Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Beoordeel de volgende punten

Persoonlijke gegevens

Over Dakkapel.nl

Specialist in dakkapellen Dakkapel.nl is specialist in het bouwen van houten en kunststof dakkapellen. Wij bouwen dakkapellen voor particulieren en aannemers. Dankzij onze kwalitatief hoogwaardige dakkapellen ontstaat er meer ruimte en krijgt u meer licht in uw woning. Onze dakkapellen gaan jarenlang mee en geven uw woning de uitstraling die het verdient. Naast meer ruimte, licht en uitstraling zorgen onze dakkapellen er ook voor dat uw woning meer waarde krijgt, een win-win situatie dus! Met een combinatie van vakmanschap en kwaliteit bieden wij u de beste dakkapellen voor een zeer gunstige prijs.