klantentevredenheid staat op 1

al diverse keren dingen besteld, 1 x misgegaan met foutive druk, deden zeker niet moeilijk en is keurig opgelost.

Beetje tegenvaller

Sleutelhangers waren niet volgens (onze ) afspraak Communicatie probleem

Voldoet aan de verwachtingen

Prima service,goede kwaliteit!

Je wordt netjes te woord gestaan, verkopers nemen de tijd en doen hun best. Levering is redelijk snel. Als er iets niet goed is wordt het snel hersteld.

Perfect geholpen, alles vlot geregeld en komen alle afspraken na

Perfect geholpen, alles vlot geregeld en komen alle afspraken na

Fijne samenwerking.

Fijne amenwerking

Topbedrijf!!

probleempjes zéér goed opgelost! Een aanrader voor een ieder die de gewenste producten uit het assortiment van Erik Kuiper wil gaan aanschaffen!

Klant vriendelijk

Snelle service een vertegenwoordigster die haar vaak goed verstaat Duidelijke afspraken ook via telefoon en per mail Kortom klantvriendelijk en levering van goede kwaliteitsproducten

prima uitgevoerd, snelle levering

Prima van offerte tot aflevering

Prima van offerte tot aflevering

uitstekend

correct te woord gestaan, men denkt met ons mee

Snel, begripvol, meedenkt, prima service, zeg het maar... top bedrijf.!

Top advies top producten

Top advies gehad van de vertegenwoordigster. En vervolg bestelling was snel geregeld. Kwaliteit kleding supergoed wij zijn zeer tevreden

Keurig

Snel en keurig geleverd.

verkeerde levering

duurde lang

snel en correct

bestelling goed aangenomen en correct uitgevoerd

Snelle service goed geregeld

snelle levering, goede service en naar wens aan te passen

Werkt gewoon goed

Nemen i.v.m. concept Autofirst vaker kleding etc af, vlotte levering en fijn contact!

snel en professioneel

Snelle levering en goede service.

Top bedrijf!

Fijn meedenkend bedrijf, goede communicatie en snelle levering. Attente aardige mensen.

prettig zaken gedaan.

Ook al was het soms een heen en weer aan aanpassen, bekijken en aanpassen tot het goed was, het was een prettig contact.

Super service, geweldig geregeld allemaal.

Vlotte levering. Achteraf bleek de functionaliteit van de plaathouder niet helemaal perfect. "klacht" werd direct opgepakt en een paar weken later hadden we een nieuwe levering. Geweldig !!!

Voor het 20 jaar bestaan van ons sportcentrum bestelden wij winkelwagenmunthangers met ons logo. Een persoonlijk kaartje aan elke hanger en we hebben een presentje voor elke klant. Zo gaan we toch een beetje mee tijdens het halen van verantwoorde boodschappen. Super service en kwaliteit. Top! Sportieve groet, Fitness & Fysiotherapie Sjàhto Ernst-Jan & Gerdien

Meedenkend, flexibel, heel vriendelijk personeel

Meedenkend, flexibel, heel vriendelijk personeel

Over Erik Kuiper relatiegeschenken

Erik Kuiper Relatiegeschenken is al vele jaren actief met de verkoop van promotionele artikelen, drukwerk, bedrijfskleding, promotionele kleding, sportkleding en sportprijzen. Naast kwaliteit, een correcte levering en scherpe prijzen, hechten wij er veel waarde aan om ervoor te zorgen dat uw naam en/of logo op de juiste manier wordt/worden afgebeeld op de door u bestelde producten. Met een gemotiveerd team, bestaande uit 15 personen, wordt de markt in heel Nederland bewerkt. Elke werkdag zijn er 4 verkoopsters onderweg om u te adviseren over het assortiment of om kleding te laten passen. Wenst u bezoek van een verkoopster mail of bel ons dan even voor een afspraak.