FRUSTREREND & SLECHT!

In oktober 2 tafelpoten besteld. Op maat gemaakt, zwart gepoederd en inclusief bevestiging voor het tafelblad. Ten eerste is de bestelling een maand te laat. De reden was dat de collega’s de bestelling hadden laten liggen, omdat ze dachten dat het geen haast had. Ten tweede werd er niet gecommuniceerd via de mail of telefoon hoe de vorderingen waren van de poten, ik moest overal zelf achteraan bellen. Ten derde zonder overleg opgestuurd zonder enige aankondiging, ik had geluk dat ik thuis was. En als laatste maar 1 set ontvangen voor de bevestiging van de tafelpoot. Of te wel, ik kan maar 1 poot bevestigen en de andere moet ik zelf maar uitzoeken. HEEEEEEEL SLECHT!!! Verder ook geen verontschuldiging ontvangen voor dit alles. Mijn omgeving en ik zullen hier nooit meer iets aanvragen.

Beste Truus, wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent! Gelukkig lezen we geen commentaar over de geleverde poten zelf, die zullen dan gelukkig wel aan de verwachting voldoen. De rest is inderdaad niet netjes verlopen, maar zodra we erachter kwamen dat de bestelling wat blijven liggen hebben we deze z.s.m. klaargemaakt en verstuurd. We nemen nog even contact op om te kijken of we nog wat voor je kunnen betekenen!

Fantastische service!

We hebben bij Thuins een ontwerp getoond van een tv-meubel. Deze is, na goede en snelle communicatie, enigszins aangepast en prachtig gemaakt. Keurig afgeleverd helemaal in Zuid-Limburg. We zijn heel erg blij met ons nieuwe meubelstuk! Wij bevelen Thuins absoluut aan.

Goede klachtenafhandeling

Helaas was ik minder tevreden met de geleverde poten. Thuins heeft dit prima opgelost en ik mag ze op hun kosten terug sturen.

Eerlijke prijs en er wordt enthousiast meegedacht!

We hebben een ovale tafel besteld bij Thuins. Omdat ik de meeste poten voor een ovale tafel niet mooi vond heeft Reng een nieuw ontwerp gemaakt voor ons nadat er goed naar onze wensen is geluisterd. Resultaat: een erg tevreden klant. Later ook nog 2 wandplanken met verlichting in zelfde stijl besteld. Met elkaar een mooi geheel. Ook hier werd er weer goed meegedacht. Mooi dat dit nog kan zonder dat direct de prijs over de kop gaat. Eerlijk bedrijf, goede kwaliteit tegen redelijke prijzen!

Hoi Rianne, bedankt voor je beoordeling!

Kwalitatief uitstekende producten

Inmiddels een jaar verder... Kwalitatief uitstekende producten. In ons geval een op maat gemaakte buitentafel en bij passende bank. Vorig jaar door Thuins laten bezorgen en keurig netjes achter thuis laten plaatsen. Op dat moment waren wij nl. op vakantie, voor Thuins was dit geen probleem. Een aanrader qua materiaal / product, mee denken etc. Nu een jaar verder en alles ziet er keurig uit ook qua verbindingen etc.

In 1 woord: PRACHTIG

Heb een eiken eettafel met x-poten besteld met bijbehorend zitbankje met x-poten. Ik twijfelde eerst omdat ik de tafel niet in het echt gezien had maar wat ben ik blij ermee. In 1 woord PRACHTIG! Nog mooier dan ik hoopte. Mooi netjes afgewerkt prachtig eiken. Bezorging was goed geregeld netjes ingepakt vriendelijke bezorger. Ook het contact ivm bevestiging, levertijd, updates etc netjes ik hoefde er niet zelf achteraan, precies zoals het hoort. Aanrader Thuins!

Prachtige tafel mogen ontvangen!

Heel blij met onze nieuwe eiken eettafel met stalen poten. Heel tevreden over het geoliede blad, makkelijk schoon te houden. Stevige en robuuste tafel, voldoet geheel naar wens, en ziet er echt prachtig uit.

hele fijne communicatie, heb een standaard meubel besteld een twee stoele op maat laten maken. Ziet er mooi uit en ben tevreden over de service!

• Voldoet aan de verwachtingen?

Komen hun afspraken na. Communicatie verliep soepel en heeft er voor gezorgd dat ik op tijd de tafel van 3 meter in huis had.

• Voldoet aan de verwachtingen?

Mooie unieke robuuste tuinmeubelen. Alles naar eigen wens samen te stellen. De meubelen werden snel gemaakt en geleverd. Het assortiment kussens zou diverser kunnen. Meer kleuren, kwaliteiten stof en afmetingen. Wij hebben de kussens uiteindelijk elders besteld. Hadden het graag via Thuins gedaan.

• Voldoet aan de verwachtingen?

Ik wilde u nog hartelijk danken voor de fijne service met betrekking tot mijn bestelling! Het leek even onhaalbaar (ivm een uitgestelde levering hout) maar gisteren zijn toch op tijd een drietal tafels geleverd die ik vandaag hard nodig had. Heel erg fijn, ze staan erg mooi!!

• Voldoet aan de verwachtingen?

Bedankt voor je beoordeling en natuurlijk mooi om te lezen!

ZEER TEVREDEN EN CORRECTE LEVERING OOK HET TRANSPORT

• Voldoet aan de verwachtingen?

Ik heb super mooie salon en eettafel van wit hoogglans laten maken met x poten. Super kwaliteit en netjes gemaakt. Bedankt !

• Voldoet aan de verwachtingen?

Ik heb een mooi en degelijk meubel gekregen. Het is precies gemaakt zoals ik had gevraagd. En de prijzen zijn heel betaalbaar. Goed adres!

• Voldoet aan de verwachtingen?

Eethoek bij Thuins besteld. Ze hebben goed meegedacht met het ontwerp en een fantastisch mooi eindresultaat!

• Website N.v.t.
  • Voldoet aan de verwachtingen?

Goede service,verkeerde lak werd prima en snel opgelost!

• Voldoet aan de verwachtingen?

Bedankt voor de beoordeling! Gelukkig hebben we het snel kunnen oplossen en is het nu helemaal naar wens!

Ik ben super tevreden met mijn tuin set

• Voldoet aan de verwachtingen?

Goed advies gekregen over het te kiezen model. Er werd meegedacht met de behoefte van de gebruikers. Ik had best hoge verwachtingen, maar de kwaliteit en afwerking was zelfs beter dan ik had gedacht. Fantastisch bedrijf waar ik vaker gebruik van hoop te maken!

• Voldoet aan de verwachtingen?

Prachtige tafel, prima kwaliteit! Erg blij met de spullen en levertijd zoals zelf opgegeven. Eigenlijk super te vreden, maar wel 1 groot verbeter punt te melden: de chauffeur die de tafel kwam leveren was alles behalve sympathiek en leverde de zware tafel + bijbehorende bank voor de deur, buiten op straat af.....geen centimeter dichterbij! Weinig hulpvaardig! Jammer.......

• Voldoet aan de verwachtingen?

Bedankt voor je reactie! Wat betreft de levering proberen wij dit op meerdere plekken (website, bevestigingsscherm en mail) zo duidelijk mogelijk te omschrijven. Dit kan zo te lezen nog duidelijker en daar gaan we dan ook mee aan de slag!

• Voldoet aan de verwachtingen?

Zeer tevreden na levering van de meubels inclusief op maat gemaakte kastplanken. Helemaal wat ik wilde, prachtig product, goede service, en zeer klantvriendelijk !