Geweldig resultaat

De levering van de overkapping met alle toebehoren werd binnen 1 week na bestelling uitgevoerd. Dit gebeurde met grote zorg. De opbouw van de overkapping is in eigen hand verricht met een zeer degelijke instructie en voorbereiding door Tuinmaximaal. Wij zijn erg blij met deze nieuwe overkapping en zeer tevreden over de geleverde service

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Leo, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat u tevreden bent over de levering en het eindresultaat. Wat fijn dat u de montage proces als prettig hebt ervaren. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Materiaal is zeer goed, veel waar voor je geld, helemaal tevreden, ook klantenservice is goed

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips zonwering vuilafstotend maken, vliegjes maken direct vlekken

Beste Ineke, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat u tevreden bent met onze prijs-kwaliteitverhouding en onze klantenservice. Wat fijn dat u het bestelproces als prettig hebt ervaren. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Hulpvaardig, meedenkend, klantvriendelijk

Duidelijke website. Bij vragen snel geholpen en meedenkend bij problemen.

• Ik ben: vaker klant geweest
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Saskia, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het fijn om te horen dat wij u naar tevredenheid hebben geholpen en dat u tevreden bent met onze service. We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

een aangename ervaring

Ik ben erg tevreden over de overkapping, moet wel erg voorzichtig zijn met de coating. Een krasje is best snel gemaakt. Maar dat wetende was het verder heel simpel om met de gebruiksaanwijzing en de intructievideos de overkapping te monteren en neer te zetten. Ben zelf ook zeer te spreken over de zonnewering. Is makkelijk te monteren en werkt erg mooi zo op de afstandbediening. Daarnaast een keer contact gehad met de klantenservice ivm met een wijziging de bestelling. Werd netjes opgenomen en is zonder problemen in de bestelling verwerkt. Ik had best wat negatieve reacties gezien op de site en dat zette me aan het twijfelen. Erg blij dat ik de bestelling toch gedaan heb. Heb een erg prettige ervaring met tuin maximaal. Binnenkort toch de schuifwand ook bijbestellen

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Neem de tijd! Lees heel goed de intructies door voor het monteren. Een fout is zo gemaakt. Door de tijd vooraf te nemen win je tijd erna.

Beste Jari, Hartelijk dank voor u recensie. Goed om te horen dat u zo te spreken bent over onze montagehandleiding en de instructie video's. We vinden het super om te horen dat u zo te spreken bent over onze klantenservice. We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u graag weer van dienst te mogen zijn bij een eventuele volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goede ervaring

Snelle levering. Goeie prijs/kwaliteit

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Sander, Hartelijk dank voor uw recensie. Wij vinden het zeer prettig om te vernemen dat u zo tevreden bent over ons product en de snelheid van de levering. Wij wensen u veel plezier met uw terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Top product.

Overkapping is mooi, stevig en eenvoudig in elkaar te zetten met behulp van de uitleg op video.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips 1x siliconenkit is te weinig.

Beste Sandra, Hartelijk dank voor uw recensie. Wij vinden het zeer prettig om te vernemen dat u zo tevreden bent over het product en de bijbehorende montage tools. Wij wensen u veel plezier met uw terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Duidelijk gesprek, duidelijke afspraken ,correcte levering , goed product !!!

Vorig jaar oriënterend bezoek in de showroom, goede uitleg , diverse offertes meegekregen. Voorbeeldstukken van diverse producten mee gekregen voor thuis .

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Ga zo door :-)

Beste Ria, Hartelijk dank voor uw recensie. Wij vinden het super u zo positief bent over uw ervaring met Tuinmaximaal. Wat fijn dat u de levering als prettig hebt ervaren, het contact duidelijk was en dat het product u bevalt. We wensen u veel plezier met uw glazen schuifdeuren en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Tuinmaximaal is het helemaal !!!

*Snel geleverd *Tot in de tuin gebracht *Alles in orde *Simpele handleiding *Kunnen vele bedrijven een voorbeeld aan nemen. Dank aan allen van Tuinmaximaal voor de goede service Toppers !!!!

• Verbeterpunten/tips Nvt

Beste Frenk, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. Wat fijn dat u zo positief te spreken bent over uw ervaring met Tuinmaximaal. Wat fijn dat u de levering als prettig hebt ervaren en dat de montage u goed is bevallen! We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Dik tevreden

Hele snelle levering van m'n Gumax schuifpui. 2 nette chauffeurs die nog even wat tips voor de montage meegeven waardoor we de plaatsing makkelijk voor mekaar kregen. Duidelijke handleiding erbij en kwaliteit materialen.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Patrick, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat u zo te spreken bent over onze producten en de levering. Wat fijn dat de montage u goed is bevallen. We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u graag weer van dienst te mogen zijn bij een eventuele volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

it is what i expected

The service was very nice and always fast in reply. We mounted ourselves and we spent some time until we understand which part comes where. This can be improved by adding more detailed instruction movies, with detail on joining parts not only the big picture. We manage to assemble in a day and I was pleasantly surprised to see that pieces are large enough to adapt for various lengths. all in all, we recommend this product.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips more detailed mounting instructions

Geweldig!

Ik ken geen enkel bedrijf,dat alles zo goed geregel heeft,als tuinmaximaal. Top!

• Verbeterpunten/tips Niets

Beste Familie Verdonschot, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. Wat fijn dat u zo positief te spreken bent over uw ervaring met Tuinmaximaal en dat het gehele bestelproces naar wens is verlopen. We wensen u veel plezier met uw nieuwe glazen schuifdeuren en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Betrouwbaar en compleet

Makkelijk zelf te monteren.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Danny, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. Wat fijn dat u tevreden bent met de bestelde producten en dat de montage u goed is bevallen. We wensen u veel plezier met uw nieuwe glazen schuifdeuren en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Tuinmaximaal is een zeer klantvriendelijk bedrijf. Bij vragen goed bereikbaar en deskundig advies. Levering was ook top. Wij zijn ontzettend blij met onze schuifpui, het ziet er prachtig uit en een geweldige kwaliteit.

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Renate en Chiel, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te vernemen dat u zo tevreden bent over de bereikbaarheid, de levering en het eindresultaat. We wensen u veel plezier met uw glazen schuifdeuren en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goed geregeld

van aankoop tot en met levering top geregeld.

• Ik ben: vaker klant geweest
  • Verbeterpunten/tips geen

Beste Willem, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te vernemen dat u zo tevreden bent over het gehele proces. We wensen u veel plezier met uw glazen schuifdeuren en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Perfecte sevice

Heel goede aankoop gedaan.is heel goed uitgelegd op montage filmpje. Alles perfect geleverd. Zeer te vrede over. Echte aanrader

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Luc, Hartelijk dank voor uw review We vinden het super om te horen dat u zo tevreden bent over onze producten, de montagehandleiding en de levering. We wensen u veel plezier met uw terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

tevreden

gevonden via de webshop zelf in elkaar gezet het resultaat is prachtig

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips beschrijving bovenste rubber was lastig te begrijpen

Beste meneer Hollaar, Hartelijk dank voor uw review We vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze producten en de montagehandleiding. We wensen u veel plezier met uw terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Kwaliteitsproduct

Kwalitatief goede tuinoverkapping met een duidelijke montage handleiding. Alles was ook heel goed verpakt. Aanrader.

• Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips 2 silicone meegeven ipv 1. Een montage video laten zien hoe je melkglaspanelen installeert. Dit is nergens te vinden in de handleiding noch in de plaatsings video. Nogtans tips zouden welkom zijn want dit zijn heel zware panelen.

Beste Xavier, Hartelijk dank voor uw review We vinden het super om te horen dat u zo te spreken bent over onze producten en montagehandleiding en de manier waarop we onze producten verpakken. We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

conform de afspraak en de verwachtingen van de klant

Ik heb de overkapping zelf geplaatst en dit is vlot verlopen. Alle stukken t.e.m. de kleinste schroeven waren aanwezig, geen enkel stuk tekort. TOP!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Geert, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het fijn om te horen dat het gehele bestel- en leveringsproces naar tevredenheid heeft plaatsgevonden en dat de montage u goed is bevallen. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goed advies service en mooi produkt

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips geen

Beste Edwin, Hartelijk dank voor uw vijfsterrenrecensie. Wat fijn om te horen dat u tevreden bent met de producten, onze service en het advies van onze klantenservice medewerkers. We wensen u veel plezier met uw nieuwe glazen schuifdeuren en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Hele goede communicatie, evenals een kwalitatief mooi product aan een scherpe prijs.

Bij het ontvangen van de folder viel de goede prijs direct op. Gezien de verschillende keuzes in kleuren en materialen hebben wij een kosteloos voorbeeld-pakketje aangevraagd met samples van de verschillende materialen, kleuren, en doorzichtigheid. Het brievenbuspakketje lag al binnen enkele dagen op de mat met de gevraagde samples plus extra informatie over de producten en mogelijkheden, aangezien deze producten vooraf en achteraf nog uit te breiden zijn met accessoires zoals deuren, verlichting etc. De knoop dezelfde dag nog doorgehakt en online de bestelling geplaatst voor de overkapping+montage, dat was overzichtelijk en ging makkelijk. Nadat de bestelling geplaatst werd, kregen we de bevestiging hiervan, en een tijdje later een andere mail om de huidige thuis-situatie door te nemen en eventuele mogelijke problemen vooraf op te lossen. Deze communicatie was heel erg prettig omdat ze meedenken en oplossingen kunnen bieden. Op deze manier kunnen zij hun product makkelijk en goed plaatsen, en ben jijzelf er ook zeker van dat alles goed komt. In ons geval was er een oude muur waaraan de overkapping zou komen, maar omdat het niet zeker was of deze sterk genoeg, en recht zou zijn kregen wij duidelijke uitleg hoe dit opgelost kon worden... dit alles werd in overleg gedaan met de installateurs, de service afdeling, en onszelf. Wederom de communicatie als erg prettig ervaren. Wij hebben de voorgestelde oplossing uitgevoerd, en van zodra dit gedaan was, de foto's en afmetingen teruggekoppeld naar de service-afdeling, indien er verschillen zouden zijn qua afmetingen/hoogte zou alles nog aangepast kunnen worden voordat men zou leveren. Voor de plaatsing werd er nog contact opgenomen om de datum nogmaals te verifiëren, en op de dag zelf werden we van te voren opgebeld dat ze onderweg waren. De plaatsing ging snel en alles werd heel goed afgewerkt! Vriendelijke monteurs met kennis van zaken! Gezien de Corona was de levertijd/plaatsing langer dan normaal, begrijpbaar!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips Geen verbeterpunten!

Beste David, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat u zo te spreken bent over onze producten en de communicatie. Wat fijn dat de montage u goed is bevallen. We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u graag weer van dienst te mogen zijn bij een eventuele volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Gewekdig

Awel ja dat mag gezegd worden. het bestellen ging heel vlot .Ok wel betalen voor levering maar ook dat ging prima.dan aan de slag even het duidelijk montagefilmpje gekeken en de handleiding en ik zeg alles mooi duidelijk en we waren vertrokken Wwwoooppp ging super .Wel het is een geweldige ervaring wij vinden tuin maximaal gewoon geweldig. Laat het mooie weer maar komen kunnen we genieten van onze mooie overkapping . Top team.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Jos, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat u zo te spreken bent over onze montagehandleiding. Wat fijn dat de montage u goed is bevallen. We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen u graag weer van dienst te mogen zijn bij een eventuele volgende bestelling! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Zeer tevreden van onze aankoop. Top !

Eerste contacten via de website en na een bezoek aan de toonzaal volledig overtuigd van de kwaliteit en zeer gunstige prijs. Zeer vriendelijke verkopers.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Robby, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat u tevreden bent over het contact met onze klantenservice en de kwaliteit van onze producten. Wat fijn dat u uw showroombezoek als prettig hebt ervaren. We wensen u veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

De glazen deuren zijn bestemd voor een boekenkast, dus was er van mijn kant wat mail verkeer met vragen over installatie etc. De vragen werden steeds snel en correct opgevolgd. Na de definitieve bestelling werd ik op de hoogte gehouden van status van de bestelling en levering. Alles verliep in goede harmonie en volgens afspraak. Wij kunnen alleen maar lof spreken over de producten ,maar ook de persoonlijke benadering van TuinMaximaal bij onze bestelling.

• Verbeterpunten/tips geen

Beste Jan Diet, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat het contact met onze klantenservice naar wens heeft plaatsgevonden. Wat fijn dat u tevreden bent met onze service, onze deskundigheid en de levering. We wensen u veel plezier met uw nieuwe glazen schuifdeuren en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Heel goed werk geleverd door de monteurs

Kwalitatief goed werk.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Beste Toon, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat onze producten voldoen aan al uw verwachtingen. Wat fijn dat de montage u goed is bevallen! We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Voor service en garantie zijn we met vakantie.

Nazorg bij een defecte en incomplete levering laat zwaar te wensen over.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Betere eindcontrole, snelle oplossing van de problemen.

Geachte heer Wolf, We betreuren dat u beschadigde producten geleverd heeft gekregen. Nogmaals onze excuses hiervoor. We dragen zorg om zo snel mogelijk een oplossing te bieden voor problemen. Helaas duurt dit soms wat langer dan dat u van ons gewend bent vanwege de extreme drukte. Wij hopen dat u snel maximaal kunt genieten van onze terrasoverkapping. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Over Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.