8

Prima geen verschil gemerkt met de overgang

.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Snel geregeld.

Klantenservice was zeer vriendelijk en hebben mijn probleem snel opgelost. Overstap ging heel snel.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Zonder problemen overstap gemaakt!

Behoeft verder geen commentaar!

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

overstap ging geruisloos

voorlopig prima

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
6

Afspraak nakomen

Hopelijk komen jullie onze afspraak na Jullie zouden de boete voor jullie rekening nemen als we weer terug kwamen bij Essent Volgens mij heb ik nu zelf 100 euro boete moeten betalen

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

Overstap zonder problemen verlopen

De overstap is zeer goed verlopen heb alleen nog geen eindafrekening van mijn vorige energie leverancier

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
5

Weinig inhoudelijk contact

De overstap is naadloos verlopen ,maar bestaat er ook een app oid?Hierin kan misschien meer info worden verstrekt.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen

Reactie van het bedrijf

Die bestaat er zeker! Leuk dat je ernaar vraagt! Onze app heet Verbruiksmanager+! Succes en van harte welkom! Groetjes, Joyce Essent Webcare

5

Overstap niet volgens afspraak

Met mevrouw Genevieve Frank op 22 oktober bij de overstap van Vattenfall terug naar Essent afgesproken dat Essent de overstap kosten op zich zou nemen. Nu is er 150 van mijn rekening afgeschreven en heb ik van Essent nog geen reactie op mijn verzoek ontvangen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
5

te hoog maandtarief

Ik ben ingeschreven op een maandtarief dat vele malen hoger is dan wat ik betaalde, terwijl mijn meterstanden zijn doorgegeven. Dit is erg irritant. Ik wens geen bank te zijn voor Essent, ik wil een normaal maandtarief betalen dat mijn kosten dekt. Naar verwachting zal dit eerder €10 per maand zijn dan de €42 waar ik voor ben ingeschaald.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
3

Zeer teleurstellend!!

Via Ver.Eigen Huis kreeg ik het aanbod mee te doen aan hun aktie voor en goedkopere energieleverancier. Ik deed daar aan mee, en kwam zo bij Essent terecht. Tot dusver betaalde ik 212 euro per maand. Nu moet ik 252`euro per maand betalen. Ik voel me dus bedrogen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen

Reactie van het bedrijf

Hmm, dat is gek inderdaad! Je hebt namelijk zeer voordelige tarieven. Het kan natuurlijk zijn dat er met een ander verbruik is gerekend dan dat je daadwerkelijk hebt. Als je wil dat we hier samen eens naar kijken dan nodig ik je van harte uit om me te mailen via webcare@essent.nl Ik wil je via deze weg in ieder geval wel welkom heten! Groetjes, Joyce Essent Webcare

5

tot nu niet zo erg goed.

Ik zou binnen 7 werkdagen een reactie krijgen over de overstap vergoeding ,maar tot nu niks gehoord. groet . g.van der Felz Lesturgeonstraat 24 7741 cl Coevorden

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
5

overstap is goed, belofte niet

De overstap is goed gegaan, alleen is er tijdens het telefoon gesprek aangegeven dat het pas na 1 jaar van mijn vorige leverancier zou ingaan. U heeft alle gegevens en wist dus ook dat het contract pas in 2020 zou aflopen. Door jullie actie zal ik dus het kado wat ik eerder heb ontvangen vanuit de vorige leverancier moeten terug betalen, lijkt mij niet de service van Essent. Ik heb hierover ook een klacht ingediend maar nog niets van vernomen. Ik hoop spoedig een reactie van u te mogen ontvangen. Wendy Vd Kruk telnr 06-14378070

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
2

zeer slecht!

6 verschillende mensen aan de telefoon gehad, werkelijk alles loopt mis bij jullie, te gek voor woorden. Ik snap niet dat jullie zo met nieuwe klanten omgaan. jullie geven aan dat jullie de meterstanden zelf kunnen aflezen, later weer verzoek om de standen door te geven. Eerste keer bonus toegezegd, 2e keer niet. het is gewoon schandalig en ik ben er helemaal klaar mee. Wat een bedrijf!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
5

ja het gaat wel

Zag in de aanmelding allerlei cadeautjes voorbij komen maar als nieuwe klant niets daarvan ontvangen, jammer

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
5

Tegen vallen

Voel me een beetje voor de gek gehouden. Wordt op moment veel gebeld met aanbiedingen. Zei zeggen dat Essent de duurste is in deze omgeving. Terwijl jullie zeggen dat je de goedkoopste bént. En vind belachelijk dat ik zo lang op mijn eigen geld moet wachten voor de overstap die we gedaan hebben. Jullie adverteren met 3 jaar vast een cadeau. Nu zitten wij 5 jaar vast bij jullie en krijgen niks. Al met al heb ik spijt dat ik overgestapt ben.

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
5

goed

geen problemen gehad

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen

Reactie van het bedrijf

Eerlijk is eerlijk Riny, zo hoort het natuurlijk ook te zijn! Gewoon goed! In ieder geval vind ik het erg leuk dat je de moeite hebt gedaan om een review achter te laten. Dank je wel! Welkom terug bij de club :) Groetjes, Joyce Essent Webcare

5

Nog geen mening

Jullie hebben mij nu wel als klant binnengehaald maar ik heb nog steeds niets van budget energie gehoord terwijl ik al een maand klant ben bij jullie, dus helemaal tevreden ben ik nog niet. Terwijl jullie alles gingen regelen. Mvrg. Hjkuik Hjkuik@hotmail.nl

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Wij hebben inderdaad alles geregeld Henk! Geen zorgen dus ;) In ieder geval van harte welkom en een fijne dag vandaag! Groeten, Joyce Essent Webcare

5

geen abb meer???

ik weet niet meer wie mijn leverancier is!

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Wat vervelend! Ik heb direct voor je in het landelijk register gekeken en zie dat per vandaag NLE (Nederlandse Energiemaatschappij) je nieuwe leverancier is. Je kunt het beste even contact met hen opnemen om te vragen hoe of wat. Veel succes meneer Kostermans! Groetjes Essent Webcare

1

omslachtig en niet teruggebeld

Omslachtig ivm het terugbetalen van de boet van 250 euro. Ben al klant heb alleen een ander contract omdat jullie mijn huis dat prive is een contract hebben gegeven waar de btw aftrekbaar van is.Vervolgens een boete opgelegd krijg van 250 euro die ik vervolgens weer over 3 maanden krijg teruggbetaald!!!!!!! Zou teruggebeld worden ivm zonnepanelen zelf twee keer gebeld maar niets vernomen nu inmiddels een ander bedrijf laten komen

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden N.v.t.
  • De snelheid waarmee dit is geregeld N.v.t.
  • De wijze waarop het contact is verlopen N.v.t.

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je review Yvonne! Het is inderdaad erg omslachtig en onzin dat je 3 maanden moet wachten! Een boete vergoeden die wij zelf in rekening hebben gebracht, kan veel sneller afgehandeld worden. Ik heb direct het bedrag €250,00 voor uitbetaling geboekt. Binnen 5 werkdagen staat het op je rekening. Groetjes Webcare Essent

9

Prima, alleen opzegging bij Eneco was niet bekend bij Eneco

Prima ervaring, snel en duidelijk. Alleen de opzegging bij Eneco was (volgens Enenco) niet doorgegeven. Daardoor ook geen bevestiging ontvangen van Eneco, maar zelf gebeld en toen telefonisch in orde gemaakt. Daarom net geen 10

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
10

gewoon goed

Eigenlijk niks van de overstap gemerkt, dus goed verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Top!

Er is niets fout gegaan, echter als tip zou ik mee willen geven om de e-mailcommunicatie aan te passen over betalingsinformatie.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
9

Top geregeld

Snel en duidelijk!!!

  • Aanbevelen? Nee
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Tot nu toe alles goed gelopen.

Voorspoedig verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen
8

Het overstappen vlot en goed geregeld

Als alles weer net zo is en blijft zoals t voor mijn overstappen was geregeld dan ben en blijf ik tevreden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Het gemak waarmee u klant bent geworden
  • De snelheid waarmee dit is geregeld
  • De wijze waarop het contact is verlopen

Filter op taal

Over Essent

Essent hecht veel waarde aan uw mening. Het beoordelingssysteem van Klantenvertellen.nl is 100% onafhankelijk. • Uw beoordeling wordt zichtbaar op Klantenvertellen.nl. • Alleen uw voornaam en woonplaats zijn zichtbaar bij een beoordeling. • Uw e-mailadres wordt niet getoond. • Essent kan geen beoordelingen aanpassen of verwijderen. • Essent heeft de mogelijkheid om op beoordelingen te reageren. • Medewerkers van Essent mogen geen beoordelingen plaatsen. • Klantenvertellen kan beoordelingen verwijderen indien: - Beoordeling niet over Essent gaat - Taalgebruik aanstootgevend is - Beoordeling persoonlijke informatie bevat als naam of telefoonnummer

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina