Geweldige locatie!

Geweldige locatie Fijn contact Netjes Alles bij de hand Goede voorzieningen

vriendelijk contact persoon

De gescheidenafval verwerking s voorverbeteringvatbaar!

• Accommodatie Hoeve Ten Vorsel

Prachtige locatie, ruime accommodatie

Zeer mooi gelegen op het landgoed ter vorsel, groene ruimte om de accommodatie. Voldoende ruimte binnen, ook als het weer wat minder is. Enige punt van aandacht is de slaapgelegenheid, dit verdiend langzaam een upgrade samen met het sanitair (douche)

• Accommodatie Hoeve Ten Vorsel

Geweldige locatie!

Wat een fijne locatie is dit! We huurden deze locatie voor ons vriendenweekend. Het fijne eraan is, is dat de slaapzalen niet te groot zijn en sommige zelfs eigen douche/wc hebben! De keuken is super luxe en voorzien van een vaatwasser. Daarnaast een mooie omgeving. Ook de eigenaar is super aardig, communicatie verliep ook goed. Al met al een aanrader en we komen zeker nog eens terug!

• Accommodatie De Vorselse Molen

Ideale groepslocatie in mooie omgeving

Met een groep van circa 30 collega's een weekend verbleven in de Vorselse Molen. Super mooi gelegen in het groen, vanaf het huis kan je direct een wandeltocht maken door knooppunten te volgen. Dieren om je heen, je bent er echt even uit. Het huis zelf was ideaal, veel slaapkamers en badkamers en sommige kamers hadden zelfs een inpandige badkamer. De grote eetruimte werd door ons omgetoverd tot danszaal en s morgens werd in de grote keuken broodjes afgebakken in de oven. Een tafeltennistafel en voetbaltafel is aanwezig en buiten kan je zitten onder een rieten dak. Naast wandelen, kan je hier in omgeving ook goed mountainbiken en we zagen diverse paden voor paardrijders. Na wandeling gelunched bij Tipmast en je zit ook zo in Eindhoven. Heel goede service vanuit eigenaar Rob, ik was iets vergeten vanuit de kamer en werd direct opgestuurd. Enorm naar ons zin gehad hier, aanrader!

Genieten van buiten zijn

We hadden een heerlijke week in De Kipmulder. Wandelen, fietsen, genieten van de natuur. Vogels en andere dieren. Vanuit het huis valt er voortdurend van alles te zien. Het huis zelf is van alle gemakken voorzien en de beheerders Rob en Maike zijn zeer gastvrij. Winkels op wandel- / fietsafstand. Ideaal. Alle ruimte voor jong en oud.

• Accommodatie De Kipmulder

Een geweldig huis in een ontspannen omgeving.

Mooi en volledig ingerichte vakantiewoning. De losse fauteuils zijn aan vervanging toe. Mooie ruime tuin met heel veel mussen en vrij uitzicht. Vanuit de woning loop je zo het bos in. Vanuit het huis kunnen knooppuntwandelingen gemaakt worden. In Bladel kan men terecht voor al de boodschappen en op loop afstand kun je boodschappen doen bij de biologische boerderij De Hooiberg. Bezoekwaardig is de Abdij in Postel met het bijbehorende restaurant. Komen er sinds het begin van de jaren 90 regelmatig met heel veel genoegen.

• Accommodatie De Kipmulder

Geweldige locatie

Wij hebben met 65 familieleden een heerlijk weekeinde beleefd op Ter Vorsel. Jong en oud konden zich uitleven op dit prachtige landgoed. De gemeenschappelijke ruimte is gezellig en buitenom is er veel ruimte. De keuken is ruim en van alle gemakken voorzien. De beheerder is erg behulpzaam. Slaapvertrekken zijn gewoon goed. Een aanrader is op stap te gaan met de boswachter.

• Gastvrijheid

Prima groepsaccomodatie in pracht omgeving.

We hebben als familie (ouders, kinderen en kleinkinderen) heerlijke dagen beleefd ondanks het sombere weer. De service van de beheerder was prima, goed te bereiken.

• Gastvrijheid

Een geweldig huis op een prachtige locatie!

Samen met twee groepen 8 hebben wij een midweek doorgebracht in De Hoeve. Een geweldig huis om met een grote groep kinderen en begeleiding door te brengen. Het bos is op een kleine afstand lopen en daar kunnen leuke spelletjes gedaan worden. Ook slootje springen, wandeltochten en hutten bouwen stonden bij ons op het programma. De Hoeve biedt ook veel mogelijkheden. Het buitenterrein is zeer geschikt voor veel (sport)activiteiten. Ook 't verzorgen van de dieren, onder leiding van Rob, was favoriet bij onze kinderen. In de Hoeve zelf is veel ruimte voor spelletjes, tafeltennis, voetbaltafel en zitkuil met open haard. In de grote keuken konden goede maaltijden voorbereid worden. Echt een locatie om naartoe terug te keren. Zeker ook omdat we altijd zeer gastvrij ontvangen worden.

• Gastvrijheid

Fijne plek om met een groep tieners samen te zijn

Het huis is goed gefaciliteerd voor schoolklassen: de woonkamer gezellig en praktisch ingedeeld, de keuken ruim geoutilleerd, de kamers zijn groot genoeg en de omgeving en locatie leent zich prima voor buitenvermaak. Iets meer douches zou nog beter zijn ....

Heel fijn huis!

Schoon, mooi gelegen, knus en sfeervol. Heel mooie tuin. Aanrader!

• Gastvrijheid

Wij hebben het heel fijn gehad in dit mooie huis

Een heerlijke plek om in een rustige mooie omgeving een familie weekend te houden,al wat nodig was is aanwezig. Netjes en schoon,fijne bedden, Aardige gastvrouw en heer. Een minpuntje betreft de douche. Wanneer een rolstoelgebruiker met een douchestoel moet douchen is er te weinig ruimte, denk ik,de deur naar buiten openen zou handiger zijn omdat je de deur niet kan sluiten als er een douchestoel in staat. Ik bekijk de situatie uit eigen ervaring met een zoon die volledig hulp nodig heeft .Ik ben vergeten te kijken of de gang breed genoeg is om met een elektrische rolstoel de draai te maken. Dat zou ik wel willen proberen voor ik zou boeken met mijn zoon er bij.

• Gastvrijheid

Beste Jannie, Hartelijk dank voor je positieve beoordeling en je feedback. We hebben er met de verbouwing rekening mee gehouden dat er rolstoelers van het huis gebruik zouden maken. Zo kan de douchedeur naar binnen en buiten open en is er voldoende ruimte onder de wastafel om de stoel eronder te rijden. Mocht de breedte van de gang onvoldoende zijn om de draai met de rolstoel te maken kan de dubbele tuindeur als ingang dienen. Zodoende heb je in ieder geval ruimte genoeg en zou je zoon in alle ruimtes op de begane grond kunnen komen. We zien jullie graag terug. Tot ziens, Rob

Goed contact

Een erg fijn kamphuis. Prettige Keulen en goede voorzieningen. Vooral het grote bos en de grasvelden rondom de huizen zijn erg fijn. Het contact met de beheerders is prettig. Wij komen er graag.

• Gastvrijheid

De geschikte locatie voor een schoolkamp.

Het gebouw, omgeving en prijs is zeer geschikt voor een locatie schoolkamp.

• Gastvrijheid

Keurig schoon, vriendelijke beheerder, alles top in orde.

De beheerder heeft hard voor de zaak. Locatie is altijd in orde! Top!

• Gastvrijheid

Mooi gelegen en goed ingerichte accommodatie.

Goede accommodatie voor groepen. Ruime keuken, ruime verblijfsruimte, slaapplaatsen in ander gebouw en voldoende speelvelden.

• Gastvrijheid

Mooie locatie in een groene omgeving

Fijn weekend in een leuke locatie. Het ontvangst was zeer hartelijk. De slaapkamers (kasten) en het sanitair mogen evenwel een opfrisbeurt krijgen.

• Gastvrijheid

Al jaren een geliefde locatie voor ons familieweekend. Veel ruimte, fijne omgeving en de achterkleinkinderen genieten iedere keer weer van het voeren van de geitjes.

• Locatie Hoeve Ten Vorsel

Met een achttal wandelaars gedurende enige dagen landgoed ‘Ten Vorsel’ doorkruist. Als uitvalsbasis was hiervoor ‘De Kipmulder’ gekozen. Wij hadden geen betere keuze kunnen maken. De gastvrijheid en betrokkenheid van de familie Raijmakers sprak ons zeer aan. De keuken, slaapkamers, huiskamer. Dit alles liet niets te wensen over. Rob en Maike , bedankt hiervoor Mocht de gelegenheid zich nog eens voordoen, dan weten wij ‘De Kipmulder’ te vinden Jo en Riek (en overige gasten)

• Activiteiten N.v.t.
  • Locatie De Kipmulder

Wij komen al jaren met een groep vrienden (8 gezinnen) een week Oud & Nieuw vakantie vieren in Hoeve Ten Vorsel en genieten daar zeer van. Voor onze groep is het een geweldige accommodatie. Veel ruimte binnen en buiten; steeds beter geoutilleerde keuken en voor een groepsverblijf ook nog een zeer prettige inrichting: warm en sfeervol. Bedden slapen zeer goed; sanitair ook prima. Service van Rob en Maaike ook zeer goed en prettig.

• Locatie Hoeve Ten Vorsel

De Hoeve ligt fantastisch aan de rand van het bos in een autoluwe omgeving . Veilig voor kinderen. De accomodatie is zeer ruim en geeft mogelijkheden bij slecht weer om activiteiten binnen te organiseren. De grote keuken is geschikt voor grote groepen en de slaapafdeling ligt apart van het hoofdgebouw. Twee stapelbedden per kamer en twee grotere vertrekken voor 8 tot 10 personen met sanitair voor jongens en meisjes. Buiten rond de Hoeve veel speelgelegenheid en natuurlijk de bossen op 10 minuten lopen. Wen zwemparadijs op fiets/ loopafstand in geval van slecht weer. Op korte afstand van de Hoeve een fietsverhuur met redelijke prijzen en goed materiaal. Grote kampvuurplaats en eigenaar brengt kinderen in contact met vee/ huisdieren. Ruimte geschikt voor groepen tot 60 personen. Leefgedeelte met open haard. WiFi aanwezig. Wij verblijven er jaarlijks en zijn zeer tevreden.

• Prijs/kwaliteit verhouding

Heerlijk huis voor een weekend met de familie. Het enige nadeel was dat er maar 1 badkamer was voor 7 personen. Had fijn geweest als er nog een tweede was. Verder prima in orde.

• Locatie De Kipmulder

Super mooi kamphuis. Aardige beheerder. Mooi bos vlakbij. Om het huis ook ruimte voor spelletjes. Echt een aanrader.

• Activiteiten N.v.t.
  • Locatie De Vorse Molen