Ik had wat probleempjes met mijn Website deze zijn netjes en na tevredenheid opgelost.

TOP! Top! en nog eens TOP!

Deze week zijn we overgeschakeld naar het nieuwe platform en dit met een website met méér dan 10.000 artikelen. Het is de eerste maal dat we alles uitbesteden, de hele migratie naar de nieuw front-office. Hebben we spijt van deze kost,...... Helemaal niet! De site is sneller, oogt professioneler en alles is meer dan vlot verlopen. Het is uiteindelijk geen kost maar een investering die zichzelf snel zal terugbetalen. Was er een klein issue dan werd dit vrijwel direct rechtgezet door shoptrader. Een méér dan tevreden klant.

Professionele aanpak

Als trouwe klant van Shoptrader gedurende meer dan een decennium, kan ik met volledig vertrouwen zeggen dat ze een uitstekende e-commerce partner zijn. Hun consistente betrouwbaarheid en professionele aanpak hebben ons bedrijf geholpen om te gedijen in de online markt. De recente installatie van Google-tags en andere Google-gerelateerde functies door het Shoptrader-team onderstreept opnieuw waarom we zo tevreden zijn over hun diensten. Het proces verliep snel en vlekkeloos, waardoor we ons konden concentreren op andere aspecten van ons bedrijf, met de geruststelling dat onze online aanwezigheid in goede handen is. Wat Shoptrader onderscheidt, is niet alleen hun technische bekwaamheid, maar ook hun toewijding aan klanttevredenheid. Elke interactie met hun team is professioneel, responsief en oplossingsgericht. Het is duidelijk dat ze waarde hechten aan het succes van hun klanten en bereid zijn om die extra stap te zetten om ervoor te zorgen dat onze behoeften worden vervuld. Kortom, Shoptrader heeft zich keer op keer bewezen als een waardevolle partner voor ons bedrijf. Hun expertise in e-commerce, gecombineerd met hun uitstekende klantenservice, maken hen een topkeuze voor elk bedrijf dat op zoek is naar een betrouwbare en professionele e-commerce-oplossing. Onze oprechte dank aan het hele team van Shoptrader voor hun voortdurende ondersteuning en toewijding aan ons succes.

Goede service.

Fijn en snel geholpen met overstap naar een nieuwe template voor onze website. Top.

Shoptrader de beste keuze!

Wij zijn ontzettend tevreden over onze ervaring met Shoptrader! Vanaf het allereerste moment dat we de demo-versie van hun dienst probeerden tot aan het moment dat we live gingen, werden we uitstekend begeleid. Het Shoptrader-team was altijd bereid om onze vragen te beantwoorden en ons te helpen bij het opzetten van onze webshop. Maar wat ons echt opviel, was de professionele support die we kregen. We werden persoonlijk geholpen en het team stond altijd voor ons klaar. Hun support was snel, professioneel en enorm behulpzaam. Wij raden hun dienst dan ook ten zeerste aan aan iedereen die op zoek is naar een professionele en betrouwbare e-commerce oplossing. Kortom, als je op zoek bent naar een dienstverlener die niet alleen een uitstekende dienst aanbiedt, maar ook zorgt voor geweldige klantenservice en support, dan is Shoptrader de beste keuze!

Super !!!!!!

Onze website bevat momenteel een 7000-tal unieke kunstwerken met bijhorend een 5-tal foto's per kunstwerk. Een immens grote database dus aan informatie. De laatste twee dagen ondervonden we problemen. Soms werd niet alles getoond en bleef de website ergens haperen. Spoedticket laat aangemaakt in de avond. En wat is het resultaat!! Nu zondag middag om 13.10 is het probleem voorgoed verholpen. Met dank aan het team om dit probleempje in het weekend (en zaterdagnacht heb ik begrepen) aan te pakken. Wat een superservice. Jurgen swerts Zaakvoerder

Perfecte service, goed systeem

Wij werken al jaren met Shoptrader. Shoptrader is een toegankelijk platform met kwalitatief goed medewerkers welke je altijd uitstekend helpen. Een echte aanrader!!

Snelle support en open voor nieuwe ideeën!

Ik ben erg tevreden over de snelle support, het open staan voor nieuwe ideeën die mij kunnen helpen om vooruitgang te creëren. Ook als ik ideeën heb die (nog) niet mogelijk zijn, wordt er graag meegedacht aan een directe (alternatieve) oplossing, of een mogelijkheid om het in de toekomst te realiseren. Fijne support wat bijdraagt aan groei!

Hoi Sabine, Prettig om te horen dat u heel tevreden bent. Op naar nog vele mooie jaren samenwerken. Bedankt voor deze hele mooie review. Groetjes, Het Shoptrader Team

Tot nog toe rond uit slecht

Ik ben een nieuwe klant en heb enkele malen om hulp gevraagd via het ticket systeem. Helaas kreeg ik geen of verkeerde antwoorden, die niets oplosten. Ook is er enige malen beloofd dat ik terug gebeld zou worden. Dit doen ze helaas ook niet. Tot zover ontzettend teleurgesteld in Shoptrader

Goedemorgen Henk, Dank voor de reactie. Helaas kunnen wij ons hier niet in vinden en wij lichten dit graag even toe: Wij hebben alles in onze macht gedaan u te helpen met al uw gestelde vragen richting onze supportafdeling. Er staan dan ook geen vragen meer open momenteel. Al uw aangemelde issues hebben wij netjes afgehandeld/opgelost voor u. Eén van onze accountmanagers heeft zelfs een afspraak met u gemaakt bij u op locatie om eventuele misverstanden / verdere vragen op te pakken, helaas was u vervolgens niet aanwezig op de dag dat mijn collega langskwam ondanks gemaakte afspraak. Wij vinden het erg jammer dat u weigert na alles wat wij voor u gedaan hebben deze review aan te passen. Het Shoptrader Team

Snel, efficiënt en correct!

We hadden een probleempje bij het definiëren van opties bij onze kunstsite. één ticketje verder en zo'n 20 minuten en het probleem was verholpen. met vriendelijke groeten, Jurgen Swerts

Snel, efficiënt en correct!

Prima backoffice support bij Shoptrader!

zijn al 12 jaar klant bij Shoptrader en altijd naar tevredenheid. Om de zoveel jaar restylen we onze landingspagina en altijd spannend om die live te zetten. 1 november was het weer zover en inmiddels - met hulp van de supportdesk - staat alles naar wens en ziet onze nieuwe website er weer geweldig uit.

Hoi Jan, Prettig om te horen dat alles naar wens is verlopen. Op naar nog vele mooie jaren samenwerken. Bedankt voor deze hele mooie review. Groetjes, Het Shoptrader Team

Je maakt het of breekt met service

We waren tussen 2010 en '12 al klant van shoptrader. Toen al zagen we dat hun service gewoon goed zat. De backoffice was toen al binnen kort aanzienbare tijd snel onder de knie te krijgen. Nu weer terug bij shoptrader vanwege hun goede service, betrouwbaarheid en positieve ervaringen in het verleden. De backoffice was ons al bekend, dus al vetrouwd. Mijn complimenten voor Andert zijn geduld en vooral vakkundige technische adviezen die voor zorgen dat ik zelf doordenk en hoe ik bepaalde zaken moet oplossen. Komt erop neer dat je van deze team nogeens iets kan leren. Top :-)

Hoi Glenn, Fijn om te horen dat Andert u vakkundig van dienst is geweest. Bedankt voor deze mooie review. Groetjes, Het Shoptrader Team

Snel en correct

Door o.a. de grootte van onze webshop werden er problemen vastgesteld m.b.t. de laadtijd van een aantal pagina's. Ikzelf had al m.b.v. de google analytics en lighthouse software proberen na te gaan waar het probleem zou kunnen liggen,.... helaas zonder duidelijk resultaat. Het probleem werd via het ticketsysteem voorgelegd aan shoptrader. Het heeft Shoptrader een tweetal dagen gekost om het op te lossen, maar na slechts twee dagen draait alles supervlot!!!!

Hoi Jurgen, Bedankt voor deze prachtige review. Fijn om te horen dat wij u supervlot van dienst zijn geweest. Groetjes, Het Shoptrader Team

Goed: we zitten al langer bij Shoptrader

We zitten met onze shop WarmWinkel.nl alweer aardig wat jaartjes als klant bij Shoptrader. Later is daar ook ElektrischeVerwarming.nl bijgekomen In het begin is er een hele reeks van aanpassingen vlot en goed doorgevoerd. Het Shoptrader CMS platform kent inmiddels de nodige direct te koppelen bruikbare Add-ons en plugins waarmee je een webshop naar wens kunt opschalen met een voorkeurselectie aan handige functies (denk o.a. aan een Chat-, WhatsApp-, of een handige Social Sharing optie via Add This). Een aantal van deze direct inzetbare Add-ons hebben we zelf bij Shoptrader voorgesteld en die zijn met een open mind vlot opgepakt en goed doorgevoerd. De prijs/kwaliteit en de doorlooptijd van workflow tickets is goed te noemen wat ons betreft. We zouden niet zomaar naar een andere shopbouwer overstappen, hoewel we in de praktijk dikwijls worden benaderd voor een combinatie-deal met onze B2B groothandel webshops (voor een centraal CMS beheer i.c.m. de B2B shops van ACA Groothandel en Profort import b.v. voor de zakelijke klanten) Kortom: wij zijn tevreden met Shoptrader als B2C shoppartner die voldoende meebewegen in de veeleisende e-commerce "wereld om ons heen"

Hoi Marc, Wat fijn om te horen dat u al die jaren naar tevredenheid met ons samenwerkt. Bedankt voor deze prachtige review. Op naar nog vele mooie jaren. Groetjes, Het Shoptrader Team

Super goed bedrijf dat direct klaarstaat bij vragen.

Imkerij De Linde is al 13 jaar klant bij Shoptrader. We zijn uiterst tevreden over de samenwerking en de mogelijkheden die Shoptrader ons aanbiedt. Daarnaast functioneert onze webwinkel zoals wij dat graag willen. Binnenkort gaan we de webwinkel aan een kassa-systeem koppelen...dit wordt ook een supervooruitgang!

Hoi Mirjan, Fijn om te horen dat u al jaren tevreden met ons samenwerkt. Heel mooi vooruitzicht het koppelen van een kassa-systeem. Bedankt voor deze hele mooie review. Groetjes, Het Shoptrader Team

Goed platform, persoonlijke benadering en goede support

Ben erg tevreden over Shoptrader. Zoals in de titel staat is er een zeer goede support afdeling met een persoonlijke benadering. En is de basis een goed platform met een zeer gebruiksvriendelijke backoffice.

Hoi Martijn, Wat fijn om te horen dat u erg tevreden bent. Heel erg bedankt voor deze prachtige review. Groetjes, Het Shoptrader Team

Goed werkend webwinkel systeem met veel mogelijkheden

Sinds 2011 klant en in al die jaren is het webwinkelsysteem van Shoptrader prima mee door ontwikkeld. We hebben meerdere webwinkels en diverse koppelingen wat voor ons goed functioneerd.

Hoi Bas, Wat fijn om te horen dat u al die jaren naar tevredenheid met ons samenwerkt. Bedankt voor deze prachtige review. Groetjes, Het Shoptrader Team

Al ruim 10 jaar hebben wij meerdere webwinkels bij Shoptrader, het team is vakkundig, snel en behulpzaam. Ik ben een trotse klant!

Hi Jean, Super bedankt voor deze mooie review! Op naar de volgende 10 jaar! Groetjes, Het Shoptrader Team

Support geeft snel een reactie op vragen

Reactie op support vragen komen snel en duidelijk door. Dat is fijn voor beheer van de webwinkel.

Hoi Wouter, Bedankt voor uw review. Fijn om te horen dat wij u spoedig en duidelijk van dienst kunnen zijn. Groetjes, Het Shoptrader team

Goede service en veel mogelijkheden.

Ik ben inmiddels een kleine 10 jaar klant bij Shoptrader. Ben al die tijd tevreden geweest. Communicatie is duidelijk en medewerkers zijn vriendelijk. Een echte aanrader wat mij betreft!

Hoi Dirk, Wat fijn om te horen dat u al die jaren naar tevredenheid met ons samenwerkt. Bedankt voor deze prachtige review. Groetjes, Het Shoptrader Team

Beste webshop software met goede support afdeling! Op deze manier is het prima te doen om zelf een webshop in elkaar te zetten.

Hoi Suzanne, Wat een super mooie review. Bedankt! Heel veel succes met de webwinkel. Groetjes, Het Shoptrader Team

Shoptrader biedt me al jaren een uitstekende service. Steeds snelle respons en meedenkend naar oplossingen voor eventuele problemen! 10/10!

Hoi Werner, Wij zijn heel blij om te horen dat u onze service als uitstekend ervaart. Daarnaast een prachtige beoordeling. Heel veel succes met uw webwinkel! Met vriendelijke groet, Het Shoptrader team

Erg makkelijk in gebruik en top klantenservice

Het is erg makkelijk om zelf je shop te onderhouden en aanpassingen door te voeren. Als je er niet uit komt valt er veel informatie te vinden op hun website, er is veel uitleg, maar wanneer je er niet uit komt is de klantenservice ook nog eens top. Ik kreeg snel een reactie en ben goed geholpen. Absoluut een aanrader dus.

Hoi Nienke, Wat een super mooie review. Wij waarderen het enorm. Heel veel succes met uw webwinkel! Met vriendelijke groet, Het Shoptrader team