geweldig lekker vlees

Vriendelijk en behulpzaam

Bedankt voor jou mooie woorden Jan. Doet ons deugd.

Super.

Nadat we in het Brabantse Land zijn komen wonen gezocht naar een goede slager zoals we dat gewend waren en gelukkig Slagerij Vogels gevonden. Kwalitatief hoogwaardig vlees en niets dan lof voor het personeel.

Geweldig lekker

Lekker makkelijk dicht bij huis, zeer vriendelijk personeel

Super kwaliteit en top service!

Altijd lekkere spullen, goed verzorgd vriendelijk en top service.

geweldig

Erg lekkere hapjes, vriendelijke bediening.

goede kwaliteit en vlotte bediening met afhalen bestelling

tevreden voor herhaling vatbaar

Bestelling was weer goed en fijn

Het bestelde was weer op de afgesproken tijd gereed om op te halen. Het vlees is weer prima.

Altijd netjes verzorgd en (H)eerlijk vlees !

Heel tevreden over alle producten. Diepvriesklaar en goed vlees wat met zorg klaargemaakt is Ben een tevreden klant !!

Krijg niet altijd wat ik heb besteld.

Met name portionering en gewicht zoals aangegeven op website kan heel erg afwijken van wat geleverd wordt. Gekruide producten vaak te hoog op smaak. Wel kwalitatief goed vlees.

Hoi Jan, Vervelend dat je niet hebt ontvangen zoals het op de website vermeld stond. Onze excuses hiervoor. Het slagersvak blijft handwerk en we kunnen het helaas niet altijd exact zoals besteld is afsnijden. We zijn nog druk bezig om de website helemaal kloppend te krijgen wat portionering betreft dat dit overeenkomt met wat je krijgt. Welke producten vind je met name te hoog op smaak? In afwachting op je reactie, Bedankt en tot ziens. Met vriendelijke groeten, Slager Vogels

De wachttijd met kerst

Helaas 2 uur in de kou gestaan om kerstbestelling op te halen. Hopelijk dat het eenmalig was en er volgend jaar een beter systeem is. Slager Vogels wordt wel door veel mensen aanbevolen dus laten we hopen dat dat een pluspunt is

Beste, Bedankt voor jou reactie en onze excuses voor het lange wachten. Wij hebben er met zijn allen hier alles aan gedaan om iedereen zo goed en snel mogelijk te helpen. Helaas pakte het niet uit zoals we het gehoopt hadden. De kerst is inmiddels geëvalueerd hier intern en volgend jaar gaan we het anders aanpakken inderdaad om iedereen sneller en beter te kunnen bedienen! Bedankt en tot ziens, Met vriendelijke groeten, Slager Vogels

Verwen jezelf en je gezin/familie

Slagerij Vogels verkoopt een uitstekende kwaliteit vlees voor een redelijke prijs. Probeer de gourmetschotel of de specialiteiten van het huis. Een èchte aanrader!

Heerlijk vlees van zeer goede kwaliteit,erg mooie winkel en vriendelijk personeel .ik koop nergens anders mijn vlees dan hier. Voor mij helemaal top.

Heerlijk!

Heerlijk vlees, lekkere salades, sausjes enz. En een goede service.

Top sevice en kwaliteit vlees voor weinig

Heerlijke gourmet besteld Erg mals en heerlijk op smaak gebracht vlees. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heerlijke carpatio

Heerlijke carpatio. Makkelijk te verwerken

Weer een uitstekende bbq service. Heerlijk vlees en bijgerechten en netjes bezorgd op vakantie park

Door eerdere ervaring weer bbq service besteld bij Vogels. Volgende keer weer!

Weer super goed

We hebben online een bestelling gedaan en die hebben we op de afgesproken tijd afgehaald. Alles was goed voor elkaar en het vlees is weer van een goede kwaliteit.

Bestelling is net zo makkelijk als dat het vlees lekker is bij Slagerij Vogels!

Overzichtelijk en makkelijk in gebruik.

Super kom er elke week. Mijn dochter krijgt dan ook een lekker worstje van de lieve medenwerksters. En super goede kwaliteit vlees

De service en het vlees met entourage was geweldig. Enorm genoten tijdens ons familieweekend van de gourmet. Heel veel dank.

Stampot een aanrader !!!

Zo genoten van de hutspot en oma s hachee werkelijk super lekker !!! complimenten voor jullie team theo en ria

Doen wat ze beloven

Eerlijk en heerlijk betrouwbaar vlees Erg tevreden

Super fijn vlees

Super fijn vlees (pakket en los besteld) heerlijk en en goede kwaliteit. Makkelijk te bestellen en dan eenvoudig ophalen.

eten was lekker en er was genoeg

Het was jammer dat het spit niet draaide. Omdat we te lang bezig waren geweest om hem draaiend te krijgen was het varken niet meer warm, en kon ik me niet met de gasten bezig houden . Ik vond dat jammer, maar het feestje was verder goed verlopen. Mijn advies nieuw en goed materiaal aanschaffen voorkomt veel ergernis

Goede service!

Prima kwaliteit normale prijzen.