Mooie dakkapel met hoge afwerking, prima begeleiding vanaf start tot het installatie.

Via vrienden in aanraking gekomen met Wiko. Wij zijn vanaf het begin goed begeleid met alle keuzes, er werd meegedacht om zo onze wensen uit te laten komen. De installatie van dakkapel verliep voorspoedig, personeel werkte vakkundig. Wij zijn tevreden met het eindresultaat. Alleen hadden wij verwacht dat het elektronisch rolluik zou worden aangesloten. Er zijn kleine stukjes bouwafval blijven liggen op dak, deze vervolgens in de dakgoot belandt.

Goed bedrijf ,

Goeie samenwerking met Wiko Dakkapellen. Aannemingsbedrijf Rozende. ZUTPHEN

Eerlijk gezegd : Niets te klagen.

Mischien nu nog te kort om er een oordeel over te vellen, dus ik hoop er later op terug te kunnen komen. Zoals het nu is, lijkt het prima werk. Ziet er ook mooi uit. Veel positieve reacties gehad. Hier waren, naar mijn idee, ervaren werknemers aan het werk. In een relatief korte tijd alles van het begin tot einde dik voor mekaar.

Beter kan niet!

Vanaf het eerste telefoontje tot aan de laatste schroef bij de montage was alles super geregeld. We hebben tijdens de levertijd nog dingen kunnen wijzigen (dankjewel Niels) en bij de montage is ook alles perfect gegaan. Aan het einde alles keurig opgeruimd en tot nu toe alleen nog maar complimenten gekregen.

Goede service en goede kwaliteit

Na een gesprek op locatie keurig de offerte binnen gekregen voor een scherpe prijs. Na meerdere veranderingen van onze kant steeds weer een ge-update offerte mogen ontvangen. Reageren snel. Helaas wel vertraging gehad met het plaatsen ivm verkeerde kleur kozijnen geleverd door de fabriek. Wiko was meedenkend en gaf gehoor aan onze wensen. Het plaatsen op de montage dag ging super snel. Het personeel was vriendelijk en lieten alles schoon achter. Al met al een super bedrijf om zaken mee te doen. Wij zijn super blij met het resultaat

Topteam!

Snelle, eerlijke en betrouwbare club voor elk type dakkapel. Als ik meer daken had gehad, had ik nog een dakkapel gekocht. Zó tevreden ben ik. Nogmaals dank!!!

Alles prima geregeld

Eerst een prettig gesprek aan huis, waarbij alles doorgenomen wordt. Daarna snel via de mail een offerte. Wiko heeft ook de vergunning bij de gemeente geregeld en toen er aanpassingen gedaan moesten worden hebben ze dit naar tevredenheid gedaan. De eenzijdige nokverhoging en (grote) dakkapel zijn naar wens gemaakt en gezet. We zijn blij met het resultaat!

Vanaf het begin tot eind en daarna een uitstekende service!

Wiko heeft bij ons 2 dakkapellen geplaatst en dit hebben ze super gedaan. Goed meegedacht met ons toen de adviseur (Frank) bij ons kwam. De monteurs die ze kwamen plaatsen waren goede vakmensen en ook die dachten mee met eventuele mooiere oplossingen en waren erg behulpzaam. Ook na het plaasten kan je altijd terecht voor vragen en hulp. Service is top !! Wij zouden Wiko aanraden bij iedereen die een mooie en vooral goede dakkapel wilt.

Service is top, ook na jaren!

In 2014 dakkapel laten plaatsen door Wiko. Door een vastgevroren rolluik wat onhandig los te maken zat hij klem. Ook was een strip kapot. Hoewel de garantie al is verlopen, heeft WIKO ons snel en kosteloos geholpen. Kortom perfecte service van een keurig bedrijf!

Fantastisch resultaat van A tot Z

Gisteren hebben wij ons dakkapel mogen ontvangen. Na een persoonlijk gesprek bij ons thuis, inclusief een transparante berekening van de totaalprijs zijn we akkoord gegaan om het dakkapel voor ons te gaan bouwen. Na slechts 3 maanden was het al tijd om het dakkapel te plaatsen en wat ongelofelijk netjes en snel. - Op tijd - Vriendelijk, leuke uitleg - Netjes in huis incl bezemen - Puin via het dak netjes weg - En na 4 uurtjes was iedereen weg En nu genieten we van ons heerlijke dakraam. Je ziet vaak louche praktijken op tv, waardoor een zoektocht soms spannend lijkt.. maar ga je in zee met Wiko, dan kies je voor volledige transparantie, zekerheid en vakkundig werk. Bedankt! En we bevelen jullie bij iedereen aan.

Reaparatie dakkapel

Door stormachtig weer is er eind januari schade ontstaan aan de screen van onze dakkapel. Wij hebben deze schade gemeld bij de leverancier van onze dakkapel. WIKO dakkapellen uit Enschede. Frank Visscher van WIKO kwam dit voor ons aan huis repareren. Dit bleek mogelijk. De screen bleek weer in de geleiderail te kunnen worden geplaatst en Frank besloot ons hiervoor geen factuur te sturen, maar het als service te beschouwen. Geweldig klantenservice WIKO! Bedankt Frank!

Alles waar je op hoopt wordt realiteit

Vanaf het eerste contact tot het afwikkelen, een zeer goede ervaring gehad met Wiko. Ze denken mee, reageren altijd snel en adequaat. Alles wat ze je toezeggen maken ze waar. Echt een aanrader voor iedereen! De dakkapel is kwalitatief ook zeer goed. Een dikke 10+ van mij!

Gewoon top

Vanaf de start tot het eind een zeer goede service. Helder meedenken, en goede adviezen. Snelle afwerken, zonder losse eindjes. Gewoon top

Topbedrijf

Na meerdere offertes te hebben aangevraagd voor de plaatsing van een dakkapel hebben wij gekozen voor een dakkapel van Wiko. Enerzijds omdat deze mooi aansluit bij de andere dakkapellen in onze straat, maar ook doordat ze prijs technisch met de beste offerte kwamen. Er is veel mogelijk bij het samenstellen van je dakkapel, en er werd goed meegedacht door Niels. De plaatsing van de dakkapel was zo gepiept doordat de medewerkers vakkundig en professioneel te werk gaan. Naderhand wordt alles netjes opgeruimd en denken ze mee hoe je het beste het één en ander af kunt werken. Helaas was er een kleine beschadiging aan het kozijn, maar dit is erg netjes, snel en zonder getouwtrek opgelost. Bedankt Wiko!

Top gasten en zeer goede service

Na het plaatsen van de dakkapellen waren er wat probleempjes ontstaan door wat achteraf bleek ouderdom en de staat van het dak op een paar punten. Deze hebben de mensen van Wiko dakkapellen zonder morren en met een snelle service kunnen vinden en herstellen. De mannen zijn vriendelijk, werken hard en weten waar ze mee bezig zijn. En ze doen ook nog dat extra stapje dat nodig is om boven gemiddeld te presteren op de klus. Dank je wel!!!

Specialistische in advies en plaatsen

Patrick dacht met ons mee en nam als enige dakkapel adviseur het uiterlijk van onze woning mee in zijn advies. Hij adviseerde, drong niet aan en was niet bezig om ons het duurste te slijten. Daardoor zat het qua gevoel al snel goed. Jos en Jeffrey hebben ons door de productie ruimte "geloodst" en buiten alle dakkapellen laten zien en uitgelegd hoe het allemaal werkt en gaat. Ook hoe ze met onze kinderen omgingen, super en heel geduldig. Bij plaatsen ook weer Jeffrey en Jos hier gehad. Het zijn echte vakmannen, ze hebben alles super netjes afgewerkt en gedaan en waren binnen een dag klaar.

Helemaal top!

Na meerdere offertes te hebben aangevraagd voor de plaatsing van onze dakkapel hebben wij gekozen voor een Wiko dakkapel. Ondanks dat het niet de voordeligste was weegt dit niet op tegen de manier hoe wij zijn geholpen. Allereerst erg netjes geholpen en geadviseerd in de showroom in Enschede, en vervolgens tot en met de plaatsing goed geïnformeerd. Bij plaatsing erg prettige monteurs gehad die goede kwaliteit werk leveren. Aanrader!

Goed zaken mee doen.

Prima bedrijf alles netjes geregeld van begin tot het eind.

Goede ervaring

Hallo recent hebben jullie een dakkapel geplaatst door mij aan de Hazendijk 38 te Enschede. Vooraf alles opgemeten samen met Patrick Brinkman een bezoek gebracht aan de werkplaats en een offerte gekregen en een datum afgesproken van plaatsing. Op de dag de oude eraf gehaald en de nieuwe geplaatst met een aantal prettige medewerkers . In een dag geplaatst en afgewerkt perfect

Snelle en vakkundige plaatsing van de dakkapel in 1 dag

Goede begeleiding vooraf bij het uitzoeken van de vervangende dakkapel. Goed ingemeten en op de plaatsingsdag liep ook alles geheel volgens planning. Vakkundige mensen, goede kraanmachinist, alles keurig achtergelaten voor de afbouw. Ook voor de afbouw een prima team aanbevolen.

Van prettig verlopen proces van het eerste contact tot oplevering met prima resultaat.

Er werd goed geluisterd naar onze wensen en de adviezen waren praktisch.. De offerte was snel gemaakt. De uitvoering verliep op een prettige manier en er werden nog wat nuttige tips gegeven voor het aftimmeren. Al met al kijken we zeer tevreden terug op deze levering. Bedankt Wiko Dakkapellen!

Strakke dakkapel.

Extra ruimte op zolder in 1 dag! Dakkapel is geleverd volgens afspraak en in 1 dag gemonteerd. Afwerking buiten ziet er strak uit. Wel nog wat passen en meten, omdat de dakkapel bijna tegen de afvoer van de cv ketel kwam. Misschien iets te royaal ingemeten? Prima montage medewerkers waarmee overleg goed mogelijk was. Alleen een lompe kraanmachinist, hier kon Wiko overigens niets aan doen. Totaal gezien een goede ervaring. Over de levensduur van het product valt nu nog niets te zeggen.

Professionele medewerkers

Het dakkapel is netjes gemonteerd en de zolder is zonder afval en restmateriaal achtergelaten. Er wordt een big bag geleverd voor de afval en is met de kraan verwijderd. Ook montage materialen kunnen met de kraan naar boven, geen geloop met gipsplaten e.d over de trap.

De nazorg is TOP bij Wiko.

Nazorg top!!!

Prachtige dakkapel en zeer klantvriendelijke nazorg

Enkele maanden nadat de dakkapel (waar we heel blij mee zijn) geplaatst was en we nog aan het wachten waren op de zonwering had ik even een deken half over het raam gehangen om de zon tegen te houden, met een thermische breuk in de ruit tot gevolg. Stom! Van de lokale glaszetter geen reactie gekregen dus neem ik contact op Wiko. Even later zit er een nieuwe ruit in en beschouwt Wiko dit als onderdeel van de garantie. Daar word je blij van!