De ervaring met het plaatsen van dakkapellen spatte eraf.

In de vroege ochtend van 11-12-2019 kwam er een eind aan de lange voorbereidingstijd om dakkapellen met nokverhoging op mijn dak te laten plaatsen door Wiko. De gemeente Veenendaal had eerder de nodige bedenkingen over de ingeleverde plannen. Geduldig werd er door Wiko op gereageerd en tekeningen werden aangepast. Het wachten op groen licht duurde tussen januari en november 2019. Op 11-12-2019 werden de dakkapellen geplaatst door een team van 5 ervaren timmermannen van Wiko en een ingehuurde kraan met machinist. Een paar dagen na plaatsing werden er nog 2 vergeten artikelen gebracht en vast getimmerd. Er is op zolder een prachtige lichte ruimte ontstaan, die ik nu zelf aan het afwerken ben. Bravo Wiko

Dakkapel geleverd en geplaatst zoals afgesproken, de bestelde horren waren niet meegekomen maar werden zeer snel nageleverd, de dakkapel was boven verwachting, alles voelt degelijk aan en werkt prima

Geweldige mooie en degelijke dakkapel

Zeer goed overleg vooraf met de persoon die het ingemeten heeft,afspraak is afspraak. Uitgevoerd volgens een scherpe offerte. Goede en vriendelijke vakmensen die de dakkapel snel en supergoed geplaatst hebben, ramen en rolluiken goed afgesteld,werken prima. Afval netjes afgevoerd,schone plek achtergelaten. Wij zijn heel blij met onze nieuwe ruimte die er ontstaan is

Zeer solide

Degelijk en vakkennis genoeg Prachtig eindresultaat zeer blij mee

Fantastisch bedrijf!

WIKO dakkapellen krijgt van ons een dikke pluim! Na een flinke lekkage zijn er door hun nieuwe kozijnen geplaatst en is hiermee de lekkage fantastisch opgelost. Goeie service, vriendelijk personeel. WIKO (met name Frank Visser) bedankt!!! Familie Oude Vrielink, Harbrinkhoek.

Ondanks verlopen garantie termijn prima geholpen zonder kosten

In verband met een lekkage bij de goot van de dakkapel en vollopen door blad en zand zijn er herstel werkzaamheden uitgevoerd.

Mooie kapel, vlot geplaatst

Goed contact met Wiko zelf, kapel ziet er keurig uit en is vlot geplaatst. Vakmanschap! Enige punt om te overdenken is het feit dat de medewerkers zelf geen zeil bij zich hebben voor als het gaat regenen, er was de dag van plaatsing een lichte dreiging, dus ik ben zelf een zeil gaan halen. Is niet nodig geweest. Maar toch als advies dat de medewerkers dit zelf bij zich hebben.

Super oog voor details

Geweldige ervaring, van de eerste kennismaking tot en met de plaatsing ging geheel volgens afspraak.

prachtig werk

wij hebben vandaag een dakkappel laten plaatsen door wiko, waren hele nette aardige werklui waren stipt op tijd en hebben voortreffelijk werk geleverd echt een aanrader. wiko bedankt. fam de jong.

Goede service, snel geplaatst!

goede organisatie. heldere afspraken en betrouwbaar. Plaatsing ging snel en vlot door vakkundig (en gezellig) personeel.

Uitstekende service, goede montage en vriendelijk personeel

Het personeel was op tijd aanwezig, zodat ze gelijk konden beginnen. Ze namen tijdens de werkzaamheden weinig rustpauzes, zodat lekker opschoot en waren zeer vriendelijk en netjes. Het resultaat is uitstekend (foto's volgen nog)

Top dakkapel

Binnen een ochtend geplaatst. Past super en de laatste puntjes snel verholpen

Mooie dakkapel volgens afspraak geplaatst

Bij ons is de hele zolderverdieping verbouwd. Daar hoorde ook een nieuwe dakkapel bij. Wiko was zo vriendelijk om het puin van een gesloopt muurtje gratis mee te nemen. Daarvoor kreeg ik zelfs een aantal bigbags voor mee. Dat scheelde mij veel gesjouw. De vergunning die nodig was is ook door Wiko verzorgd: dus een dakkapel van A tot Z.

Topclub

In alle hectiek en werkdruk worden er wel eens wat fouten gemaakt, dat is uiteraard niet erg, waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Wat dan van belang is: Hoe worden zaken dan opgelost? De mannen van Wiko hebben de kleine foutjes bij ons meer dan goed hersteld, communicatie was zeer goed, en met het uiteindelijke resultaat zijn wij zeer tevreden. Kortom een bedrijf wat afspraken nakomt, prettig communiceert en kwaliteit levert!

Kwalitatief goede dakkapel

Door snelle montage heel veel onnodige beschadigingen aan het huis. Uiteindelijk is aan de buitenkant alles wat scheef was netter gemaakt. Maar als u zuinig op uw huis bent raad ik deze dakkapellen bouwer niet aan.

Degelijk werk, netjes afspraken nakomen

We zijn erg content met de geleverde dakkapel. Strak en degelijk werk!

Zeer goede service

Eind mei een dakkappel laten plaatsen waar we zeer tevreden over zijn. Het is mooi afgewerkt en, de mannen die bij ons aan het werk zijn geweest waren heel gezellig en vriendelijk ! Zeker een aanrader !

We zijn ontzettend blij met onze dakkapel! Wiko dacht echt met ons mee. Ontzettend blij met het resultaat.

Snel en professioneel wij zijn zeer tevreden

Alles is gegaan zoals afgesproken, ons dakkapel werd snel en netjes geplaatst !!

Vlekkeloos! Erg blij mee!

Goede service. Op tijd 's morgens aanwezig, vriendelijke heren. Huis verder netjes achter gelaten. Duidelijke instructie over afwerking die wij zelf wilden doen. Goede afterservice: Hor bleek niet de juiste maat, netjes binnen afzienbare tijd nageleverd. Fijn ook vooraf bericht met de voorbereiding voor jezelf (afdekken etc.) Kortom: Vlekkeloos! Elke dag plezier van!

Zeer tevreden.

Leuk team wat de dakkapel heeft geplaatst. Alles in goed overleg. Duidelijke offerte. Super strakke dakkapel. Betalen na het plaatsen. Geen rotzooi na het plaatsen. Ze hebben alle afval netjes meegenomen. Top bedrijf.

Prettig contact, professionele plaatsing.

Na een goede offerte te hebben ontvangen voor de plaatsing van een dakkapel en een dakraam, de plaatsing in opdracht bij Wiko gegeven. De heren hebben goed werk geleverd (en zelfs nog wat extra's gedaan, zoals een paar kapotte pannen rondom de dakkapel / dakraam vervangen) en ook de nazorg ten aanzien van een afleverpunt is direct opgelost. Goed advies gekregen over het onderhoud. Vrienden die overwegen een dakkapel te laten plaatsen ook op Wiko geattendeerd gezien onze goede ervaringen tav prijs en kwaliteit. Belangrijk is vooraf voor jezelf wel duidelijk de specs op papier te hebben staan. Achteraf bleek er meer mogelijk te zijn dan we verwacht hadden, zoals een slot op de raamboompjes en een ventilatiesleuf op het dakraam. Van elke keer verbouwen leer je weer.

Alles is prima verlopen, levering was ook bijzonder snel . Denken goed mee en zijn zeer vriendelijk.

• Snelheid/ levertijd
  • Eventuele verbeterpunten: Naar onze mening kan de kwaliteit van de rolluiken wel wat beter, deze sluiten niet altijd even goed. Op andere kamers hebben we ook rolluiken maar deze gaan echt veel beter dicht en laten ook minder licht door. En als men de balken plaatsen waar het dakkapel op komt te staan mogen de schroeven wel wat netter en verder erin geschroefd worden. Nu steken deze uit en wordt het afwerken er niet mooier van.

We zijn erg positief over de gehele samenwerking met Wiko tijdens onze verbouwing. Vooral het meedenken over en het verbeteren van diverse punten vonden wij erg prettig.

• Snelheid/ levertijd
  • Eventuele verbeterpunten: Tot op heden geen verbeterpunten te bedenken.

Dakkapel keurig geplaatst. De nazorg is ook goed en volgens belofte gedaan.

• Snelheid/ levertijd
  • Eventuele verbeterpunten: De levertijd is best wel stevig. (maar dat is overal zo). en het werd niet opgeschoven of door het wat mindere weer uitgesteld. Gelijktijdige plaatsing van een kozijn was OK maar had bouwkundig wat subtieler gekund