Voor service en garantie zijn we met vakantie.

Nazorg bij een defecte en incomplete levering laat zwaar te wensen over.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Betere eindcontrole, snelle oplossing van de problemen.

Tuinmaximaal het mooie producten.

Tuinmaximaal is een mooi bedrijf met prachtige producten maar is niet meedenkend en heeft alleen maar standaard producten en en heeft u een andere maat nodig is dit niet mogelijk.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer Krabbendijek, Wat jammer te vernemen dat u niet helemaal tevreden bent met ons assortiment. Om de laagste prijsgarantie te kunnen bieden, werken wij met bouwpakketten die rechtstreeks uit de fabriek komen. Hoewel wij om deze reden met standaard maten werken, zijn er wel mogelijkheden om bijvoorbeeld de breedte van uw overkapping aan te passen. We betreuren het feit dat we geen op-maat-oplossing konden bieden die bij uw wensen past. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

genieten onder de glazen overkapping

Het heeft even geduurd maar de overkapping staat! Vakkundig geplaatst en de zonnewering werkt prima. De overkapping ziet er mooi en keurig afgewerkt uit.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips communicatie over de datum van plaatsing en last minute verplaatsen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Klaas, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de producten, de uitgevoerde montage en het eindresultaat. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

topkwaliteit

topproduct, makkelijk zelf te monteren, aanrader.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips niets op aan te merken

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Kris, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. We vinden het super om te horen dat u tevreden bent met ons product. Het is goed om te lezen dat u ons aanraadt. We wensen u veel plezier met uw nieuwe glazen schuifdeuren en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Service van ***

Mooie ramen mooi materiaal maar een service van *** waardeloos

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Geachte heer Roulaux, Wij vinden het vervelend te lezen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij begrijpen hoe vervelend het is om op het laatste moment te horen dat uw levering verplaatst wordt, zeker wanneer u allerlei voorbereidingen heeft getroffen. Helaas hadden we te maken met extreme weersomstandigheden. Dit houd in dat we, voor de veiligheid van onze chauffeurs, op uw dag van levering niet konden leveren. We hebben er alles aan gedaan om zo snel mogelijk bij u te leveren. Wij zijn blij om te lezen dat u tevreden bent over ons materiaal. Wij hopen dat u kunt genieten van uw glazen schuifdeuren. Met vriendelijk groet, Team Tuinmaximaal

Hele fijne service!

Ik had 1 glazen deur kapot. Bestelde een nieuwe maar de verkeerde maat. Geen probleem ze kwamen de deur kosteloos omruilen. TOP!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Gijs, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. We vinden het super om te horen dat u tevreden bent met onze service. Wat fijn dat de omruiling naar wens heeft plaatsgevonden! We wensen u veel plezier met uw nieuwe glazen schuifdeuren en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

super veranda en zonwering makkelijk te maken en goede kwaliteit.

Blij dat ik bij tuinmaximaal terecht bent gekomen wat een top produkt ! Alles Klopte zowel de levering het hele totaal plaatje was echt klasse! zelfs boortjes bitjes en grote boren voor de hwa . bekijk de filmpjes en de montage handleiding en binnen 2 dagen stond hij overeind met glas en zonnewering. Een aanbeveling waard !

• Verbeterpunten/tips meer kit

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Ed, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. We vinden het super om te horen dat zowel het bestel- als leveringsproces naar tevredenheid is verlopen. Wat fijn dat de montage en de samenstelling van onze bouwpakketten u goed is bevallen! We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

SUPER KLASSE ALLES

Wir sind mehr als zufrieden von der Beratung über die Lieferung, Qualität und Montage !!! Die Überdachung und die Frontscheiben wurden von den Monteuren (Tuinmaximaal) eingebaut und die Seitenscheiben haben wir selbst eingebaut. Die Beschreibung war super verständlich und die Montage wirklich einfach. Wir sind rundum mehr als gut zufrieden und können Tuinmaximaal absolut weiterempfehlen ! ! !

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hallo Herr Thomas, vielen Dank für Ihre Bewertung. Es freut uns zu hören, dass Sie mit der Beratung, der Qualität unserer Produkte und der durchgeführten Montage zufrieden sind. Wie schön, dass Sie mit dem Endresultat zufrieden sind. Wir wünschen Ihnen viel Freude mit Ihrem Ankauf und hoffen, dass Sie es in vollen Zügen genießen werden! Mit freundlichen Grüßen, das Team von Tuinmaximaal

PRima

PRima service en kwaliteit.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Hans, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze producten en onze service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe glazen schuifdeuren en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Dik tevreden.

Mooie overkapping,met een drietal personen 2 dagjes gewerkt,mooi resultaat. Daniel.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Daniel, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de bestelde producten en dat de montage u goed is bevallen. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping! We zijn benieuwd naar het eindresultaat. Als u leuke foto's heeft voor onze fotogalerij, dan kunt u deze delen via www.tuinmaximaal.nl/fotogalerij/upload-fotos. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Snelle levering door sympathieke behulpzame bezorgers zij gaven zelfs wat deskundig advies. Onderdelen zeer goed verpakt en voorzien van handleidingen. Een klein minpuntje ik had aanvankelijk ook zonwering besteld,deze bleek bij opaalplaten niet nodig te zijn. In eerste instantie werd mij hier niet op gewezen latere echter wel. Mijn advies zoek niet verder bij tuinmaximaal krijg je maximale kwaliteit tegen minimale prijs. Het installeren is best wel een dingetje hoor.. Als hobby klusser was het mij zeker niet gelukt,daarom blij dat ik het heb laten doen. Ben er zeer blij mee.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Frank, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. We vinden het super om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit en verpakkingswijze van onze producten en de plaatsgevonden levering. Wat fijn dat onze chauffeurs u nog hebben kunnen voorzien van extra deskundig advies en wat fijn dat u blij bent met het eindresultaat. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Fantastisch!

Mijn man wilde eerst de installatie door Tuinmaximaal laten doen echter hij wilde het zelf proberen en het is gelukt! Dankzij de zeer duidelijke handleiding echt heel duidelijk! En het resultaat is fantastisch. De levering was op tijd en helemaal in orde alles zat er bij wat er bij moest zitten kortom fantastisch. We zijn superblij met de glazen schuifwand en kunnen niet wachten tot het mooie weer dat we alles heerlijk kunnen open schuiven!

• Verbeterpunten/tips Nvt

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Shirley, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. We vinden het super om te horen dat u tevreden bent met de bestelde producten, de levering en de montagehandleiding. Wat fijn dat de montage u goed is bevallen! We wensen u veel plezier met uw nieuwe glazen schuifdeuren en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Kwalitatief super... met de voetjes op de vloer! Toppers

Zonder in detail te gaan, wij hebben onze overkapping besteld en Tuin Maximaal levert keurig op tijd met alles erop en eraan. Ik had 2 (zogenaamd) ervaren mannen geregeld die voor mij de overkapping zouden plaatsen maar helaas is dat nogal gruwelijk misgegaan (hoezo zou je de uitgebreide handleiding lezen als je het ook zonder handleiding kunt verkloten?). Al 3 maanden een onafgemaakte overkapping, draagbalk doorgezaagd (??? stelletje dombo's!) en de nodige spullen zoek. En wat denk je? Tuin Maximaal helpt je, en hoe! Snelle levering van de kapotgemaakte spulletjes én... toen misten we het vierkante bitje nog. Ik bel en een paar dagen later krijgen we het bitje opgestuurd. Geen standaard product maar Tuin Maximaal helpt je. Top! Komt er een paar dagen later nog een ander pakketje binnen. Van wie? Tuin Maximaal! Kaartje, aardigheidje, begrip voor ons en de wens dat het gauw goed komt. Dát noem ik nou klantgericht Maximaal. Ik schrijf niet snel een review maar deze komt van ons, uit eigen initiatief en uit het hart: Dank je wel, Tuin Maximaal! Als ik dit allemaal vooraf geweten had, had ik bij het bestellen van de overkapping ook de installatie gewoon door jullie laten regelen. Was alles nu klaar en af geweest. En ja, 3 of 4 maanden wachten op de installatie lijkt lang maar dan is ook geregeld. Dus bij deze ons advies: laat Tuin Maximaal het regelen. Dan weet je zeker dat het goed komt. Nogmaals Dank, Tuin Maximaal!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Willem, Hartelijk dank voor uw enorm gewaardeerde review. We vinden het super dat u zo positief te spreken bent over onze dienstverlening en de levering van de producten. Wat fijn dat wij tijdens een lastige situatie toch wat goeds voor u hebben kunnen betekenen. We helpen u natuurlijk graag! We wensen u (alvast) veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goede snelle service

Alles was snel geleverd er mankeerde alleen een vierkant bitje maar dat wilde ze nog na zenden, maar had er zelf nog eentje dus was niet nodig.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Dimitri, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de producten, de levering en onze service. Gelukkig heeft het ontbreken van het bitje voor geen hinder gezorgd en is het bestelproces desondanks naar tevredenheid verlopen. We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Zeer tevreden met de levering van de glaspanelen.

Bestellen van benodigd materiaal verliep soepel via de webwinkel, tevens tevreden met de levering van de glaspanelen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Janne, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over het online bestelproces en de levering van uw nieuwe glazen schuifdeuren. We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Beste prijs en service !

Wij hebben onlangs onze 2e overkapping gekocht We zijn 3 jaar terug verhuisd en misten onze overkapping vandaar nu een 2e ! We gaan m binnenkort plaatsen en ik kan nu al niet wachten ! Service is ook super mocht je vragen hebben of er niet uitkomen even bellen !!!! Ga mijn even zoeken op internet je vind m nergens goedkoper !

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Matthijs, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. We vinden het super dat u zo te spreken bent over onze producten, prijs-kwaliteitverhouding en dienstverlening. Wat fijn dat uw keuze wederom is gevallen op een Gumax terrasoverkapping. We wensen u alvast veel succes met de montage en hopen dat u snel zult kunnen genieten van uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

We zijn heel tevreden met de plaatsing, de overkapping ziet er mooi uit, alleen hebben de monteurs veel vijzen in de tuin laten vallen

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips Rubbers zaten niet overal perfect, veel vijzen op de grond gevonden die de monteurs hebben achtergelaten

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Cindy, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het fijn om te horen dat u desondanks tevreden bent met de producten en het eindresultaat en wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping! We zijn benieuwd naar het eindresultaat. Als u leuke foto's heeft voor onze fotogalerij, dan kunt u deze delen via www.tuinmaximaal.nl/fotogalerij/upload-fotos. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

goed net bedrijf

tuinmaximaal levert onze schuif/glas puien. net bedrijf waar ze goed mee denken. Maikel Hop Habro tuinen hoveniers

• Website N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips de zakelijke markt financieel tegemoetkomen die komen vaker

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Habro, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het fijn om te horen dat u zo te spreken bent over onze service, diensten en producten. We wensen u veel plezier met uw nieuwe glazen schuifdeuren en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Heel goede levering telefonisch heel goed bereikbaar goede uitleg en vriendelijk personeel

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Wil, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. Wat fijn om te horen dat u onze service en het contact als prettig hebt ervaren en dat de levering naar wens heeft plaatsgevonden. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Klantvriendelijk en een juist prijs kwaliteitverhouding.

Tuinmaximaal is zeer klantvriendelijk. Ben zeer tevreden met de glazen schiifwanden. Heb al 3x glazen schuifwanden besteld en zou het iedereeen aanraden. Binnenkort bestel ik nog een set glazen schuifwanden voor een extra afgesloten veranda. Q.a. prijs kwaliteitverhouding de goedkoopste van Nederland.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Meer Ral kleuren, ook de oude Ral kleuren.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Marco, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. We vinden het super om te lezen dat u zo te spreken bent over onze producten, service en prijs-kwaliteitverhouding. Wat fijn dat u wederom naar tevredenheid bent geholpen! We wensen u veel plezier met uw nieuwe glazen schuifdeuren en hopen u snel weer van dienst te mogen zijn bij een eventuele volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Tevreden

Ik ben heel blij Na lang wachten eindelijk gerealiseerd Het geeft toch een andere sfeer

• Verbeterpunten/tips ipv 6 misschien 8 lampjes

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Legiman, Hartelijk dank voor uw review. Wat fijn om te horen dat u blij bent met het eindresultaat. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping! We zijn benieuwd naar het eindresultaat. Als u leuke foto's heeft voor onze fotogalerij, dan kunt u deze delen via www.tuinmaximaal.nl/fotogalerij/upload-fotos. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Mooi resultaat

Werkwijze is wat wonderlijk, dat je éérst het dak monteert en daarna pas de kolommen eronder (heb ik ook andersom gedaan, ging ook redelijk goed). Clicksysteem van de polycarbonaat zijwand was een hele klus om dat er in te krijgen, ging ook niet zonder het tussentijds vast te schroeven. Uiteindelijk wel tevreden over het resultaat.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips de clickstrips van de profielen van de polycarbonaat zijwand zijn uitermate lastig erin te krijgen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Filippus, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het fijn om te horen dat u desondanks tevreden bent met de producten en het eindresultaat. Gelukkig heeft de montage uiteindelijk succesvol plaatsgevonden. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Alles is keurig verlopen

Mijn bestelling (standard maat veranda) snel geleverd en heel compleet met zelfs een kartonen winkelhaak om de goede hellingshoek van het dak in te meten. De montage heb ik zelf uitegevoerd. Dit was zonder moeite met zijn tweeen te doen op een dag. Ook het inkorten van de veranda in de diepte was geen probleem.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Ralph, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. We vinden het fijn om te horen dat u tevreden bent met de levering van de producten, de montagetools en onze montage instructies. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Uitstekende service, mooie schuifwanden

De bestelling online gedaan, direct gebeld voor bezorg afspraak. De wanden zijn netjes geleverd op de afgesproken plaats. De wanden zien er fantastisch uit, zeer eenvoudig te installeren. Hele goede kwaliteit, ziet er strak uit.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Marjolein, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat u zo te spreken bent over het verloop van het bestelproces, de levering, onze service en de kwaliteit van onze producten. Wat fijn dat de montage u goed is bevallen! We wensen u veel plezier met uw nieuwe glazen schuifdeuren en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Super goede service

Goede uitleg over de goederen per telefoon zowel als per e-mail Correct en betrouwbare firma! Mijn bestelling was in orde en de service achteraf prima !

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Diane, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. We vinden het super om te horen dat u zo te spreken bent over uw ervaring met Tuinmaximaal. Wat fijn dat u tevreden bent met het gegeven advies, het bestelproces en onze service. We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

À propos Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.

Klantenvertellen Critiques

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement