Duidelijke toelichting en uitleg, zeer deskundige notaris en alle tijd voor vragen. Kortom, een aanrader!

To the point, no nonsense en in begrijpbare taal

Heel prettig notariskantoor

Vriendelijk ontvangst, duidelijke uitleg van de notaris en met een goed gevoel weer naar buiten.

Prettig en vriendelijk en deskundig geholpen

Professioneel, denken met je mee en leggen goed ui

alles liep op rolletjes, zoals dat heet, niks mis mee!!!!

De totale benadering is zoals je dat graag zou wensen en nu ook meemaakte! Een plezier in een soms heden ten dage minder adequate wereld of organisatie. Veel dank.

Adequaat werk geleverd en duidelijk uitgelegd.

Professioneel en soepel

De service is goed, alles liep zoals verwacht professioneel en soepel.

Very professional and well versed service

I enjoyed working with them. We used them for making a deed of transfer and samenlevingscontract. They were very responsive and trustworthy and guided us well. I, as an expat, will surely recommend their service to others

Prima, betrokken en begripvolle notaris die meedenkt.

Er wordt goed geluisterd wat wij willen en onze wensen worden juridisch goed vertaald en weergegeven. professioneel en menselijk tegelijk.

Daadkrachtige dienstverlening met de juiste toonzetting.

Ik ben goed geholpen in een ontspannen atmosfeer. Duidelijke uitleg met een vleugje humor. Dankjewel hiervoor Suzanne Oosterhoff!

Super kundige en vriendelijke notaris - absoluut een aanrader!

Wij hebben een samenlevingscontract en testament op laten stellen. Tevens is de akte van onze koopwoning gepasseerd bij Notea. Wij zijn zeer tevreden over hun dienstverlening. Daarnaast zijn we geholpen door Suzanne waarbij wij enorm veel kennis hebben opgedaan maar ook veel humor! Heel erg bedankt voor jullie uitstekende service en wij komen graag een keer terug.

Het was prettig en we kregen een duidelijke uitleg.

Positief

Een fijne partij om mee te werken. Zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Adequaat met een persoonlijke touch.

Op een attente, correcte en vriendelijke wijze worden onze notariële zaken ingevuld en afgewerkt, waarbij er ruimte is om bij de persoonlijke ontmoeting in dezen nog over- en afwegingen of bijkomende zaken te bespreken.

Professioneel en Persoonlijk Maatwerk

We hadden best wel wat wensen met betrekking tot ons testament. Notea heeft dit goed in kaart gebracht en in overleg met ons net zolang gepuzzeld tot het ook goed op papier stond.

Betrokken, sympathiek, professioneel.

Zie hierboven

Professionele begeleiding en snelle afhandeling

We hebben een hele fijne ervaring met Notea (in ons geval, Marloes van Klink). Snelle en professionele reacties op onze vragen via de mail. Foutloos opgepakt en snel geregeld. Wij zijn heel tevreden en zouden Notea ook absoluut aanraden!

Goed, Geen omkijken naar zaken die mij de pet boven gaan

Goed, Geen omkijken naar zaken die mij de pet boven gaan. Ik heb een aantal keren een verzoek bij Notea neer gelegd en deze zijn snel en bekwaam uit gevoerd!

Notea heeft ons goed geholpen. Mondeling en later op vragen en opmerkingen van ons via mail zeer goede en uitgebreide informatie. Goed meegedacht met onze wensen. Plezierig in het persoonlijke contact.

Duidelijk, behulpzaam en efficiënt samengewerkt

Wij hebben de verwerking van de gewenste verandering aan ons testament als een prettige samenwerking ervaren.

uitstekend geholpen

Ik ben zeer tevreden over de werkwijze. De notaris geeft duidelijk uitleg over de verschillende mogelijkheden. De bejegening is hartelijk en zakelijk tegelijk.

Deskundig, snelle response met informele benadering

Prima geholpen met oprichting vennootschappen waarbij zaken helder zijn uitgelegd en prima advies gegeven. Informele sfeer maakte de communicatie tevens laagdrempeliger. Prima locatie met goede parkeermogelijkheid

Vriendelijk en deskundig

Fijn en betrokken geholpen met afwikkeling van erfenis. Heldere uitleg, goed advies. Aan te bevelen!

Snel, vriendelijk en professioneel!

Zeer vriendelijk, mooie locatie en goed te bereiken.

persoonlijk, flexibel, kundig en informeel.

Hele prettige ervaring.

Over Notea

Betrokken. Bereikbaar. Betaalbaar. Professioneel in de benadering van het vak, maar open en toegankelijk in de benadering van de klant. Notariswerk in de menselijke maat. Bereikbaar Wij spreken uw taal. We gebruiken geen ‘derhalve’ als een ‘dus’ genoeg is. Een akte staat vaak bol van formele woorden, die we voor u terugbrengen tot heldere taal. Dan weet u waar u voor tekent. Ons kantoor is makkelijk bereikbaar, zowel vanuit Noord-Holland als Utrecht. Ook beschikken wij over ruime parkeergelegenheid. Liever afspreken op een ander locatie of buiten kantooruren? Ook dat is mogelijk. Betrokken Als notariskantoor kunnen we het leven net wat aangenamer maken. Kansen bieden. Voor onze klanten, én de wereld als geheel. Door samen te werken met goede doelen en partijen die verantwoord ondernemen, proberen wij ons steentje bij te dragen. Betaalbaar We vinden het belangrijk dat u vooraf precies weet wat een notaris u kost. Daarom hanteren we een duidelijke tariefstructuur, zonder verborgen kosten. We maken kosteloos een offerte voor u op en u betaalt alleen voor de diensten die u werkelijk van ons afneemt. Over eventuele extra kosten informeren we u altijd vooraf.