
Een betrouwbare partner
Als ik vragen heb, kan ik de antwoorden prime op de website vinden. Het is altijd lastig om een goed contract af te sluiten, met de wisselende energietarieven. maar ik ben goed geïnformeerd/geadviseerd. Ik vind het ook een pluspunt dat Essent regelmatig voordeeltjes en aanbiedingen geeft.
gewoon goed
Hartelijk bedankt voor je postieve review Piet! Groetjes, Mandy Webcare Essent
Essent lokt je met leuke kortingen naar hun toe. Als het contract op zijn einde loopt krijg je netjes en "aanbod". Dit aanbod lijkt interessant, maar als je je via hun site voordoet als nieuwe klant, is te zien dat dit geen serieus aanbod is, maar gewoon een poging om bestaande klanten een oor aan te naaien. De prijzen liggen ruim 10%hoger dan de prijzen voor de nieuwe klanten. Zo kreeg ik een aanbod waarbij ik voor gas 1,30 per m3 zou gaan betalen maar nieuwe klanten heel leuk 1,19. Een gesprek met de klantenservice levert ook niets op als je dit kenbaar maakt, ondanks de beloftes om het aan te passen. Blijkbaar zijn nieuwe klanten dus belangrijk en bestaande klanten kunnen de welkomstkortigen etcetera ophoesten voor de nieuwe klanten.
Goedemorgen Robert, Bedankt dat je de tijd en moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Wanneer je ziet dat er voor nieuwe klanten een ander aanbod wordt gegeven dan voor bestaande klanten, dan kan ik me voorstellen dat dit oneerlijk aanvoelt. Ik wil het dan niet mooier maken dan wat het is en het klopt dat het aanbod voor nieuwe en bestaande klanten verschillend kan zijn. Onlangs dat trouwe klanten belangrijk voor ons zijn. Blijft het wel belangrijk om continu nieuwe klanten te werven. Hierdoor blijven we als commercieel bedrijf groot en gezond en kunnen we de tarieven voor bestaande klanten zo laag mogelijk houden. Groetjes, Mandy Webcare Essent.
Ik ben al jaren klant en heb nooit problemen gehad
Hoi Geert, Hartelijk bedankt voor je mooie cijfer. Wat fijn om te lezen dat je een tevreden trouwe klant van ons bent. Groetjes, Mandy Webcare Essent
Ik hoop dat mijn omzetting van 1 jaar vast contract naar 3 jaar vast contract dat geeft wat ik ervan verwacht .
Goedemorgen Gon, Wat fijn om te lezen dat je de tarieven voor 3 jaar vast hebt gezet. Hierdoor ben je verzekerd dat de tarieven de gedurende looptijd van je overeenkomst niet wijzigen. Wanneer er vragen zijn over je energiecontract dan neem gerust contact op met onze klantenservice. Groetjes, Mandy Webcare Essent.
Nooit gedoe, helder en eerlijk!
Goedemorgen Patricia, Hartelijk bedankt voor je mooie complimenten en cijfer! Groetjes, Mandy Webcare Essent
Vind de manier van informatie erg goed en ook de mijn essent app is goed
Goedemorgen Petra, Hartelijk bedankt voor je positieve review! Groetjes, Mandy Webcare Essent
Prima. Maak alleen weinig gebruik van de geboden extra's.Heb liever korting
Hoi Peter, Hartelijk bedankt voor de review! Wist je dat je met thuisvoordeel extra korting krijgt op je stroomtarief? Hoe langer je klant bent hoe hoger de korting. Wanneer er hier nog vragen over zijn dan neem gerust contact op via [email protected] of via 0900-1550. Groetjes, Mandy Webcare Essent
انصح جميع المقيمين في هولندا واوربا وكل انحاء العالم التعامل مع شركة ايسنت للكهرباء والغاذ لتعمالهم المريح والجيد جدا Ik raad iedereen aan om zaken te doen met het elektriciteits- en gasbedrijf. Ik ben heel, heel blij om weer bij hen terug te keren na een korte afwezigheid. Ik heb er spijt van gehad dat ik ze voor een korte periode heb verlaten. Ik was lange tijd klant, maar er kwam iemand langs die me vertelde dat ik naar een ander bedrijf moest gaan. Ik ben er inderdaad naartoe gegaan, maar ik had er enorm veel spijt van, want ik ben bij Essent weggegaan. Nu ben ik heel blij om weer bij hen terug te keren en ik blijf bij hen tot mijn dood.
Hallo A R Nana, Wat fijn om te horen dat je weer terug bent bij Essent en zo'n plezierige ervaring hebt! Het lijkt erop dat je op een energieke manier weer terug bent bij het bedrijf - hopelijk blijft de vonk tussen ons nog lang sprankelen! Als je ooit wat 'energieke' grappen nodig hebt om je dag op te fleuren, ben ik er om te helpen! Laat me maar weten als je iets nodig hebt! Super bedankt voor deze geweldige review. Groetjes Mariska. Webcare Essent.
perfecte service en levering, zeer goede service
Goedemorgen Dariusz, Het is geweldig om te horen dat je zo tevreden bent met de diensten van Essent!😀 Wij streven we ernaar om een betrouwbaar bedrijf te zijn met transparante communicatie en uitstekende service. We zijn er trots op dat we duidelijkheid bieden en geen verborgen kosten hebben, en we streven altijd naar perfectie in onze dienstverlening en levering. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Groetjes Mariska. Webcare / essent
Zeer goede service en ben tevreden
Goedemorgen Henk, Altijd fijn om een mooie review van een tevreden klant te krijgen.👍 Wij streven altijd naar perfectie in onze hulp aan klanten. Bedankt voor het delen van je positieve ervaring! Groetjes Mariska. Webcare / Essent.
We zijn een zgn gouden klant van Essent. We hebben dus contract weer verlengd. Dat gouden klant zijn zie je helaas niet altijd terug in de aanbieding die wordt aangeboden. Maar ja, dat zal bij andere leveranciers hetzelfde zijn.
Goedemorgen Philip, Het spijt me te horen dat je als zogenaamde 'gouden klant' niet altijd de voordelen ziet die je zou verwachten bij het verlengen van je contract. 😔 Het is begrijpelijk dat je op zoek bent naar aanbiedingen die meer aansluiten bij jouw loyaliteit als klant. Weet dat wij altijd voor je klaar staan om te helpen met vragen, en ook bij het verlengen van je contract. Groetjes Mariska. Webcare / Essent.
elke maand prima inzicht in verbruik en totale kosten tot dat moment, ook mooi om te zien welk bedrag je op eind jaar moet bijbetalen of terug krijgt.
Hoi Wilco, Wat geweldig om te horen dat je zo tevreden bent en goed inzicht hebt in je energieverbruik en kosten dankzij de duidelijke maandelijkse overzichten van ons!😀 Het is fantastisch om te weten hoeveel energie je verbruikt en hoeveel je aan het einde van het jaar kunt verwachten. Zo kun je je financiën goed plannen en kom je niet voor verrassingen te staan. Bedankt dat je de tijd hebt genomen om de positieve aspecten van Essent 's dienstverlening te benadrukken! Groetjes Mariska. Webcare / Essent.
Gevoelsmatig okee.
Hoi Cor, Heel erg bedankt dat je even tijd hebt genomen om een review achter te laten. Bedankt ook voor het mooie cijfer. Groetjes Mariska. Webcare /Essent.
Idem
alles is prima met dit bedrijf
Duidelijke taal, Claudiu! Bedankt voor je review en de 10 die je ons geeft :) Groetjes, Will, Webcare Essent
Essent is al jaren onze energieleverancier, betrouwbaar, goede klantenservice en fijne app
Wat geweldig om dit te lezen, Ed! Dankjewel dat jullie al zo lang voor Essent kiezen. We waarderen jullie vertrouwen enorm en blijven ons best doen om jullie ook in de toekomst goed te helpen. Groetjes, Will, Webcare Essent
Ik vindt het alleen jammer dat je geen telefonisch contact kunnen hebben want je wordt gelijk met een onafhankelijke telefoon door verbonden en die willen dat je overstapt en dat vindt ik heel jammer
Hoi Andre, Met ons kun je prima telefonisch contact hebben, we spreken dagelijks honderden klanten. Aan je verhaal te zien heb je ons niet gesproken maar een andere partij of verkoper. Als je ons wilt spreken kun je het telefoonnummer op onze website vinden, dat is 0900-1550. Groetjes, Denis Webcare Essent.
Het al doudlijk en goedkoop.
Bedankt voor je review!
Ik vind dat jullie wel meer moeten doen voor jarenlange trouwe klanten bij het verlengen
Hoi Renzo, Bedankt voor je feedback! Naast het verleng aanbod hebben vaste klanten andere voordelen. Denk hierbij aan Thuisvoordeel waarbij je een oplopende korting krijgt en een aantal keer per jaar een kleinigheidje. Daarnaast kun je met het Bespaartegoed korting krijgen in een duurzame investering. Dit is natuurlijk ook iets wat je kunt meenemen in je overweging. Groetjes, Denis Webcare Essent.
Wij zijn nooit iets onverwachts of vervelends tegengekomen. Wij hebben ons contract wederom verlengd.
Dag Frank, Wat fijn om te horen! Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om deze review te typen. Groetjes, Essent | Webcare
Ik ben ruim 50 jaar klant en heb nu pas ontdekt dat ik veel meer voor stroom en gas moet betalen dan nieuwe klanten en dan ook nog eens een eenmalige korting misloop. Daar snap ik dus niks van. Dus bij de volgende verlenging ga ik toch echt anders kiezen. Of er moet een eerlijk aanbod in vergelijking met nieuwe klanten komen.
Wat fijn om te lezen dat je al zo lang trouwe klant bij ons bent. Wanneer je ziet dat nieuwe klanten een ander voordeel krijgen dan kan ik me voorstellen dat dit voor jou als trouwe klant oneerlijk voelt. Naast trouwe klanten is het ook ontzettend belangrijk om nieuwe klanten te blijven werven. Hierdoor blijven we een groot en gezond bedrijf waardoor we de tarieven voor bestaande klanten. Omdat we ook iets voor onze trouwe klanten willen doen hebben we Thuisvoordeel. Hiermee krijg je o.a extra korting op je stroom tarief. Naast prijs is het natuurlijk ook belangrijk om te kijken wat je nog meer belangrijk vind aan een energiemaatschappij. Zo zijn we als één van de weinige leverancier met ruime openingstijden telefonisch bereikbaar. Wanneer hier nog vragen over zijn dan neem gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag! Groetjes, Mandy Webcare Essent.
Ik betaal nu 3x zoveel als bij mijn oude contract. Ik ben als gebruiker begonnen in 1966 met de IJsselcentrale waar ik toen werkte, en altijd dezelfde leverancier gehad. Kan ik het contract ook op papier krijgen netzoals mijn jaarafrekening?
Hartelijk bedankt dat je de tijd en de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Het is mogelijk om de overeenkomst per post te sturen. Kan je in een e-mail bericht aangeven dat je de overeenkomst graag per post ontvangt met daarbij je postcode + huisnummer en geboortedatum ter verificatie? Je mag een mail sturen naar [email protected]. Dan regel ik de rest! Groetjes, Mandy Webcare Essent
Het zou mooi zijn als vaste klanten ook eens een ‘ bonus’ krijgen, b.v. Een diner voor twee bon. Is frustrerend voor hele trouwe klanten dat nieuwe klanten wel wat krijgen.
Begrijpelijk punt. Nieuwe klanten krijgen inderdaad een welkomstvoordeel, maar onze vaste klanten zijn voor ons minstens zo belangrijk. Bij verlenging bieden we daarom altijd scherpe tarieven en regelmatig leuke acties speciaal voor bestaande klanten via ons Thuisvoordeel. Bedankt voor de tip – we nemen ‘bonusideeën’ zeker mee! Groetjes, Will Essent webcare
Willemsplein 4
5211 AK 's- hertogenbosch
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.