Hoe gek je vraag ook is, Shoptrader heeft het antwoord!

Omdat wij distributeur zijn van Wasparfums van Il Bucato di Adele uit Italië moeten wij niet alleen onze wensen voor een goede werking van een webshop vervullen maar ook die van onze leverancier. En het belangrijkste die van onze klanten! Shoptrader maakt de voor mij schijnbaar onmogelijke wensen mogelijk, en hoe? Het systeem kan eigenlijk alles, de vakbekwame helpdesk helpt je waar je het kan vinden of hoe je het moet instellen. Soms vind ik mijn vragen een beetje gek of lastig, schroom niet om ze stellen. De oplossing ligt dichterbij dan je denkt.

Door de expertise van de mensen van Shoptrader heb ik nu een goede webwinkel!

Ik zag er erg tegenop, hoe start ik mijn webshop op? Ik ben erg goed geholpen door de mensen van Shoptrader. Door hun ondersteuning en een overzichtelijke manier om mijn webshop(s) te bouwen was ik veel eerder online dan ik had verwacht.

Topservice by technische aanpassingen in het afrekenproces!

Voor de klant ontstond onduidelijkheid bij het afrekenen: de tekst van hetgeen besteld is kwam niet overeen met het plaatje. Na vergelijken met andere webshops zag ik dat zij het op een 'niet zo mooie of omslachtige manier' hadden opgelost. Nadat de Shoptraders met mij hebben meegekeken naar dit probleem hebben ze het prachtig opgelost! TOP!

De software van Shoptrader is erg compleet en vooral gebruiksvriendelijk. De webshop templates zien er professioneel en mooi uit. De medewerkers van Shoptrader zijn vriendelijk en deskundig. Overweeg je een webwinkel te beginnen dan is dat met de software van Shoptrader uitstekend te doen.
  • Betrouwbaarheid

Goede software Met de software van Shoptrader is mijn webshop gegroeid tot professioneel niveau! De software is gemakkelijk in gebruik en oogt overzichtelijk en is logisch ingedeeld. De begeleiding is tevens goed. De software werkt razendsnel. Mijn webshop is daardoor ook supersnel.
  • Betrouwbaarheid

Sinds kort hebben wij een webshop bij Shoptrader. Wij zijn zeer tevreden over de software, mogelijkheden en support. Wij raden Shoptrader zeker aan.
  • Betrouwbaarheid

Wij ervaren het verkopen via het Shoptrader platform als zeer positief. Het prijspeil staat zeer goed in verhouding met de geboden opties. Via het CMS is de website tot in de details toe aan te passen. Vragen of problemen worden snel en adequaat opgelost door de helpdesk.
  • Betrouwbaarheid

Snel en correct geholpen door Shoptrader medewerker Kas. Ik ben erg tevreden over dit bedrijf. Het aanmaken van een ticket werkt erg prettig. Trailstore.nl

• Betrouwbaarheid

Ik wilde voor support & ondersteuning / communicatie een 10 geven, maar dat ging niet door het vergrootglaasje :-)
  • Betrouwbaarheid

Ben inmiddels al 8 jaar klant bij Shoptrader en al met al zeer tevreden over de service en diensten.
  • Betrouwbaarheid

Al vanaf 2008 klant en alle ontwikkelingen meegemaakt van waar Shoptrader nu is en voor staat. Volwaardig bedrijf met zeer deskundige mensen. Voor ons is Shoptrader een toegevoegde waarde aan ons bedrijf en hopen nog lang van hun diensten gebruikt te mogen maken.
  • Betrouwbaarheid

Helpdesk is super goed! Altijd goed en snel geholpen.

• Betrouwbaarheid

Prima support, snel reactie. Platform is gebruiksvriendelijk, alle functies die ik nodig heb.
  • Betrouwbaarheid

Ongeveer 3 maanden geleden ben ik overgestapt naar Shoptrader. Ik miste de support bij mijn vorige hoster, het duurde soms te lang voordat ik een antwoord kon verwachten. Ook miste ik een aantal functionaliteiten, deze biedt Shoptrader wel aan. Het proces verliep uitstekend en snel, als ik een vraag had werd deze snel beantwoord. De software is gebruiksvriendelijk en je kan veel informatie terugvinden op hun kennisbank. Bovendien wordt de software steeds uitgebreider, er komen steeds meer functies bij.
  • Betrouwbaarheid

Ik heb shoptrader heel vaak benaderd als ik vragen had over de webwinkel en heb altijd snel en vriendelijk antwoord gekregen! Heel erg bedankt!
  • Betrouwbaarheid

Alles werkt naar behoren. Eenvoudig in gebruik, ook voor niet ict-ers. Snelle en goede klantenservice, snelle reactie en goede hulp.
  • Betrouwbaarheid

Goede ervaringen met Shoptrader accuraat bedrijf fijne medewerkers die je graag van dienst zijn. Problemen worden snel opgelost meestal binnen een paar uur. De schop is goed en overzichtelijk makkelijk mee te werken en seo vriendelijke ingericht. Ja ik heb Shoptrader al enkele keren aanbevolen aan bedrijven die willen starten met een webshop

• Betrouwbaarheid

We zijn onlangs gestart met het gebruik van de webwinkel software en hebben dus weinig kennis. Daarom zijn wij dan ook zeer tevreden dat we kunnen rekenen op een top ondersteuning. Op onze mails ontvangen wij altijd een snelle reactie en passende oplossing. Dus TOP

helemaal goed.