Ieder jaar weer tevreden

Al een aantal jaar tevreden klant van de organisatie. Handig contact via Whatsapp en altijd goede service gehad!

Een zeer ervaren chauffeur en goede service. Communicatie was ook er goed. Vraag en gelijk antwoord.

Goed contact, zeer vriendelijk, mooie auto en alles verliep helemaal volgens plan! Helemaal goed dus en zeker een aanrader!

Super mooie en leuke dag gehad

De auto zag er zeer netjes uit! Chauffeur was een prima kerel en deed zijn werk uitzonderlijk goed !! Al om al het was een mega mooie ervaringen met de limo!. Bedankt voor alles!!

The highlight of the party.

Excellent service and a wonderful limousine. I can highly recommend it.

Uitstekende service!

Wij hadden de Lincoln limousine gehuurd op onze bruiloft 19-09-2019. We hebben ontzettend genoten! De service was perfect! Precies zoals afgesproken. Zelfs het motorkap boeket, de champagne, de drankjes en lekkers waren inbegrepen. Bedankt!

Super-de-luxe - superervaring

Was een verrassing voorafgaand aan onze cruise. Op afgesproken tijd kwam de chauffeur voorrijden. Voorkomend en in rustige rijstijl vervoert hij ons naar Schiphol, Aan boord van alle gemakken voorzien. De bubbels doen het goed. Lekker ontbijten en met passende muziek voelen we ons VIP. Ons begin kon niet beter! Klein minpuntje? Geen melk voor de koffie en het beloofde croissantje was een bolletje kaas. Maar.... niet getreurd!

Geweldig!

We geven jullie vier sterren omdat wij de limousine Chrysler hadden gereserveerd en tijdens de dag zelf kregen wij de limousine Lincoln. Maar voor de rest een super dag gehad mede dankzij jullie service, bedankt! Splendeur raden wij zeker aan!

Super service

Bij offerte aanvraag snel en vriendelijk geholpen ook na akkoord werden wijzigingen zonder probleem doorgevoerd. Op de dag zelf werden we netjes 10min van te voren gebeld. Vriendelijke en gezellige chauffeur. Nam de tijd om iedereen even te laten kijken en foto’s te maken Top gedaan

Geweldige ervaring, héle leuke chauffeur. Ook erg kindvriendelijk, nam alle kleine gasten nog even mee voor een ere rondje. Dit vergeten ze nooit meer. Super.

Enthousiaste chauffeuse met een prachtige limousine!

Wij vroegen om persoonlijke redenen op het laatste moment een later vertrektijdstip aan. Dit was geen probleem. Onze ouders hebben enorm genoten van de verrassing. De chauffeuse nam nog de tijd om wat leuke foto’s te maken, zowel vanuit vertrekpunt als aankomstpunt. Een hele bijzondere ervaring die we niet snel zullen vergeten.

Alweer een leuke dag gehad. Een opmerking. De auto was van binnen niet zo mooi schoon Wasbak: iets zwart aan de hoek. Chroom plafond had vlekken

Super!!

Onze bruiloft is gereden door een mooie gouden splendeur limousine. Het was een super mooie ervaring we kregen veel bekijks en de chauffeur was heel netjes vriendelijk en proffesioneel. Hij heeft ons de hele dag netjes van A naar B gebracht. Mochten wij weer een limousine nodig hebben komen wij zeker terug bij splendeur

Top service en mooi op tijd

Snelle reacties bij offertes, afspraak snel gemaakt. Op dag zelf aardige dame. Ging gemakkelijk mee in onze ontspannen sfeer. Ging goed overweg met onze jonge kinderen. Limousine is mooi en schoon. Aanrader dus.

Volgens de tieners vonden ze het geweldig

De jongens hebben het als super ervaren. 1 puntje van kritiek, Ik had de rode-rose loper service afgesproken en die lag niet klaar. Verder prima op tijd, een leuke route. TOP

Fantastische trip in een Mega Hummer

Perfect op tijd opgehaald en de afgesproken rit perfect volgens schema en comfortabel afgerond. Michael bedankt!

Super ervaring

Voor onze bruiloft hadden onze kinderen de wens om in een Hummer mee te mogen rijden nou jullie hebben aan hun verwachtingen voldaan super netjes 👍👍👍

Alles verliep zoals afgesproken.

Het was een geweldige verrassing, vriendelijke chauffeur, alles naar wens.

Nette service

Correct, op tijd, conform afspraak

Was top !

Was een mooie ervaring en een goede chauffeur

Super ervaring😎

Had dit geregeld voor mijn dochter haar verjaardag, was een super leuke verassing voor ipv een gewone taxi met 6 personen. Mooie afsluiting van het feestje. Helemaal top.

Geweldige ervaring om met een groep familie 14 mensen op stap te zijn geweest met de Hummer

Goede service: op tijd op de afspraak, drank en muziek: alles was erg leuk en goed verzorgd!

Goed en professioneel!

Mooie limousine tocht gehad. Het was als verassing voor tweelingzussen die 30 waren geworden. Lekkere broodjes gegeten in de limousine. En ook de bubbels waren lekker. Michael heeft ons rondgereden door regio Eindhoven. Echt een super middag gehad!

geweldige service

keurig verzorgt; precies op tijd ;

Over Splendeur! Limousines

Splendeur! Limousines gelooft in flexibiliteit. In innovatie. Het creëren van een unieke persoonlijke belevenis. Sinds onze oprichting in 2013 bedienen wij de particuliere en zakelijke sector geheel naar wens van de klant zelf. Geschikt voor o.a. huwelijken, gala’s, vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes of als promotie voor uw bedrijf. Wij opereren vanuit Tilburg (Noord-Brabant) en Kerkrade (Limburg) en kunnen u hiervandaan door heel Nederland en België van dienst zijn. U kunt ons altijd per telefoon, email of social media bereiken mocht u nog vragen hebben. Ons personeel en al onze limousines staan voor u klaar. Splendeur Limousines, “Languit de beste!”