Super service!

Compleet bed gekocht. Goed advies, ze nemen echt de tijd voor je. Ze hebben enorm veel keuze en kwalitief alleen maar goede spullen. Nadat het bed geleverd was (en uiteraard door hun in elkaar gezet) hebben we 2 maanden lang diverse hoofdkussen uitgeprobeerd tot we wisten welke we wilden kopen. Wat een service! Na jaren eindelijk een echt goed hoofdkussen en een fantastisch bed. Keep up the good work.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Goedemiddag, Hartelijk dank voor deze prachtige review. Uw droomslaapkamer doboj, met prima lattenbodems, en matrassen had u al eerder in beeld. Heel fijn dat het u nu zo goed afgaat. Helaas, konden we u niet van een nieuwe rug voorzien ( grapje ) Maar u heeft er wel alles aan gedaan, om u zo veel mogelijk rust te gunnen. Whe, try to impress with good work.

Prima winkel met goede informatie en service!

Prima!

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: ik had geen rugpijn

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn blij dat u het goede comfort van de Auping Elysium en Elite matras waardeert en ervaart dat u hierdoor beter slaapt.

Super vriendelijk personeel en goed geadviseerd

Super vriendelijke personeel en we waren goed en vakkundig geholpen.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: ik had geen rugpijn

Hartelijk bedankt voor deze mooie waardering. Wat fijn om te lezen dat jullie beter slapen door het comfort van jullie Cinderella boxspring. Wij wensen jullie veel slaap plezier!

Goed geholpen, verwachtingen waar gemaakt.

Vriendelijk geholpen in de winkel. Er werd alle tijd voor ons genomen.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling. We zijn blij om te horen dat jullie beter slapen en minder rugpijn ervaren op jullie Elite matrassen van Auping. Wij wensen jullie veel slaap plezier!

Dit is precies wat je wenst; kwaliteit, service en een team dat voor je klaarstaat.

Wij zijn ontzettend tevreden met de begeleiding en het advies van het team van De Schipper Slapen en meer! Zij hebben ons op een oprecht betrokken, persoonlijke manier geholpen. Vanaf het advies omtrent een goed matras en kussen tot en met de installatie zijn we tevreden. wij hebben het proces als erg aangenaam ervaren. Ze hebben simpelweg onze verwachtingen overtroffen en wij zijn blij met ons nieuwe bed!

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Goedemiddag, Dank voor deze prachtige waardering, het mooiste om te lezen is uw slaap ervaring. Daar doen we het voor, genieten van uw nieuwe Auping combinatie. Mooie samenstelling met de duo-core matras op de Original spiraal. We proberen altijd de verwachting waar te maken, overtreffen is de uitdaging. Nog vele jaren slaap plezier.

goed advies en deskundig

Heerlijke matrassen en Auping is een merk wat standvastig is. advies was goed. Een investering maar zijn geld zeker waard!

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: ik had geen rugpijn

Dank voor deze prachtige review. Mooi om te ontdekken, dat u nog lekkerder kon slapen. Auping Elite, heeft alles in huis, om u dagelijks te laten uitrusten. En uw Auronde is ook weer helemaal up to date.

perfect geholpen en uitgevoerd!

Prima geholpen door de verkoopster en daarna order perfect uitgevoerd. Levering en dergelijke ook prima verzorgd.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Wat een prachtige review, dank voor dit bericht. We mogen dagelijks met nachtrust bezig zijn. En zijn trots op de aandacht die we aan de klant willen schenken, met dit als gevolg. Maar ontdekken dat u nog lekkerder kan slapen, is wel een meerwaarde. Ook fijn om te zien dat ook uw rug gevoeligheid minder op speelt. Nog veel comfort van uw Auping Elite matrassen. Met bijpassend vorm kussen !!!

Kan niet beter

Echte speciaalzaken worden zeldzaam, maar dit is er één. Zeer vriendelijk personeel. Goed en deskundig advies, waarvoor alle tijd wordt genomen. In de winkel zijn veel showroommodellen aanwezig, zodat de gekozen opstelling vooraf kan worden getest. Mogelijkheid om proefstalen thuis te bekijken. Bestellingen worden snel geleverd en vakkundig gemonteerd. Wij zijn meer dan tevreden over ons nieuwe Auping bed en De Schipper Slapen en meer.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: ik had geen rugpijn

Dank je wel voor deze prachtige review, U weet advies, en goede materialen te waarderen. U was al Auping fan sinds jaren. Maar dit Auping model Criade 200x210 met motoren overtreft het verleden. Samen hebben we gezocht naar het juiste comfort, want na de dagelijkse fysieke bezigheden. Is nachtrust een belangrijk begin van de dag. Geniet van jullie mooie bed, en veel succes met uw vakwerk.

Prima service en heel klantvriendelijke benadering!

Al jaren klant bij de Schipper en dat bevalt nog steeds prima. Goed advies en snelle levering, erg tevreden over het eindresultaat.

• Wat is uw totale indruk van onze winkel? N.v.t.
  • Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: N.v.t.

Goedemiddag Mevr. de Blaey Hartelijk dank voor deze prachtige review, al jaren mogen we veel voor u beteken. Na deze moeilijke tijd, was het tijd voor een verbetering van uw Auronde. Nog steeds een mooi model, met het nieuwste matras erin. Heel veel comfort gewenst, in deze moeilijke tijd.

Professioneel Vakmanschap

Familiebedrijf met nog steeds die persoonlijke benadering zoals het heurt. Fantastisch mooi ergo sleep bed gekocht tot volle tevredenheid.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Hartelijk dank voor deze prachtige review. Heel fijn om te lezen, dat u veel beter slaapt, en minder last heeft van de rug. Ook voor u en uw vrouw belangrijk, om weer fris aan de dat te kunnen beginnen. Mooi dat uw Ergosleep BS4 met de mooiste matras erop, tot dit mooie succes kan leiden. Veel plezier van uw prachtige boxspring, ik denk het mooiste bed in Sluis.

Topservice

Uitstekende communicatie, levering keurig op tijd en dat allemaal buitengewoon vriendelijk.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: ik had geen rugpijn

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling!

Zeer betrouwbare zaak

Alle afspraken werden nagekomen

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: N.v.t.

Hartelijk bedankt voor de positieve beoordeling. We wensen u veel woon plezier in het mooie Goes!

Daar mijn matras toch tegenviel was ik blij gebruik te mogen maken van de omruilservice. Daar werd totaal niet moeilijk over gedaan en was ook weer snel geregeld. De service was uitmuntend. Er wordt tot het uiterste gegaan om klant tevreden te stellen. Steeds weer prettig en vriendelijk. Er wordt alle tijd genomen. Was voor mij een warm bed.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Wij zijn blij om te horen dat u na de kernwissel beter slaapt en minder rugpijn ervaart!

100% service gericht, hoogstaande kwaliteit in productenaanbod en zeer uitgebreid assortiment

Wij genieten al jaren van ons Auping bed, matrassen en overtrekken, en wilden dan ook graag voor ons tweede huis een Auping met accessoires aanschaffen. Dhr. Schipper en team zijn allemaal erg vakbekwaam. Dhr. Schipper kon alle verschillen tussen matrassen, kussens, dekbedden haarfijn uitleggen, zodat we een weloverwogen keuze konden maken, die het beste bij ons paste. Ook de Auping website werkt goed, zodat we het Auping model, nachtkasjes, etc. in verschillende kleuren gemakkelijk konden visualiseren. Ook de service was uitstekend van De Schipper Slapen en meer. Niets was te veel. Gezien we in het buitenland wonen, hebben we verschillende virtuele bezoeken gedaan aan de winkel, waarbij verschillende dekbedden en matrasovertrekken combinaties werden getoond, en we zo samen met Dhr. Schipper de mooiste kleurencombinatie bij het Auping bed, ons gordijnen en vloer hebben kunnen vinden. Toen er toch nog enige twijfel was, was het zelfs mogelijk om de stalen van de matrasovertrekken mee te nemen naar huis. Het uiteindelijke resultaat was voortreffelijk met dank aan De Schipper Slapen en meer!

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: N.v.t.

Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat jullie nu ook daar beter slapen dankzij het Auping bed.

Mijn matras was niet goed, maar meteen een andere gekregen.

Prima geholpen

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: gelijke rugpijn

Heel erg bedankt voor deze mooie beoordeling!

Goede service en heel klantvriendelijk

Zeer goede ervaring. Heel klantvriendelijk personeel en goed deskundig advies. Goede nazorg indien een product beschadigd is of als een product toch niet de juiste keus blijkt te zijn geweest (bijv. Hoofdkussens). Goed en vriendelijk montage team.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Wat fijn om te horen dat jullie veel beter slapen en minder rugpijn ervaren op jullie Ergosleep lattenbodems en matrassen. Dankjewel voor de mooie beoordeling!

Prima!!!

Er is echt de tijd voor ons genomen. super goed advies, goede service. En vooral belangrijk: we slapen heerlijk! Dank je wel

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Dankjewel voor je mooie beoordeling! Wij zijn blij te horen dat jullie veel beter slapen en minder rugpijn ervaren sinds jullie op de Ergosleep boxspring slapen!

Ontvangst top, uitleg top, aflevering top, personeel top. Kortom een top zaak.

De beleving in de winkel was super, mede door de uitleg die we kregen en het ervaren van ons slaap-DNA. We voelden meteen een verschil. We slapen nu 5 dagen in ons nieuwe bed van ergo sleep en het is echt super. Geen rugpijn meer. Wij hebben een goed gevoel en fijne ervaring bij deze bedden specialist De Schipper.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: ik had geen rugpijn

Wat fijn om te horen dat het bed met Ergosleep matras en lattenbodem u zo goed bevalt! Nogmaals heel veel plezier met uw nieuwe slaapkamer en hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

Alle tijd voor ons en briljante uitleg!

We zijn vriendelijk ontvangen en er werd goed geluisterd naar ons. We kregen een goede uitleg over de bedden met matras en over boxsprings. We moesten nog bepalen welk type bed we wilden kopen. Er is een slaap-DNA gemaakt en zo konden we heel precies uitzoeken wat er bij ons paste. Het is een boxspring geworden. Contact leggen gaat altijd vlot, de levering is vlot gegaan en we zijn ontzettend tevreden over de keuze die we hebben hebben gemaakt!

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: ik had geen rugpijn

Wat fijn om te horen dat alles naar wens is geweest en u nu veel beter slaapt. Veel plezier met uw Auping boxspring en hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling!

In 1 woord: geweldig!

Wij hebben een complete slaapkamer gekregen. Heel bijzonder om deze winactie gewonnen te hebben! Zo'n ontzettend lekker bed! Enorm blij!

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: ik had geen rugpijn

Wij zijn blij dat jullie veel beter slapen en we u zo hebben mogen verrassen met een nieuw bed. Nogmaals heel veel plezier er van!

Heel erg goed en vakkundig geholpen

Er werd ruim de tijd genomen om een passend matras, topper, kussen en hoofdbord te vinden. We hadden wat twijfel over de kleuren van het matras en het hoofdbord en mochten een aantal kleurenstalen mee nemen om te kijken welke het beste paste. Bij levering van de complete set alles netjes afgeleverd en geplaatst. Al bij al heel erg tevreden.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Hartelijk bedankt voor jullie mooie beoordeling! Fijn om te horen dat jullie beter slapen en minder rugpijn ervaren op jullie nieuwe Auping matrassen.

Super geholpen met veel geduld en goede service!

We zijn van het begin tot eind met veel geduld en vakmanschap geholpen. Uiteindelijk 2 nieuwe Ergo Sleep matrassen en hoofdkussens gekocht. Echt een verschil en we slapen dan ook stukken beter.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling! Wij zijn blij om te horen dat u minder rugpijn ervaart en veel beter slaapt op de nieuwe Ergosleep matrassen.

Alles keurig geleverd volgens afspraak.

Alles keurig geleverd volgens afspraak.

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: gelijke rugpijn

Fijn om te horen dat u beter slaapt op jullie prachtige Cinderella boxspring! Hartelijk bedankt voor uw beoordeling!

Wat een top zaak!

Zijn hier super geholpen met de aankoop van ons nieuwe bed. Vakkundig personeel die de tijd voor je nemen en met passie in de winkel staan!

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: Minder rugpijn

Dankjewel voor de mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u beter slaapt en minder rugpijn ervaart sinds de nieuwe boxspring!

zeer correct en netjes geholpen

• Sinds het nieuwe bed, heb ik s'nachts en s'ochtends: ik had geen rugpijn

Hartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij zijn blij om te horen dat u veel beter slaapt sinds uw nieuwe Ergosleep matras!

Over De Schipper Slapen en meer

"De Schipper Slapen & meer, ziet kans om uw slaapwensen te analyseren. En waar mogelijk te optimaliseren, met een passend slaapsysteem. De nacht moet u weer me vertrouwen ingaan, waardoor ontspanning, en herstel gedurende de nacht u toekomt. We werken met meerdere gerenommeerde merk leveranciers die ieder hun eigen karakter hebben. Auping is als bekendste de best ventilerende combinatie, en door de vertrouwde spiraal altijd wat stabieler, dan de lattenbodem. Met Ergosleep gaan we uw lichaam opmeten, en volgt een plan via uw slaap dna. Kom ontdek in Goes wat we voor u kunnen betekenen. Verder zijn we ook druk met het maken van uw gewenste sfeer in uw slaapkamer. Door een rijk assortiment van slaapkamers en kasten. kunnen we u totaal ontzorgen. We leveren en plaatsen