Top kleed en top service

Wat een keus in deze prachtige winkel. En dan ook de goede begeleiding in de winkel om het juiste kleed te matchen met onze inrichting. Vervolgens is het geen enkele moeite om met drie kleden naar ons huisadres op 100 km van IJsselstein te komen. Ook daar is geen enkele moeite te groot om zicht te krijgen op je uiteindelijke keuze. Tenslotte wordt er ook nog eens een ondertapijt op maat gemaakt en gelegd. Veel beter kan het niet worden. Reuze bedankt. We genieten elke dag van onze nieuwe Ziegler.

prima service, goed geholpen

bij het bezoek aan de zaak werd ik snel geholpen. Aan de hand van foto's van mijn interieur kwamen ze tot een advies. De dag erna kon ik de gemaakte keuzes thuis vergelijken.

Zeer professionele en klantgerichte leverancier

Eigenaar Kees Brokking heeft ons geduldig en professioneel geadviseerd welke keus voor ons het beste was en ons zonder enig probleem het uiteindelijk gekozen vloerkleed- Afghan Heritage design- "op zicht" meegegeven. Het vloerkleed past perfect bij ons interieur en Kees gaf ons ook nog een mooie actie-korting. Chapeau!

Enorme keus, prima advies en service

We hadden al in verschillende zaken gekeken maar hier hadden ze de grootste en mooiste collectie. We kregen goed advies en mochten het tapijt zonder problemen op zicht meenemen en later beslissen en betalen. We zijn erg tevreden over deze zaak.

uitstekende klantvriendelijkheid met deskundig advies

Er werd alle tijd voor ons genomen, geen moeite om naar nog een ander kleed te kijken, of weer terug naar het begin, toch weer te twijfelen, in een ander licht zien. Deskundig advies qua stijl & kwaliteit op basis van onze huis-foto’s. Binnen 48 hebben wij een prachtig kunstwerk op de vloer, inc verzetten van loeizware granieten tafel, en weer precies terugplaatsten (cm naar links, cm naar voren, nee halve cm weer -- wat een geduld!) . Veel dank en zonder twijfel aanbevolen!

Grote vakkennis en uitstekende service!

Brokking Vloerkledenspecialist heeft een uitgebreide en schitterende collectie vloerkleden waaruit het moeilijk kiezen is. De heer Brokking heeft duidelijk een grote liefde voor zijn vak en tevens een grote vakkennis. Daarnaast biedt hij een uitstekende service! Wij zijn meer dan tevreden!

Prachtig assortiment, prettige sfeer en inspirerend advies

Wat een heerlijke winkel! Prachtige kleden. Ben je op zoek zijn naar iets unieks, dan is dit de winkel waar je naar op zoek bent. Lieve en behulpzame medewerkers die met je meedenken en advies geven. Parkeren kan voor de deur. Hartelijk bedankt voor jullie hulp en advies! We genieten elke dag van onze kleden.

Klant is koning!

Klantvriendelijk Meedenkend, niet opdringerig, ondersteunend Geeft klant ruimte en tijd voor eigen ideeën Flexibel Goeie en snelle service Geweldige collectie

Voorteffelijk!

Ik wilde graag het door mij - op internet-uitgezochte kleed in mijn woonkamer zien. Gevraagd of het tapijt op zicht kon komen. Dat kon en werd zelfs bezorgd. Onverwacht was het meegenomen kleed precies het juiste formaat. Ik had gedacht een groter kleed leuker te zullen vinden, maar het meegebrachte stond juist perfect. Meneer Brokking keek en keurde buitengewoon vriendelijk en deskundig mee. Nu heb ik een prachtig, warm tapijt en voelt het alsof het er altijd al lag!

Bedankt voor deze mooie woorden!

geweldige service en heel mooi vloerkleed

Brokking kwam met 4 vloerkleden om te kijken welke het best zou staan. We hebben een heel mooi kleed uitgekozen.

Prima, deskundig en behulpzaam

Samen met het team van Brokking , vloerkleed gevonden. De thuiszichtservice is heel goed. Je kunt dan rustig bekijken of het kleed past bij je interieur. We hadden 4 kleden en uiteindelijk voor een kleed uit Afghanistan gekozen

Uitstekend advies van een bedrijf dat ook nog eens vertrouwen in de mens heeft.

Wij kwamen met een klein pakketje eisen: grootte, hoogte, kleuren moesten passen bij een schilderij in extreme kleuren. Dhr Brokking vond iets van samenstelling en kleur, waar wij niet aan gedacht hadden. Dat tapijt kregen we een weekend mee om te kijken of het paste. En dat deed het!

prachtig kleed gekocht bij een mooi bedrijf

Brokking adverteert in NRC Handelsblad en dat trok onze aandacht, toen we op zoek wilden gaan naar een nieuw vloerkleed.. we werden goed ontvangen in de zaak, waar het rustig was op een doordeweekse dag. we werden goed geadviseerd en we mochten ten slotte 3 kleden meenemen om thuis te zien hoe ze op onze vloer lagen. daardoor konden we een goede keuze maken. de andere kleden werden ook nog opgehaald omdat een medewerker bij ons in de buurt was. kortom een zaak die jouw vertrouwen waard is, heel veel keuze heeft. het is de reis Tilburg - IJsselstein beslist waard geweest.

Supergoed advies!

Met een bepaalde maat en kleur voor een vloerkleed in gedachten togen wij naar Brokking Vloerkledenspecialist. Wij hadden foto’s bij ons van dat deel van de kamer waar het kleed zou komen te liggen. Maartje Brokking kon ons uitleggen waarom de maat en kleur die wij voor ogen hadden niet mooi zou passen in de kamer. Zij wees ons op een andere maat kleed en andere kleurstelling en wij konden het kleed op zicht meenemen. Wij stonden perplex hoe mooi het kleed kleurde bij de vloer en meubels. Al heel snel wilden we dit mooie vloerkleed niet meer kwijt. Hartelijk dank voor het vakkundige advies!

Dineke en Peter bedankt voor deze openbare waardering van ons fijne contact. Geniet nog van het kleed!

Bovengemiddeld servicegericht

Bij de koop van ons vloerkleed, maar ook daarna worden vragen snel en heel prettig beantwoord. Ook jaren na aankoop is dit bedrijf bereid om mee te denken en is de oplossing altijd bovengemiddeld klantvriendelijk. Daarnaast blinkt dit bedrijf uit in het assortiment uniek kwalitatief goede kleden.

Zeer klantvriendelijke en zeer goed advies.

In januari 2020 gingen mijn man en ik voor een oriënterend bezoek naar de winkel. Toen kregen we het vriendelijke advies om terug te komen als we ons huis min of meer af hadden en de meubels er zouden staan. Zo gezegd zo gedaan. Eind oktober j.l. met binnenhuisarchitecte naar winkel gegaan om een goede keuze te kunnen maken. Wederom werden we met open armen ontvangen. Maartje en Kees wisten meteen welke kleed voor onze woning geschikt was. Geen moeilijke keuzes. Het perfecte kleed lag daar voor ons. 2 Dagen later werd het persoonlijk door Maartje en Kees binnengebracht. Het bleek super mooi te staan bij de meubels en de hele woonkamer. Een paar dagen later zou mijn man het kleed kunnen zien. Zonder problemen mocht het blijven liggen. Ook mijn man was super enthousiast over het kleed. Binnenkort komt Kees het onderkleed leggen en dan zijn gaan we genieten van het kleed en onze nieuwe woning. Dank je wel Maartje en Kees. En een dikke knuffel van onze ruwharige teckel Luna!

Deskundig, toegewijd, inspirerend en vooral meedekend!

Een zeer plezierige ervaring om deelgenoot te worden van de kennis en kunde van het team van Kees Brokking. Twee zeer fraaie kleden rijker (en wat euro's armer) en op locatie gebracht en getoetst aan de verwachtingen. Chapeau

Fantastisch

Heel plezierig, zeer kundig, en ook gezellig.

Fijn bedrijf met verstand van zaken

We werden heel fijn en vakkundig geholpen. Wisten niet goed wat te beslissen. We mochten het kleed meenemen en als het niet goed was terug brengen. Dit was niet nodig en nu genieten we er elke dag van. Dank je wel Brokking vloerkleden!!

Geweldige service en hoge kwaliteit vloerkleden.

Voor de tweede keer dit jaar zijn wij meer dan geslaagd, bij Brokking Vloerkledenspecialist. Naast de prachtige collectie is de service echt geweldig. Meedenken met de klant, veel ruimte laten voor persoonlijke afwegingen en maar liefst vijf kleden op zicht komen brengen en twee uur de tijd nemen met ons voordat we tot onze uiteindelijke keuze kwamen. Heel veel dank daarvoor!

Prima geholpen

Veel vertrouwen om kleed op zicht mee te geven. Fijn advies

Onze tevredenheid is hun hoogste prioriteit!

Een snelle email-communicatie! Een menselijk vergissing met maten werd onmiddellijk tegemoet gekomen met een ruimhartige bonus voor de klant. Mooi zorgzaam bedrijf!

Bedankt Shanti voor deze lovende review!

Goed telefonisch advies, snelle en perfekte levering.

Gisteren mijn Gabbeh vloerkleed in goede staat ontvangen. Vandaag het vloerkleed “getest” en het bevalt prima. De kleur is groen/grijs en past uitstekend bij de rest van het interieur. We hopen nog lang van het kleed te genieten. Met dank. MJRonnen

Bedankt voor deze positieve woorden en veel plezier van het vloerkleed.

goed advies en op zicht mee mogen nemen. top

Wat geweldig dat we het uitgekozen vloerkleed vrijblijvend op zicht mee mochten nemen. Hier komen we dus weer terug.

Bedankt voor deze mooie review en graag tot ziens!

Prima ervaring

De verkoper (Kees) voelde precies aan wat wij wilden en heeft een goed gevoel van kleur. Hij zocht een bijzonder kleed voor ons uit, waar we zelf niet opgekomen waren. Hij luisterde prima en "kletste" niet. Wij zijn zeer tevreden.

Bedankt Kees voor deze mooie beoordeling over Kees!