Helemaal af, incl top service.

Dakkapel laten plaatsen door wiko en kan het iedereen aanraden om met ze in zee te gaan. Van begin tot eind een helder beeld. Zoals anderen al omschrijven is de service ook meer dan keurig te noemen! Zijn altijd oplossend gericht en de klant staat altijd weer voor op. Wiko bedankt voor alles en vooral de juiste en fijne service.

In eer keer dakkapel goed geplaatst en goede service! En

Goede voorlichting tijdens aankoop. Dakkapel conform afspraak in een keer goed geplaatst. Zeer tevreden met eindresultaat.

Niet discussiëren , maar gewoon oplossen , dat is de mentaliteit van Wiko

We hebben na diverse showroom bezocht te hebben besloten bij Wiko onze nieuwe dakkappel te kopen , e.e.a. goed geregeld en onlangs geplaatst door de vakkundige medewerkers van hun . We waren erg content met de dakkappel . Toch bleek er een misverstand te zijn ontstaan over de raambekleding , met moed in de schoenen toch met ze gebeld , wat blijkt ze gaan niet eens in discussie maar bieden aan om gelijk het probleem op te lossen en de leverancier nieuwe te laten maken .Onder het mom niet goed we lossen het op . Top services

GEWELDIG !!

Echt, je ziet er al dagen zoo tegenop, gaat alles wel goed? Neem van mij aan, laat het lekker aan die jongens over, ze weten waar ze mee bezig zijn. Je wilt niet weten hoe het aan het eind eruit ziet, in 1 woord... GEWELDIG!! Wat een feestje hier in huis, de kids zeggen, maar dit is ons huis helemaal niet meer... (zoveel groter)

Ik zou wel 10 sterren willen geven!!!

Wij zouden pas in december aan de beurt zijn maar omdat onze aannemer al in september zou beginnen was Wiko wel bereid de dakkapel al te maken maar zou de aannemer hem plaatsen. Wij wisten niet hoe alles zou verlopen met twee verschillende partijen maar alles is boven verwachting gegaan! Niels is zelfs tussendoor nog een keer geweest om één en ander door te spreken vlak voordat de dakkapel geplaatst zou worden! Degene die de dakkapel gebracht had was ook zo aardig om nog wat aanwijzingen te geven tijdens het plaatsen! Grote klasse en superblij met de schitterende dakkapel!!!

Snel en professioneel

Zowel in de ontwerp en aanvraagfase zijn we geholpen met goed advies. Geen snelle verkooppraatjes, maar een bedrijf (en medewerkers) met ervaring. Het vergunningtraject hebben we kunnen uitbesteden waar goede communicatie over is geweest. De plaatsing verliep zeer snel met een groep harde werkers. We zijn zeer tevreden en zouden dit bedrijf aanraden!

Geweldige service van Wiko monteur Danny

Mijn opwindkastje van de dakkapel screens was onlangs defect geraakt. Danny, monteur, van het Wiko team kwam het vanmiddag even snel vervangen. Hij beschouwde het als service van de zaak om dit zonder factuur te regelen. Ik ben hier heel blij mee! Bedankt Wiko team!

Prima werk afgeleverd

In november 2020 hebben we samen met de buren een dakkapel laten plaatsen. Ten tijde van de montage viel een medewerker uit in verband met Corona. De andere medewerker moest in z'n eentje door. Ons dak is een scharnierdak en vraagt om een andere aanpak dan andere daken. Bovendien moesten beide schoorstenen verplaatst worden. Hoewel de dakkapel kwalitatief uitstekend was is de afwerking van het dak door omstandigheden in eerste instantie niet geheel volgens plan verlopen. De mensen van Wiko hebben op een later moment met grote vakmanschap de afwerking ter hand genomen en hebben dit naar onze volle tevredenheid uitgevoerd.

alles goed verlopen

Prima bedrijf komen hun afspraken na goede service.

Twee dakkapellen keurig geplaatst

Wiko heeft twee dakkapellen bij ons geplaatst, en de vergunning afgehandeld voor de dakkapel aan de straatzijde. Hun kennis en ervaring met het aanvragen van vergunningen in Enschede was voor mij doorslaggevend in de keuze voor Wiko. En inderdaad is tijdens het proces gebleken dat deze ervaring zeer van pas kwam. Helaas was er 1 week vertraging op de plaatsingsdatum, maar dit is in goed overleg opgelost. Het plaatsen zelf ging erg snel, zo rond 2 uur 's middags waren ze al klaar. Mijn twee oude Velux ramen zijn netjes door Wiko verwijderd zodat ik deze nog verkopen kon. Het resultaat is erg mooi geworden.

Mooie dakkapel, uitstekend geplaatst.

Mijn vrouw en ik hadden niet goed begrepen dat na het plaatsen de binnenkant nog moet worden afgewerkt. Misschien moet dit duidelijker worden verteld. Ben best wel een redelijke klusser, maar was toch enkele dagen bezig om de dakkapel naadloos te laten aansluiten op de bestaande situatie.

Uitstekend bedrijf

Uitstekend bedrijf mooi product goede service

Prima installatie en service

We zijn zeer tevreden met onze dakkapel. Alles netjes en volgens planning geleverd. Was heel snel geïnstalleerd. Goed geadviseerd ook.

Zeker aan te raden Topbedrijf

Laatst hadden wij na het plaatsen van een dakkapel na ruim 7,5 jaar voor de eerste x lekkage op zolder. Na gebeld te hebben met Wiko kwam Niels dezelfde dag nog langs (ondanks zijn drukke agenda) naar Zutphen om de oorzaak te vinden. Gebroken dakpan was de oorzaak en ter plekke opgelost. Geen lekkage meer. Heel fijn, Topservice

Super mooie dakkapel in één dag geplaatst!

Bij ons is op 31 maart een mooie dakkapel over de gehele breedte van ons huis geplaatst. Wat een zee aan ruimte hebben we er nu bij! Echt geweldig! Het contact met Niels verliep soepel, afspraken worden nagekomen en de vakmensen die de dakkapel plaatsen werken snel en netjes. Al met al zijn we zeer tevreden en bevelen Wiko Dakkapellen dan ook van harte aan.

vakmensen die het graag mooi afleveren

Enthousiast team dat graag mooi werk aflevert dat past bij het huis. Er wordt goed meegedacht.

Professioneel

Goed bedrijf dat weet wat hij doet, met een uitstekende klantenservice . Klantvriendelijke monteurs. Zeker een aanrader.

Mooie dakkapel met hoge afwerking, prima begeleiding vanaf start tot het installatie.

Via vrienden in aanraking gekomen met Wiko. Wij zijn vanaf het begin goed begeleid met alle keuzes, er werd meegedacht om zo onze wensen uit te laten komen. De installatie van dakkapel verliep voorspoedig, personeel werkte vakkundig. Wij zijn tevreden met het eindresultaat. Alleen hadden wij verwacht dat het elektronisch rolluik zou worden aangesloten. Er zijn kleine stukjes bouwafval blijven liggen op dak, deze vervolgens in de dakgoot belandt.

Goed bedrijf ,

Goeie samenwerking met Wiko Dakkapellen. Aannemingsbedrijf Rozende. ZUTPHEN

Eerlijk gezegd : Niets te klagen.

Mischien nu nog te kort om er een oordeel over te vellen, dus ik hoop er later op terug te kunnen komen. Zoals het nu is, lijkt het prima werk. Ziet er ook mooi uit. Veel positieve reacties gehad. Hier waren, naar mijn idee, ervaren werknemers aan het werk. In een relatief korte tijd alles van het begin tot einde dik voor mekaar.

Beter kan niet!

Vanaf het eerste telefoontje tot aan de laatste schroef bij de montage was alles super geregeld. We hebben tijdens de levertijd nog dingen kunnen wijzigen (dankjewel Niels) en bij de montage is ook alles perfect gegaan. Aan het einde alles keurig opgeruimd en tot nu toe alleen nog maar complimenten gekregen.

Goede service en goede kwaliteit

Na een gesprek op locatie keurig de offerte binnen gekregen voor een scherpe prijs. Na meerdere veranderingen van onze kant steeds weer een ge-update offerte mogen ontvangen. Reageren snel. Helaas wel vertraging gehad met het plaatsen ivm verkeerde kleur kozijnen geleverd door de fabriek. Wiko was meedenkend en gaf gehoor aan onze wensen. Het plaatsen op de montage dag ging super snel. Het personeel was vriendelijk en lieten alles schoon achter. Al met al een super bedrijf om zaken mee te doen. Wij zijn super blij met het resultaat

Topteam!

Snelle, eerlijke en betrouwbare club voor elk type dakkapel. Als ik meer daken had gehad, had ik nog een dakkapel gekocht. Zó tevreden ben ik. Nogmaals dank!!!

Alles prima geregeld

Eerst een prettig gesprek aan huis, waarbij alles doorgenomen wordt. Daarna snel via de mail een offerte. Wiko heeft ook de vergunning bij de gemeente geregeld en toen er aanpassingen gedaan moesten worden hebben ze dit naar tevredenheid gedaan. De eenzijdige nokverhoging en (grote) dakkapel zijn naar wens gemaakt en gezet. We zijn blij met het resultaat!

Vanaf het begin tot eind en daarna een uitstekende service!

Wiko heeft bij ons 2 dakkapellen geplaatst en dit hebben ze super gedaan. Goed meegedacht met ons toen de adviseur (Frank) bij ons kwam. De monteurs die ze kwamen plaatsen waren goede vakmensen en ook die dachten mee met eventuele mooiere oplossingen en waren erg behulpzaam. Ook na het plaasten kan je altijd terecht voor vragen en hulp. Service is top !! Wij zouden Wiko aanraden bij iedereen die een mooie en vooral goede dakkapel wilt.