Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen! Top

Het hele proces van uitzoeken en bepalen wat nodig is, tot en met het plaatsen verliep soepel, gestructureerd en op tijd.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via advertenties

Wat je mag verwachten

In juli heeft dakkapel.nl een dubbelzijdige nokverhoging uitgevoerd. Dat is redelijk netjes gebeurd, maar je merkt bij de werkmannen dat er tijdsdruk op staat. Dus een "nette" oplevering was het niet, maar de twee units staan op het dak! Ze zijn twee keer terug gekomen, één keer voor de regenwaterafvoer en één keer voor iets wat moet doorgaan als "vensterbanken". Die laatste vond ik nogal duur voor wat provisorisch in elkaar gezaagde mdf-platen (voelt beetje alsof dit als stelpost is opgenomen in het werk). Voorafgaand aan de plaatsing heeft dakkapel.nl ook de vergunning aanvraag gedaan. De dames op kantoor, verantwoordelijk voor de aanvraag, zijn erg vriendelijk maar hier en daar toch wat onnauwkeurig als het gaat om de uitvoering. Al met al een OK oplevering voor de prijs die je betaald, meer mag je misschien niet verwachten (?).

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Kwalitatief goed product maar matige plaatsing en after sales

Goed product maar plaatsing is grof gedaan zodat de nieuw geplaatste balen weggewerkt moesten worden omdat ze beurs geslagen waren bij plaatsing. Ook een vraag na afloop over een afwerking werd niet echt opgepakt.

Snel en vakkundig

Ze waren erg snel met plaatsen

Heel slecht

Je praat met de vertegenwoordiger dat de vergunning inclusief is kom je later achter dat je iets van 350 euro bij moet betalen. En om vergunning aan te vragen moest ik de afmetingen doorgeven van iets wat door hun is geplaatst. Due halve punt is al te veel.

• Hoe kent u ons bedrijf? Anders

Prima service, plaatsing wat rommelig

Fijn dat thuis meegedacht werd hoe het matcht met wat de buren hebben. Had graag nog wat meer meegenomen willen worden in opties&consequenties qua grootte en hoogte. Prijs kwaliteit verhouding goed. Plaatsing ging wat rommelig doordat verkeerde kraan gekomen was. Vooral vervelend voor de mannen die kwamen plaatsen, die moesten even wachten. Leek daarna wat gehaast gedaan, waardoor dakkapel nu enigszins scheef staat. Eén raam valt nu vanzelf dicht en het koste wat extra moeite in de afwerking. Niets meer aan te doen en met wat extra afwerking door onszelf is het opgelost.

Vakkundig, netjes en snel

Vakkundige opname en pro actieve houding door mee te denken. Goede en duidelijke communicatie tussen offerte en plaatsing. Plaatsing ging snel, netjes en heel soepel.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Ouderwets goed. Doen wat ze zeggen, zeggen wat ze doen. TOP Hammink Bouw en Vastgoedservice BV

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Eerlijk gesprek, nette plaatsing, super resultaat!

In het 1e gesprek al meteen een goed gevoel. Een eerlijk verhaal, niet de duurste, niet de goedkoopste. Erg leuk om tijdens het productieproces op de hoogte gehouden te worden via mail en foto's! Snelle plaatsing. Vriendelijke jongens die de boel kwamen plaatsen. Dezelfde week nog een controle om te kijken of alles naar wens is gegaan. Kleinigheidje snel opgelost! Kortom een goed verhaal, een goede uitvoering, goed product. Nu heel heel heel veel plezier van de nieuwe zee van ruimte! Wat we graag door vertellen!

Mooi resultaat

Goede service, vriendelijke medewerkers, snelle montage, mooi resultaat

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

De geleverde dakkapel is precies wat ik wilde hebben

ervaren personeel die weten wat ze doen. De dakkapel is snel geplaatst.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Uitstekend, en denken goed met je mee wat je wilt.

Prima. We hebben 2x een dakkapel laten plaatsen. En alles is goed besproken met de wensen die jij wilt.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Service achteraf, hopelijk niet nodig...

Na een kijkje in de showroom van dakkapel.nl, zijn we snel tot een overeenkomst gekomen. Ewout luistert goed naar de wensen van de klant en weet deze juist terug te brengen in de dakkapel. De kwaliteit van de dakkapel is uitstekend. Na een kleine complicatie met ons dak zijn we gezamelijk tot een oplossing gekomen en heeft Dakkapel.nl dit naar tevredenheid opgelost.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Goed bedrijf!!! Dakkapel is keurig geplaatst

Ik ben zeer te spreken over dit bedrijf, alles keurig in 1 dag geregeld. Er werd goed naar onze wensen geluisterd en dit is goed uitgevoerd!

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Goed bedrijf. Kun je prima mee werken.

Hele nette firma. Goed bereikbare mensen. En geen geschuif met afspraken. Ook als achteraf blijkt dat er in de communicatie een misverstand is geslopen is geen moeite te veel om dit te herstellen. Wij zijn zeer tevreden met onze twee dakkapellen, (van samen 20 meter!) Ron van Olst

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Professioneel bedrijf, snelle levering en plaatsing

Super!

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Wat een perfectie van deze mensen echt toppers en vooral met de warmte die er toen was echt bikkels top gedaan dakkapel.nl

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Duidelijke afspraken Keurige werknemers Dakkapel was precies zoals we wilde Super snel geplaatst en de werkplek keurig netjes achter gelaten! Dik tevreden en heel blij zijn we met de dakkapellen 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Duidelijk en positief

Eerste gesprek was een leuk, duidelijk en positief gesprek. Ondanks de lastige positie van het huis was het plaatsen van de dakkapel geen enkel probleem. Ook op de dag van plaatsing zelf was het positief. Vakkundige mensen!!

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Bedrijf dat doet wat ze beloven

We hadden een dakkapel laten plaatsen. Verliep allemaal soepel en allemaal netjes afgehandeld. Contact met dakkapel was plezierig.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Snel, goed en volgens plan!

Fijn contact, goed gepland, netjes opgeruimd en snel klaar. Erg tevreden. Tip: Bestel horren mee, past erg mooi ☺️

Fijne onderhandelingen, snelle plaatsinv

Diverse offertes laten maken. Uiteindelijk kwam dakkapel.nl er het gunstig uit. De doorslag was de prijs maar ook de transparantie tijdens de onderhandelingen met Ewoud. Tussentijds regelmatig contact gehad en altijd netjes en snel antwoord gekregen. De 2 dakkapellen staan er prima op binnen 2 dagen. Dit ging snel en soms dacht ik even te snel want er werd wel erg hard doorgewerkt. Uiteindelijk staat het er wel netjes op en zijn we zeer tevreden.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via advertenties

Goede en snelle service top !

Goede en snelle service top !

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.

Fantastisch!!

Dakkapel.nl een geweldig goed bedrijf. Bij het eerste contact had ik direct een heel goed gevoel. De volgende contacten liepen ook prima. Ewout Mundt, nam alle tijd voor mij en kwam met een goed voorstel. Hij heeft goed met mij meegedacht en daardoor zijn we tot een prettige samenwerking gekomen. Dakkapel.nl is zeker een bedrijf die ik een ieder kan aanbevelen. Top werk!! Bedankt Ewoud👍

nvt

nvt

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Hoe kent u ons bedrijf? N.v.t.

Geachte heer Gispen, Zoals aangeven kan een dergelijk scheur niet na 3 jaar ineens ontstaan. Er moet met kracht iets achter de dakbedekking zijn blijven hangen. Wij waren voornemens het met u op te lossen echter heeft u binnen enkele uren uw eigen aannemer het laten verhelpen. Jammer dat wij hier geen foto's kunnen oploaden om het probleem te laten zien. Zoals u weet zijn wij momenteel aan het mailen om tot een oplossing naar redelijkheid te komen. Met vriendelijke groet, Ewout

Over Dakkapel.nl

Specialist in dakkapellen Dakkapel.nl is specialist in het bouwen van houten en kunststof dakkapellen. Wij bouwen dakkapellen voor particulieren en aannemers. Dankzij onze kwalitatief hoogwaardige dakkapellen ontstaat er meer ruimte en krijgt u meer licht in uw woning. Onze dakkapellen gaan jarenlang mee en geven uw woning de uitstraling die het verdient. Naast meer ruimte, licht en uitstraling zorgen onze dakkapellen er ook voor dat uw woning meer waarde krijgt, een win-win situatie dus! Met een combinatie van vakmanschap en kwaliteit bieden wij u de beste dakkapellen voor een zeer gunstige prijs.