Professioneel, no nonsens en makkelijke uitleg van moeilijke vraagstukken.

Notea is in staat om moeilijke stukken in begrijpelijke taal uit te leggen en weet van aanpakken. Erg goed bevallen en zullen zeker weer van hun diensten gebruik maken.

Correcte en vriendelijke afhandeling van de opdracht

De afhandeling is door mij als vanouds ervaren. In dit geval door Marloes Klink. Notea is voor mij een Notaris kantoor die zijn pay-off "Een notaris van nu" eer aan doet. Je wordt als klant op een moderne, vriendelijke manier geholpen waarbij duidelijke en begrijpbare taal gesproken wordt.

Klantgerichte, deskundige, meedenkende en integer notariskantoor

Notea kennen we al jaren. Een goede uitleg en onafhankelijk advies waarbinnen het nauwkeurig werken en de mondelinge uitleg over ingewikkelde aspecten als zeer goed wordt ervaren door ons

Heldere taal van vriendelijke notaris

Bij het passeren van de hypotheekakte werden we niet alleen vriendelijk ontvangen door Notea-notarissen in Hilversum, maar we kregen een zeer heldere uitleg van de bepalingen in de hypotheekakte. De akte hadden we van tevoren gelezen, maar dat riep nogal wat vragen op. Zonder dat we die hoefden stellen, waren ze alle beantwoord nadat mevrouw Sandra Viveen met ons de akte had doorgenomen.

Notaris bij u thuis geweldig

Het was een kort bezoek van de notaris aan huis en het ging zoals verwacht van het notaris kantoor Notea geweldig goed fijne mensen die je kunnen helpen bij o.a. je hypotheek te ondertekenen

Vriendelijk en duidelijk

Ze denken mee, geven een duidelijke uitleg wat er in de aktes staat en nemen de tijd voor je. Ik ben blij met mijn keuze voor Notea en zal in de toekomst weer van hun diensten gebruik maken.

Wij, de dochter en ik hebben het heel prettig ervaren samen met Suzanne over alles te spreken en na alles vast te leggen hebben we weer dingen veranderd, hetgeen door Suzanne weer netjes op het papier kwam! Dus niets dan lof voor het vele werk wat er gedaan is! Ik denk dat ik ook namens mijn dochter Nicole kan spreken. Met vriendelijke groet Yvonne Haije-Vd Bijl

Goede service, erg vriendelijk en duidelijk

Prettig ontvangen. We hebben een duidelijke uitleg gekregen en alles ging in een ontspannen sfeer.

Professioneel bediend met een zeer menselijke touch.

Professioneel bediend met een zeer menselijke touch.

Prettige ervaring

De omgang bij Notea heb ik altijd als erg prettig ervaren. De verkregen informatie is volledig en duidelijk.

Ik ben tijdig en volledig geïnformeerd over de inhoud en de consequenties van de te passeren aktes. Met name het persoonlijke contact met de waarnemend notaris, ten kantore in Hilversum, was prettig en informatief. Vol vertrouwen wacht ik haar verdere bemoeienis met hetgeen wij aan haar gevraagd hebben af.

Prima geadviseerd en geholpen

Onze wensen voor testamenten goed verwoord en opgesteld. Duurde wel erg lang voordat afspraak gemaakt kon worden voor ondertekening.

gebeld en zeer positief kon meteen komen

Notea Notaris is al jaren mijn Notariskantoor. Snel handelen en snel antwoorden daarin zijn ze zeer goed. Ik kan het iedereen aanraden

Zeer accuraat

Super tevreden

Notea (dit keer Marloes) combineert kennis en kunde met snelheid en open communicatie. Snelheid was geboden en dat heeft Marloes boven verwachting waargemaakt.

Snel en vakkundig geholpen

Ik ben volgens afspraak vakkundig geholpen, en alles ik naar mijn wensen verlopen

fijn kontakt en duidelijk uitgelegd.

Duidelijk uitgelegd wat een levenstestament inhoud wat er geregeld wordt. Heeft alle tijd genomen. Het geeft mij rust dat dingen nu geregeld zijn.

Prettig, begrijpelijk en zonder poespas

Fijne service

Prettige service, snel geregeld en vriendelijk.

Prima communicatie, heldere uitleg en gestroomlijnd proces

Vanaf dag 1 snelle en heldere afhandeling van het "Koop proces van een woning". Goede communicatie en heldere vraagstelling naar benodigde documenten. Op de dag van overdracht werden de documenten nogmaals helder toegelicht. Gestroomlijnd proces met hartelijke en vriendelijke benadering. Zal Notea zeker aanbevelen. Prima!

Professioneel in een familiaire zetting.

Vriendelijke ontvangst. De formaliteiten werden snel en duidelijk doorgenomen. To the point met een glimlach. Het voelde prettig en wij zijn zeer tevreden.

Ten zeerste aanbevolen.

Duidelijke uitleg. Meedenkend. Goede service. Top kantoor.

Zeer prettige ontvangst, fijne sfeer

Fijn team, familiare, to the point, denken met je mee.

Geweldige service en heel flexibel

Fantastisch in meedenken en zijn heel flexibel. Duidelijke uitleg, geen enkel probleem om dingen nogmaals uit te leggen en hebben echt alles in het werk gesteld om de vertragende banken mee te laten werken. Ben reuze blij met de keuze voor Notea. Esther, Suzanne en Ellen alle drie heel behulpzaam en hebben echt hun nek uitgestoken om alles op tijd gereed te krijgen. Onwijs bedankt hiervoor!!

Zeer adequaat en snel geholpen

Oprichting en inschrijving van BV en Holding(s) ging zeer snel met de juiste uitleg en adviezen.