goede ervaring tot nu toe

al eerder klant geweest, prima aanbod nu weer klant

Heel netjes gegaan

Toppie meer kan ik er niets over zeggen.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Hoi Tobi, Jouw cijfer vind ik ook zeker toppie! Hartstikke bedankt en welkom bij Essent :)

ben te vrede

ik ben te vrede

• De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.

Fijn om te horen dat je tevreden bent! Als je ooit vragen aan ons hebt, neem dan gerust contact op :D

heb er geen omkijken naar gehad

Alles is netjes omgezet zonder dat ik er aan te pas hoefde te komen.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Hey John, Handig hé als je zelf niets hoeft te regelen? Wij verzorgen altijd de overstap voor jou!

Een snelle overstap naar een warm huis

Prettig

• De wijze waarop het contact is verlopen

Bedankt voor je prachtige cijfer Rene!

Naar alle tevredenheid onze overstap geplaatst

Uit eerdere ervaring zijn wij tevreden over Essent. Fijn om weer terug te zijn.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Hoi George, Leuk om je weer te verwelkomen bij Essent, wij gaan ervoor zorgen dat je niet teleurgesteld wordt :)

Niet gedaan wat moest gebeuren

Had een brief gehad op 4december van de netbeheerder dat ik op 19 december geen stoom en gas zou hebben en dat ik moest door geven wie mijn nu leverancier zou zijn. Ik gebeld naar Essent en ze zouden dat in orde maken. Dit niet gebeurt. Op 17 december kwam de tweede brief en moest weer een keer bellen . Gelukkig hebben ze het toen wel in orde gebracht.

• De wijze waarop het contact is verlopen

goed en zonder problemen verlopen

Tot op dit moment is de overstap goed verlopen. Hopelijk blijft dat ook zo in de toekomst

• De wijze waarop het contact is verlopen

Hi Peter, Wat leuk dat je klant bent geworden bij ons :) Wij gaan ons best om jou tevreden te houden!

Over stap naar essent.

Het is nog goed geregeld met mijn contract breuk van 100 euro.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Hoi Eltjo, Bedankt voor je review! Mocht er ooit iets zijn dan mag je altijd contact opnemen :)

Prima!

Ik vind de informatie over verbruik heel duidelijk. Benieuwd of ook de boete van 200 € op tijd overgemaakt zal worden ? Ik heb er alle vertrouwen in!!

• De wijze waarop het contact is verlopen

Hoi Ans, Bedankt voor het achterlaten van een review en het prachtige cijfer! De boete zal omstreeks 30 januari overgemaakt worden naar je rekening :) Groetjes, Webcare Essent

Overstap ging vrij soepel,alles was voor mij duidelijk.

Allies snel geregeld.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Hallo Jacqueline, Super leuk dat je klant bent geworden bij ons! Mocht er ooit iets zijn dan mag je altijd contact opnemen met de klantenservice. Groetjes!

tot op heden is alles , op een snelle wijze ,naar behoren verlopen

Voor een uitgebreide ervaring te geven is de periode nog t e kort.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Hoi Heinz, Wat leuk dat je jezelf hebt aangesloten bij Essent! Het is zeker nog te kort om een goede recensie te schrijven, hopelijk kun je dat binnenkort wel doen :) Groetjes, Webcare Essent

Klant ontvriendelijk

Wij zijn een bedrijf en had zakelijke energie bij Essent. Omdat wij waren beginners soms betaalde we te laat ( wel altijd betaalde ! ) . Een keer waren we weg tussen de kerst en nieuw jaar, binnen een week stuurde ze drie brieven :Een was dat wij 14 dagen hebben om te betalen, na drie dagen van deze brief ontvangen we jaarafrekening en na nog twee dagen dat ze leveringstop zetten en dat wij hebben 2 dagen om te betalen zonder regeling te kunnen treffen. Het ergste van de verhaal dat de datum van tekening was 5 januari en de brief hebben we ontvangen op 8 januari, dus een dag later dan alles moest te voldoen... ? Ik ging bellen en mevrouw kon mij vertellen dat zij kan dit niet verklaren,maar alles wat op de laatste brief staat is duidelijk... Nooit meer essent dus voor ons...

• Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.

Beste Erika, Omdat je zakelijk klant bent kan ik niet in de gegevens duiken om de situatie in te zien. Ik heb daarom je klacht doorgezet naar de klachtenafdeling van zakelijk, zij zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen hierover. Groetjes, Webcare Essent

goede informatie en goed en duidelijk telefoon gesprek.

Als zeer goed

uitstekend

gewoon probleemloos

Ik had ook niet anders verwacht. Zo moeilijk is het allemaal niet

• De wijze waarop het contact is verlopen

Pas na veel gedoe is alles in orde gekomen

Vanwege een verhuizing met tussenperiode was er voor ons een vrij specifieke situatie. Na twee dezelfde toelichtingen van medewerkers van Essent een contract aangegaan. So far, so good zou je zeggen. Ik was ook zeer content met de afhandeling. Helaas, ik krijg reactie van de netwerkbeheerder dat er geen aansluiting is geregeld, dit blijkt Essent helaas vergeten te zijn. Dit zou in orde moeten zijn. Inmiddels het contract en zo binnen totdat ik een mail krijg dat het allemaal niet klopt en dat mijn contract door Essent eenzijdig is opgezegd.... say what? Telefonisch contact opgenomen (in de mail stond dat ik gebeld zou worden maar dat duurde mij te lang) en bevestiging dat mij een verkeerd pakket aangeboden was omdat ik geen klant zou zijn?? Nu waren wij toch nog steeds klant en gingen we verhuizen. Maar: eind goed, al goed? Jawel uiteindelijk hetzelfde pakket en contract gekregen en ook iets goedkoper zelfs. Dus Essent kan het wel maar het ging zeker niet in 1 keer goed. Was het in 1x goed gegaan dan was het zeker 5 sterren geweest.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Vlotte overstap zonder problemen.

De overstap via Pricewise is zonder problemen en vlot verlopen.

alles goed verlopen

goed ingelicht door medewerkster van essent en alles is geregeld.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Naar mijn mening vlekkeloos verlopen!

Wissel is vrijwel moeiteloos verlopen!

Gemakkelijke overstap

Prettig dat alles per mail bevestigd wordt, zo krijg je een duidelijke afspraak.

klantvriendelijk!

Alles werd soepel geregeld.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Alles ging soepel. Prima!

Ging soepel.

Probleemloze overstap

Ik heb niets gemerkt van de overstap naar Essent als energieleverancier. Fijn dat het zo goed geregeld is!

Geen problemen

Geen problemen ondervonden.

Over Essent

Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer