
Ik vond de begeleiding door het proces heel luchtig en vriendelijk. Ook tijdens de behandeling wist ik continu wat mij te wachten stond, dit was fijn.
Een fijne en snelle ervaring. Met mensen die oog hebben voor het werk en weten wat hun doen.
Zodra je ze vertelt wat je graag wilt weten, luisteren ze goed en vertellen ze alles stap voor stap. De pijn erna niet super veel last van gehad.
Ben door de zorgverleners goed op mijn gemak gesteld en ze vertelden per stap wat er ging gebeuren. Daarnaast is er duidelijk uitgelegd wat ik na de behandeling kan verwachten.
LET OP: IK GEEF GEEN TOESTEMMING VOOR VERWERKING VAN MIJN PERSOONSGEGEVENS ONDANKS HET VINKJE WAT JE MOETB ZETTEN OM TE VERSTUREN. DIT VIND IK ONBEHOORLIJKE CHANTAGE !!! zoals verwacht maar wel weer later dan de afspraak. dit is dus meer dan 30 seconde werk => veel te veel vragen. Beetje zelfbevrediging. Bij aanbevelen ook neutraal. Ik ga jullie niet verkopen, tenzij ik er geld voor krijg, maar als iemand erom vraagt zal ik neutraal beantwoorden. Daarom hier NEE. Compliment: waarom, de vis wordt duur betaald en daar mag ik wat voor verwachten. Wat doet de opleiding er toe??? Vragen over ziekte zijn tijdens de behandeling gesteld dus hier overbodig, zelfde uitermate ongepast omdat ik niet weet wat Julie met de gegevens gaan doen!!!! AVG daar ga ik zeker NIET mee akkoord. Krijg ik nu de volgende keer korting omdat ik deze enquete ingevuld heb? Waarom vooraf geen prijsindicatie? Het is altijd een verrassing wat op de factuur zal staan. Daar stellen jullie geen vragen jullie niet.
Prima
Ben zeer tevreden over de behandeling. Helaas moest ik wel ruim een half uur wachten, maar dat bleek overmacht. Had misschien wat beter gecommuniceerd kunnen worde.
Goed ontvangen, ruimte voor een grapje, goed behandeld, weinig bloedverlies nadien in tegenstelling tot de vorige keer.
ik ben ontzettend bang hiervoor, maar het personeel heeft mij er goed doorheen geloodst, hadden aandacht voor me en namen mijn angst serieus.
Bij zbc de kaakchirurg heeft men mij uitstekend begeleid voor en tijdens de behandeling. Men heeft ruim de tijd genomen voor mijn angst waardoor de behandeling heel erg is meegevallen
Ik had klachten en kon vrij snel terecht voor een behandeling. Hierin werd qua planning goed meegedacht. De behandeling was vlot en professioneel. Het was een gecompliceerde behandeling maar ik werd tijdens goed op de hoogte gehouden. Ik kreeg een recept voor pijnstillers mee voor de eerste dagen. Echter bleef ik veel pijnklachten houden, was ik ziek van de pijn, en heb tweemaal contact opgenomen vanwege onhoudbare pijn. Ik voelde me niet serieus genomen door de assistente. Ook toen ik vroeg naar een herhaalrecept kon ik dit niet krijgen. Er werd gerefereerd naar een vragenlijst waarbij ik niet op alles met ja kon beantwoorden waardoor er volgens haar geen reden was om terug te komen. Echter bleef voor mij de pijn onhoudbaar. Gelukkig kon ik bij mijn eigen tandarts terecht. Ik vind dat de nazorg echt beter zou kunnen, en op zijn minst de informatievoorziening en verwachtingen goed te bespreken vooraf.
Alles heb ik goed doorstaan. De kaakchirurg was vriendelijk en kundig en de assistente was dat ook. Nu een week later....heel veel napijn. Mijn moeder heeft geen contact kunnen krijgen met kaakchirurg over de napijn en om extra pijnstillers op recept te krijgen. Dit heeft ze via de huisarts gedaan. Ik heb nog erg veel pijn en de wond is nog open vh trekken vd verstandskies. Mijn moeder heeft vanochtend (9-10-20)vanaf 8u tot half 9 geprobeerd te bellen om te vragen of ze mij toch even na konden kijken ivm de pijn. Eindelijk iemand aan de lijn gekregen om 8.30u en ik kon woensdag pas terecht. Of ik had een half uur de tijd om vanuit Bemmel naar de praktijk in Nijmegen te komen. Dat was ook geen optie en mijn moeder heeft gezegd dat het niet kan om zo afgescheept te worden en dat haar dochter met deze pijnen het weekend in moet gaan. En ze heeft haar beklag gedaan. Inmiddels ben ik vanochtend maar naar de huisarts gegaan om daar de wond na te laten kijken en of dat er geen ontsteking zat. En uitgelegd dat ik niet bij jullie terecht kon. Dit vind ik echter wel een grote minpunt. En staat los vd behandeling zelf. Want ik ben echt netjes behandeld.
Uitstekend
Ik heb mijn verstandkies op advies van de tandarts hier laten trekken. Het trekken zelf ging prima en de kaakchirurg was ook vriendelijk. Na afloop werd er echter erg weinig gezegd over hoe ik de wond moest verzorgen en omdat ik nog onder verdoving zat was het moeilijk om iets te vragen. Het ging ontsteken en ik moest dus terug waarbij de hechtingen losgeknipt werden en ik een spoelspuitje kreeg. Hierna leek het even goed te gaan, maar vervolgens begon er een bult die van buiten te zien was op mijn wang te groeien. Hiervoor ben ik weer meerdere keren terug geweest, waarbij er telkens even gevoeld werd en vervolgens gezegd werd dat dit gewoon een opgezwollen lymfeklier was. Een paar weken later werd dit aangepast naar dat het een bacterie was en kreeg ik antibiotica voor een volledige maand voorgeschreven. Het bleef echter zitten en toen werd ik naar het ziekenhuis doorverwezen voor een scan met punctie. Bij het ziekenhuis aangekomen vond ik de behandeling echt treurig. De mensen daar snapten niet waarvoor ik kwam, vroegen aan mij waarom dit nodig was, hebben vervolgens de kaakchirurg gebeld en lieten vervolgens aan mij weten dat ze niets voor mij konden doen en niet begrepen waarom ik naar hun gestuurd was. Toen heb ik de kaakchirurg gebeld, waar de receptionist uitermate onbehulpzaam was. Ik kon wel over 3 weken weer een keer langskomen. Maar aangezien de bult nu al meer dan een maand op mijn gezicht zat en steeds erger werd, heb ik een spoedafspraak geëist. Weer bij de kaakchirurg aangekomen schrok die van hoe het eruit zag en werd er besloten opnieuw te opereren. Er moest opnieuw gesneden en geboord worden en de ontsteking was blijkbaar erg diep gegaan en had ook een absces veroorzaakt. Die ging niet weg tijdens de operatie dus toen hebben ze die leeggeprikt met een naald. Hierdoor is er een dik litteken op mijn gezicht ontstaan, en ben ik meerdere keren teruggeweest, waarbij de conclusie was dat ze verder niks meer voor mij konden doen.
Prettig dat ik snel terecht kon met mijn kiespijn. Ik werd meteen op m’n gemak gesteld. Er werd vooraf met mij goed doorgesproken wat de behandelmethode inhield. Operatie werd zeer kundig en zorgvuldig uitgevoerd.
2 weken geleden een ontstoken verstandskies eruit laten slopen. Duidelijke uitleg gekregen en mijn mond was goed verdoofd. Heb er vrijwel niets van gevoeld. Helaas een paar dagen later een nieuwe ontsteking gekregen in de holte. Ik kon dezelfde dag nog terecht voor een extra spoedconsult. Top!
Vlot en deskundig geholpen, tijdens behandeling voldoende uitleg, genowg aandcht voor gesteldheid van patient
zie boven
De verstandskies was snel verwijderd en ik werd goed op de hoogte gehouden tijdens de behandeling door de assistente. Dat was erg prettig!
Prettig ontvangst, goede coronamaatregelen en vooral ontzettend goede hulp. Nogmaals bedankt!
Alles werd duidelijk uitgelegd en de medewerkers waren ontzettend vriendelijk.
De behandeling is mij alles meegevallen. Het de chirurg en assistenten stellen je gerust en legt duidelijk uit wat er gaat gebeuren.
Goed georganiseerd, planning liep iets uit
Ik was doorverwezen door mijn tandarts dus heb niet zelf gekozen. Ik kwam voor het weghalen van een bultje aan de binnenkant van mijn lip.
Na herhaaldelijke bezoeken aan mijn eigen tandarts. Kwam ik niet verder met een in oktober begonnen probleem. Mijn eigen tandarts verwees mij door naar een kaak chirurg. (Woonplaats Enschede) Maar omdat daar pas over 10 maanden tijd was en er nog eens Corona overheen kwam. Wees een collega mij op het Zbc en omdat ik werkzaam ben in Arnhem dacht ik waarom niet. Kon deze zelfde middag nog terecht. Na de intake en wat onderzoek kwam er niet veel uit. Tot ik een gesprek kreeg met proff berge in dit gesprek. Klopte alles en hij wees mij op een zenuw probleem. Hij sprak met mij af 6 maand te wachten op herstel dat helaas uitbleef. Ben nu reeds doorverwezen naar de pijn poli van het radboud umc. Mede door de snelle hulp en van bekwaamheid kan ik niet anders melden dan grote klasse mede door de doorzettende Assistente. Ben ik een zeer tevreden persoon.
Groenewoudseweg 135
6524 tx Nijmegen
ZBC de kaakchirurg is de praktijknaam van "Stichting Extramurale Mondzorg" en is een verwijspraktijk voor poliklinische kaakchirurgische ingrepen en implantologie. De letters ZBC staan voor Zelfstandig Behandel Centrum. Verwijzing door tandartsen en huisartsen. De kaakchirurgen van "ZBC de Kaakchirurg" zijn tevens staflid van de afdeling Mond - Kaak en Aangezichtchirurgie van het UMC St. Radboud in Nijmegen. Iedere kaakchirurg werkt één dag(deel) in de week op ons ZBC en is voor de overige tijd werkzaam op het Universitair Medisch Centrum.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.