prachtig werk onder moeilijke omstandigheden.

Hoi, op 1 april plaatste ik een bestelling (handvat voor schuifdeur) en op 3 april reeds geleverd in België. Ondanks de corona epidemie toch een puike levering. Hartelijk dank daarvoor. Hou het veilig !!!

• Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Benoit, Vriendelijk bedankt voor uw recensie! Wij vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent met onze levering, wij doen hard ons best om het voor de klanten zo soepel mogelijk te laten gaan in deze periode. Wij willen u maximaal plezier wensen met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Is goed bevallen

Alleen voor maten even moeten bellen of het de buiten maat van de staanders is of het hart of binnenkant Ook de beschrijving van het puntje op de schutting kon beter graag nog even naar kijken

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Beschrijving puntje op schutting nog eens nakijken en of het binnen of buiten maten zijn van staanders is moeilijk te zien op tekening

Beste Peter, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te vernemen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goede site en showroom, snelle levering, breed assortiment

Goede site en showroom, snelle levering, breed assortiment

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Paul, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn verheugd om te lezen dat u tevreden bent over onze produkten. Wij wensen u nog veel plezier met uw glazen schuifwand of nieuwe terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Handig en eenvoudig zelfbouwpakket, zeer gemakkelijk aan te passen Een aanrader voor een mooie en prijsbewuste overkapping.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips reserve kleurstift in pakket

Beste Willy, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Snelle bouw en stevige overkapping

Goede service en goede kwaliteit en snelle bouw

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Snelle levering en een goed product

De aankoop via internet gedaan. Binnen een week geleverd. Montage was goed te doen dankzij de goede instructie welke was bij gevoegd.

• Service N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Geen

Beste Theo, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Zeer goede service en kwaliteit

Heel fijn te woord gestaan met duidelijke uitleg en service, wij bevelen Tuin Maximaal zeer zeker aan. Frans en Martina Neijenhuis

• Verbeterpunten/tips geen

Beste Frans en Martina, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Wij zijn altijd erg benieuwd naar het resultaat. Heeft u misschien foto's die u met ons wilt delen? Die kunt u sturen naar info@tuinmaximaal.nl! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

topprodukt!!

Voor iemand die niet heel handig is, maar ook weer niet kansloos, is dit een geweldig product om zelf te monteren. Heb er met erg veel plezier aan gewerkt en het heeft een mooi resultaat opgeleverd. De overkapping, de verlichting en zelfs de zonnewering is prima te monteren zonder overmatige kennis van klussen. Duidelijke handleiding en motagevideo's. Zou er zo nog eentje plaatsen

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Rubberstrip aan de boven kant over het glas heen is moeilijk netjes te krijgen.

Beste Jan, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u maximaal plezier met uw terrasoverkapping van Tuinmaximaal. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, daar zijn wij natuurlijk heel nieuwsgierig naar, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goede en snelle service en montage

Duidelijk in wat er te krijgen is ,snelle werkmethode en planning en montage goed

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Frank, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Top bedrijf!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Monica, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn verheugd om te lezen dat u tevreden bent over onze producten. Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Een product vol kwaliteit deskundige vriendelijk personeel betaalbare prijzen

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Jcm, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn verheugd om te lezen dat u tevreden bent over onze produkten. Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Alles correct en vlekkeloos verlopen.

Opezocht op website, daarna de showroom bezocht en directe en duidelijke informatie verkregen. Daarna verliep de online bestelling en leveringen vlekkeloos en zonder problemen op het afgesproken tijdstip. Een goed voorbeeld en echte aanrader voor iedereen. Doe zo verder. Mvg. Erik

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Erik, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Wij zijn altijd erg benieuwd naar het resultaat. Heeft u misschien foto's die u met ons wilt delen? Die kunt u sturen naar info@tuinmaximaal.nl! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Soms ervaar je echt een warm bad.....

Soms heb je wel eens een (winkel)ervaring dat bijna alles klopt. Bij Tuinmaximaal gaan ze daar nog een stap overheen, het is bijna onwerkelijk. Het hele traject van ons bezoek aan de website, de showroom, de uitleg, het bestellen, het ontvangen van de goederen en dan nog het zelf plaatsen van onze glazen schuifwand..... Het is bijna eng hoe goed alles op elkaar is afgestemd en klopt. Wij bevelen iedereen aan om bij Tuinmaximaal te kopen. Inmiddels genieten wij van onze glazen schuifwand in onze Douglas houten veranda. Wij zijn echt superblij! Waarom dan maar een 9 en geen 10? Je kunt altijd blijven verbeteren en wanneer we dan een tip mogen geven, de handleiding voor het plaatsen van de producten mag nog wat beter. Succes met alles wat jullie doen!

• Verbeterpunten/tips Beter handleiding

Beste Peter, Bedankt voor uw recensie. Wij vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Wij hopen uiteraard dat u nog heel lang mag genieten van uw nieuwe glazen schuifdeuren. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, die wij mogen gebruiken voor onze website, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Tevens bedankt voor het verbeterpunt. We zullen kijken of we deze kunnen verbeteren, bedankt voor de tip. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Goede service, vriendelijk, en correct

In december ‘19 zijn ze onze terrasoverkapping komen plaatsen. Alles werd vlot en correct uitgevoerd en werden goed op de hoogte gehouden door het vriendelijk werkvolk dat hun werk met veel kennis van zaken deed +ons de nodige raad gaven op onze vragen. ... we kijken nu al uit naar zonnige warmere dagen zodat we ten volle kunnen genieten van onze super mooie en degelijke terrasoverkapping! Een aanrader dus

• Verbeterpunten/tips Nihil

Beste Karin en Stefaan, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn verheugd om te lezen dat u tevreden bent over onze produkten. Uiteraard hopen wij mee dat het snel mooier weer wordt! Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Heel goed

Prijs, kwaliteit is TOP.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Didier, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij zijn blij dat u tevreden bent! Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Geweldig goed .

Alles is netjes comform de afspraken verlopen . Nette bezorging . Alles was compleet . Handleiding iets te uitgebreid . Zeer te vreden .

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Handleiding iets korter .

Beste Wietse, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

snelle levering, goede kwaliteit en mooi eindresultaat.

Mijn vriend en ik zijn niet zo een ervaren klussers maar met behulp van het filmpje en de montagehandleiding is het ons toch gelukt om de overkapping ( van 4 bij 3 m) zelf te plaatsen.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips het is misschien nuttig te vermelden dat de rubber die op het glas rust moeilijk(er) te plaatsen is bij koude temperaturen. De diameter van de afvoerbuis is in België niet courant te vinden. Dit zorgt wel voor enig probleem indien je de afvoer wil aansluiten op een reeds bestaande afvoer.

Beste Elsie, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn verheugd om te lezen dat u tevreden bent over onze produkten. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Jammer dat u in België problemen ondervindt met de aanschaf voor de afvoer. Wellicht zijn die in speciaalzaken beter verkrijgbaar. U had het rubber wellicht van tevoren in lauw water kunnen leggen. Dan is het vaak makkelijker te verwerken en minder stug. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Prijs kwaliteit kan je niet beter vinden

Mijn vrouw en ik zijn op zaterdag 11 januari naar de showroom in Eindhoven gereden en beslist onze overkapping daar te bestellen. Via mail krijg je onmiddelijk de offerte (zelfde prijs als hun simulatie op de website, dus was eigelijk niet nodig naar de showroom te gaan maar was toch wel interessant) en heb deze betaald op zondag. Dinsdag werd het doe-het-zelf pakket geleverd en 5 dagen later op zaterdag 18 januari stond mijn terrasoverkapping van 6.06 op 4 meter gemonteerd (zelfmontage). Bij vragen die ik had hem ik nooit meer dan 20 seconden moeten wachten voor ik iemand aan de telefoonlijn had om mij de uitleg te geven. De handleiding is zeer eenvoudig te volgen maar je moet toch wel een beetje in de bouwsector zitten om dit uit te voeren.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Teksten toevoegen bij het stappenplan boekje. Ook al is het duidelijk. Soms is het lezen van de opdracht een bevestiging dat je juist aan het werken bent.

Beste Jo, Heel erg bedankt voor je recensie. Wij vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering en de service. Wij hopen dat u maximaal kunt genieten van uw nieuwe Terrasoverkapping. Ook bedankt voor uw verbeterpunten, deze nemen wij mee in onze ontwikkeling. Als u nog mooie foto’s heeft van het eindresultaat kunt u die sturen naar info@tuinmaximaal.nl of delen op Facebook. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Zoveel Service zie je zelden

Wij hadden een 6x4meter overkapping met spie, spotjes en glazen deuren besteld. Met een extra uitdaging een balkon die in de weg zit. Maar met de gouden handjes van Nick en zijn team is dit perfect opgelost. Goed overleg en Top service ! Ik ben superblij met deze aankoop.

• Verbeterpunten/tips Geen nare ervaring

Beste Dennis, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Correcte levering en goede service

Ik heb glazen schuifdeuren besteld , deze werden keurig volgens afspraak geleverd. Ik had een deur die kapot ging tijdens het plaatsen. Deze is keurig zonder probleem vervangen.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Rinus, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de levering en Service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe glazen schuifwanden. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Mooie betaalbare overkapping

Opnieuw voor de mooie overkapping van Tuinmaximaal gekozen. Twee jaar geleden hebben we al een overkapping van 7 bij 3,5 meter geplaatst. Met 2 personen. Voor klussers heel goed te doen. Het is echt een heel mooie en degelijke overkapping. De levertijd is kort en alle onderdelen worden keurig thuisbezorgd.

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Henk, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de levering en ons product. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goede prijs kwaliteitverhouding

De website heel duidelijk. Goede instructies voor de montage. De bestelde overkapping met glazen schuifdeuren werden keurig en zonder tekortkomingen afgeleverd. Als extra service werden nog een paar schroeven die ik zelf teveel had verbruikt kostenloos toegestuurd. Top Tuinmaximaal. Erg tevreden met de overkapping.

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Hans, Heel erg bedankt voor je recensie. Wij vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering en de service. Wij hopen dat u maximaal kunt genieten van uw nieuwe Terrasoverkapping met glazen schuifdeuren. Als u nog mooie foto’s heeft van het eindresultaat kunt u die sturen naar info@tuinmaximaal.nl of delen op Facebook. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Alles mooi en snel afgewerkt

Top doe zo verder

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Ronny, Bedankt voor je recensie! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over Tuinmaximaal en over onze monteurs. Wij willen je maximaal plezier wensen met je nieuwe carport. Mocht je nog mooie foto’s van het eindresultaat hebben, dan kunt u die sturen naar info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Top service

Ik heb in 2017 een overkapping laten plaatsen door Tuinmaximaal heel tevreden en netjes geplaatst ik daarna nog 2 zijspiezen laten plaatsen alleen kwamen we erachter dat een zijspie eigenlijk niet geplaatst kon worden i.v.b dat de schutting te scheef stond maar dankzij de mannen van Tuinmaximaal die bij mij waren hebben ze toch een oplossing bedacht zodat het toch kon 👍echt super en ik zag dat er een plaat was waar vocht in zat na 2 jaar ongeveer heb ik gemaild en foto s gestuurd en heb al heel snel een nieuwe plaat gekregen op zeer korte termijn dus al met al ben ik heel tevreden

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Jessica, Bedankt voor je recensie! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Tuinmaximaal en over onze monteurs, wij zijn blij dat deze een goede oplossing hebben kunnen vinden en de spieën toch hebben kunnen plaatsen. Mocht je nog mooie foto’s van het eindresultaat hebben, dan kunt u die sturen naar info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Kwaliteit en uitstekende service!

We hebben een glazen schuifwand gekocht bij Tuinmaximaal. Wat zijn we er blij mee! Heel gemakkelijk op de website te vinden wat we zochten, correcte communicatie, snelle levering en hoog kwaliteit product! Zeer zeker een aanrader! Ook de nabelservice is uniek!

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Riny, Bedankt voor uw recensie, wij vinden het fijn te lezen dat u zo tevreden bent over ons en ons product. Wij zijn nieuwsgierig naar het eindresultaat, mocht u nog mooie foto’s hebben, dan kunt u deze sturen naar info@tuinmaximaal.nl! Wij willen u graag nog maximaal plezier wensen van uw nieuwe glazen schuifwanden. Met vriendelijke groeten, Team Tuinmaximaal

Over Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en een terrasverwarmer; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.