Een mooi pakket waarmee je snel online bent

De servicegerichtheid van dit bedrijf is top. Je krijgt snel antwoord op ingeschoten vragen via een overzichtelijk ticket systeem wat zeker als je begint met een nieuw pakket erg fijn is. Er wordt met je meegedacht en ook de online kennisbank geeft je veel uitleg en voorbeelden hoe je zaken kunt inrichten. Niet geheel onbelangrijk is de prijs-prestatie verhouding, die is netjes. Je kunt als starter voor een klein maandelijks bedrag instappen waarna je altijd de keuze hebt om in pakket om hoog te gaan maar de basis uitvoering is zelfs ruimer dan online staat aangegeven in de beschrijving op hun site. Al met al ben ik na 5 maanden erg tevreden en hoop op een goede toekomst samen.

Al jaren klant, al jaren tevreden

We zijn al jaren klant bij Shoptrader en we zijn al jaren tevreden. De ondersteuning is erg goed, antwoord wordt altijd snel gegeven als hulp nodig is. Goede prijs-kwaliteit verhouding.

Beste kwaliteit/prijs verhouding en uitstekende service

Na aanvankelijk wat opstart problemen door mijn totale gebrek aan kennis, staat er nu een prachtige webshop met veel mogelijkheden. Prijs is top, service is uitstekend. Ze zijn makkelijk benaderbaar en zorgen dat het uiteindelijk tegen een minimaal tarief echt goed komt. De mogelijkheden zijn groot en wij denken zeker te kunnen groeien met Shoptrader als basis voor ons online avontuur.

Goede ondersteuning en staan open voor nieuwe dingen

Goede ondersteuning, soms hebben ze het wel eens druk, maar het komt altijd goed. Kwam zelf met een nieuw idee en hebben ze ingevoerd als een Add-on. helemaal top!

Duidelijk platform en goede ondersteuning

Shoptrader is in mijn beleving een prettige omgeving om je webshop in onder te brengen met een overzichtelijke menustructuur. Ik heb onlangs nog contact gehad met technical support en dit is grandioos. Op al mijn technische vragen waren er meteen antwoorden. Natuurlijk heeft iedereen binnen Shoptrader zijn / haar eigen specialiteit, maar een e-mail versturen kan natuurlijk ook en daar wordt tot nu toe altijd vlot op gereageerd. Hou deze service vast!

Super service

Service is ongeëvenaard. In ons geval aardig wat extra design vragen wat Shoptrader normaliter kwalificeert als zijnde maatwerk. Gelukkig konden zij dit netjes voor ons uitvoeren zonder extra kosten. Meerdere malen ook al gebeld met Shoptrader en alle vragen en wensen kunnen snel worden opgelost/beantwoord.

Je komt er niet meer vanaf.

Hele nare partij kom je niet meer vanaf, meerdere keren opgezegd. Ze blijven maar afschrijven, en beweren zelfs dat ik zelf de opzegging eruit heb gehaald.

Beste Willem van Essell, U had inderdaad bij ons opgezegd, dit is dan ook voor u verwerkt en inmiddels is het contract afgesloten. Wij hebben u zeker niet extra aangeschreven, want op de datum dat het contract afliep is deze, zoals gezegd afgesloten. Met vriendelijke groet, Shoptrader

Website eenvoudig vorm te geven, support is snel, goed én ze weten wie je bent

Wij hebben tweetal websites met Shoptrader gebouwd. Als je ergens niet uitkomt, helpen ze bijna per ommegaande. Als standaard "niet kan" leveren ze vanaf afstand maatwerk op nacalculatie en rekenen hier reële tarieven voor. Ze nemen je ook serieus, ook als je simpele vragen stelt behandelen ze je even respectvol. Een echte hands-on mentaliteit.

Wij van Wasparfum Il Bucato di Adele bevelen Shoptrader aan!

Ben je op zoek naar een webshop waar je zowel innerlijk als uiterlijk op valt? Ga dan een relatie aan met Shoptrader! Niets is te gek, alles kan met de shops van Shoptrader. En weet je wat het allermooiste is? Als je shop klaar is en je loopt tegen problemen aan? Dan helpt Shoptrader je mee om ze op te lossen.

Fijne, snelle en vooral kundige support.

Gemakkelijk ticketsysteem met goede response, Ook telefonisch goede support. Alles Nederlands en persoonlijk. Shoptrader webshop zelf zeer gebruiksvriendelijk met alles wat je maar kan wensen.

Shoptrader heeft mij bijzonder goed en snel geholpen met mijn vragen

Mijn ervaring met shoptrader is bijzonder positief. Elke keer nadat ik een vraag kreeg heb ik netjes binnen een dag, vaak zelfs binnen een paar uur reactie gekregen.

Responsief en georganiseerd

Zitten inmiddels al bijna 10 jaar met onze webshop(s) bij Shoptrader en zien ieder jaar dat de professionaliteit toeneemt, de producten beter en uitgebreider worden en het team behulpzaamheid en response hoog in het vaandel heeft staan.

Overzichtelijk systeem en goede service!

Wij hebben 2 Shops en dat voldoet uitstekend. Goed uit te breiden met de add-ons.

geweldige service

ALtijd online via chat. Vragen worden meteen en duidelijk beantwoord. Ik raad shoptrader van harte aan

Steeds behulpzame medewerkers

Er wordt altijd gezocht naar een oplossing. Medewerlers zijn hulpvaardig, hebben geduld en zijn vriendelijk

Ze zijn er altijd voor mij

Helemaal blij met mijn platform. Als er eens problemen zijn, kan ik altijd bij Support terecht. Nu ik bezig ben met het moderniseren van mijn webshop, word ik goed begeleid en zijn ze duidelijk in wat zij voor mij kunnen doen, wat ik zelf kan doen. Nooit is een vraag te veel. Dit is de reden om binnen Shoptrader te vernieuwen en niet over te stappen naar een ander.

Compleet e-commerce platform

Compleet systeem met voorraadbeheer en handige rapportages. Webshop naar wens maken is goed te doen zonder expert-kennis middels handige interface. Bij vragen is er een kennisbank en een support die helpt

Shoptrader? Een echte aanrader!

Ik ben al klant vanaf eind 2014. Voorheen heb ik een eigen webshop gehad, maar daar was steeds wat mee, en aan elke oplossing of wijziging hing een behoorlijk prijskaartje. Toen ik me ging oriënteren kwam ik toevallig uit bij Shoptrader. Een webshop huren? Dat was ik niet gewend, maar ik ben er toch ingestapt. Tot op heden geen dag spijt van gehad. Maatwerk is heel betaalbaar en je weet van te voren wat je ongeveer kwijt bent. De support afdeling is snel en heel goed. De webshop ziet er mooi strak uit, is duidelijk en overzichtelijk en je kunt zelf ook heel veel aanpassen. Dat is mij, met mijn beperkte computer-technische-kennis ook gelukt. Er zijn heel veel add-ons, waar je je webshop mee kunt personaliseren. En zo kan ik nog wel even doorgaan :) Ik ga in ieder geval niet meer weg bij Shoptrader!

Tevreden

Mijn webwinkel draait al ruim 10 jaar bij Shoptrader. Ideaal voor mensen die geen verstand van programmeren hebben. Redelijk makkelijk om mee te werken!

Snelle reactie/goede service

Altijd een snelle reactie als er een keertje iets fout gaat. Ze proberen het altijd z.s.m. op te lossen. Als je een suggestie hebt om de site te verbeteren, gaan ze daar zeker serieus mee om. Wat ook belangrijk is dat ze altijd vriendelijk zijn. Dank jullie wel Shoptrader-team

Snel geregeld

Naar een vraag over onze webshop, snel reactie met duidelijke uitleg, top!

Uitstekende klantenservice

Bij melding van een probleem word je altijd op een vriendelijke manier geholpen. Er wordt getracht om steeds tot een oplossing te komen. Ik ben een zeer tevreden klant en kan shoptrader aan iedereen aanraden !

Snelle service!

Goede prijs kwaliteit. je hebt aangename personen aan de lijn wanneer hulp nodig.

Uitgebreid en betrouwbaar

Ben al 5 jaar klant en ervaar het platform van Shoptrader als uitgebreid en betrouwbaar. Ook reageert de support snel wanneer er een issue is, die er overigens bijna niet zijn. Al met al zeer tevreden!

Veelzijdig systeem en klantvriendelijke medewerkers

Ik ervaar de samenwerking met Shoptrader als prettig. Het systeem is eenvoudig in gebruik en is veelzijdig in mogelijkheden. Het team geeft goede feedback en komt met duidelijke oplossingen voor wensen en vragen.