Top geregeld!!!

Ik kreeg een duidelijke offerte. Over de aanbetalingen was ik een beetje sceptische i.v.m. de negatieve geluiden in de media over enkele limousine verhuurbedrijven. Echter Splendeur komt zijn afspraken na!!! De chauffeur was netjes op tijd en belde mij 5 minuten voor aankomst tijd op, zoals we hadden afgesproken. De roze limousine had ik gehuurd was voor het gala van mijn dochter en haar vriendinnen en deze zag er top uit. De chauffeur nam de tijd zodat de meiden foto's konden nemen. I.i.g. bedankt Splendeur voor het meewerken van het memoriale Gala feest!!

Echt helemaal top!

Michael is een top organisator! Alles verliep volgens plan. Alle afspraken worden meer dan waar gemaakt. Een super gave ervaring voor een vrijgezellenfeest! Michael bedankt!

Snel en goede service

Unieke ervaring. Fantastische service.

Prachtige auto. Super service. Alles precies op tijd en volgens afspraak. Drankjes aan boord en cadeautje voor onze dochter. Aanrader!

Gewoon uitstekend en profesioneel

Van begin tot het einde uitstekend geregeld. Voor mijn neef een limousine gehuurd voor zijn Nederlands/Turkse bruiloft met vlaggen en rode loper. De chauffeur was perfect en heeft het bruidspaar een onvergetelijke dag bezorgd , voor hem een dikke 10. Als mensen overwegen een limo te huren gewoon Splendeur! nemen. Nogmaals dank voor de goede service ook namens het bruidspaar.

Goede ervaring: op tijd/ aardige chauffeurs/ meidengroep prima naar hun zin gehad

Fantastisch

Het was fantastisch geregeld, waarvoor onze dank!

Fantastisch

Snelle, duidelijke en goede service vanaf de offerte! Denkt mee en in oplossingen. De enigste Hummer limo waar 12 personen in mogen. Netjes op tijd en alles volgens afspraak en daarnaast een super gezellige en fantastische ervaring.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

De service viel tegen in die zin dat de chauffeuse en erg zenuwachtige indruk maakte die afstraalde op de rit. Haar rol paste niet bij de 'grandeur' beleving die je bij een limo verwacht.

• Ervaring met: Bruiloft

Het was een prima service. Zeer vriendelijke chauffeur. Alleen klein minpuntje was dat de chauffeur de verwarming niet uit kreeg. En dat hij de telefoon niet kon synchroniseren met s auto voor de muziek.

• Afspraken nakomen

Buiten het feit dat ik niet tevreden was met de offerte (niet door de prijs maar door de onduidelijkheid) vind ik het een topbedrijf en zal ik het zeker aanraden bij andere.

• Ervaring met: Galavervoer

Geweldig mooie auto, vriendelijk personeel die meedenkt in oplossingen. Lekker drinken en snoepjes, miste alleen de rode loper die in de optie lijst stond en de limo die niet starten, waardoor we later bij het eten waren. Maar de chauffeur deed super zijn best om alles op te lossen. Ik zou het zo weer doen, top!!!

• Ervaring met: Bruiloft

Geweldige service, klantvriendelijk, meedenkend. Aan alle verwachtingen voldaan...super..

• Ervaring met: Galavervoer

Mooie limo, op tijd aanwezig( alleen niet in geval van files, niks aan te doen!) goed en snel contact gehouden over eventuele afspraken

Mooie auto

• Ervaring met: Galavervoer

Erg vriendelijk en ruim optijd. Gaf een geweldige aankomst op het feest

• Ervaring met: Student

Snel en perfect geregeld. Qua € zitten jullie best laag. Voorbeeld in Dordrecht betalen we € 320,00 en bij jullie € 255,00.

• Ervaring met: Galavervoer

het was top. Enkele verbeterpunten - opstapje voorzien voor het uitstappen - glazen waren nog vuil bij terugrit (en verplaatst dus wisten we niet meer wie wie zijn/haar glas was) - bubbels waren niet lekker (Moet wel natuurlijk) - frisdrank lauw

• Ervaring met: VIP-vervoer

Het was een erge leuke ervaring

• Ervaring met: Galavervoer

Wij waren super blij er mee

• Ervaring met: Bruiloft

We hebben het super leuk gehad. Bedankt!

• Ervaring met: Galavervoer

De kindjes vonden het geweldig echt een aanrader!

• Ervaring met: Feestdagen

Misschien een tip... plastic glazen i.p.v. glas. Verder een top rit gehad!! De kinderen vonden t geweldig!!

• Ervaring met: Kinderfeestje

Super aardige en correcte chauffeur. Mooie wagen. Super verjaardag voor mijn kleindochter. Bedankt. 👍👍

Over Splendeur! Limousines

Filter op Taal