Topservice by technische aanpassingen in het afrekenproces!

Voor de klant ontstond onduidelijkheid bij het afrekenen: de tekst van hetgeen besteld is kwam niet overeen met het plaatje. Na vergelijken met andere webshops zag ik dat zij het op een 'niet zo mooie of omslachtige manier' hadden opgelost. Nadat de Shoptraders met mij hebben meegekeken naar dit probleem hebben ze het prachtig opgelost! TOP!

De software van Shoptrader is erg compleet en vooral gebruiksvriendelijk. De webshop templates zien er professioneel en mooi uit. De medewerkers van Shoptrader zijn vriendelijk en deskundig. Overweeg je een webwinkel te beginnen dan is dat met de software van Shoptrader uitstekend te doen.

• Betrouwbaarheid

Goede software Met de software van Shoptrader is mijn webshop gegroeid tot professioneel niveau! De software is gemakkelijk in gebruik en oogt overzichtelijk en is logisch ingedeeld. De begeleiding is tevens goed. De software werkt razendsnel. Mijn webshop is daardoor ook supersnel.

• Betrouwbaarheid

Sinds kort hebben wij een webshop bij Shoptrader. Wij zijn zeer tevreden over de software, mogelijkheden en support. Wij raden Shoptrader zeker aan.

• Betrouwbaarheid

Wij ervaren het verkopen via het Shoptrader platform als zeer positief. Het prijspeil staat zeer goed in verhouding met de geboden opties. Via het CMS is de website tot in de details toe aan te passen. Vragen of problemen worden snel en adequaat opgelost door de helpdesk.

• Betrouwbaarheid

Snel en correct geholpen door Shoptrader medewerker Kas. Ik ben erg tevreden over dit bedrijf. Het aanmaken van een ticket werkt erg prettig. Trailstore.nl

• Betrouwbaarheid

Ik wilde voor support & ondersteuning / communicatie een 10 geven, maar dat ging niet door het vergrootglaasje :-)

• Betrouwbaarheid

Ben inmiddels al 8 jaar klant bij Shoptrader en al met al zeer tevreden over de service en diensten.

• Betrouwbaarheid

Al vanaf 2008 klant en alle ontwikkelingen meegemaakt van waar Shoptrader nu is en voor staat. Volwaardig bedrijf met zeer deskundige mensen. Voor ons is Shoptrader een toegevoegde waarde aan ons bedrijf en hopen nog lang van hun diensten gebruikt te mogen maken.

• Betrouwbaarheid

Helpdesk is super goed! Altijd goed en snel geholpen.

• Betrouwbaarheid

Prima support, snel reactie. Platform is gebruiksvriendelijk, alle functies die ik nodig heb.

• Betrouwbaarheid

Ongeveer 3 maanden geleden ben ik overgestapt naar Shoptrader. Ik miste de support bij mijn vorige hoster, het duurde soms te lang voordat ik een antwoord kon verwachten. Ook miste ik een aantal functionaliteiten, deze biedt Shoptrader wel aan. Het proces verliep uitstekend en snel, als ik een vraag had werd deze snel beantwoord. De software is gebruiksvriendelijk en je kan veel informatie terugvinden op hun kennisbank. Bovendien wordt de software steeds uitgebreider, er komen steeds meer functies bij.

• Betrouwbaarheid

Ik heb shoptrader heel vaak benaderd als ik vragen had over de webwinkel en heb altijd snel en vriendelijk antwoord gekregen! Heel erg bedankt!

• Betrouwbaarheid

Alles werkt naar behoren. Eenvoudig in gebruik, ook voor niet ict-ers. Snelle en goede klantenservice, snelle reactie en goede hulp.

• Betrouwbaarheid

Goede ervaringen met Shoptrader accuraat bedrijf fijne medewerkers die je graag van dienst zijn. Problemen worden snel opgelost meestal binnen een paar uur. De schop is goed en overzichtelijk makkelijk mee te werken en seo vriendelijke ingericht. Ja ik heb Shoptrader al enkele keren aanbevolen aan bedrijven die willen starten met een webshop

• Betrouwbaarheid

We zijn onlangs gestart met het gebruik van de webwinkel software en hebben dus weinig kennis. Daarom zijn wij dan ook zeer tevreden dat we kunnen rekenen op een top ondersteuning. Op onze mails ontvangen wij altijd een snelle reactie en passende oplossing. Dus TOP

helemaal goed.

• Betrouwbaarheid

Wij hebben al 5 jaar een webshop bij Shoptrader. In het begin was er wel eens een foutje maar de laatste tijd zijn er geweldige updates. Klanten van ons denken vaak dat wij zeer groot zijn vanwege de professionele uitstraling. De support is erg behulpzaam en zeer vriendelijk. Wij raden Shoptrader bij iedereen aan en gaan wat ons betreft nooit meer weg.

• Betrouwbaarheid

Al jaren klant bij shoptrader. Telkens kan ik genieten van de goede service. De SEO is geweldig!

Over Shoptrader BV

Filter op Taal