
Ik heb weinig last van napijn.
Werd goed geïnformeerd en geholpen, geen last gehad tijdens de behandeling. Er was alleen vergeten te vermelding dat ik een propje in mijn mond had gekregen, maar kan gebeuren
Was snel gebeurd. Hoefde ook niet al te lang te wachten. De chirurg en assistenten waren vriendelijk en geduldig. Voelde me op m'n gemak en dat gebeurt niet zo gauw. Slechte ervaringen.
Met pijnklachten naar tandarts gegaan. Deze verwees mij door naar de Samenwerkende Tandartsen. Na anderhalve maand kon ik eindelijk terecht. Eenmaal in de stoel probeerde de chirurg mij onder de operatie uit te praten. Dat mijn tandarts niet goed had geoordeeld en dat de kies er nu niet uit hoefde. Mijn klachten konden er ook écht niet mee te maken hebben. Uiteindelijk patiënt voor het blok gezet door mij te laten kiezen, wel of geen extractie. Omdat tandarts zei eruit halen heb ik besloten het alsnog te doen. Toen ging de tandarts erg gehaast te werk met een opmerking dat we nu wel op moesten schieten. Maar ik heb niet een kwartier lang geprobeerd om mij die behandeling uit mijn hoofd te praten? De chirurg heb ik erop gewezen dat ik vaak niet goed verdoofd word de eerste keer. hij reageerde daar heel vreemd op, met een reactie dat de tandartsen het dan maar gewoon niet goed deden. De verdoving ging er in. Ik was erg gespannen maar werd bijna 30 min alleen achtergelaten terwijl ik aan het hyperventileren was. Toen een verpleegkundige binnen kwam snauwde zij naar mij dat ik rustig moest doen. Tijdens de extractie voelde ik nog pijn (zoals ik van te voren had aangegeven) en werd ik nog een keer verdoofd.
Fijne en rustige werkwijze waardoor mijn zenuwen in de hand konden worden gehouden.
De mensen de me hier geholpen hebben waren professioneel, enorm vriendelijk, begripvol en geduldig. Voelde me niet opgejaagd of gehaast. Ze luisterden naar me en beantwoorden al m'n vragen keurig, en gingen bekwaam en secuur te werk.
Pijnloos en duidelijke uitleg over de gang van zaken en advies over implantologie
Na een week nog steeds mega veel pijn dus heb nieuwe afspraak gemaakt om te kijken kan amper eten of prik drinken.
Ik ben heel goed geholpen. Ik heb geen pijn gehad en ook na de behandeling heb ik nergens last van gehad. Super gedaan!
Een 10
De behandeling ging prima en was binnen 10 minuten klaar. Wat ik wel erg jammer vond is dat ik lang in die kamer hebben zitten wachten (zo'n 30 minuten in totaal) op de dokter. Maar ze zijn wel erg behulpzaam
De doktor stelde zich niet voor en er werd mij niet de keuze gegeven of ik mijn getrokken kies kon houden. De assistente die mij verdoofde gaf wel goed aan wat ze deed en wat er zal gebeuren.
Aardig ontvangst , deskundige chirurg , beetje uitloop op de afgesproken tijd maar verder geen aanmerkingen.
Ik vond het zeer fijn dat ik van tevoren goed uitgelegd kreeg wat me te wachten stond. Helaas had ik veel en lang napijn wat ik niet zo erg verwacht had. Ik kon daarvoor gelukkig snel terecht en kreeg toen goede hulp.
De behandeling verliep snel en pijnloos en zowel de arts als operatie-assistenten waren allemaal erg vriendelijk en zorgden ervoor dat ik op mijn gemak was, daarvoor absoluut lof. Ik kreeg voor het eerst in mijn leven een verdoving en de assistente legde de tijdens de procedure heel goed uit wat ze deed, wat ontzettend fijn was. Het herstel verloopt tot nu toe ook prima en de informatievoorziening wat betreft de wondgenezing is ook goed! Bij aankomst voor de afspraak bleek helaas dat de tijd die in mijn agenda stond, niet klopte met de tijd die de praktijk voor mij in het systeem had staan en ik kon niet meer geholpen worden. Erg vervelend, zeker omdat ik een paar dagen daarvoor nog naar de praktijk had gebeld om te horen of alle benodigde foto's aanwezig waren en daarbij ook expliciet de in mijn agenda staande datum en tijd heb genoemd. Toen te horen gekregen dat alles in orde was. De herinneringsmail die ik blijkbaar had moeten ontvangen nooit gekregen (ook niet in spam!) waardoor ik ook niet eerder had kunnen zien dat de tijd anders was dan bij mijn weten ooit is afgesproken (het verbaast mij daarom dan ook dat ik wel deze mail met de vraag om een review te schrijven binnenkrijg). Een vervelend misverstand, en ik begrijp nog steeds niet precies wat er mis is gegaan. Gelukkig werd de situatie wel goed opgelost en kon ik de volgende ochtend terecht.
Als het nog eens noodzakelijk zou zijn, zou ik weer naar zbc gaan.
Goede zorg en begeleiding. Professioneel en vriendelijk
Door omstandigheden was ik een half uurtje later aan de beurt. Als je al een beetje zit te stressen, is dat vervelend. De ontvangst door de assistente was echter erg prettig en stelde me gerust. De behandeling verliep naar mijn idee goed en werd voor zover ik kan beoordelen keurig uitgevoerd. Ook de nazorg was goed.
De ingreep zelf ging prima . Fijn chirurg . Alleen jammer dat de afspraak zo vaak is verzet . Zou graag de reden van verzet hebben vernomen . Nu was ik bijna naar een ander adres gegaan .
Prettige sfeer in de kliniek, vriendelijke staf, specialist heeft goed naar mij geluisterd. Een punt nog: had graag tijdens de behandeling iets meer informatie gehad over de precieze handelingen die de chirurg uitvoerde. Maar verder geen onvertogen woord hoor.
De behandeling die gedaan is was deskundig en vriendelijk. De patient werd op zijn gemak gesteld en een goede zorg en nazorg
Mensen behandelen je vriendelijk en duidelijk. Goede uitleg en nemen je opmerkingen serieus.
Bij binnenkomst een beetje botte receptioniste gesproken, hierdoor kreeg ik een vervelend gevoel (naast de zenuwen die al aanwezig waren). Echter bij het verwijderen van mijn verstandskies prima ondersteund door de assistenten van de kaakchirurg bij de voorzorg, tijdens en nazorg. Ze vertelden netjes wat ze deden en hoe het in zijn werk zou gaan waardoor ik werd gerustgesteld. Ook daarna werd uitgelegd hoe of wat en met vragen mocht ik altijd bellen.
Goede uitleg en vriendelijke assistente en kaakchirurg die je gerust stellen.
Ik kwam angstig binnen, maar zowel de assistent als de kaakchirurg stelde mij continu gerust. Wat ook tijdens de ingreep zo nu en dan nog nodig was. Het was niet pijnlijk, maar het was een heftige ingreep. Dank voor het geruststellen
Groenewoudseweg 135
6524 tx Nijmegen
ZBC de kaakchirurg is de praktijknaam van "Stichting Extramurale Mondzorg" en is een verwijspraktijk voor poliklinische kaakchirurgische ingrepen en implantologie. De letters ZBC staan voor Zelfstandig Behandel Centrum. Verwijzing door tandartsen en huisartsen. De kaakchirurgen van "ZBC de Kaakchirurg" zijn tevens staflid van de afdeling Mond - Kaak en Aangezichtchirurgie van het UMC St. Radboud in Nijmegen. Iedere kaakchirurg werkt één dag(deel) in de week op ons ZBC en is voor de overige tijd werkzaam op het Universitair Medisch Centrum.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.