Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Splendeur! Limousines

Splendeur! Limousines gelooft in flexibiliteit. In innovatie. Het creëren van een unieke persoonlijke belevenis. Sinds onze oprichting in 2013 bedienen wij de particuliere en zakelijke sector geheel naar wens van de klant zelf. Geschikt voor o.a. huwelijken, gala’s, vrijgezellenfeesten, bedrijfsuitjes of als promotie voor uw bedrijf. Wij opereren vanuit Tilburg (Noord-Brabant) en Kerkrade (Limburg) en kunnen u hiervandaan door heel Nederland en België van dienst zijn. U kunt ons altijd per telefoon, email of social media bereiken mocht u nog vragen hebben. Ons personeel en al onze limousines staan voor u klaar. Splendeur Limousines, “Languit de beste!”