
Het maken van een afspraak verliep moeizaam. Afspraken werden telkens verzet. Waarschijnlijk werkten meerdere personen aan dezelfde opdracht.
Zou hoger kunnen zijn maar de receptioniste was zeer onbeschoft.
Een aardige chirurg die alles rustig uitlegde voordat hij begon.
Nvt
De medewerkers waren allemaal aardig en gaven duidelijk tekst en uitleg. Behandeling duurde eens zolang als was aangegeven en was zelfs na extra verdoven niet geheel pijnvrij, wat wel was aangegeven. Misschien is verdoven van plaats van ontsteking een optie.
Er is een afspraak gemaakt, later weer verzet. Deze afspraak werd niet bevestigd en wat ik later hoorde niet eens bij de arts die ik doorgekregen heb, omdat hij geen implantaten doet. Een beetje slordig.
Zoals de titel. Maar hier moet ik wel bij aangeven dat ik misschien net iets te vroeg na de verdoving mijn verstand heb verloren. Ik kon de pijn nog goed voelen. Volgende keer zal ik aangeven dat we nog 15 minuten wachten.
Duidelijke uitleg wat er gaat gebeuren.
Werd zeer goed ontvangen en behandeld door de kaakchirurg.
prettig, en op tijd
Alles werd uitgelegd ik kon vragen stellen en erg aardige mensen
Ik had graag wat meer willen weten of horen wat de chirurg aan het doen is.
Goed
Ik werd uiterst vriendelijk geholpen door de assistentes en die hebben mij ook constant gevraagd of ik me goed voelde en of het nog ging. Dat vond ik erg prettig. De kaakchirurg zelf was wat nors en niet zo vriendelijk en ik ben op zich van mening dat een lachje er wel vanaf moet kunnen, maar de behandeling zelf ging goed en pijnloos en daar gaat het in de kern natuurlijk om.
Ik was heel erg bang en omdat het zo snel ging was het zo voorbij en stelde het personeel me heel erg op mijn gemak. Wel hadden ze me meer info mogen geven over het behandelen van de wond.
Ik ging met een angstig gevoel naar de kaakchirurg, maar vanaf het eerste moment dat ik binnen kwam werd ik door de assistente op mijn gemak gesteld. Daardoor is het een goede ervaring geweest en ben ik blij dat ik naar de kaakchirurg ben geweest.
Prima behandeld alleen een beetje lang moeten wachten!
Vriendelijk, duidelijke uitleg wat en hoe de behandeling er uit komt te zien.
Positieve ervaring. Korte behandeltijd, zorgvuldig uitgevoerd. Goede toelichting op behandeling.
Heel snel aan de beurt, goede toelichting over behandeling en nazorg. Netjes gedaan
Zie boven.
Ben zeer tevreden met de behandeling bij de kaakchirugie.Iedereen was vriendelijk en de sfeer was ontspannen en genoeg ruimte om vragen te stellen. Goede uitleg,prima behandeling.
Ervaring was heel slecht. Ik werd door ZBC in de steek gelaten met grote problemen. Kreeg geen medicijnen bij veel pijn en geen afspraak om te laten controleren waarom ik zo veel pijn had!
Meteen negatieve reactie op de foto, ontsteking zat er al jaren volgens de chirurg, ik was er om de kies te redden door de ontsteking schoon te maken. Echter volgens chirurg (Borstlap) was er geen redden aan en is er meteen uit gehaald. Hier was ik niet op voorbereid dus dit viel me rauw op mijn dak. Tevens kwam er iets tussen waardoor ik drie kwartier moest wachten na verdoving, mijn zenuwen werden er niet beter op. Inmiddels contact met mijn tandarts gehad, hij vond de ontsteking niet dramatisch, dus nu vraag ik me af of ik wel goed behandeld ben door de kaakchirurg. Ik voelde me erg overgeleverd. Nu loop ik dus met een gat in mijn gebit, waarop ik niet was voorbereid. Tevens moest ik dik 2 maanden wachten voordat er plaats is voor een afspraak, sneller dan de Radboud en meteen een behandeling dat is wel positief.
Ik ben bang voor de tandarts en ben dan erg krampachtig. Tijdens de ingreep begon ik pijn te voelen en dan ga je wegtrekken als natuurlijke reactie. Chirurg zei geirriteerd “u moet wel meewerken anders gaat het niet. Ook als u denkt dat u pijn voelt” . Toen het nog meer pijn begon te doen heb ik dat proberen aan te geven maar chirurg negeerde dat erg lang. Uiteindelijk heeft hij toch een extra verdoving gezet ( dat deed even pijn) en daarna was de pijn weg en kon ik gewoon stil liggen. Kortom ik voel me niet serieus genomen en de manier van toespreken ontbreekt sociale vaardigheid.
Groenewoudseweg 135
6524 tx Nijmegen
ZBC de kaakchirurg is de praktijknaam van "Stichting Extramurale Mondzorg" en is een verwijspraktijk voor poliklinische kaakchirurgische ingrepen en implantologie. De letters ZBC staan voor Zelfstandig Behandel Centrum. Verwijzing door tandartsen en huisartsen. De kaakchirurgen van "ZBC de Kaakchirurg" zijn tevens staflid van de afdeling Mond - Kaak en Aangezichtchirurgie van het UMC St. Radboud in Nijmegen. Iedere kaakchirurg werkt één dag(deel) in de week op ons ZBC en is voor de overige tijd werkzaam op het Universitair Medisch Centrum.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.