Correcte en vlotte service

De vele keren dat ik iets wilde vragen ben ik snel en doeltreffend geholpen.

Happy Business met Notea

Sandra Viveen (notaris & oprichter) heeft een leuk en professioneel team om haar heen verzameld. Down to Earth communicatie, transparant en gevestigd op de mooiste locatie in het centrum van Hilversum. Goed bereikbaar en parkeren voor de deur. En als er een keer iets snel geregeld moet worden dan zullen ze er alles aan doen om het binnen de deadline te realiseren. Mijn persoonlijke oproep aan iedereen die op zoek is naar een Notaris anno nu, zoek niet langer en bel of mail NOTEA.

Fijn en open contact

Na een scheiding een testament op moeten maten stellen en daar helemaal niks vanaf weten. Ze nemen alle tijd om alles goed uit te leggen, zodat ik het ook begreep en me meenamen in welke keuzes ik kon maken.

Ontspannen en ontzorgend

Een appartement kopen van een vriend, zonder makelaar: begonnen met een telefoontje naar Notea en meteen goed op weg geholpen. Ook bij het verdere traject geen valse noot gehoord. Notea was al onze notaris en onze keuze is met deze ervaringen opnieuw bestendigd. Heldere uitleg, zorgvuldige bejegening.

Prima notaris

Ik ben kundig, uitstekend en snel geholpen op een hele vriendelijke manier

Van begin tot eind is het contact heel prettig. Er wordt snel en professioneel gereageerd op mails met vragen, er wordt meegedacht en er is een grote van flexibiliteit om waar nodig snel te schakelen. De communicatie en informatie is duidelijk en volledig. Ik heb op basis van de website gekozen voor dit kantoor omdat de website me al erg aansprak. Alles wat daarna kwam ligt in lijn met wat op de website staat. Vriendelijk en betrokken personeel, fijne ontvangst op kantoor. En dat allemaal voor een betaalbare prijs.

Professioneel, betrokken en goed bereikbaar.

De verkoop van mijn appartement is afgehandeld door Notea. Het is goed en snel verlopen. De medewerkers van Notea waren betrokken en makkelijk bereikbaar. Geen kantoor op afstand met clienten als dossiers... maar een notaris die zich voor jou inzet. Ik heb me geen moment zorgen gemaakt!

Deskundig en vriendelijke begeleiding

Wij zijn prima geholpen door notariskantoor Notea. De communicatie verliep snel en soepel en alle zaken zijn deskundig afgehandeld.

Tevreden

Voor de aankoop van mijn nieuwe woning bij Notea Notaris terecht gekomen. Alles verliep soepel; heldere communicatie en reageren snel op vragen via de mail. Duidelijke uitleg tijdens moment van overdracht.

Fijne ervaring

Neemt de tijd Legt alles in begrijpelijke taal uit Goed bereikbaar Een hele prettige ervaring

Professioneel geadviseerd, goed uitgelegd en uitgebreid meegedacht

Er is voor ons uitgebreid te tijd genomen en goed meegedacht wat er in onze situatie het beste passend is. Ook de alternatieven werden benoemd en toegelicht. Wij kijken terug op een prettig en zinvol contact.

Hele fijne ervaring

Deze notaris uitgekozen om ons eerste huis te kopen. Heel fijn contact en heel goed geholpen! Wij zijn heel erg tevreden!

Bijzonder

Geachte lezers, Onlangs hebben mijn vrouw en ik ons testament laten opmaken bij NOTEA. Sandra is de spil van een notariaat dat draait om kennis, rust, vriendelijkheid en het vermogen om moeilijke zaken simpel en eenvoudig te verklaren. Alleen al daardoor was het voor ons een zinvol genoegen om deze voorbeeldige notaris in haar sfeervolle omgeving te ontmoeten. De hele procedure is door Sandra vanaf het begin tot aan einde naar onze volle tevredenheid afgewerkt. Last but not least vermelden wij nog dat eerlijkheid bij NOTEA hoog in het vaandel staat geschreven. Met achting, Henk en Hanneke Geerlings

Snelle, heldere en efficiënte notaris

Prima geholpen bij de aankoop van een woning en het sluiten van de koop- en hypotheekakte.

erg professioneel en vriendelijk

Voelt erg vertrouwd. Kennis van zaken en erg goed advies

Deskundig en goed advies

Heel duidelijk in uitleg en ze neemt alle tijd voor je. Ik ben dan ook heel tevreden.

Professioneel, duidelijk en snel

Ik heb een goede ervaring gehad met Notea. Ik kreeg snel reactie en alles werd duidelijk uitgelegd.

Sandra is persoonlijk, betrokken en uiterst professioneel

Absoluut een aanrader!

Snel, adequaat en op zeer korte termijn geregeld

Mijn ouders en ik moesten op korte termijn nog zaken geregeld hebben. Ondanks de eindejaarsdrukte hebben de mensen van Notea ons snel, adequaat en op een gezellige manier geholpen. Top!

Deskundig en persoonlijk advies

Nadat we hadden uitgelegd wat we in onze testamenten wilden hebben werd een voorstel gemaakt met een duidelijke bijsluiter. Daarna is uitgebreid de tijd genomen om alles uit te leggen. Notea komt over als een deskundig kantoor met prettige mensen.

deskundig, betrokken

alles was goed voorbereid en opgesteld zoals gevraagd, met een duidelijke toelichting over voor en tegens

Snel en toegankelijk

Notea heeft ons zeer efficiënt geholpen bij de aankoop van ons nieuwe huis. Snelle reacties en duidelijke taal, heel prettig.

Toegankelijk, vriendelijk, behulpzaam, snel

Wij zijn snel en vriendelijk geholpen. Onze eerste aankoop was hierdoor een stuk minder eng, we gingen het gewoon regelen. Andere notarissen waar we zijn geweest waren meer hautain en daardoor minder toegankelijk.

Responsive, professional and knowledgeable

Notea, namely Marloes van Klink, was extremely helpful in setting up my B.V. Working together with my accountant, questions were answered quickly and clearly, documentation and steps to take were made explicit. Overall a very straightforward, timely and professional process. For future notary support required, will definitely plan to work with Notea.

• Would you recommend us? Yes

Duidelijke afspraken en vakkundig!

Afgelopen december in contact gekomen met Notariskantoor Notea. Mevr. van Klink (notaris) heeft ons naar tevredenheid geholpen.

Over Notea

Betrokken. Bereikbaar. Betaalbaar. Professioneel in de benadering van het vak, maar open en toegankelijk in de benadering van de klant. Notariswerk in de menselijke maat. Bereikbaar Wij spreken uw taal. We gebruiken geen ‘derhalve’ als een ‘dus’ genoeg is. Een akte staat vaak bol van formele woorden, die we voor u terugbrengen tot heldere taal. Dan weet u waar u voor tekent. Ons kantoor is makkelijk bereikbaar, zowel vanuit Noord-Holland als Utrecht. Ook beschikken wij over ruime parkeergelegenheid. Liever afspreken op een ander locatie of buiten kantooruren? Ook dat is mogelijk. Betrokken Als notariskantoor kunnen we het leven net wat aangenamer maken. Kansen bieden. Voor onze klanten, én de wereld als geheel. Door samen te werken met goede doelen en partijen die verantwoord ondernemen, proberen wij ons steentje bij te dragen. Betaalbaar We vinden het belangrijk dat u vooraf precies weet wat een notaris u kost. Daarom hanteren we een duidelijke tariefstructuur, zonder verborgen kosten. We maken kosteloos een offerte voor u op en u betaalt alleen voor de diensten die u werkelijk van ons afneemt. Over eventuele extra kosten informeren we u altijd vooraf.