Heel positief

No nonsense notaris. Prettige ontvangst. Ze heeft de hypotheekakte in duidelijke taal uitgelegt. Heel begrijpelijk.

Een voorspoedige, zorgvuldige en snelle afwikkeling.

Reviews schrijf ik nooit, omdat je daar zó vaak om wordt gevraagd, al bestel je maar een pakje enveloppen. Je zou er een 'dagtaak' aan hebben. Ik ben nog van de 'oude stempel', vrees ik, uit een tijd dat je niet over alles altijd je mening hoefde geven, er vanuit gaande dat iedereen zijn of haar best doet zo goed mogelijk te presteren. Maar in dit geval zal ik het doen: ik ben een tevreden klant. De zorgvuldige en snelle afhandeling vond ik zeer positief. Daarom zou ik jullie zeker aanbevelen.

gedegen advies!

Zeer gedegen advies over mijn testament.

Prettig en duidelijke taal

Prettige en duidelijke uitleg wat iedereen begrijpt.

Prima gevoel overgehouden aan het kantoor. Komen afspraken na zijn adequaat en flexibel.

Via via bij Notea terecht gekomen en keurig geholpen. Tijdens het passeren van een akte weet de Notaris in eenvoudige taal te vertellen wat er wordt bedoelt. De notaris heeft verstand van haar vak en geeft na het stellen van de goede vragen en te luisteren de juiste adviezen die passen bij de situatie. Al met al zeer positief. Vriendelijke groet, N.H. van Kooi Loosdrecht

Prettige samenwerking

Prettig samenwerking gehad en alles werd goed uitgelegd in gewone taal.

Correct en duidelijk!

Keurige ontvangst, duidelijk en zeer aardig!

Op n prettige wijze uitleg gekregen en vragen beantwoord

Zie bovenstaand

Fijne no-nonsense notaris.

Fijne no-nonsense notaris.

Professionaliteit en deskundigheid met een glimlach!

Een warm ontvangst, waarbij er voldoende tijd genomen werd om de aktes door te nemen en in begrijpelijke taal werd uitgelegd!

Goed, professioneel en vriendelijk

Wij zijn gedurende het proces goed geïnformeerd door Notea. Op vragen kwam een snel en duidelijk antwoord. Het was duidelijk wat wij moesten aanleveren en op de dag van tekenen werd alles rustig en goed uitgelegd.

Wij zijn zeer tevreden

Het contact was prettig, ze nemen de tijd om alles goed uit te leggen en vragen na of je alles snapt. Wanneer we tussendoor vragen hadden kregen we ook heldere antwoorden.

Goed, maar......

- inhoudelijk prima, goede toelichting en antwoorden op vragen; - strak en overzichtelijk georganiseerd; - om 10.30u geen koffie krijgen? Dat is zou toch prima coronaproof geregeld kunnen worden! - de afstand vanwege corona was 3 à 4 meter. De notaris zat achter een soort 'loket'. Wij ervoeren dat als onprettig en rigide. Als de bijeenkomst uit 3 personen bestaat kan de notaris aan de ene kant van de tafel zitten en de cliënten aan de andere kant. Dat geeft meer intimiteit, terwijl de 1,5m ruimschoots wordt gerespecteerd; - de notaris beloofde nog iets voor ons uit te zoeken en dat dezelfde dag te e-mailen. Een belofte is snel gedaan.....we wachten nog steeds.

Keurig, professioneel en persoonlijk.

Snel accuraat en een prettig gevoel.

Altijd goed

Bij Notea kunnen ze zich goed inleven in de wensen van de client. Ze zijn bovendien zeer toegankelijk, meedenkend. Wij hebben alleen maar prettige ervaringen!

Helder en snel

De communicatie heb ik als zeer prettig ervaren. Heldere uitleg en een snelle reactie.

Deskundig, vriendelijk en een luisterend oor

We kozen voor Notea notarissen vanwege haar vestiging in Hilversum en de professionele uitstraling van haar website. Het proces van intakegesprek voor onze testamenten (een update van het bestaande testament) en levenstestamenten (nieuw) tot en met het tekenen van de uiteindelijke aktes werd begeleid door mw Suzanne Oosterhoff. We zijn tevreden over haar deskundigheid en bereidheid onduidelijkheden uit te leggen en vragen te beantwoorden. Het proces heeft wat langer geduurd vanwege de vakantie van mw Oosterhoff en enige aanpassingen die nog nodig bleken vanwege vragen onzerzijds. Mw Oosterhoff neemt voldoende tijd voor haar cliënten. Hier staat tegenover dat eerdere afspraken kunnen uitlopen.

Helemaal top.

Heel fijn en zeer meedenkend,staan klaar voor je om te helpen.

Prettig contact, vriendelijk en kundig!

Erg tevreden over de diensten bij Notea, aanrader!

Fijn goed, snel en duidelijk!

Goede ervaring met het oprichten van een B.V., duidelijke afspraken en heldere uitleg, zeker een aanrader!

Duidelijkheid werd geschept in een wirwar van informatie

Duidelijke uitleg, meedenken en zaken zijn tot nu toe goed geregeld.

Accuraat en zoals we zijn gewend van Notea

Communicatie is netjes in orde en op tijd. We worden klantvriendelijk geholpen en er is ruimte genoeg voor vragen en uitleg. Medewerkers zijn bereid om een stapje harder te lopen als dat nodig is.

Fijn contact, duidelijke uitleg, goed geregeld!

Gewoon een prettige ervaring, niets op aan te merken.

Heel prettig

We hebben het contact met Notea als bijzonder prettig ervaren. De heldere taal, de vlotte communicatie, de hulpvaardigheid en de oplossingsgerichtheid bevielen ons erg goed.

Fijn deskundig en betrokken kantoor

Het meedenken en luisteren naar de klant maakt dat het fijn zakendoen is met dit betrokken kantoor. Ze beantwoorden niet alleen al je vragen maar denken ook mee en vooruit, zodat je voor een heel groot deel ontzorgd wordt.