Top vakman!

Denny en z’n collega’s hebben alle binnen schilderwerk gedaan in ons nieuwe huis (buitenwerk gebeurt komende lente). Echt onder indruk van z’n vakmanschap en z’n enorme inzet om alles perfect in de verf te zetten. Zo heeft hij oa de trap extra (voor) behandeld zodat de trap er niet alleen perfect uitziet maar daardoor ook extra slijtvast en stil is geworden. Kan hem absoluut aanbevelen!

Fantastisch, echte vakmannen

Hele huis door het Van Ark team laten doen met een fantastisch resultaat. Houtwerk, muren en plafonds zeer strak geschilderd en gespoten. Echte vakschilder die ik zeker kan aanraden!

Hart voor het vak

Schilder met hart voor het vak. Oog voor kwaliteit en details. Houdt zich aan afspraken. Zeer tevreden over het eindresultaat.

Zeldzaam vakwerk!

Wat zijn wij blij met het strakke en mooie schilderwerk van Denny. Het ziet er niet alleen prachtig en glanzend uit, het is ook heel grondig aangepakt waardoor we er lang mee vooruit kunnen. Denny heeft oog voor originele details en goede ideeën hoe je die tot zijn recht kunt laten komen. Kortom, zeldzaam vakwerk en wij zijn heel erg tevreden!

Verwachtingen overtroffen!

Dit bedrijf heeft mijn verwachtingen overtroffen. Werkzaamheden zijn meer dan netjes gedaan. Tot in de details. Werkelijk vanaf begin (eerste contact) tot eind (resultaat) niets op aan te merken. Absoluut aanrader.

Zorgvuldig, netjes en voor herhaling vatbaar.

Wij waren erg tevreden over het schilderwerk. Zorgvuldig geschilderd. Duidelijke communicatie omtrent afspraken.

Vakwerk

We hebben het buitenwerk laten schilderen, Denny werkt erg secuur, is stipt en levert topkwaliteit.

Klasse!

Zeer goede schilder, prettige communicatie en komt afspraken na. Ons huis ziet er voor de komende jaren weer keurig uit!

Hoge kwaliteit door vakmensen

Van Ark Schilderwerken hebben we ervaren als betrouwbaar en levert hoge kwaliteit. Al jaren zijn we klant en schilderwerk blijft zeer netjes. Goed advies en prettige communicatie.

Geweldig resultaat

Denny en Jan leveren met liefde en passie voor hun werk TOP KWALITEIT!

Vakkundig en net schilderwerk

Denny heeft al het buitenwerk van ons huis geschilderd. Wat daarbij opvalt is dat het zorgvuldig (voorbewerken, gronden, voorlakken en aflakken) wordt gedaan. Vriendelijke benadering, duidelijke communicatie en afspraken worden nagekomen. Ons huis ziet er weer strak uit. Ik beveel ze zeker aan!

Schitterend!

Denny levert perfect werk, we zijn ontzettend blij met het resultaat. Daarbij is Denny vriendelijk en gezellig in de omgang bovendien.

1 -werkt op tijd en zorgvuldig. 2-levert goed werk af en gebruikt goeie verf. 3-Ziet er zelf heel verzorgd uit en is beleefd. 4-komt afspraken na. Kortom heel erg TEVREDEN,werkt al enkele jaren voor mij. Ga zo door.

Geweldige kwaliteit geleverd en super personeel!

Al het buitenwerk is weer prachtig en stralend. Super werk geleverd het kan er de komende jaren weer tegenaan. De schilder werkte netjes en de communicatie was altijd top! Deze schilder houden we voor al het toekomstige schilderwerk in en rond huis.

Hele goede en betrouwbare schilder

Zeldzaam vakwerk

Enorm tevreden over Van Ark Schilderwerk! - super netjes - komt Afspraken na - vakwerk - zeer vriendelijk Kortom als u echt vakwerk wil met een super resultaat, dan kan ik van Ark zeker aanbevelen!

Buitengewoon goed

Denny is secuur en gaat pas weg als alles helemaal goed is. Afspraken worden nagekomen. Goede communicatie. In één woord: top.

Keurig binnen schilderwerk

Twee jaar geleden heeft Denny buiten alles bij ons geschilderd en nu zijn de kozijnen binnen geschilderd door Jan en Denny. Wederom een mooi resultaat.

Heel netjes en duidelijk

Heel goed werk afgeleverd en goede communicatie. Inadequaat werk van stukadoor alsnog gecorrigeerd, waarvoor dank!

Zeer tevreden klant

Absoluut geen spijt dat ik deze vakmensen het schilderwerk heb laten uitvoeren. Ze hebben voor zowel buiten als alle binnen deuren en posten een prachtig resultaat geleverd. Vooraf en tijdens de werkzaamheden denken ze met je mee. Komen afspraken na. Hebben een prettige manier van communiceren. Werken netjes en ruimen alles op. Een echte aanrader.

Uitstekend werk van een vakman.

Voor het eerst een professionele schilder in huis gehaald. Dat is ons uitstekend bevallen. De schilder heeft prima werk geleverd, goede kwaliteit, netjes gewerkt en afspraken nagekomen. Wij zijn zeer tevreden.

Werkt zeer netjes, houdt zich strikt aan de afspraken

Prachtig schilderwerk!

Van Ark Schilderwerken heeft onder begeleiding van Denny heel mooi werk verricht. Vriendelijke benadering, fijne communicatie. Fraai herstelwerk van het houtwerk waar nodig, en nu alles strak in de lak. Een aanrader!

Prima resultaat en komt afspraken na

Denny van Ark en de mannen van zijn team heeft heel de buitenzijde van onze woning geschildert met een prachtig resultaat. Wat mij vooral ook in het voortraject (offerte) erg beviel was dat hij duidelijk communiceert en ook zijn afspraken nakomt. Iets wat bij enkele anderen niet het geval was! Tijdens de klus communiceerde hij ook tijdig en bleef hij goed in overleg zoals het moet. Het resultaat mag er zeer zeker zijn. Het is prachtig geworden en we kunnen er als het goed is nu weer voor de nodige jaren tegenaan.

Vorig jaar binnen en nu de buitenboel laten doen, wederom topklasse!