Prima zaak, die alle problemen oplost

Wij hadden bij een renovatie van ons huis grote problemen met het aanbrengen van een vloerverwarming, die niet wilde wat de installateur wilde. Daardoor liep het leggen van de vloer niet alleen vertraging op maar ook een aantal grote problemen. De firma Hoochrath was bereid meerdere keren terug te komen en mee te denken in het vinden van een oplossing.

Alles was super.

Zie boven.

Ben al vele jaren klant bij de familie Hochrath en ze leveren altijd geweldig goede service !

Christiene en Guido leveren goede klantgerichte service en adviezen, mijn hartelijke dank daarvoor en ga zo door

fantastisch

geweldig meedenkend vriendelijk in onze situatie ons geholpen waar ze konden echt wij zijn erg blij met hun

Een bedrijf waar service nog bovenaan staat

Top service, fijne mensen, prachtig assortiment!

Prima producten, prima service, beslist aan te raden!

Niet voor niets hofleverancier!

goede voorlichting, kwaliteit .

we kregen uitstekende voorlichting bij de aankoop van onze spullen door een aardige dame. de kwaliteit van de vloeren en de gordijnen was erg goed. ook het leggen van de vloeren en het ophangen van de gordijnen gebeurde erg vakkundig en snel. al met al erg tevreden. Hochrath is niet de goedkoopste, maar levert wel topkwaliteit.

Een fijn bedrijf met erg vriendelijke medewerkers.

Top bedrijf! Goeie vakmannen

Goed georganiseerde en verzorgd bedrijf. Goeie vakmannen/werknemers met ontzettend veel kennis en inzicht in het juiste & uiterste totaalplaatje!

Uitstekend bedrijf

Een echt familiebedrijf die mee denken in je keuzes. Denken in oplossingen en niet in problemen. Helder en duidelijk en de banken zijn toch nog geleverd voor de feestdagen.

Prima service!

We hebben een zeer mooi bed gekocht. De service in de winkel en de service bij levering waren zeer goed.

Prachtig mooi bedrijf.

Ze leveren uitstekend werk af.

Hoge kwaliteit producten en zeer deskundig personeel

Kwaliteit van de geleverde producten erg goed. Personeel erg vriendelijk en deskundig. Bedankt en tot snel

Prompte levering en zeer vakkundig gelegd!

Zeer prettige contacten en vakkundige adviezen bij uitzoeken van vloerbedekking. Vakkundig gelegd en ook met de uitvoerders optimaal overleg! Top!

Chapeau

De vriendelijke en vakkundige behandeling tijdens de koop en het afleveren vinden wij zeer prettig. Blij dat het nog zo kan. het is inmiddels de 2e aankoop, met dezelfde positieve afhandeling. Wij komen zeker terug.

Uitstekende service

Vanaf het eerste moment in de winkel tot aan het moment dat de raamdecoratie geplaatst is, zaterdag 17 oktober uitstekend begeleid, meegedacht en problemen kent men niet, uitdagingen wel.

Goede service!

Goede service, zowel in de winkel als tijdens de levering.

perfecte service en top resultaat!

prachtige vloer gelegd, super blij mee!

Vakkundig

We hebben 2 banken gekocht. Ze hebben een eigen lijn van Hollandse makelij en een enorme keuze aan stoffen. Levertijd was wat lang door de bouwvak die ertussen zat. Uiteindelijk hebben ze op een zaterdag heel mooie set geleverd. Ze zitten super!

Prima Service en advies.

Zeer klant vriendelijk bedrijf. Goede adviezen. En nette service. Zeer vriendelijke mensen.

perfect

Wij hebben op het laatste moment de keuze voor een andere vloer moeten maken en zijn uitgekomen bij Hochrath. Het was erg kort dag maar voor onze datum dat wij wilden verhuizen kon met enig schuif werk, alle materiaal en het plaats werd geregeld worden. Prettige communicatie en uitstekend vakwerk. In de toekomst maken wij zeker weer gebruik van de diensten van Hochrath

Zoals altijd uitstekend

Uitmuntende vakmensen, alles ziet er heel goed uit. Daarbij komt nog dat deze mannen enorm prettig in de omgang zijn. Buurman in Miste beaamde dit.

Zeer prettig geholpen

De medewerkster was vriendelijk en had de kennis en ervaring

Uitstekende service en meedenken met de klant.

Duidelijke en eerlijke uitleg over het product, snelle , goede service en meedenken met de klant. Top!

Als klant PRACHTIG geholpen

Op alle onderdelen zeer VAKKUNDIGE mensen TOP.