Makkelijk benaderbaar

Wij hebben Notea benaderd voor een statutenwijziging van onze vereniging. Deze zijn vlot verwerkt en we konden online tekenen. Dat scheelt een hoop tijd.

Fijne en duidelijke communicatie en goede begeleiding tijdens het kopen van mijn eerste woning.

Goede, snelle afhandeling

Erg tevreden over het verloop van de koop van ons huis. Puntje van kritiek; de zg derden rekening; wij hebben na het ontvangen van de e-mail een dikke week voor de overdracht, besloten om al de kosten te betalen. Bij nader inzien heeft ons dit adequaat handelen geld gekost vanwege de negatieve rente. Misschien een idee om te vermelden om zo laat mogelijk te betalen ivm de negatieve interest!!

Correcte en nette service

Alles rondom de overdracht super netjes geregeld. Ook de corona maatregelen in de ruimte waar getekend werd heel goed overwogen en uitgevoerd.

Duidelijk verhaal en nam de tijd voor ons!

Duidelijk verhaal en nam de tijd voor ons!

Duidelijke uitleg en bespreking van de stukken/testament

Werd op tijd geholpen. Duidelijke en rustige uitleg van mijn testament wat ik moest ondertekenen.

Snel en goed geholpen!

Goed advies en snel geregeld; zeer waardevol bij het afhandelen van lastige zaken!

Prettige ervaring

Vanwege een project waarvoor een BV nodig was, hadden we te maken met zeer korte deadline. De volgende werkdag was de BV ingeschreven in de KvK, zeer prettig, zonder in te leveren op kwaliteit!

Snelle communicatie en goede kwaliteit

De communicatie met Notea verliep spoedig en beantwoordde onze vragen snel. Kwaliteit van het werk was goed en de afspraak op kantoor was prettig!

Professioneel en vriendelijk no-nonsense betaalbaar kantoor

Al gedurende enkele jaren werken we met Notea voor diverse entiteiten, en de service is buitengewoon geweldig. De medewerkers zijn servicegericht, kunnen goed in normaal Nederlands uitleggen waarom bepaalde procedures zoals KYC, UBO etc nodig zijn, werken snel en precies en tegen redelijke vergoedingen.

De Notaris mw. Viveen was duidelijk in haar bewoordingen, gebruikte begrijpelijke taal. Was het niet duidelijk dan werd het op een andere wijze uitgelegd. Dat vond ik zeer prettig. Ik werd vriendelijk ontvangen. Ook na ontvangst van het concept testament heb ik correcties aange- bracht die goed werden opgevolgd. En de vele vragen die ik had werden duidelijk beantwoord.

geweldig

Ik ben geweldig voorgelicht met veel geduld in deze corona tijd,en met veel geduld

Fijne notaris die zeer behulpzaam is bij de notariele kant van bedrijfsvoering

Wij zijn heel fijn geholpen door Marloes (kandidaat noratis) en Sandra (Notaris) Notea Hilversum heeft ons ondersteund bij zowel de oprichting van de BV een jaar geleden als bij de aandelenoverdracht afgelopen week.

Deskundig en duidelijk

Onze koop en hypotheek akte werden in voor ons begrijpelijke taal uitgelegd. Duidelijke emails vooraf in het proces zodat wij wisten wat te doen en waar wij aan toe waren.

Een goede gemoedelijke sfeer. Ik zou een eventuele volgende keer zo weer hier naar toe gaan. Prima en goed geregeld.

Rustig, klantvriendelijk en vertrouwelijk.

Een zeer klantvriendelijk ontvangst. Het doornemen van de akte ging rustig en er was tijd voor vragen. Zeer duidelijke heldere uitleg.

Vriendelijk, snel en duidelijk.

Prima uitleg van de hypotheekakte in begrijpelijke taal.

Voortreffelijk en deskundig

Het was prettig zakendoen met Notea. Open ontspannen sfeer, prettige ambiance, goede voorbereiding en afhandeling. Knap om de formele overdracht op zo'n laagdrempelige manier te behandelen.

Kan niet beter.

Notea heeft de afhandeling van de erfenis van onze moeder pefect geregeld. Wij zijn meer als tevreden. Vooral vanwege het feit dat we in het buitenland wonen. Wanwege de Covit was reizen naar Nederland niet haalbaar. Echter Sandra en haar mederwerksters hebben een toverstokje. Onze hartelijke dank.

Deskundig, klantvriendelijk, maakt zaken eenvoudig

Sandra Viveen is een kundige en klantvriendelijke notaris. Vorige week hebben wij de aankoop van ons nieuwe huis bekrachtigd op haar (corono-proof) kantoor. Ze heeft de akte in begrijpelijke taal met ons gedeeld en dat was prettig. Zelfs aan onze kinderen werd gedacht met limonade, lekkernij en een (namaak) handtekening bij de overdracht. Erg leuk! Wij raden Sandra Viveen van harte aan.

Vriendelijk, deskundig en begripvol

Ik heb niet veel vergelijkingsmateriaal met andere notariskantoren, maar mijn ervaring met Notea is zeker prima. Vriendelijke medewerkers die zich goed in mij en mijn situatie wisten in te leven en daar het juiste advies bij gaven. Dat komt deskundig en betrouwbaar over en gaf mij het juiste gevoel.

Snel, grondig en terzakenkundig

Wij werken al vele jaren met volle tevredenheid samen met Notea. Flexibel, pro-actief en goed.

Deskundig, correct, vriendelijk en zeer tevreden

Goede contacten en uitleg omtrent de gevraagde dienst verlening, en snelle reactie en antwoorden op mails, vlotte afhandeling van zaken.

Prettig contact en staan altijd snel paraat

Fijne ervaringen met Notea. Astrid is een professionele en plezierige vrouw om mee samen te werken.

Allemaal duidelijk, snel en keurig geregeld

Wij hebben een Apartement gekocht, alles ging na wens.