Tot op heden ben ik tevreden

Tot op heden ben ik tevreden

• De wijze waarop het contact is verlopen

niks van de overstap gemerkt, perfect

nvt

• De wijze waarop het contact is verlopen

Tot nu toe ben ik tevreden

Maar ik weet niet hoe moet ik aan jullie de "Kosten contractbreuk" ad Euro 100,-- die in Eindnota van Budget Energie aan me zijn doorgeven en die in mijn betaling aan Budget Energie zijn verwerkt? Jullie verkoper zegt me toe dat deze kosten door jullie worden gedragen en vergoed op moment wanneer deze worden bekend. Klantnummer: 0171278289 Ik ben niet akkoord en wens niet de verwerking van mijn persoonsgegevens (naam, e-mailadres, IP adres en eventueel overige informatie die moest ik invullen en akkoord gaan in de review, anders kon ik niks versturen)!

• De wijze waarop het contact is verlopen

Hoi Vladimir, Je kan het op twee manieren aanvragen. Dat kan de eindnota opsturen naar antwoordconsument@essent.nl of online aanvragen via www.essent.nl/aanvragen en de gegevens invullen. Dan komt het direct in orde! Groet, Webcare Essent

had niet beter gekund

zeer positief, en persoonlijk

• De wijze waarop het contact is verlopen

Fijn om te horen! Als je nog vragen hebt, neem dan gerust contact met mij op. Ik help je graag! Groet, Webcare Essent

contract fee

My Previous provider charged 100 euros for me for terminating the contract. Your representative told me Essent will take care but they deducted the amount in my account today. please let me know whom i need to connect.

Uitstekend geholpen

Zowel de telefonische aanmelding, als de aansluiting is uitstekend verlopen....goed geholpen

• De wijze waarop het contact is verlopen

Altijd een goed teken! Als je nog vragen hebt, neem dan gerust contact met mij op. Ik help je graag! Groet, Webcare Essent

Overstap was perfect Ik.kan alleen nog steeds niet inloggen omdat ik steeds foutmelding krijg over wachtwoord

Oke

Alles in orde

• De wijze waarop het contact is verlopen

Ben blij om weer bij essent te zijn

Vorig jaar werd ik overgehaald om over te stappen naar budgetenergie. Foute boel. Met budgetenergie is niet te communiceren, had al gelijk problemen. Veel over en weer gemail e.d. Ook na veel geploeter telefonisch contact met ondeskundig en soms slecht Nederlands sprekend personeel. Iets oplossen ...net bij budgetenergie. Was altijd al bij Essent ,nu gelukkig terug. Groet; HWM Cupers.

Goed geregeld

Perfect Ik heb er niets voor hoeven te doen

Ging gewoon heel gemakkelijk

Aanmelden is zo gedaan, tevens nog een leuke korting gekregen ook, stond ook zo op de rekening.

Heel goed

Alles prima geregeld door essent ,maar ik heb nog steeds geen afrekening van budget dat is dus minder .

• De wijze waarop het contact is verlopen

Tot nu toe geen problemen.

De overstap ging eigenlijk per ongeluk. Ik was in de veronderstelling dat een consulent van mijn eigen energie leverancier (Engie) aan de lijn was en mij een aanbod deed. Ik weet dat ik nadien terug had gekund maar heb het zo maar gelaten. Of het een goede keus was moet nog blijken, ik heb geprobeerd om per e-mail contact te zoeken daar ik bij Engie een boete van 125,00 euro heb gekregen. Volgens afspraak met contactpersoon Sam Bleuningen zou Essent mij dat terug betalen. helaas werd mijn mail als ongeldig terug gestuurd. Vervolgens heb ik via het contact formulier geprobeerd om contact te maken, ook dit was onmogelijk, mijn email zou niet kloppen. Nu vraag ik mij toch af wat of er aan de hand is. Ben ik beduveld? Hoop echt van niet, zal morgen contact opnemen met Sam Bleuningen. Ik heb Ja bij aanbeveling ingevuld maar eigenlijk moet dit onzeker zijn. Ik kan nog niet beoordelen of alles goed zal verlopen. Vriendelijke groet, Mevr. Velthof

primma in een zin

goede ervaring en uit leg

Helemaal top

Erg tevreden over de overstap. Zelf niks hoeven te regelen. Betaal nu een stuk minder per maand.

• De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.

promisses are not kept

I was promised, that there will be a bill in my e-mail every month before subtracting money from my account - it never came. Another thing to mention would be availability of information in English, as I am obviously not Dutch citizen and I should put considerable effort in translating every message you send - some of them even irrelevant to me, Consequence would be that I stop reading them at all. One more - I could not provide you with my correct contact details, because the system would not recognize the country code consisting of 3 digits.

• Would you recommend us? No

????????

Nog maar net klant Nog geen beoordeling De rest kan ik nog niet invullen

• De wijze waarop het contact is verlopen

Ik ben tot nu toe tevreden

De start aan de deur van de verkoopster was voor mij nogal verwarrend. ik kreeg te horen dat mijn E. mail moet veranderen dat was voor mij geen optie. Na een telefoon gesprek was dit opgelost. Dank hier voor.

Slecht

4 keer bellen naar essent naam verkeerd. maand termijn verhoog. 18 aug. moe zijn de 28 e van de maand plus een mail. NOG MEER BETALEN DAN BIJ VATTENFALL PER MAAND.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Hallo meneer van Zadelhoff, Als allereerste wil ik je bedanken voor je eerlijke review. Het is inderdaad heel vervelend als je als nieuwe klant vaak telefonisch contact met ons moet opnemen om onze fouten te laten herstellen. In de meeste gevallen gaat het altijd in een keer goed. Voor nu zie ik dat mijn collega's alles voor je in orde hebben gemaakt zoals je het graag wilt, dus k hoop dat we vanaf nu met een schone lei kunnen beginnen. Groetjes, Danisha

prima ?

Ik ben best tevreden,maar vind het wel vreemd dat 2 weken later een bol.com cadeaukaart actie voor een eenjarig contract.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Beste Wilhelm, Bedankt voor uw aanbeveling. Ik kan me voorstellen dat u een vraag heeft over de aanbiedingen. Het klopt dat wij vaak nieuwe/andere aanbiedingen hebben. U heeft nu een mooi contract met een CashBack en andere tarieven, dan de tarieven bij de eenjarige aanbieding met Bol.com kaart. Daarnaast geniet u nu 3 jaar van de huidige lage tarieven! De CashBack wordt 12 maanden na ingang van de overeenkomst op uw bankrekening gestort. Fijne dag. Groetjes, Debbie

Niet helemaal naar tevredenheid

Verkeerd bedrag afgeschreven. Veertien euro ipv de 103 die is afgesproken. Gereaggert en het zou nu goed staan. Of het goed gaat weet ik de elfd van de maand

• Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen

Beste John, Vervelend dat het eerste termijnbedrag wat wij hebben geïncasseerd hebben te laag was, sorry daarvoor. Ik zie bij uw klantgegevens dat het volgende termijnbedrag wat wij gaan incasseren op € 103,- staat zoals afgesproken. Welkom bij Essent! Groetjes Debbie

heus

Klantvriendelijkheid

Snel en duidelijk geholpen

teleurgesteld

teleurgesteld omdat jongen van Essent gezegd zoals nieuwe klant krijg ik 250€ met overstap direct op rekening. Later kreeg ik e-mail Dat die geld wordt overgemaakt naar een jaar. Als ik dat weet zal ik niet overstappen. Jammer dat ze gaan zo liggen.

• Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.

Over Essent

Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer