Super dakkapel

Door vrolijk en sympathiek zeer snel geplaatst! Uitermate tevreden!

• Hoe kent u ons bedrijf? Anders

Hele fijne dakkapel. Netjes afgewerkt.

Zeker aan te raden, veel mensen in de straat hebben een dakkapel van deze leverancier.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Zeer tevreden met de snelle en mooie afwerking

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Top werken en super gedaan

Snel en super gaaf gedaan

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Slechte aflevering en niet aanspreekbaar

Bij het plaatsen van de dakkapellen zijn tijdens het plaatsten fouten gemaakt. Hierdoor stonden de ramen scheef. Herstellen duurde heel lang en is niet volkomen goed gekomen. Doordat het herstel lang duurde (afspraken werden niet nagekomen) liep onze verbouw vertraging op. En zijn er hogere kosten gemaakt. De leverancier was hier niet aanspreekbaar op enige manier van compensatie. Het bedrijf is niet aangesloten bij een branche organisatie die bij dit soort klachten kan bemiddelen. Ga niet met dit bedrijf in zee!!!!!

Teleurgesteld

In Februari hebben we een dakkapel laten plaatsen door Dakkapel.nl De installatie verliep voorspoedig ze hadden alleen geen material meer om de nokvorsten, die zij moesten verwijderen voor installatie van de dakkapel, aan te smeren na terugplaatsen. Zij hebben nog bij het andere installatieteam (dat bij onze buren een dakkapel aan het plaatsen was) gevraagd of zij wel hadden, helaas ook niet. Op de oplever bon heeft het installatie team vervolgens aangegeven bij Liggen de nokpannen goed, zijn heel en evt. aangesmeerd: “Nou pannen nog aan smeren met flexi zwart”. Met hierbij de melding dat de planning contact op zou nemen voor plannen afspraak. Na verloop van tijd toch maar eens contact opgenomen omdat wij niets meer hoorden. Het resulaat was dat wij offerte ontvingen voor het aansmeren van de Nokvorsten! Telefonisch contact opgenomen waarbij een zeer onvriendelijke Ewout ons duidelijk maakten dat ze hun werkzaamheden niet gingen afronden en dat het onze eigen verantwoordelijk is om deze aan te smeren. Hierna direct contact opgenomen met Quinten (de verkoper die bij ons aan huis was geweest). Quinten vond ook dat dit binnen de werkzaamheden van Dakkapel viel en zou het uitzoeken (begin juni). Na enkele herinneringen kregen we eindelijk 2 weken na de laatste herinnering bericht van Quinten:”Dank voor het sturen van uw bericht. Tot en met 15 september geniet ik van een vakantie”. Bij onze buren hebben ze de nokvorsten nadien wel aangesmeerd. Volgens Ewout hebben ze dit gratis gedaan ter compensatie van een slechte installatie (het een en ander was scheef, die review is inmiddels verdwenen!) en wij hoefden hier niet op te rekenen. Het interesseert ze ook niet dat ze een slechte review krijgen. Zij hebben dit meerder keren mede gedeeld. Advies voor anderen: - Verwacht geen aftersales - Betaal niet voordat alle werkzaamheden zijn afgerond (ondanks de betalings verplichting) - Neem geen dakkapel van dakkapel.nl (zeker als het huis wat ouder is en wat meer werk vereist).

• Hoe kent u ons bedrijf? Anders

Vriendelijk, snel en goede prijs kwaliteitsverhouding

Erg Snel en vakkundig

Ik ben zeer tevredenen met Dakkapel.nl en zal iedereen aanraden

Ziet er netjes uit

Aftersales is dramatisch

Voortraject is prima, je wordt netjes geholpen en niks is te gek. Verkoopkant is netjes en komen afspraken na. Dakkapel is kwalitatief prima, waar voor je geld. Dakkapel besteld, ingemeten en uiteindelijk werd die geplaatst. Was de kapel verkeerd ingemeten, aanpassingen ter plekke gedaan, uiteindelijk toch gelukt. Na de plaatsing kwamen we erachter dat het dak niet geëgaliseerd was, waardoor het water niet goed afloopt. Dit is uiteindelijk vragen om problemen / lekkage. Na meerdere keren contact te zoeken met de aftersales / klantenservice uiteindelijk alsnog geëgaliseerd. Tevens werd de afstandsbediening voor het rolluik niet geleverd. Na meerdere keren contact uiteindelijk toch ontvangen. Bij het rolluik waren ze vergeten het profiel waar het luik op rust als het is gesloten, te plaatsen. Deze is 3 maanden na plaatsing (!!) van de kapel nóg niet geleverd. Zou geleverd worden eind juli / begin augustus was ons beloofd. Echter was het bedrijf die periode dicht... Het maakt niet uit naar wie je mailt / belt / berichten stuurt, van de directeur tot aan klantenservice, nadat je hebt betaald word je simpelweg niet serieus genomen door dit bedrijf. Ze vertikken het om pro-actief te communiceren en je moet echt overal zelf achter aan. Hier is nog veel winst te behalen voor dit bedrijf. Het komt een beetje over dat wanneer dit bedrijf de betaling heeft ontvangen, ze het allemaal wel best vinden. Mocht je hier een aankoop doen, zorg dat echt ALLES naar je zin is en controleer alles tijdens de plaatsing voordat je betaald. Na de plaatsing / betaling is de communicatie met dit bedrijf zéér amateuristisch te noemen.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Dat ik niet zo positief ben

Ze beloven een hoop maar je moet er zelf achter heen en dan nog beur er niets

• Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Prachtige dakkspel

Prachtige dakkapel. Geleverd door vriendelijke en ervaren monteurs. Wij zijn zeer tevreden. Wij raden Dakkapel zeker aan.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Super gewerkt en ziet er mooi uit

Top werk afgeleverd

Prima dakkapel, slechte nazorg

De dakkapel staat al jaren naar tevredenheid. In mei dit jaar een hor nabesteld. Factuur direct voldaan maar nu, eind augustus nog steeds niet geleverd. Ook al diverse malen over gebeld waarbij beloofd is teruggebeld te worden. Reactie blijft uit, ook de hor. Het wordt maar niet duidelijk wat er daar aan de hand is. Slechte nazorg!

• Personeel N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.

Super service!

Dit bedrijf kan ik alleen maar aanraden. Ewout heeft zich ingezet om mijn order er snel door te krijgen, waar we heel blij mee zijn. Ook de monteurs waren erg vriendelijk en werkten netjes.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Perfect geregeld. Binnen 4 uurtjes dakkapel erop. Goede service, duidelijke uitleg. Je krijgt wat je besteld. Duidelijke uitleg en afspraken worden nagekomen.

Super tevreden!

Fijne mensen, zowel de vertegenwoordiger als de jongens die hem gezet hebben. Dus super tevreden!

Super team!

Vriendelijke heren die professioneel te werk gaan. Alles wordt goed uitgelegd. Zeker een aanrader.

Super. Mooie kapel, nette montage

Fijn en toegankelijk bedrijf. Duidelijk en alles volgens afspraak Geleverd en geïnstalleerd.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

In uitstekende afstemming zijn de dakkapellen netjes geplaatst en is de zolder keurig schoon opgeleverd

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Montage en oplevering in 1 ochtend!

Om 7u begonnen, om 12u twee dakkapellen opgeleverd. Super netjes gewerkt en gedaan. Kan het iedereen aanbevelen.

Zeer goed bevallen

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

De plaatsing ging top, service nadien een stuk minder

Na wat onderzoek te hebben gedaan heb ik gekozen voor dakkapel.nl. Het inmeten ging goed en de man had ook echt verstand van zijn zaken. Ook de plaatsing op de dag zelf verliep top, alle medewerkers waren keurig op tijd en waren nette vaklui. Vanuit de leverancier waren de rolluiken en de horren helaas nog niet meegeleverd. Kan gebeuren maar om deze vervolgens geïnstalleerd te krijgen bleek nogal een drama te zijn. Het initiatief ligt volledig bij de klant zelf want er wordt geen contact opgenomen vanuit het bedrijf. Zelfs toen de monteurs eindelijk konden komen maar de geleiders niet mee waren geleverd moest ik zelf achter een nieuwe afspraak aan gaan. Inmiddels is het bouwvak dus zal de klus ook weer enkele weken op zich laten wachten. Een van de ramen kon niet gesloten worden doordat deze niet goed gesteld was. Hiervoor heb ik enkele keren gebeld omdat we tijdens onze vakantie toch wel graag het raam dicht wilden doen. Er zou een monteur voor aangestuurd worden maar dit is uiteindelijk maar gedaan door degene die de rolluiken zou komen installeren. Ik raad dakkapel.nl nog steeds aan, zolang alles in een keer goed gaat. De afdeling after sales kan nog wel een verbeterslag gebruiken.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Top service,en supersnel geplaatst.

Goed geadviseerd snel klaar en goede afwerking binnen en buiten.

Goede montage

Mijn ervaring tijdens de montage is goed. Het inmeten is niet helemaal naar wens verlopen en de ruimte is daardoor ook iets kleiner dan gepland

Over Dakkapel.nl

Specialist in dakkapellen Dakkapel.nl is specialist in het bouwen van houten en kunststof dakkapellen. Wij bouwen dakkapellen voor particulieren en aannemers. Dankzij onze kwalitatief hoogwaardige dakkapellen ontstaat er meer ruimte en krijgt u meer licht in uw woning. Onze dakkapellen gaan jarenlang mee en geven uw woning de uitstraling die het verdient. Naast meer ruimte, licht en uitstraling zorgen onze dakkapellen er ook voor dat uw woning meer waarde krijgt, een win-win situatie dus! Met een combinatie van vakmanschap en kwaliteit bieden wij u de beste dakkapellen voor een zeer gunstige prijs.