De twee medewerkers die het komen monteren, zijn superflex. Ook meedenkend. Zeker een aanrader.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Aanvankelijk leek alles in orde, offerte proces, levertermijn en plaatsen in 1 dag zoals afgesproken. Daarna begonnen de problemen. Nog nooit in mijn leven zo'n klantonvriendelijk bedrijf tegengekomen. De dakkapel lekt al maanden maar ze komen maar niet om het op te lossen. Je word constant aan het lijntje gehouden, we gaan overleggen, we bellen terug, die persoon is er niet, die persoon doet dat niet meer, etc etc Op een bepaald moment was er een afspraak gemaakt en die werd de dag ervoor weer afgezegd, zo ben je weer weken verder. Mailen naar Ewout helpt ook niet want hij antwoord niet. Teveel problemen om op te noemen.. de constructie was te licht voor de overspanning, dat heb ik zelf door een ander bedrijf laten oplossen omdat dakkapel.nl dat weigerde te doen, de afvoerbuis van de CV ketel was afgebroken door het plaatsen, heeft de CV monteur weer moeten maken. De extra horren paste niet goed, heeft een extern bedrijf wat de horren maakt gemaakt (nadat ze vergeten waren dit door te geven..). Een plafondplaat zit los, is af fabriek niet eens geniet. Tot slot blijkt nu dat de dakbedekking niet goed zit waardoor er water achter kan komen. Kortom, veel kosten gemaakt, veel tijd verloren, veel stress en nog niet goed.
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Communicatie, afspraken nakomen, kwaliteitscontrole fabriek, klantvriendelijkheid, service, ...

Heel fijn zaken gedaan. Aanpassingen tussentijds geen probleem. Vriendelijk personeel. Mooie materialen gebruikt.
  • Verbeterpunten Mijn bezem hebben ze gebroken ; ) haha

Good and professional staff, hard and decent working people
  • Snelheid/levertijd

Netjes afgeleverde dakkappel geplaatst door Kevin en Gerrit. Prima mannen met ervaring.
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten - Geef bij de offerte ook aan de klanten hun trap met vloerbedekking af moeten dekken i.v.m. het vele zaagsel wat vrij komt.

Top bedrijf!!! Alle afspraken netjes nagekomen, vergunning goed geregeld, en goede kwaliteit van de dakkapellen, netjes geplaatst en afgewerkt door vaklui!! Zeer tevreden...

• Snelheid/levertijd

Vriendelijke kennismaking en inmeting, nette offerte en uiteindelijk een top dakkapel geplaatst! Met 5 uurtjes klaar en alles netjes achtergelaten.. Een aanrader!
  • Snelheid/levertijd

Een prachtig resultaat. Het personeel ging op de dag van plaatsing proffesioneel te werk en is daarnaast zeer klantvriendelijk. Je kon duidelijk zien dat dit bedrijf gespecialiseerd is binnen dit vakgebied. Binnen een halve dag waren de 2 dakkappellen geplaatst en opgeleverd. Er werd vanaf het eerste contact goed met ons meegedacht ook kwa prijs kwamen we er met hen goed uit. Zeer tevreden!
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten 1 tip, communicatie tussen adviseur en peroneel over gemaakte afspraken. Er was 1 afspraak niet doorgekomen bij het personeel wat zorgde voor een kleine verwarring. Dit is overgens ook zeer proffesioneel opgelost. Verder geen bijzonderheden.

• Snelheid/levertijd

Zeer vakkundig en enthoisiaste medewekers. Deze mensen weten waar ze mee bezig zijn. Zoek niet verder want dit is echt een aanrader!
  • Verbeterpunten Geen

Onwijs professioneel, snel en kwalitatief. Eerst afspraak thuis voor advies, daarna duidelijke offerte en via e-mails wordt je opende hoogte gehouden van de voortgang. Wij vonden dit erg prettig. Plaatsing binnen 4 uur, bizar hoe snel dat gaat. We hebben een leuk filmpje ervan gemaakt.
  • Snelheid/levertijd

Tijdens het aanvragen van verschillende offertes heb ik dakkapel.nl ook een offerte aanvraag laten doen. Hier kreeg ik direct een reactie, werd ik vriendelijk te wordt gestaan en heb ik direct een afspraak gemaakt. De heer Mundt kwam bij ons op de afspraak en heeft na een korte introductie de metrages opgenomen en kon ons gelijk een goed voorstel doen die eigenlijk alle tot dan toe gekregen offertes in snelheid, kwaliteit en prijs voorbij streefde. Hierop hebben wij toen vanwege de betrouwbaarheid en eerdere goede communicatie direct een akkoord op gegeven. Zowel het contact na het akkoord, dag voor de plaatsing, tijdens plaatsing en na het plaatsen waren allen uitstekend. Ik zou dakkapel.nl zeker aanraden bij kennissen en vrienden. Keep up the good work.
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Geen verbeterpunten.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Geen positieve ervaring met dit bedrijf, Ga niet met dit bedrijf in zee. Dakkapel is afgeleverd zonder mastiekafschot, een raamhor die niet past, een screen zonder schakelaar. Zodra de nota is voldaan zijn ze niet meer bereikbaar en bellen ze niet meer terug.
  • Snelheid/levertijd

Dakkapel.nl heeft een prachtige houten dakkapel op maat voor ons gerealiseerd. Geen standaard maat of ontwerp, maar helemaal passend bij de andere dakkapellen op ons jaren ‘30 huis. We zijn over alle details tevreden incl de draai/kiep ramen en waterafvoer. Chapeau.
  • Snelheid/levertijd

xSnelle opname, snelle offerte, snelle levering. Uitstekend en vriendelijke medewerkers. Resuktaat een prachtige dakkapel.
  • Snelheid/levertijd

Alles wordt gedaan, geleverd, nagekomen etc. zoals afgesproken. Alles verliep goed.
  • Snelheid/levertijd

Wij zijn op een zeer vriendelijk en professionele manier benaderd door dakkapel.nl. Eerst een open gesprek gehad met Ewout. En een offerte laten maken. Fijn gevoel aan het gesprek over gehouden. Maar hadden nog wat afspraken staan om dakkapellen te bekijken. Maar toch het beste gevoel bij Ewout. Kwam zonder probleem nog een keer langs,en nogmaals de offerte door genomen en wat aanpassing gedaan. En vervolgens de afspraak op korte termijn ingepland. Verder Duidelijk informatie versterking. Goed bereikbaar voor vragen via de telefoon en e mail.
  • Snelheid/levertijd

We wilde op korte termijn een dakkapel plaatsen voor bij ons op de zolder. Binnen twee maanden was alles geregeld; van het eerste telefonisch contact tot de afwerking van de dakkapel. Personeel erg vriendelijk en behulpzaam en gaven goede tips!
  • Snelheid/levertijd

Top kwaliteit dakkapel en vakkundig personeel
  • Verbeterpunten Communicatie qua planning kan beter

De jongens kwamen vanmorgen rond 08:45 uur aan ze zijn meteen aan de gang gegaan metvhetvslopen van het dak en voor we het wisten stond de dakkapel erop. 14:00 uur waren de jongens klaar alles netjes afgewerkt en opgeruimd. Helemaal top gedaan. Ga zo door
  • Verbeterpunten Geen

Goed advies en duidelijke communicatie, staan echt voor je klaar en zetten duidelijk een stap extra voor je.
  • Kennis & vakmanschap
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Snelheid/levertijd

Goede mensen, prima prijzen en een super eindresultaat; een aanrader!
  • Snelheid/levertijd

Na de eerste mail meteen al een concurrerende offerte mogen ontvangen. Ewout luisterde vooral goed naar de klant en kon eigenlijk al onze wensen inwilligen. Daarnaast had hij mooie voorbeelden bij zich waardoor wij de afwerking nog mooier en passender konden laten maken. Daarnaast zeer snel geleverd en deskundig geplaatst.
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Exacte plaats (hoogte op het dak) moest op de dag van plaatsing iets worden aangepast. Wellicht dat dit vooraf nog beter berekend had kunnen worden.

Zeer nette dakkapel, deskundigheid van de vertegenwoordiger
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Communiceer beter met de monteurs deze hadden nu meer werk zeiden ze doordat wij de gipsplaten niet hadden weggehaald

Over Dakkapel.nl

Filter op Taal