Prima prijs - kwaliteit verhouding.

Mijn glazen schuifwand is precies geworden zoals ik hem bedacht had. Tuinmaximaal heeft geleverd wat ik heb besteld, op tijd volgensafspraak.

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Jan, Wat fijn om te lezen dat uw glazen schuifwand precies is geworden zoals u deze gewenst heeft en dat de levering conform afspraak is verlopen. Wij wensen u ontzettend veel plezier met uw bestelling en bedankt voor uw mooie cijfer! Met vriendelijke groet, Danny.

Gemakkelijk, veilig, professioneel en zeer vriendelijk behulpzaam

Aankoop glazenschuifwanden, met omlijsting en deurgrepen Via internet glazenschuiframen aangekocht, wegens uitbreiding van onze lounge. Zeer gemakkelijke website, met correcte uitleg ed. om alles te bestellen en alles zo veilig mogelijk te laten verlopen. Onze leveringstermijn was wat lang, maar dat was te wijten aan "Corona en boot op het Suezkanaal" We werden correct op de hoogte gehouden van de verwachtte leveringsdata. Eénmaal bij ons aangekomen, moest ik niks doen, (was niet het geval bij een andere partij glazenschuiframen die we jaren terug aangekocht hadden) wat een wereld van verschil! ook de goederen waren zeer mooi verpakt en met zorg mee omgegaan. We kregen voldoende uitleg over het plaatsen. Die mensen verdienen echt een pluim, ook al wegen de goederen zwaar :) Kan deze firma enkel maar aanraden. onze dank

• Verbeterpunten/tips geen

Beste Bart en Chantal, Ontzettend bedankt voor uw 10-sterren beoordeling en uw mooie woorden over onze chauffeurs. Jammer dat u wat langer heeft moeten wachten op uw levering maar ondanks alles wensen wij u uiteraard veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Danny.

Zeer goed van bestellen tot aflevering

Heel goed en fijn product om te monteren

• Verbeterpunten/tips Zo doorgaan

Beste Nadine, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij zullen zeker door blijven gaan om klanten zoals u naar alle tevredenheid te helpen. Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat kunt u die altijd met ons delen via Facebook pagina en of via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Danny.

Sneller dan gedacht , kwaliteit top !

Levertijd van automatische zonwering was sneller dan gedacht. Spullen waren perfect verpakt en aantallen klopten exact Spullen waren compleet en montagebeschrijving is duidelijk , samen met de instructiefilm via de site prima te volgen. Alleen jammer dat er maar één breedtemaat is te verkrijgen voor tussen de liggers te monteren. Voor mijn overkapping was alles te breed, zelf alles wat met de breedte te maken had op maat gemaakt. Alles werkt prima . Zeer tevreden. Laat de zomer maar komen.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips showroom op andere locatie met meer ruimte voor parkeren en buitenopstelligen.

Beste Paul, Fijn om te lezen dat u uw levering sneller gekregen heeft dan u in de eerste instantie gedacht heeft. Wij bieden inderdaad maar één breedtemaat voor onze zonwering aan. Bedankt voor uw tip en het meedenken met betrekking tot uw verbeterpunten. Dit nemen wij zeker mee! Wij wensen u alvast veel genot voor de zomer. Met vriendelijke groet, Danny

Vlotte bestelling, prima materialen, perfecte montage.

Wij zijn ontzettend tevreden over de beide terrasoverkappingen die we dit najaar geplaatst hebben. Werkelijk alle stappen, vanaf het allereerste contact met de vraag om meer informatie tot het indraaien van de laatste schroef, verliepen perfect. We hebben op voorhand wel goed de montagefilm bestudeerd en er was maar 1 handeling die niet zo vlot verliep als in de video. Dat was het inschuiven van de draagbalk in het gootelement bij de overkapping van 5 m. breed. Daar is een zware hamer aan te pas gekomen. Maar dit doet echter totaal geen afbreuk aan de algemene kwaliteit.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste Ludo, Wij vinden het ontzettend fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent over uw beide bestelde terrasoverkappingen. Heel goed dat u uzelf van te voren heeft voorbereid middels onze uitgebreide montagevideo's. Wij wensen u uiteraard nog maximaal plezier! Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat kunt u die altijd met ons delen via onze Facebook pagina en of via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Danny

Een betrouwbaar bedrijf wat waar maakt wat het belooft

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste Albert, Bedankt voor het achterlaten van deze review, dit waarderen we enorm. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Meli

Erg goede spullen, waar je even op moet wachten

Heb van de zomer een terrasoverkapping gekocht. Was wel even een paar keer de video bekijken hoe je het moest doen. Kwaliteit is uitstekend. Alleen nu had ik ook later nog schuifdeuren besteld en daar moest ik ruim 3 maanden op wachten. Dat is best wel lang, maar ook dat ziet er heel mooi uit.

• Verbeterpunten/tips levertijd verkorten

Beste Marcel, Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u zo te spreken bent over onze kwaliteit. Jammer dat u wat langer moest wachten totdat u de overkapping uit kon breiden. Onze excuses hiervoor. We weten zeker dat het eindresultaat prachtig is geworden. Mocht u het eindresultaat willen delen met ons kunt u de foto's sturen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Meli

Functioneel en hebben er veel genot van!

Compleet en op tijd geleverd. Goede montage beschrijving

• Aankoop gedaan via: Showroom

Beste Leo, Heel erg bedankt dat u de tijd genomen heeft om een review achter te laten. We wensen u heel veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Meli

mooie overkaping om zalig onder te genieten

hoi, de levering was zoals gepland op tijd heel vriendelijke heren die de goederen kwamen leveren en hebben ze ook op de plaats gelegd waar ik het gevraagd had. we hadden goede voorbereidingen gedaan en dat is al het halve werk. toen we de eerste plaat tegen onze muur bevestigden was het nog ok. toen we de tweede wilde bevestigen kwamen we tot de conclusie dat deze te lang was na even zoeken toch men telefoon genomen en tuinmaximaal gebeld. heel vriendelijke kerel die toen bevestigde wat we dachten we moeten er 6 cm afslijpen om dat we 2 overkappingen van 5m tegen elkaar gingen plaatsen. bij het plaatsen van de balk waar ook de dakgoot in plaats vond hadden we toch wel wat mankracht nodig om dit op een goede en veilige manier tot zen einde te brengen. maar dat is ons ook gelukt met wat creatieve brein van ons allen echteraf bekeken konden we hier best een speciaal liftje voor huren dat had ons wat zweet bespaard :-) we hebben er wel een anderhalve dag aan gewerkt maar gtoen was hij perfect in orde. bedankt tuinmaximaal voor de goede service en telefonische bijstand.

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips misschien bij het bezoek aan de showroom de klant even inlichten over de kleine probleempjes die wij gehad hebben zodat ze alert zijn als ze de overkapping plaatsen.

Beste Stefanie, Bedankt voor uw review! goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de levering, onze chauffeurs doen hun uiterste best om al onze klanten tevreden te stellen. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat dan mag u deze altijd met ons delen via Facebook of mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Maggie

Lange levertijd

Lange levertijd

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Website N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Overkapping kwalitatief ok, service en communicatie ondermaats

Zakelijk 2 grote overkappingen besteld. 2x voor levering aan de telefoon gehad, bevestiging dat order uitgeleverd werd. Montage team vervolgens ingehuurd, bleek op dag van de levering dat het glas niet meegekomen was (verrassing ook voor de chauffeurs). Contact opgenomen, geen enkele coulance of tegemoetkoming in onze extra kosten (opnieuwe inhuren montage team). Ook 3x verschillende nalever datums van het glas gekregen. Ging van eind november naar eind december en weer eind november. Glasplaat ging kapot toen we deze neerlegden op een zachte ondergrond, duidelijk al hoekje uit t glas. Wederom legt tuinmaximaal de schuld bij de klant en bewijs maar eens als klant dat t al kapot was bij levering. Geen enkele tegemoetkoming wederom. Ook privé bestelling gedaan van overkapping, gebeld dag voor levering dat de glasplaten niet geleverd zouden worden. Op dag van levering bleken de platen toch in de vrachtwagen te zitten. Er gaat dus genoeg mis daar. Kortom, als je de spullen eenmaal hebt is het best prima, maar reken niet op een vorm van service of goede aftersales. note 03-12-2021: inmiddels contact gehad en er is een oplossing geboden waar ik mij in kan vinden. Scores daarop aangepast.

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel

Beste meneer Meek, Hartelijk dank voor uw recensie. We vinden het vervelend om te vernemen dat het een en ander niet goed gegaan is. Onze oprechte excuses hiervoor. Ondertussen hebben wij contact met u opgenomen en vertrouwen we erop, dat de oplossing die we geboden hebben naar uw tevredenheid is. Met vriendelijke groet, Maggie

Maximale service en maximale kwaliteit. Gewoon top!

Geweldig.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Bedankt voor het schrijven van deze review, Theo en Irene! Nu maximaal genieten! Groetjes, Rudolf Team Tuinmaximaal

Mooie spullen, maar de levering?!

Vandaag zijn onze spullen voor de veranda geleverd. Wij stonden zelf met twee man klaar om de spullen mee aan te pakken. De bezorgers van Tuinmaximaal waren amper de auto uit of de discussie over de eerste drempel was al begonnen. De brandgang was te lang! Uiteindelijk hebben we zelf, op de glasdeuren na, de spullen naar de achtertuin gedragen en nóg was het allemaal teveel. TuinMaximaal, als je als klant spullen via internet besteld, zijn deze mensen de presentatie van uw bedrijf!!!

• Verbeterpunten/tips klantvriendelijkheid bezorgend personeel

Beste meneer Van Tilburg, Dankjewel dat u de moeite heeft genomen om ons deze feedback te geven, we hadden van te voren duidelijker moeten communiceren omtrent onze leveringsvoorwaarden. Vervelend om te lezen dat u de communicatie tussen u en de chauffeurs als stroef heeft ervaren, onze excuses voor het ongemak. We hebben de situatie ondertussen opgepakt met de desbetreffende collega’s. Met vriendelijke groet, Rudolf, Team Tuinmaximaal

Zeer tevreden!

Al vele positieve reacties van familie en vrienden gekregen. Onze open overkapping is nu een echt plaatje geworden nu hij afgesloten is met de glaspanelen van Tuinmaximaal. Betaalbaar en uitstekende kwaliteit.

• Aankoop gedaan via: Showroom

Wat leuk om te lezen dat de schuifwanden zo goed bevallen, Henry. Mocht je nog mooie foto's hebben van het eindresultaat dan mag je deze altijd met ons delen via Facebook of mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl Bedankt voor het plaatsen van de review en veel plezier met jullie aankoop! Vriendelijke groet Ralph Team Tuinmaximaal

Bestelling helemaal volgens afspraak netjes geleverd

In mei besteld. Meteen mail ontvangen dat de afleverdatum eind juli zou zijn. En ook netjes op de aangegeven dag compleet geleverd.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Hi Miranda, bedankt voor het delen van je ervaring en het schrijven van deze review! Groetjes, Ralph Team Tuinmaximaal

Kwaliteit staat op een hoog peil.

Vanaf de bestelling tot en met de aflevering aan huis Is er perfectie tot in detail Veel lof voor uw bedrijf Tuinmaximaal.

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Aankoop gedaan via: Webwinkel
  • Verbeterpunten/tips De levertijd verkorten.

Hallo Frans, Super om te lezen dat je zo te spreken bent over de kwaliteit van Tuinmaximaal. Bedankt voor het achterlaten van deze review, dit is waar we het voor doen! Met vriendelijke groet, Ralph Team Tuinmaximaal

Goed en betrouwbare kwaliteit

Kwaliteit is goed ,wordt geleverd met alles Wat nodig is ..de bouw beschrijving is hier en daar wat ondeudelijk. Neemt niet af het monteren goed te doen is met 2 man . Ik ben er zeer blij mee en het de schuifdeuren is het goed toeven ..

• Aankoop gedaan via: Showroom
  • Verbeterpunten/tips De tekeningen zouden wat verbetert kunnen worden .welke schroef lengte waar is niet vermeld .ook montage hoogte deur is hoogte deur + min 4 cm ..

Hey Robert, bedankt voor de review. Fijn om te vernemen dat je zo blij bent met je aankoop van Tuinmaximaal. We hebben je feedback over de handleiding meegenomen. Geniet van je schuifwanden! Groeten, Ralph Team Tuinmaximaal

Gewoon super

Materiaal werd keurig geleverd. Alles zat er ruim bij. Onbeschadigd keurig. Montage handleiding inclusief filmpje op website is super. 1 mijn punt montage handleiding zijwand is verouderd. Gebeld en duidelijke uitleg gehad. Keurig bedrijf

• Verbeterpunten/tips Montage handleiding zijwand

Hoi Arnold, Enorm bedankt voor deze "gewoon super" goede review! ;-) Wij bij Tuinmaximaal worden er vrolijk van als onze klanten tevreden zijn. Ik zal de feedback over de handleiding doorgeven aan de verantwoordelijke afdeling. Vriendelijke groet, Maggie Team Tuinmaximaal

Klacht/ late levering keurig opgelost

Onze u profielen werden maar niet geleverd maar na wat telefoontjes en mailtjes uiteindelijk met spoed de volgende dag geleverd en ook nog een prachtig boeket met excuses een dag later Keurig opgelost dus!

• Verbeterpunten/tips Klanten vertrouwen

Goede prijs/kwaliteit

Alles was prima!jan brunnekreefstraat 31 oisterwijk.onze buurvrouw Gebr.schutstraat oisterwijkheeft precies dezelfde besteld en wij hebben hem voor haar geplaatst.

• Aankoop gedaan via: Webwinkel

Hallo Mireille, Super leuk om te lezen dat alles naar wens is EN jullie de buren hebben geholpen met het opbouwen :-) Ik wens jullie, en natuurlijk ook de buurvrouw, heel veel plezier van de terrasoverkapping. Groetjes, Maggie Team Tuinmaximaal

Een duidelijke site om te bestellen en een goede afhandeling en bezorging

• Klantvriendelijkheid N.v.t.

Hoi Carina, Wat een toffe review, dankjewel! Groetjes, Maggie Team Tuinmaximaal

Geen service

In 2018 bij Tuinmaximaal een glazen pui besteld met 5 ramen. Nu is er twee maanden geleden spontaan een ruit gesprongen. Zijn naar Tuinmaximaal geweest om een nieuwe ruit te bestellen. Daar is door een vriendelijke jongeman ons op gewezen dat er 5 jaar garantie op zit. Deze jongeman zegt dat dit wel meer voorkomt. Ook als we het vriendelijk aan de chauffeur zouden vragen of hij deze ruit met zijn collega even wil plaatsen, zou geen probleem zijn. Na een paar dagen krijgen we te horen dat dit niet onder garantie valt, want de ruit was al drie jaar oud. Wat is het nut van garantie??? Er zou contact met ons worden opgenomen als de ruit binnen kwam. Wat schept mijn verbazing. Ik word op mijn werk gebeld met de mededeling van de chauffeur dat ze binnen een half uur bij mijn adres zouden zijn. Er is helemaal geen ander contact met ons geweest. Mijn vrouw kwam met toeval net thuis en vroeg waar zij de ruit zouden hebben weggezet als er niemand was. Hun antwoord; Gewoon buiten tegen de muur zonder bescherming en voor aan straat. Chauffeur wil de ruit wel in de garage zetten, maar niet plaatsen. Ruit zit niet in een verpakking, is geen aflever bon bij en weten niet hoe snel ze weer moeten wegrijden i.p.v. een klant fatsoenlijk te woord te staan. Mijn vrouw heeft gebeld met klantenservice en daar kreeg ze te horen dat we maar zuignappen moesten huren en zelf de ruit moesten plaatsen. Moet je dus nog meer geld uit gaan geven i.p.v. service te verlenen. Dat er geen contact met ons was opgenomen vond ze vervelend en bood daar wel haar excuses voor aan. Ik vind het waardeloos dat er verder niets aan wordt gedaan. Misschien eens contact opnemen met tv programma`s Radar of kassa. Dus mensen bij ruitschade binnen garantie waar je zelf niets aan kan doen, moet je niet bij Tuinmaximaal zijn. Dus hoeven ze niet meer te adverteren met 5 jaar garantie.

• Verbeterpunten/tips Garantie is garantie

Beste Cor, Het spijt ons te vernemen dat uw ervaring met Tuinmaximaal zo stroef is verlopen. Onze excuses hiervoor! Ondertussen hebben wij contact met u opgenomen en vertrouwen we erop, dat de oplossing die we geboden hebben naar uw tevredenheid is. Wij hopen dat u spoedig weer maximaal kunt genieten van uw glazen schuifdeuren. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Mooi product en goed bedrijf

Ik ben erg goed geholpen bij het online bestellen van mijn overkapping Netjes geleverd en zonder beschadigingen

• Verbeterpunten/tips Geen

Hi Peter, Super bedankt voor het delen van jouw mening over Tuinmaximaal. Wat prettig om te lezen dat je zo goed geholpen bent en dat alles naar wens verlopen is. Met vriendelijke groet, Ralph van Tuinmaximaal

Super overkapping

• Aankoop gedaan via: Showroom

He Peter, bedankt voor je review. Mede door jouw positieve beoordeling help je nieuwe klanten bij hun keuze, fijn dat je hiervoor even de tijd hebt genomen en ons daarbij helpt! Groetjes, Ralph - Tuinmaximaal

uitstekend

De levering werd direct gecontroleerd door de heren die de overkapping brachten, zodat alles erbij zat. We hebben de overkapping zelf geplaatst dit ging van een leiendakje alles paste precies. Er was een duidelijke handleiding bij daardoor was het in een paar uur geplaatst.

• Verbeterpunten/tips hebben wij niet

Bedankt voor je geweldige review en de positieve beoordeling. Het is maar goed dat onze mannen weten wat elk onderdeel nou precies is, hierdoor kunnen we alles samen met je controleren en doornemen tijdens de aflevering. Klasse om te horen dat ook jij onze handleiding als makkelijk ervaren hebt. Binnen een paar uur de terrasoverkapping plaatsen, heb je zeker knap gedaan. Veel plezier met je terrasoverkapping Harry! Met vriendelijke groet, Ralph van team Tuinmaximaal.

Over Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en deurgrepen; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.