Een prachtige dakkapel

De dakkapel die wij bij Wiko besteld hebben ziet er precies na onze verwachtingen uit, en de plaatsing ging professioneel. We hadden als 2e afgesproken dak het dakspant verplaatst zou worden. Dit was helaas niet gecommuniceerd met de mannen die de dakkapel kwamen plaatsen. Ze hadden geen nieuwe balken enz. Bij zich. Uiteindelijk is dit opgelost door deze klus uit te besteden aan de aannemer die de verder zolderverbouwing kwam doen. En kregen we het bedrag wat hiervoor op de offerte stond berekend terug.

Afspraak is afspraak.

Van de showroom tot op het dak. Als wat beloof is wordt waargemaakt.Denken mee en geven advies. Geen geheim voor de klant laten het bouwen zien in het bedrijf en de gebruikte materialen. Hier geld van werkvloer tot kantoor de klant is koning . Bedankt een zeer tevreden klant.

Wat is de zolder groot geworden!!!!

Onze ervaring met "WIKO DAKKAPELLEN" is zeer prettig geweest. Bezoek aan huis gehad en zijn onze wensen gerealieseerd om de zolder groter te maken. Duidelijke offerte ontvangen en in de fabriek/ werkplaats kunnen kijken naar de verschillende dakkapellen soorten. Zowel via mail / telefonisch altijd bereikbaar en komen afspraken na. Verkoper: * communitief sterk * klant/ mensgericht Monteur(s): * nauwkeurig Het plaatsen van de dakkapel was in één ochtend gedaan. En zal het bedrijf zeker doorgeven aan familie en vrienden.... Nogmaals bedankt voor een ruime zolder.

Dakkapel zeer netjes, dak 1,5 cm verzakt

Ik heb 2 dakkapellen laten plaatsen en alles ging eigenlijk heel goed en professioneel tot aan de montage. Alles wat ik wilde was mogelijk en werd goed met mij afgestemd. De prijzen waren tov 4 andere offertes gemiddeld. Plaatsing ging super lomp, de stukken dakpan vlogen letterlijk door de tuin. Tevens heb veel (kleine) schades aan omliggende muren, gordijnen etc. Constructie was op meerdere manieren zwaar onvoldoende. Er is niet gestut tijdens de bouw, 2 slapers waren uberhaupt niet geplaatst op een 8,5 meter overspanning, de rest niet op de grond afgestut, ga zo maar door. Een week na plaatsing zag ik dat mijn schilderwerk begon te scheuren, bleek mijn plafond/dak 1,5cm verzakt bij 1 dakkapel en het dak doorgezakt bij de ander. Na contact met WIKO werd dit wel goed en snel opgepakt. De eigenaar is ook komen kijken en gaf aan dat het werk inderdaad ondermaats was. Herstel is nu gebeurd. Plaatsing in 1 dag is 2 maanden geworden. Voor het herstel heb ik een bouwopzichter ingehuurd, wat ik sowieso kan aanraden. Zijn oordeel bij oplevering was: Het verdient zeker niet de schoonheidsprijs, het s nog steeds verre van hoe ik het graag gezien had, maar het is stevig genoeg. Achteraf gezien: Altijd constructietekeningen/berekeningen laten maken (ook bij vergunningsvrij bouwen) en een bouwopzichter inhuren, die de bouw kan stilleggen als het niet goed gaat. De constructie, ook na het herstel laat te wensen over en had echt veel beter gekund, maar ze namen het gelukkig wel serieus. Ik was niet bang dat ze hun verantwoordelijkheid niet zouden nemen, dus vandaar dat ik ze nog steeds soort van zou kunnen aanbevelen...

Vertrouwen, deskundigheid en servicegericht

Het uitbrengen van een offerte gaat zeer snel en goed gespecificeerd. Goed advies tijdens het opmeten wat de mogelijkheden zijn. Wil je nadien toch nog aanpassingen, is één telefoontje voldoende en heb je de nieuwe aanbieding direct in je mail. Bij ons was het aanvragen van een gemeentelijke vergunning noodzakelijk en ook dit werd prima verzorgd en uitgevoerd door Wiko Dakkapellen. Het plaatsen van de dakkapel gaat zeer snel en deskundig door vriendelijke en service gerichte medewerkers. Alles wordt goed voorbereid en wordt na plaatsing op het dak prima afgewerkt. Ook krijg je goed advies om het binnen verder af te werken. Wanneer het plaatsen gereed is wordt alles snel opgeruimd en afgevoerd. We krijgen erg veel positieve reacties. Zeker een bedrijf om aan te bevelen!!

Wiko dakkapellen denk mee en geeft uitstekende adviezen. Klantcontact verliep serieus, maar informeel en hartelijk. Plaatsing is gebeurt door zeer ervaren en sympathieke monteurs. Werkten snel en netjes. Dakkapel van hoge kwaliteit tegen een gunstige prijs.

Deskundigheid, vakmensen, vertrouwen

Offerte ingediend. Werd netjes op dezelfde dag gebeld door de enthousiaste receptioniste Anja voor een afspraak. Verkoper Patrick heeft precies volgens afspraak onze wensen gerealiseerd op papier. Op de dag zelf kwam hij nog netjes langs als het allemaal volgens wens ging. Heel persoonlijk. Dat geeft een goed gevoel. Wat betreft de mensen die het dakkapel hebben gemonteerd. Ze zijn leuk gezellig en professionele vakmensen. Ga vooral zo door Wiko dakkapellen. Dus als je voor een dakkapel gaat ga je voor Wiko dakkapellen.

De ervaring met het plaatsen van dakkapellen spatte eraf.

In de vroege ochtend van 11-12-2019 kwam er een eind aan de lange voorbereidingstijd om dakkapellen met nokverhoging op mijn dak te laten plaatsen door Wiko. De gemeente Veenendaal had eerder de nodige bedenkingen over de ingeleverde plannen. Geduldig werd er door Wiko op gereageerd en tekeningen werden aangepast. Het wachten op groen licht duurde tussen januari en november 2019. Op 11-12-2019 werden de dakkapellen geplaatst door een team van 5 ervaren timmermannen van Wiko en een ingehuurde kraan met machinist. Een paar dagen na plaatsing werden er nog 2 vergeten artikelen gebracht en vast getimmerd. Er is op zolder een prachtige lichte ruimte ontstaan, die ik nu zelf aan het afwerken ben. Bravo Wiko

Dakkapel geleverd en geplaatst zoals afgesproken, de bestelde horren waren niet meegekomen maar werden zeer snel nageleverd, de dakkapel was boven verwachting, alles voelt degelijk aan en werkt prima

Geweldige mooie en degelijke dakkapel

Zeer goed overleg vooraf met de persoon die het ingemeten heeft,afspraak is afspraak. Uitgevoerd volgens een scherpe offerte. Goede en vriendelijke vakmensen die de dakkapel snel en supergoed geplaatst hebben, ramen en rolluiken goed afgesteld,werken prima. Afval netjes afgevoerd,schone plek achtergelaten. Wij zijn heel blij met onze nieuwe ruimte die er ontstaan is

Zeer solide

Degelijk en vakkennis genoeg Prachtig eindresultaat zeer blij mee

Fantastisch bedrijf!

WIKO dakkapellen krijgt van ons een dikke pluim! Na een flinke lekkage zijn er door hun nieuwe kozijnen geplaatst en is hiermee de lekkage fantastisch opgelost. Goeie service, vriendelijk personeel. WIKO (met name Frank Visser) bedankt!!! Familie Oude Vrielink, Harbrinkhoek.

Ondanks verlopen garantie termijn prima geholpen zonder kosten

In verband met een lekkage bij de goot van de dakkapel en vollopen door blad en zand zijn er herstel werkzaamheden uitgevoerd.

Mooie kapel, vlot geplaatst

Goed contact met Wiko zelf, kapel ziet er keurig uit en is vlot geplaatst. Vakmanschap! Enige punt om te overdenken is het feit dat de medewerkers zelf geen zeil bij zich hebben voor als het gaat regenen, er was de dag van plaatsing een lichte dreiging, dus ik ben zelf een zeil gaan halen. Is niet nodig geweest. Maar toch als advies dat de medewerkers dit zelf bij zich hebben.

Super oog voor details

Geweldige ervaring, van de eerste kennismaking tot en met de plaatsing ging geheel volgens afspraak.

prachtig werk

wij hebben vandaag een dakkappel laten plaatsen door wiko, waren hele nette aardige werklui waren stipt op tijd en hebben voortreffelijk werk geleverd echt een aanrader. wiko bedankt. fam de jong.

Goede service, snel geplaatst!

goede organisatie. heldere afspraken en betrouwbaar. Plaatsing ging snel en vlot door vakkundig (en gezellig) personeel.

Uitstekende service, goede montage en vriendelijk personeel

Het personeel was op tijd aanwezig, zodat ze gelijk konden beginnen. Ze namen tijdens de werkzaamheden weinig rustpauzes, zodat lekker opschoot en waren zeer vriendelijk en netjes. Het resultaat is uitstekend (foto's volgen nog)

Top dakkapel

Binnen een ochtend geplaatst. Past super en de laatste puntjes snel verholpen

Mooie dakkapel volgens afspraak geplaatst

Bij ons is de hele zolderverdieping verbouwd. Daar hoorde ook een nieuwe dakkapel bij. Wiko was zo vriendelijk om het puin van een gesloopt muurtje gratis mee te nemen. Daarvoor kreeg ik zelfs een aantal bigbags voor mee. Dat scheelde mij veel gesjouw. De vergunning die nodig was is ook door Wiko verzorgd: dus een dakkapel van A tot Z.

Topclub

In alle hectiek en werkdruk worden er wel eens wat fouten gemaakt, dat is uiteraard niet erg, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Wat dan van belang is: Hoe worden zaken dan opgelost? De mannen van Wiko hebben de kleine foutjes bij ons meer dan goed hersteld, communicatie was zeer goed, en met het uiteindelijke resultaat zijn wij zeer tevreden. Kortom een bedrijf wat afspraken nakomt, prettig communiceert en kwaliteit levert!

Kwalitatief goede dakkapel

Door snelle montage heel veel onnodige beschadigingen aan het huis. Uiteindelijk is aan de buitenkant alles wat scheef was netter gemaakt. Maar als u zuinig op uw huis bent raad ik deze dakkapellen bouwer niet aan.

Degelijk werk, netjes afspraken nakomen

We zijn erg content met de geleverde dakkapel. Strak en degelijk werk!

Zeer goede service

Eind mei een dakkappel laten plaatsen waar we zeer tevreden over zijn. Het is mooi afgewerkt en, de mannen die bij ons aan het werk zijn geweest waren heel gezellig en vriendelijk ! Zeker een aanrader !

We zijn ontzettend blij met onze dakkapel! Wiko dacht echt met ons mee. Ontzettend blij met het resultaat.