
Aardige mensen en stellen je ook gerust.
goede behandeling en de verpleegkundige stellen je tot rust en vertellen wat er gaat gebeuren. dat is een prettig gevoel.
Het personeel doet heel erg zijn best om je ervaring zo goed mogelijk te laten verlopen. Ook nu tijdens covid-19 blijven ze vriendelijk en leggen ze goed uit. Alles ziet er netjes uit en wordt regelmatig schoon gemaakt.
Ik lag duidelijk zichtbaar te trillen in de stoel, er liepen voortdurend mensen om mij heen zonder enige uitleg hoe of wat, ik was voor de ingreep ook nog nooit eerder daar geweest dus wist totaal niet wat mij te wachten stond. Ik moest vooraf een formulier invullen en deze moest meegenomen worden. Hier is totaal niks mee gedaan.
Ik was erg zenuwachtig maar ik werd goed gerustgesteld , ik had de behandeling niet beter kunnen verwachten (geen pijn of dergelijke). Nazorg was ook goed verteld. Kortom een fijne ervaring
Afgelopen jaar meerdere malen geweest met veel pijn en altijd vriendelijk en snel geholpen door de kaakchirurg maar ook zeker de assistentes zijn super aardig en geruststellend.
.
Ik was ontzettend zenuwachtig maar de assistente en kaakchirurg hebben mij hierbij gerustgesteld. Ze deden het professioneel, vlug en dachten tussendoor aan mij en vroegen of het ging. Voelde fijn! De pijn achteraf is minder maar daar kunnen zij weinig aan doen :-)
Door miscommunicatie tussen de chirurg en de bewindvoerder kon mijn cliënte helaas niet geholpen worden, toen we aanwezig waren voor een kaakoperatie. Er was namelijk geen akkoord geregeld omdat ze onder bewind staat. De afspraak werd vervolgens wel een consult met uitleg en controle door de chirurg, zodat mijn cliënte (met ASS en TOS) voorbereid was. De operatie werd naar een week later verplaatst. Uiteindelijk prima opgelost, maar voor mijn cliënte vervelend.
Het was prima alleen kreeg ik weinig informatie over hoe ik de wond schoon kon houden na de behandeling en daardoor is het een beetje gaan ontsteken.
Wist niet wat me te wachten stond, maar ik was geholpen binnen 15 minuten. De ingreep zelf was maar een paar minuutjes werk. Dat deed de Arts toch maar mooi efficient.
Verstandskies verwijderd. Ging snel/gemakkelijk. Duidelijke uitleg over nazorg.
Geen opmerkingen.
Aangenaam, ondanks de ingreep.
Ik denk dat Martien de Koning mij heeft behandeld. Ik had mijn afspraak op 13 juli om 15.20. Deze info naar aanleiding van de vraag wie mij behandeld heeft en wat ik over hem vertel in de beoordeling
Het personeel vertelde, op een vriendelijke en geduldige manier, precies wat ze gingen doen en wanneer. Bij het verwijderen van de kiezen werkten ze snel en efficiënt. Ik had wel het gevoel dat ik lang moest wachten in de wachtkamer. Ik was voor de tweede keer in korte tijd gekomen om al mijn verstandskiezen te verwijderen. Het personeel vroeg ook naar de vorige behandeling en keken zelf kritisch naar het geheelde resultaat. Top.
Fijne mensen die geruststellen
Fijne en prettige ervaring.
.
Prima ervaring.
Goede, cliëntgerichte, vriendelijke, vakbekwame en zorgvuldige werkwijze en behandeling.
Hey herstel voel mij in eerste instantie tegen Na een telefonisch consult werd ik gerustgesteld
Ik voelde me redelijk onvoorbereid. De behandeling zelf deed geen pijn. Maar naderhand wel veel pijn. Ik heb niets te horen gekregen over hoe lang het pijn zou mogen doen voordat er aan de bel getrokken moet worden. Is het oke om twee weken lang pijnstillers te slikken, etc.
De behandeling was gelukkig sneller voorbij dan ik had verwacht, fijne communicatie en goede zorg geleverd.
Tijdens de verwijdering van mijn verstandskies is er na afloop zeer weinig informatie gegeven die uiteindelijk niet eens klopte! Mij is verteld dat de zwelling na 2 dagen het ergste zou zijn en daarna zou afnemen evenals de pijn. Na 3 dagen werd de pijn erger en bij de 4e dag was de zwelling en pijn zelfs het ergst. Daarnaast heb ik in eerste instantie geen spuitje meegekregen om de wond schoon te spuiten hiervoor heb ik zelf weer een afspraak moeten maken, bij aankomst op de afgesproken tijd wist de kliniek niet eens dat ik een afspraak had. Bij deze afspraak is mij door een andere arts pas duidelijk verteld hoe de nazorg in zijn werk ging en hoelang de zwelling en pijn kan aanhouden. Dus mijn ervaring is niet goed en ik zal in de toekomst hier dus ook niet terugkomen!
Groenewoudseweg 135
6524 tx Nijmegen
ZBC de kaakchirurg is de praktijknaam van "Stichting Extramurale Mondzorg" en is een verwijspraktijk voor poliklinische kaakchirurgische ingrepen en implantologie. De letters ZBC staan voor Zelfstandig Behandel Centrum. Verwijzing door tandartsen en huisartsen. De kaakchirurgen van "ZBC de Kaakchirurg" zijn tevens staflid van de afdeling Mond - Kaak en Aangezichtchirurgie van het UMC St. Radboud in Nijmegen. Iedere kaakchirurg werkt één dag(deel) in de week op ons ZBC en is voor de overige tijd werkzaam op het Universitair Medisch Centrum.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.