Verwachtingen overtroffen!

Dit bedrijf heeft mijn verwachtingen overtroffen. Werkzaamheden zijn meer dan netjes gedaan. Tot in de details. Werkelijk vanaf begin (eerste contact) tot eind (resultaat) niets op aan te merken. Absoluut aanrader.

Zorgvuldig, netjes en voor herhaling vatbaar.

Wij waren erg tevreden over het schilderwerk. Zorgvuldig geschilderd. Duidelijke communicatie omtrent afspraken.

Vakwerk

We hebben het buitenwerk laten schilderen, Denny werkt erg secuur, is stipt en levert topkwaliteit.

Klasse!

Zeer goede schilder, prettige communicatie en komt afspraken na. Ons huis ziet er voor de komende jaren weer keurig uit!

Hoge kwaliteit door vakmensen

Van Ark Schilderwerken hebben we ervaren als betrouwbaar en levert hoge kwaliteit. Al jaren zijn we klant en schilderwerk blijft zeer netjes. Goed advies en prettige communicatie.

Geweldig resultaat

Denny en Jan leveren met liefde en passie voor hun werk TOP KWALITEIT!

Vakkundig en net schilderwerk

Denny heeft al het buitenwerk van ons huis geschilderd. Wat daarbij opvalt is dat het zorgvuldig (voorbewerken, gronden, voorlakken en aflakken) wordt gedaan. Vriendelijke benadering, duidelijke communicatie en afspraken worden nagekomen. Ons huis ziet er weer strak uit. Ik beveel ze zeker aan!

Schitterend!

Denny levert perfect werk, we zijn ontzettend blij met het resultaat. Daarbij is Denny vriendelijk en gezellig in de omgang bovendien.

1 -werkt op tijd en zorgvuldig. 2-levert goed werk af en gebruikt goeie verf. 3-Ziet er zelf heel verzorgd uit en is beleefd. 4-komt afspraken na. Kortom heel erg TEVREDEN,werkt al enkele jaren voor mij. Ga zo door.

Geweldige kwaliteit geleverd en super personeel!

Al het buitenwerk is weer prachtig en stralend. Super werk geleverd het kan er de komende jaren weer tegenaan. De schilder werkte netjes en de communicatie was altijd top! Deze schilder houden we voor al het toekomstige schilderwerk in en rond huis.

Hele goede en betrouwbare schilder

Zeldzaam vakwerk

Enorm tevreden over Van Ark Schilderwerk! - super netjes - komt Afspraken na - vakwerk - zeer vriendelijk Kortom als u echt vakwerk wil met een super resultaat, dan kan ik van Ark zeker aanbevelen!

Buitengewoon goed

Denny is secuur en gaat pas weg als alles helemaal goed is. Afspraken worden nagekomen. Goede communicatie. In één woord: top.

Keurig binnen schilderwerk

Twee jaar geleden heeft Denny buiten alles bij ons geschilderd en nu zijn de kozijnen binnen geschilderd door Jan en Denny. Wederom een mooi resultaat.

Heel netjes en duidelijk

Heel goed werk afgeleverd en goede communicatie. Inadequaat werk van stukadoor alsnog gecorrigeerd, waarvoor dank!

Zeer tevreden klant

Absoluut geen spijt dat ik deze vakmensen het schilderwerk heb laten uitvoeren. Ze hebben voor zowel buiten als alle binnen deuren en posten een prachtig resultaat geleverd. Vooraf en tijdens de werkzaamheden denken ze met je mee. Komen afspraken na. Hebben een prettige manier van communiceren. Werken netjes en ruimen alles op. Een echte aanrader.

Uitstekend werk van een vakman.

Voor het eerst een professionele schilder in huis gehaald. Dat is ons uitstekend bevallen. De schilder heeft prima werk geleverd, goede kwaliteit, netjes gewerkt en afspraken nagekomen. Wij zijn zeer tevreden.

Werkt zeer netjes, houdt zich strikt aan de afspraken

Prachtig schilderwerk!

Van Ark Schilderwerken heeft onder begeleiding van Denny heel mooi werk verricht. Vriendelijke benadering, fijne communicatie. Fraai herstelwerk van het houtwerk waar nodig, en nu alles strak in de lak. Een aanrader!

Prima resultaat en komt afspraken na

Denny van Ark en de mannen van zijn team heeft heel de buitenzijde van onze woning geschildert met een prachtig resultaat. Wat mij vooral ook in het voortraject (offerte) erg beviel was dat hij duidelijk communiceert en ook zijn afspraken nakomt. Iets wat bij enkele anderen niet het geval was! Tijdens de klus communiceerde hij ook tijdig en bleef hij goed in overleg zoals het moet. Het resultaat mag er zeer zeker zijn. Het is prachtig geworden en we kunnen er als het goed is nu weer voor de nodige jaren tegenaan.

Vorig jaar binnen en nu de buitenboel laten doen, wederom topklasse!

Professioneel, zorgvuldig en goede kwaliteit. En een aardige schilder

Een echte vakman

vakmensen die ik zeker kan aanbevelen

Danny en zijn mensen zijn vakmensen. Goede communicatie en prettig in de omgang. Zorgvuldig werk met een mooi eindresultaat. Ze leggen eer in hun werk en willen er zelf wat moois van maken. Ik beveel ze zeker aan!

Zeer vakkundige schilders!

Ik kan van Ark Schilderwerken iedereen aanbevelen. De vriendelijke schilders gaan grondig en precies te werk. Afspraken worden goed nagekomen. Ons huis ziet er weer strak uit!

Het hoogste niveau !

Ook in tijden van de Coronacrisis, staan Denny en zijn team voor je klaar! Uiteraard rekening houdend met ieders welzijn neemt Denny je mee op reis naar het hoogste niveau. Het afwerkingsniveau is zeer hoog en zaken waar je zelf niet aan denkt of over hebt nagedacht wordt onder de aandacht gebracht. Je wordt tevens ontzorgd als het even tegen zit in je nieuwbouwwoning. Ga zo door Denny en nogmaals dank !