Rijnland Kozijnen levert professioneel en gedegen vakwerk.

Van eerste ontvangst tot levering en plaatsing: de mensen van Rijnland Kozijnen waren voorkomend, inlevend en professioneel. Wij hebben kunststof kozijnen laten plaatsen op de begane grond en zijn zeer tevreden met het eindresultaat.

Goed vakmanschap

Drie maal heb ik Rijnland kozijnen Katwijk opdracht gegeven voor het plaatsen van kunststof kozijnen Het 5e kozijn (2020) is pas geplaatst en ik ben even tevreden als bij de plaatsing van de 1e. (2007) Mogelijk worden er in de toekomst meerdere kozijnen geplaatst.

Als elke keer - meer dan tevreden!!

Vlotte hulp in de winkel - correcte en nagekomen afspraken. Ga zo door!!

Top kwaliteit en goed geregeld

Super service van offerte tot uitvoering

Zeer positief vanaf het 1e gesprek tot en met de oplevering.

Goed meedenkend, alles in goed overleg . Positief personeel met zichtbare passie voor hun werk. Enige kleine minpuntje is het roken en het overal neergooien van de overgebleven peuken.

Alles is perfekt verlopen

Goede voorbereiding, perfekte plaatsing en een een nacontrole waarbij bleek dat er een foutje in de ruit zat, geen probleem. Nieuwe ruit besteld en geplaatst en daarna hebben de jongens alle sloten en deuren nog even gesteld.

Prachtig dakkapel en geplaatst door vaklui

Ondanks COVID restricties prima vaklui die alles snel en vakkundig geplaatst hebben. De kamer weer netjes achtergelaten en we zijn erg blij met het resultaat.

Mooie kozijnen, goede kwaliteit, bekwaam en betrouwbaar personeel

Het contact met Rijnland voelde vanaf het eerste moment goed. Geen moment spijt. Ons huis is nu helemaal naar onze zin. Door de nieuwe kozijnen horen wij minder geluid van buiten. Het is bijna een feest om ramen te zemen. Het hele traject verliep soepel en aangenaam. Leuke mensen, die Rijnlanders!

Top. Vakmensen.

Denken mee. Snelle en goede service. Maken waar wat ze beloven. Komen afspraken na.

Jammer van de fouten.

Afspraak over montage zou niet zijn nageleefd als ik er niets over gezegd zou hebben. Isolatie van glas in lood op begane grond niet uitgevoerd overeenkomstig opdracht. Glas in lood op verdieping niet geëtst terwijl in de showroom voorbeeld van glas in lood wel is geëtst en erbij gezegd is dat ik het zo zou krijgen. Hieraan refererend is aangegeven zich dat niet meer te herinneren. Afwijkende kleur van dorpel. Dit is 8 maanden later hersteld. Verkeerd geproduceerd isolatie-ruit; deze is vernieuwd. Uiteindelijk tevreden over eindresultaat behoudens niet geëtst glas in lood op verdieping. Kwaliteitsbewaking verdient veel aandacht. Doordat ikzelf kritisch ben geweest is uiteindelijk geleverd wat is afgesproken. Jammer van de faalkosten. Deze moeten uiteindelijk toch op het product terug verdiend worden.

Professioneel

Kwaliteitsproduct met goede service.

Duidelijke en snelle communicatie, een mooi resultaat

We werden gelijk goed geholpen in de showroom. Een eerste advies was helder en na het inmeten kon de planning gemaakt worden. Ervaren installateurs hebben onze kozijnen snel geplaats. Het resultaat was nog mooier dan verwacht. Indien we vragen hadden werden die snel via e-mail of telefoon opgelost. Toen een defecte ruit spontaan gebarsten was kwamen ze die zo snel mogelijk vervangen.

X

Y

Betrouwbaar

Het is heel plezierig werken met een leverancier waarvan je op aan kunt. Ik heb wel een klein probleempje met de dakbedekker Gijsman maar dat kan ik beter telefonisch met U opnemen.

Geen minpunten

Vanaf eerste contact t/m plaatsing gaat het probleemloos.

Snel en deskundig

ZEER GOEDEN WAAR DE VOOL

Goed afgewerkt en tot nu toe zeer tevreden , ik weet niet hoe het er over 20 jaar uit ziet. Ik zou het iedereen aanbevelen .

Erg tevreden

Vakkundig en professioneel bedrijf. De installateurs werken netjes en denken oplossingsgericht. Goede kwaliteit materialen en strak eindresultaat.

Goed bedrijf - mooie produkten

Kundig bedrijf met zeer vriendelijk personeel. Doen er alles aan om alles naar tevredenheid af te ronden.

Goed contact, goed advies, mooie materialen, goed montage, tevreden klant

Dit is een fijn bedrijf, waarmee je een goed persoonlijk contact hebt. We hebben dit deels met een energielening gefinancierd en het overheidsloket noemde de offerte scherp met een goede prijs/kwaliteitverhouding. En dat vinden wij ook. Rijland kozijnen heeft vakkundige mensen in dienst, die netjes werken. En als er dan eens iets misgaat, wat onvermijdelijk is bij een groot project, is de reactie zeer adequaat en wordt het opgelost.

Goede service , denken fijn mee

Fijn bedrijf, denken goed mee. Alles keurig volgens afspraak geplaatst

Na goede voorlichting, goed meetwerk, goede voorbereiding, goede uitvoering een prachtig resultaat!

Na een uitstekend resultaat voor een eerste deel van uit te voeren vervanging onze kozijnen, zal op termijn ook een tweede vervanging beslist aan Rijnland Kozijnen Katwijk worden gegund. Kwaliteit heeft z'n prijs, maar die is het bij uitvoering door hen ook dubbel en dwars waard.

mijn ervaring is zeer positief in alle opzichten

alles klopt gewoon, service, contact, fijne mensen voor installatie

Goed alles afdekken kan beter. Het eindresultaat ziet er goed uit.

Het boventerras is helemaal niet afgedekt. Er werd gelopen en gewerkt op het bitumen zonder enige bescherming op het bitumen, met een nieuwe lekplek in de tuinkamer als gevolg. In huis erg veel rommel. Het looppad was met wat losse stukjes vloerbedekking afgedekt. Vaste witte wollen vloerbedekking had beter kunnen worden afgedekt met stevig materiaal. Ook de trap. De naden bij sommige plankjes links naast de pui van de woonkamer zijn niet overal even passend afgesneden en in een hoek van een stukje van de gevel beneden blijft het zand in de kitnaad plakken. Aanbevelen: ja, mits er beter wordt afgedekt.

Goed en ik ben tevreden

Zie boven