Prima kwaliteit en service

Voor de vierde keer een set deuren besteld bij tuinmaximaal en dat doe je alleen als zowel de prijs als de kwaliteit goed is. Inmiddels zie ik in mijn kennissenkring Tuinmaximaal steeds vaker opduiken als ideale oplossing voor winderig zitten op veranda en terras. P. Bosveld

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Service N.v.t.
  • Ik ben: vaker klant geweest

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Pieter, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een positieve review achter te laten. Wij waarderen de mening van klanten ten zeerste! Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe set schuifdeuren. Met vriendelijke groeten, Hanne | Tuinmaximaal

Een super klantenservice

Afgelopen week mijn bestelde glazen schuifdeuren binnen gehad. BInnen een week na bestelling, super nu had ik alleen een foutje gemaakt met meten en waren de ramen 5cm te kort . Na een mailtje op de zaterdag avond kreeg ik zondag al reactie en maandag nog eens,nadat ik het met duidelijke uitleg goed gemeten had. werden woensdag al de andere glazen deuren kosteloos omgeruild . echt een super fijn bedrijf en medewerkers Kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen hoe hier met klanten en hun wensen en problemen word omgegaan

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste meneer van der Burgt, Bedankt voor uw enthousiaste en positieve review. Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden met ons bent. Wij waarderen de mening van onze klanten enorm! Wij wensen u nog veel genot van uw glazen schuifdeuren. Met vriendelijke groeten, Hanne | Team Tuinmaximaal

Prijs kwaliteit is zeker ok

Goede handleiding en een totaalpakket geleverd met de nodige tools

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste heer, Bedankt voor uw positieve review. Wij waarderen het enorm dat u de tijd genomen heeft om dit aan ons te laten weten. Wij hopen dat u nog een geruime tijd kunt genieten van uw terrasoverkapping! Met vriendelijke groeten, Mila | Team Tuinmaximaal

Top service

Wij hebben prachtige glazen schuifdeuren besteld. Levering was erg vlot. We zijn super blij met het eind resultaat. Het bedrijf denkt met je mee. Is goed bereikbaar zowel telefonisch als via de mail. Dit hebben wij als zeer prettig ervaren.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Ludsen, Veel plezier met uw glazen schuifdeuren, zo geniet u het hele jaar door. Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Danny | Team Tuinmaximaal

Geweldige verrijking voor onze tuin/huis!

Goede beschrijving en werktekeningen bij de installatie! Materialen prima van kwaliteit en mooi afgewerkt! Overal is aan gedacht, in 1 woord GEWELDIG!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Jan, Dankuwel voor uw review! Fijn dat u zo tevreden bent, dat is ons doel. Danny | Team Tuinmaximaal

Alles volgens afspraak nagekomen

Prima telefonisch hulp gehad bij het samenstellen van de benodigde onderdelen de uitleg was duidelijk en de levering is op de afgesproken datum geleverd

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste familie Tuin, Bedankt voor uw review, wij vinden uw mening belangrijk. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Danny | Team Tuinmaximaal

Wij hebben de zonnewering besteld en ge plaatst

Wij zijn zeer tevreden met het product. Ook al paste 1 zonne wering niet helemaal de overkapping is 2 cm te smal Ik moet hier nog een oplossing voor vinden

• Verbeterpunten/tips De actie s zijn super

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Joyce, Fijn dat u zo tevreden bent, dat is ons doel. Dankuwel voor uw review! Met vriendelijke groet, Danny | Team Tuinmaximaal

super service

Pakket kwam netjes op afgesproken tijdstip aan, werd keurig op de aangegeven plek neergelegd. A.d.h.v. de tekeningen had ik alvast voorwerk verricht voor de betonpoeren. Ik begon om 14.00uur en om 21.00 uur was hij volledig af! ik ben 100% tevreden en raad een ieder aan die een serre overweegt, om hem hier te kopen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste meneer Koppen, Bedankt voor uw review, wij vinden uw mening belangrijk. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Bianca | Team Tuinmaximaal

Execellent experience with Tuinmaximaal

I contacted Tuinmaximaal for a broken serre galss (the reason was unknown). The experts there really guided me to help check the construction of my serre to find out the root cause. Then the service & planning team helped me to get the right glass door as per my construction and delivered it to my house on the time frame that i wanted. I am really thankful to the Tuinmaximaal team for all the help extended Kudos to the team!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dear mr. Thomas, Thank you for your kind words about our team. It's great to read that you are so happy with our service and products, that's what we are all about! With kind regards, Bianca | Team Tuinmaximaal

Geweldig topeen koningklijke onderscheiding waard.

Ben op de zaak geweest ze hebben me goed uitgelegd hoe ze te werk gaan.Hoe ik zelf mijn overkapping kan bestellen.Echt top.De overkapping netjes thuis afgeleverd door een transportbedrijf echt top. De beschrijving die er bij zit,een kind kan de was doen.Samen met mijn buurman opgezet wel even een lift gehuurd voor de dakgoot i.v.m. gewicht door de ijzeren balk die er wordt ingeschoven voor de overspanning (. 60,00 bij BoRent van zaterdag 10.00 uur tot Maandag 10.00 uur moet je echt doen werkt geweldig)Ben een tevreden klant. Mvgr.Bert de Graaf.

• Verbeterpunten/tips Ga zo door

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Bert, Bedankt voor uw review, wij vinden uw mening belangrijk. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Danny | Team Tuinmaximaal

Zeer mooie overkapping

Wij zijn super blij met onze overkapping. We zitten nu veel vaker met mooi en slecht weer in onze tuin. Waar we kunnen genieten van al het moois

• Verbeterpunten/tips Nvt

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Richard, Fijn dat u zo tevreden bent, dat is ons doel. Dankuwel voor uw review! Met vriendelijke groet, Bianca | Team Tuinmaximaal

Top bedrijf

Zeer vlotte correcte levering aan huis.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste meneer Huiskens, Bedankt voor uw review, wij vinden uw mening belangrijk. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Bianca | Team Tuinmaximaal

Wij zijn heel blij met onze super mooie overkapping!!

Vanaf het bestellen over de website (dat was heel eenvoudig en overzichtelijk)tot het leveren tot aan de huisdeur verliep alles super. Het opbouwen deden we zelf met 2 handige klussers in de familie was ook dit heel goed te doen. De montage van de binnenzonwering volgde iets later en ook dit deed ik ( vrouw 60 jaar) met mijn schoonzoon (klusser zzp) zelf, ook dat was super te doen en het resultaat liet een big smile op onze gezichten achter. Het ziet er allemaal heel mooi uit en de binnenzonwering is de kers op de taart geweldig!! Wij vonden heel fijn dat er gebeld werd om na te vragen hoe de levering verliep en een paar maanden later nog eens of alles na tevredenheid was. Dikke pluim voor jullie betrokkenheid dat maakt het plaatje compleet en dat komt tegenwoordig niet meer vaak voor. Wij geven jullie een dikke 10!!

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Een dikke 10 en ga zo door!!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Claudia, Nogmaals bedankt voor uw review, wij vinden uw mening belangrijk. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent! Wij wensen u veel plezier met uw terrasoverkapping, schuifdeuren en zonwering. Met vriendelijke groet, Danny | Team Tuinmaximaal

Prijs kwaliteit OK, jammer van problemen bij levering

Kwalitatieve overkapping. Zeer moderne look met het glazen dak, past perfect bij de woning. Wij hebben gekozen om te laten plaatsen. Ik was aanwezig tijdens het plaatsen en heb geen seconde spijt gehad van die keuze. Het blijkt uiteindelijk toch niet zo evident, zeker de glazen dakplaten zijn geen sinecure om te plaatsen. Bezint eer ge begint... Een weekje voor levering ontvingen wij een mail dat er zou geleverd worden op maandag 7 november. Een dagje verlof genomen om dan in de namiddag telefoon te krijgen om af te spreken voor levering dinsdag 8 november... Blijkbaar een misverstand in de planning van tuinmaximaal, ik heb uiteindelijk een dag extra verlof moeten nemen. Eigenlijk had enige vorm van compensatie hier netjes geweest, mijn verlofdagen zijn schaars. Meer dan een bedankje voor de medewerking en mij daags nadien opnieuw vrij te maken zat er niet in. Uiteindelijk wel tevreden met het eindresultaat, nu kan mijn bootje ook droog slapen ;-)

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste meneer de Winter, Het spijt ons dat u een slechte ervaring heeft gehad met betrekking tot de levering van uw bestelling. Helaas waren wij door onvoorziene omstandigheden genoodzaakt uw levering te verzetten. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend is geweest en willen daarom nogmaals onze oprechte excuses hiervoor aanbieden. Ondanks de vervelende start vinden wij het fijn om te vernemen dat u erg tevreden bent met uw terrasoverkapping. Wij hopen dat u hier lang plezier van heeft. Met vriendelijke groet, Bianca | Team Tuinmaximaal

Goede kwaliteit en goede service

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Bas, Fijn dat u zo tevreden bent, dat is ons doel. Dankuwel voor uw review! Met vriendelijke groet, Bianca | Team Tuinmaximaal

Goede prijs kwaliteit mooie producten, mooi bedrijf.

Naar online gezocht te hebben voor glazen schuifwand uiteindelijk bij dit bedrijf uitgekomen. Zijn naar de schowroom gereden was de moeite waard vriendelijk personeel mooie showroom. Offerte laten maken, later thuis nog een aanpassing laten doen allemaal geen probleem. Levertijd 4 weken valt ook nog mee maar naar anderhalve week werd ik al gebeld of ze de produkten al konden leveren top service. En kwa montage alle uitleg gekregen, en op de site ook duidelijke video's. Krijgt zelfs nog tips van de chauffeurs. Al met al top bedrijf

• Verbeterpunten/tips Nvt

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Dennis, Veel plezier met uw glazen schuifdeuren, zo geniet u het hele jaar door. Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Danny | Team Tuinmaximaal

Een fijne zonwering zeer tevreden

Het is fijne zonwering ,geen felle zon meer op ogen dus kunnen nu met open ogen kijken .Een gemakkelijke bediening en luxe uitstraling.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Theo, Fijn dat u zo tevreden bent, dat is ons doel. Dankuwel voor uw review! Met vriendelijke groet, Danny | Team Tuinmaximaal

Goed product volgens planning geleverd en gode service

Kwalitatief een goeie glas schuifwand voor een scherpe prijs Binnen 6 weken geleverd Bezorgers waren vriendelijk en sevice gericht

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Johan, Bedankt voor uw review, wij vinden uw mening belangrijk. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Danny | Team Tuinmaximaal

Complete set, deftig materiaal en goede handleiding. Prijs kwaliteit super, echt een aanrader!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Gerald, Bedankt voor uw review, wij vinden uw mening belangrijk. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Bianca | Team Tuinmaximaal

Correct

Goede informatie,iets bijbestellen geen probleem. Correcte levering tot in de achtertuin dwars door ons huis. Super vriendelijke bezorgers welke je ook nog tips geven voor de plaatsing. Wij werden er blij van.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Hendrik, Fijn dat u zo tevreden bent, dat is ons doel. Dankuwel voor uw review! Met vriendelijke groet, Danny | Team Tuinmaximaal

Top, snelle levering en goede service.

Na het bestellen van mijn overkapping werd er erg snel contact met mij opgenomen wanneer mijn levering zou plaatsvinden. Dit gebeurde op een erg prettige manier. Ik bleek achteraf iets verkeerd besteld te hebben. Dit is uiteindelijk erg goed verholpen door de serviceafdeling. Ik kan Tuinmaximaal iedereen aanbevelen!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Sem, Bedankt voor uw review, wij vinden uw mening belangrijk. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Danny | Team Tuinmaximaal

Matriaal in verkeerde maat geleverd

Ruim van te voren besteld, betaald en leverdatum afgesproken. Alles wordt op de afgesproken dag geleverd en gecontroleerd door de bezorgers, alles klopt. Als 1 dag na levering bij het monteren blijkt dat de schuine kant van het dak in de verkeerde maat is geleverd neem ik gelijk contact op. Aangezien dit nog voor de middag is en de juiste maat gewoon op voorraad is ga ik er van uit dat dit uiterlijk de volgende ochtend omgeruild en geregeld is. Maar dat blijkt niet te kunnen, aangegeven dat de oude overkapping al weg is (er staan nu zeer dure spullen niet overdekt) en er mensen ingehuurd zijn om dit weekend te plaatsen, alles wordt wegewuifd, afgeschoven, en niets kan. Of toch wel, ik kan zelf morgen naar Einhoven rijden om dit artikel van 300 cm zelf op te halen. Als ik aangeef dat dit niet in mijn auto past wordt ook dat weggelachen. Het is allemaal heel jammer masr niemand kan er iets aan doen. Graag zou ik willen dat u het voledige aankoop bedrag terugstort met daarbij €2500 aan door ons gemaakte kosten en geleden schade. Als dit bedrag voledig op mijn rekening staat neem ik contact met u op over wanneer u de spullen retour kunt halen. (Dit is immers zoals u werkt, eerst betalen en dan maar afwachten of het goed komt) Inmiddels is de juiste spie met spoed bij ons afgeleverd door 2 zeer vriendelijke dames. Hartelijk dank dat wij toch nog tot een snelle oplossing konden komen

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Sevice

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste mevrouw Blom, Hartelijk dank voor uw review. Wij vinden het vervelend dat u hinder heeft ondervonden van de verkeerde levering. Ondertussen hebben wij de juiste maat spie bij u af kunnen leveren zodat uw terrasoverkapping alsnog opgebouwd kon worden. Met vriendelijke groet, Bianca | Team Tuinmaximaal

Klacht netjes opgelost.

Onderstaande klacht binnen een dag opgelost met excuses. Dus top. 1 handgreep nodig qua nabestelling. Kosten vd handgreep 25.48 euro. Verzendkosten 29 euro! Hij past zelfs in de brievenbus. Gebeld maar ze kunnen er niets aan doen. Hopelijk draaien jullie deze regel snel terug.

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Ik ben: vaker klant geweest
  • Verbeterpunten/tips Normale verzendkosten berekenen voor kleine producten

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste meneer van Workum, Bedankt voor het maken van deze melding, wij hebben dit direct intern opgepakt om te onderzoeken. Ondertussen hebben wij met u telefonisch contact gehad en zijn wij blij dat we u een passende oplossing hebben kunnen aanbieden. Wij wensen u een prettig weekend toe en veel plezier met uw aankoop bij Tuinmaximaal. Met vriendelijke groet, Bianca | Team Tuinmaximaal

TipTop

Order geplaatst, direct klaarmaken, beloofde termijn geleverd door top ervaren manschappen. Instructie duidelijk, en na service ook top in orde. Dimbare lampen achteraf besteld en voor een koppeling van bakje met afstandbediening had ik hulp nodig en uitleg heb ik direct per mail ontvangen en deze klopt.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Erelkhegbaatar, Fijn dat u zo tevreden bent, dat is ons doel. Dankuwel voor uw review! Danny | Team Tuinmaximaal

top

prijs-kwaliteit voor uitstekend materiaal, de levering correct, zoals afgesproken. de instructies laten je stap voor stap de montage volgen; elk detail is geïllustreerd, vraagt wel wat kennis en doorzicht , top,,,,

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Walter, Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor uw review, wij vinden uw mening belangrijk. Met vriendelijke groet, Danny | Team Tuinmaximaal

À propos de Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.

Klantenvertellen Critiques

• Les avis rédigés de votre propre initiative sont immédiatement mis en ligne et vérifiés dans les 72 heures.