Vriendelijk staan open voor vragen en zoeken naar wat je wensen zijn

Word goed aangehoord wat mijn wensen zijn, als ik een verandering wil wordt er naar gehoord en kijken naar een oplossing ook al moet er verder gekeken worden naar een andere oplossing zoals contact opnemen nu met Pon Amersfoort waar ik mijn auto heb gevonden.

Luisteren goed naar de wensen van de klant.

Geweldig geholpen van begin tot en het eind

Zie boven

Personal attention and practical advise makes all the difference

I'm not a car guy, not Dutch and need some guidance with the lease construction and vehicle options. I received this beautifully from LeaseLinq in a communication style I love. Direct and to the point, backed up with a spreadsheet that made selecting a vehicle simple for a busy person with little free time. In the end I stopped comparing offers from other companies and the service from LeaseLinq was just too good.

verwarrend qua bestelling/levering

We hadden de afspraak dat de auto via Autopalace Raalte werd geleverd en nu krijg ik een bericht dat het via Wassink Doetinchem gaat. Dit is niet de afspraak.

Duidelijke communicatie en snelle afhandeling

Leaselinq heeft mij snel en gemakkelijk geholpen bij het kiezen van een auto.

Snelle, klantvriendelijke service

Zeer klantvriendelijk en pro-actief. Helaas eerst een offerte ontvangen voor een auto die vervolgens niet meer verkrijgbaar was. Gelukkig is daarna net zo lang doorgezocht tot hetzelfde model opnieuw gevonden was, hierdoor heb ik alsnog de gewenste auto. Fijn!

Ik ben geweldig geholpen, heel profesioneel en snel! super!!

mijn ervaring was heel prettig, veel know-how en er wordt met je mee gekeken naar mogelijkheden op een heel prettig manier! ik ben naar volle tevredenheid geholpen!!

Goed service

ik ben erg goed geholpen in de auto die ik wil. Het contact is top.. Verder niet aan toe te voegen

Zeer goed !

Netjes , professioneel en aardig !

super

De medewerkers weten direct welke behoefte er speelt en wat de klant wenst. zelf kon ik dan ook keer op keer uit bij Lease Linq

Leaselinq en nooit meer anders

Geholpen door Mark Suierveld wat een topper is dat. Heeft voor ons bedrijf twee nieuwe lease contracten geregeld met een heel scherp tarief . Ook bij elke vraag die we hem stelde nam hij de tijd om alles voor ons uit te zoeken en wat het beste bij het budget paste. Wij zijn mark enorm dankbaar

Super snelle service!

Uitstekend geholpen door Jaap en z'n collega's met het vinden van de juiste auto.

Fijne ervaring en goed geholpen met advies

Prima ervaring en goed advies gekregen van Mark. Prettig te ervaren dat iemand zo enthousiast en passievol over zijn vak kan praten en klanten advies kan geven.

Mijn betrouwbare partner die al jarenlang zorgt voor mijn lease auto !

Sinds een aantal jaren maak ik gebruik van hun dienstverlening. Niet iedere lease maatschappij doet zaken met een Belgisch bedrijf. Wij worden netjes geholpen en ook met onderhoud is er nooit een issue. Ze doen zaken met de grootste lease maatschappijen en zorgen daarmee dat ze de scherpste tarieven aanbieden. Ook denken ze mee en maken de rekensom om de verschillen te tonen. Voor mij is LeaseLinq dus de ideale partner die dit soort zaken voor mij regelen. Mijn contactpersoon Jaap Dwarshuis is altijd zeer correct en op een ongedwongen manier zakelijk maar zeker altijd vriendelijk. Natuurlijk verkoopt hij een leasecontract maar het voelt alsof ik toch een beetje een goede vriend ben. Dit maakt zaken doen heel leuk omdat het vaak gaat om onderling vertrouwen. Ik gun hun dus zeker weer het contract voor mijn volgende auto !

Erg goede en prettige begeleiding.

Goede en persoonlijke ondersteuning, professioneel en erg prettig. Zeker een aanrader.

Zeer goed geholpen door Jaap

Zeer goed geholpen door Jaap

Professioneel persoonlijk contact

No nonsense contact. Ik werd persoonlijk te woord gestaan, je wordt niet gedwongen via een systeem te werken wat klant-onvriendlijk is. Vragen worden snel beantwoord en er wordt meegedacht. Goede en flexibele service.

Vakkundig Advies in ongedwongen sfeer

Vakkundig, open voor wensen klant, goede adviezen, en aangenaam zaken doen.

Alle verwachtingen overtroffen

Aangezien ik een slechte ervaring met mijn huidige PSA-lease en Van Mossel in Amstelveen had, besloot ik elders mijn licht op te steken, waarbij ik de verwachting had dat slechts één auto voor een grote leasemaatschappij als Leaselinq niet interessant zou zijn. Zo begon ik ook mijn eerste telefoongesprek met Jaap Dwarshuis. Jaap was vanaf de eerste seconde wél geinteresseerd en kwam met een goede offerte. Meerdere offertes zouden nog volgen, omdat ik steeds vragen had, en mijn voorkeuren wijzigden. Zonder morren kwamen deze steeds binnen een dag in mijn mail. Zijn advies, professionaliteit i.c.m. vriendelijk te woord staan, gaven mij het gevoel dat ik als (vrouwelijke) klant serieus werd genomen. Dit i.t.t. de eerder genoemde leasemaatschappij waar ik nota bene al klant was.

Top service

goede service die zicht vertaald in vlotte communicatie, bereikbaarheid en transparante offertes

Is goed wordt snel gehandeld.

goed wordt snel gehandeld

Mijn ervaring met Leaselinq is zeer goed, accuraat en snel handelen

Mijn ervaring met Leaselinq is zeer goed, accuraat en snel handelen

Prima ondersteuning!

Prima ondersteuning! Snelle reactie en prettig contact!

Super service

Ik heb contact gehad met Victor en mijn wensen neergelegd. Hij ging hier mee aan de slag en met een passende aanbod gekomen wat heel fijn is dat er naar je geluister wordt

Over LeaseLinq

LeaseLinq is dé onafhankelijke intermediair in autoleasing die zich speciaal richt op het midden- en kleinbedrijf (MKB) en op zelfstandigen zonder personeel (ZZP). U krijgt bij ons de aandacht die u verdient. En wij geven eerlijk en transparant advies. Want als onafhankelijke intermediair zijn wij niet gebonden aan een bepaalde leasemaatschappij. Dit betekent dat u wij u altijd de leaseauto en het leasecontract adviseren die het best passen bij uw specifieke wensen, behoeften en mogelijkheden. Wij zijn specialist in full operational lease en shortlease. Van nieuwe auto’s en gebruikte auto’s.