10

duidelijk en problemloos verlopen.

zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Duidelijk heid

een ding wil ik nog toevoegen ik krijg nog steeds van Delta een nota hopelijk kunt dit voor mij in orde brengen Groet Foppe Hollema

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Ik kan pas een oordeel geven na 1 jaar abonnement

Ik wil graag weten op welke wijze onze welkoms-korting wordt vereffend.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
7

wacht nog op maandverbruik

Ik dacht dat ik iedere maand mijn verbruik zou ontvangen. Tot op heden nog niet.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

Essent vind ik een goede en vertrouwde energieleverancier!

Aangezien ik al andere l energieleveranciers heb geprobeerd en er vaak met gegevens om gaat waar ik niet blij mee ben, ben ik blij weer terug te zijn bij Essent!

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
3

niet goed

De jongens die mij op straat overgehaald hebben zijn niet meer bereikbaar,en jullie betalen niet alles van de overstap vergoeding.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
1

Overstapkosten zelf betalen wat niet de afspraak was

Bij overstap werd van Essent alles geregeld, ik hoefde geen overstapkosten te betalen. Nu is er door huismerkenergie wel €100 van mijn rekening afgehouden voor overstapkosten. Dat was niet de afspraak

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Op betrouwbare wijze bejegend door energieaanbieder.

Goed!

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
6

Prima

Wat ik mis is dat je inzicht in je gebruik hebt per dag en zelfs per uur. Ik heb een slimme meter, dus dat moet niet zo’n probleem zijn. Hiervoor zat ik bij Oxxio, en daar kon het wel in de app..

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
8

goed

goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
7

De terugkeer bij Essent is vlot en soepel verlopen

Graag wil ik van u op korte termijn een duidelijke handleiding hoe de in rekening gebrachte boete en de terugbetaalde welkomstpremie bij BUDGET ENERGIE door u vergoed wordt aan mij. Dit was natuurlijk de reden om weer afnemer bij Essent te worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
1

Overstap ging prima

Maar toen ik vanochtend in de krant las hoe weinig Essent doet aan Groene stroom had ik onmiddellijk spijt van mijn overstap. Ik zal mijn contract uit moeten zitten en daarna zo snel mogelijk overstappen naar een leverancier die daar wel voor gaat.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
7

Snel geregeld

Duidelijke uitleg over opbouw contract en snelle afhandeling aanvraag.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

probleemloze overstap

Zonder enig probleem overgestap van de een naar de ander.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
7

Prettige overstap maarrr

Eigenlijk ben ik onwijs tevreden. Behalve dan dat bleek dat jullie niet per se goedkoper waren dan mijn vorige leverancier maar dat ik waarschijnlijk bijna alles terug zou krijgen omdat in de zomer het verbruik niet zo hoog is. Dat bleek vies tegen te vallen. Dus waar ik daardoor dacht dat ik zo'n 700 terug zou krijgen werd dit 150 euro. Nu kan ik me voorstellen dat de verkoper aan de deur (die het verder echt super goed en prettig deed) dit nooit met garanties kan zeggen, is het toch een teleurstelling.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

top

goeie deal gesloten.. alleen die 250 euro die ik nog zou krijgen voor de boete van me vorige leveransier heb ik nog niet mogen ontvangen.. graag meer info hierover mvg carmen

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

zeer concurrende en gemakkelijke overstap

Met gemak via de collectieve inkoop energie van VEH.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
7

Goed

Prima geregeld maar nu kregen we de eindfactuur van onze vorige leverancier, Budgetenergie, en daarop staat dat zij € 100,00 in mindering brengen i.v.m. contractbreuk. Dat zou toch niet gebeuren, Essent zou dit toch regelen en betalen? Daarom slechts een 7. Graag zouden wij, als het kan via de mail, horen hoe dit zo kan. Alvast bedankt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Ik heb geen erg in de overgang gehad

Prima verlopen

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
5

Ansluiting en omschakeling niets van gemerkt dus OK

Alleen op de eindafrekening van Budget werd er € 100,00 in rekening gebracht voor contractbreuk. Ik had gerekend op € 50,00, maar achteraf bleek er sprake te zijn van 2 contracten. Balen

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
1

Mijn Essent werkt niet,

Mijn Essent werkt niet. Kan dus niks inzien.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
5

Chaos

Vele tientallen jaren betrekken wij electriciteit en gas van Essent. Waarom krijgen we door dit lange klant zijn niet gewoon het goedkoopste contract ??? Essent, je laat je trouwe klanten in de kou staan !! Waarom zijn we genoodzaakt om uren internet door te spitten om het voordeligste contract te vinden? Nu Essent ons hiertoe dwingt zullen we na zo veel jaren ons maar gaan aansluiten bij Vereniging Eigen Huis voor een offerte via Collectieve Energie Inkoop !!

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.
6

De overstap technisch goed.

Technisch is de overstap goed gegaan. Maar moet wel een boete betalen bij mijn ex leverancier.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Goed

Eerder klant van essent geweest nooit problemen gehad . Vind het nu alleen vervelend dat de aanvraag voor de opzegvergoeding wat moeilijk gaat

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Goed

Goed

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen

Filter op taal

Over Essent

Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer