Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Erik Kuiper relatiegeschenken

Erik Kuiper Relatiegeschenken is al vele jaren actief met de verkoop van promotionele artikelen, drukwerk, bedrijfskleding, promotionele kleding, sportkleding en sportprijzen. Naast kwaliteit, een correcte levering en scherpe prijzen, hechten wij er veel waarde aan om ervoor te zorgen dat uw naam en/of logo op de juiste manier wordt/worden afgebeeld op de door u bestelde producten. Met een gemotiveerd team, bestaande uit 15 personen, wordt de markt in heel Nederland bewerkt. Elke werkdag zijn er 4 verkoopsters onderweg om u te adviseren over het assortiment of om kleding te laten passen. Wenst u bezoek van een verkoopster mail of bel ons dan even voor een afspraak.