Filters

9

De chirurg heeft een juiste beoordeling gemaakt

De chirurg gaf aan dat hij het niet noodzakelijk vond om een kies te trekken omdat er geen ontsteking of probleem was. Ik aarzelde omdat de tandarts aangaf dat de kies die afgebroken was getrokken moest worden. Er lag nu een "laagje" overheen wat een keer vernieuwd was .

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie N.v.t.
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.) N.v.t.
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygiënist
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Nee, helemaal niet
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? Een beetje
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Nee, helemaal niet
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? N.v.t.
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? N.v.t.
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? N.v.t.
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Grotendeels
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Deels
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? N.v.t.
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? N.v.t.
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? N.v.t.
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn N.v.t.
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? N.v.t.
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 9
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? deskundigheid en het samen bepalen of er wel/geen directe behandeling nodig was
  • Ik vind het belangrijk dat: Ik vooraf informatie krijg over de zorg, zodat ik weet wat ik kan verwachten., Ik samen met de zorgverleners bepaal welke zorg of behandeling ik krijg., De voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan mij zijn verteld., De zorgverleners goed naar mij luisteren., Ik vertrouwen heb in de deskundigheid van de zorgverleners., Er een goede samenwerking is tussen de zorgverleners., De verschillende afspraken goed op elkaar aansluiten., De medewerkers aandacht hebben voor veiligheid., Er schoon wordt gewerkt door de medewerkers.
  • Wat is uw geslacht? Vrouw
  • Anders: N.v.t.
  • Wat is uw leeftijd? 75 jaar t/m 84 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Hoger beroepsonderwijs (zoals: HBO, HTS, HEAO, HBO-V, kandidaats wetenschappelijk onderwijs)
  • Anders, namelijk: N.v.t.
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? N.v.t.
8

geweldig

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Ja, helemaal
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? N.v.t.
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Nee, helemaal niet
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? Deels
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? Ja, helemaal
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Ja, helemaal
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? N.v.t.
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? N.v.t.
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? N.v.t.
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 0 Helemaal geen napijn
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? N.v.t.
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 8
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? N.v.t.
  • Ik vind het belangrijk dat: N.v.t.
  • Wat is uw geslacht? Man
  • Wat is uw leeftijd? 65 t/m 74 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? N.v.t.
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? N.v.t.
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Ja, 1 chronische ziekte/ aandoening
9

Erg professioneel goede begeleiding in de behandeling

ik heb al jaren een naalden fobie en ze hebben me de tijd gegeven om rustig aan de behandeling te wennen, de verdoving ging snel en pijnloos, en het was erg snel voorbij!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) ik weet het niet meer
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? nee
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Grotendeels
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? Grotendeels
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? N.v.t.
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? N.v.t.
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? N.v.t.
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Ja, helemaal
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? N.v.t.
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Ja, helemaal
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 3
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Hetzelfde
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 5
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? De aandacht en tijd
  • Ik vind het belangrijk dat: De zorgverleners goed naar mij luisteren., Ik vertrouwen heb in de deskundigheid van de zorgverleners., Er een goede samenwerking is tussen de zorgverleners., De medewerkers aandacht hebben voor veiligheid., Er schoon wordt gewerkt door de medewerkers.
  • Wat is uw geslacht? Man
  • Wat is uw leeftijd? 25 t/m 34 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Hoger beroepsonderwijs (zoals: HBO, HTS, HEAO, HBO-V, kandidaats wetenschappelijk onderwijs)
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Zeer Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Ja, 1 chronische ziekte/ aandoening
9

Heel positief!

Zeer prettige en deskundige begeleiding. Zeker toen het de eerste keer niet ging vanwege angst en hyperventilatie. Direct al fijne benadering. Daarna alle rust en vertrouwen weer terug. En met hulp van medicatie en wederom rustige en goede begeleiding is alles prima verlopen. Het voelde letterlijk: in goede handen zijn.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Ja, helemaal
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? N.v.t.
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Ja, helemaal
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? Ja, helemaal
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? N.v.t.
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Ja, helemaal
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? Ja, helemaal
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Ja, helemaal
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 3
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Veel beter
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 10 Zeker wel
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? De zeer prettige begeleiding.
  • Ik vind het belangrijk dat: Ik vooraf informatie krijg over de zorg, zodat ik weet wat ik kan verwachten., De zorgverleners goed naar mij luisteren., Ik vertrouwen heb in de deskundigheid van de zorgverleners.
  • Wat is uw geslacht? Man
  • Wat is uw leeftijd? 16 t/m 24 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Middelbaar beroepsonderwijs en beroepsbegeleidend onderwijs
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Nee (geen chronische ziekte/ aandoening)
10

Deskundig en professioneel

Persoonlijke aandacht, prettige bejegening.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? ja
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Ja, helemaal
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? Ja, helemaal
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Grotendeels
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? Grotendeels
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? Grotendeels
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Ja, helemaal
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? N.v.t.
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? Ja, helemaal
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Ja, helemaal
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 4
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Weet ik niet / niet van toepassing
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 9
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? Prettige en geruststellende bejegening.
  • Ik vind het belangrijk dat: Ik vooraf informatie krijg over de zorg, zodat ik weet wat ik kan verwachten., Ik samen met de zorgverleners bepaal welke zorg of behandeling ik krijg., De voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan mij zijn verteld., De zorgverleners goed naar mij luisteren., Ik vertrouwen heb in de deskundigheid van de zorgverleners.
  • Wat is uw geslacht? Vrouw
  • Wat is uw leeftijd? 65 t/m 74 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Hoger beroepsonderwijs (zoals: HBO, HTS, HEAO, HBO-V, kandidaats wetenschappelijk onderwijs)
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Nee (geen chronische ziekte/ aandoening)
8

Aardig, snel, alleen nazorg is minder

Snelle pijnloze behandeling met een prima uitleg vooraf en tijdens het proces. De medewerkers waren super aardig, wat het bijna gezellig maakte vooraf en na de behandeling. Ze hadden tijdens de behandeling oog voor mij en vroegen regelmatig hoe het met me ging. De nazorg kreeg ik mee op een A4. De informatie was minimaal. Spoelen is/ was niet nodig en er werd niets gezegd over koelen en eten. Ik heb best wel wat pijn en een dikke wang, dat is wel aangegeven van te voren.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Grotendeels
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? Grotendeels
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Grotendeels
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? Een beetje
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? Een beetje
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Grotendeels
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? N.v.t.
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Ja, helemaal
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 3
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Iets slechter
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 8
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? Vriendelijkheid, de meiden waren echt fantastisch
  • Ik vind het belangrijk dat: Ik vooraf informatie krijg over de zorg, zodat ik weet wat ik kan verwachten., Ik adviezen krijg over hoe ik met mijn ziekte of klachten kan omgaan in de thuissituatie., Ik vertrouwen heb in de deskundigheid van de zorgverleners., De medewerkers aandacht hebben voor veiligheid., Er schoon wordt gewerkt door de medewerkers.
  • Wat is uw geslacht? Vrouw
  • Anders: N.v.t.
  • Wat is uw leeftijd? 25 t/m 34 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Hoger beroepsonderwijs (zoals: HBO, HTS, HEAO, HBO-V, kandidaats wetenschappelijk onderwijs)
  • Anders, namelijk: N.v.t.
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Zeer Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Ja, 1 chronische ziekte/ aandoening
7

Kort en krachtig

Snel en efficiënt, aardig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Grotendeels
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? Nee, helemaal niet
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Deels
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? Grotendeels
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? Grotendeels
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Ja, helemaal
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? Deels
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? N.v.t.
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 3
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Iets beter
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 8
  • Ik vind het belangrijk dat: Ik vooraf informatie krijg over de zorg, zodat ik weet wat ik kan verwachten., De voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan mij zijn verteld., De zorgverleners goed naar mij luisteren., Ik vertrouwen heb in de deskundigheid van de zorgverleners., Er schoon wordt gewerkt door de medewerkers.
  • Wat is uw geslacht? Vrouw
  • Wat is uw leeftijd? 25 t/m 34 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Wetenschappelijk onderwijs (universiteit)
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Uitstekend
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Nee (geen chronische ziekte/ aandoening)
8

Deskundig, snel en behulpzaam

De behandeling kostte niet veel tijd, was duidelijk en er werd stap voor stap verteld wat er ging gebeuren en wat ik hiervan zou merken, was erg prettig!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Grotendeels
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? Ja, helemaal
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Grotendeels
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? Ja, helemaal
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? Grotendeels
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Ja, helemaal
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? Ja, helemaal
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Ja, helemaal
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 3
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Hetzelfde
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 9
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? Snel, deskundige en behulpzaam
  • Ik vind het belangrijk dat: Ik samen met de zorgverleners bepaal welke zorg of behandeling ik krijg., Ik adviezen krijg over hoe ik met mijn ziekte of klachten kan omgaan in de thuissituatie., De zorgverleners goed naar mij luisteren., Ik vertrouwen heb in de deskundigheid van de zorgverleners.
  • Wat is uw geslacht? Vrouw
  • Wat is uw leeftijd? 25 t/m 34 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Hoger beroepsonderwijs (zoals: HBO, HTS, HEAO, HBO-V, kandidaats wetenschappelijk onderwijs)
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Zeer Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Nee (geen chronische ziekte/ aandoening)
7

Prima

Goed te doen

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) ik weet het niet meer
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? ja
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Nee, helemaal niet
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? Nee, helemaal niet
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Nee, helemaal niet
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? Nee, helemaal niet
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? Nee, helemaal niet
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Nee, helemaal niet
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Nee, helemaal niet
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Nee, helemaal niet
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? Nee, helemaal niet
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Nee, helemaal niet
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Nee, helemaal niet
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 2
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Hetzelfde
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 6
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? Goede mensen
  • Ik vind het belangrijk dat: Ik vooraf informatie krijg over de zorg, zodat ik weet wat ik kan verwachten.
  • Wat is uw geslacht? Man
  • Wat is uw leeftijd? 16 t/m 24 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Middelbaar algemeen voortgezet onderwijs (zoals MAVO, (M)ULO, MBO-kort, VMBO-t)
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Zeer Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Nee (geen chronische ziekte/ aandoening)
10

Goede ervaring@

Prettige communicatie!

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en) N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) (preventie)assistent
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Ja, helemaal
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? N.v.t.
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Ja, helemaal
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? Ja, helemaal
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? N.v.t.
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Ja, helemaal
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Weet ik niet
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? N.v.t.
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Ja, helemaal
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn N.v.t.
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? N.v.t.
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 8
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? Over duidelijke communicatie
  • Ik vind het belangrijk dat: De voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan mij zijn verteld., De zorgverleners goed naar mij luisteren., Ik vertrouwen heb in de deskundigheid van de zorgverleners., Er een goede samenwerking is tussen de zorgverleners., De verschillende afspraken goed op elkaar aansluiten.
  • Wat is uw geslacht? Vrouw
  • Wat is uw leeftijd? 75 jaar t/m 84 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Middelbaar algemeen voortgezet onderwijs (zoals MAVO, (M)ULO, MBO-kort, VMBO-t)
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Nee (geen chronische ziekte/ aandoening)
9

Vragen snel beantwoord, afspraken worden nagekomen en vriendelijk personeel

Telefonisch al netjes te woord gestaan, personeel is vriendelijk, zorgzaam en denkt mee. Alle afspraken worden nagekomen en je wordt van voldoende info voorzien.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Ja, helemaal
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? Ja, helemaal
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Ja, helemaal
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? N.v.t.
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? Ja, helemaal
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Ja, helemaal
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Weet ik niet
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? N.v.t.
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Ja, helemaal
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 5 Heel veel napijn
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Heel veel beter
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 9
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? gehoord worden
  • Ik vind het belangrijk dat: Ik vooraf informatie krijg over de zorg, zodat ik weet wat ik kan verwachten., Ik adviezen krijg over hoe ik met mijn ziekte of klachten kan omgaan in de thuissituatie., De zorgverleners goed naar mij luisteren., Ik vertrouwen heb in de deskundigheid van de zorgverleners., Er schoon wordt gewerkt door de medewerkers.
  • Wat is uw geslacht? Vrouw
  • Wat is uw leeftijd? 16 t/m 24 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Hoger algemeen en voorbereidend wetenschappelijk onderwijs
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Nee (geen chronische ziekte/ aandoening)
10

Zeer tevreden

Patientvriendelijk en deskundig,geen nadelige reactie

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Ja, helemaal
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? Ja, helemaal
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Ja, helemaal
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? Ja, helemaal
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? N.v.t.
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Ja, helemaal
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? Ja, helemaal
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? N.v.t.
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 0 Helemaal geen napijn
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Heel veel beter
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 10 Zeker wel
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? Klantvriendelijk enduidelijke toelichting
  • Ik vind het belangrijk dat: Ik vooraf informatie krijg over de zorg, zodat ik weet wat ik kan verwachten., Ik samen met de zorgverleners bepaal welke zorg of behandeling ik krijg., De voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan mij zijn verteld., Ik adviezen krijg over hoe ik met mijn ziekte of klachten kan omgaan in de thuissituatie., De zorgverleners goed naar mij luisteren., Ik vertrouwen heb in de deskundigheid van de zorgverleners.
  • Wat is uw geslacht? Man
  • Wat is uw leeftijd? 65 t/m 74 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? N.v.t.
  • Anders, namelijk: N.v.t.
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Uitstekend
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Nee (geen chronische ziekte/ aandoening)
7

Prima

Doordat ik flauw viel in de stoel, werd er beter naar mij gekeken.

  • Aanbevelen? Ja
  • de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail)
  • de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling(en)
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) dit was mij niet duidelijk
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? ja
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? nee
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Deels
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? Grotendeels
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Nee, helemaal niet
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? Een beetje
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? Grotendeels
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Ja, helemaal
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Grotendeels
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Grotendeels
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? Grotendeels
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Grotendeels
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Grotendeels
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 4
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Iets slechter
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 7
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? N.v.t.
  • Ik vind het belangrijk dat: Ik adviezen krijg over hoe ik met mijn ziekte of klachten kan omgaan in de thuissituatie., Ik vertrouwen heb in de deskundigheid van de zorgverleners., Er een goede samenwerking is tussen de zorgverleners., Er schoon wordt gewerkt door de medewerkers.
  • Wat is uw geslacht? Man
  • Wat is uw leeftijd? 25 t/m 34 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Middelbaar beroepsonderwijs en beroepsbegeleidend onderwijs
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Ja, 1 chronische ziekte/ aandoening
10

Perfect

Ik moest 3 keer langs komen voor mijn verstandskiezen en ik ben perfect geholpen. Super vriendelijke chirurgen en verpleegkundigen! Stellen je erg op je gemak en zijn erg duidelijk. Vond het super spannend in het begin maar dat was na de eerste afspraak helemaal weg! Dankjewel voor het verlossen van mijn verstandskiezen

  • Aanbevelen? Ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Ja, helemaal
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? Ja, helemaal
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Ja, helemaal
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? Ja, helemaal
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? Ja, helemaal
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Ja, helemaal
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? Ja, helemaal
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Ja, helemaal
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 4
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Heel veel beter
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 10 Zeker wel
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? Professioneel met het oog op de cliënt
  • Ik vind het belangrijk dat: Ik samen met de zorgverleners bepaal welke zorg of behandeling ik krijg., De voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan mij zijn verteld.
  • Wat is uw geslacht? Vrouw
  • Wat is uw leeftijd? 25 t/m 34 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Hoger beroepsonderwijs (zoals: HBO, HTS, HEAO, HBO-V, kandidaats wetenschappelijk onderwijs)
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Nee (geen chronische ziekte/ aandoening)
9

Prima geregeld

Alles prima geregeld, ik moest wel bijna 20 minuten wachten voordat ik aan de beurt was

  • Aanbevelen? Ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Ja, helemaal
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? Ja, helemaal
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Ja, helemaal
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? Ja, helemaal
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? Ja, helemaal
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Ja, helemaal
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Grotendeels
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? N.v.t.
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Ja, helemaal
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 0 Helemaal geen napijn
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Heel veel beter
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 9
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? Prima uitleg en overleg
  • Ik vind het belangrijk dat: Ik samen met de zorgverleners bepaal welke zorg of behandeling ik krijg., Ik adviezen krijg over hoe ik met mijn ziekte of klachten kan omgaan in de thuissituatie., Ik vertrouwen heb in de deskundigheid van de zorgverleners.
  • Wat is uw geslacht? Vrouw
  • Wat is uw leeftijd? 55 t/m 64 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Middelbaar beroepsonderwijs en beroepsbegeleidend onderwijs
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Zeer Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Nee (geen chronische ziekte/ aandoening)
9

Persoonlijk en bekwaam

Als je een behandeling bij de kaakchirurg moet ondergaan kijk je daar over het algemeen niet naar uit. Sterker nog...je bent wellicht wat opgejaagd of gespannen. De persoonlijke aandacht van het personeel stelt je echter gerust vanaf het moment dat je binnen bent. Verder is mijn behandeling ook perfect verlopen. Kortom, als je dan toch naar de kaakchirurg moet.....dan ben je hier op de juiste plaats.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Ja, helemaal
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? Ja, helemaal
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Ja, helemaal
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? N.v.t.
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? Ja, helemaal
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Ja, helemaal
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? N.v.t.
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Ja, helemaal
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 4
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Hetzelfde
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 9
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? De persoonlijke aandacht
  • Ik vind het belangrijk dat: Ik vooraf informatie krijg over de zorg, zodat ik weet wat ik kan verwachten., Ik samen met de zorgverleners bepaal welke zorg of behandeling ik krijg., De voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan mij zijn verteld., Ik duidelijke informatie krijg over de werking van mijn medicijnen., Ik adviezen krijg over hoe ik met mijn ziekte of klachten kan omgaan in de thuissituatie., De zorgverleners goed naar mij luisteren., Ik vertrouwen heb in de deskundigheid van de zorgverleners., Er een goede samenwerking is tussen de zorgverleners., De verschillende afspraken goed op elkaar aansluiten., De medewerkers aandacht hebben voor veiligheid., Er schoon wordt gewerkt door de medewerkers.
  • Wat is uw geslacht? Man
  • Anders: N.v.t.
  • Wat is uw leeftijd? 55 t/m 64 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Hoger beroepsonderwijs (zoals: HBO, HTS, HEAO, HBO-V, kandidaats wetenschappelijk onderwijs)
  • Anders, namelijk: N.v.t.
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Nee (geen chronische ziekte/ aandoening)
8

Zorgvuldig behandeld!

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Een beetje
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? Ja, helemaal
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Nee, helemaal niet
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? Grotendeels
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? Ja, helemaal
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Grotendeels
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Grotendeels
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? N.v.t.
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Weet ik niet
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 2
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Iets slechter
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 8
  • Ik vind het belangrijk dat: Ik vooraf informatie krijg over de zorg, zodat ik weet wat ik kan verwachten., De voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan mij zijn verteld.
  • Wat is uw geslacht? Vrouw
  • Wat is uw leeftijd? 25 t/m 34 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Wetenschappelijk onderwijs (universiteit)
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Uitstekend
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Nee (geen chronische ziekte/ aandoening)
10

Fijne rustige behandeling

Super behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? N.v.t.
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? N.v.t.
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Deels
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? N.v.t.
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? N.v.t.
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Ja, helemaal
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? N.v.t.
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Ja, helemaal
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? N.v.t.
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 3
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Iets slechter
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? N.v.t.
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? Rustige fijne behandeling.
  • Ik vind het belangrijk dat: De zorgverleners goed naar mij luisteren., Ik vertrouwen heb in de deskundigheid van de zorgverleners.
  • Wat is uw geslacht? Vrouw
  • Wat is uw leeftijd? 45 t/m 54 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Middelbaar beroepsonderwijs en beroepsbegeleidend onderwijs
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Nee (geen chronische ziekte/ aandoening)
10

Bijzonder tevreden

Heldere uitleg, snel geholpen en toch het gevoel dat er goed de tijd werd genomen voor de behandeling. Aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? N.v.t.
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? N.v.t.
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? N.v.t.
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? N.v.t.
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? N.v.t.
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Ja, helemaal
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? N.v.t.
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Grotendeels
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? Grotendeels
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Ja, helemaal
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 1
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Hetzelfde
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 8
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? Helder en rustig
  • Ik vind het belangrijk dat: Ik samen met de zorgverleners bepaal welke zorg of behandeling ik krijg., De voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan mij zijn verteld., Ik adviezen krijg over hoe ik met mijn ziekte of klachten kan omgaan in de thuissituatie., Ik vertrouwen heb in de deskundigheid van de zorgverleners.
  • Wat is uw geslacht? Vrouw
  • Anders: N.v.t.
  • Wat is uw leeftijd? 16 t/m 24 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Hoger algemeen en voorbereidend wetenschappelijk onderwijs
  • Anders, namelijk: N.v.t.
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Zeer Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Nee (geen chronische ziekte/ aandoening)
10

Vriendelijk en duidelijk

Ik werd erg fijn geholpen. De kaakchirurg zowel als de assistenten. Ook het papier met info wat ik mee naar huis kreeg helderde zaken goed op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Ja, helemaal
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? Ja, helemaal
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Ja, helemaal
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? Grotendeels
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? Ja, helemaal
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Grotendeels
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? N.v.t.
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Ja, helemaal
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 4
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Veel beter
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 10 Zeker wel
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? Fijne en snelle werknemers van de controle voor desifectie bij de voordeur tot de kaakchirurg zelf
  • Ik vind het belangrijk dat: Ik samen met de zorgverleners bepaal welke zorg of behandeling ik krijg., De voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan mij zijn verteld., Ik adviezen krijg over hoe ik met mijn ziekte of klachten kan omgaan in de thuissituatie., De zorgverleners goed naar mij luisteren., Ik vertrouwen heb in de deskundigheid van de zorgverleners.
  • Wat is uw geslacht? Vrouw
  • Wat is uw leeftijd? 16 t/m 24 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Wetenschappelijk onderwijs (universiteit)
  • Anders, namelijk: N.v.t.
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Zeer Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Nee (geen chronische ziekte/ aandoening)
8

Goed, snel en professioneel geholpen

Goed, snel en professioneel geholpen. De medewerkers waren kundig en mijn verstandskiezen waren zo getrokken. Ik vond de verdoving alleen niet zo prettig: mij hart ging echt heel snel kloppen vlak voor de ingreep waardoor mijn spanning nog hoger werd.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Grotendeels
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? Nee, helemaal niet
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? N.v.t.
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? N.v.t.
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? Grotendeels
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Grotendeels
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? N.v.t.
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Ja, helemaal
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 2
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Veel beter
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 9
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? N.v.t.
  • Ik vind het belangrijk dat: N.v.t.
  • Wat is uw geslacht? Vrouw
  • Wat is uw leeftijd? 25 t/m 34 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Wetenschappelijk onderwijs (universiteit)
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Zeer Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? N.v.t.
7

Het ging vlot en er was veel aandacht voor mij als persoon

Ik vond het fijn dat de arts mij bij naam noemde!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Grotendeels
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? Deels
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Ja, helemaal
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? Grotendeels
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? Grotendeels
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Grotendeels
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Grotendeels
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? Nee, helemaal niet
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Grotendeels
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 5 Heel veel napijn
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Iets slechter
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 7
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? Hygiënisch
  • Ik vind het belangrijk dat: De voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan mij zijn verteld., Ik adviezen krijg over hoe ik met mijn ziekte of klachten kan omgaan in de thuissituatie., De zorgverleners goed naar mij luisteren., Ik vertrouwen heb in de deskundigheid van de zorgverleners., Er schoon wordt gewerkt door de medewerkers.
  • Wat is uw geslacht? Vrouw
  • Wat is uw leeftijd? 16 t/m 24 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Middelbaar beroepsonderwijs en beroepsbegeleidend onderwijs
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Nee (geen chronische ziekte/ aandoening)
10

Goede uitleg en begeleiding

Vriendelijk, goede uitleg

  • Aanbevelen? Ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? N.v.t.
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? N.v.t.
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Ja, helemaal
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? Ja, helemaal
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? N.v.t.
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? N.v.t.
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? N.v.t.
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? N.v.t.
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? N.v.t.
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 1
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Iets beter
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 10 Zeker wel
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? Snelle afspraak, goede uitleg
  • Ik vind het belangrijk dat: Ik vooraf informatie krijg over de zorg, zodat ik weet wat ik kan verwachten., De voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan mij zijn verteld., Ik duidelijke informatie krijg over de werking van mijn medicijnen., De zorgverleners goed naar mij luisteren., Er schoon wordt gewerkt door de medewerkers.
  • Wat is uw geslacht? Vrouw
  • Wat is uw leeftijd? 65 t/m 74 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Middelbaar algemeen voortgezet onderwijs (zoals MAVO, (M)ULO, MBO-kort, VMBO-t)
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Zeer Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Nee (geen chronische ziekte/ aandoening)
7

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Ja, helemaal
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? Ja, helemaal
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Ja, helemaal
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? Ja, helemaal
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? Ja, helemaal
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Ja, helemaal
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? Ja, helemaal
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Ja, helemaal
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 2
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? Hetzelfde
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 10 Zeker wel
  • Waarover zou u ZBC de Kaakchirurg een compliment willen geven? Gwoon goed
  • Ik vind het belangrijk dat: Ik vooraf informatie krijg over de zorg, zodat ik weet wat ik kan verwachten., Ik samen met de zorgverleners bepaal welke zorg of behandeling ik krijg., De voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan mij zijn verteld., Ik duidelijke informatie krijg over de werking van mijn medicijnen., Ik adviezen krijg over hoe ik met mijn ziekte of klachten kan omgaan in de thuissituatie., De zorgverleners goed naar mij luisteren., Ik vertrouwen heb in de deskundigheid van de zorgverleners., Er een goede samenwerking is tussen de zorgverleners., De verschillende afspraken goed op elkaar aansluiten., De medewerkers aandacht hebben voor veiligheid., Er schoon wordt gewerkt door de medewerkers.
  • Wat is uw geslacht? Man
  • Anders: Drieskenacker
  • Wat is uw leeftijd? 25 t/m 34 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Middelbaar algemeen voortgezet onderwijs (zoals MAVO, (M)ULO, MBO-kort, VMBO-t)
  • Anders, namelijk: N.v.t.
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? N.v.t.
10

Prima niks op aan te merken

Alles is goed gegaan en alles was duidelijk uitgelegd en het was zo voorbij

  • Aanbevelen? Ja
  • Kreeg u vooraf informatie over de zorg bij ZBC de Kaakchirurg, zodat u wist wat u kon verwachten? Ja, helemaal
  • Bepaalde u samen met de zorgverleners welke zorg of behandeling u kreeg? N.v.t.
  • Zijn de voor- en nadelen van de behandeling of operatie aan u verteld? Ja, helemaal
  • Krijgt u duidelijke informatie over de werking van uw medicijnen? Deels
  • Krijgt u adviezen van zorgverleners over hoe u met uw ziekte of klachten kunt omgaan in de thuissituatie? N.v.t.
  • Luisteren de zorgverleners goed naar u? Ja, helemaal
  • Heeft u vertrouwen in de deskundigheid van de zorgverleners? Ja, helemaal
  • Is er een goede samenwerking tussen de zorgverleners van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • Sluiten de verschillende afspraken goed op elkaar aan? Ja, helemaal
  • Hebben medewerkers van ZBC de Kaakchirurg aandacht voor veiligheid? Ja, helemaal
  • Wordt er schoon gewerkt door de medewerkers van ZBC de Kaakchirurg? Ja, helemaal
  • In welke mate heeft u napijn ervaren ten gevolge van de behandeling? 0: Helemaal geen napijn 5: Heel veel napijn 3
  • Hoe gaat het nu met uw gezondheid als gevolg van de behandeling? N.v.t.
  • In welke mate zou u ZBC de Kaakchirurg aanbevelen bij andere mensen met dezelfde ziekte of gezondheidsklachten? 9
  • Ik vind het belangrijk dat: Ik vooraf informatie krijg over de zorg, zodat ik weet wat ik kan verwachten., Ik adviezen krijg over hoe ik met mijn ziekte of klachten kan omgaan in de thuissituatie., De zorgverleners goed naar mij luisteren., Er een goede samenwerking is tussen de zorgverleners., De verschillende afspraken goed op elkaar aansluiten.
  • Wat is uw geslacht? Man
  • Wat is uw leeftijd? 16 t/m 24 jaar
  • Wat is uw hoogst voltooide opleiding? Middelbaar beroepsonderwijs en beroepsbegeleidend onderwijs
  • Hoe zou u over het algemeen uw gezondheid noemen? Goed
  • Heeft u één of meerdere chronische ziekten of aandoeningen? Nee (geen chronische ziekte/ aandoening)

Bedrijfsgegevens

Groenewoudseweg 135

6524 tx Nijmegen

024-3500105

[email protected]

Over ZBC - de Kaakchirurg

ZBC de kaakchirurg is de praktijknaam van "Stichting Extramurale Mondzorg" en is een verwijspraktijk voor poliklinische kaakchirurgische ingrepen en implantologie. De letters ZBC staan voor Zelfstandig Behandel Centrum. Verwijzing door tandartsen en huisartsen. De kaakchirurgen van "ZBC de Kaakchirurg" zijn tevens staflid van de afdeling Mond - Kaak en Aangezichtchirurgie van het UMC St. Radboud in Nijmegen. Iedere kaakchirurg werkt één dag(deel) in de week op ons ZBC en is voor de overige tijd werkzaam op het Universitair Medisch Centrum.

Over Colosseum Dental Benelux

Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.