Vloer is mooi gedaan

Communicatie kan beter

Geweldig. Ik heb weer een nieuwe vloer.

Renovatie is vlot en prima verlopen. Werkzaamheden zijn netjes uitgevoerd. Het resultaat is echt super.

Vakmanschap is meesterschap en dat is te zien aan onze gerenoveerde vloer na oplevering!

Na goed te zijn geadviseerd heeft Baltussen na de opdracht een prachtige prestatie geleverd door onze 22 jaar oude Maple vloer te schuren en met witte loog te bewerken waarna hij in de olie is gezet. Het resultaat is als of er een totaal nieuwe vloer ligt, die weer jaren mee kan! We zijn er blij mee en zeer tevreden!

Betrouwbaar, goede service en kwaliteit

Snel; Vlot en vriendelijk

Na een telefoontje en snelle afspraak waarbij het e.e.a. besproken. Doordat andere klus uitviel; kon op snelle termijn de vloer behandeld worden. De medewerkers zijn allemaal vriendelijk als je een vraag hebt.

Prima en zorgvuldig!

Goed advies bij het uitzoeken van een nieuwe vloer. Fijn dat we stalen mee naar huis konden nemen, we kregen echt de tijd om een goede keuze te maken. Voordat er gelegd werd is er zeker drie keer iemand langs geweest om te meten of de vloer droog genoeg was. De vloer is mooi gelegd, ging allemaal naar wens.

van eerste gesprek tot afronding goed

Vanaf het eerste gesprek het gevoel gekregen dat Baltussen wist wat we wilden hebben, goede begeleiding in het traject van eerste advies tot afronding. Een hele mooie vloer geleverd gekregen. Dik tevreden, we kunnen weer jaren vooruit.

Zeer professioneel gelegd

Wij hebben een vloer gekocht van het merk Bauwerk. Ten eerste is deze vloer van geweldige kwaliteit, je betaalt er wat meer voor, maar de vloer is zo goed bewerkt dat bv de vetspatten bij het kookeiland, met een vochtige doek te verwijderen is. Je ziet er niets van terug! Maar ten tweede: Baltussen legt de vloer geweldig. Wij hebben een visgraat vloer, en er is geen kiertje of oneffenheid te bekennen! Echt top gelegd! Service voor als er iets is, is ook uitstekend.

Fantastisch bedrijf

Wij hadden redelijk laat tijdens onze verbouwing besloten dat we een houten vloer zouden willen. Via een bevriende kennis kregen we de tip om Balthussen te bellen. Nog geen week later waren ze bij ons 200km verder met stalen, twee keer langs geweest en vloer besteld. Precies op tijd kwamen de vakmannen om de vloer te leggen, wat een fijne mensen om in huis te hebben. Iedere dag perfect op tijd en die perfectie zie je ook terug in hun werk! Topkwaliteit

Resultaat beter dan verwacht

Via het internet gevonden. Contact is uitmuntend. Niks is teveel en ze zijn zelfs twee keer langs geweest omdat we twijfelden over de kleur. Offerte was prima en geen verplichtingen of agressieve verkoop. Vakmanschap is zeker op zijn plaats. Tim heeft de vloer als nieuw gemaakt en daar waar nodig zo aangeheeld dat je er niks van ziet. Super Tim! Niks meer dan lof over Baltussen!

Vakmanschap is meesterschap

Baltussen via internet gevonden. De offerte snel geregeld met een mooie prijs. Onze eiken vloer was 20 jaar geleden gelegd en was inmiddels zo geel en lelijk geworden. We kozen een 2K olie van Lobasol; Lekker licht van tint met een fleugje grijs. Wat een verschil. De vakman heeft zijn werk zeer nauwkeurig en gedegen uitgevoerd. 3 schuurgangen van grof naar fijn. Nieuwe plinten erop. De 2e dag het inwassen van de olie. Toen schrokken we eerst van de tint. Maar toen de meubels weer in de woonkamer stonden, was het een schitterend geheel. Op en top vakwerk. Hartelijk dank Baltussen en Erik voor de uitvoering.

Wij waarderen bijzonder de manier van benadering, advies, klantvriendelijkheid en goede en snelle service maar ook keurig werk geleverd dankzij Rene, Daan, en Erik..bedankt mannen!

Redelijk

Hebben onze houten vloer geschuurd en opnieuw wit gelakt. 95% van de vloer zag er goed uit. Op 3 plekken pakte de verf niet volledig. Dit willen ze niet oplossen daar waar ze al het mogelijke gedaan hebben zeggen ze. Uiteraard wel de volledige afgesproken prijs moeten betalen voor een vloer die niet geheel af is. Al met al redelijk afgewerkt op een aantal plekken na.

Goede overleg over hoe wat wie waar

prima werk, keurig afgeleverd

Prima werk, keurig afgeleverd

competente advies en vakkundige uitvoering

Bij de eerste visite werd ons vakkundig advies gegeven hoe de aanwezige houten vloer het best kan behandeld worden. Maten van de kamers werden meteen genomen en per omgaande een vrijblijvend offerte gegeven. Bij opdracht werd heel snel het werk tijdelijk ingeplant en op tijd vakkundig uitgevoerd. We zijn met het resultaat heel tevreden!

Goed en correct te woord gestaan, duidelijke afspraken, snel een afspraak kunnen maken. Prima parketteur, die zijn afspraken nakwam en goed werk leverde.

geniet er elke dag van

Zeer vakkundig en vriendelijk personeel!

De eikenhouten vloer is op een zeer vakkundige en professionele wijze gerenoveerd en ziet er weer als nieuw uit, een duidelijke uitleg gekregen over het onderhoud.

Keurig werk geleverd.

Vriendelijke medewerkers en de vloer ziet er weer uit als nieuw!

Goede en snelle service.

Alle contacten , van het begin tot het eind zijn soepel en goed verlopen. Werk is zeer naar tevredenheid uitgevoerd. Vriendelijke en ter zake kundige vakman die onze vloer heeft gedaan.

correcte omgsng

Afspraken goed nagekomen, plezierige afhandeling, netjes gewerkt. Kortom: volle tevredenheid

Uitstekend resultaat zijn bijzonder tevreden

Netjes en hard gewerkt. De vloer ziet er weer als nieuw uit. We zouden U zeker aanbevelen

Prettige vakkundige mensen, die doen wat ze beloven. De vloer ligt er uitstend bij. Aanrader!!

Super snel geregeld en strak werk afgeleverd

Vriendelijke jongens met de juiste attitude

Over Baltussen Vloeren

Vind de vloer van uw dromen bij Baltussen! Oneindige mogelijkheden in houten vloeren, PVC en gietvloeren!