Snel, begripvol, meedenkt, prima service, zeg het maar... top bedrijf.!

Top advies top producten

Top advies gehad van de vertegenwoordigster. En vervolg bestelling was snel geregeld. Kwaliteit kleding supergoed wij zijn zeer tevreden

Keurig

Snel en keurig geleverd.

verkeerde levering

duurde lang

snel en correct

bestelling goed aangenomen en correct uitgevoerd

Snelle service goed geregeld

snelle levering, goede service en naar wens aan te passen

Werkt gewoon goed

Nemen i.v.m. concept Autofirst vaker kleding etc af, vlotte levering en fijn contact!

snel en professioneel

Snelle levering en goede service.

Top bedrijf!

Fijn meedenkend bedrijf, goede communicatie en snelle levering. Attente aardige mensen.

prettig zaken gedaan.

Ook al was het soms een heen en weer aan aanpassen, bekijken en aanpassen tot het goed was, het was een prettig contact.

Super service, geweldig geregeld allemaal.

Vlotte levering. Achteraf bleek de functionaliteit van de plaathouder niet helemaal perfect. "klacht" werd direct opgepakt en een paar weken later hadden we een nieuwe levering. Geweldig !!!

Voor het 20 jaar bestaan van ons sportcentrum bestelden wij winkelwagenmunthangers met ons logo. Een persoonlijk kaartje aan elke hanger en we hebben een presentje voor elke klant. Zo gaan we toch een beetje mee tijdens het halen van verantwoorde boodschappen. Super service en kwaliteit. Top! Sportieve groet, Fitness & Fysiotherapie Sjàhto Ernst-Jan & Gerdien

Meedenkend, flexibel, heel vriendelijk personeel

Meedenkend, flexibel, heel vriendelijk personeel

Snelle communicatie en levering

geweldig super kwaliteiten super service!

een bedrijf waar service hoog in het vaandel staat prima producten fijne medewerkers een bedrijf die meedenkt met de klanten een aanrader voor iedereen!!

Mijn ervaring bij jullie is gewoon super,een topbedrijf,bestelling snel kjlaar en ziet er super uit, Graag tot een volgende keer,

Precies zoals verwacht!

Een mooi bedrukte en kwalitatief uitstekende pen! Op tijd geleverd conform verwachting. Prettig zaken doen.

Allround

Alle tijd voor ons, goede uitleg, topadvies!

Met het bedrijf super, alleen de aanstekers zijn matig

Aanstekers zijn snel leeg en de tekst is er snel af (heb ze al teruggegeven aan jullie)

goed en correct

Prima prijs/kwaliteitsverhouding en goede service

Goede prijs/kwaliteitsverhouding en goede service.

alles netjes en op tijd geregeld en geleverd

Fijn bedrijf, alles is goed en netjes geregeld.

Goed, foutje goed opgelost

Prima. Waarschijnlijk volgende bestelling weer.

prettige communicatie

prettige communicatie

Over Erik Kuiper relatiegeschenken

Erik Kuiper Relatiegeschenken is al vele jaren actief met de verkoop van promotionele artikelen, drukwerk, bedrijfskleding, promotionele kleding, sportkleding en sportprijzen. Naast kwaliteit, een correcte levering en scherpe prijzen, hechten wij er veel waarde aan om ervoor te zorgen dat uw naam en/of logo op de juiste manier wordt/worden afgebeeld op de door u bestelde producten. Met een gemotiveerd team, bestaande uit 15 personen, wordt de markt in heel Nederland bewerkt. Elke werkdag zijn er 4 verkoopsters onderweg om u te adviseren over het assortiment of om kleding te laten passen. Wenst u bezoek van een verkoopster mail of bel ons dan even voor een afspraak.