Ben al heel lang bij essent

Goede klantvriendelijkheid

Essent legt netjes uit over het aanbieden van een contract.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Goedemorgen Theo, Wat fijn om te horen dat de uitleg welke je hebt gekregen duidelijk was voor je. Super fijn dat je dit ook doorgeeft, dank je wel voor het delen. Ik wens je een fijn weekend. Groetjes Mariska. Webcare/Essent.

mijn ervaring is al ruim 40 jaar goed

mijn ervaring is al ruim 40 jaar goed

• De wijze waarop het contact is verlopen

Hoi Jack, Jeetje dat is zeker al een hele lange tijd. Wel heel mooi om te horen dat je nog steeds een tevreden klant bent. Ik wil je dan ook bedanken voor het delen van je positieve ervaring met Essent. Fijn weekend. Groetjes Mariska. Webcare/Essent.

medewerker heeft mijn energiecintract geannuleerd

had een contract afgesloten klant nr 0172289900 bij essent. medewerker heeft 2 dagen voordat de bedenktijd gedaan was kreeg ik meen email dat mijn energiecontract was geannuleerd. Gebeld met essent en hier kreeg ik te horen vaneen zekere jolanda dat een medewerker mijn overeenkomst had geannuleerd. Kon wel een andere overeenkomst aangaan ja ja maar ook met andere voorwaarden i.p.v 0,27.661 kwh moest ik nu 0,29.282 kwh gaan betalen en voor gas i.p.v 1,19.912 moest ik nu 1,25.260 gaan betalen Ja inplaats van deze medewerker er uit te gooien gaan ze een klant wegpesten,alleen omdat deze medewerker over de zeik was dat niet hij maar price-wise een contract met essent voor mij heeft afgesloten.met een extra cashback van 180 euro ook nog Dus of ik krijg mijn eerste contract terug met dezelfde voorwaarden of ik ben weg bij essent en dan zien ze me ook nooit meer terug. ook ga ik kassa,radar en meldpunt benaderen en zal dit bij alle klachten sites die ik maar kan vinden melding maken van dit belachelijk handelen van essent naar een klant toe

• De wijze waarop het contact is verlopen

Goedemorgen, Ik begrijp dat je boos bent over het annuleren van je contract. Je mag dat zeker uiten via deze weg. Ik zie dat jouw case in behandeling is bij mijn collega van de klachtenafdeling. Zo heb je 1 persoon waarmee je in contact staat. Mijn collega zal komende week contact met je opnemen. Voor nu wens ik je een fijn weekend. Groetjes Mariska. Webcare/Essent.

Een duurder aanbieding!!!

09-04 heb ik een van de medewerkers gesproken. Wij kregen namelijk het 1e aanbod via de mail. Wegens een aanbod van EnergieDirect zouden wij een nieuw aanbod krijgen, wat beter / scherper moest zijn dan die wij nu al hadden. Nu krijgen wij een aanbod dat duurder is!! Wij vinden dit niet heel netjes hoe het is gegaan. Daarna hebben wij ze vanmiddag gebeld omtrent een nieuw aanbod. Hier kon ze niet op ingaan omdat zij geen aanbieding mag/kan doen. Samengevat worden we afgewimpeld met een nee en een DUURDER abonnement dan we als 1e instantie hadden. Heel bizar! Nu is het vervelende dat het aanbod van EnergieDirect ook al is afgelopen…! Let dus op met een gekregen aanbieding!

• De wijze waarop het contact is verlopen

Hoi Ivo, Goed dat je jouw onvrede uit naar ons toe. Het is zeker niet de bedoeling dat je een duurder contract krijgt dan is voorgesteld. Aangezien ik met jouw mailadres geen klantgegevens kan vinden, kan ik ook niet met je meekijken wat er is gebeurd en wat ik eventueel voor je kan betekenen. Mocht je het fijn vinden dat ik alsnog kijk wat ik voor je kan betekenen mag je een mail sturen met jouw klantgegevens en je vraag naar [email protected] Stuur dan de volgende gegevens mee: Postcode. Huisnummer. Ter verificatie je geboortedatum. Fijn weekend gewenst. Groetjes Mariska. Webcare/ Essent.

alles is goed geregelt

ik ben al 10 jaar klant heb nooit problemen

• De wijze waarop het contact is verlopen

Meedenken met klant en betrouwbaar.

Helderheid bij zoeken naar juiste contract. Zekerheid.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Al jaren een tevreden en vaste klant van Essent

Duidelijke website, goede voorlichting wat betreft tarieven

Goede info

Duidelijkheid

• De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.

Ben al zeer lange tijd van Essent en erg tevreden.

Heldere eerlijke prijzen, duidelijk, correct en snel geholpen als dat nodig mocht zijn.

Goedemorgen, Bedankt voor je mooie compliment. Groetjes, Mandy | Webcare Essent

Goede duidelijke informatie

Duidelijkheid omtrent tarieven, leveringsvoorwaarden en informatie omtrent contract geven mij een soort van geruststelling en tevredenheid als klant bij Essent

• De wijze waarop het contact is verlopen

Goedemorgen! Hartelijk bedankt voor je postieve review. Fijn om te lezen dat we duidelijke informatie geven en je zo kunnen gerust stellen. Groetjes, Mandy | Webcare Essent

Jammer dat de site niet bereikbaar was toen het bedrag op 175 stond

Diverse keren geprobeerd om het contract te verlengen. Helaas lag het systeem er weken achtereen uit. Kon niet verlengen toen mij een bedrag groot 175 per maand werd aangeboden. Ook telefonisch niet door te komen. Slechte zaak!

Half positief

Ik zou terug gebeld worden niet gebeurd IK HEB NIETS AAN HET SPAAR GEBEUREN IK HEB EEN HUURHUIS GEEN GAS EXTRA GEISSOLEERT EN ZONNEPANELEN DUS KAN MIJN TARIEF WEL NAAR BENEDEN

• De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.

Goedemorgen, Hartelijk bedankt dat je de tijd hebt genomen om deze review te schrijven. Wat jammer om te lezen dat je niks hebt aan bespaartegoed. Bespaar tegoed is een onderdeel van Thuisvoordeel. Naast het bespaar tegoed krijg je van ons extra korting op nje stroom tarief. De korting wordt verrekend op je jaarafrekening. Ook mag je gebruik maken van onze Thuisvoordeel winkel waarmee je producten met korting kan kopen. Thuisvoordeel met het bespaartegoed is een extraatje wat we aanbieden voor onze klanten. We zijn dan ook de enige leverancier die dit aanbieden. Het is dan ook niet mogelijk om iets anders voor in de plaatst aan te bieden wanneer je niet gebruik kan maken van het bespaar tegoed. Groetjes, Mandy | Webcare Essent

Duidelijk en transparant

Fijne app waar alles overzichtelijk wordt weergegeven. Leuk loyaliteitsprogramma

• De wijze waarop het contact is verlopen

Vaste klanten worden bedonderd met vaste contract prijzen

Ben een goud klant van Essent en kreeg jaar contract aangeboden ,de prijs van een nieuwe klant met jaar contract is goedkoper dan een meer dan 10 jaar trouwe klant met 10% korting Ik vind het schandalig hoe zij der trouwe klant in feite oplichten met de woeker prijzen

Slechte dienstverlening

Klantenservice is onbeleefd, probleemoplossende vaardigheden nul. Zeer slecht bedrijf voor zijn merk!

• De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.

voel mij van het kastje naar de muur gestuurd

Ik ben inmiddels 9 jaar klant bij Essent en was altijd heel tevreden. De app werkte altijd goed en ik had goed inzicht in mijn verbruik. Nu ik echter wil verlengen en mijn verlengaanbod wil zien krijg ik steeds de melding dat er een technisch probleem is. Hiervan nu al zo vaak een melding gemaakt en er worden oplossingen beloofd maar er veranderd niks. Krijg dan te horen dat het wel telefonisch kan. Ik wil het aanbod kunnen zien zodat ik het kan vergelijken en niet een telefonisch aanbod. Het voelt inmiddels als tegenwerken met als doel dat je overstapt. Terwijl je zou verwachten dat gezien het klantvoordeel wat je krijgt bij jaren dat je klant blijft dat Essent meer moeite zou doen je als klant te behouden

Energiecontract Essent is Duidelijk en Overzichtelijk

Mijn slogan voor Essent luidt dan ook: "Essent zegt wat ze gaan doen, en vervolgens doen ze wat ze hebben gezegd". Je weet bij Essent waar je voor de inkoop van Elektra en gas contracttechnisch aan toe bent. Tijdens het aangaan en de looptijd van het energiecontract loop je niet tegen financiële tegenvallers aan. Het contract is duidelijk en overzichtelijk.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Ik heb geen problemen met Essent gehad.

Snelle levering van de producten.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Goedemorgen M. Frijters, Dank voor deze mooie review en goed om te horen dat je nooit geen problemen met ons ervaart, super fijn! Maak er een mooie week van! Een energieke groet, Jo

Gewoon goed

Dagverbruik wil wel eens uitblijven. Maar na 2a3 dagen toch zichtbaar. Alles is computer gestuurd dus mag dit eigenlijk niet voorkomen

• De wijze waarop het contact is verlopen

Dag Frans, Dank voor deze hoge review, een 9! Daar had ik vroeger op school voor getekend! ;-) Goed dat je aangeeft dat er weleens verbruik achterloopt. We zijn hiervan op de hoogte en er wordt dagelijks aan gewerkt om dit zo soepel mogelijk te laten verlopen, zowel online op onze website als via de app. Excuses hier voor het ongemak! Een energieke groet, Jo

Als klant top maar dat ik voor een nieuw contact meer betaal dan een nieuwkomer is super slecht.

Jaren ben ik super tevreden over jullie service en app. Het doet mij veel pijn dat ik als vaste klant meer ga betalen voor mijn nieuwe contract dan nieuwe klanten. Daarnaast word ik ook nog eens gestraft omdat ik zonnepanelen heb, dus duurzaam leef:( Waar gaat het heen in deze wereld dat wanneer je een trouwe altijd op tijd betalende klant bent op deze manier behandeld wordt.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Goedemorgen Claudia, Fijn om te zien dat je de moeite hebt genomen om ons te beoordelen. Jammer om te horen dat je niet helemaal tevreden bent! Ik kan het me voorstellen dat je het vervelend vindt dat je op dit moment bijv. geen 3 jarig contract kunt afsluiten met zonnepanelen in je bezit. Omdat de afgelopen jaren ook klanten zónder zonnepanelen hebben meebetaald aan de meerprijs/verhoogde tarieven mede door een overbelast net, proberen we dit in de toekomst eerlijker te verdelen en de klanten zonder panelen zo niet meer mee te laten betalen voor dit soort componenten die komen kijken bij terugleveren. We willen dit zo eerlijk mogelijk laten verlopen. Laat het ons gerust weten via 0900-1550 als we je ergens bij kunnen helpen, we staan je meer dan graag te woord om e.e.a. te verhelderen! Een energieke groet, Jo

Niet de goedkoopste maar wel betrouwbaar

Nooit problemen met Essent alleen de tarieven zijn een stuk hoger dan de concurrentie. Maar leverzekerheid geeft voor mij de doorslag.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Goedemorgen Herman, Dank voor deze mooie review, een 8! Ik geloof het direct dat we niet de allergoedkoopste zijn, maar dat is ook niet ons doel. We vinden o.a. goede/snelle service, correcte facturen, betrouwbaarheid en markconforme tarieven van groot belang! Fijn om te horen dat je mede door de betrouwbaarheid en leverzekerheid kiest voor ons! Maak er een mooie start van de week van! Een energieke groet, Jo

Al vele jaren nette leverancier !

Altijd fatsoenlijke tarieven !

• De wijze waarop het contact is verlopen

Goedemorgen J.J, Dank voor je mooie review, een 10. Daar kunnen wij met recht trots op zijn! Super fijn om te zien dat je ons zo beoordeeld. Maak er een mooie start van de week van! Een energieke groet, Jo

Matig

Jammer dat bestaande klanten een hoger tarief betalen voor gas en elektriciteit. Nieuwe klanten werven snap ik. Maar bestaande klanten behouden is mogelijk nog belangrijker.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Goedemorgen Giel, Dank voor je review en wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent! Ik kan het mij goed voorstellen dat je graag als vaste klant een scherp tarief wil. Ik ben het helemaal met je eens dat bestaande klanten behouden van groot belang is. Dat zien we ook in en daarom proberen we ook mede met ons loyaliteitsprogramma Thuisvoordeel hier op in te spelen met leuke kleinigheidjes en natuurlijk de korting op elektra, wat kan oplopen tot 10% korting op het stroomtarief. Hoe langer klant, hoe hoger de korting. Dat loont dan ook. Anderzijds is het voor een ons als bedrijf ook belangrijk om nieuwe klanten te blijven verwelkomen en kan het weleens zijn dat contracten verschillen van elkaar. Dit kan twee kanten op werken. Het is namelijk niet altijd het geval dat nieuwe klanten een betere deal krijgen. Houd er ook rekening mee dat energiekortingen ook regelmatig verstrekt worden aan vaste/verlengende klanten. Dit doen we echt niet alleen voor nieuwe klanten! :) Laat het ons gerust weten via één van onze social media kanalen of via 0900-1550 wanneer je hier meer vragen over zou hebben? We staan je meer dan graag te woord Giel. Maak er een mooi weekend van! Groet, Jo

alles is duidelijk!

Alleen toen ik net zonnepanelen had (11 jaar geleden) ging het even een beetje niet helemaal goed. Verder totaal geen problemen. Dus niet meer overstappen.

Over Essent

Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer