Super goede rijlessen gegeven door een top-instructeur

Ik ben zeer blij dat ik de rijlessen bij Traffix Meise heb gevolgd. Tijdens de 12 uur durende opleiding werden zeer veel tips gegeven die je als motorrijder moet weten. De 12 uur durende opleiding is echt een aanrader!

Super coaching

Het is ongelooflijk hoe de lesgever in mijn geval Hugo, een persoon zoals ik zonder enige ervaring met motor , tot rust te brengen en steeds op een positieve en rustige manier keer op keer je meer en meer zelfvertrouwen kan geven. Ik dank mijn geslaagde examen aan mijn lesgever Hugo. De Begeleiding naar het examen centrum met Philip was ook geweldig georganiseerd. Enige minpuntje vind ik het smorgens nog even oefenen op terrein voor vertrek naar Relegem is bijna onmogelijk als er zes leerlingen zijn en is wat chaotisch. Maar dat is om iets te kunnen zeggen wat minder is, want ik zou iedereen Traffix willen aanbevelen.

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? A

Snel leren rijden zonder veel blabla

- ik kreeg meteen veel vertrouwen zodat ik me helemaal op mijn gemak voelde tijdens het rijden - niet te veel verwarrende theoretische uitleg maar al rijdend op details wijzen als de situaties zich voordoen - instructeurs grepen bijna nooit in door pedalen over te nemen, zodat ik zelf kon ondervinden wanneer ik iets verkeerd deed - veel verschillende parcours gereden, niet altijd hetzelfde - gewoonweg toffe, aangename instructeurs (Frank en Tom)

• In welke zetel bent u ingeschreven? Merchtem
  • Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? B

Supervriendelijke instructeurs die uitstekende tips geven.

Ik heb 6u rijles gevolgd om zeker te zijn voor mijn rijexamen. De tips die ik kreeg tijdens de lessen voor zowel het rijden zelf als het parkeren waren heel erg handig.

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? B

Haperende start, spannende race en een finish om u tegen te zeggen

Ik ben heel tevreden over Rijschool Traffix. Mijn eerste twee rijlessen met de motor gingen helemaal niet volgens verwachting en ik was al bijna klaar om op te geven. Hugo, mijn instructeur, bleef er toch in geloven en bleef me aansporen om door te gaan. Dit heb ik gedaan, met uiteindelijk examenresultaten om van te dromen. Bedankt Hugo! Bedankt Rijschool Traffix! Zonder jullie had ik de vrijheid en schoonheid van het motorrijden nooit ontdekt.

vriendelijk en leerrijk

Desondanks mijn moeilijk parkoers, bleven de lesgevers er voor gaan. Ook de theorie werd heel goed aangebracht. Een aanrader!!!

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? C

Veel aanmoediging en weinig druk.

Ik was heel blij met de instructeur Hugo. Hij legt niet teveel druk op je schouders, moedigt je veel aan en leert alles heel goed aan.

Efficiënt en effectief

Duidelijke communicatie, instructies op individu niveau.... professionele begeleiding Absoluut aanrader

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? D

Alles verliep vlot. Geen problemen.

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? D

Dag Koen Vlot en probleemloos, zo moet een rijles zijn :) Bedankt voor je feedback. Groetjes, het Rijschool Traffix-team

Goede service en vriendelijke mensen

Veel bijgeleerd bij de 3 instructeurs. Peter en Alain en nog een andere Peter. Spijtig genoeg moet ik nog eens terugkomen voor op de baan maar dit is niet de fout van de lesgevers.

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? A

Dag Thierry 2de keer goede keer dan ;) Bedankt voor je beoordeling. Groetjes, het Rijschool Traffix-team

Correcte, vriendelijke en informatieve lesgever.

Dag Britt Bedankt voor je reactie! Groetjes, het Rijschool Traffix-team

Super!

Super ik heb super veel bijgeleerd!

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? B

Dag Gregory Bedankt dat je de tijd genomen hebt om onze evaluatie in te vullen. Groetjes, het Rijschool Traffix-team

Een motiverende ervaring.

Ik had al reeds een praktisch examen gedaan maar was jammer genoeg gezakt waardoor ik 2 uur bij de rijschool heb vastgelegd. Dit was een motiverende ervaring omdat ik tijdens het rijden redelijk snel doorhad wat eigenlijk mijn meest voorkomende fouten op mijn praktisch examen waren. Door de zowel theoretische als praktische uitleg van de begeleider weet ik waar ik moet op letten en hoe ik verder kan.

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? B

Dag Jana Goed zo, je kan met de tips en tricks van de rijlesgever aan de slag. om verder te oefenen en dan komt alles goed. We kijken er naar uit om te vernemen dat je slaagde :) Groetjes, het Rijschool Traffix-team

Een super 1ste rijles!

Ik kwam aan op het examencentrum en werd vriendelijk onthaald. We gingen onmiddellijk van start met wat standaard uitleg en voor ik het wist zat ik op een motor en mocht ik vertrekken. Hugo is een super lesgever, heel geduldig en stelde mij enorm op mijn gemak. Ik had nooit kunnen denken dat ik 3u later naar huis ging vertrekken en alle manoeuvres al eens had geoefend en al een 'beetje' met de motor kon rijden.

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? A

Dag Evelien De eerste keer is altijd spannend hé, maar voor je het weet ben je op daguitstap met je tweewieler. Groetjes, het Rijschool Traffix-team

Heel goed

Ik had een leuke instructeur die me over alles extra uitleg heeft gegeven en heeft verteld wrm dit so gebeurt.

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? B

Dag Lizzy Bedankt dat je de tijd genomen hebt om ons te evalueren. Groetjes, het Rijschool Traffix-team

Top-instructeurs!

4 jaar geleden voor mijn A2 geweest, toen al top instructeurs gehad & nu voor mijn A geweest, alweer een super instructeur. Ze doen er alles aan om je gerust te stellen & leren je de nodige technieken met alle geduld. Aan Humor ook geen gebrek! ;) Alsook de examen begeleider doet dit super, stelt je echt gerust! Vnl bedankt aan Alain, Peter (Maes) & Peter Van Langenhove.

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? A

Dag Gwenny Wat leuk dat je bent terug gekomen en nog steeds even tevreden :) Bedankt om jouw reactie met ons te delen. Groetjes, het Rijschool Traffix-team

Ik ben geslaagd

4u rijles genomen, dan met eigen begeleider gereden en voor het praktijkexamen nog eens 4u en begeleiding op het examen zelf.

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? B

Dag Anne Bedankt dat je de tijd genomen hebt om ons te evalueren. Groetjes, het Rijschool Traffix-team

Top begeleiding!!!

Ik had heel veel zenuwen bij de start van mijn moto opleiding maar dankzij de goede begeleiding van Alain werd ik direct gerustgesteld. De 12u les vlogen voorbij en was de perfecte match tussen het praktische gedeelte en het gedeelte op de openbare weg. De manoeuvres werden op een goede manier aangeleerd. Op het einde voelde ik mij dan ook klaar voor het examen om ondanks dat ik geen ervaring heb op een motor.

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? A

Dag Arno Die zenuwen in het begin zijn volkomen normaal. Het doet ons plezier om zo'n positieve reactie te lezen, bedankt hiervoor. Groetjes, het Rijschool Traffix-team

Verwachtingen volledig overtroffen

Ik ben zoals zo velen op zoek gegaan naar een rijschool en kwam uit bij traffix Meise. Ik vreesde dat ik ging terechtkomen bij een saaie en norse rij-instructeur, on een geldgierige rijschool maar niets was minder waar. Ik voelde mij niet op mijn gemak op een motor maar na de minimale 9 uren les was dit volledig anders. Dankzij instructeur Alain voel ik mij nu "goed" op de motor en weet ik wat te doen. Door de juiste coaching en het blijven oefenen van alle manœuvres begon dit steeds beter te gaan. Ik kan deze rijschool dan ook alleen maar aanbevelen. Ook de dames aan het onthaal hebben mij steeds vriendelijk geholpen met al mijn vragen en het materiaal is ook zeer professioneel en in orde. Daarom deze 5 sterren!

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? A

Dag Kenn Wat een vooruitgang heb jij geboekt seg, TOP! Het doet ons alleen veel plezier om zo een positieve reactie te lezen, bedankt. Groetjes, het Rijschool Traffix-team

Aangename instructeur die vlot lesgeeft.

Vriendelijk onthaald, gerust gesteld en dan in de auto gekropen. De rijles werd ook goed aangepast naar mijn niveau.

• In welke zetel bent u ingeschreven? Asse
  • Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? B

Dag Jolien Het doet ons plezier dat je een aangename ervaring had. Groetjes, het Rijschool Traffix-team

Toppie

Top ervaring,ga zeker reclame maken

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? A

Dag Vincent Wat leuk dat je ons zal aanbevelen bij anderen, waarvoor dank. Groetjes, het Rijschool Traffix-Team

Zeer goede ervaring.

Heel veel naduk op de praktijk.

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? A

Dag Gert Bedankt dat je de tijd genomen hebt om ons te beoordelen. Groetjes, Het Rijschool Traffix-team

Luc gaf mij enorm veel zelfvertrouwen wat heel belangrijk is om mij van mijn angsten af te helpen.

Luc wees mij op een rustige manier op alle punten die er op termijn moeten voor zorgen dat ik mijn rijangst kan overwinnen. Hij is ongetwijfeld de geknipte man op de geknipte plaats.

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? B

Dag Ann De lesgever vroeg me om absoluut te vermelden hoe trots hij op je is! We hebben een aantal specialisten op dat vlak in dienst die weten hoe ze dit aanpakken! Groetjes, het Rijschool Traffix-team

Ik ben super tevreden!!

Ik ben erg blij met de lessen! Een goeie lesgever die alles goed uitlegt en wilt dat je slaagt!

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? AM

Dag Yara Bedankt voor jouw reactie! Groetje, het Rijschool Traffix-team

Leerrijke en geruststellende ervaring.

Ik was erg tevreden over de rijles. Op één rijles tijd heb ik veel bijgeleerd en de begeleider heeft mij vanaf het begin erg op mijn gemak gesteld.

• Voor welk rijbewijs heeft u les gehad? B

Dag Anissa Bedankt dat je de tijd genomen hebt om een beoordeling te schrijven. Groetjes, Het Rijschool Traffix-team

Over Rijschool Traffix

Over Rijschool Traffix Met haar jarenlange ervaring profileert Rijschool Traffix zich als een van de meest toonaangevende en vooruitstrevende rijscholen van Vlaanderen. Gespreid over 7 vestigingen leiden onze 70 medewerkers jaarlijks zo’n 3.100 kandidaten op, en dit in alle rijbewijscategorieën. Dankzij de kwaliteit van onze diensten, de professionaliteit van onze medewerkers en de grote klantentevredenheid groeide Rijschool Traffix uit tot marktleider in rijbewijsopleidingen in de regio.