Fijne mensen goede vakmannen

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Super team! Fijne communicatie en alles goed en snel geregeld!

Fijne communicatie. Snelle reactie en goed advies. Alles snel en goed geregeld.

Super vriendelijk

Komt afspraken na en alles wordt netjes overlegt

Makkelijk en snel

Waren mooi op tijd en dakkapel zat er snel op. Dakkapel ziet mooi uit.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Heren werken hard. Overleg waar nodig. Goede oplevering.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Het plaatsen is super snel en goed verlopen

Ik ben zeer tevreden met de werkzaamheden die zijn uitgevoerd. Het plaatsen is in mijn ogen supersnel en professioneel gebeurd. De uitleg achteraf was ook zeer helder.

Prima geregeld allemaal

Mooie dakkapellen, vriendelijke mannen

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Ging goed door het proces.

Ben tevreden met het proces.

Zeer professioneel

Geduldige jongens. Werken snel en netjes. Duidelijke instructies.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Had ik dit maar eerder gedaan

Wij zijn zeer tevreden over dit bedrijf! Er is zeer netjes en hard gewerkt. Wij hebben 4 jaar geleden door een ander bedrijf een dakkapel laten plaatsen, maar die moest vervangen worden omdat er te veel aan mankeerde. Het is dan weer moeilijk om je huis aan anderen toe te vertrouwen. We zijn zo blij dat we dit toch hebben gedaan met dakkapel.nl. Het hele traject van opmeten tot oplevering hebben wij als heel erg persoonlijk en erg prettig ervaren! De communicatie met de verkoper, inmeter en monteurs is erg goed verlopen en er wordt ook de tijd genomen om alles met de klant door te nemen. Alles is dankzij dakkapel.nl weer hersteld en er valt een hele last van onze schouders. Ik raad iedereen dit bedrijf aan omdat ik oprecht niets heb wat ik slecht of minder goed vond gaan. Als ik het over zou moeten doen, dan zou ik zeker voor dit bedrijf kiezen. Als klant wil je dat het goed is voor een goede prijs, dat kan bij dit bedrijf!

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Snel, op tijd en netjes. Hele vriendelijke heren. Netjes aankloppem bij vragen. Duidelijke uitleg en goed overleg bij de start. Duidelijk advies, alleen de technische tekening duurde wat langer.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Professioneel van eerste contact tot nazorg!

Afgelopen november een dakkapel laten zetten door Dakkapel.nl. We zijn erg tevreden. Het hele proces ging vlekkeloos. We kregen voor de dag van zetten nog een leuke verrassing. Ook waren de mannen die de dakkapel kwamen zetten erg professioneel en snel!

Great experience overall

The installation went very smoothly and everything was done very fast and efficient. The dakkapel itself looks very good from the outside and also on the inside. I will have a professional comeand do the finishings and he also mentioned the quality of the installation and materials is very good.

• Would you recommend us? Yes
  • N/A

Zeer slechte communicatie en service

Met het dakkapel is niks mis maar wel met het rolluik. Deze sloot niet goed aan waardoor hij klapperde en niet verduisterde. Hier zou een valse vensterbank voor nodig zijn. Dit had ik niet in de offerte mee laten nemen omdat mij hier niks over verteld was. Toen ik later belde met de servicemedewerker wat achteraf de eigenaar bleek te zijn. Die denk ik hoog nodig aan vakantie toe was. Ik wilde namelijk mijn situatie uitleggen waarop de verbinding direct verbroken werd. Toen ik terugbelde vertelde hij mij dat het een te lang verhaal was. heel opmerkelijk en de start van onze discussie over de valse vensterbank. Hij wilde mij niet begrijpen en verbrak tot 5 keer de verbinding. Ik was er niet op uit om een gratis service uit te laten voeren maar dat dacht hij van wel. Uiteindelijk volgt er een discussie over de valse vensterbank die naar mijn inziens gewoon altijd geplaats moet worden omdat het rolluik anders niet voldoende functioneert. Hier kwamen wij niet uit. Uiteindelijk hing hij boos op en werd er door de receptioniste medegedeeld dat hij alleen nog maar per mail wilde praten wat de communicatie alleen maar stroever maakte. Nogmaals benoemd dat ik gewoon wil betalen voor het plaatsen van de valse vensterbank maar dit wilde hij niet meer komen doen. Hij had het te druk en gunde het mij blijkbaar ook niet meer. Uiteindelijk een heel net bedrijf gevonden dit dit probleem voor een klein bedrag heel snel heeft opgelost. Wat het nog vreemder maakte was dat het eerste wel zou gebeuren toen ik voor de eerste keer een service melding had gemaakt. Toen zouden ze langs komen. Maar op de dag zelf belde ze op met de mededeling dat ze niet langs zouden komen omdat ze de spullen niet hadden. geen goede voorbereiding dus. maar goed kan gebeuren en toen een nieuwe afspraak proberen te maken. maar dit lukte niet. ik kreeg geen reactie. uiteindelijk na veel bellen dus wel met de eigenaar. Toen kon het allemaal ineens niet meer. en kritiek en feedback kon hij ook niet ontvangen.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Beste Jeffrey, Wat spijtig om deze recensie van je te mogen ontvangen. Het is echter niet zo gegaan zoals jij het beschrijft. Wij hebben inderdaad meerdere malen contact gehad over een profiel onder jouw rolluiken. Heb je dit meerdere malen uitgelegd. Denk dat wij in totaal meer dan een uur hebben gebeld over een simpel profiel. Dit is aan iedereen binnen 1 minuut uit te leggen. Dat je hier constant op terug blijft komen was dan ook meer dan irritant en heb jou als een onuitstaanbare klant mogen ervaren. Ook dat je maanden na dit voorval nog hier een review gaat plaatsen vinden wij dan ook erg spijtig. Ondanks bovenstaande wensen wij je veel plezier met je prachtige dakkapel. Met vriendelijke groet, Ewout 0642209240 [email protected]

Goed, uitstekend gecommuniceerd

Goed, uitstekend gecommuniceerd

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Goede service en snel geplaatst

Hele snelle plaatsing! Netjes en vriendelijk!

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Mooi dakapel, problemen werden met Ewout uiteindelijk goed opgelost

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Snelheid/levertijd
  • Hoe kent u ons bedrijf? N.v.t.

Goed erop gezet

Helder proces, prima werk!

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Zeer slechte afwerking en service

Dakkapel lijkt in eerste instantie prima (behalve dat ze het boeideel kapot hebben gemaakt met het takelen), maar toen we het dak zelf checkten en ook met de loodgieter waren er diverse problemen, zie foto’s. Dit meteen aangegeven, maar het duurde vier weken voordat er een ‘service afspraak’ werd ingepland waar wij netjes om 7.00 uur klaarstonden en zijn dit doodleuk om 9.00 uur afzegden en we maar op een nieuwe afspraak moesten wachten. Sindsdien hebben we ook al lekkage gehad en zelfs nadat we dit hebben aangegeven bij Ewout zijn er alleen halve beloftes gemaakt en is er niks gebeurd. Resumé: - dakkapel wordt er praktisch opgegooid en niet afgewerkt. - boeidelen zijn er kapot opgezet. - after service komen ze niet na en zelfs met een lekkage komen ze niet langs. - voor een dakkapel van bijna 18k had ik dit na zes weken allang opgelost willen hebben.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Beste Hans, Wij hebben dit inderdaad niet snel opgepakt. Mijn excuses hiervoor! Wil ten alle tijden alles oplossen, maar wanneer je ons op alle websites waar je iets kan plaatsen zwart maakt en ook niet meer naar een oplossing wilt zoeken kunnen wij helaas weinig meer voor je betekenen. Mocht je er nog uit willen komen verneem ik het graag van je. Met vriendelijke groet, Ewout 0642209240

Verschrikkelijke service!

Mijn dakconstructie is onveilig gemaakt door dit bedrijf. De service verlening en communicatie is verschrikkelijk. Doe geen zaken met dit bedrijf. Ik ben in voorbereiding van een grote civiele juridische zaak. Zelfs een ingenieursbedrijf hier voor ingehuurd. Ook mijn buurman heeft een verschrikkelijk slechte ervaring met dit bedrijf gehad. Heeft ook een juridisch traject moeten starten om zijn gelijk te halen (en een nieuw raam te krijgen voor zijn dakkapel). Begin hier niet aan en zoek een ander bedrijf!

• Snelheid/levertijd
  • Hoe kent u ons bedrijf? N.v.t.

Beste Marc, Je recensie slaat werkelijk nergens op. Wij zijn meerdere keren bij jou geweest voor niets. Constant geef je aan dat er volgens jou iets niet goed is. Dan komen wij langs en is er niets. Nu heb je de pannen aan de bovenzijde en de zijkant weggehaald, dit is niet de bedoeling hier zit onze waterkering onder. Dit heb ik je aangegeven en ontvangen wij deze recensie. Ook geef je aan dat de constructie niet correct is zonder enige onderbouwing. Gezien jij in de neuromanagement zit lijkt het mij niet dat jij bouwkundige ervaring hebt. Bij je buurman zijn wij inderdaad een ruit met een barst vergeten te vervangen. Dit was inderdaad niet correct van ons. Dit is door een glaszetter hersteld en wij hebben de rekening betaald. Wij lossen altijd alles naar redelijkheid op, echter blijven wij niet voor niets op komen draven. Heb je inmiddels een aantal keer geprobeerd te bellen en ook op mails reageer je niet. Erg spijtig allemaal. Met vriendelijke groet, Ewout Mundt 0642209240

Impossible to get a prompt repair with respect

Dakkapel.nl placed a dormer window for me in 2018. I have been basically pleased with their work since then. However, last week I experienced a sudden roof leakage. Since there is a 15-year guarantee, I thought the repair would not be a problem. I called immediately the next morning when they opened. I heard nothing the entire day. I called again before they closed and was told by an exasperated secretary that there was nothing she could do. So I waited the entire (rainy) weekend and was scheduled for a repair on Monday. No one came during the repair window and I was not contacted, so I called. Someone new answered the phone and acted surprised at the situation. She contacted the service person who said there was a delay and I would not get an appointment that day. I heard nothing more for two days when I called again. The secretary again said there was nothing she could do for me. When I pressed, she put me through to the repair person who said he would call me back in 15 minutes. He called six hours later and insisted that he could not schedule a repair until I sent photos which I had already sent days prior. I tried expressing this and he said he wasn't stupid and hung up on me. Now I am contemplating just paying someone else to do it because I do not want someone in my home who is that incompetent and rude. I suggest not going with this company if you are considering placing a dormer window. Choose someone who is professional and reachable instead.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via advertenties

Beste Brianna, Erg jammer om deze recensie van jou te mogen ontvangen. Wanneer je een jaren 30 huis in je bezit hebt kan er altijd iets zijn. Wij hebben je dakkapel geplaatst maar geven geen garantie op jouw schoorsteen van bijna 100 jaar oud. De door ons geplaatste dakkapel is 100% waterdicht. Met vriendelijke groet, Ewout 0642209240

Prima, naar verwachting

Fijn, snel de nieuwe dakkapel geplaatst!

Perfect bedrijf

Perfect bedrijf. Werk zeer nauwkeurig en zeer flot en snel!

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Prettig contact, fijn overleg en mooi snel geleverd.

Zojuist geplaatst, zo ver in nu kan zien mooi gezet en fijn me plaatsing!

Goed en snel

Alle afspraken nagekomen. Goed gewerkt, alles in overleg. Snel gewerkt, ook alles uitgelegd. Goede ervaring!

• Hoe kent u ons bedrijf? Anders

Over Dakkapel.nl

Specialist in dakkapellen Dakkapel.nl is specialist in het bouwen van houten en kunststof dakkapellen. Wij bouwen dakkapellen voor particulieren en aannemers. Dankzij onze kwalitatief hoogwaardige dakkapellen ontstaat er meer ruimte en krijgt u meer licht in uw woning. Onze dakkapellen gaan jarenlang mee en geven uw woning de uitstraling die het verdient. Naast meer ruimte, licht en uitstraling zorgen onze dakkapellen er ook voor dat uw woning meer waarde krijgt, een win-win situatie dus! Met een combinatie van vakmanschap en kwaliteit bieden wij u de beste dakkapellen voor een zeer gunstige prijs.