Prima overkapping voor een goede prijs!
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Goede kwaliteit van het produkt voor een goede prijs. De levering is perfect gedaan door een stel heel correcte en vriendelijke chauffeurs.

Goed spul snelle levering
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.

voldoende, een redelijke ervaring

Mooi product en werd op tijd afgeleverd. zelf plaatsen van de overkapping was goed te doen met de bijgeleverde instructie.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/ tips: op de site niet de mogelijkheid om het tape meteen bij te bestellen als je de polycarbonaat moet inkorten. de levering van het tape heeft ook erg lang geduurd waardoor de afbouw van de overkapping twee weken vertraging heeft op gelopen en daardoor andere geplande activiteiten ook vertraging opliepen. dit is toch wel een puntje van aandacht voor jullie.

Super goed geholpen in de showroom. Ze heeft er echt de tijd voor genomen.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/ tips: Wij wilden de overkapping laten plaatsen maar doordat dit 6 maanden ging duren toch maar zelf gedaan. Dit duurde ons 2 volle dagen.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Gewoon prima geholpen via de telefoon Spullen optijd binnen dus gelijk een goede ervaring met jullie Ik geef jullie naam zeker door 👍 Gr Dennis w
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte heer, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw glazen schuifdeuren. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Goed geleverd alles compleet en netjes verpakt.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw bestelling! Wij hopen dat u maximaal zal genieten! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Niet te duur Maatvoering prima
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/ tips: Mooiere afwerking a. d. onderzijde met kunststofplaatje Waarom geen keuze uit meeneemsysteem en uw systeem ?

Geachte heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie! Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met de service die wij bieden en onze producten! Helaas hebben wij geen meeneemsysteem in ons assortiment of de mogelijkheid tot het afsluiten van de terrasoverkapping. Dit heeft te maken met de vergunningen die benodigd zijn wanneer dit wel zou zijn. Heeft u wellicht mooie foto’s van het eindresultaat? Dan ontvangen wij deze graag via info@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goed geholpen, goede kwaliteit van product
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/ tips: We kwamen in de showroom en hadden wel een kopje Koffie gekregen, maar zitten i.p.v. staan vind ik zelf fijner Bij de bestelling hadden we niet meegeekregen dat er geen eindstukken bij zouden zitten Die misten we toen we schuifwand in elkaar aan net zetten waren Dus die moeten we nu nog weer ophalen of bestellen

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw recensie aan Tuinmaximaal. WIj vinden het vervelend te horen dat u niet geheel tevreden bent over de manier dat u geholpen bent in de showroom. Wij gaan dit dan ook met onze klantenservice medewerkers bespreken zodat we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Met de eindstukken nemen wij aan dat u bedoeld de U-Profielen en deze zitten inderdaad niet standaard bij de glazen schuifdeuren. Als u deze los besteld kunnen wij deze eventueel gewoon kosteloos bij u leveren. Wij hopen dat u verder optimaal kunt genieten van uw glazen schuifdeuren van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Alles zeer vlot verlopen, vriendelijk aan de telefoon, zeer !!! vriendelijke en behulpzame bezorgers.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte heer, Bedankt voor uw mooie recensie aan Tuinmaximaal. Wij vinden het fijn te vernemen dat u zo tevreden bent over onze service en producten. Mocht u mooie foto's hebben van uw bestelde producten mag u deze altijd verzenden naar info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Duidelijke website voor een kwalitatief hoogwaardig product. Wanneer je een klein beetje handig bent kun je de pui echt wel zelf plaatsen. Goede handleiding. Tevens zijn de levertijd van de bestelling en de bezorging zeer goed verzorgd.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte meneer, Bedankt voor uw mooie recensie. We zijn erg blij te vernemen dat u zo tevreden bent over onze producten en dat u de kwaliteit waardeert. Ook zijn wij vereerd te horen dat de montagehandleiding er zorg voor heeft gedragen dat u op dit moment maximaal kunt genieten van uw glazen schuifdeuren. Wij wensen u maximaal genot van uw glazen schuifdeuren en mocht u mooie foto's hebben dan ontvangen wij deze graag op info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Zeer klantvriendelijk Snelle levertijd. Zeer goed.zelf.te.monteren
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte mevrouw, Bedankt voor uw mooie recensie aan Tuinmaximaal. Wij vinden het erg fijn te vernemen dat u zo tevreden bent over onze medewerkers en producten. Wij hopen dan ook dat u Maximaal kunt genieten van uw Terrasoverkapping van Tuinmaximaal. Mocht u nog mooie foto's hebben dan ontvangen wij deze graag op info@tuinmaximaal.nl of op onze Facebook pagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

geweldig onze schuif wand
  • Website N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte Meneer, Bedankt voor de prachtig mooie recensie. Wij zijn zeer vereerd te horen dat alles helemaal naar wens is verlopen en dat u heerlijk kunt genieten van uw glazen schuifwand. Mocht u mooie foto's hebben dan ontvangen wij deze graag op info@tuinmaximaal.nl of op onze Facebook pagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

voldoende, een redelijke ervaring

1e bestelling was snel en goed maar 2e bestelling duurt al enkele weken zonder bericht.
  • Verbeterpunten/ tips: 2e bestelling nog steeds niet geleverd

Geachte meneer, Bedankt voor uw recensie aan Tuinmaximaal. Wij gaan meteen kijken waar het fout gaat bij uw tweede bestelling we vinden het erg vervelend te horen dat u hier nog niets van vernomen heeft. Na uw bestelling nagelopen te hebben, hebben wij vernomen dat u uw bestelling reeds heeft opgehaald. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goede service snelle levertijd
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte mevrouw, Hartelijk dank voor uw prachtige recensie. Wij vinden het fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Mocht u nog een mooie afbeelding of foto hebben van uw terrasoverkapping dan ontvangen wij deze graag op info@tuinmaximaal.nl of op onze Facebook pagina. Met vriendelijk groet Team Tuinmaximaal

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte heer, Bedankt voor uw recensie aan Tuinmaximaal. Fijn te horen dat u zo tevreden bent. Wij hopen dat u optimaal kunt genieten van uw terrasoverkapping. Wij wensen u dan ook maximaal genot. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw prachtige recensie. Wij vinden het fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat dan ontvangen wij die graag via info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

zeer postief
  • Verbeterpunten/ tips: niks

Beste Hilde, Wat een fantastische recensie, hartelijk dank! Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met uw bestelling en onze klantvriendelijkheid. Wij hopen dat u maximaal zult genieten van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Gezien bij een kennis en was gelijk enthousiast😀 ideaal om je overkapping wat af te sluiten. Nu zitten we er nog eerder en vaker onder.
  • Verbeterpunten/ tips: Hangreep overdreven duur😢

Geachte heer, Wat een prachtige recensie, hartelijk dank! Fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met uw bestelling en de service die wij bieden. Wij hopen dat u maximaal zult genieten van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Mooie overkapping en echt niet moeilijk om zelf te plaatsen. Goede kwaliteit.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/ tips: Montage folder. Niet overzichtelijke i.v.m. andere afmetingen.

Geachte heer, hartelijk dank voor de mooie recensie! Goed om te horen dat het monteren van de terrasoverkapping voorspoedig is verlopen. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat dan ontvangen wij die graag via info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Geachte heer, Hartelijk dank voor uw mooie recensie. Wij vinden het erg fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent met de service die wij bieden. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

mooi resultaat
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/ tips: aluminium was beschadigd.

Beste heer, Hartelijk dank voor uw recensie. We vinden het prettig om te vernemen dat u over het algemeen tevreden bent. Wat vervelend dat het aluminium beschadigd was. Mocht u een onderdeel wensen om te ruilen, dan ontvangen we graag foto's van het betreffende onderdeel zodat wij u verder van dienst kunnen zijn. U kunt deze foto's sturen naar info@tuinmaximaal.nl onder vermelding van uw bestelnummer. Al met al wensen we u jarenlang plezier toe van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goede informatie, duidelijke uitleg in de winkel. Snelle levering
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste heer/mevrouw, Hartelijk dank voor uw recensie. We vinden het erg prettig te vernemen dat u zo tevreden bent over de geboden informatie, de uitleg in onze showroom en de levering. We hopen dat de montage voorspoedig is of zal verlopen, en u nog jarenlang geniet van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Werkelijk alles perfect geregeld!
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste heer, Hartelijk dank voor het schrijven van uw recensie. We vinden het enorm fijn te zien dat u uw ervaring beoordeelt met een 10! We wensen u nog veel plezier toe met de terrasoverkapping en hopen dat de montage voorspoedig is of zal verlopen. Mocht u naderhand nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zien wij deze graag terug via info@tuinmaximaal.nl of via onze Facebookpagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Over Tuinmaximaal