Filters

9

Een ervaring rijker... en geld gespaard.

Het moeilijkste om te plaatsen : een carport, tegen een schutting aan, alles in te korten op 3m75. Alles netjes verpakt, vriendelijk afgehandelde levering op de afgesproken datum. Alles (soms er over) compleet : siliconenspuit? En toch weer niet : we hebben drie winkels kunnen bezoeken voor we het juiste vierkante (Nederlands blijkbaar) bitje vonden. Dat kan er nu toch nog wel bij? Ook van de siliconen zelf was wat te kort. Drie tubes zouden beter zijn voor een carport van 8 meter! Ondanks alle moeilijkheden staat de carport op twee dagen. Pico bello. Heel tevreden. Hopelijk komen er geen problemen met de ledverlichting, die sputterde wat tegen bij de test maar is toch geplaatst. Met vriendelijke groeten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Bitje voor vijzen meeleveren (of beter nog : 2)

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je uitgebreide review Jan! We willen je hartelijk danken voor je feedback, deze zullen we intern oppakken. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Melixa

9

Aangenaam verrast

Pluspunten: Goede prijs/kwaliteit verhouding Duidelijke instructie video’s voor het plaatsen Duidelijke communicatie rond levering Bij de levering was niet alles erbij ( schroeven en handvatten). Twee uur later stond iemand aan mijn deur om het na te brengen Universeel systeem Minpunt: Lange wachttijd ( maar dat is met alles tegenwoordig) Geen mogelijkheid voor ‘meenemers ‘, alle glasramen moeten afzonderlijk open gedaan worden.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Reactie van het bedrijf

Hoi Pieter, Super bedankt voor je uitgebreide review. Goed om te lezen dat de deurgrepen en schroeven binnen 2 uur alsnog geleverd zijn. We wensen je heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Melixa

10

geweldig

geweldige mensen mooi materiaal

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips niets

Reactie van het bedrijf

Goed om te lezen, Leo! Wij doen er alles aan om ervoor te zorgen dat onze klanten tevreden zijn! Met vriendelijke groet, Meli

10

Prima kwaliteit/prijsverhouding, goede service.

Prettige ontvangst in showroom, goede uitleg. Prima prijsopbouw, aflevering als beloofd. Een super deal.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips Het is prima.

Reactie van het bedrijf

Super bedankt voor je review Henk! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Melixa

9

Fijn bedrijf vriendelijk personeel

Fijn materiaal makkelijk te verwerken goede beschrijving alles wat je nodig hebt zit erbij

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je positieve review Bas! Super om te vernemen dat je zo tevreden bent. Heel veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet, Meli

10

Zeer goed.

De geleverde schuifwand is perfect en paste precies top spul.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Levertijden duidelijker.

Reactie van het bedrijf

Hoi Erwin, Bedankt voor je review. Wat goed om te lezen dat alles naar wens gegaan is. We wensen je heel veel plezier met je aankoop. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Meli

9

Zeer tevreden

Carport gekocht van 7 op 4 meter, zeer tevreden over de kwaliteit!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Meer silicone bij de carport toevoegen

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je review Lydia! Goed om te lezen dat je tevreden bent over de kwaliteit. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Melixa

9

Over het algemeen ben ik tevreden

Vlotte levering, vriendelijke mensen. De gevraagde L profielen waren er niet bij maar die zouden 14 dagen later na geleverd worden. Tot op heden hebben wij nog altijd geen L profielen gezien, wat ondertussen toch al 4 maand geleden is.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips afspraken nakomen of tenminste verwittigen als dat niet kan

Reactie van het bedrijf

Hoi Ingrid, Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen dat je bestelling niet compleet geleverd is. ik wil je vragen om een mail te sturen met je bestelnummer naar contact@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Meli

1

Het personeel

Ten eerst hebben we een tijd terug een serre besteld met als voordeel dat we garantie kregen op het glas als we de serre door tuin maximaal lieten plaatsen dus hebben we dat gedaan nu mat het tweede gedeelte werd ons duidelijk gemaakt dat ze niet meer plaatsen verschillende palen staan niet in het lood dus gebikkeld nu een probleem dat mijn ramen vanonder sluiten en van boven 4cm open staan en met levering was ik ook al niet blij had plaats gemaakt het eerste wat ze zeiden wij moeten het bij de eerst drempel afleveren ik heb geen drempels dan stoten ze wat kapot staan er ook nog bij te lachen ipv sorry ik weet ook dat zo iets kan gebeuren maar sta dan niet lachen je weet niet welke inmotie hier bij gepaard gaat

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips Beter personeel

Reactie van het bedrijf

Hallo Hans, Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de service van Tuinmaximaal. ik wil je vragen om een mail te sturen met je bestelnummer naar contact@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Meli

10

Goed product , zijn er heel erg blij mee

Werden goed geholpen , alles klopte toen het werd geleverd en bij vragen werden we goed geholpen . Top

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips Plaats ook filmpjes van opbouw schuiframen en zijwanden
10

Alles perfect verlopen!

Niks geen problemen gehad, alles is perfect verlopen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Reactie van het bedrijf

Hoi Rene, Bedankt voor je 5 sterren review! Goed om te lezen dat alles naar wens verlopen is. We hebben foto's mogen ontvangen. En wat is het eindresultaat prachtig geworden! We wensen je heel veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Meli

6

Lange levertijd en slechte service cq garantie.

Bij een bezoek aan de showroom een overkapping besteld. We zijn daar goed voorgelicht door de verkoper. tot zover alles goed. Maar een dag voor de geplande bestelling een telefoontje dat de bus kapot is een de bezorging 4 week later is. Niet leuk dus. 4 week later word het dan bezorgd, 2 vriendelijke bezorgers leveren het af en geven nog een paar tips, top. Alle onderdelen zijn compleet en er mist niets. als alles opgebouwd is en we verwijderen het folie van de zijwand dan zien we een beschadiging in 1 van de polycarbonaat platen. We maken hier een foto van en mijn schoonvader stuurt een mail met foto en beschrijving naar tuinmaximaal. Hierop krijgt hij een mail terug waar gezegd word dat de overkapping niet aan hem verkocht is en dus geen garantie. Hierop beantwoord hij de mail en uitlegt dat hij uit mijn naam de mail heeft gestuurd. Het duurt even maar dan krijgt hij het zelfde te horen dat het niet op zijn naam staat. We hebben geprobeerd te bellen maar dat is een drama je krijgt niet aan de lijn. We zijn blij met de overkapping maar de service lijkt nergens op.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips service

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je uitgebreide review Huseyin! We vinden het zeer vervelend om te lezen dat je een beschadigde product ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor. Graag zouden we na willen gaan wat we voor je kunnen betekenen. Zou je ons een mailtje willen sturen naar contact@tuinmaximaal.nl ? Met vriendelijke groet, Melixa

9

snelle levering

via de webshop besteld ,en ook een snelle levering. en door de monteurs van tuinmaximaal snel en vakkundig in elkaar gezet .

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je review Ronnie! Goed om te lezen dat alles naar wens gegaan is. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl Groetjes, Melixa

1

Zeer slechte communicatie en levering

Allereerst een levertijd van 15 weken. Als er dan eindelijk een leveringsafspraak is gemaakt, bellen ze doodleuk aan het eind van de dag om een nieuwe afspraak te maken omdat de bus kapot is. Ik heb de hele middag thuis op de levering zitten wachten, maar daar hebben ze geen boodschap aan. Nog gevraagd of ze met een andere bus de goederen konden komen leveren maar dat mocht niet, ik moest blij zijn dat ze twee weken later een nieuwe leverafspraak in konden plannen en niet weer 15 weken hoefde te wachten. Eindelijk worden de spullen geleverd, blijkt bij het uitpakken dat er de verkeerde kleur schroeven in de doos zaten. Weer een hele discussie om de goede schroeven snel geleverd te krijgen. Al met al, verkopen doen ze graag maar service is er niet bij.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website N.v.t.
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips Meer service in de aftersales

Reactie van het bedrijf

Wat vervelend dat de levering niet naar wens gelopen is Toon! ik wil je vragen om een mail te sturen met je bestelnummer naar contact@tuinmaximaal.nl. Dan kunnen we ermee aan de slag. Met vriendelijke groet, Meli

10

Prima mooi en goed spul

Goed product

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
9

Goede vakmensen en vakkundig gemonteerd

Via de website schuifdeuren besteld en laten monteren door de vakmensen van Tuinmaximaal. Wij zijn er zeer blij mee en is een aanwinst van de de woning geworden .Wij zien de overkapping met schuifdeuren als een extra kamer voor onze woning.

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Geen
10

Prachtig product en fijne service!

Na een afspraak gemaakt te hebben voor een bezoek in de showroom zijn wij erg fijn geholpen door de medewerkers van Tuinmaximaal. Zij hebben goed onze situatie bekeken en aan de hand van onze foto's een offerte opgesteld. Het leveren van de producten duurde helaas wat langer, maar dit wordt duidelijk van te voren gecommuniceerd op de website. Hij staat echt fantastisch en is makkelijk in elkaar te zetten. Wij zijn enorm blij!

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips Snellere levertijden

Reactie van het bedrijf

Hartelijk dank voor deze mooie recensie. Super om te lezen dat je, mede door de hulp van onze medewerkers, nu boven verwachting tevreden bent. Wij wensen je nog heel veel plezier met je aankoop! Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, zou je deze dan met ons willen delen via Facebook of kunnen mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Melixa

2

Service is niet goed

Het duurt lang voordat iemand de telefoon op pakt. Tevens wordt je niet echt serieus genomen bij een herstel verzoek binnen de garantie. Het probleem aan de telefoon uitgelegd maar ze moeten foto's hebben om te bepalen wat ze nodig hebben ? Als ik aangeef dat de kit ergens ondicht is en dat er een afdekplaat los zit !!!!! Kluis denk ik van minimale tijd. Nee ze moeten eerst foto's hebben. Ze moeten gewoon komen en herstellen, dat lijkt moeilijk. IK ben dus niet tevreden. En als ik diverse reviews lees zijn dat wel nog wat meer mensen.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips service uitvoeren

Reactie van het bedrijf

Beste meneer Sittard, Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent over de garantie voorwaarden van Tuinmaximaal. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar contact@tuinmaximaal.nl Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.

5

Maximaal product Minimaal Service en Coulance

na 14 weken wachten eindelijk hij is er..... levertijd liep binnen een week van 8 naar 14 weken op vrolijk aan de bouw gegaan beschadiging balen mailen foto stop met bouwen sturen nieuw onderdeel gevolg gehuurde lift en mankracht voor niks schade kleine 400 euro als ik zou stoppen.... gebeld medegedeeld dat beschadiging weg valt in constructie...... uit coulance aangegeven dat nieuwe tussen ligger niet nodig was........verlichting probleem lampen blijven branden..... weer foto mailen.....antwoord heel vervelend u krijgt nieuwe lampjes moet u wel alles even los halen super balen. ga je bellen ja met een kabel trekker kan het ook tussen muurplaat en tussen ligger zit minimaal ruimte.En niks is mogelijk een tegemoetkoming of een compensatie niet eens een sorry denk dus dat het een maximale overkapping is en een Minimaal Klanteservice als je iets nieuws koopt een auto en bij aflevering zie je dat de dealer hem net even langs de muur schaaft dan ben je niet blij en is het plezier van nieuw wel af hoop dat ze dit gaan verbeteren

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips klanten zijn belangrijker dan massa is kassa

Reactie van het bedrijf

Hoi Steven, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over Tuinmaximaal. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar contact@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Meli ------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Hallo Steven, Goed dat je contact hebt opgenomen! Ik hoop dat je weer snel kunt genieten van je overkapping. Bedankt voor je feedback. Met vriendelijke groet, Meli

7

Mooie overkapping

Ik ben met de overkapping erg tevreden. Wat de communicatie betreft ben ik ontevreden, zonwering 10 dagen eerder geleverd dan de overkapping dus 10 dagen lang heel veel spullen in de weg. Één zijkant hebben wij dichtgemaakt met polycarbonaat profielen...wat een k....e klus met ontzettend slechte montageaanleiding, gelukkig wel afgekregen maar kan het niemand aanraden het zelf te doen. Zonwering is fantastisch en werkt perfect. Nu aan het nadenken over glazen schuifwanden alleen vinden we de lange levertijd tegenvallen en ontmoedigt ons om te bestellen. Wellicht binnenkort ergens anders even kijken

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Communicatie en montage
2

gewoon een heel slecht bedrijf

ik heb mijn spullen in april besteld 12 mei werd het geleverd één dag vantevoren kreeg ik een mail dat de uprofielen en de tochtstrips niet leverbaar waren toen ze het kwamen leveren zijden ze dat het wat later kwam met een koerier de spullen werden buiten tegen een houten bank neergezet en op de grond buiten ik vroeg of ze het in de schuur wilden zetten maar dat wilden ze niet want ze waren al laat en gingen weg ik heb de dag erop kontact gezocht maar geen reactie ik had mijn buren ook zover gekregen dat ze ook een glazenschuifwand namen bij hun die kregen de spullen 2 weken later en daar zaten wel de uprofielen en tochtstrips bij ik heb weer gebeld naar tuinmaximaal en gevraagd hoe het kan dat hun wel alle spullen hebben gekregen ze gingen het nakijken en ze zouden contact opnemen met ons na 2 weken niets gehoord te hebben ben ik er naar toe gegaan daar kreeg ik te horen dat het nog wel even kan duren er lopen daar een paar mutsen die er niets van snappen en weer sorry zeggen daar heb ik al een koffer vol van na 3weken weer gebeld en gevraagd hoe het nu moet ik ben zeer boos geworden ik werd weer door 3 mensen doorverwezen en toen werd er gezegd dat ik de spullen eind augustus binnen zou krijgen ik heb het 1 september eindelijk binnen gekregen o ja toen ze de spullen bij de buren kwamen brengen heb ik nog gevraagd hoe het kan dat hun wel alles hadden zij de chauffeur van tuinmaximaal dat er een stelletje nietsnutten lopen als ze naar achteren lopen en komen ze terug met de verkeerde spullen of ze weten niet meer wat ze moesten klaarzetten dus hier gaan wij nooit meer iets bestellen gewoon een kut bedrijf dus betaal niet vooraf

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips niks meer kopen hier

Reactie van het bedrijf

Dank voor je review Hans! Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar contact@tuinmaximaal.nl Groetjes Melixa van Tuinmaximaal.

1

Levertijd verplaatst

3 juni besteld. 6 september zou geleverd worden. Door ziekte van chauffeur levering verplaatst naar 27 oktober. Zoiets nog nooit meegemaakt. Zeer slechte ervaring.

  • Aanbevelen? Nee
  • Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Levertijd
  • Website N.v.t.
  • Showroom N.v.t.
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Reactie van het bedrijf

Dank voor je review Wever! Wat vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent. Ik wil je vragen jouw ervaring met een bestelnummer te mailen naar contact@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Melixa

10

Geweldig, en vakkundig gemonteerd door Ro-Klus.nl!

We vonden het jammer dat Tuinmaximaal niet meer werkt met eigen monteurs, maar Ro-Klus uit Meerlo heeft het ondanks best wel wat moeilijkheden en externe factoren heel erg goed uitgevoerd voor ons. Hij heeft zijn best gedaan de spullen precies op het goede moment te laten leveren, en is inventief geweest bij het overbruggen van een afstand tussen muur en overkapping. Wij zijn heel erg verguld met onze afsluitbare overkapping mét zonwering en vinden het inmiddels de fijnste "kamer" van ons huis :)

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Reactie van het bedrijf

Fijn om te lezen dat je tevreden bent met je overkapping. Veel plezier met je bestelling! Met vriendelijke groet, Melixa

9

100 % tevreden ,kan het iedereen aanraden

levering en kwaliteit van overkapping kan niet beter .

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je positieve review Ides! Met vriendelijke groet, Melixa

10

Top

Op 19 mei online een overkapping van 9,06m op 3m gekocht. In de overkapping een veranda van 4m op 3m met schuifwanden. Daar ik daarvan niets terugvond op internet telefonisch contact genomen. Vriendelijke dame en binnen de 5 minuten was mijn probleem opgelost mits de nodige stukken bij te bestellen. Levering gebeurde op de juiste datum door 2 vriendelijke mensen en gaven me nog wat raad. Er ontbraken wel enkele sierlijsten maar die werden een 10tal dagen later via koerierdienst nageleverd. De overkapping en de glazen wanden zijn zeer gemakkelijk te monteren met bijgevoegde documentatie en de filmpjes op internet. Het geheel is geplaatst door mezelf met behulp van mijn kleinzoon zonder lift maar met bouwschoren waarop ik plankjes heb gemonteerd waarop de dakgoot werd opgelegd. Ook heb ik een inbouwstopcontact en een schakelaar gemonteerd in een staander. De inbouwspotjes heb ik gekocht in de groothandel waar mijn zoon werkt. Het resultaat is boven onze verwachtingen. Veel lovende commentaren van familie en vrienden. Bedankt Tuinmaximaal

  • Aanbevelen? Ja
  • Kwaliteit producten
  • Prijs
  • Levertijd
  • Website
  • Showroom N.v.t.
  • Advies
  • Klantvriendelijkheid
  • Betrouwbaarheid
  • Bereikbaarheid
  • Afspraken nakomen
  • Service
  • Ik ben: een nieuwe klant
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je reviews, Freddy! We willen je nog veel plezier met je terrasoverkapping wensen. Met vriendelijke groet, Jasper

Over Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd