Vakkundig

Vakkundig !

Voortreffelijke service.

De service was uitstekend. Goede begeleiding en een goed resultaat.

To the point, transparant en zakelijk

Uitstekende ervaring. Duidelijke toelichtingen, efficiente afhandeling en redelijke en heldere tarieven

Duidelijk en correct.

Heel goed team!

Deskundig geholpen vragen goed beantwoord

Goede notaris

Goede snelle afhandeling

Hele kundige fijne notaris.

Ik heb een zeer goede ervaring met deze notaris. Overigens met alle medewerkers van het kantoor. Sandra is een kundige notaris die je goed kan adviseren en de zaken snel en zonder fouten behandelt. Een duidelijke uitleg geeft en erg stipt is.

Super!

Heel hartelijk ontvangst en super service.

Complexe nalatenschap

Na 1 advocaat en 2 notarissen uit Almere... die snel JA zeiden en later bleek dat ze niet de kennis of ervaring te hadden. Vanaf het eerste gesprek met Sandra Viveen viel letterlijk een last van mijn schouders. Ze weet waar ze het over heeft, is professioneel, transparant in haar communicatie en boven alles menselijk en met hart en ziel betrokken. Mijn kinderen (16 en 19) is ze een engel, wij zijn haar eeuwig dankbaar voor ALLES!!

Zeer zorgvuldig

Mijn vrouw en ik hebben bij Notea onze testamenten laten opmaken . Wij zijn ontvangen door de Hr. Peter Robert Duijzend kandidaat Notaris. Hij heeft ons duidelijk de voordelen van het maken van een testament uitgelegd . De afspraken en het opmaken van de testamenten verliep probleemloos . De sfeer binnen het kantoor is heel positief wat voor ons een zeer positieve ervaring was . Ik kan u zeer zeker dit kantoor aanbevelen !

Buying a property

Everything went easy and smooth. Notea employees were very friendly.

• Would you recommend us? Yes

Prettige ontvangst, duidelijke uitleg over hypotheekakte en correcte afhandeling.

Notaris nam ruim de tijd om goede uitleg te geven over hypotheekakte. De afhandeling was uitstekend.

Werd op mijn wenken bediend en goed geadviseerd.

gewoon persoonlijk en perfect

gewoon persoonlijk en perfect

Uitstekend en professioneel

Wij hebben bij Notea een verklaring van erfrecht laten opstellen. Tijdens dit proces is alles heel duidelijk uitgelegd over welke stappen er zullen komen en wat de verschillende keuzes voor ons zullen zijn. Bij vragen konden we altijd terecht bij Sandra of haar team. Wij hebben de samenwerking zeer prettig ervaren. Dank hiervoor.

Wij kamen al bij Sandra toen zij nog op het vorige kantoor zat. Omdat zij de zaken altijd zo duidelijk uitlegt in 'normale-mensen-taal' zijn wij graag met haar meegegaan naar haar nieuwe kantoor Notea. Dank je Sandra, voor je duidelijkheid en het meedenken in onze soms toch wel complexe situatie.

persoonlijk en fijne balans: formeel als het moest, informeel als het kon

Sandra je hebt ons geweldig goed geholpen, dank je wel daarvoor! Wat vooral heel fijn aan je werkwijze is, is dat je rustig en duidelijk uitlegt wat de te nemen stappen zijn en dat we direct met jou zelf contact hadden. Zelfs af en toe telefonisch als het echt even nodig was. We konden zo altijd op je rekenen. Zo blijft het persoonlijk. Heel fijn in een situatie die al lastig genoeg is (afwikkeling nalatenschap moeder). Daar komt nog je spontane verzoek bij, of je de overlijdenskaart van mijn moeder op LinkedIn mocht delen omdat de tekst je zo raakte. Dat was super. Dat raakte ons dan weer...🙏 Slechts een puntje van opbouwende aard is dat je het wat te druk hebt denk ik, ook gezien je late mailtjes af en toe :) waardoor dingen soms bleven liggen. Een kort berichtje om de verwachtingen qua planning te managen zou het wachten minder lang hebben gemaakt. Ik weet inmiddels dat je hier intern al aan werkt, goed te horen, top!

Benaderbaar en helder

Sandra wist de verschillende onderwerpen helder uit te leggen. Zo kregen we bijsluiters van zowel het testament als de huwelijkse voorwaarden voor een simpele uitleg. Dit heeft ons goed op weg geholpen om door de lange stukken heen te komen. Daarnaast is ze ook erg benaderbaar en kijkt ze goed mee naar wat de persoonlijke situatie vraagt.

Zeer tevreden over de afwikkeling

Zeer deskundig. En uitstekend geadviseerd over hoe te handelen.

Mevrouw Sandra Viveen is deskundig, slagvaardig en geeft op prettige, heldere wijze uitleg.

Notea (Mevrouw Viveen) heeft voor ons 10 jaar geleden de testamenten en notariele machtigingen voor ons op maat uitgevoerd. We waren daar zeer tevreden over. Nu heeft ze deskundig en nauwkeurig onze successie aangifte verzorgt die voor ons te complex was om zelf te doen. De belastingdienst heeft zonder een vraag, het in een minimale tijd goedgekeurd en de aanslag is exact conform aangifte overgenomen. Mevrouw Viveen en haar kantoor doen hun best om in het belang van de klant mee te denken en tot de beste oplossing en uitvoering te komen. We hebben veel vertrouwen in haar en kantoor ook voor de toekomst.

eerlijke en no nonsens behandeling en benadering zoals je mag verwachten van een notaris.

moderne benadering van de problematiek. Geen distantie in de contacten. Goed advies in begrijpelijke taal.

Grote deskundigheid en duidelijke uitleg

Naast het feit dat Sandra zeer goed op de hoogte is, weet ze ook op een eenvoudige manier de verschillende onderwerpen uit te leggen en begrijpelijk te maken.

Vriendelijk, deskundig en efficiënt

Wij hebben de afgelopen jaren met notaris Viveen te maken gehad bij het opstellen van testamenten, levenstestamenten, het royeren van een hypotheek etc. Daarbij wordt veel aandacht geschonken aan het invullen van de persoonlijke wensen en wordt duidelijk uitleg gegeven over de verschillende mogelijkheden.

goede service , helder en deskundig.

De statuten werden snel aangeleverd en de uitleg bij de oprichting van de BV was helder en deskundig.

Goede service, meedenken met onze wensen

we wilden het erg snel geregeld hebben, en Notea heeft er alles aan gedaan om dat voor elkaar te krijgen. Ze dacht met ons mee, en al was er weinig tijd, ze begreep wat wij wilden. We zijn erg tevreden.