Top service en installatie

Vrijstaande houtkachel gekocht met rookkanaal aan de buitengevel. Goed en duidelijk advies over de kachel en de installatie aan de buitengevel. De installatie kon snel worden ingepland. Uitvoering van de installatie was top. We zijn heel blij met de kachel en de manier waarop we zijn geholpen.

Snel en heel netjes geplaatst en afgewerkt.

Aardige en kundige mensen. Offerte was goed, mooie kachel aangeboden en de levertijd werd ook nog eens met 5 weken verkort. En de kachel doet het fantastisch.

Toppers

Komen afspraken na, goede communicatie. Voor ons echt top. Vakmensen.

Vakwerk

In 2 uur tijd is een inzet haard geplaatst door vakmensen. En aardig bovendien.

Goed meegedacht aan oplossing voor bestaande schouw.

Bijna drie weken eerder dan gepland was er ruimte om onze houtkachel te plaatsen. De installateur heeft erg netjes gewerkt. Geen stof, geen rommel. Daar houden wij van.

Goed advies, snelle levering, fijne communicatie.

Uitstekende service en eindresultaat

We hebben de gesprekken als uiterst prettig ervaren. Werd op een goede manier mee gedacht en alle mogelijkheden zijn er om tot een kant en klare oplossing te komen zoals je zelf voor ogen hebt. Installatie netjes gedaan en zijn er blij met het eind resultaat.

Prima kwaliteit/prijsverhouding

Mijn ervaringen: Vriendelijk, goede adviezen, meedenkend, vlotte correspondentie, vakwerk, geduld, oplossend bij geconstateerd euvel.

Deskundig advies, en snelle en professionele plaatsing

Min of meer bij toeval bin de Groot terecht gekomen en in eerste instantie voor een voorzet houtkachel. Nadat Ben persoonlijk in de woning de situatie heeft bekeken kwam hij met het advies de gashaard te vervangen door een Dik Geurts inbouw houtkachel, en nu (januari 2022) nauwelijks vier weken later genieten we al van een gezellige en comfortabele warmte. Overall super tevreden over advies, installatie en support! Dank Erny en JT

prima service, net werk afgeleverd

Werknemers waren op tijd aanwezig en hebben netjes gewerkt en prima werk verricht.

Prima service. Afspraak is afspraak

Mooie kachel geleverd,op tijd ,keurig geplaatst. Er wordt netjes gewerkt . Men heeft verstand van zaken.

Zeer vakkundig en vriendelijk bedrijf

de Groot geeft zeer goed en vakkundig advies over een passende kachel. Prettige communicatie in de voorbereiding. In de montage wordt erg netjes gewerkt, waarbij al het werk spik en span opgeleverd wordt.

Fijne ervaring van vraag tot installatie

Eens binnengelopen om meer te weten te komen over inzethaarden. Goed geholpen, geduldig, niet opdringerig en met heldere uitleg. Een bezoek aan huis om de situatie in kaart te brengen volgde de daarna een nette offerte. Inmiddels is de haard geplaatst. Aardig, vakkundig team heeft het in een ochtendje gefixt. Inmiddels voor het eerst gebruikt: heerlijk. Ten opzichte van een open haard een wereld van verschil. Het brand veel beter met minder houtverbruik en meer warmte. Met de ruit nog een mooier gezicht ook. O ja, de inzethaard ziet er fraai uit zo in de bestaande schouw. Top.

Aardig personeel, netjes werk geleverd!

Goede service, fijne kachel geleverd

We hadden het geluk dat onze gewenste kachel snel geleverd kon worden. Daarom snelle afspraak ingepland , keurig volgens afspraak geplaatst. Blij mee

Mooi bedrijf

Ben zeer tevreden, van de opname tot de offerte en de montage door twee hardwerkende monteurs. HULDE!!

Alleen maar lof

Prima heel goed, van de opname tot de offerte, en de plaatsing door twee hard werkende monteurs. Hulde!!

Goed advies, zeker niet de goedkoopste maar wel kwaliteit afleveren!

Mooi bedrijf

Ja prima, van de opname en de offerte tot montage van onze houtkachel door twee hardwerkende nette monteurs HULDE!!