
Fijn dat er rustig met je om wordt gegaan. Ook na de behandeling is er even zorg voor je. Ik voelde me even niet goed en kon daarna even rustig in een andere kamer bijkomen.
Ervaring is erg positief. Je hebt het gevoel als patient dat de zorgverleners de juiste kennis en kwaliteiten in huis hebben. Tijdens de complicaties na het trekken van mijn verstandskies kreeg ik iedere keer snel iemand aan de telefoon als ik belde en ik kon ook erg snel terecht om bekeken/nabehandeld te worden door de arts. Dat zijn zaken die je tegenwoordig niet zo maar voor lief kunt nemen, maar wel essentieel zijn voor de patient. Hier ben ik erg over te spreken. Voor mij persoonlijk is er 1 verbeterpunt. Ik zou graag wat meer informatie willen krijgen na de behandeling over de situatie. Wat moet ik wel en niet doen thuis en wat kan ik nog doen dat bijdraagt aan het herstel. Een week na het trekken van de kies werd alveolitis geconstateerd. Daar had ik graag daarna wat meer verteld over willen krijgen. Met googlen ben ik overigens ook heel ver gekomen daarna. Maar aan de andere kant begrijp ik ook heel goed dat de arts niet de tijd heeft om met elke patient nog 5 minuten te kletsen.
Ik had er alle vertrouwen in dat de behandeling goed was gegaan
Ik ben al doodsbang voor de kaakchirurg maar dat is mij ding. Ik ben fijn geholpen door de assistenten. Die heel lief voor mij waren. Tijdens de behandeling was de verdoving niet helemaal voldoende gezet. Kan gebeuren echter toen kreeg ik er wat bij en dit ging snel en was zeer pijnlijk. Daarna voel mijn kroon in mijn keel waardoor ik echt letterlijk geen lucht meer kon krijgen en ik volledig in paniek raakte. Ik ben rechtop gezet om de kroon uit te kunnen spugen. Ik heb dit als zeer vervelend ervaren en vond het absoluut geen pretje
Op de dag van de ingreep had ik het gevoel dat de behandeling goed was verlopen. Het gevoel wat mij bij blijft is dubbel. Dat gaat met name over hoe de behandelaars de pijn zien, inschatten, en de last die de patiënt ervaart na de behandeling. Helaas waren de voorgeschreven pijnstillers niet voldoende voor de duur van de pijn die ik ervoer. Ik ervaar nog steeds af en toe stekende pijn, tot aan mijn voortanden.
Slecht Foto's zijn 2 keer verkeerd geïnterpreteerd Waardoor er nog steeds niets is gebeurd Nu heb ik een mail naar de tandarts Romein gestuurd om verdere actie, waar ik tot op heden niets op heb gehoord Gebeurd er nu nog wat, anders ga ik wel na een andere praktijk
Vakkundig
De kaakchirurg was erg hardhandig. Hierdoor erg veel last gehad. Opnieuw terug geweest naar de tandarts. Mogelijk scheurtjes in mijn kaakbot door te hard handigheid. Erg veel na pijn van mijn afspraak gehad. Ik zie nu al erg tegen de volgende afspraak op.
K heb 10 minuten in de stoel zelf moeten wachten met papier en al over me heen zonder uitleg, de assistent zei helemaal niks zonder dat ik iets vroeg. Na de behandeling heb k geen uitleg niks gekregen alleen een papiertje, de rest heb k aan mensen gevraagd en opgezocht.
Goed behandeling gehad..... Netjes op tijd geholpen met veel uitleg wat ze gingen doen wat ik kon verwachten en hoe het zou verlopen na de behandeling. Totaal geen pijn gehad... goede pijnbestrijding gekregen incl. Mond spoeling.
Ben perfect en pijnloos behandeld.
Werd snel en kundig geholpen. Àlles werd aan de hand van een foto uitgelegd, de voor- en nadelen besproken. De behandeling zelf verliep rustig en snel, zorgverleners (assistentes) hebben daarna uitgelegd wat me te doen en te wachten stond.
Ik vond dat ze erg hardhandig de kiezen hebben verwijderd. Ze waren totaal niet voorzichtig en toonde weinig begrip voor mijn angst. Vooral het laatste vond ik erg vervelend, want hierdoor kijk ik nog meer op tegen de volgende keer.
Jaa prima
Het is natuurlijk nooit leuk, naar d kaakchirurg maar werd prettig ontvangen en elke stap werd goed uitgelegd of benoemd, fijn. Wel heb ik nu na bijna 2 weken nog een dikke bult in mijn mond, oorpijn en een stijve kaak maar over get geheel genomen een prettige ervaring.
De operatie zelf, waar ik enigszins tegenop keek, viel reuze mee. Ook erna weinig last van gehad. Was mij alleen onduidelijk dat ik mij bij de tandarts moest aanmelden.
Een prima ervaring gehad, was snel klaar en er was vriendelijk personeel, ik had wel vooraf wat meer informatie gewild over de voor en nazorg.
De assistente stelt je op je gemak en legt rustig alle stappen goed uit. Ook de arts legt uit wat hij precies gaat doen en laat je hierbij de foto zien. Ik vond het ook fijn dat de assistente duidelijk zei dat ik tijdens de ingreep moest aangeven als het niet goed ging of zo. Ze waren allebei heel aardig.
Een prettig intake waarin alles duidelijk uitgelegd werd, op de dag van de behandeling nogmaals gerustgesteld wat er precies gedaan ging worden en welke stappen ik kon verwachten. Vond het spannend maar niet eng, en men was er zeker van bewust dat het geen zeer mocht doen en vroeg daar ook diverse keren naar. Al met al, men hoeft geen angst te hebben om naar de Kaakchirurg te gaan.
Ik werd goed voorbereid op wat er gedaan moest worden. Ze stelden mij gerust en gaven mij informatie over het verloop van de genezing etc.
😊
Ik krijg steeds mail van jullie, maar ik ben nog nooit bij jullie geweest
Hele aardige assistente die mij de verdoving gaf en precies uitlegde wat ze ging doen. De chirurg was aardig en deed het vlot, waardoor ik zo weer de stoel uit was.
Lieve assistent, ben prima behandeld! Had graag nog wat meer info over de nabehandeling gehad. Verder prima.
Goed
Groenewoudseweg 135
6524 tx Nijmegen
ZBC de kaakchirurg is de praktijknaam van "Stichting Extramurale Mondzorg" en is een verwijspraktijk voor poliklinische kaakchirurgische ingrepen en implantologie. De letters ZBC staan voor Zelfstandig Behandel Centrum. Verwijzing door tandartsen en huisartsen. De kaakchirurgen van "ZBC de Kaakchirurg" zijn tevens staflid van de afdeling Mond - Kaak en Aangezichtchirurgie van het UMC St. Radboud in Nijmegen. Iedere kaakchirurg werkt één dag(deel) in de week op ons ZBC en is voor de overige tijd werkzaam op het Universitair Medisch Centrum.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.