Toppers !!

Klantvriendelijk , behulpzaam en denken mee! Dank jawel voor de service!!

Snelle/goede service, vakkundig en meedenkend!

We hebben een goed en eerlijk advies gekregen in de winkel over het laten bekleden van onze trappen. Vervolgens zijn ze op hele korte termijn komen inmeten om een offerte te kunnen maken. Ook het bekleden van de trappen is keurig en vakkundig gedaan! We zijn dan ook ook erg tevreden met het eindresultaat!

Uiterst tevreden!

Goede adviezen gekregen. Duidelijke afspraken. Beloftes die gemaakt worden, worden ook nagekomen. Kwaliteit staat hoog in het vaandel. En alles werd geleverd door medewerkers die respect hebben voor je woning.

Uitmuntende service!

In de winkel zowel op het gebied van wonen als slapen prima voorlichting. Oplossingsgericht meedenken! Heel vriendelijk personeel. Ook bij kleine mankementjes, zoals het vastlopen van de lamellen, komen ze snel even langs om het te verhelpen.

Goed advies gekregen voor de juiste matras. Dank je wel Hochrat!

Uitstekend bedrijf!

We zijn al diverse keren geslaagd bij Hochrath. De keuze is groot, het advies prima, zowel in de winkel als van de monteurs. Een bedrijf dat met je meedenkt en goede service levert.

Wat een vakmensen!

Door lekkage moest er een deel van onze fijne PVC vloer eruit gehaald worden. Nadat de lekkage verholpen was is het ontstane gat in de vloer weer gedicht. De mannen van Hochrath hebben de vloer weer superglad gemaakt en dat gedeelte opnieuw gelegd. Dit hebben ze echt fantastisch gedaan. Er is niets terug te zien van de schade .. echte vakmensen!

Fijne winkel, goed geholpen en duidelijke uitleg over alles! Ben zeer tevreden!

Vriendelijke vakbekwame service

Aankoop van auping bed en kast. Geduldig en vriendelijk gaf de eigenaar Guido Hochrath goede vriendelijke uitleg aan mijn 88 jarige tante die uitgebreid de tijd nam om zich voor te laten lichten. Vol humor stond hij haar te woord en gaf bij aankoop nog een mooi cadeau. Ook de bezorging en opbouw van bed en kast was vriendelijk en vakbekwaam

Uitstekend. Uniek. Behulpzaam in meedenken.

Een uniek tafelkleed in gedachten. Overlegd met Hochrath. Dachten mee, staaltje opgevraagd bij leverancier. Stof besteld. Prachtig tafelkleed met kerst op tafel!

Onze samenwerking met Hochrath is uitstekend.

In de winkel prima ontvangst en de de stoffeerders zijn erg vriendelijk en deskundig.

Alles is altijd naar volle tevredenheid, zij zijn niet voor niets hofleverancier!

Deze keer hebben we raamhorren laten plaatsen door Hochrath Wonen & Slapen en ook dat is wederom naar volle tevredenheid gedaan. Wij zijn al 35 jaar klant van Hochrath en spreken uit ervaring door te zeggen dat zij klantgericht, gemoedelijk, keurig, netjes en vriendelijk zijn en perfect werk leveren. Tot de volgende keer!

afspraken op tijd nakomen en kwaliteit leveren.

Prettige, vriendelijke medewerkers en nooit te beroerd om andere zaken te bekijken of af te handelen wanneer ze in ons huis zijn.

Top bedrijf, vriendelijk personeel en goede kwaliteit

Ik heb hier een nieuw matras besteld en bezorgd gekregen (gratis). Ik ben geholpen door een zeer vriendelijke vrouw die mij van alles heeft laten zien en passend advies heeft gegeven. Ik ben zeer tevreden!

Kwaliteit geleverd door vakmensen

Vanaf de showroom tot aan het leggen van de vloer erg fijn geholpen. Denken mee, geven passend advies en zorgen voor het beste resultaat.

Hoog service gehalte met vakkundige verwerking

De firma Hochrath heeft bij ons op trap en in enkele ruimtes nieuwe vloerbedding gelegd. Vriendelijk medewerkers hebben de vloerbedding netjes en vakkundig gelegd. Door een misverstand hadden wij e.e.a. niet volgens afspraak opgeleverd maar hier werd door de firma Hochrath niet moeilijk overgedaan. Al met al een aanrader, wij komen hier zeker terug.

Prima en snel afgehandeld

Netjes en snel probleem met de vloer verholpen

Hele goede service.

Uitstekend service, altijd alles in overleg.

Snel en vakkundig probleem opgelost

Ik was heel blij dat de firma Hochrath snel kwam om mijn probleem ( losgeraakte rail) op te lossen!

Prima advies van een professioneel bedrijf met fijne mensen!

In een fijne sfeer kregen wij prima advies en werd er steeds met ons meegedacht. Levering volgens afspraak door vakmensen die veel ervaring hebben! Wij zijn super blij met onze nieuwe gordijnen. Hangen erg mooi en de montage was snel en netjes. Dank!!!

snel levering

goede verstand houding snel gewerkt en netjes

uitstekend

vriendelijk en snel aangesloten

mooie kwaliteitswinkel met behulpzame en aardige mensen.

Fijne winkel met kwaliteitsspullen. Goede informatie en een meedenkend iemand. Aan te raden en ik ga er weer heen als ik iets nodig heb.

Heel blij met ons nieuwe bed

Hochrath Wonen & Slapen beschikt over een mooie showroom, hanteert duidelijke prijzen en je krijgt er goed advies. Afspraken worden keurig nagekomen, de aflevering was tot in de puntjes (super gedaan mannen). Kortom een fantastische ervaring!