Onze tevredenheid is hun hoogste prioriteit!

Een snelle email-communicatie! Een menselijk vergissing met maten werd onmiddellijk tegemoet gekomen met een ruimhartige bonus voor de klant. Mooi zorgzaam bedrijf!

Goed telefonisch advies, snelle en perfekte levering.

Gisteren mijn Gabbeh vloerkleed in goede staat ontvangen. Vandaag het vloerkleed “getest” en het bevalt prima. De kleur is groen/grijs en past uitstekend bij de rest van het interieur. We hopen nog lang van het kleed te genieten. Met dank. MJRonnen

Bedankt voor deze positieve woorden en veel plezier van het vloerkleed.

goed advies en op zicht mee mogen nemen. top

Wat geweldig dat we het uitgekozen vloerkleed vrijblijvend op zicht mee mochten nemen. Hier komen we dus weer terug.

Bedankt voor deze mooie review en graag tot ziens!

Prima ervaring

De verkoper (Kees) voelde precies aan wat wij wilden en heeft een goed gevoel van kleur. Hij zocht een bijzonder kleed voor ons uit, waar we zelf niet opgekomen waren. Hij luisterde prima en "kletste" niet. Wij zijn zeer tevreden.

Bedankt Kees voor deze mooie beoordeling over Kees!

Uitstekend!!

Uitstekende vloerkleden specialist, enorme voorraad en keuze. Goed advies en verstand van zaken !

Bedankt voor deze mooie beoordeling. Geniet van uw aankoop!

Fantastisch

Een warm en gastvrij welkom. Zeer professioneel. We zijn heel blij met onze aankoop. Met gevoel voor onze smaak geadviseerd.

Bedankt voor deze prachtige recensie Trudi, dat waarderen wij zeer. Veel plezier met de aankoop! Team Brokking Vloerkledenspecialist

Prettig persoonlijk contact en goede levering

Naast bovenstaande ben ik blij dat ik een prachtig uniek kleed heb kunnen kopen dat bovendien eerlijk geproduceerd is.

Bedankt Sanne en fijn om te horen dat onze inspanningen rondom Care & Fair gewaardeerd worden. Veel plezier van jouw kleed! Team Brokking Vloerkledenspecialist

uitstekend

Goede snelle bezorging. Goed verpakt. En uitstekend onderkleed.

Bedankt Mary voor deze mooie beoordeling.

Klasse!

Met de omschrijving van wat we zochten was de eigenaar van de zaak in staat meteen een werkelijk prachtige kleed te voorschijn te halen uit de immense keuze... en dat werd niet meer verbeterd door andere opties. In een keer : spot on, raak. De service van ( gratis) thuis bezorgen met- voor -de-zekerheid nog een andere optie om uit te kiezen maken het ‘ af’! Zeer tevreden met deze kwaliteit, service en vertrouwen.

klantvriendelijk

Alle tijd werd er voor uitgetrokken : stapels vloerkleden werden omgeslagen

Uitstekend geadviseerd

Regelmatig advertenties. Voor een tapijt kopen rechtstreeks naar Brokking. Zelf foto's genomen van de huissituatie op de iPad. Goed advies gekregen. Diezelfde middag nog een afspraak om het gekozen tapijt af te leveren. Een ongedwongen koop. Prettig gevoel. Prima.

top

hartelijke ontvangst,enorme keus waarbij de gegeven hulp noodzakelijk is. Met de mogelijkheid van thuisbezorgd op zicht van enkele kleden zonder verplichting onderscheiden zij zich.

Uitstekende ervaring

Bijzonder klantgericht, goed zicht op kleur en vorm van een vloerkleed

Wij kwamen met de stalen van onze nieuwe meubelen en wat foto’s binnen. De hoeveelheid kleden in de zaak is overweldigend maar we werden goed geholpen. De eigenaar had direct een idee. Wij nog diverse kleden proberen maar hij had gelijk. Veel kijk op kleuren en hij kent de volledige collectie. We mochten het kleed eerst thuis proberen. Dat was heel fijn en nu zijn we super blij met ons kleed Zeker een aanrader!

Fantastisch!

Goed, deskundig advies en fantastische service

Geweldig! Komen voor een mooi vloerkleed en weggaan met een nóg mooiere.

Na wat zoeken op internet kwam ik al snel uit bij Brokking vanwege het ruime assortiment aan mooie en bijzondere vloerkleden. Binnen mijn budget had ik 3 mooie vloerkleden uitgezocht die ik graag wilde zien als ik de showroom ging bezoeken. Toen ik daar was en de foto's van mijn woonkamer liet zien, werd ik op vakkundige wijze in de juiste richting geadviseerd en ging ik uiteindelijk met een nóg mooier kleed zeer tevreden naar huis. Een absolute aanrader: Vriendelijke mensen, deskundig, klantgericht.

Een verrassende ervaring!

Onlangs besloten we om ons vloerkleed bij de zithoek te gaan vervangen. We kwamen uit bij Brokking vanwege de diversiteit aan vloerkleden. Op de site hadden we een keuze gemaakt en gingen we naar de winkel om de kleden in het echt te zien. Foto's van de inrichting van de woonkamer hadden we meegenomen. Jan Brokking ontving ons allerhartelijkst en gaf ons het advies om voor een kleed te gaan dat een warme sfeer zou geven en meer zou passen in de inrichting van onze kamer. Hij dook in de stapels met kleden en kwam aan met een kleed dat direct onze favoriet werd. Het kleed ligt er nu een aantal weken en we genieten er iedere dag van. Verder komen ze langs om te kijken hoe het kleed ligt en indien noodzakelijk om anti-slip aan te brengen. Al met al bijzonder tevreden over Brokking en onze dank aan Jan Brokking.

Een speciaalzaak waar de deskundige medewerkers aanvoelen wat de klant zoekt.

Het begon al met een prettig ontvangst. We kregen koffie aangeboden. Daarna kregen we alle ruimte om uit te leggen hoe onze huiskamer er uit ziet en wat voor vloerkleed we zochten. Vervolgens werd ons verteld wat wel en niet handig is, rekening houdend met vloerverwarming en de vloerbedekking die we hebben. Daarna werden een aantal vloerkleden geshowd, met een uitgebreide beschrijving van materiaal en herkomst. Binnen het half uur hadden we een keus gemaakt, zo goed was de voorlichting die we kregen. Knap werk! Brokking draagt niet alleen de naam 'Vloerkledenspecialist', maar laat zien dit ook echt te zijn!

Prima advies

Prettige manier van verkopen

Geweldig geholpen en een aanrader!

Adres doorgegeven aan interieur inrichter in Odijk.

Zeer goede service, ik ben erg tevreden

Zeer goede service, ik ben dik tevreden

Ondertapijt besteld en conform toezegging juiste maat op tijd ontvangen.

Topzaak.

Klasse zaak. Wat een vriendelijke vrolijkerts daar in IJsselstein! Mooi vloerkleed kunnen kopen voor een mooie prijs! Dank voor de gastvrijheid, het meedenken en de professionaliteit!

Grote keuze van tapijten gekoppeld aan deskundigheid en klantvriendelijkheid.

Het uitzoeken van een passend vloerkleed is niet eenvoudig. We werden daarin deskundig geholpen. Met het enorme aanbod is het zonder hulp bijna niet te doen om een goede voorselectie te maken. Een week later werden de drie 'uitverkoren' tapijten bij ons gebracht en met goed advies hebben we de keuze gemaakt. Kortom tevreden klant.

Uitstekende gidsen in het oerwoud van kleden!

Goede kijk op en inschatting van de behoefte van de klant. Zeer behulpzaam en uitstekend adviserend en meedenkend. Buitengewone service!