Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Notea

Betrokken. Bereikbaar. Betaalbaar. Professioneel in de benadering van het vak, maar open en toegankelijk in de benadering van de klant. Notariswerk in de menselijke maat. Bereikbaar Wij spreken uw taal. We gebruiken geen ‘derhalve’ als een ‘dus’ genoeg is. Een akte staat vaak bol van formele woorden, die we voor u terugbrengen tot heldere taal. Dan weet u waar u voor tekent. Ons kantoor is makkelijk bereikbaar, zowel vanuit Noord-Holland als Utrecht. Ook beschikken wij over ruime parkeergelegenheid. Liever afspreken op een ander locatie of buiten kantooruren? Ook dat is mogelijk. Betrokken Als notariskantoor kunnen we het leven net wat aangenamer maken. Kansen bieden. Voor onze klanten, én de wereld als geheel. Door samen te werken met goede doelen en partijen die verantwoord ondernemen, proberen wij ons steentje bij te dragen. Betaalbaar We vinden het belangrijk dat u vooraf precies weet wat een notaris u kost. Daarom hanteren we een duidelijke tariefstructuur, zonder verborgen kosten. We maken kosteloos een offerte voor u op en u betaalt alleen voor de diensten die u werkelijk van ons afneemt. Over eventuele extra kosten informeren we u altijd vooraf.