Goede service met advies op maat!

Hele goede advies gekregen en dakkappel gekregen precies zoals wij dat zouden willen. Heel mooi strak afgewerkt en ook ons dakraam verplaatst. Heel veel ruimte erbij gekregen. De meeste mensen die ons aanspreken maken een positief opmerking over ons dakkappel dat hij prachtig is en groot! Wij heb gekozen voor een antreciet dakkappel zonder randen dus mooi strak en van deze tijd. Hij sluit mooi aan bij onze donkere kozijnen en dakpannen. Contact was goed en ook op afgesproken tijdstip. Goede kwaliteit waar wij uiterst tevreden over zijn!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Het eerste contact met Ewout verliep soepel en snel. Er was zo een afspraak gemaakt waarbij hij zelf de dakkapellen kwam inmeten. Om de dakkapellen te laten plaatsten hoefde we niet lang te wachten. Op de dag van plaatsing begon de ellende. Onze voorste dakkapel was verkeerd ingemeten en daardoor veel te groot, deze zou uitsteken tot in het trappengat. De monteurs hadden toen al een gat in het dak gemaakt waardoor we een week met een gat in ons dak hebben gezeten, gelukkig regende het die week niet. De monteurs hebben het zo goed mogelijk proberen af te dekken en met Ewout overlegt om zo snel mogelijk de dakkapel aan te passen en opnieuw te laten plaatsen. Een week later kwam onze dakkapel opnieuw en weer paste deze niet omdat er deze keer geen rekening houden met de overstek dus weer te groot was. De enige die er nog om kon lachen was de kraanmachinist. Ewout was in deze nergens te bekennen en hebben diverse afmaken contact gehad met de telefoniste. De dag erna hebben de monteurs het aangepast en zijn begonnen om de binnenkant van de dakkapellen te betimmeren. Toen mijn man vroeg of ze de rolluiken niet moesten testen nadat ons was opgevallen dat de elektriciteitskabels half waren afgebroken was hun antwoord: ’ dat is ons werk niet, dat moet je zelf maar doen.’ Dus dat hebben we later moeten aansluiten. De kiep-kantelramen liepen aan waardoor ze niet normaal open en dicht konden. We wilde hier een afspraak voor maken maar dat verliep erg traag omdat er geen monteur op de route zou komen. Dit duurde zeker 2 maanden. In de periode na plaatsing hebben we alleen maar gedoe gehad met de rolluiken. Die rusten op plastic plaatsjes die het gewicht van de rolluiken helemaal niet aankonden waardoor ze binnen een week afbraken. Tevens sloten de rolluiken niet goed waardoor er s’ morgens licht onder door kwam en als het al een beetje waaide kwam er wind tussen het raam en het rolluik waardoor de klapperde. Na aangeven dat de plastic plaatjes gebroken waren werden er na een maand nieuwe plaatsjes geplaatst van dezelfde kwaliteit. Voor het klapperen van het rolluik hadden ze als oplossing om de rolluiken maar niet dicht te doen als het waaide. Toen we om een serieuze oplossing vroegen zou er pas na 4 maanden een monteur komen om een strip te plaatsen waardoor de onderkant van de rolluiken zou worden opgevangen. Ik heb toen voor de zoveelste keer vrij genomen om de monteur op te kunnen vangen maar na een uur was hij er nog niet. Wederom contact opgenomen maar Ewout was er niet hij zou echt terug bellen, monteur was nergens te bekennen en ben vervolgens niet meer terug gebeld. Toen was het weekend en kon pas weer maandag terug bellen om een nieuwe afspraak te maken maar ook deze keer waren we afhankelijk van wanneer er een monteur in de beurt zou zijn. Na twee maanden wachten kwamen er twee onbekwame monteurs die maar een strip hebben geplaatst omdat er alleen aan de voorkant van ons huis wind zou komen en ook maar op twee punten vast geschroefd waardoor heel de strip gebogen hing en er als nog licht en wind onder het rolluik kwam. Na weer bellen en mailen over de manier van monteren van de strip en uitleggen dat ook aan de achterkant van ons huis de wind waait stemde de telefoniste in om een nieuwe afspraak te maken om ook strips te plaatsen voor de achterste dakkapel en om de strip aan de voorkant degelijk te monteren. Een maand later zagen we na een regenachtige dag dat de achterste dakkapel lekte. Het dakleer zat los waardoor het dak lekte. Dit probleem was redelijk snel verholpen. Tot onze verbazing kregen we een rekening voor het herstellen van de rolluiken en het toepassen van de strips. We waren zeer verbaasd omdat dit herstel gewoon bij de service hoort en wij heel veel geduld hebben gehad met het service-beleid en de manier waarop er gecommuniceerd wordt binnen dakkapel.nl We hebben uitgelegd dat we het absurt vinden dat wij zouden moeten betalen voor de door hen gemaakte fouten. En hebben aangegeven deze rekening niet te gaan betalen. We hebben tevens veel vrije dagen op moeten nemen om de monteur binnen te kunnen laten en die vervolgens niet is komen opdagen zonder excuses of uitleg. Nu is onze dakkapel aan de voorzijde gaan lekken en wilde we een afspraak met hen maken om dit te herstellen maar zij willen pas een afspraak maken wanneer wij de door hun gemaakte fouten vergoeden. We raden het iedereen af om met dakkapel.nl in zee te gaan. Ewout verkoopt het product goed maar aan vakmanschap, service en klantvriendelijkheid ontbreekt het aan alle kanten bij dakkapel.nl Wij hebben inmiddels een advocaat in de arm genomen.

• Snelheid/levertijd

Dakkapel.nl heeft snel contact opgenomen voor de eerste afspraak. Tijdens de afspraak zijn we snel overeengekomen. Dit ook vanwege de prijs kwaliteit die ze leveren vergeleken met andere dakkapel leveranciers. Ik ben er heel tevreden over en met het resultaat heel erg blij :) ik raad het iedereen aan ;)

• Snelheid/levertijd

Duidelijk, eerlijk en prettig zowel in eerste contact, als met kantoor en niet in de minste plaats de mannen die het werk komen uitvoeren.

• Verbeterpunten Geen

Dankzij Coos Temminck en Ewout Mundt, na aanvraag, razendsnel een passende offerte gekregen voor een 3-tal raamkozijnen in de slaapkamer. Binnen een maand konden ze langskomen om de kozijnen te zetten. Personeel (Tonnie en Kenny) waren beleefd, snel, professioneel en waren binnen een paar uur weer klaar. Mooi en schoon opgeleverd, kreeg nog een belletje van Coos diezelfde dag om dubbel te checken dat alles naar wens was. Al met al, echt top-service, betaalbaar en snel. Dank!

• Verbeterpunten -

Enorm bedankt voor jullie flexibiliteit, kennis en kwaliteitsdakkapel. Alles is soepel verlopen en wij zijn enorm blij met de geleverde service

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Ik ben het helemaal eens met de meneer uit leiden. Wij hadden ook een afspraak met Ewout( bij de afspraak voor het plaatsen van de kapel, aardige man)na het plaatsen van de dakkapel, niemand ooit nog gezien of gehoord. Bij de eerste regenbui regende het binnen net zo hard als buiten. Toen ik belde zei de telefoniste dat er eind volgende week iemand in de buurt was en kon komen kijken, huh? Alles is schots en scheef,we zouden een timmermannetje krijgen die het op zou lossen,die moet nu(anderhalf jaar later)nog komen. We hebben zelf een”mannetje” geregeld, die het zo goed en zo kwaad heeft hersteld. De horren waren ze ook vergeten, die hadden ze bij gelegenheid gewoon voor de deur gezet, in de regen. Mensen vragen ons waar wij onze dakkapel hebben gekocht, ik raad ze af om dat bij dakkapel.nl te doen. Want de service is zwaar onder de maat!!

• Snelheid/levertijd

De medewerkers zijn bekwaam en vakkundig. Overleggen en laten weten waarmee ze bezig zijn. Goede communicatie en correcte uitvoering. Een bedrijfsethiek waar een ander bedrijf een voorbeeld aan kan nemen

• Snelheid/levertijd

Pro-actief, meedenkend en kwalitatief. Erg prettige ervaring.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Communicatie omtrent betaling....meermaals gemaild over hetzelfde onderwerp...

Fijn dat jullie langs komen als er vragen zijn. Super blij mee dat de dakkapel toch geplaatst is op een later moment i.v.m. het weer.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Bij de het aansluitmateriaal voor de rolluiken zit geen beschrijving. Best lastig als je dit niet dagelijks doet. Het zou ook fijn zijn als het aangesloten zou kunnen worden. Er zitten geen sloten op de ramen terwijl die wel besteld zijn. Aan de kant van de kamer van ons zoontje kan dit gevaarlijke situaties geven. De oude dakramen zijn toch meegenomen terwijl die hadden moeten achterblijven.

Na vele bedrijven te hebben bezocht (8), besloten om bij dit bedrijf de order te doen. Vanaf begin tot eind een positief gevoel overgehouden. Snelle service/klantvriendelijk/goede kwaliteit en wat voor mij het allerbelangrijkste is afspraken worden nagekomen. Ook vriendelijk personeel die de dakkapel kwam plaatsen!

• Verbeterpunten Geen, zo door blijven gaan

In het offertetraject al duidelijk alle opties kunnen bespreken. Na opdracht werd er nogmaals ingemeten en werd de offerte nogmaals doorgenomen. Hieruit kwam het advies om toch andere kleuren te kiezen, hetgeen netjes geregeld werd. Op de afgesproken dag en tijd werd de dakkapel voorgereden. De sparing in het dak werd netjes gemaakt, en de medewerkers dachten duidelijk mee (zaten wat beluchters van het riool in de weg, die netjes werden verplaatst). De kraan kwam voorrijden en zette het afval neer waar wij dat graag wilden, daarna werd de dakkapel op zijn plek gehesen. Alles werd vastgezet en wind- en waterdicht gemaakt.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Het zaagsel van de kettingzaag ligt werkelijk overal, 10 minuten uittrekken om dit op te zuigen met een bouwstofzuiger zou het pakket nog completer maken.

Dakkappel ziet er mooi uit. Voor de plaatsing moest er kort dag een andere kraan worden geregeld. Dit is allemaal gelukt, waardoor de plaatsing van het dakkapel niet verschoven werd.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Tijdens het goedkeuren en het indienen van de mijn aanvraag voor het plaatsen van een dakkapel aan de voorkant van mijn woning was er wat vertraging opgelopen tussen de tekenaar en de opdrachtgever. Ik heb hier zelf een paar keer achter aan moeten bellen. Het was mooi geweest als dit niet had gehoeven.

Alles is heel voorspoedig verlopen, fijn contact met de dames op kantoor!

• Verbeterpunten Geen

De monteurs waren op tijd volgens afspraak. DAKKAPEL moest opgebouwd worden en zat na 3 uur erop. Vuil netjes alles opgeruimd en afgevoerd.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Eerste gesprek met Ewout was goed en netjes. Op het eerste gezicht ziet alles er netjes uit. Monteur die rolluik in orde heeft gemaakt was netjes en beleefd. Waren ze allemaal maar zo.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Maar hopen dat je Ewout niet nodig hebt daarna want dat is een drama. Je kan er geen afspraken mee maken. Mocht je zo dom zijn om er mee in zee te gaan, controleer alles goed en betaal niet alles vooruit. Kozijnen staan krom en niet waterpas. Ze willen er niets van weten en komen er niet naar kijken. Accepteren is het enige advies wat je krijgt, ramen gaan toch dicht? Bij de offerte aanvraag was er al een fout in de maten. Dit laten corrigeren en een afspraak gemaakt voor definitieve offerte. Krijg na dit gesprek tekeningen opgestuurd waarin ook weer fouten staan. Dag van plaatsen geen rolluik omdat deze een meter te lang was. Waarschijnlijk door de fouten met de tekeningen. Het hele huis was op de dag van plaatsen voorzien van zaagsel. Ze geven aan dat je in de ruimte het een en ander moet afdekken, nou dek je hele huis maar af. Einde van de dag komt er iemand op het idee om even een bezem er doorheen te halen. Warme dag en de monteurs, die best brutaal zijn, voorzien van koele drankjes. Cola morsen over een wasmachine en niemand heeft het fatsoen om dat even schoon te maken. Paar keer op de dag gehoord dat het een dramaklus is. Zelfs de kraanmachinist gaf aan dit nog nooit te hebben meegemaakt, hoe zij te werk gingen. Afspraak voor de restpunten pas 4 maanden later na veler malen verzoek. Is niet af te spreken met die lui, bellen niet terug of komen niet opdagen na het maken van een afspraak. Eindelijk een afspraak voor de restpunten komen ze alleen een ruit vervangen, waarbij de monteur aangeeft dat ik die zelf stuk heb gemaakt. Weer veel moeite doen voor een afspraak voor het rolluik. Ze komen een rolluik ophangen zonder te testen of hij werkt. Direct gebeld en komen ze terug met een haspel en zitten draadjes in het stopcontact te stoppen om te testen. Krijgen hem niet naar beneden en geven aan dat hij het doet want ze horen de motor, hoe dom ben je. Krijg een discussie waarbij de monteur aangeeft dat hij er ook niks aan kan doen dat hij bij een kut bedrijf werkt. Vervolgens werkt er nog niets. Klimmen met baggerschoen naar binnen en naar buiten waardoor er beschadigingen op de pas geverfde muren en vensterbank zitten, iets wat door de monteur en Ewout als normaal wordt gezien. Rechtsbijstand ingeschakeld. Rolluik is opgelost en de rest interesseert ze helemaal niets.

Mooie dakkapel voor een mooie prijs. Plaatsing zonder problemen verlopen. Super tevreden.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Communicatie, op een aantal vragen gesteld via mail nooit antwoord gehad.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Monteur van vandaag alles netjes hersteld.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Afspraak beter nakomen dakkappel niet in één dag geplaats Raam helaas kapot bij levering &geleiders van de rolluiken waren ze vergeten. Vandaag is alles gemaakt.

Zeer betrouwbaar bedrijf. Komen heel goed dr afspraken na en werken zeer netjes en mooi product afgeleverd. Hele mooie prijs. De horren werden netjes na 2 weken na montage afgelverd. Ben zeer te vreden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Hele slechte ervaring. Zeer klantonvriendelijkheid. Eerste afspraak super positief. Daarna begon de ellende. Duurde lang voor de tekenaar aan de slag ging. Die nam ontslag en toen was het wachten op vervanging. Op dag van plaatsing werden er niet 3, maar 2 dakkapellen geplaatst. We hadden al betaald, dus helaas. Stomme fout.. Door 1 monteur zeer agressief benaderd. Ewout was ook heel onredelijk in zijn benadering. We hebben betaald voor diensten die we niet hebben gekregen. Ga NIET met dit bedrijf in zee!!

• Snelheid/levertijd

De twee medewerkers die het komen monteren, zijn superflex. Ook meedenkend. Zeker een aanrader.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Aanvankelijk leek alles in orde, offerte proces, levertermijn en plaatsen in 1 dag zoals afgesproken. Daarna begonnen de problemen. Nog nooit in mijn leven zo'n klantonvriendelijk bedrijf tegengekomen. De dakkapel lekt al maanden maar ze komen maar niet om het op te lossen. Je word constant aan het lijntje gehouden, we gaan overleggen, we bellen terug, die persoon is er niet, die persoon doet dat niet meer, etc etc Op een bepaald moment was er een afspraak gemaakt en die werd de dag ervoor weer afgezegd, zo ben je weer weken verder. Mailen naar Ewout helpt ook niet want hij antwoord niet. Teveel problemen om op te noemen.. de constructie was te licht voor de overspanning, dat heb ik zelf door een ander bedrijf laten oplossen omdat dakkapel.nl dat weigerde te doen, de afvoerbuis van de CV ketel was afgebroken door het plaatsen, heeft de CV monteur weer moeten maken. De extra horren paste niet goed, heeft een extern bedrijf wat de horren maakt gemaakt (nadat ze vergeten waren dit door te geven..). Een plafondplaat zit los, is af fabriek niet eens geniet. Tot slot blijkt nu dat de dakbedekking niet goed zit waardoor er water achter kan komen. Kortom, veel kosten gemaakt, veel tijd verloren, veel stress en nog niet goed.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten Communicatie, afspraken nakomen, kwaliteitscontrole fabriek, klantvriendelijkheid, service, ...

Heel fijn zaken gedaan. Aanpassingen tussentijds geen probleem. Vriendelijk personeel. Mooie materialen gebruikt.

• Verbeterpunten Mijn bezem hebben ze gebroken ; ) haha

Good and professional staff, hard and decent working people

• Snelheid/levertijd

Netjes afgeleverde dakkappel geplaatst door Kevin en Gerrit. Prima mannen met ervaring.

• Snelheid/levertijd
  • Verbeterpunten - Geef bij de offerte ook aan de klanten hun trap met vloerbedekking af moeten dekken i.v.m. het vele zaagsel wat vrij komt.

Over Dakkapel.nl

Filter op Taal