Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over LeaseLinq

LeaseLinq is dé onafhankelijke intermediair in autoleasing die zich speciaal richt op het midden- en kleinbedrijf (MKB) en op zelfstandigen zonder personeel (ZZP). U krijgt bij ons de aandacht die u verdient. En wij geven eerlijk en transparant advies. Want als onafhankelijke intermediair zijn wij niet gebonden aan een bepaalde leasemaatschappij. Dit betekent dat u wij u altijd de leaseauto en het leasecontract adviseren die het best passen bij uw specifieke wensen, behoeften en mogelijkheden. Wij zijn specialist in full operational lease en shortlease. Van nieuwe auto’s en gebruikte auto’s.