Prima, in orde

Eerst telefonisch contact gehad omtrent de gewenste materialen. Hierbij al goed geholpen en nadien het tripje gemaakt en de materialen kunnen ophalen zonder probleem.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Beste heer Joachim, Bedankt voor uw positieve review! We vinden het ontzettend fijn om te vernemen dat u zo te spreken bent over onze producten en advies. We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groeten, Michelle | Team Tuinmaximaal

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste heer Vlemmix, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat u tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw nieuwe railsysteem en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groeten, Maria| Team Tuinmaximaal

Prima in orde

Ontvangst toonzaal was heel goed. Duidelijke uitleg, geen vraag was te veel. Tijdens bezoek toonzaal kwam alles zeer degelijk over. Afwerking zag er heel goed uit. Er werd gelet op details. Levering was volgens afspraak door twee vriendelijke bezorgers. Alles was zeer goed in gepakt. Voor montage raad ik het internet-filmpje en de bij geleverde beschrijving aan. Al bij al, zoals in de korte omschrijving, alles was prima in orde

• Verbeterpunten/tips Voor mij geen

Beste Hans, Bedankt voor uw review, dit waarderen wij enorm. Wij vinden het fijn om te horen dat u het showroom bezoek als zeer prettig heeft ervaren en al uw vragen zijn beantwoord. Wij hopen dan ook dat onze montagevideo's u voldoende ondersteund hebben tijdens de montage van uw terrasoverkapping. Met vriendelijke groet, Dennis | Team Tuinmaximaal

Fijn bedrijf!

Ze leveren correct en volgens afspraak, goede producten! Voorbeeld voor velen!

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste meneer Klaasman, Bedankt voor deze mooie review. Wij zijn blij te vernemen dat er op correcte wijze en volgens afspraak is geleverd. Hier streven wij dan ook dagelijks na. Wij wensen u nog veel plezier met u aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groet, Dennis | Team Tuinmaximaal

Top bedrijf, betrouwbaar!!

Vanaf het online bestellen tot het aan huis leveren alles volgens afspraak afgehandeld, produkt voldoet aan de verwachtingen, tuinmaximaal is zeker een aanrader!!

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Toon, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een review achter te laten. Wij zijn blij te vernemen dat de producten voldoen aan uw verwachtingen en wij wensen u dan ook nog vele jaren plezier van uw aankoop bij Tuinmaximaal. Met vriendelijke groet, Dennis| Tuinmaximaal

Mijn ervaring after sales veranda van Tuinmaximaal

Afgelopen vrijdag is de veranda 9 meter geleverd, deze bestaat uit 2 veranda's 1 van 5 meter en 1 van 4 meter, hierdoor staat de middenstaander uit het midden van je terras. Ik kom er nu achter dat een veranda van 9 meter ook kan worden opgebouwd uit een veranda van 6 meter en 3 meter. Als je deze optie ook kon kiezen op de website, heb je een veel mooiere opbouw van staanders, namelijk iedere 3 meter een staander. Tuinmaximaal gebeld suggestie gegeven, waarom ze dit niet zo aanbieden op de website, als extra optie, (6-3 als alternatief(5-4)dan is de reactie van de medewerker anders dan op het moment dat je nog moet kopen, namelijk: Ja wij hebben hiervoor gekozen en ik kan er ook niets aan veranderen dus ik weet niet wat ik hiermee moet. Nou heb ik aangegeven je kunt het in jullie organisatie doorgeven dat deze optie ook mogelijk is en op de website zetten. Hierop werd door de medewerker weinig enthousiast gereageerd, nee ik kan niks doen voor u. Daarom krijgt u van mij 3 sterren, de kwaliteit en opbouw zijn goed, dit is al mijn tweede tuinmaximaal veranda, maar een extra optie aanbieden op de website zodat het geheel er fraaier uitziet dat is een gemiste kans Tuinmaximaal.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Afgelopen vrijdag is de veranda 9 meter geleverd, deze bestaat uit 2 veranda's 1 van 5 meter en 1 van 4 meter, hierdoor staat de middenstaander uit het midden van je terras. Ik kom er nu achter dat een veranda van 9 meter ook kan worden opgebouwd uit een veranda van 6 meter en 3 meter. Als je deze optie ook kon kiezen op de website, heb je een veel mooiere opbouw van staanders, namelijk iedere 3 meter een staander. Tuinmaximaal gebeld suggestie gegeven, waarom ze dit niet zo aanbieden, als extra optie, (6-3 als alternatief(5-4)dan is de reactie van de medewerker anders dan op het moment dat je nog moet kopen, namelijk, ja wij hebben hiervoor gekozen en ik kan er ook niets aan veranderen dus ik weet niet wat ik hiermee moet. Nou heb ik aangegeven je kunt het in jullie organisatie doorgeven dat deze optie ook mogelijk is en op de website zetten. Hierop werd door de medewerker weinig enthousiast gereageerd, nee ik kan niks doen voor u. Daarom krijgt u van mij 3 sterren, de kwaliteit en

Beste meneer Sander, Bedankt voor uw review en feedback. We vinden het ontzettend vervelend om te vernemen dat u het gevoel heeft niet op de juiste manier te woord te zijn gestaan. Dit is natuurlijk niet waar wij naar streven. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We zullen uw feedback meenemen voor in de toekomst. Ondertussen hebben wij met u telefonisch contact gehad en zijn wij blij dat we u een passende oplossing hebben kunnen aanbieden. Wij wensen u veel plezier met uw terrasoverkapping van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Mila | Team Tuinmaximaal

Snelle service

Zeer tevreden over tuinmaximaal. Bestelling online geplaats. Goede communicatie over aankoop en levering. Snelle levering! Zeer tevreden over onze terrasoverkaping, goede materialen!

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste mevrouw Kizzy, Bedankt voor uw positieve review! We vinden het ontzettend fijn om te vernemen dat u zo te spreken bent over onze producten en dat de levering naar wens heeft plaatsgevonden. Wij hopen dat u nog jaren kunt genieten van uw terrasoverkapping. Met vriendelijke groeten, Figo | Team Tuinmaximaal

Top bedrijf

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste heer Hans, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat u tevreden bent. Wij wensen u maximaal plezier toe met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groet, Mees | Team Tuinmaximaal

Kwalitatief materiaal en super professionele service!

Het is onze tweede terrasoverkapping die we bij Tuinmaximaal besteld hebben. We waren de eerste keer al super tevreden van de service en het gegeven advies. Onze beslissing was dan ook snel genomen toen we een tweede overkapping gingen zetten. Tijdens het opbouwen bleek er een klickplaatje beschadigd te zijn. Na een simpel mailtje kregen we na enkele dagen een nieuwe plaat toegestuurd. Correcte communicatie , super vriendelijk en nadien nog een verassing in de brievenbus in de vorm van een chocolade met een lief, handgeschreven, veronschuldigingskaartje. Daar kunnen nog veel firma’s een voorbeeld aan nemen ! Absolute aanrader voor handige mensen.

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste meneer Van Kogelenberg, Wij willen u hartelijk danken voor uw review. Uw review kan erg behulpzaam en informatief zijn voor toekomstige klanten van Tuinmaximaal. Zij kunnen op deze manier zien wat zij zoal van Tuinmaximaal kunnen verwachten. Wij wensen u veel plezier met uw terrasoverkapping, dat u er het hele jaar door van kunt genieten. Met vriendelijke groeten, Zahra | Team Tuinmaximaal

Klantvriendelijk en een snelle levering, het product is makkelijk te installeren.

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste heer Roel, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat u tevreden bent met onze service en de plaatsgevonden levering. Wat fijn dat u de montage als eenvoudig heeft ervaren. Wij wensen u maximaal plezier toe met uw glazen schuifdeuren van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Mila | Team Tuinmaximaal

Heel fijn

Alles soepel verlopen. Geen minpunten ervaren.

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste mevrouw Woudenberg, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw nieuwe producten en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groeten, Andrew| Team Tuinmaximaal

geleverde voldeed aan alle verwachtingen

Degelijk materiaal. Makkelijk te monteren door de duidelijke motage voorschriften. Alles werd keurig netjes afgeleverd door zeer vriendelijke en behulpzame chauffeurs. al met al een aanrader.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste heer Bergman, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. We vinden het super om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van het materiaal, levering en service. Wat fijn dat de montage goed is verlopen en dat u blij bent met het eindresultaat. We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groeten, Devon | Team Tuinmaximaal

Snelle correcte levering, de glazen wanden zijn van hoog niveau

Dit bedrijf is een echte aanrader. Goede kwaliteit Snelle levering.

• Verbeterpunten/tips Tot nu toe, geen verbeterpunten

Beste heer van der Eerden, Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van de glazen schuifdeuren, dat is ook ons doel! We wensen u veel plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Devon | Team Tuinmaximaal

Super goede service en keurige levering dus aan te raden

Goede service en keurige levering

• Verbeterpunten/tips Montage handleiding mag wel iets duidelijker

Beste heer Maarten, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het super om te horen dat u tevreden bent met onze service en de plaatsgevonden levering. We zijn blij om te vernemen dat u ons aanraad. We wensen u veel plezier met uw aankoop en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groeten, Devon | Team Tuinmaximaal

Goede kwaliteit producten, vriendelijke service

Tuinmaximaal ook aanbevelen aan vrienden

• Verbeterpunten/tips geen

Beste heer Verlinden, Bedankt voor uw 5-ster review! We vinden het ontzettend fijn om te vernemen dat u zo te spreken bent over de kwaliteit van de producten en onze service. Wij hopen dat u kunt genieten met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Devon | Team Tuinmaximaal

Ben heel tevreden

Het was de eerste keer dat ik zoiets installeerde, de installatie leek lastig, maar na het zorgvuldig lezen van de gebruikershandleiding bleek de installatie vrij eenvoudig. De montage kostte mij en mijn collega een hele dag, de onderdelen zijn solide en goed aangepast, volgens me zeer goede kwaliteit van alle onderdelen. Sommige stukken zijn zwaar dus voor montage zijn er twee personen nodig. Alles is goed nagedacht en mogelijk te monteren ook voor mensen zonder ervaring. Ik raad deze product aan.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste heer Michal, Bedankt voor uw positieve review. Wat fijn om te vernemen dat de montage goed is verlopen en dat u ons aanraad. Wij waarderen het enorm dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met Tuinmaximaal te delen en wensen u maximaal plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Figo | Team Tuinmaximaal

Zeer goeie ervaring

Super goed materiaal zeker qua prijs kwaliteit . Duidelijke handleiding online en op papier waardoor iedereen met een beetje handigheid dit kan plaatsen.. Mijn poolhouse is nu AF!!

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Showroom

Beste meneer van Hoorebeke, Wij waarderen het enorm dat u aangeeft zo tevreden te zijn met onze prijs-kwaliteitsverhouding. Bovendien bedanken wij u voor uw tijd en het schrijven van deze fijne review. Wij wensen u nog veel genot van uw glazen schuifdeuren. Met vriendelijke groeten, Figo | Team Tuinmaximaal

Super service.

Wat een fantastische service, een klein foutje met de levering werd meteen opgepakt en opgelost. Een dag later onderdeel in huis met een handgeschreven briefje.

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste heer Handgraaf, Hartelijk dank voor uw lovende review. We vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze geboden oplossing en service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping en zonwering en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groeten, Mila | Team Tuinmaximaal

amazing

top

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste meneer Jean, Bedankt voor uw 5-ster review! We vinden het ontzettend fijn om te vernemen dat u zo te spreken bent over onze producten, medewerkers en adviezen. Wij hopen dat u nog een geruime tijd kunt genieten van uw terrasoverkapping! Met vriendelijke groeten, Figo | Team Tuinmaximaal

Zeer goede, duidelijke uitleg

We zijn zeer goed begeleid in de bestelling van een overkapping. Alles na wens

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste meneer Arends, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om deze review te schrijven. We zijn blij om te vernemen dat u zo tevreden bent met onze service en dat alles naar wens is geweest. Wij wensen u maximaal plezier toe met uw Terrasoverkapping van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Mila | Team Tuinmaximaal

Geweldige ervaring. Goed geholpen bij aankoop en aflevering. Duidelijke handleiding bij montage.

Goede voorlichting bij aankoop. Goede info mbt leveren van product en duidelijke handleiding bij montage

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Schuifwanden correct geleverd op de afgesproken tijd

Prima schuifwanden. Goed verpakt en duidelijke handleidingen.

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Na deze zending recent nog 2 handgrepen besteld. Levertijd 8 dagen (veel te lang) en veel te duur (waarom 9 euro ipv DHL tarrief (werd via seabourne door DHL geleverd). Mai van seabourne in het engels ipv in het nederlands en de trace link in de mail werkte niet. In de seabourne mail staat niets vermeld over het bestelde product en/of de leverancier van het bestelde product. Kortom nabestellen van kleine producten is waardeloos.

Beste heer/mevrouw Hay Wintjes, Bedankt voor uw review. We zijn blij om te vernemen dat u tevreden bent over de schuifwanden en de handleiding. We zullen uw feedback meenemen voor in de toekomst. Wij hopen dat u nog lang kunt genieten van uw schuifwand! Met vriendelijke groeten, Mees | Team Tuinmaximaal

Materiaal en prijs prima, handleiding onduidelijk

Het ontwerp, de kwaliteit van de materialen en de afwerking zijn dik in orde. De handleiding is een ramp. Je moet vreselijk uitkijken dat je niets verkeerd interpreteert, en over welk detail moet je nadenken wat ze ermee bedoelen. Tuinmaximaal probeert zoveel mogelijk in plaatjes te werken zonder tekst. Maar mijn mening zijn ze daar véél te ver in doorgeschoten.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste heer Jan, Wij waarderen het enorm dat u aangeeft zo tevreden te zijn met onze prijs-kwaliteitsverhouding en dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen met Tuinmaximaal te delen. Uw feedback over de montagehandleiding zullen we meenemen in het ontwikkelingsproces. We wensen u desondanks maximaal plezier met uw aankoop van Tuinmaximaal. Met vriendelijke groeten, Figo | Team Tuinmaximaal

We zijn heel tevreden .Het is een mooi geheel geworden.

We zijn heel tevreden .Het is een mooi geheel geworden.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Beste heer Guido, Bedankt voor uw enthousiaste review. Het doet ons goed om te horen dat u zo tevreden met ons bent. Wij waarderen de mening van onze klanten enorm! Wij wensen u nog veel genot van uw glazen schuifdeuren. Met vriendelijke groeten, Mila | Team Tuinmaximaal

Ik werd zeer fijn geholpen In de winkel met de bestelling Producten waren goed verpakt Makelijk gemonteerd Mooi afgewerkt met borstels en handvatten

• Website N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips Geef de levering mannen en goede platenkar zodat ze niet hoeven te sjouwen met glas Ik hang zelf deuren professioneel Had kar gelukkig klaar staan voor ze Goed voor de gezondheid van het personeel

Beste heer Gijs, Hartelijk dank voor uw review. We vinden het ontzettend fijn om te vernemen dat u zo te spreken bent over onze producten en medewerkers. Wat fijn dat de montage goed is verlopen en dat u blij bent met het eindresultaat. We wensen u veel plezier met uw glazen schuifdeuren en hopen dat u er maximaal van zult genieten! Met vriendelijke groeten, Figo | Team Tuinmaximaal

Over Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn of haar tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® Excellence - Superior coating overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.