Communicatie en herstel is waardeloos

In December 2023 het dakkapel laten plaatsen. Nadat het in november door de regen niet doorging werd er snel en goed gehandeld voor een nieuwe datum. Tot zover eigenlijk geen klachten behalve dat het extra inmeten ook erg lang duurde. Na het plaatsten had ik al direct last van lekkage. De monteur die nog een scheur in het ubiflex kwam maken, wat ook al snel weer stuk ging zei dat het niet aan de dakpannen lag. De nokbalk was ook niet afgewerkt. Na opnieuw contact te hebben gezocht heeft het 2,5 maand geduurd voor ze langs kwamen om het te ‘maken’. Dit heeft mij de nodige mailtjes en telefoontjes gekost. Wekenlang hoor je niks. De lekkage had ik zelf al verholpen er bleken 2 dakpannen stuk op de rand van het ubiflex. Door het aanslaan kapot gegaan. Na het vervangen geen druppel meer in huis gehad. Het ubiflex werd opnieuw gekit en de nokbalk werd volgepropt met oranje Flexim terwijl er donkere dakpannen op het dak zitten. De Flexim is er ook letter ingeduwd en niet afgewerkt. Dit heb ik zelf maar hersteld met de juiste kleur en het ook afgewerkt. Al met al is de communicatie echt waardeloos wanneer je schade hebt of iets niet goed gegaan is. Ook het herstellen is zeer amateuristisch te noemen.

• Hoe kent u ons bedrijf? Anders

Een gewaarschuwd mens telt voor 2

We zijn opgelucht en blij dat jullie eindelijk jullie lang verwachte afspraak zijn nagekomen. Op woensdag 8 mei is de dakkapel geplaatst, direct 's avonds heb ik aangegeven dat wij niet akkoord zijn met de hoogte van de dakkapel. Hier werd gelijk lastig op gereageerd. Er moest eerst een afspraak gemaakt worden waarbij er mensen langs zouden komen om te beoordelen hoe de dakkapel geplaatst was. Er is dus een afspraak gemaakt en op 16 mei kwamen Kristiaan en Ewout langs. Helaas had Ewout zich niet voorbereid op de afspraak hier en wist hij nergens vanaf. Uiteindelijk zijn wij overeengekomen dat de dakkapel naar beneden geplaats zou worden, de weg er naar toe duurde helaas erg lang. En contact met jullie krijgen/behouden was zeer lastig. Op 21 juni zou dan EINDELIJK de dakkapel naar beneden geplaatst worden, dat is 1,5 maand nadat de dakkapel geplaatst is. Helaas is deze afspraak niet doorgegaan en hing de smoes van leugens aan elkaar. Daarna contact met jullie krijgen was helemaal een groot drama, er werd mij door de secretarisse elke dag beloofd dat ik terug gebeld zou worden. Maar geen enkele keer ben ik terug gebeld. Vandaag is het 17 juli, ruim 2,5 maand nadat de dakkapel geplaatst is. En 1 maand nadat de eerste service afspraak niet doorging. In die maand tijd heb ik zowat dagelijks met jullie kantoor gebeld, werd mij continu beloofd dat ik terug gebeld zou worden. Moet tot op de dag van vandaag nog steeds terug gebeld worden. Maandag 15 juli belde ik wederom met jullie kantoor en kreeg toen per toeval Hessel aan de telefoon, Hessel vertelde mij dat de service afspraak ingepland was. Helaas was ik hier niet zelf van op de hoogte gebracht. Het zou jullie sieren als jullie ook eens toe durven geven dat er aan jullie kant het een en ander mis is gegaan. Waaronder de manier waarop de werknemers te werk zijn gegaan, de hoogte waarop de dakkapel geplaatst is, hoe de communicatie met jullie verloopt en tot slot hoe lastig het is om een service afspraak in te plannen.

• Hoe kent u ons bedrijf? Anders

Geachte mevrouw Ten Dam, Erg spijtig om uw recensie te mogen ontvangen. Echter is de plaatsing van jullie dakkapel in overleg gegaan met een van jullie ouders. Zoals het door jullie ouders is aangegeven is er geplaatst. Achteraf moest de dakkapel lager met een sta hoogte van ca 200cm dit is een onlogische hoogte en daarom stond jullie dakkapel 1 pan hoger. Ik ben met mijn collega langs geweest om het te bespreken, dit hebben wij gedaan vervolgens mochten wij van u niet vertrekken voordat het was opgelost. U was er zelf wederom niet bij maar deelde de orders mee door de telefoon. Gezien uw dreigende toon heb ik aangegeven een voorstel op de mail te zetten, dit heb ik dan ook gedaan. Overduidelijke afspraken waarop u akkoord heeft gegeven. De gemaakte kosten van het verplaatsen hebben wij gedeeld € 1000,- ipv € 2000,- euro. Dit zijn 2 monteurs een hele dag en een hijskraan. Wat betreft de tijdsduur, wij hebben geprobeerd het sneller voor u in te plannen. Echter hebben wij ook een planning en deze is goed gevuld. Normale levertijd is inderdaad 2.5 maand. Nu wij de werkzaamheden hebben verricht geeft u aan maximaal € 500,- te willen betalen. Dit terwijl u bij aanvang werkzaamheden het bedrag zou overmaken. Exact dit typeert uw manier van zaken doen, afspraken maken. En naderhand alles willen verdraaien. Wij werken en maken echt wel eens fouten, onze fouten zullen wij ten alle tijden kosteloos herstellen. Fouten die niet door onze toedoen zijn proberen wij ook altijd naar redelijkheid op te lossen. Met vriendelijke groet, Ewout Mundt 0642209240

Toppers snelle service en kundige werklui

Fijne service, snel en kwalitatief

Good Dakkapel

Good

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Hoe kent u ons bedrijf? N.v.t.

Goede service, professionele plaatsing

Snel geleverd en professionele plaatsing

Vriendelijk en netjes opgelost

Vriendelijk snel en netjes

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Super goed en vriendelijk gemonteerd

Superfijn alles uitgelegd incl de extra dingen die naar boven zijn gebracht dior de hoogwerker. Heel erg bedankt voor alles

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Ze hebben alles netjes afgeleverd. Erg behulpzaam en vriendelijk.

Nice work

Very professional, clear communication, handover done properly. They are best in the industry. Really recommend them

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Goede service voor weinig geld

Dakkapel is goed geleverd, snel gezet. Communicatie was heel prettig. Enige puntje was dat de originele datum verzet moest worden omdat de dakkapelbouw iets langer duurde

Vriendelijke jongens, mooie dakkapel

Goed werk, ik kon gewoon doorwerken

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Ontzettend blij en tevreden met t resultaat en alles vooraf en met t plaatsen ging super.

Goeie kwaliteit en service, prettige en snelle communicatie en afstemming. Op alle vlakken, van start t/m vergunningaanvraag, technische aspecten en het resultaat is top! De dakkapel zit er prachtig op en ziet er mooi uit. Dank!!

Perfecte communicatie en vakmanschap

Zeker aan te raden! Topwerk!

Soepele en vakkundige installatie

Dakkapel in 4 uur geplaatst en opgeleverd, alles is netjes afgewerkt

Goede service en behulpzaam

Behulpzaam, meedenkend en goede service

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Geweldig!!! alles verliep vlekkeloos en soepel

Erg prettig samengewerkt monteurs aardig werkte netjes en snel. Ik zou t ieder aanraden.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Kwamen mooi op tijd en het was snel geleverd. Binnen drie maanden een dakkapel.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Personeel N.v.t.
  • Kennis & vakmanschap N.v.t.
  • Afspraak nakomen N.v.t.
  • Kwaliteit N.v.t.
  • Snelheid/levertijd N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Hoe kent u ons bedrijf? N.v.t.

Het is mij goed bevallen, goede service, kon terecht met mijn vragen.

Fijne ervaring

Quincy en Ewout hebben vakkundig binnen een halve dag de dakkapel bij ons geplaats. Vriendelijke nette mannen die sterk zijn in de communicatie! Aanrader!

Snel en vakkundig geplaatst

Geen op of aanmerkingen. Erg tevreden over de plaatsing en het contact voorafgaand

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Super blij met de nette dakkapel

Van inmeten tot montage super geholpen, en het eindresultaat is super

Proffesioneel, snel en nauwkeurig

Toppers, vakmannen!

• Hoe kent u ons bedrijf? Via familie/kennis/collega

Snel en vakkundig geleverd.

De dakkappellen zijn snel en vakkundig geleverd! Enorm blij met het resultaat.

• Hoe kent u ons bedrijf? Via de website/internet/Google

Na een aantal bedrijven voor een dakkapel toch gekozen voor dakkapel.nl de prijs en kwaliteit verhouding is top super vlot verlopen allemaal goed geregeld en ook de plaatsing was super snel en probleemloos verlopen en netjes Zeker een aanrader

• Hoe kent u ons bedrijf? Via advertenties

Snel geleverd, Snel geplaatst, topkwaliteit!

Binnen 6 weken na het inmeten stond mijn dakkapel op het dak. Op de mm nauwkeurig volgens de maten. De mannen werkten snel en secuur en de kraan was er op tijd. Binnen 4 uur stond hij erop. Echt top service!

Hamburgweg 2

7418ES Deventer

Over Dakkapel.nl

Specialist in dakkapellen Dakkapel.nl is specialist in het bouwen van houten en kunststof dakkapellen. Wij bouwen dakkapellen voor particulieren en aannemers. Dankzij onze kwalitatief hoogwaardige dakkapellen ontstaat er meer ruimte en krijgt u meer licht in uw woning. Onze dakkapellen gaan jarenlang mee en geven uw woning de uitstraling die het verdient. Naast meer ruimte, licht en uitstraling zorgen onze dakkapellen er ook voor dat uw woning meer waarde krijgt, een win-win situatie dus! Met een combinatie van vakmanschap en kwaliteit bieden wij u de beste dakkapellen voor een zeer gunstige prijs.