoering ging ook heel professioneel en er werd netjes gewerkt, alle "afval" werd keurig opgeruimd.

Snel en netjes de spouw volgespoten.

Op de afgesproken datum en de afgesproken tijd aanwezig. Snel en netjes gewerkt. Echt super gegaan, geweldig!!

Helder advies, duidelijke communicatie en netjes en vlot gewerkt.

Adviseur heeft ons helder en prima geadviseerd, prima prijs (niet de duurtste maar ook geen argwaanwekkende stunt-aanbiendingen!). Communicatie is duidelijk, ook met planning valt goede afspraken te maken om werkzaamheden te laten uitvoeren op moment dat meest geschikt is voor klant. Er wordt duidelijk aangegeven wat van de klant verwacht wordt (voldoende parkeerplekken e.d.). Werklui werken netjes en ruimen alles schoon op, geen gedoe. Geven antwoord op vragen en uitleg waar nodig/gewenst. Wij zijn tevreden!

Zeer kundig bedrijf, erg netjes en goed adviserend

Allereerst netjes telefonisch contact gehad met als gevolg een huis bezoek. Onze adviseur heeft onze kruipruimte bekeken en een advies gegeven. Daarna snel een afspraak gemaakt en binnen no time was onze kruipruimte geïsoleerd. Alles werd netjes aangeveegd en netjes achtergelaten. Echt een aanrader!

goed gewerkt en alles keurig opgeruimd

Het is altijd afwachten wat voor type mensen er komen om de klus te klaren, goede informatie vooraf en de werkzaamheden prima uitgevoerd en tot mijn verrassing alles opvallend keurig opgeruimd. Chapeau.

Correct en vakkundig

Snel, vakkundig en correct behandeld

uitstekend

Prima op tijd, vriendelijke mensen, alles netjes opgeruimd.

Goed en vakkundig gedaan.

De wagen kwam op de afgesproken tijd. De medewerkers waren goed op elkaar ingespeeld, Het was een genot om te zien hoe alles met een goede samenwerking verliep. Alles is netjes achtergelaten.

Efficient, punctual and polite.

The expert was an expert, the technicians too.

De werkzaamheden zijn geheel volgens de afspraken uitgevoerd en het resultaat voldeed aan alle eisen

De werkzaamheden zijn geheel volgens de afspraken uitgevoerd. Heldere toelichting van de werkzaamheden door de installateurs. Gezamenlijk controle van het resultaat. Vriendelijke installateurs den

Geen problemen ondervonden

Vriendelijke uitvoerders met verstand van zaken. Ze hebben me tijdens en na de werkzaamheden op wat mindere punten van het huis gewezen die ik zelf op kan lossen of waar ik even door een specialist naar moet laten kijken. Dingen die ik als leek niet zie.

Prima bedrijf wat z'n afspraken nakomt.

Dit bedrijf denkt mee met de klant. Zowel in de voorbereiding als tijdens de uitvoering van het werk.

Vriendelijk en netjes

Vriendelijk personeel, Netjes gewerkt, dus alles schoon achtergelaten. Snel.

ALLESkeurig geregeld

Van begin tot einde alles keurig geregeld. 1 tip: bij werken met arbeids migranten is het wenselijk dat er eenvoudig kan worden gecommuniceerd, dit bv via uw kantoor telefonisch met uw medewerkers. Enthousiast monteurs die KEURIG hebben gewerkt!

De installateurs hebben ruime ervaring met de spatie vulling

De jongens hebben netjes gewerkt , Beleeft En schoon achtergelaten. De woning op 95 heeft te kennen gegeven het ook uit te laten voeren maar dan na de zomer. De woning op 83 is reeds uit gevoerd en hopen Er ook blij mee te zijn.

Heel goed en netjes

Stelde zich netjes voor en vertelde hoe ze te werk gingen . Ruimden netjes alles op en van de gaatjes in de voegen tbv spouwmuur isolatie is nauwelijks iets van terug te vinden .

veel gaten geboord en van parelsvoorzien

hard werkende en gezellige werknemers

Super geregeld

Uitstekend geadviserrd ,vriendelijke en vakkundige mensen . Zeer betrouwbaar bedrijf

Snel en professional bedrijf

Snel en professional bedrijf. Na het 1e telefoontje goed opgepakt. Werknemers, zijn netjes en beleefd en ruimen hun troep op. Wel was de betaling wat knullig met een mobiel pinapparaat, dat zou hedendaags wel iets anders kunnen. Maar goed de rekening is achteraf per mail gekomen, volgens afspraak.

Keurig werk voor een uitstekende prijs!

Zowel het offerte als het uitvoering proces zijn erg prettig verlopen. Hartelijk bedankt!

Zeer slecht en onvakkundig bedrijf

Dit bedrijf komt haar afspraken niet na, wij zijn zeer ontevreden over de manier van werken! Een ‘expert’ is bij ons langs geweest en heeft gekeken of de specifieke werkzaamheden die wij graag wilden mogelijk waren. Hij maakt netjes een offerte, wij gaan akkoord. De medewerkers komen op afspraak (totaal andere tijd dan afgesproken) en laten weten dat de specifieke werkzaamheden niet uitgevoerd kunnen worden. Ze geven aan dat een andere manier wel mogelijk is, dit willen ze wel doen voor een andere prijs. Gelukkig hadden wij bij diverse bedrijven informatie opgevraagd en wisten wij dat deze prijs maar liefst €500 (!) hoger lag dan gemiddeld wordt gevraagd. Na dit aangegeven te hebben kon het ineens wel voor €500 minder. Wij werden overvallen door de plotselinge veranderingen en aangezien de grote vrachtwagen al voor de deur stond, besloten wij om de andere werkzaamheden dan maar uit te laten voeren (dit tegen het advies van een expert van de gemeente in). Wij vinden de werkwijze van dit bedrijf zeer onprofessioneel. We dachten dat dit een incident was, maar helaas hebben de vaklui zich bij de spouwmuur isolatie wederom niet aan de afspraken gehouden. Een keer een fout maken kan, maar dit bedrijf maakt fout op fout, helaas. Zeer merkwaardig dat dit bedrijf door de woonwijzerwinkel aangeraden wordt. De vaklui kwamen wederom totaal niet op de afgesproken tijd bij de spouwmuur isolatie. Er zou een rooster geplaatst worden, dit is niet gebeurd. Na telefonisch contact kwamen er excuses en zou het rooster op een later moment alsnog geplaatst worden: wij hebben hier speciaal vrij voor genomen. Uiteindelijk kwam er niemand opdagen, er was toch geen tijd om de klus uit te voeren. Er werd een nieuwe afspraak gemaakt. Er zouden speciale ‘scheiders’ geplaatst worden richting de buren. De ‘expert’ raadde dit aan toen hij langs kwam om een offerte te laten maken. De vaklui wilden dit niet doen, omdat zij aangaven dat dit juist niet handig was

Beste Ian, Vandaag hebben we even een kop koffie met elkaar gedronken. Dat was heel goed en voor beide partijen verhelderend. Voor een bedrijf is het heel goed af en toe een dikke 1 te scoren. Ook voor ons. Op deze site maar ook onze website www.isolatiespecialist.nl/klantbeoordelingen treft u ze zeker aan. En als het fout gaat bij een klant, gaat het vaak bij op meerdere fronten fout. Dat gebeurde precies bij u. Deze 1 voor ons erg waardevol. Op verschillende afdelingen kijken we kritisch waar dingen fout gaan. Het zet iedereen weer even op scherp. Wij danken u voor het goede gesprek vandaag en de koffie en wensen u veel plezier met de isolatie. Met vriendelijke groet, Het team van Isolatiespecialist.nl

vriendelijke mannen, keurig werk geleverd

beleefde en vriendelijke heren die netjes en vlot gewerkt hebben

Helemaal goed!

Vlot en netjes opgeleverd!

nette en snelle levering en montage.

De mannen hebben snel, netjes en goed werk geleverd. Bij aankomst direct aan het werk. Amper de tijd genomen voor een bak koffie. In 1 keer doorgewerkt. De boel netjes achter gelaten en voor ons is het gelijk al te merken dat de koude vanuit de vloer een stuk minder is. Erg tevreden.