Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

meer rugpijn
ik had geen rugpijn

Persoonlijke gegevens

Over De Schipper Slapen en meer

"De Schipper Slapen & meer, ziet kans om uw slaapwensen te analyseren. En waar mogelijk te optimaliseren, met een passend slaapsysteem. De nacht moet u weer me vertrouwen ingaan, waardoor ontspanning, en herstel gedurende de nacht u toekomt. We werken met meerdere gerenommeerde merk leveranciers die ieder hun eigen karakter hebben. Auping is als bekendste de best ventilerende combinatie, en door de vertrouwde spiraal altijd wat stabieler, dan de lattenbodem. Met Ergosleep gaan we uw lichaam opmeten, en volgt een plan via uw slaap dna. Kom ontdek in Goes wat we voor u kunnen betekenen