geweldige service en heel mooi vloerkleed

Brokking kwam met 4 vloerkleden om te kijken welke het best zou staan. We hebben een heel mooi kleed uitgekozen.

Prima, deskundig en behulpzaam

Samen met het team van Brokking , vloerkleed gevonden. De thuiszichtservice is heel goed. Je kunt dan rustig bekijken of het kleed past bij je interieur. We hadden 4 kleden en uiteindelijk voor een kleed uit Afghanistan gekozen

Uitstekend advies van een bedrijf dat ook nog eens vertrouwen in de mens heeft.

Wij kwamen met een klein pakketje eisen: grootte, hoogte, kleuren moesten passen bij een schilderij in extreme kleuren. Dhr Brokking vond iets van samenstelling en kleur, waar wij niet aan gedacht hadden. Dat tapijt kregen we een weekend mee om te kijken of het paste. En dat deed het!

prachtig kleed gekocht bij een mooi bedrijf

Brokking adverteert in NRC Handelsblad en dat trok onze aandacht, toen we op zoek wilden gaan naar een nieuw vloerkleed.. we werden goed ontvangen in de zaak, waar het rustig was op een doordeweekse dag. we werden goed geadviseerd en we mochten ten slotte 3 kleden meenemen om thuis te zien hoe ze op onze vloer lagen. daardoor konden we een goede keuze maken. de andere kleden werden ook nog opgehaald omdat een medewerker bij ons in de buurt was. kortom een zaak die jouw vertrouwen waard is, heel veel keuze heeft. het is de reis Tilburg - IJsselstein beslist waard geweest.

Supergoed advies!

Met een bepaalde maat en kleur voor een vloerkleed in gedachten togen wij naar Brokking Vloerkledenspecialist. Wij hadden foto’s bij ons van dat deel van de kamer waar het kleed zou komen te liggen. Maartje Brokking kon ons uitleggen waarom de maat en kleur die wij voor ogen hadden niet mooi zou passen in de kamer. Zij wees ons op een andere maat kleed en andere kleurstelling en wij konden het kleed op zicht meenemen. Wij stonden perplex hoe mooi het kleed kleurde bij de vloer en meubels. Al heel snel wilden we dit mooie vloerkleed niet meer kwijt. Hartelijk dank voor het vakkundige advies!

Dineke en Peter bedankt voor deze openbare waardering van ons fijne contact. Geniet nog van het kleed!

Bovengemiddeld servicegericht

Bij de koop van ons vloerkleed, maar ook daarna worden vragen snel en heel prettig beantwoord. Ook jaren na aankoop is dit bedrijf bereid om mee te denken en is de oplossing altijd bovengemiddeld klantvriendelijk. Daarnaast blinkt dit bedrijf uit in het assortiment uniek kwalitatief goede kleden.

Zeer klantvriendelijke en zeer goed advies.

In januari 2020 gingen mijn man en ik voor een oriënterend bezoek naar de winkel. Toen kregen we het vriendelijke advies om terug te komen als we ons huis min of meer af hadden en de meubels er zouden staan. Zo gezegd zo gedaan. Eind oktober j.l. met binnenhuisarchitecte naar winkel gegaan om een goede keuze te kunnen maken. Wederom werden we met open armen ontvangen. Maartje en Kees wisten meteen welke kleed voor onze woning geschikt was. Geen moeilijke keuzes. Het perfecte kleed lag daar voor ons. 2 Dagen later werd het persoonlijk door Maartje en Kees binnengebracht. Het bleek super mooi te staan bij de meubels en de hele woonkamer. Een paar dagen later zou mijn man het kleed kunnen zien. Zonder problemen mocht het blijven liggen. Ook mijn man was super enthousiast over het kleed. Binnenkort komt Kees het onderkleed leggen en dan zijn gaan we genieten van het kleed en onze nieuwe woning. Dank je wel Maartje en Kees. En een dikke knuffel van onze ruwharige teckel Luna!

Deskundig, toegewijd, inspirerend en vooral meedekend!

Een zeer plezierige ervaring om deelgenoot te worden van de kennis en kunde van het team van Kees Brokking. Twee zeer fraaie kleden rijker (en wat euro's armer) en op locatie gebracht en getoetst aan de verwachtingen. Chapeau

Fantastisch

Heel plezierig, zeer kundig, en ook gezellig.

Fijn bedrijf met verstand van zaken

We werden heel fijn en vakkundig geholpen. Wisten niet goed wat te beslissen. We mochten het kleed meenemen en als het niet goed was terug brengen. Dit was niet nodig en nu genieten we er elke dag van. Dank je wel Brokking vloerkleden!!

Geweldige service en hoge kwaliteit vloerkleden.

Voor de tweede keer dit jaar zijn wij meer dan geslaagd, bij Brokking Vloerkledenspecialist. Naast de prachtige collectie is de service echt geweldig. Meedenken met de klant, veel ruimte laten voor persoonlijke afwegingen en maar liefst vijf kleden op zicht komen brengen en twee uur de tijd nemen met ons voordat we tot onze uiteindelijke keuze kwamen. Heel veel dank daarvoor!

Prima geholpen

Veel vertrouwen om kleed op zicht mee te geven. Fijn advies

Onze tevredenheid is hun hoogste prioriteit!

Een snelle email-communicatie! Een menselijk vergissing met maten werd onmiddellijk tegemoet gekomen met een ruimhartige bonus voor de klant. Mooi zorgzaam bedrijf!

Bedankt Shanti voor deze lovende review!

Goed telefonisch advies, snelle en perfekte levering.

Gisteren mijn Gabbeh vloerkleed in goede staat ontvangen. Vandaag het vloerkleed “getest” en het bevalt prima. De kleur is groen/grijs en past uitstekend bij de rest van het interieur. We hopen nog lang van het kleed te genieten. Met dank. MJRonnen

Bedankt voor deze positieve woorden en veel plezier van het vloerkleed.

goed advies en op zicht mee mogen nemen. top

Wat geweldig dat we het uitgekozen vloerkleed vrijblijvend op zicht mee mochten nemen. Hier komen we dus weer terug.

Bedankt voor deze mooie review en graag tot ziens!

Prima ervaring

De verkoper (Kees) voelde precies aan wat wij wilden en heeft een goed gevoel van kleur. Hij zocht een bijzonder kleed voor ons uit, waar we zelf niet opgekomen waren. Hij luisterde prima en "kletste" niet. Wij zijn zeer tevreden.

Bedankt Kees voor deze mooie beoordeling over Kees!

Uitstekend!!

Uitstekende vloerkleden specialist, enorme voorraad en keuze. Goed advies en verstand van zaken !

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Geniet van uw aankoop!

Fantastisch

Een warm en gastvrij welkom. Zeer professioneel. We zijn heel blij met onze aankoop. Met gevoel voor onze smaak geadviseerd.

Bedankt voor deze prachtige recensie Trudi, dat waarderen wij zeer. Veel plezier met de aankoop! Team Brokking Vloerkledenspecialist

Prettig persoonlijk contact en goede levering

Naast bovenstaande ben ik blij dat ik een prachtig uniek kleed heb kunnen kopen dat bovendien eerlijk geproduceerd is.

Bedankt Sanne en fijn om te horen dat onze inspanningen rondom Care & Fair gewaardeerd worden. Veel plezier van jouw kleed! Team Brokking Vloerkledenspecialist

uitstekend

Goede snelle bezorging. Goed verpakt. En uitstekend onderkleed.

Bedankt Mary voor deze mooie beoordeling.

Klasse!

Met de omschrijving van wat we zochten was de eigenaar van de zaak in staat meteen een werkelijk prachtige kleed te voorschijn te halen uit de immense keuze... en dat werd niet meer verbeterd door andere opties. In een keer : spot on, raak. De service van ( gratis) thuis bezorgen met- voor -de-zekerheid nog een andere optie om uit te kiezen maken het ‘ af’! Zeer tevreden met deze kwaliteit, service en vertrouwen.

klantvriendelijk

Alle tijd werd er voor uitgetrokken : stapels vloerkleden werden omgeslagen

Uitstekend geadviseerd

Regelmatig advertenties. Voor een tapijt kopen rechtstreeks naar Brokking. Zelf foto's genomen van de huissituatie op de iPad. Goed advies gekregen. Diezelfde middag nog een afspraak om het gekozen tapijt af te leveren. Een ongedwongen koop. Prettig gevoel. Prima.

top

hartelijke ontvangst,enorme keus waarbij de gegeven hulp noodzakelijk is. Met de mogelijkheid van thuisbezorgd op zicht van enkele kleden zonder verplichting onderscheiden zij zich.

Uitstekende ervaring

Bijzonder klantgericht, goed zicht op kleur en vorm van een vloerkleed