Alles goed geregeld

Wij zijn zeer tevreden met onze schuif wanden ook makkelijk om zelf te plaatsen

Heel goede ervaring!

Ik heb hier vorig jaar een overkapping besteld voor een hele nette prijs. Alles netjes op tijd geleverd. Met de hulp van een timmerman in elkaar gezet, maar dat was toch best lastig. Sommige onderdelen hebben we niet helemaal op de goede manier bevestigd waardoor hij is gaan lekken. Heel goede hulp gekregen van Tuinmaximaal om het te verhelpen, heel vriendelijk en behulpzame klantenservice!

• Verbeterpunten/tips Duidelijkere handleiding

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent, Thijs! Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.

meest onflexibele asociale bedrijf wat ik ken

Ik ga iedereen afraden hier wat te bestellen! Wat een asociaale en onbeleefte personeel, eerst worden de producten 3 maanden later geleverd dan besteld, (en dit kregen wij een week voor de levering te horen) dus was er al niet meer blij mee, en vervolgens wordt de levering bij mijn zwangere vrouw op de stoep voor de deur neergekwakt, en de panelen zijn alleen te verplaatsen met zuignappen. bij de vraag of ze het bij de achterdeur kunnen neerzetten (wat overigens geen prive terijn is) kwamen ze met het een protocol en corona excuus.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips klantvriendelijkheid van zowel transportmedewerkers en flexibiliteit naar klanten

Bedankt voor je review Pascal, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar contact@tuinmaximaal.nl Dan gaan we ermee aan de slag! Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.

Goed product, gemakkelijk te monteren

De schuifwand was gemakkelijk te bestellen en werd netjes en compleet en binnen afgesproken tijd geleverd. Vervolgens goed te monteren a.h.v. de handleiding.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Ergens in de handleiding zat een soort hiaat.

Hoi Van Berloo, Bedankt voor je 5 sterren review! Fijn dat alles naar wens is gegaan. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eind resultaat ontvangen wij deze graag via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet Melixa van Tuinmaximaal.

betrouwbaar en zeer correct in communicatie!

glazen wand besteld en alles volgens plan zoals ze het aangeven.

geweldig

Ik heb mijn schuifwanden via de website besteld. later nog even met Tuinmaximaal gebeld omdat ik toch een wijziging wilde doorvoeren in de afmeting die ik had besteld. Hierin vriendelijk te woord gestaan en de bestelling is naar tevredenheid veranderd. bezorging verliep goed en de mannen hadden ook nog wat bruikbare tips gegeven omtrent het monteren van de glazen deuren. kortom zeer tevreden

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips zou het niet weten

Zeer zeer slechte service bij een goed product

Zowel bij de eerste levering van de overkapping als de tweede levering (spie op schutting) problemen. De overkapping is beschadigd en na mailen van de klantenservice, die zich 7 dagen de tijd neemt om te reageren, krijg je een lulverhaal terug. Tweede levering incompleet en daar wacht ik nu op een reactie. je koopt een nieuw product en mag dan 7 dagen wachten op reactie. En dat onder de noemer: we hebben het druk. Nou beste Tuinmaximaal... misschien wat minder verkopen en goed in plaats van veel en slechte service? Of neem wat meer mensen aan?

• Verbeterpunten/tips Aandacht voor service

Bedankt voor je review Marc, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar contact@tuinmaximaal.nl Dan gaan we ermee aan de slag! Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.

Perfecte glazenschuifwand voor een normale prijs

Gewoon een supermooie glazen schuifwand voor een redelijke prijs en een perfecte service.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Hoi Rene, Hartstikke bedankt voor je 5 sterren review Rene! Wij wensen je heel veel plezier met je bestelling. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eind resultaat ontvangen wij deze graag via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet Melixa van Tuinmaximaal.

Communicatie vreselijk

In mei had ik een paar losse onderdelen bij Tuinmaximaal besteld. Op de site staat dat planning binnen 2 weken met ons contact zouden opnemen. Na 3 weken wachten zonder bericht had ik klantenservice gebeld, ik werd met de afdeling planning doorverbonden. Hier kreeg ik te horen dat ze mijn bestelling over het hoofd hadden gezien. Mijn bestelling zal op de 9 juli bij hun worden opgehaald en 14 juli bij mij bezorgd. Weer geen bevestigd mail of telefoontje. 14 juli gebeld. Ik kreeg 3 mensen aan de lijn met verschillende datums. Nu wordt mij beloofd dat de bestelling op 10 augustus bij hun zal worden opgehaald en binnen een week door een extern bezorgdienst wordt bezorgd. Ben benieuwd! L. Tran

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Communicatie op orde

Bedankt voor je review Tran, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar contact@tuinmaximaal.nl Dan gaan we ermee aan de slag! Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.

Klantvriendelijk/prijsgunstig

Wij zijn erg klantvriendelijk te woord gestaan. Ook zijn de prijzen van tuinmaximaal top.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Hoi Marieke, Bedankt voor je review!

Bedrog

Op 17 mei 2021 heb ik een bestelling geplaatst bij tuinmaximaal voor een zonnescherm. Op het moment van bestelling stond er op de site vermeld ‘uit voorraad leverbaar’. Op het factuur stond geschreven: “Binnen 7 dagen wordt u gebeld door de afdeling planning om een aflever moment te plannen”. 7 dagen later.. niets vernomen. Na 8 dagen telefonisch contact met Tuinmaximaal opgenomen. Omdat mijn bestelde product niet leverbaar was op het moment van mijn belletje, (heel vreemd want op 17 mei stond er dus wat anders vermeld op de site) zou ik begin juli een track and trace ontvangen. Begin juli.. niets meer vernomen, geen communicatie mailtje, geen telefoontje, geen track and trace. Zelf weer telefonisch contact opgenomen op 11 juli: Een vriendelijke man stond mij te woord en vertelde dat mijn bestelde product (een zonnescherm) niet op voorraad is. Hij had contact opgenomen met afdeling planning en zij hebben gisteren aan gegeven pas op 5 augustus te kunnen leveren. Ik vind dit alles een schande! Ik bestel een product, ik betaal het volledige bedrag (€1800.-) en ik moet zelf constant achter mij bestelling aan. Dat niet alleen, het gaat om een product voor de zomer, zodat wij niet onder een overkapping zitten waar het 50 graden kan worden (we hebben een overkapping met glas dak). Als je niet kunt leveren, zeg dit dan meteen op het moment van bestelling. Zo ga je niet om met je klanten. Ik voel mij daarom ook bedrogen. Dus tip, ook al staat er op de site dat het product leverbaar is, GA HIER NIET VAN UIT! Ik lees van meerdere reviews dat dit vaker gebeurd. Ben alert en bestel niet zomaar iets.

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Dank voor je review, Ellys! Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar contact@tuinmaximaal.nl Dan gaan we ermee aan de slag! Groetjes Melixa van Tuinmaximaal. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Hoi Ellys! Fijn dat je contact hebt opgenomen. Zo zijn we samen tot een oplossing gekomen!

Ren dit bedrijf voor bij als je nog kan..

Komen afspraken over leveringen niet na. Leveren ook niet het juiste en zijn Zeer traag met oplossen hiervan. De halve ster is voor het product niet voor het bedrijf zelf

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Heel je planning en service afdeling op de schop en nakomen wat je beloofd

Dank voor je review, Coert! Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar contact@tuinmaximaal.nl Dan gaan we ermee aan de slag! Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.

Zeer tevreden over het product

Bestelling boeken en afhandelen verliep uitstekend. Vriendelijkheid is bovendien top .

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips bereidwilligheid van de leverdienst kan beter Een punt die denk ik beter kan is dan de betonpoeren niet volledig egaal is onderaan waardoor hij niet echt waterpas kon staan maar voor de rest een super produkt

Hoi Gunther! Bedankt voor je review.

nog als nieuw

Omdat recente reviews weinig zeggen over hoe uw aankoop er over een paar jaar zal uitzien : ik heb mijn overkapping nu +4jaar en ben er nog altijd even tevreden over,is nog als nieuw. (ik onderhoud mijn spullen ook goed)

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Fijn om te lezen, Andre!

Valt tegen, geen aanrader

Instructies onduidelijk en zonder goede tekeningen. Onvoldoende deskundige hulp tijdens bestellen in de zaak waardoor niet-juiste dingen besteld Service onvoldoende/weinig begrip/medewerking met klant tijdens hele traject

• Verbeterpunten/tips Al mondeling besproken met dame van service afdeling

Hoi Marieke, Bedankt voor je review. Wat jammer dat je onze service als negatief ervaren hebt. Graag kijken we naar een passende oplossing. Daarom willen we je vragen om ons een mailtje te sturen naar contact@tuinmaximaal.nl met de details! Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.

Zeer slechte communicatie

Wij hebben een veranda besteld. Eerste keer komen ze langs met de helft van de spullen. Vragen ze of ze de spullen achter mogen laten. Wij zeiden neem maar mee en kom terug als je alles compleet hebt. Ze zeiden dit doen wij normaal gesproken niet maar we nemen het mee. Bellen ze de tweede keer met een smoes 'er is een chauffeur ziek en de vrachtauto is kapot' Nu duurt het nog 2 weken langer om een afspraak te maken. Ze zeggen we bellen u terug wat een dag weer langer duurt en wij weer bellen. Na 10 keer bellen kan het niet eerder en hebben ze geen oplossing voor ons. Onze aannemer moet nu voor de derde keer een nieuwe afspraak met ons maken en wat ons geld kost. Ze zeiden sorry maar daar kunnen we niks mee doen. Ze zeggen altijd klant is koning :( nou hier geld dat niet. Wat een slechte communicatie en slechte slechte service. Ik bestel hier echt nooit meer iets. Ze komen alleen maar met een nieuwe afspraak en dan word je weer aan het einde van de lijst gezet. Als je maar betaald en verder ben je echt een nummer! Mensen pas hier op ze helpen je hier nergens mee als je maar betaald!

• Verbeterpunten/tips Hij is niet eens bezorgd

Dank voor je review Dirk! Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar contact@tuinmaximaal.nl. Dan gaan we ermee aan de slag! Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.

Was goed, maar nu niet meer

Ik vind het vreemd dat op levering van onderdelen 13 weken levertijd zit. Dan is de zomer voorbij. Er is een magazijn vol onderdelen maar Tuin Maximaal zeg ik wacht 13 weken dan pak uw onderdeel. Heel slecht

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Dank voor je review Jan! Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar contact@tuinmaximaal.nl. Dan gaan we ermee aan de slag! Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.

top,

vriendelijk, heel behulpzaam en nette levering op de afgesproken dag, echt super, als tip zou ik graag meer opties hebben met de hoeveelheid led lampjes per set, zo hebben wij 4 tussen liggers en in dus dan was bij voorbeeld een set met 8 lampjes mooier geweest,

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips meer keuze in de lampen set

Bedankt voor je review Daan!

Helemaal tevreden!

Vanaf het moment in de winkel tot aan de opbouw. Fantastische goede service! Wij zijn op en top tevreden over tuinmaximaal! Zelf alles opgebouwd (af en toe even moeten bellen voor hulp) Altijd vriendelijk!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Goed om te lezen, Ursula!. Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn!

Topervaring met tuinmaximaal

Prijs kwaliteit is zeer goed. Altijd behulpzaam aan de telefoon. Zeer blij met mijn aankopen.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Anja, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie! We vinden het super om te horen dat u tevreden bent met de kwaliteit en onze medewerkers. We wensen u veel plezier met uw nieuwe zonwering en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Top product! Gumax zonwering

De bestelde zonwering was binnen korte tijd geleverd. Product zat in degelijke verpakking en is in prima staat afgeleverd. Door de eenvoudige handleiding was de zonwering prima zelf te monteren. Nu met de aankomende zomer hebben we er dagelijks veel plezier aan.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Frank, Hartelijk dank voor deze positieve review! Wij vinden het fijn om te horen dat de zonwering makkelijk te monteren was. Wij wensen u heel veel plezier met uw zonwering en hopen dat u hier deze zomer maximaal van mag genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Alles van A tot Z Supper en mooi!!

Ze hebben alles netjes zoals afgesproken geleverd! De overkapping is goed de plaatsen met 3 man en een lift maar vergis je niet met een goot van 6 meter! Erg zwaar vandaar drie man zeker wil je niets beschadigen. Resultaat is echt mooier dan we verwacht hadden!! Wij zijn er supper blij mee!!

• Verbeterpunten/tips ?

Beste Bas, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie! We vinden het super om te horen dat u tevreden bent met onze producten en de plaatsgevonden levering. Wat fijn dat de montage u goed is bevallen! We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Het is een geweldig product voor weinig geld.

De overkapping met zonwering is echt heel mooi. De klantenservice is behulpzaam en vriendelijk. Een nalevering van schroeven was geen probleem, maar het opsturen van een afstandsbediening is moeilijker.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips De mogelijkheid weer bieden om monteurs te laten installeren. Track en tracé sturen wanneer een levering komt lukte niet bij een levering. Ik miste een deeltje van een bestelling en dat komt uiteindelijk wel goed, maar ik moest er wel tijd in stoppen om het te krijgen.

Beste Astrid, Hartelijk dank voor uw recensie. We vinden het super om te horen dat u tevreden bent met uw terrasoverkapping en de service betreft uw nalevering. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Service verdient absoluut geen schoonheidsprijs

Bij de levering van de schuifwanden was men de schroeven, deurstoppers en kit vergeten. Na contact met de chauffeur en de klantenservice na 2 dagen complete radiostilte. Uiteindelijk zelf schroeven gekocht zodat de timmerlieden die ik had ingehuurd in ieder geval wat konden doen. Na een mail gestuurd te hebben kwam vandaag de reactie dat er zo snel mogelijk contact opgenomen wat ongeveer een week kan duren (dat is niet zo snel mogelijk). Wij zijn dus absoluut niet tevreden.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips heel veel maar voortal afspraken nakomen

Beste Sjon, We vinden het jammer om te horen dat u ontevreden bent over Tuinmaximaal. We snappen dat het vervelend is als een levering niet compleet is. Mocht dit voorkomen, dan proberen we altijd zo snel mogelijk een nieuwe levering in te plannen voor de missende onderdelen. Door de drukte kan het helaas voorkomen dat dit iets langer kan duren. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We hopen dat u desondanks maximaal kunt genieten van uw nieuwe glazen schuifdeuren! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

service commercial inexistante

4 heures au téléphone et aucunes raiponces a mes questions 2 mois de délais pour des Pieces manquantes a la livraison et aucunes explications pas moyen d'avoir un commercial qui parle francais sinon bon matériels et facile a monter

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Monsieur/Madame, Quel dommage de lire que vous avez une expérience négative avec Tuinmaximaal. Pendant cette période chargée, nous essayons d'aider chaque client. Cela peut prendre plus de temps que ce à quoi vous êtes habitué pour le moment. Cependant, nous sommes heureux d'apprendre que vous êtes satisfait de nos produits et que l'assemblage vous a plu. Cordialement, L'équipe Tuinmaximaal

Over Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.