
.
Mijn ervaring was wel OK. Enige nadeel was dat ik lang moest wachten tussen het moment dat ik verdoofd werd en de daadwerkelijke behandeling. (Vorige keer was dat niet het geval). Het lang wachten tijdens de verdoving maakte mij een beetje onrustig. Derest van de behandeling ging goed.
Ik kwam om te overleggen of mijn verstandskiezen verwijderd moeten worden of niet. Bij binnenkomst was de vraag: Wat vind u van het plan? Volgens mij was er nog helemaal geen plan, daar kom ik namelijk voor. Vervolgens krijg ik een uitleg die absoluut niet heeft gemaakt dat er medische noodzaak is voor het verwijderen van kiezen. Kreeg het gevoel naar een geldmachine te zijn doorverwezen.
Snel, correct en vriendelijk geholpen.
Voorafgaand was ik erg zenuwachtig. Ik werd snel gerustgesteld en de ingreep ging erg snel en pijnloos. De sfeer was erg fijn en dit heeft mijn zenuwen ook weggenomen voor de volgende keer.
Geen enkel probleem, behalve een lange wachttijd. Dat kan sneller.
Goede informatievoorziening, begeleiding en vaktechnische uitvoering.
Goed geholpen, goede communicatie.
Fijne medewerkers
Een snelle, vrijwel pijnloze behandeling. Door de goede voorlichting en uitleg van wat er zou gebeuren en wat er tijdens de behandeling gebeurde, had ik ook niets om me zorgen over te maken. Een dag na de behandeling kon ik al stoppen met de pijnstillers.
Lichtelijk zenuwachting ging ik in de behandelstoel zitten. Ik werd al snel rustig door met de assistente te kletsen. Het is fijn dat er precies verteld wordt waar het op staat, niet mooier en niet slechter. Duidelijkheid en transparantie zijn mooie eigenschappen van een kaakchirurg.
Ik heb tijdens de behandeling minder gevoeld dan de vorige keer. Na afloop merkte ik dat hij weinig tijd had om mijn vragen te beantwoorden. Tijdsdruk voor de volgende patiënt? De 5e dag liet bij het tandenpoetsen een hechting los.
Mijn ervaring in het ZBC was erg goed. Het personeel was aardig en geruststellend. Alles was op orde en werd goed uitgelegd.
Ze vertellen wat er gaat gebeuren en hebben goed verteld wat je zelf moet doen op het moment dat je thuis bent.
Het was fijn dat ik vanochtend belde en dat ik dezelfde dag bij jullie terecht kon. De afspraak van vandaag heeft me niks verder geholpen. Ik gaf aan dat ik ‘s nachts wakker word van de pijn omdat de pijnstillers van de drogist na 3 uur zijn uitgewerkt. Mijn mond is/was niet ontstoken, wel is enkel mijn mond schoon gespoeld. Ik vind jullie allemaal aardig, maar daardoor ga ik niet beter slapen. Nu lig ik wederom wakker van de pijn en weet ik niet meer wie mij kan helpen.
ik heb de behandeling als heel prettig ervaren, terwijl ik er als een berg tegenop zag, maar ik werd meteen gerustgesteld en men gaf me vertrouwen. heel erg fijn
De ervaring was wat ik ervan verwacht had ik had niet overbodig veel last na de operatie en was tevreden
Ik ben w.b. tandheelkunde wel wat ingrepen gewend dus ik maakte me geen zorgen over het implantaat en de behandeling. De schrik kwam eigenlijk pas goed toen ik las wat er allemaal mis kon gaan, en de bijwerkingen op het formulier dat ik kreeg om te ondertekenen. Ik vroeg me af of ik er goed aan deed hiervoor te kiezen. De ingreep zelf en de napijn zijn erg meegevallen, mede door de prettige omgang met de chirurg en de medewerkers. Helaas duurt het geheel door Corona bijna een heel jaar (van trekken, onderzoeken t/m de kroon) , het dragen van het plaatje om het gat aan de vooraanzijde te verhullen vind ik erg vervelend.
Onzeker of de ingreep (verwijderen speekselkliersteen) succesvol zou zijn, echter prima geslaagd. Ook complimenten aan de assistenten, zij hebben mij uitstekend begeleidt met veel enthousiasme.
Een uitstekende ervaring
Het ging goed
Zie hiervoor
Prettige mensen, goede uitleg en goede behandeling.
Prettig
Vriendelijke medewerkers en duidelijk uitgelegd wat er zou gebeuren
Groenewoudseweg 135
6524 tx Nijmegen
ZBC de kaakchirurg is de praktijknaam van "Stichting Extramurale Mondzorg" en is een verwijspraktijk voor poliklinische kaakchirurgische ingrepen en implantologie. De letters ZBC staan voor Zelfstandig Behandel Centrum. Verwijzing door tandartsen en huisartsen. De kaakchirurgen van "ZBC de Kaakchirurg" zijn tevens staflid van de afdeling Mond - Kaak en Aangezichtchirurgie van het UMC St. Radboud in Nijmegen. Iedere kaakchirurg werkt één dag(deel) in de week op ons ZBC en is voor de overige tijd werkzaam op het Universitair Medisch Centrum.
Bij Colosseum Dental Benelux willen we iedereen de mogelijkheid geven op een gezond en gelukkig leven. En daarom focussen we juist op onze langetermijnvisie. Wij willen een partner zijn voor onze patiënten en onze medewerkers; in iedere levensfase met de daarbij behorende behoeftes.
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.