
Ondanks wat vertraging door ICT problemen werd ruim de tijd genomen om mij te helpen. Procedure werd goed toegelicht door chirurg en assistentes. Maakte als team een sterke en professionele indruk.
Dag 1. Bloed spugen, ´n beetje pijn. Dag 2. Geen bloed, pijn het zelfde als dag 1. Dag 3. Het besef dat ik ben geopereerd aan mijn kaak. Dag 4. Voelde de hechting goed met de tong, weinig pijn. Dag 5. Voelde verbetering, bijna geen pijn. Dag 6. Ging beter en voelde hechting los raken. Dag 7. Nog meer hechting los, veel met de tong aan de hechting. Dag 8. Het verloop van de genezing niet meer bijgehouden, Op 02-12-2019 bij apotheek uitleg over de werking van Ibuprofen. Heb ooit ´n maagzweer gehad, het advies was om er genoeg Omeprazol bij te gebruiken, daar keek ik tegenop en heb toen alleen het Chloorhexidine mondspoelwater meegenomen. Na overleg met mijn zus heb ik na ´n paar dagen alsnog de ibuprofen opgehaald, moet toegeven dat ik het spul niet heb gebruikt, sorry.. ben voorzichtig met mijn maag, heb de eerste 4 dagen bij elkaar 10 paracetamol ingenomen, heb geen pijn meer. Mijn excuus voor het laat reageren. Vriendelijke dank. Pieter Dinnissen.
Alles prima geregeld. Snel en vakkundig geholpen. Alleen snap ik niet waarom de patiënt er voor moest zorgen dat alle informatie en foto's van de tandarts bij ZBC terecht kwamen.
Ik ben erg bang voor de tandarts, dus al helemaal voor de kaakchirurg. Voorafgaande aan de operatie had ik een pammetje op om rustig te blijven. De assistentes hebben me er echt doorheen geholpen. De kaakchirurg was ook erg vriendelijk. De behandeling zelf vond ik echter een traumatische ervaring. De kiezen lagen diep en gingen er moeilijk uit. Mijn hoofd is voor me gevoel alle kanten op geduwd en getrokken. Na afloop viel ik dan ook even weg, ik werd letterlijk niet goed.
Eigenlijk ging alles wel goed, alleen werd ik 25 minuten voor dat ik verdoofd werd al uit de wachtkamer gehaald. Ik moest die tijd alleen doorbrengen in de stoel. Verder vond ik alles wel goed gaan.
Prima, er kwam een goede oplossing!
Het was de tweede keer dat ik bij de kaakchirurg ben geweest. Ik heb een enorme angst hiervoor. Ik begon bijna te hyperventileren, maar de kaakchirurg en de assistenten hebben er alles aan gedaan om me gerust te stellen en hebben me heel goed door het hele proces geloodst.
Ik moest voor de 2e keer een moeilijk liggende verstandskies laten wegsnijden maar dit is wederom door doctor Berge prima gedaan. Professioneel bedrijf met kundige mensen.
Vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg over de procedure, tijdens behandeling werd diverse keren gevraagd of alles ok ging.
Vriendelijk en professioneel geholpen. Erg prettig dat ze mij op mijn gemak hebben gesteld
Het consult had voor mij als doel een second opinion te krijgen over de conclusie van mijn tandarts en meer informatie te krijgen over de kans van slagen van een behandeling. De kaakchirurg luisterde naar mijn verhaal, toonde begrip voor mijn twijfels en kwam snel tot een 'diagnose' en voorstel voor een vervolg op het consult. Er volgde geen ingreep. Over een daadwerkelijke ingreep kan ik dus geen oordeel geven.
Alles wat gedaan werd werd duidelijk uitgelegd. Op deze manier was de toch enge behandeling minder eng. Hele vriendelijke mensen!
Vervelende behandeling maar ik werd goed begeleid en geholpen. Prima werk. Ook informatie van te voren en voor de nabehandeling waren voldoende.
Ik heb alleen nog maar een intake gesprek gehad de behandeling aan mijn tanden moet nog gebeuren daarom kan ik er nog niet veel over zeggen.
Ik heb een ontzettende vervelende ervaring gehad met de chirurg. Het was voor mij mijn eerste extractie. Op tafel kreeg ik een paniekaanval hier werd geen begrip voor getoond. Op voorhand was mij verteld als ik nog wat zou voelen ik het aan zou moeten geven. Dit deed ik kort mijn hand omhoog te doen. De arts merkte het niet, kan gebeuren dat is het punt niet. Op dat moment was hij bezig in mijn mond en kon ik niets zeggen dus gaf ik kort Hmm aan. Ik kreeg toen een snauw naar mijn hoofd dat ik niet moest mekkeren en kermen en het gewoon moest zeggen als het pijn deed. Enigszins respectloos om een patiënt zo aan te spreken, zeker als je weet dat deze in paniek is. Toen de arts klaar was en ik mijn tranen weg probeerde te vegen keek hij mij aan en snauwde nou graag gedaan he waarna hij weg liep en de deur dicht sloeg.
Zeer prettige behandeling, met tijd voor uitleg en voorleggen wat de risico's ziin. Niet gehaast maar ontspannen. Dank aan de assistente voor de verdoving zonder pijn, is toch altijd fijn!
Ik was enorm zenuwachtig en zag er erg tegenop om mijn verstandskies eruit te laten snijden. Maar door de goede begeleiding van de assistente viel het uiteindelijk allemaal reuze mee. Ik moet nog een keer terug voor de andere kant, maar ga er nu met een veel beter gevoel naar terug.
Van de artsen en assistentes die mij behandelden, heeft de helft niet eens de moeite genomen mij een hand te geven en zich voor te stellen. Van de kaakchirurg kreeg ik een hand, maar die deed niet eens de moeite om even oogcontact te maken en liep stoïcijns langs mij af om een blik te werpen op de gezondheidsvragenlijst. Daarnaast was er weinig/geen ruimte voor het stellen van vragen en werd instructie 10 keer herhaald, terwijl ik het na 1 keer ook wel begrepen had. Er is weinig oog voor de persoon in de stoel. De behandeling zelf is goed en netjes verlopen. Ik werd als patient meegenomen in wat er ging gebeuren.
Ik werd om mijn gemak gesteld door de uitleg en overleg vooraf. Daarna wel een tijdje alleen in de behandelruimte onder de steriele doeken gelegen, omdat het even duurde totdat de arts kwam. Daarna ging de behandeling wel vlot, met daarbij voldoende uitleg met wat er gebeurde in de mond.
Alles ging keurig op tijd en goed geholpen
uitleg gekregen van de behandeling, aardig personeel en wat echt een plus punt is het is erg schoon.
Werd erg fijn geholpen
De afspraak waarbij mijn verstandskiezen werden getrokken werd op tijd uitgevoerd. Tijdens de behandeling viel mij de deskundigheid van alle zorgverleners op, iedereen was goed op elkaar afgestemd. Tijdens de behandeling werd met mij gecommuniceerd. Men lette ook goed op mij. Na de behandeling was er nog ruimte voor een stukje nazorg. Ook kreeg ik nog dezelfde informatie mee op papier.
Fijne behandeling gehad door bekwame professionals.
de tandarts was goed tandarts assistente ook zeer goed alleen jammer als je meer als 1 uur moet wachten dat dat niet even gezegd wordt als je je aan meld bij de receptie
Groenewoudseweg 135
6524 tx Nijmegen
ZBC de kaakchirurg is de praktijknaam van "Stichting Extramurale Mondzorg" en is een verwijspraktijk voor poliklinische kaakchirurgische ingrepen en implantologie. De letters ZBC staan voor Zelfstandig Behandel Centrum. Verwijzing door tandartsen en huisartsen. De kaakchirurgen van "ZBC de Kaakchirurg" zijn tevens staflid van de afdeling Mond - Kaak en Aangezichtchirurgie van het UMC St. Radboud in Nijmegen. Iedere kaakchirurg werkt één dag(deel) in de week op ons ZBC en is voor de overige tijd werkzaam op het Universitair Medisch Centrum.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.