Super service en mooie afwerking

Aantal nieuwe kozijnen en nieuwe kiepramen, ziet er prachtig uit. Na een tijdje kwam er een krak in het raam, deze werd netjes vervangen voor een nieuwe.

Goede kwaliteit en klantgericht

Rijnland Kozijnen luistert goed naar wat de klant wil, komt met een prima advies en een scherpe offerte. De nieuwe kunststof kozijnen en HR++ ramen werden op professionele wijze en volgens afspraak geplaatst. Baas kwam extra inmeten en controleren tijdens de verbouwing. Wij hebben dit als super ervaren, waardoor we ons geen zorgen maakten en het isoleren van onze woning het meer dan waard was.

Heel tevreden. In een woord geweldig.

Heel tevreden en netjes gewerkt

Wij zijn heel tevreden. Voor de levering alles duidelijk over de plaatsing van de nieuwe kozijnen. De twee dagen van de montage is alles heel goed verlopen en alles ziet er prachtig uit. Er was echt een vakman aan het werk, die wist wat hij deed.

Een absolute aanrader.

Prettige mensen, telefonisch en per e-mail goed bereikbaar en zeer hulpvaardig.

Op tijd geleverd volgens afspraak

Vriendelijk personeel alles mooi afgewerkt. Er is netjes gewerkt en opgeruimd!

Heel tevreden

Het kozijn is keurig geplaatst. De monteur heeft netjes gewerkt en heeft na afloop alles opgeruimd. Ik ben blij met mijn nieuwe slaapkamerraam.

Kundig en vriendelijk

Prima kozijnen, vakkundig geplaatst, goede nazorg.

Perfectie kwaliteit en service

Zeer tevreden over het hele proces van offerte tot uitvoering. In elk opzicht kwaliteit geleverd

Superr superr superr, zowel de montage als afspraken kwaliteit en afwerking.

Absoluut nette vaklui die weten hoe ze een kozijn moeten plaatsen en keurig afwerken.

Alles was echt keurig gepland!!

Zeer goede ervaring. Denken met je mee, wat de mogelijkheden zijn. Probleemloos verlopen Echt Super!!

Rijnland Kozijnen doet wat ze beloven.

Zeer vriendelijke en professionele medewerkers (en directeur) hebben snel en vakkundig mijn gevelbekleding aangebracht. Na afloop alles netjes opgeruimd. Het ziet er strak uit.

uitstekende montage en timing

Uitstekende montage en plaatsing.

Zeer correct

Goed advies Mooie producten Keurig optijd begonnen Nette wekers Zeer blij met het eindresultaat

Goed advies en uitstekende service!

Na vele gesprekken, tenslotte is je keuze voor vele jaren, en goed advies mooie kozijnen met raamdecoratie uitgezocht. Levertijd was zelfs eerder dan verwacht. Het plaatsen goed en deskundig gedaan volgens planning. Zeer tevreden.

2e fase nieuwe kozijnen wederom zeer tevreden met resultaat

Voor onze 2e fase nieuwe kunststof kozijnen met hr ++ keer dezelfde monteurs over de vloer en wederom keurig werk afgeleverd.

Totstandkoming offerte verliep niet helemaal goed, maar de uitvoering was goed.

De communicatie over de offerte verliep over meerdere personen, waardoor er ook twee bezichtigingen nodig waren. Uiteindelijke uitvoering van de opdracht is goed en netjes gedaan.

pretige samenwerking goed product

Ik ben er erg blij mee

Ik heb ze pas maar ben er blij mee

Tevreden

Alles volgens afspraak

Kundig geadviseerd, goed geïnstalleerd en mooi product gekregen.

Kundig geadviseerd, goed geïnstalleerd en mooi product gekregen.

Alles ziet er super strak uit, fijne mensen in de omgang en ze weten wat ze doen.

Wij raden iedereen aan om met Rijnland Kozijnen in zee te gaan.

Prima kwaliteit dakkapel en goede service.

Alles is geïnstalleerd zoals van tevoren afgesproken. Heldere communicatie. Enig minpuntje is dat de vensterbank tijdens het opbouwen van de dakkapel is beschadigd en daarvoor een weliswaar creatieve, maar minder fraaie oplossing is bedacht.

Goede kwaliteit materiaal en montage, mooie strakke afwerking

Prettige ervaring, professionele en enthousiaste monteurs.

Prima afspraken die nagekomen worden.