nvt

nvt

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Hoe kent u ons bedrijf? N.v.t.

Geachte heer Gispen, Zoals aangeven kan een dergelijk scheur niet na 3 jaar ineens ontstaan. Er moet met kracht iets achter de dakbedekking zijn blijven hangen. Wij waren voornemens het met u op te lossen echter heeft u binnen enkele uren uw eigen aannemer het laten verhelpen. Jammer dat wij hier geen foto's kunnen oploaden om het probleem te laten zien. Zoals u weet zijn wij momenteel aan het mailen om tot een oplossing naar redelijkheid te komen. Met vriendelijke groet, Ewout

Heel fijn advies

Het gesprek met Ewoud was heel fijn. We hadden eigenlijk een andere dakkapel bedacht maar door het eerlijke advies iets totaal anders gekocht. De bestelde dakkapel sluit perfect aan bij ons huis. De plaatsing verliep goed, eerst een beetje regen, de monteurs van dakkapel.nl hebben dit even afgewacht en maakte er daarna geen haast klus van. Erg blij met alles van dakkapel.nl

Goede service echt heel blij heb niets toe te voegen alleen maar top!!! Personeel werkt hard en netjes

Echt geweldig, goeie service!

We kwamen bij dit bedrijf door vrienden van ons die ook tevreden waren. En het was eigenlijk echt top. Goeie service aardige mensen goeie vakluien denken mee aan een oplossing mocht je ergens tegen aan lopen, snel werk afgeleverd netjes kan geen andere woorden meer bedenken eigenlijk haha. Ja was echt heel goed heel blij met me nieuwe dakappelen!

Goede service en goede prijs!

Hele goede ervaring met dakkapel.nl. Snelle en concrete afhandeling, goede prijs en snelle plaatsing! Zeer tevreden!

Met aandacht proces verloop

Het 2 keer komen opmeten en verder informatie verstrekking is mij zeer goed bevallen. Duidelijk en op planning.

Goede service met advies op maat!

Hele goede advies gekregen en dakkappel gekregen precies zoals wij dat zouden willen. Heel mooi strak afgewerkt en ook ons dakraam verplaatst. Heel veel ruimte erbij gekregen. De meeste mensen die ons aanspreken maken een positief opmerking over ons dakkappel dat hij prachtig is en groot! Wij heb gekozen voor een antreciet dakkappel zonder randen dus mooi strak en van deze tijd. Hij sluit mooi aan bij onze donkere kozijnen en dakpannen. Contact was goed en ook op afgesproken tijdstip. Goede kwaliteit waar wij uiterst tevreden over zijn!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Het eerste contact met Ewout verliep soepel en snel. Er was zo een afspraak gemaakt waarbij hij zelf de dakkapellen kwam inmeten. Om de dakkapellen te laten plaatsten hoefde we niet lang te wachten. Op de dag van plaatsing begon de ellende. Onze voorste dakkapel was verkeerd ingemeten en daardoor veel te groot, deze zou uitsteken tot in het trappengat. De monteurs hadden toen al een gat in het dak gemaakt waardoor we een week met een gat in ons dak hebben gezeten, gelukkig regende het die week niet. De monteurs hebben het zo goed mogelijk proberen af te dekken en met Ewout overlegt om zo snel mogelijk de dakkapel aan te passen en opnieuw te laten plaatsen. Een week later kwam onze dakkapel opnieuw en weer paste deze niet omdat er deze keer geen rekening houden met de overstek dus weer te groot was. De enige die er nog om kon lachen was de kraanmachinist. Ewout was in deze nergens te bekennen en hebben diverse afmaken contact gehad met de telefoniste. De dag erna hebben de monteurs het aangepast en zijn begonnen om de binnenkant van de dakkapellen te betimmeren. Toen mijn man vroeg of ze de rolluiken niet moesten testen nadat ons was opgevallen dat de elektriciteitskabels half waren afgebroken was hun antwoord: ’ dat is ons werk niet, dat moet je zelf maar doen.’ Dus dat hebben we later moeten aansluiten. De kiep-kantelramen liepen aan waardoor ze niet normaal open en dicht konden. We wilde hier een afspraak voor maken maar dat verliep erg traag omdat er geen monteur op de route zou komen. Dit duurde zeker 2 maanden. In de periode na plaatsing hebben we alleen maar gedoe gehad met de rolluiken. Die rusten op plastic plaatsjes die het gewicht van de rolluiken helemaal niet aankonden waardoor ze binnen een week afbraken. Tevens sloten de rolluiken niet goed waardoor er s’ morgens licht onder door kwam en als het al een beetje waaide kwam er wind tussen het raam en het rolluik waardoor de klapperde. Na aangeven dat de plastic plaatjes gebroken waren werden er na een maand nieuwe plaatsjes geplaatst van dezelfde kwaliteit. Voor het klapperen van het rolluik hadden ze als oplossing om de rolluiken maar niet dicht te doen als het waaide. Toen we om een serieuze oplossing vroegen zou er pas na 4 maanden een monteur komen om een strip te plaatsen waardoor de onderkant van de rolluiken zou worden opgevangen. Ik heb toen voor de zoveelste keer vrij genomen om de monteur op te kunnen vangen maar na een uur was hij er nog niet. Wederom contact opgenomen maar Ewout was er niet hij zou echt terug bellen, monteur was nergens te bekennen en ben vervolgens niet meer terug gebeld. Toen was het weekend en kon pas weer maandag terug bellen om een nieuwe afspraak te maken maar ook deze keer waren we afhankelijk van wanneer er een monteur in de beurt zou zijn. Na twee maanden wachten kwamen er twee onbekwame monteurs die maar een strip hebben geplaatst omdat er alleen aan de voorkant van ons huis wind zou komen en ook maar op twee punten vast geschroefd waardoor heel de strip gebogen hing en er als nog licht en wind onder het rolluik kwam. Na weer bellen en mailen over de manier van monteren van de strip en uitleggen dat ook aan de achterkant van ons huis de wind waait stemde de telefoniste in om een nieuwe afspraak te maken om ook strips te plaatsen voor de achterste dakkapel en om de strip aan de voorkant degelijk te monteren. Een maand later zagen we na een regenachtige dag dat de achterste dakkapel lekte. Het dakleer zat los waardoor het dak lekte. Dit probleem was redelijk snel verholpen. Tot onze verbazing kregen we een rekening voor het herstellen van de rolluiken en het toepassen van de strips. We waren zeer verbaasd omdat dit herstel gewoon bij de service hoort en wij heel veel geduld hebben gehad met het service-beleid en de manier waarop er gecommuniceerd wordt binnen dakkapel.nl We hebben uitgelegd dat we het absurt vinden dat wij zouden moeten betalen voor de door hen gemaakte fouten. En hebben aangegeven deze rekening niet te gaan betalen. We hebben tevens veel vrije dagen op moeten nemen om de monteur binnen te kunnen laten en die vervolgens niet is komen opdagen zonder excuses of uitleg. Nu is onze dakkapel aan de voorzijde gaan lekken en wilde we een afspraak met hen maken om dit te herstellen maar zij willen pas een afspraak maken wanneer wij de door hun gemaakte fouten vergoeden. We raden het iedereen af om met dakkapel.nl in zee te gaan. Ewout verkoopt het product goed maar aan vakmanschap, service en klantvriendelijkheid ontbreekt het aan alle kanten bij dakkapel.nl Wij hebben inmiddels een advocaat in de arm genomen.
  • Snelheid/levertijd

Geachte familie van Toor, Uw verhaal raakt kan nog wal, wij laten nooit iemand met een open dak zitten. Wij hebben alle middelen bij ons om ten alle tijden alles dicht te maken. Voordat wij een gat in het dak maken meten wij altijd alles op om te overleggen waar onze klant de dakkapel geplaatst wilt krijgen. Dat uw dakkapellen niet goed zijn is ook niet het verhaal. Ze zijn beide in 1 dag geplaatst. Daarna kunnen wij in ons systeem zien zijn wij wel terug geweest om zaken netjes af te maken. Aansluitend heeft u nog extra zaken besteld, hiervoor weigerde u te betalen. Hierdoor bleef er een rekening open staan. Enkele maanden later had u lekkage, hierop hebben wij aangegeven dat eerst de rekening voldaan moest worden. Hierop hebben wij de bovenstaande recensie ontvangen. Ik ben er toen langs gereden om er netjes met de familie uit te komen. De afspraken die wij gemaakt hebben zijn: Wij: - Lossen de lekkage op (het bleek de schoorsteen te zijn) - Laten de factuur vervallen en geven een voor het ongemak € 200,- terug. Wij houden nou eenmaal niet van ontevreden klanten. Fam van Toor: - Zouden deze recensie verwijderen. Wij hebben de factuur laten vervallen en de lekkage aan de schoorsteen kosteloos verholpen binnen 24 uur na ons gesprek. Ondanks dat wij niets aan deze lekkage konden doen. Mevrouw van Toor belde wanneer ze de € 200,- kon verwachten, hierop hebben wij aangegeven dat eerst deze zwaar overdreven recensies verwijderd diende te worden. Hierop gaf ze aan dat dit nooit zo was afgesproken, mevrouw had het gesprek opgenomen. Hierop heb ik aangegeven dat ik 100% zeker weet dat wij dit zo hebben afgesproken en dat ik graag de opnames zou willen ontvangen. Nu 1 maand later nog steeds is de recensie zichtbaar en hebben wij geen geluidopnames ontvangen. Best wel typisch hè.. Hoe dan ook wensen wij de familie Van Toor veel plezier met hun prachtige zolder en wij betreuren dat u zo met ons om gaat. Ewout Mundt 0642209240

Dakkapel.nl heeft snel contact opgenomen voor de eerste afspraak. Tijdens de afspraak zijn we snel overeengekomen. Dit ook vanwege de prijs kwaliteit die ze leveren vergeleken met andere dakkapel leveranciers. Ik ben er heel tevreden over en met het resultaat heel erg blij :) ik raad het iedereen aan ;)
  • Snelheid/levertijd

Duidelijk, eerlijk en prettig zowel in eerste contact, als met kantoor en niet in de minste plaats de mannen die het werk komen uitvoeren.
  • Verbeterpunten Geen

Dankzij Coos Temminck en Ewout Mundt, na aanvraag, razendsnel een passende offerte gekregen voor een 3-tal raamkozijnen in de slaapkamer. Binnen een maand konden ze langskomen om de kozijnen te zetten. Personeel (Tonnie en Kenny) waren beleefd, snel, professioneel en waren binnen een paar uur weer klaar. Mooi en schoon opgeleverd, kreeg nog een belletje van Coos diezelfde dag om dubbel te checken dat alles naar wens was. Al met al, echt top-service, betaalbaar en snel. Dank!
  • Verbeterpunten -

Enorm bedankt voor jullie flexibiliteit, kennis en kwaliteitsdakkapel. Alles is soepel verlopen en wij zijn enorm blij met de geleverde service

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik ben het helemaal eens met de meneer uit leiden. Wij hadden ook een afspraak met Ewout( bij de afspraak voor het plaatsen van de kapel, aardige man)na het plaatsen van de dakkapel, niemand ooit nog gezien of gehoord. Bij de eerste regenbui regende het binnen net zo hard als buiten. Toen ik belde zei de telefoniste dat er eind volgende week iemand in de buurt was en kon komen kijken, huh? Alles is schots en scheef,we zouden een timmermannetje krijgen die het op zou lossen,die moet nu(anderhalf jaar later)nog komen. We hebben zelf een”mannetje” geregeld, die het zo goed en zo kwaad heeft hersteld. De horren waren ze ook vergeten, die hadden ze bij gelegenheid gewoon voor de deur gezet, in de regen. Mensen vragen ons waar wij onze dakkapel hebben gekocht, ik raad ze af om dat bij dakkapel.nl te doen. Want de service is zwaar onder de maat!!
  • Snelheid/levertijd

Geachte familie Konink, Met enige verbazing lezen wij uw reactie. Wij kunnen in ons systeem zien dat er 1 keer lekkage is geweest . Dit was te verwijten aan een kapotte dakpan een stuk boven de dakkapel. Dit hebben wij snel en kosteloos hersteld. Wij hebben uw dakkapel geplaatst op 11-1-2018 het moet wel erg diep zitten dat uw op 9-4-2019 deze volledig overtrokken recensie plaatst. Wij hebben veel dakkapellen bij u in de wijk naar volle tevredenheid geplaatst. Helaas kunnen wij niet iedereen tevreden stellen. Ondanks bovenstaande wensen wij u veel woonplezier met uw zolder. Met vriendelijke groet, Ewout Mundt Dakkapel.nl 0642209240

De medewerkers zijn bekwaam en vakkundig. Overleggen en laten weten waarmee ze bezig zijn. Goede communicatie en correcte uitvoering. Een bedrijfsethiek waar een ander bedrijf een voorbeeld aan kan nemen
  • Snelheid/levertijd

Pro-actief, meedenkend en kwalitatief. Erg prettige ervaring.
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Communicatie omtrent betaling....meermaals gemaild over hetzelfde onderwerp...

Fijn dat jullie langs komen als er vragen zijn. Super blij mee dat de dakkapel toch geplaatst is op een later moment i.v.m. het weer.
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Bij de het aansluitmateriaal voor de rolluiken zit geen beschrijving. Best lastig als je dit niet dagelijks doet. Het zou ook fijn zijn als het aangesloten zou kunnen worden. Er zitten geen sloten op de ramen terwijl die wel besteld zijn. Aan de kant van de kamer van ons zoontje kan dit gevaarlijke situaties geven. De oude dakramen zijn toch meegenomen terwijl die hadden moeten achterblijven.

Na vele bedrijven te hebben bezocht (8), besloten om bij dit bedrijf de order te doen. Vanaf begin tot eind een positief gevoel overgehouden. Snelle service/klantvriendelijk/goede kwaliteit en wat voor mij het allerbelangrijkste is afspraken worden nagekomen. Ook vriendelijk personeel die de dakkapel kwam plaatsen!
  • Verbeterpunten Geen, zo door blijven gaan

In het offertetraject al duidelijk alle opties kunnen bespreken. Na opdracht werd er nogmaals ingemeten en werd de offerte nogmaals doorgenomen. Hieruit kwam het advies om toch andere kleuren te kiezen, hetgeen netjes geregeld werd. Op de afgesproken dag en tijd werd de dakkapel voorgereden. De sparing in het dak werd netjes gemaakt, en de medewerkers dachten duidelijk mee (zaten wat beluchters van het riool in de weg, die netjes werden verplaatst). De kraan kwam voorrijden en zette het afval neer waar wij dat graag wilden, daarna werd de dakkapel op zijn plek gehesen. Alles werd vastgezet en wind- en waterdicht gemaakt.
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Het zaagsel van de kettingzaag ligt werkelijk overal, 10 minuten uittrekken om dit op te zuigen met een bouwstofzuiger zou het pakket nog completer maken.

Dakkappel ziet er mooi uit. Voor de plaatsing moest er kort dag een andere kraan worden geregeld. Dit is allemaal gelukt, waardoor de plaatsing van het dakkapel niet verschoven werd.
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Tijdens het goedkeuren en het indienen van de mijn aanvraag voor het plaatsen van een dakkapel aan de voorkant van mijn woning was er wat vertraging opgelopen tussen de tekenaar en de opdrachtgever. Ik heb hier zelf een paar keer achter aan moeten bellen. Het was mooi geweest als dit niet had gehoeven.

Alles is heel voorspoedig verlopen, fijn contact met de dames op kantoor!
  • Verbeterpunten Geen

De monteurs waren op tijd volgens afspraak. DAKKAPEL moest opgebouwd worden en zat na 3 uur erop. Vuil netjes alles opgeruimd en afgevoerd.
  • Snelheid/levertijd

2 dakkapellen laten plaatsen. Niet alles is direct goed gelopen maar na wat discussies zijn we uiteindelijk tot een goede oplossing gekomen. Totale score mag een 6,2 zijn.

Geachte heer Van Oosten, Onze excuses de rolluiken hebben lang op zich laten wachten. Dit is inderdaad niet netjes en zeker niet onze bedoeling. De kozijnen staan niet 100% recht, echter zullen deze los moeten om te stellen. Dit was niet u wens i.v.m. de reeds gemaakte binnen afwerking. In overleg met u hebben wij het zo gelaten. De ramen functioneren dan ook normaal. En de afwijking slechts millimeters. Wij interesseren ons altijd voor onze klanten en zijn ten alle tijden willend dergelijk zaken netjes op te lossen. De klachten gaan altijd via kantoor en niet via mij. Op kantoor zijn ze bereikbaar van 08:30 tot 17:00 uur. Ik zelf neem altijd op wanneer ik op kan nemen en bel iedereen altijd terug met uitzondering van mijn vakantie. Met vriendelijke groet, Namens het team van Dakkapel.nl Ewout 0642209240

Mooie dakkapel voor een mooie prijs. Plaatsing zonder problemen verlopen. Super tevreden.
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Communicatie, op een aantal vragen gesteld via mail nooit antwoord gehad.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Monteur van vandaag alles netjes hersteld.
  • Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Afspraak beter nakomen dakkappel niet in één dag geplaats Raam helaas kapot bij levering &geleiders van de rolluiken waren ze vergeten. Vandaag is alles gemaakt.

Geachte heer Kruijzen, Dank voor uw recensie. Voor het aanbouwen bij de buren rekenen wij altijd 2 dagen. De 2 laatste puntjes hadden inderdaad sneller gekund. Excuses voor dit ongemak. Ondanks bovenstaande wensen wij u veel plezier met uw nieuwe zolder! Het team van Dakkapel.nl

Zeer betrouwbaar bedrijf. Komen heel goed dr afspraken na en werken zeer netjes en mooi product afgeleverd. Hele mooie prijs. De horren werden netjes na 2 weken na montage afgelverd. Ben zeer te vreden.

Over Dakkapel.nl

Specialist in dakkapellen Dakkapel.nl is specialist in het bouwen van houten en kunststof dakkapellen. Wij bouwen dakkapellen voor particulieren en aannemers. Dankzij onze kwalitatief hoogwaardige dakkapellen ontstaat er meer ruimte en krijgt u meer licht in uw woning. Onze dakkapellen gaan jarenlang mee en geven uw woning de uitstraling die het verdient. Naast meer ruimte, licht en uitstraling zorgen onze dakkapellen er ook voor dat uw woning meer waarde krijgt, een win-win situatie dus! Met een combinatie van vakmanschap en kwaliteit bieden wij u de beste dakkapellen voor een zeer gunstige prijs.