Vlekkeloos! Erg blij mee!

Goede service. Op tijd 's morgens aanwezig, vriendelijke heren. Huis verder netjes achter gelaten. Duidelijke instructie over afwerking die wij zelf wilden doen. Goede afterservice: Hor bleek niet de juiste maat, netjes binnen afzienbare tijd nageleverd. Fijn ook vooraf bericht met de voorbereiding voor jezelf (afdekken etc.) Kortom: Vlekkeloos! Elke dag plezier van!

Zeer tevreden.

Leuk team wat de dakkapel heeft geplaatst. Alles in goed overleg. Duidelijke offerte. Super strakke dakkapel. Betalen na het plaatsen. Geen rotzooi na het plaatsen. Ze hebben alle afval netjes meegenomen. Top bedrijf.

Prettig contact, professionele plaatsing.

Na een goede offerte te hebben ontvangen voor de plaatsing van een dakkapel en een dakraam, de plaatsing in opdracht bij Wiko gegeven. De heren hebben goed werk geleverd (en zelfs nog wat extra's gedaan, zoals een paar kapotte pannen rondom de dakkapel / dakraam vervangen) en ook de nazorg ten aanzien van een afleverpunt is direct opgelost. Goed advies gekregen over het onderhoud. Vrienden die overwegen een dakkapel te laten plaatsen ook op Wiko geattendeerd gezien onze goede ervaringen tav prijs en kwaliteit. Belangrijk is vooraf voor jezelf wel duidelijk de specs op papier te hebben staan. Achteraf bleek er meer mogelijk te zijn dan we verwacht hadden, zoals een slot op de raamboompjes en een ventilatiesleuf op het dakraam. Van elke keer verbouwen leer je weer.

Alles is prima verlopen, levering was ook bijzonder snel . Denken goed mee en zijn zeer vriendelijk.

• Snelheid/ levertijd
  • Eventuele verbeterpunten: Naar onze mening kan de kwaliteit van de rolluiken wel wat beter, deze sluiten niet altijd even goed. Op andere kamers hebben we ook rolluiken maar deze gaan echt veel beter dicht en laten ook minder licht door. En als men de balken plaatsen waar het dakkapel op komt te staan mogen de schroeven wel wat netter en verder erin geschroefd worden. Nu steken deze uit en wordt het afwerken er niet mooier van.

We zijn erg positief over de gehele samenwerking met Wiko tijdens onze verbouwing. Vooral het meedenken over en het verbeteren van diverse punten vonden wij erg prettig.

• Snelheid/ levertijd
  • Eventuele verbeterpunten: Tot op heden geen verbeterpunten te bedenken.

Dakkapel keurig geplaatst. De nazorg is ook goed en volgens belofte gedaan.

• Snelheid/ levertijd
  • Eventuele verbeterpunten: De levertijd is best wel stevig. (maar dat is overal zo). en het werd niet opgeschoven of door het wat mindere weer uitgesteld. Gelijktijdige plaatsing van een kozijn was OK maar had bouwkundig wat subtieler gekund

Wij zijn erg blij met onze dakkapel en de fantastische service die Wiko heeft geleverd!

• Eventuele verbeterpunten: -

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Mooie dakkapel, alles geleverd zoals afgesproken. Goede service zowel via mail als telefonisch. Geheel ontzorgd bij aanvragen vergunning, heel fijn.

• Snelheid/ levertijd
  • Eventuele verbeterpunten: Afwerking binnen was wat minder dan we dachten. Veel schroefgaten in plafond dakkapel en aansluiting op dak was slordig. Hebben we zelf wel opgelost, maar kan dus wel beter.

Na aanleiding mijn verhaal hier voor , heeft Niels van wiko dakkapellen mij nog weer gebelt ,en hebben wij hier nog even over gepraat , met een goede afsluiting ! Kwaliteit van het dakkapel is zeker 100%

• Eventuele verbeterpunten: Goed overleg is het halve werk

Betrouwbaar bedrijf met een snelle levering. Vriendelijk personeel met vakkennis. Snel geplaatst.

• Snelheid/ levertijd
  • Eventuele verbeterpunten: Er moest een paneel vervangen worden omdat deze gespiegeld moest zijn in plaats van parallel. Dit is wel snel opgelost

2 sterren: slechter dan verwacht

Met een kettingzaag door het dak. Lompe boeren

• Eventuele verbeterpunten: Veel verbeterpunten

Zeer plezierig bedrijf, zowel de adviseur dan wel de monteurs en niet te vergeten de ondersteunde kracht, met name Anja. Afspraak komt men prompt na. Geen wijziging is te veel moeite. Bovenal een mooie dakkapel op ons dak. Wij zijn zeer tevreden.

• Snelheid/ levertijd
  • Eventuele verbeterpunten: Géén.

Wiko heeft bij ons een supermooi dakkapel en dakramen geplaatst. We zijn er ontzettend blij mee. Wiko komt alle afspraken goed na en leveren een supermooi en goed product. dus Wiko BEDANKT.

• Snelheid/ levertijd
  • Eventuele verbeterpunten: zou het niet weten.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Zie verbetering punten

• Snelheid/ levertijd
  • Eventuele verbeterpunten: Ik ben wel tevreden over het dakkapel !het personeel kan iets verbeteren Vind het alleen onbeleefd hoe ze tekeer gaan schreeuwen op het dak met namen zo vroeg in de ochtend ! En er was veel negatief nieuws over collega,s ,En een beetje onbeleefd gedrag om dat het zo warm was die dag zo met vieze kleren vol gas de woonkamer in stappen ! Was niet beleefd of op een normale manier ! En de wijze van plannen en organiseren kan wel wat verbeteren !

Wij hebben een dubbele nokverhoging met dakrenovatie incl. verwijderen van de schoorstenen laten uitvoeren. Allereerst een prettige vertegenwoordiger (Frank) die denkt in oplossingen, evenals de vakmannen (allen die hier gewerkt hebben..!) die de werkzaamheden uitgevoerd hebben..!!

• Snelheid/ levertijd
  • Eventuele verbeterpunten: Geen..!!

Vriendelijke en vakkundige vakmensen, die met zo weinig mogelijk overlast de oude dakkapel demonteerden en de nieuwe in 1 dag plaatsten. Advies om maatregelen te nemen om evt schade aan vloerbedekking te voorkomen zeer zinvol.

• Eventuele verbeterpunten: geen

Wij zijn zeer tevreden over onze geplaatste nokverhoging en vaste trap naar zolder ....binnen 1 dag op het dak en we hebben een zee van ruimte er bij! De jongens hebben super hard en goed gewerkt ! Dikke klasse

• Eventuele verbeterpunten: nvt

Top bedrijf met top producten. Frank Visscher heeft me met diverse adviezen en service geholpen, ook de monteurs heerlijk volk. Precies wat je als klant nodig hebt. Een aanrader!!

• Snelheid/ levertijd
  • Eventuele verbeterpunten: Verbeterpunten zijn er in mijn ogen niet, ga zo door!

• Kwaliteit N.v.t.
  • Eventuele verbeterpunten: Geen

Mooie dakkapel van goede kwaliteit, 1 een dag geplaatst door een fijn team. Goede prijs.

• Snelheid/ levertijd
  • Eventuele verbeterpunten: Zou ik zo niet weten.

Eindresultaat is TOP! Vakmensen, zowel op kantoor als op het dak. Dank!

• Eventuele verbeterpunten: Geen

Niels is erg vriendelijk, denkt mee, komt langs wanneer gevraagd en hebben diverse malen de tekening aangepastbzonder problemen.

• Eventuele verbeterpunten: Nvt

Goede service, goede kwaliteit Fijn dat de kraan ook onze bouwmaterialen heeft getild in en uit de woning.

• Snelheid/ levertijd
  • Eventuele verbeterpunten: Goed doornemen van alle opties zoals spotjes en muziekbox

prima werk geleverd en goede vakmensen. Goede prijs/werkverhouding

• Eventuele verbeterpunten: geen

In mei 2017 heeft Wiko bij ons een grote dakkapel geplaatst. Wiko denkt goed mee met je wensen en komt met een passend, duidelijk en betrouwbaar voorstel. De dakkapel wordt in minder dan een dag geplaatst door vlotte en leuke werklui, bij ons 4 man sterk, die er verstand van hebben. Afwerking binnenkant moet je nog wel zelf (laten) doen.

• Snelheid/ levertijd
  • Eventuele verbeterpunten: Geen.

Over Wiko Dakkapellen

Filter op Taal