Alles waar je op hoopt wordt realiteit

Vanaf het eerste contact tot het afwikkelen, een zeer goede ervaring gehad met Wiko. Ze denken mee, reageren altijd snel en adequaat. Alles wat ze je toezeggen maken ze waar. Echt een aanrader voor iedereen! De dakkapel is kwalitatief ook zeer goed. Een dikke 10+ van mij!

Gewoon top

Vanaf de start tot het eind een zeer goede service. Helder meedenken, en goede adviezen. Snelle afwerken, zonder losse eindjes. Gewoon top

Topbedrijf

Na meerdere offertes te hebben aangevraagd voor de plaatsing van een dakkapel hebben wij gekozen voor een dakkapel van Wiko. Enerzijds omdat deze mooi aansluit bij de andere dakkapellen in onze straat, maar ook doordat ze prijs technisch met de beste offerte kwamen. Er is veel mogelijk bij het samenstellen van je dakkapel, en er werd goed meegedacht door Niels. De plaatsing van de dakkapel was zo gepiept doordat de medewerkers vakkundig en professioneel te werk gaan. Naderhand wordt alles netjes opgeruimd en denken ze mee hoe je het beste het één en ander af kunt werken. Helaas was er een kleine beschadiging aan het kozijn, maar dit is erg netjes, snel en zonder getouwtrek opgelost. Bedankt Wiko!

Top gasten en zeer goede service

Na het plaatsen van de dakkapellen waren er wat probleempjes ontstaan door wat achteraf bleek ouderdom en de staat van het dak op een paar punten. Deze hebben de mensen van Wiko dakkapellen zonder morren en met een snelle service kunnen vinden en herstellen. De mannen zijn vriendelijk, werken hard en weten waar ze mee bezig zijn. En ze doen ook nog dat extra stapje dat nodig is om boven gemiddeld te presteren op de klus. Dank je wel!!!

Specialistische in advies en plaatsen

Patrick dacht met ons mee en nam als enige dakkapel adviseur het uiterlijk van onze woning mee in zijn advies. Hij adviseerde, drong niet aan en was niet bezig om ons het duurste te slijten. Daardoor zat het qua gevoel al snel goed. Jos en Jeffrey hebben ons door de productie ruimte "geloodst" en buiten alle dakkapellen laten zien en uitgelegd hoe het allemaal werkt en gaat. Ook hoe ze met onze kinderen omgingen, super en heel geduldig. Bij plaatsen ook weer Jeffrey en Jos hier gehad. Het zijn echte vakmannen, ze hebben alles super netjes afgewerkt en gedaan en waren binnen een dag klaar.

Helemaal top!

Na meerdere offertes te hebben aangevraagd voor de plaatsing van onze dakkapel hebben wij gekozen voor een Wiko dakkapel. Ondanks dat het niet de voordeligste was weegt dit niet op tegen de manier hoe wij zijn geholpen. Allereerst erg netjes geholpen en geadviseerd in de showroom in Enschede, en vervolgens tot en met de plaatsing goed geïnformeerd. Bij plaatsing erg prettige monteurs gehad die goede kwaliteit werk leveren. Aanrader!

Goed zaken mee doen.

Prima bedrijf alles netjes geregeld van begin tot het eind.

Goede ervaring

Hallo recent hebben jullie een dakkapel geplaatst door mij aan de Hazendijk 38 te Enschede. Vooraf alles opgemeten samen met Patrick Brinkman een bezoek gebracht aan de werkplaats en een offerte gekregen en een datum afgesproken van plaatsing. Op de dag de oude eraf gehaald en de nieuwe geplaatst met een aantal prettige medewerkers . In een dag geplaatst en afgewerkt perfect

Snelle en vakkundige plaatsing van de dakkapel in 1 dag

Goede begeleiding vooraf bij het uitzoeken van de vervangende dakkapel. Goed ingemeten en op de plaatsingsdag liep ook alles geheel volgens planning. Vakkundige mensen, goede kraanmachinist, alles keurig achtergelaten voor de afbouw. Ook voor de afbouw een prima team aanbevolen.

Van prettig verlopen proces van het eerste contact tot oplevering met prima resultaat.

Er werd goed geluisterd naar onze wensen en de adviezen waren praktisch.. De offerte was snel gemaakt. De uitvoering verliep op een prettige manier en er werden nog wat nuttige tips gegeven voor het aftimmeren. Al met al kijken we zeer tevreden terug op deze levering. Bedankt Wiko Dakkapellen!

Strakke dakkapel.

Extra ruimte op zolder in 1 dag! Dakkapel is geleverd volgens afspraak en in 1 dag gemonteerd. Afwerking buiten ziet er strak uit. Wel nog wat passen en meten, omdat de dakkapel bijna tegen de afvoer van de cv ketel kwam. Misschien iets te royaal ingemeten? Prima montage medewerkers waarmee overleg goed mogelijk was. Alleen een lompe kraanmachinist, hier kon Wiko overigens niets aan doen. Totaal gezien een goede ervaring. Over de levensduur van het product valt nu nog niets te zeggen.

Professionele medewerkers

Het dakkapel is netjes gemonteerd en de zolder is zonder afval en restmateriaal achtergelaten. Er wordt een big bag geleverd voor de afval en is met de kraan verwijderd. Ook montage materialen kunnen met de kraan naar boven, geen geloop met gipsplaten e.d over de trap.

De nazorg is TOP bij Wiko.

Nazorg top!!!

Prachtige dakkapel en zeer klantvriendelijke nazorg

Enkele maanden nadat de dakkapel (waar we heel blij mee zijn) geplaatst was en we nog aan het wachten waren op de zonwering had ik even een deken half over het raam gehangen om de zon tegen te houden, met een thermische breuk in de ruit tot gevolg. Stom! Van de lokale glaszetter geen reactie gekregen dus neem ik contact op Wiko. Even later zit er een nieuwe ruit in en beschouwt Wiko dit als onderdeel van de garantie. Daar word je blij van!

Ervaren medewerkers en mooie dakkapel

Goede ervaring gehad in het gehele traject, komen goed en snel de afspraken na en alles gaat in goed overleg. Zal zeker Wiko aanbevelen voor een plaatsing van een nieuwe dakkapel.

Snel en vakkundig

De nieuwe dakkapel werd snel en deskundig geplaatst. De mannen die de dakkapel plaatsten waren vriendelijk en vertelden hoe zij tewerk zouden gaan.

Prima service, keurige dakkapel binnen 1 dag geplaatst

Wiko heeft prima service geleverd in de vorm van persoonlijk offerte gesprek, plaatsing conform planning en verder geen restpunten. Ook werd duidelijk gemaakt wat wel/niet tot de scope behoorde zoals bijvoorbeeld het aftimmerwerk. Ook in de showroom prima ontvangen en werd ruimte geboden naar voorbeelden te kijken. Michel

betrouwbaar, snel en netjes

Wij zijn rondom tevreden met het plaatsen en de afwerking van onze dakkapel

Ik heb destijds meerdere bedrijven benaderd voor een offerte. Wiko was als eerste en enige die reageerde en een opname inplande. Alles kon naar eigen smaak worden samen gesteld en afgestemd. Je krijgt een ontwerp en overzicht van de materialen in offerte vorm toegestuurd. Op de uitvoeringsdag zelf was er een gezellig team van 2 man die aan de slag ging. Het was mooi weer dus alles verliep erg snel. Met hun ook zaken kunnen afstemmen over de precieze plaatsing en latere afwerking. Ze dachten mee met je en dat is erg fijn. Ze hebben zelfs de goot nog schoon gemaakt. Eindresultaat is geweldig. Veel extra ruimte en licht erbij tegen een zeer betaalbare prijs. Al met al zeer tevreden en aan te raden bij andere mensen die een dakkapel willen.

Uitstekend advies en geweldige service

WIKO Dakkappellen heeft twee dakkapellen bij ons geplaatst in maart '20. Wij zijn goed geholpen door de verkoopadviseur Niels (dacht goed mee, goed bereikbaar, goed advies) en erg tevreden over de plaatsing van de dakkappelen o.l.v. Sjoerd. Prettige mensen ook in het contact. Ook de service achteraf is erg goed. Kortom: een aanrader.

Een prachtige dakkapel

De dakkapel die wij bij Wiko besteld hebben ziet er precies na onze verwachtingen uit, en de plaatsing ging professioneel. We hadden als 2e afgesproken dak het dakspant verplaatst zou worden. Dit was helaas niet gecommuniceerd met de mannen die de dakkapel kwamen plaatsen. Ze hadden geen nieuwe balken enz. Bij zich. Uiteindelijk is dit opgelost door deze klus uit te besteden aan de aannemer die de verder zolderverbouwing kwam doen. En kregen we het bedrag wat hiervoor op de offerte stond berekend terug.

Afspraak is afspraak.

Van de showroom tot op het dak. Als wat beloof is wordt waargemaakt.Denken mee en geven advies. Geen geheim voor de klant laten het bouwen zien in het bedrijf en de gebruikte materialen. Hier geld van werkvloer tot kantoor de klant is koning . Bedankt een zeer tevreden klant.

Wat is de zolder groot geworden!!!!

Onze ervaring met "WIKO DAKKAPELLEN" is zeer prettig geweest. Bezoek aan huis gehad en zijn onze wensen gerealieseerd om de zolder groter te maken. Duidelijke offerte ontvangen en in de fabriek/ werkplaats kunnen kijken naar de verschillende dakkapellen soorten. Zowel via mail / telefonisch altijd bereikbaar en komen afspraken na. Verkoper: * communitief sterk * klant/ mensgericht Monteur(s): * nauwkeurig Het plaatsen van de dakkapel was in één ochtend gedaan. En zal het bedrijf zeker doorgeven aan familie en vrienden.... Nogmaals bedankt voor een ruime zolder.

Dakkapel zeer netjes, dak 1,5 cm verzakt

Ik heb 2 dakkapellen laten plaatsen en alles ging eigenlijk heel goed en professioneel tot aan de montage. Alles wat ik wilde was mogelijk en werd goed met mij afgestemd. De prijzen waren tov 4 andere offertes gemiddeld. Plaatsing ging super lomp, de stukken dakpan vlogen letterlijk door de tuin. Tevens heb veel (kleine) schades aan omliggende muren, gordijnen etc. Constructie was op meerdere manieren zwaar onvoldoende. Er is niet gestut tijdens de bouw, 2 slapers waren uberhaupt niet geplaatst op een 8,5 meter overspanning, de rest niet op de grond afgestut, ga zo maar door. Een week na plaatsing zag ik dat mijn schilderwerk begon te scheuren, bleek mijn plafond/dak 1,5cm verzakt bij 1 dakkapel en het dak doorgezakt bij de ander. Na contact met WIKO werd dit wel goed en snel opgepakt. De eigenaar is ook komen kijken en gaf aan dat het werk inderdaad ondermaats was. Herstel is nu gebeurd. Plaatsing in 1 dag is 2 maanden geworden. Voor het herstel heb ik een bouwopzichter ingehuurd, wat ik sowieso kan aanraden. Zijn oordeel bij oplevering was: Het verdient zeker niet de schoonheidsprijs, het s nog steeds verre van hoe ik het graag gezien had, maar het is stevig genoeg. Achteraf gezien: Altijd constructietekeningen/berekeningen laten maken (ook bij vergunningsvrij bouwen) en een bouwopzichter inhuren, die de bouw kan stilleggen als het niet goed gaat. De constructie, ook na het herstel laat te wensen over en had echt veel beter gekund, maar ze namen het gelukkig wel serieus. Ik was niet bang dat ze hun verantwoordelijkheid niet zouden nemen, dus vandaar dat ik ze nog steeds soort van zou kunnen aanbevelen...

Vertrouwen, deskundigheid en servicegericht

Het uitbrengen van een offerte gaat zeer snel en goed gespecificeerd. Goed advies tijdens het opmeten wat de mogelijkheden zijn. Wil je nadien toch nog aanpassingen, is één telefoontje voldoende en heb je de nieuwe aanbieding direct in je mail. Bij ons was het aanvragen van een gemeentelijke vergunning noodzakelijk en ook dit werd prima verzorgd en uitgevoerd door Wiko Dakkapellen. Het plaatsen van de dakkapel gaat zeer snel en deskundig door vriendelijke en service gerichte medewerkers. Alles wordt goed voorbereid en wordt na plaatsing op het dak prima afgewerkt. Ook krijg je goed advies om het binnen verder af te werken. Wanneer het plaatsen gereed is wordt alles snel opgeruimd en afgevoerd. We krijgen erg veel positieve reacties. Zeker een bedrijf om aan te bevelen!!