Goede kwaliteit en prima service

Prima glaswanden, was met de handleiding goed in elkaar te zetten. Overkapping heeft een hele chique uitstraling gekregen door de glaspanelen. Enige minpuntje was dat toen ik bestelde de levertijd 6 weken aangaf en nadat ik betaald had direct een mailtje kreeg dat de bestelling was binnen gekomen en dat het 12 weken kon duren ivm de drukte. Kreeg uiteindelijk 1 dag voor nieuwjaarsdag de glazen schuifwand geleverd. Heb na de winter uiteindelijk de glazen schuifpui geïnstalleerd.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Op de site de werkelijke levertijden vermelden.

Beste Jelle, Veel plezier met uw glazen schuifdeuren, zo geniet u het hele jaar door. Bedankt voor uw review, wij vinden uw mening belangrijk! Met vriendelijke groet, Danny | Tuinmaximaal

2 de overkapping

De eerste keer tevreden. Daarom terug gekomen voor de tweede overkapping. De prijs is nog steeds goed .

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste Joris, Bedankt dat u de tijd neemt om een recensie achter te laten. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Meli | Team Tuinmaximaal

Voor de 2de maal uiterst tevreden.

Zonwering terrasoverkapping 4 x3 besteld en 8 dagen later geleverd. Zelf geplaatst in 5 uur waaronder inbouw stopcontact ingewerkt. Een uiterst mooie zonwering die mooi is ingewerkt. Top.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste Freddy, Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor uw review, wij vinden uw mening belangrijk. Met vriendelijke groet, Meli | Tuinmaximaal

zeer tevreden

nvt

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste Theo, Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor uw review, wij vinden uw mening belangrijk. Met vriendelijke groet, Meli | Tuinmaximaal

Hele goede service. Prima handleiding

Prima website, als je een vraag stelt, heel snel antwoord.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

netjes en volgens afspraak geleverd

via de site een overkapping besteld netjes geleverd werd op aangeven plaats netjes neergelegd, duidelijke beschrijving erbij dat de montage ook goed was uit te voeren al moet je natuurlijk wel een volle dag met 3 personen tellen. kortom een goede recensie is dus meer dan verdiend

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste Henri, Bedankt dat u de tijd neemt om een recensie achter te laten. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Danny | Team Tuinmaximaal

Gewoon super

Alles naar wens gegaan,

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Voor mij als dyslectisch persoon, de beschrijving, maar mijn mening, en als ik 1 van de 100 ben, niets aan veranderen

Beste Arnold, Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent! Bedankt voor uw review, wij vinden uw mening belangrijk. Met vriendelijke groet, Danny | Tuinmaximaal

Goed product

Montage is door amateurs goed te doen. De zg "summiere handleiding" zit goed in elkaar zeker in combinatie met de Youtube filmpjes. Kwaliteit van materiaal is goed en over het bouwpakket is nagedacht.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips Prijs glazen spie erg hoog ivm prijs glazen overkapping

Beste Wim, Bedankt voor uw review, wij vinden uw mening belangrijk. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Danny | Tuinmaximaal

De klant staat centraal

Uitstekende service en advies. Heeft mijn verwachtingen overtroffen, zeer zeker aan te bevelen.

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste John, Fijn dat u zo tevreden bent, dat is ons doel. Dankuwel voor uw review! Met vriendelijke groet, Danny | Tuinmaximaal

Kontakt prima en deskundig advies gekregen. Alles op tijd bezorgd en alles was compleet.

• Verbeterpunten/tips bereikbaarheid

Beste H. Tan, Bedankt dat u de tijd neemt om een recensie achter te laten. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Danny | Team Tuinmaximaal

Goede kwaliteit voor redelijke prijs

Snel geleverd, makkelijk te verwerken

• Aankoop gedaan via: Showroom

Beste Erik, Bedankt voor uw review, wij vinden uw mening belangrijk. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Danny | Tuinmaximaal

Top service rn altijd bereikbaar bij problemen.

We hebben een goede ervaring bij Tuinmaximaal. De levertijd was qat langer dan verwacht maar dit werdt goed gecommuniceert. De kwaliteit van de overkapping zijn we ook heel tevreden mee en we zitten er nu al een tijdje fijn en op ons gemak onder! Daarnaat hadden we nog wat vragen en die zijn ook direct opgelost door een telefoontje.

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Michael, Fijn dat u zo tevreden bent, dat is ons doel. Dankuwel voor uw review! Met vriendelijke groet, Danny | Tuinmaximaal

Prachtig

Redelijke prijs maar top spullen en goed gedocumenteerd voor wat de overkapping betreft Maar voor het zijpaneel zou het wel uitgebreider mogen met betere plaatjes en afbeeldingen

• Verbeterpunten/tips Plaatsen zijwand uitleg

Beste Jos, Bedankt voor uw review, wij vinden uw mening belangrijk. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Danny | Tuinmaximaal

Zeer ter vrede met het geleverde product

Glazen schuifdeuren besteld netjes op tijd geleverd zelf geplaatst met een duidelijke omschrijving en het resultaat is perfect

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Jan, Veel plezier met uw glazen schuifdeuren, zo geniet u het hele jaar door. Bedankt voor uw review! Met vriendelijke groet, Danny | Tuinmaximaal

Alles volgens afspraak

Wat betreft glazen schuifwanden, aanbeveling voor iedereen. Top product.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Beste Ivan, Dankuwel voor uw review. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent, dat is ons doel! Met vriendelijke groet, Meli | Tuinmaximaal

Alles volgens afspraak

Wat betreft glazen schuifwanden, aanbeveling voor iedereen. Top product.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Echt een gespecialiseerd bedrijf, die weet waar ze mee bezig zijn.

Nadat ik de bestelling op de site had geplaats, ben ik gebeld om een afspraak in te plannen. Heel vriendelijk en beleefd te woord gestaan. De chauffeurs die me overkapping kwamen brengen, waren ook erg vriendelijk en gaven nog handige tips. Ik kan tuinmaximaal echt iedereen aanraden. De beschrijving die erbij zit, legt het heel goed uit van begin tot het eind. Ik heb al verschillende overkappingen geplaatst, voor mijn eigen bedrijf. Waarbij ik ook bij verschillende bedrijven overkapping heb besteld. Maar vind tuinmaximaal toch wel 1 van de betere! Met vriendelijke groet, Danny Baan.

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Danny, Fijn dat u zo tevreden bent, dat is ons doel. Dankuwel voor uw review! Met vriendelijke groet, Meli | Tuinmaximaal

Super communicatie en levering

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste Roy, Bedankt dat u de tijd neemt om een recensie achter te laten. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Danny | Team Tuinmaximaal

Helemaal tevreden

Duidelijke webshop voor de bestelling. Volgens afspraak geleverd door 2 vriendelijke mensen. Deze hadden ook nog wat adviezen en tips voor de montage. Montage zelf is heel goed te doen, mede dankzij de handleiding en filmpjes op internet. Wij kunnen nu maximaal genieten van onze tuin!

• Verbeterpunten/tips 2 tubes kit, was net iets te weinig

Beste Frank, Bedankt voor uw review, wij vinden uw mening belangrijk. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Danny | Tuinmaximaal

Helemaal top

Wij zijn ontzettend blij met onze nieuwe glazen deuren in onze veranda. De levering was ook top. Zelf de montering gedaan en dat ging ook vlekkeloos. Binnen 2 uur klaar.. Dus ja wij zijn blij met tuin maximaal

Slecht

Elektrische zonwering is heel erg slecht. Ik heb t nu 3 jaar en kan t niet meer bijhouden hoevaak een baan zonwering niet open of dicht gaat. Er is al een paar keer een monteur hier geweest maar t probleem blijft. Absoluut geen aanrader. Spijt dat ik die zooi bij tuinmaximaal heb gekocht.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Beste Rick, Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent. Naar aanleiding van uw casus hebben wij verzocht contact met u op te nemen. Tot op heden hebben wij u nog niet kunnen spreken om uw casus te bespreken. Om de huidige situatie naar wens te kunnen behandelen willen wij graag met u in contact komen, zodat wij samen kunnen kijken naar een passende oplossing. We vertrouwen op een goede afloop van uw casus. Met vriendelijke groet, Danny | Team Tuinmaximaal.

Prima kwaliteit

Netjes afgeleverd en alles goed verpakt. Levering in een week, al sneller dan verwacht. Compleet met hulpmiddelen voor de montage wat goed te doen is voor de ervaren klusser. Veel handige filmpjes op YouTube. Mooie overkapping voor een goede prijs. Daar gaan we nog lang plezier aan beleven.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste Pieter, Bedankt voor uw review, wij vinden uw mening belangrijk. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent! Met vriendelijke groet, Danny | Tuinmaximaal

Alles volgens afspraak

De bestelling gaat gemakkelijk, de website werkt overzichtelijk, de levertijd is korter dan aangegeven en alles wordt netjes geleverd door professionals van Tuinmaximaal

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste Eric, Fijn dat u zo tevreden bent, dat is ons doel. Dankuwel voor uw review! Met vriendelijke groet, Danny | Tuinmaximaal

Alles volgens afspraak en correct geleverd.

De levering van de overkapping is volgens afspraak gedaan. De chauffeur belde vantevoren dat ze eraan kwamen.. Alles netjes afgeleverd. Een voorbeeld voor veel andere leveranciers.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Beste Frans, Dankuwel voor uw review! Fijn dat u zo tevreden bent, dat is ons doel. Met vriendelijke groet, Danny | Tuinmaximaal

Snel gevoerd goede prijs en mooi product

We zijn goed en snel geholpen in Eindhoven. Twee weken later al geleverd voorbij de eerste drempel.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Beste Henk, Dankuwel voor uw review. Het doet ons goed om te lezen dat u zo tevreden bent, dat is ons doel! Met vriendelijke groet, Danny | Tuinmaximaal

Over Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.