vriendelijk en goed

Ik kreeg op een goede manier antwoord op mijn vragen.

Perfecte dienstverlener

Een partij die een verlengstuk van ons bedrijf is.

Goede ervaring

Alles was duidelijk, ging vlot en verliep soepel.

Prettig en rustige sfeer

Zonder oefenen meteen geslaagd.

Alleen boek gelezen goede uitleg

Dank jullie wel PBNA !!

M

Heel goed

goed service

Ik heb het examen VOL-VCA 2 keer gedaan, ik woon in Nederland al 4 jaar, daarom heb ik het examen moeilijk gevonden. maar uiteindelijk ben ik geslaagd.

Goede service en prettige samenwerking

Goede service, behulpzame medewerkers die meedenken met ons. Zeer prettige samenwerking.

De samenwerking tussen pbna en de HAN verloopt erg soepel. Examens zijn makkelijk te reserveren en de studie boeken worden snel geleverd. De examinatoren van pbna zijn vriendelijk en nooit te laat.

Mijn ervaring met PBNA is goed. Goede toezichthouders. Goed telefonisch contact met PBNA. Vaak een snelle reactie. Ook via e-mail.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

enerzijds zijn examens en service prima, anderzijds is de facturering erg complex: losse, papieren facturen in plaats van verzamelfactuur via email en soms alleen betaaloverzicht in plaats van factuur

Helemaal perfect, echter stond er dat ik mijn digitale pasje na 17:00 kon openen dit werkte niet tot de volgende dag 10:00

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

PBNA is algemeen heel servicegericht. Ik vind het nog steeds niet kunnen dat de VCA nederlandse versie een aantal keer is aangepast en de engelse versie niet. Omdat de huidige engels versie verouderd is moeten we onze engelstalige medewerkers verder helpen door ze automatische proefexamens vouchers te geven zodat ze beter voorbereid zijn. Dit brengt nu extra kosten en ook verwarring (meerdere malen hoor ik terug dat de engelse boek niet overeenkomt met de examen vragen).

snelle afhandeling. ook naar een keer te zijn gezakt

Prima, snelle service.

Enorm blij met de kortingen.

Altijd een correcte en bereidwillige medewerking! Een verbeterpunt: Cursusboeken VCA in de talen Duits, Engels, enz.

Makkelijke website. Inschrijving is snel geregeld. Altijd telefonisch bereikbaar. Zeer tevreden!

2 sterren: slechter dan verwacht

In het studieboek basisveiligheid B-VCA, wordt op het einde een proefexamen aangeboden. Dit proefexamen zou je dan op internet aan kunnen vragen. Er is echter NIET in te komen😠.

Hallo Wout, vervelend dat het jou niet lukt om in te loggen; bij tienduizenden anderen lukt het wel goed. Ik zal je via aparte mail proberen te helpen. Veel succes met de voorbereiding op jouw examen. Groet Frans Hiddink

De VCA-examens worden snel en correct ingeboekt, wij krijgen altijd een snelle terugkoppeling over de examens. Kortom, goede dienstverlening.