Niet geheel tevreden!

Ik kreeg bij afsluiting bij BCC een waardebon van 150 euro maar vervolgens kreeg ik van budget energie een boete wegens contractbreuk van 100 euro!

Altijd al essent

Altijd al bij Essent geweest fijne leverancier...leuke kortingen gekregen nu met de overstap naar dat ik weer op mezelf ben gegaan.

Vriendelijk en netjes j

Alles verliep perfect!

Zonder veel moeite overgestapt.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Lekker makkelijk, niks voor hoeven doen

De overstap geen heel soepel, niks zelf hoeven te regelen. En een flink lager maandbedrag (al was dag bij ons niet zo heel moeilijk :)).

Ik hoop goed

Ik heb van sepagreen met moeite een eindafrekening gekregen , en nu hoop ik dat ik de 125 euro boete van jullie terug krijg zoals werd beloofd bij de telefonische overstap naar jullie door Alex de Goede. als dat geregeld wordt dan ben ik tevreden. dan wordt het 5 sterren. groet Aly Vrieze. hvrieze@ziggo.nl. wil graag reactie terug

prima verlopen

totaal geen problemen.

• De wijze waarop het contact is verlopen

• Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen

Komen gemaakte afspraken na. En een goed werkende App, die duidelijkheid verschaft

Niet eerlijk

Helaas is dit de 2de keer dat overstap niet leuk was. Wat de mensen niet verteld wordt als ze overstappen is, dat als ze de “goedkope” maanden hebben gehad, ze buiten de boete nog een afrekening krijgen en die mag je zelf betalen. De boete krijg je ook meteen, maar helaas door Essent pas binnen 3 maanden terug betaald. Dit betekent dat je een maand flinke kosten hebt namelijk boete eindafrekening en de betaling aan essent

• De wijze waarop het contact is verlopen

een beetje bij de poot genomen

ik voel me een beetje bij de poot genomen, degene die me gebeld had om weer terug te komen bij Essent want daar was je vroeger ook bij. Omdat je een oude klant was dan kon ik goedkoop instappen de ene voordeel na de andere, waar eigenlijk niets van terecht gekomen is. degene die me gebeld had bleef ook mijn persoonlijk adviseur bij Essent ik kon te pas en te onpas hem om advies vragen, heb Essent gebeld om even met degene te spreken die mij lid gemaakt had voor 3 jr, maar degene was niet bekend bij Essent. Vandaar deze reactie van 1.5

• De wijze waarop het contact is verlopen

Prettige uitleg en fijne oversluiting

• De wijze waarop het contact is verlopen

Het eerste contact ging beter als in het verleden

Ben benieuwd of ze de belofte waar gaan maken, ik was meer dan 20 jaar klant en ben nu weer terug.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Ik kan er nog niet veel over zeggen!

Mijn ervaring? Het overstappen is in goed overleggen gebeurd!

• De wijze waarop het contact is verlopen

wij hebben tot nu alleen goede ervaringen met de levering van energie door Essent

Alleen bij de verhuizing mei 2017 ging het niet vlot, waarschijnlijk door miscommunicatie heeft het even geduurd voor alles in orde was, verder hebben we bij de levering van energie geen negatieve opmerkingen en gaan we er vanuit dat u de prijs afhankelijk van de markt aanpast. Nu bij de carona crisis de energieprijzen dalen de prijzen voor de afnemers ook dalen.

• Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.

Wij hebben goede ervaringen met dit netwerkbedrijf

- Goede website met de juiste informatie. - Wijzigingen zijn gemakkelijk door te voeren - correcte info bij de slimme KWH-meter. (Minpuntje deze meter heeft geen display verlichting als wij deze (maandelijkse) uitlezen.l

zeer tevreden

Ik was door een linke manier van verkoop overgestapt naar huismerk energie maar nooit meer.

Goed is goed

Overstap was automatisch en ik hoefde nagenoeg niks te doen, wel jammer dat ik mijn dag verbruik niet kan zien

Als klant tevreden met Essent

Ik ben al jaren en jaren klant bij Essent. Nooit kortingen of aanbiedingen ontvangen, gezien of gehoord totdat een adviseur aan de deur stond. Ik zei nieuwe klanten krijgen korting en aanbiedingen, waarom ontvangen vaste klanten niets? Sindsdien na opgave mailadres, wel regelmatig goed nieuws en aanbiedingen, die ik zeer waardeer. Vroeger had ik een overeenkomst van 3 jaar, opeens een variabel en nu een overeenkomst van 5 jaar. Daar keek ik eerst vanop want dat had ik in een gesprek niet direct meegekregen. Was denk ik voor mij als voordeligst gebleken door adviseur. Wat dit betreft moet ik even afwachten de komende jaren. Met vriendelijke groet/Els Wieland

• De wijze waarop het contact is verlopen

Tot nu toe gaat het goed.

Deze enquette is een beetje te vroeg. De overstapboete van Nuon is nog niet vergoed en de beloning van € 250,-- aan het eind van het jaar is nog niet binnen. Ook de levering van gas en stroom is pas net een maand bezig.

• De wijze waarop het contact is verlopen

Dat zullen we nog wel eens zien.

Ik ben jaren lang klant geweest bij Essent en met teleurstelling weggegaan. Ze hebben mij weer weten over te halen maar of dat de juiste keuze is geweest moeten we afwachten. Dat ik er 5 jaar aan vastzit zit mij dwars en ik ga kijken wat ik daar nog aan kan doen. Ik ben sceptisch. Of de kosten zo geweldig voordelig zijn kan ik nu ook weer niet zeggen. De energieprijzen zijn gedaald maar of wij daar van meeprofiteren is twijfelachtig. Ik ga overigens ook nog via de consumentenbond bekijken wat allemaal mag. Nogmaals ik blijf voorlopig sceptisch.

Prima.

Vlekkeloze overstap. Duidelijk app.

Overstap perfect verlopen

De overstap naar Essent is prima verlopen. Even was er tijdens de aanloop wat onduidelijkheid omdat ik nauwelijks informatie kreeg,maar één telefoontje heeft dat prima opgelost.

Prima !

Heb zelf niets te hoeven regelen. Prima !

Alles ging goed.

Alles is soepel verlopen.

• De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.

Over Essent

Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer