Niet heel denderend

Tja....Het lijkt er allemaal goed uit te zien, maar mijn ervaring is toch niet heel positief. Zodra het technisch wat ingewikkeld wordt heeft men al snel geen antwoord meer. Of sturen je door naar externe partijen, waar je vervolgens extra voor moet betalen. Om de shop echt goed draaiend te krijgen loop je vast. Men komt behulpzaam over, maar uiteindelijk functioneert het niet naar behoren. Dat is toch wel waar het om gaat uiteindelijk. Ikzelf zou niet meer snell voor deze aanbieder kiezen, zeker niet gezien er ruim voldoende aanbod is op dit vlak, met meer ervaring voor een lagere prijs zelfs. Het heeft behoorlijk wat geld gekost aan manuren, zonder resultaat. Jammer

Veelzijdig systeem en klantvriendelijke medewerkers

Ik ervaar de samenwerking met Shoptrader als prettig. Het systeem is eenvoudig in gebruik en is veelzijdig in mogelijkheden. Het team geeft goede feedback en komt met duidelijke oplossingen voor wensen en vragen.

Zeer zeer teleurstellend

Ik begrijp werkelijk niet dat er hier bij 'klanten vertellen' veel positieve berichten staan. Hoe kun je dit nu schrijven zodra je niet anders hebt kunnen ervaren hoe onprofesioneel ze bij shoptrad er te werk gaan en vervolgens blijven stalken met facturen en betalingen. Mijn tip; bezint eer gen begint. Er is ruim aanbod op dit vlak...Maar zeker geen shoptrader meer voor ons....

Beste Cloe, Wat vervelend om te venemen dat u ontevreden bent met Shoptrader. Uit uw reactie begrijp ik dat u meermaals facturen heeft ontvangen, maar deze niet had verwacht. Wegens privacy redenen wil ik u vragen om contact met ons op te nemen via vragen@shoptrader.nl. Wij kunnen dan voor u uitzoeken wat er precies gebeurd is, nu heb ik helaas geen relevante informatie beschikbaar om uw situatie te kunnen beoordelen. Graag hoor ik van u! Met vriendelijk groet, Barry Shoptrader

Fantastisch

Zeer vriendelijke communicatie , altijd behulpzaam Je kunt alle vragen stellen , en ze proberen direct alles op te lossen Ik zeer tevreden Fantastische team Ik overdrijf niet.

Competitieve software met topklasse ondersteuning

Na een grondige vergelijking en contactname met een 5-tal aanbieders koos ik voor Shoptrader omdat hun pakket veel functionaliteiten en add-ons biedt aan een competitieve prijs. In eerste instantie had ik geen rocket-science-vereisten, maar vond het toch belangrijk om ineens een softwarepakket te kiezen dat kan meegroeien met je business. Het echte verschil maken ze echter met hun ondersteuning en meedenken met de klant. Dit is geen evidentie, en vandaar voor mij dé reden om voor Shoptrader te gaan.

Goede service, mooi programma

Ik ben erg blij met mijn webshop bij shoptrader! Er wordt altijd snel op mijn vragen geantwoord en actie ondernomen.

Afspraken nagekomen

Na wat moeilijkheden zijn ze toch hun administratieve afspraken nagekomen. Verder is het platform heel makkelijk en goed te gebruiken om een leuke webwinkel neer te zetten.

Snelle reactie

Als je een vraag hebt of een probleem, wordt er altijd snel gereageerd. Niet altijd kan het direct opgelost worden, maar ze doen altijd hun uiterste best.

Al 3 jaar tevreden

Zit nu al 3 jaar bij Shoptrader. Soms is er wel eens een bug door de vele updates maar dat wordt vrij snel opgelost. Er wordt snel gereageerd door de service desk waar je ook niet hoeft te wachten.

Al jaren tevreden

Ruim 10 jaar tevreden met de webshop en de service verlening van Shoptrader.

Prima ervaring

Van bij het begin, toen ik de aanvraag deed voor de webshop klikte het onmiddellijk met de mensen van Shoptrader. Geen ingewikkeld gedoe, prima service en geen enkele vraag is teveel. De tickets worden in de kortste keren opgelost. Aan iedereen die een webshop wil beginnen, groot of klein ( zoals ik ) zal ik zeker de mensen van Shoptrader aanraden, wat ik hier in België dan ook reeds gedaan heb. Patrick Van Ouytsel CMC Parts

De klantenservice is subliem!

Ik ben inmiddels al enkele jaren klant bij Shoptrader en vind de klantenservice absoluut de beste. De klantgerichtheid, service, efficiëntie en de korte lijnen zorgen ervoor dat ik niet zo snel zal overwegen om mijn webshop elders onder te brengen. Na vandaag EXCELLENTE hulp te hebben gekregen van Barry Selim is elk probleem dat ik aangekaart heb opgelost. Het geduld dat hij toonde en zijn servicegerichtheid is ongeëvenaard. Alle lof voor team Shoptrader en Barry in 't bijzonder.

Shoptrader is oplossingsgericht en heeft talloze mogelijkheden

Wij werken inmiddels meer dan 5 jaar samen met Shoptrader. Wanneer wij een vraag hebben word deze goed en duidelijk beantwoord door de helpdesk. Wij hechten veel waarde aan het stukje support dat shoptrader ons kan bieden. Daarom zouden wij ook bij Shoptrader blijven.

Prima klantenservice

Ze helpen je altijd vriendelijk en goed bereid je verder te helpen als je ergens mee zit. Top service!

Heel positieve ervaring met re-design van de website

Ben al 3 jaar een tevreden klant bij Shoptrader. Afgelopen weken een re-design uit laten voeren door Shoptrader van de totale webshop. Goed en duidelijk voorstel voor een nieuw design, meerdere tussentijdse voorstellen en feedback-momenten en een geweldig resultaat! Helemaal top!

TOP maatwerk!

Wij zijn ontzettend blij met de support die Shoptrader biedt bij het optimaliseren van onze website: ze zijn goed bereikbaar via de chatfunctie en nemen altijd de tijd om je vraag te beantwoorden en specifiek maatwerk uit te voeren. Vriendelijk, oplossingsgericht en snel dus TOP voor ons!

goede service, snel en vakkundige hulp

met een vraag over onze website, werd ik snel en vakkundig geholpen.

Super service!

Snelle service, goede communicatie en goed resultaat.

Wasparfum Il Bucato di Adele groeit in Nederland, mede dankzij Shoptrader!

Wat begon als "iets" erbij doen is uitgegroeid binnen een half jaar tijd tot mijn broodwinning. Met Shoptrader kon ik eenvoudig mijn webshop opstarten, maar met de groei van een shop komen er ook meer vraagstukken naar boven. Er moet steeds meer geautomatiseerd worden voor ons als bedrijf en steeds meer geoptimaliseerd worden voor onze klanten. Hierin voorziet Shoptrader. Zo kunnen wij uitgroeien tot de marktleider in Nederland voor de verkoop van Wasparfums!

Zeer klantvriendelijk en flexibel

Sinds enige tijd werken wij samen met Shoptrader en dit bevalt prima. Scherpe prijzen, zeer klantvriendelijk, altijd bereikbaar, flexibel, niks is teveel gevraagd en over alles wordt meegedacht.

Goede sales, aftersales én support

Shoptrader denk goed met je mee. Supportmedewerkers zijn vriendelijk en makkelijk per telefoon of mail te bereiken. Maatwerk wordt niet met een vork berekend en wordt berekend per kwartier. Heel fijn!

Hoe gek je vraag ook is, Shoptrader heeft het antwoord!

Omdat wij distributeur zijn van Wasparfums van Il Bucato di Adele uit Italië moeten wij niet alleen onze wensen voor een goede werking van een webshop vervullen maar ook die van onze leverancier. En het belangrijkste die van onze klanten! Shoptrader maakt de voor mij schijnbaar onmogelijke wensen mogelijk, en hoe? Het systeem kan eigenlijk alles, de vakbekwame helpdesk helpt je waar je het kan vinden of hoe je het moet instellen. Soms vind ik mijn vragen een beetje gek of lastig, schroom niet om ze stellen. De oplossing ligt dichterbij dan je denkt.

Door de expertise van de mensen van Shoptrader heb ik nu een goede webwinkel!

Ik zag er erg tegenop, hoe start ik mijn webshop op? Ik ben erg goed geholpen door de mensen van Shoptrader. Door hun ondersteuning en een overzichtelijke manier om mijn webshop(s) te bouwen was ik veel eerder online dan ik had verwacht.

Topservice by technische aanpassingen in het afrekenproces!

Voor de klant ontstond onduidelijkheid bij het afrekenen: de tekst van hetgeen besteld is kwam niet overeen met het plaatje. Na vergelijken met andere webshops zag ik dat zij het op een 'niet zo mooie of omslachtige manier' hadden opgelost. Nadat de Shoptraders met mij hebben meegekeken naar dit probleem hebben ze het prachtig opgelost! TOP!

De software van Shoptrader is erg compleet en vooral gebruiksvriendelijk. De webshop templates zien er professioneel en mooi uit. De medewerkers van Shoptrader zijn vriendelijk en deskundig. Overweeg je een webwinkel te beginnen dan is dat met de software van Shoptrader uitstekend te doen.

• Prijs
  • Kwaliteit