Heerlijke zomerse deuntjes

Een hele fijne DJ, een mooie toevoeging aan het feest!

Top DJ, snel gevonden!

DJ Pieter voelde het feest perfect aan en bouwde de sfeer goed op!

WAANZINNIG

DJ Joost en Saxofonist Tijs hebben echt een WAANZINNIG feest voor ons neergezet! Alle voetjes (zowel jong als oud) zijn van de vloer gegaan. Totaal gesloopt, bezweet en met een grote glimlach kwam het feest helaas toch tot een eind. Ik zou hen iedereen aanraden!!

Helemaal geweldig!

Wat een geweldige zangeres is Jeanet, onder begeleiding van gitarist Jeroen hebben zij onze trouwdag een extra dimensie gegeven. Wat was het mooi! Tijdens de ceremonie en daarna bij de borrel!

Leuk huwelijksfeest in de Duinen

Wij zijn super blij met het optreden van DJ Vincent en Saxofonist Yoran op onze bruiloft! Alles was perfect voor ons georganiseerd en iedereen genoot van de muziek. We zouden L.A. DJ's aanbevelen aan iedereen die we kennen.

• Would you recommend us? Yes

Geweldig!!

We hadden afgelopen vrijdag ons huwelijksfeest met DJ Joost, en wat hebben we genoten. De danvloer was goed gevuld, en ook de gasten waren één en al lof over de DJ. Hij was bekend met onze wensen en heeft hier rekening mee gehouden. Mede dankzij de DJ kijken wij terug op de mooiste avond die we ons konden wensen!

Wat hebben wij genoten!

De organisatie acher LA DJ was heel goed. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. De DJ heeft super gedraaid, mooie verlichting, en niemand was er klaar voor om naar huis te gaan. We hebben echt genoten!

GEWELDIG!!!

Op onze bruiloft hebben wij Yorick als DJ en Yoran als saxofonist gehad. Wat een feest en wat een geweldige ervaring! Wij kunnen LA-dj’s iedereen aanbevelen. Zij regelen alles tot in de puntjes. De voorbereiding, nemen zelf contact op met de locatie en houden rekening met al je wensen. Maar bovenal weten zij er een geweldig feest van te maken!

Helemaal geweldig!

Voor een tweede 2 keer hadden wij la Dj's gevraagd onze feest avond te verzorgen met Dj en saxofonist. Ditmaal een ander duo maar we hebben echt een top avond gehad! Alles tot in de puntjes verzorgd en de saxofonist is een enorme toevoeging aan de avond. Het contact met la dj gaat via de mail, er wordt altijd snel en persoonlijk gereageerd. Wij zijn zeer tevreden!

• Kwaliteit optreden muzikant

Goeie DJ's en top geregeld! Aanwinst voor bedrijfsfeest!

Goeie en snelle communicatie met Thomas en Lucas, DJ's waren vriendelijk, enthousiast en speelde goed in op het publiek, veel positieve feedback ontvangen.

GEWELDIG!!

23okt hebben wij een bruiloft mogen vieren en hadden Dj Yorick met saxofonist Chris. Wat hebben wij een spetterend feest gehad! Ze waren goed op elkaar afgestemd en Yorick wist heel goed wat de gasten wilde horen. Hij wist er goed op in te spelen en de dansvloer was de hele avond gevuld!! We willen jullie bedanken voor de Super avond!!

Geweldig bruiloftsfeest

Het contact met L.A. DJ's verliep vanaf het begin erg prettig. Vanwege corona moest de bruiloft verplaatst worden en dat verliep moeiteloos. We werden gekoppeld aan DJ Joost en de kennismaking met hem was ook heel prettig en ontspannen. Hij voelde goed aan wat onze muziekvoorkeuren waren. Ook onze wensen m.b.t. de openingsdans heeft hij perfect tot uitvoering gebracht. Tijdens het feest heeft DJ Joost fantastisch ingespeeld op de sfeer, verzoeknummers waren geen probleem. Hij kreeg zelfs van de gasten, die normaal gesproken niet dansen, de voetjes van de vloer. DJ Joost is dus zeker een aanrader voor een geweldig feest! De flitskast die we via L.A. DJ's huurden was ook een groot succes en daarom een leuke (en hilarische) toevoeging aan het feest. De communicatie met L.A. DJ's is prettig en duidelijk. Ze reageren snel op e-mails. Al met al een hele positieve en onvergetelijke ervaring!

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

DJ Joost , We Want More !

Dankzij de DJ-Skills van DJ Joost is ons feest onvergetelijk geworden. Zowel jong als oud ging helemaal los op de dansvloer. Hij bouwde zijn muziek goed op en voelde de sfeer perfect aan waardoor het dak er compleet af ging. Ik heb zowel mijn ouders als mijn schoonouders zien walsen, schuifelen, hakken en jumpen. De communicatie met LA DJ's voorafgaand aan het feest was ook erg fijn. Ze reageerde snel en helder waardoor ik dit aan iedereen kan aanbevelen.

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Leuk, flexibel en professioneel bedrijf, dat goed meedenkt met je wensen

Zeer goede prijs-kwaliteit

Erg tevreden met de communicatie, mogelijkheden en de prijs. Zou ze zo weer boeken!

Super avond gehad!

DJ Vincent heeft op onze bruiloft op 24-09-2021 gedraaid. Het was een knalfeest! Wij hadden verzoekkaartjes gemaakt en die werden veel gebruikt. Hartstikke leuk! De communicatie was ook top!

Top feest!

Leuk feest gehad met enthousiaste DJ (Vincent). Veel complimenten van de bruiloft gasten gehad! Draaide voor ieder wat wils!

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Wat een getalenteerde saxofonist!

Tom Jacks heeft echt prachtig op onze bruiloft gespeeld! Helaas konden we vanwege de Corona maatregelen geen DJ optreden hebben omdat luide muziek of dansen niet was toegestaan. Lucas was altijd ontzettend aardig tegen ons en heeft ervoor gezorgd dat wat wel mogelijk was ook mogelijk gemaakt werd! Gelukkig konden we wel de prachtige saxofoon muziek van Tom Jacks meemaken. Helaas mocht hij enkel achtergrond muziek spelen maar wij hebben hier zoveel van genoten! Hij voelde precies aan wat bij onze bruiloft paste! We hadden ook de fotobooth erbij genomen en dit was ook een succes! Kortom, L.A. DJ's is een echte aanrader!

• Inspelen of sfeer DJ N.v.t.
  • Muziekkeuze DJ N.v.t.

Top feest!

Een heerlijke feestavond gehad met een leuke, bekwame DJ en saxofonist. De communicatie vooraf is ook allemaal top verlopen, zowel met la dj’s als met de dj zelf.

• Kwaliteit optreden muzikant

Een toevoeging aan ons huwelijksfeest!!

Goede communicatie en meedenken voorafgaand aan het optreden ivm de steeds veranderende coronamaatregelen. Van een allround dj voor een dansfeest overgezet naar allround dj voor een leuke sfeer tijdens het feest.

• Kwaliteit optreden muzikant

DJ Vincent maakte het feest een feestje

Voor onze bruiloft koffie gedronken voor een kennismaking met 'onze' DJ. Het is een prettig gesprek en in de maanden die volgen hebben we af en toe contact. Dat maakt het persoonlijk. Tijdens het feest weet Vincent de sfeer goed aan te voelen en zijn muziek schalt over het strand en de dansvloer blijft bezet. Zelfs de bruidegom, die er van overtuigd was niet te gaan dansen, vond zichzelf regelmatig terug op de dansvloer. Een beter compliment kun je als DJ niet krijgen. Vincent heeft voor ons de avond perfect gemaakt.

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Het perfecte huwelijksfeest dankzij DJ Joost!

DJ Joost heeft het feest 's avonds op onze huwelijksdag perfect laten verlopen. Bij het boeken van DJ Joost hebben we een heel fijn Skype-gesprek met hem gehad waarbij we al onze wensen hebben besproken. Hij had ook goede tips die ons geholpen hebben bij de organisatie van de avond. Mijn man is Amerikaan met een Indiase achtergrond. Wij hadden daardoor een heel gemengd gezelschap en DJ Joost heeft daar perfect op ingespeeld met een afwisseling van Amerikaanse, Nederlandse en Bollywood nummer. Daarnaast hadden onze gasten voor optredens gezorgd; zang, dans, cabaret etc. DJ Joost liet al die optredens vlekkeloos verlopen. We hebben een fantastische avond gehad en dat hebben we aan Joost te danken. We raden DJ Joost dan ook van harte aan!

Superavond!

DJ Tim heeft de laatste 2 uur van mijn feest de muziek verzorgd. Het was helemaal goed, juiste sfeer en muziekkeuze! De dansvloer was gedurende deze uren steeds bezet. Mijn gasten en ik hebben ontzettend genoten!

• Kwaliteit optreden muzikant

Volledig naar wens en verwachting!

Joost heeft gedraaid op onze bruiloft, en heeft aan alle verwachtingen voldaan. Hij heeft goed ingespeeld op onze wensen, hij heeft voor een zeer goede sfeer gezorgd. Wij hadden de wens om een gevarieerde avond te hebben qua muziek gezien de uiteenlopende leeftijden en muzieksmaken. Dit heeft Joost uitstekend gedaan en we hebben zeer veel positieve en enthousiaste reacties gekregen. Het contact vooraf het feest was ook prettig, heel relaxed en Joost heeft ons ook bruikbare tips gegeven wat betreft de muzikale aankleding. Prijs/kwaliteit voor mij een verdiende 10! Joost en L.A-D.J's bedankt voor de prettige samenwerking!

Saxofonist Martijn

Uitstekende en zeer professionele saxofonist die elke zaal op z’n kop kan zetten. De sfeer is perfect en hij kan moeiteloos inspelen op de DJ. Dit feestbeest mag op geen enkele party ontbreken!