Goed, foutje goed opgelost

Prima. Waarschijnlijk volgende bestelling weer.

prettige communicatie

prettige communicatie

vriendelijk

prettige communicatie en orders worden netjes afgehandeld.

goede service, duidelijke afspraken

Wij doen al jaren zaken met Erik Kuiper voor al ons drukwerk en relatiegeschenken. Altijd goed en correct geholpen.

Deskundig

Netjes en deskundig geholpen.

Snel en Adequaat

Snel en Adequaat

Correct

Snelle, correcte afhandeling, prima producten

Goede kwaliteit Komt afspraken na Goede prijs kwaliteit Op tijd geleverd Mooie duidelijke catalogus

snelle communicatie en prima levering

Je krijgt altijd snel en netjes antwoord op je vragen. De levertijd wordt duidelijk aangegeven en de levering zelf is prima.

goed net bedrijf

goed net bedrijf

Vriendelijke service

Door wat miscommunicatie was de levertijd niet naar wens. Overigens ontzettend vriendelijk en attent dat er dan wat lekkers op locatie wordt gebracht!

goede service.

perfecte service en snelle levering.

Perfecte service en communicatie

Zeer tevreden over de bedrijfskleding, komen langs om de verschillende kleding te laten zien zodat je zelf niet weg hoeft. Na een mail met voorbeeld is alles volgens verwachte leverdatum binnen. TOP!

Super goede service

Diverse producten besteld oa werkkleding met geborduurd logo. Van te voren de kleding kunnen passen en het materiaal kunnen bekijken. In goed overleg proefdruk van het logo ontvangen. Nu de werkkleding er is ziet het er super uit!

goede service

directe contacten serieus bedrijf

goede service en vriendelijk personeel

Dit bedrijf heeft een goede werkwijze,en levering ben ik ook nog zeer tevreden over. Daarnaast hebben ze ook nog een goede en leuke vertegenwoordigster langs de weg.(sabrina). Deze geeft je goed advies en is nog gezellig ook. Kortom ik ben zeer tevreden over dit bedrijf.

Goede en snelle service

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Super service!

Wij hebben tasjes besteld met ons logo erop, maar ze moesten binnen een week binnen zijn. Erik heeft alles op alles gezet en heeft het gewoon geregeld. Super service! Snelle levering!

Plezierig, goed en verstand van zaken

Plezierig om mee te werken, gedane afspraken worden nagekomen!

Goede service en vriendelijk personeel.

Ook kleine orders geen probleem. Altijd even vriendelijk.

Goede en snelle levering, prima personeel

Wij doen graag zaken met Erik Kuiper

Goede service en terugkoppeling

Erg goede service, even het ontwerp van bijvoorbeeld de kentekenplaat houder aanpassen is ook nooit een probleem. Waterflessen zijn ook erg mooi geworden! Wij bestellen hier al jaren en zullen dat ook blijven doen.

leuke buitendienst medewerkster

levering / opmaak reclame op sleutelhanger tasjes netjes verzorgd

Over Erik Kuiper relatiegeschenken

Erik Kuiper Relatiegeschenken is al vele jaren actief met de verkoop van promotionele artikelen, drukwerk, bedrijfskleding, promotionele kleding, sportkleding en sportprijzen. Naast kwaliteit, een correcte levering en scherpe prijzen, hechten wij er veel waarde aan om ervoor te zorgen dat uw naam en/of logo op de juiste manier wordt/worden afgebeeld op de door u bestelde producten. Met een gemotiveerd team, bestaande uit 15 personen, wordt de markt in heel Nederland bewerkt. Elke werkdag zijn er 4 verkoopsters onderweg om u te adviseren over het assortiment of om kleding te laten passen. Wenst u bezoek van een verkoopster mail of bel ons dan even voor een afspraak.