Zeer goede service

Goede prijs, en vriendelijk en vakkundig personeel. Na het plaatsen van zonnepanelen (andere installateur) rondom de dakkapel was er lekkage ontstaan. Hoewel het vrij voor de hand liggend was dat dit geen fout van Wiko was, maar de zonnepaneel installateur, heeft Wiko toch diezelfde dag nog iemand langs gestuurd om het te bekijken. Zeer goede service.

Mooie dakkapel, top service en goed vakwerk

Dik tevreden met de geplaatste dakkapel. Ook de collega’s die deze hebben geplaatst hebben goed en netjes werk geleverd. De collega’s zijn vriendelijk en hebben mij netjes te woord gestaan. Een grap en een op zn tijd vind ik alleen maar leuk. Bij deze alsnog mijn dank aan de collega’s die het werk hebben geleverd (Jeffrey, Jos en nog een aardige collega waarvan ik de naam niet meer weet, sorry…)

Goede service, mooie dakkapel op onconventioneel dak

Nadat meerdere parijen onze aanvraag hadden afgewezen wegens een niet standaard dak, kregen we vanuit Wiko dakkapellen al snel een goede offerte. Alle medewerkers die bij ons thuis zijn geweest waren super vriendelijk en professioneel. De plaatsing werd nog uitgesteld wegens slecht weer, maar ook dat werd goed opegelost. De medewerkers namen mij goed mee in het proces, de voortgang en gaven nog verdere tips voor afwerking. We zijn heel blij met onze dakkapel en zou Wiko zeker aanbevelen voor een mooi resultaat.

Super service voor een klein onderdeel voor kiepraam dakkapel

Bij diverse bedrijven aangeklopt voor reparatie van het kiepraam van een dakkapel. Het kiepraam kon niet meer geheel geopend worden, wat bleek te liggen aan een klein onderdeel wat afgebroken was. Wiko heeft alles uit de kast gehaald om het onderdeel te kunnen vinden en vervolgens is het kiepraam gerepareerd. Dit is volledig gratis gedaan. Wij zijn geholpen door Frank Visscher en vanaf het eerste contact is dit een man die service hoog in het vaandel heeft, maar ook een duidelijke en fijne manier van communiceren heeft. Chapeau Frank en Wiko Dakkapellen voor deze geweldige service!!!!!

We hebben door Wiko 2 dakkapellen laten plaatsen over de volledige breedte van het huis. Helaas bij het opleveren kwam de ontdekking dat het blindpaneel niet op de plaats zit zoals die gewenst is, bij 1 van de 2 dakkapellen, om correct uit te kunnen komen met de verdere afwerking. Wiko heeft verschillende opties bekeken om het probleem op te lossen en zijn we gezamenlijk tot een uitstekend oplossing gekomen. Wiko is aan te raden wanneer u op zoekt bent naar een dakkapel en mocht er onverhoop iets mis gaan staan ze voor je klaar tot het is opgelost. ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Na wat tegenvallers een prachtig resultaat

Wij hadden een grote dakkapel met flink wat afwijkende opties besteld. In het traject zijn hier helaas wat zaken fout gegaan door de interne communicatie bij Wiko. Na toch wat frustratie heeft Wiko alle problemen keurige opgelost. De kwaliteit en afwerking van deze dakkapel zijn overduidelijk beter dan deze van de concurrenten dus wij zijn erg blij dat we voor Wiko hebben gekozen!

Gewoon Top!!!

Het vervangen van 2 rolluikbanden,monteur heeft alles netjes vervangen en belde netjes voor z'n komst even dat hij onderweg was . Gewoon goede en nette service ook na 15jaar na het plaatsen van het dakkapel!!

Slechte service

Dakkapel is meer dan twee maanden geleden geplaatst. Raam werkt niet naar behoren. Na heel aantal keer bellen en mailen is het raam nog steeds niet gerepareerd.

Beste Lien, Spijtig te lezen dat jullie niet helemaal tevreden zijn geweest. Wij waren in deze afhankelijk van onze kozijnleverancier zoals ik u direct naar het melden van uw servicepunt heb aangegeven, tegelijkertijd gaf ik u aan dat vanwege de bouwvak de leverancier een bedrijfssluiting had en e.e.a. langer zou duren als te doen gebruikelijk. Inmiddels is het raam gerepareerd en hebben wij deze service melding kunnen sluiten. Wiko wenst jullie veel plezier van jullie dakkapel.

Meer service dan ik op had durven hopen

Er zullen vast meer bedrijven zijn die goede dakkapellen maken, maar de service van Wiko maakt het verschil. De eerste afspraak voor plaatsing kon niet doorgaan (weercode rood) en Wiko heeft kosten nog moeite gespaard om binnen 3 dagen alsnog de kapel te plaatsen. Personeel meer dan vriendelijk en absoluut vakwerk in de afwerking.

Goede service en kwaliteit

Vakkundig geplaatst en een mooi eindresultaat. Contact en service was goed en prettig.

Mooie dakkapel goede service

Alles is prima verlopen en de communicatie met het bedrijf is uitstekend. Ook de nazorg is goed geregeld.

Goed geholpen, zeer professioneel

Wij hadden lekkage bij de dakkappel. Wiko heeft de oorzaak opgespoord en gerepareerd. Ze hebben het probleem goed uitgelegd voordat ze de reparatie uit gingen voeren. Telefoonisch zijn ze ook goed te bereiken.

Goede communicatie en gigantisch goed vakmanschap

Vanaf offerte tot plaatsing enorm goede communicatie. Vandaag door Frank Ivo en Jeroen een mooi dakkapel geplaatst en de bekleding van het huidige dakkapel vervangen zodat het een mooi geheel is! Wat een staaltje vakmanschap hebben de heren neer gezet! Toppers bedankt!

Professioneel vriendelijk netjes en vakmanschap

Wij hebben een klassieke dakkapel bij Wiko gekocht en laten plaatsen. Het was voor ons vanaf het begin tot het eind een erg prettige ervaring. Leveren kwaliteit, leven en denken met je mee. En als er iets niet goed gaat, doen ze er alles aan om het in orde te maken en dat alles voor een tevreden klant en een mooi eind product. Mensen met passie voor hun vak.

Als alle bedrijven zouden presteren zoals Wiko: top!

Vanaf offertestadium tot plaatsing werd alles adequaat opgepakt, altijd goed bereikbaar, altijd reactie op mail etc. Tweemaal inmeten en offerte meermalen aangepast i.v.m. juiste positionering blind tussenpaneel voor bestaand tussenwandje: geen probleem. Verplaatsing eerste plaatsingsdatum naar nieuwe afspraak werd tijdig aangekondigd. Plaatsing dakkapel was in iets meer dan een halve dag geregeld. En de nalevering van de juiste horren was snel geregeld. Goed product voor een redelijke prijs. Kortom: vakwerk.

Goede dakkapel met goede service

Fijn contact, zorgvuldig in de communicatie, goede kwaliteit voor een dergelijke prijs. Plaatsen was in minder dan een dag.

1 woord: Top!

Van offertestadium tot aankoop, inmeten en plaatsen vakkundig en professioneel geholpen. Dit was een top ervaring. Ook tegenvallers snel en adequaat opgelost. Nalevering van ontbrekende horren en schakelaars voor de rolluiken goed geregeld. Komen afspraken na. Dit is hoe je je bedrijf op de kaart zet.

We hebben een dakkapel laten plaatsen.Het contact met Wiko verloopt goed.Ze denken goed mee met de klant.De prijs was ook perfect.We zijn zeer tevreden met ons dakkapel.

Zeer servicegericht!

In 2016 is bij ons een mooi groot dakkapel geplaatst. Dit jaar ging ineens het rolluik kapot. Er bleek een onderdeel nodig. Wiko gaf aan zo snel mogelijk een monteur te sturen met het juiste onderdeel. Deze stond een paar dagen later aan de deur. Men besloot het onderdeel als verlengde garantie (ondanks dat het rolluik al een tijdje uit de garantie was) te leveren. Al met al zeer positief! Service/klantgericht en snel handelen. Van ons een dikke 10!

Top bedrijf, zeer tevreden

Het contact met WIKO was suoer. Vanaf het eerste contact tot de aflevering / plaatsing van de dakkapel verliep erg prettig. Geduld met onze - vele - vragen en ook op tijd werden wij geinformeers dat door aanleverings problemen de plaatsing een paar weken later zou plaats vinden. Kortom, wij zijn zeer tevreden met onze super dakkapel.

Zelden zo'n fijn contact gehad. Daarnaast topresultaat nokverhoging

Van begin tot eind goed contact, meedenkend, goed bereikbaar, betrouwbaar. Ook vergunningtraject en het meedenken met zonnenpanelenplaatsing, heel fijn. Plaatsing van een 5 meter brede nokverhoging duurde nog geen halve dag.