
Goedemorgen Robbie, Iedereen baalt natuurlijk van die hoge tarieven. Ik had het zelf ook liever anders gezien. Onze winstmarge was in 2022 juist lager dan het gemiddelde van de afgelopen jaren. De Autoriteit Consument & Markt (ACM) heeft onlangs onderzoek gedaan naar de tarieven van Essent. Hieruit bleek dat de energietarieven redelijk zijn, en dat de winstmarge niet te hoog is. Groetjes, webcare essent.
Wat fijn om te horen dat je een langer lopende overeenkomst nog hebt. Super! Op naar nog vele mooie jaren samen :)
Super bedankt voor je mooie review Jeroen! :D Dank je wel!
Bedankt voor je mooie review Frans! Groetjes, Webcare Essent
Bedankt voor je review Robert! Groetjes, Webcare Essent
Goedemorgen, Wanneer we stoppen met de levering zijn we uiteraard ook verplicht om de eindafrekening op te maken. Deze kan je binnen 6 weken na afmelddatum verwachten. Op 3 maart hebben je per e-mail op de hoogte gebracht dat de eindafrekening klaar staat in je online omgeving. Het kan zijn dat je de mail over het hoofd hebt gezien of dat deze in de ongewenste berichten box terecht is gekomen. Geeft niks! Gisteren heeft mijn collega de eindafrekening naar je toe gestuurd. Heb je deze ontvangen? Wanneer er nog vragen zijn dan hoor ik het graag!
Hoi David, We willen absoluut niemand oplichten. Ik zie dat we vanaf het moment dat we de jaarafrekening hebben opgemaakt je maandbedrag hebben verhoogd. Het nieuwe maandbedrag is berekend op basis van je verwachte jaarverbruik en de variabele tarieven van dat moment. Een hoger termijnbedrag daar zit niemand op te wachten. Het zou ook niet eerlijk zijn als we een te lage termijnbedrag berekenen met als gevolg een flinke bijbetalen op de jaarafrekening volgend jaar. Het klopt dat we recentelijk gestopt zijn met de levering. Dit doen we nooit zomaar. Hierover hebben we je een bericht per post gestuurd. Mocht je meer informatie willen dan mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice.
Hi Erwin, Ik begrijp dat er wat verwarring en onduidelijkheid is, graag leg ik het je uit! Je betaald bij ons je termijnbedragen voor de lopende maand en niet vooruit of achteraf. We hebben in januari nog geleverd, dus het is niet gek dat we in januari ook nog een termijnbedrag hebben gefactureerd. Uiteraard hebben we op je eindrekening gekeken tot welke datum wij de kosten in rekening moesten brengen (dit is niet de volledige maand januari) en om deze reden gaan we het te veel betaalde weer aan je uitkeren ;-) Weet je zo voldoende? Groetjes, Webcare Essent
Hi Mehmet, Dank voor je feedback! Wij zijn het met je eens dat de bereikbaarheid altijd nog meer verbeterd kan worden. We nemen jouw feedback dan ook uiterste serieus op! We doen onze uiterste best om alle contactkanalen zo optimaal mogelijk te benutten en bereikbaar te hebben. Soms kan het zo zijn dat door de drukte de wachttijd langer is dan gewenst. Onze excuses voor dit ongemak! Mocht je een vraag hebben die niet per se direct beantwoord hoeft te worden, weet dan dat je ons ook altijd mag contacteren via Twitter (DM) of via Facebook Messenger ;-) Groetjes, Webcare Essent
Wauw, jullie zijn met recht een jarenlange trouwe klant te noemen. Dank daarvoor! Bedankt voor het super lieve compliment! Op naar nog vele mooie jaren samen :) Groetjes Tessa | Webcare Essent
Beste, Wat balen om te horen! Graag horen we meer van je over wat er exact aan de hand is.. Je mag ons hiervoor bellen of per mail meer toelichting sturen. Je stuurt ons gemakkelijk een mail via: klantenservice@essent.nl. We horen graag nog van je! Groetjes Webcare Essent
Beste, Dank voor je geduld! Ik zie dat er vandaag telefonisch contact is geweest met ons. Mijn collega's gaan het verder oppakken. Excuses voor de langere wachttijd. Groetjes Webcare Essent
Goedemiddag, Sorry dat je door de drukte ons niet goed kon bereiken. Wanneer je een vraag hebt dan wil je natuurlijk zo snel mogelijk hulp. Heb je mijn hulp nog nodig? Stuur gerust je vraag met je gegevens naar webcare@essent.nl. Dan help ik je graag verder! Groetjes Webcare Essent.
Bedankt voor je mooie review! Groetjes, Webcare Essent
Beste, Bedankt voor de eerlijke feedback. We hebben van meerdere klanten gehoord dat het huidige gebruiksoverzicht niet prettig is en hebben dit dan ook naar de ontwikkelaars van de app doorgezet. Het klopt namelijk dat je in de app nu enkel een totaal inzicht in je verbruik hebt. De teruglevering en het verbruik bij elkaar opgeteld. Voor nu kan je in de online omgeving (dus op de website, niet de app) bij 'verbruik' nog klikken op ''Bekijk hier de oude verbruiksgrafiek' en heb je inzicht zoals je dat gewend was. Ik vind het uiteraard heel fijn om te horen dat je verder heel tevreden bent. Groetjes, Puck Team Webcare
Dat vinden we heel fijn om te horen! Op naar nog vele jaren meer.
Goedemorgen Eddy, Heb je een leuke jaarwisseling gehad? Ik wens je alle goeds voor 2023. Goed dat je contact opneemt omdat je de meterstanden niet door kunt geven. Je mag de meterstanden aan ons doorgeven door de foto`s van de meterstanden te sturen. Je kan dit doen door ze te mailen naar webcare@essent.nl Ik zal dan de meterstanden verwerken voor je vergeet niet om je klantnummer erbij te vermeldend. Deze vind je op je jaarrekening. Mocht je deze niet kunnen vinden geef dan in ieder geval de volgende gegevens door: Postcode Huisnummer Geboortedatum Heb ik je hiermee voldoende geholpen? Groetjes Mariska. Team webcare Essent
Hoi Leo, Allereerst de beste wensen voor 2023. Heb je een leuke jaarwisseling gehad? Dank je wel voor je mooie review. Wat fijn om te horen dat de isolatie het resultaat naar tevredenheid geeft en je hebt kunnen profiteren van de korting. groetjes Mariska. Team webcare Essent.
Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer
• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd