Een geweldige avond.

Dj Jasper hield zo goed rekening met onze wensen die wij van te voren hadden aangegeven en dit waren nogal veel wensen haha. De muziek was geweldig, lekker afwisselende stijlen zoals we hadden opgegeven. Het publiek genoot hier ook van. Ook was er ruimte om verzoekjes aan te geven wat erg fijn was. Wij willen Dj Jasper nogmaals heel erg bedanken voor het draaien van een geweldige avond voor het feest van ons huwelijk. Iedereen heeft ervan genoten!

Helemaal top!

Voor ons feest hebben wij voor een dj & saxofonist gekozen. Het is best lastig om een keuze te maken op basis van reviews, maar het is helemaal goed gekomen. Wij hebben gekozen voor DJ Vincent (Jonathan); een paar weken voor het feest hebben we telefonisch contact gehad en onze wensen besproken. Op de avond zelf speelt hij goed in op de sfeer die er hangt & de opgegeven voorkeursnummers zijn allemaal langsgekomen. Achter de DJ booth is hij helemaal in zijn element en erg enthousiast, aanrader! Milan was onze saxofonist, heeft mega veel ervaring, doet lekker zijn ding & zorgde voor de finishing touch als muzikale omlijsting, geweldig! Het was een zeer geslaagde avond, waar we met hele mooie herinneringen aan terug zullen denken.

Gezellige avond!

We hebben LA DJ's voor onze bruiloft ingeschakeld en hebben een gezellige avond gehad! DJ Joost heeft ons voorzien van lekkere plaatjes en de communicatie ging perfect!

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

Geweldig duo! Maken een super feestje!

Wij wilden 's middags een dansfeest en geen stijf gedoe. Dankzij Martijn en Lars is dit meer dan goed gekomen. Zij weten de juiste sfeer te creëren waardoor iedereen snel met de beentjes los gaat. Al met al een top feest gehad.

Fantastisch!

Voor onze bruiloft hadden wij DJ Joost samen met Martijn op de sax. Het was echt fantastisch! Alle nummers die wij hadden aangevraagd werden gedraaid, de combinatie van Joost en Martijn was echt té gek! Wij kregen ook veel leuke reacties op het duo! We hebben een nogal uiteenlopende smaak wat betreft muziek, maar alles werd kwam voorbij en hebben ze mooi in elkaar over laten lopen. De verschijning van Martijn werd, vooral door de dames en schoonmoeder, erg gewaardeerd;)!

Top avond!

DJ Yorick en saxofonist Martijn hebben de muziek voor ons bruiloftsfeest verzorgd. Ze stemden de muziek goed af op het publiek. Het was een top avond!

Special night thanks to DJ Joost

DJ Joost played at our wedding afterparty and absolutely killed it! We had given him specific requests and genres that our audience would enjoy and he blended everything perfectly. He kept the dancefloor going all night and made it a memorable night for our guests. We highly recommend him!

• Would you recommend us? Yes

Top DJ +Sax!

We hebben een geweldige avond gehad met DJ Teun en Steffan on sax. Ze draaiden precies hoe wij het wilden, echt fantastisch! Het was een top feest! Heel erg bedankt

Topfeest!

DJ Joost en saxofonist Martijn hebben het feest voor onze bruiloft onvergetelijk leuk gemaakt!

• Kwaliteit optreden muzikant

Wij hebben een heerlijke avond gehad met DJ Yorick en saxofonist Martijn. Beide hebben er echt een knalfeest van gemaakt! We hadden een spotifylijst van te voren gemaakt met wat we leuk vonden en Yorick heeft daar top op ingespeeld. Ook Martijn was ook echt de surprise van de avond. Het contact liep soepel, snel en vlekkeloos. Zeker doen! Heb nog steeds pijn in mijn voeten van het dansen ;-)

Super huwelijksfeest gehad!

Wij hebben een superfeest gehad met onze bruiloft. We hadden een gemengd gezelschap waar Joost goed rekening mee hield, zodat mensen ook rustig wat verder naar achter met elkaar konden praten.

Helemaal top!

!!! Lars is FAN-TAS-TISCH !!!! De muziek die hij heeft gespeeld en gewoon zijn vrolijke persoonlijkheid en alles we zijn zooooo blij dat we voor hem hebben gekozen! Beter dan dit had het niet kunnen worden! Zelfs na het eind van het feest toen we nog met een heeel klein groepje over bleven , bleef iedereen gewoon op de dans vloer omdat er gewoon fantastisch werd gedraaid!! Lars neemt ook gewoon iedereen mee in zijn vrolijke persoonlijkheid. Nog maaals 1000x dank aan hem en jullie als organisatie. We gaan hem sowieso bij iedereen aanraden! Dankjulliewel!

• Kwaliteit optreden muzikant

Van A tot Z ontzorgt voor ons jubileumfeest. DJ Ralph wist met onze voorkeuren een fantastische mix te maken met als resultaat dat oud en jong op de dansvloer stond. Als klap op de vuurpijl kwam Chris, de saxofonist, met zijn spetterende optredens. Echt fijne, sociale en professionele vakmannen die een ware aanvulling zijn op elk feest.

• Kwaliteit optreden muzikant

Joost&Steffan maakten onze bruiloft zoals we wilden!

Top. Echt. Vooraf met Joost alles doorgesproken op Whatsapp video. Playlists etc. En de avond was echt te gek. Steffan bracht met z'n sax zo'n sfeer. De zaal ging los en bleef losgaan tot de laatste minuut. Laser erbij. Hoppa! Onvergetelijke ervaring. Dank jullie wel Joost&Steffan!! Met vriendelijke groet, Elmer en Nathaly Bronkhorst.

• Kwaliteit optreden muzikant

Bizar! Wat hebben ze een vet feest neergezet!

Bij ons kwam Jeroen de dj samen met Tim als percussionist en Milan op de sax. Het is echt bizar wat voor een tof feest ze hebben neergezet. Iedereen was enthousiast. Ik had het niet beter kunnen wensen! Bedankt! La dj en de artiesten!!

• Kwaliteit optreden muzikant

Flexibele service en superfeestje :)

Soepel contact met de heren, speelde makkelijk in op onze wensen.

Fantastische DJ, die Lars

Lars heeft de sterren van de hemel gedraaid op onze bruiloft. Hij was op tijd, dacht goed mee en alles was binnen no time opgebouwd. Tijdens het feest speelde hij goed in op het publiek en honoreerde hij verzoekjes terwijl hij lette op de sfeer. Tot het einde van de avond genoten van zijn enthousiasme, bedankt!

Complimenten van alle leeftijden

Onze gasten (en wijzelf!) waren heel blij met DJ Jeroen. Gasten van alle leeftijden stonden op de dansvloer en kwamen actief naar ons toe om te zeggen dat ze de muziek/dj zo goed vonden. De communicatie met LA dj’s verliep goed.

• Inspelen of sfeer DJ N.v.t.
  • Muziekkeuze DJ N.v.t.
  • Professionaliteit N.v.t.
  • Prijs / kwaliteitverhouding N.v.t.

Fantastisch!!!!

DJ Martijn kan ik aan iedereen aanraden. Heel erg prettig in de communicatie, aangename verschijning en heeft met zijn saxofoon iedereen omver geblazen. Wij waren helemaal blij met Martijn en hebben van onze gasten alleen maar laaiend enthousiaste reacties ontvangen.

• Kwaliteit optreden muzikant

Frank heeft op onze bruiloft gedraaid en dat was precies hoe wij het wilden. In een voorgesprekje hebben we onze (vrij brede/algemene) muzieksmaak proberen uit te leggen en Frank heeft hier op de feestavond goed op ingespeeld. Ook was Frank niet te beroerd om af en toe verzoekjes te draaien vanuit de feestgasten. Verder is Frank een vriendelijke en ontspannen vent waar prettig mee te communiceren valt. Kortgezegd: helemaal top!

• Kwaliteit optreden muzikant N.v.t.

It was a great party with a lot of dancing! DJ Jasper understood perfectly what we needed and helped us to have a good time. Thanks a lot!!!

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Topfeest!

02-02-2024 zijn wij getrouwd en wat hadden wij een top feest met Yorick. Alles was professioneel geregeld van opbouw tot afbouw. Wat een goede sfeer hing er! Super bedankt voor alles!

super.

Super fijne samenwerking. Heel het team was zeer enthousiast over de DJ.

Geweldige DJ ingehuurd

Geweldige DJ ingehuurd voor ons evenement, absoluut top! De muziek was perfect afgestemd op de sfeer en zorgde voor een onvergetelijke avond. Een echte professional die precies wist hoe het feest tot leven te brengen.

• Kwaliteit optreden muzikant

We hebben het als fantastisch ervaren. Onze medewerkers zijn niet snel op de dansvloer te vinden, maar nu dus wel! Lars en Martijn zijn een goed duo samen!

Hof van Sint Jan 19

3512 BX Utrecht