zeer positief

van bij het eerste contact zeer goed ontvangen en duidelijke uitleg gekregen over de mogelijkheden. perfecte plaatsing en afwerken. Volledig naar onze wensen. Zeker voor iedereen aan te raden.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips geen, alles naar wens verlopen

Beste Walter, Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor de positieve recensie! Wij zijn erg benieuwd naar het eindresultaat, mocht u nog mooie foto’s hebben, dan kunt u deze misschien met ons delen via Facebook of u kunt ze sturen naar info@Tuinmaximaal.be . Wij wensen u nog maximaal plezier van uw nieuwe Terrasoverkapping. Met vriendelijke groeten, Team Tuinmaximaal

ten zeerste onder de indruk

Ik had een verkeerde maat doorgegeven, dit kon zonder moeite 2 dagen voor de levering gewijzigd worden. De levering was keurig op tijd, netjes een half uur voor levering een telefoontje. De levering werd netjes tot in de tuin geleverd, geweldig. Toen de montage, door ons zelf uitgevoerd. Geen problemen gehad met de montage, sterker nog het ging precies zoals het eind resulteit, het liep op rolletjes. Kortom een geweldige ervaring en ten zeerste aan te bevelen

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Jack, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goed bedrijf

Goed geholpen via de telefoon met bestellen .

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Sara, Bedankt voor uw reactie, wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over hoe u geholpen bent aan de telefoon. Wij hopen dat u maximaal kunt genieten van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Alles verliep volgens verwachting zowel levering als zelf montage

Ik beveel deze schuifwand aan. Alles verliep vlot. De levering was op tijd en de transporteurs hebben me enkele montage tips gegeven. Heb deze wand zelf geplaatst in een stenen overkapping of terras. Was snel gebeurd, wel voor zuignappen zorgen anders zijn de glazen panelen moeilijk opte heffen. Ziet er knap uit. Grt Sven

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Sven, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw Glazen schuifwand. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Gewoon goede service

Alles wordt op tijd en afgesproken datum co.pleet geleverd

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Raymond, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Geduld wordt beloond

Je moet effe geduld hebben nadat je besteld EN BETAALD hebt (vier maanden🥴) maar dan krijg je ook wat. Op de dag van de montage staand drie potige vriendelijke monteurs om exact 07:30 uur op je stoep. En beginnen ze, nadat ze gechecked hebben of plaatsing zoals besteld en betaald mogelijk is, voortvarend en gedreven met monteren en plaatsen van de overkapping. Na 6 uur doorwerken zit het voor dag één erop. Morgenvroeg komen we weer terug. Exact om 7:15 uur (het vriest en is nog donker) staan ze weer vrolijk op onze stoep. Vandaag moeten de glasplaten geplaatst en de zonwering gemonteerd worden. Ook dat gaat met evenveel passie als gisteren. Na 4 uurtjes zijn de monteurs klaar en kunnen wij met de afstandsbedieningen van de verlichting en zonwering spelen. Leuk. We genieten, ondanks dat het maar een graad of 5 is en het zonnetje door het wolkendek probeert te gluren. Morgen wordt de hwa aangesloten en dan kunnend ons nieuwe overdekte terras gaan inrichten. Tuinmaximaal is van harte aan te bevelen.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips Na een montageopdracht zelf direct checken of montage ook echt kan plaatsvinden. Dit om teleurstellingen te voorkomen..

Beste John, Bedankt voor uw recensie. Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u maximaal plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Helaas konden wij door de momentele drukte niet eerder komen monteren, wij zijn blij dat u het zeker het wachten waard vond. Bedankt voor uw verbeterpunten, deze nemen wij zeker mee in onze ontwikkeling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Helemaal top

Voor de 2x een bestelling bij tuinmaximaal gewoon top, Geheel goed verzorgd vriendelijke mensen zowel aan de telefoon als bij de bezorging. De materialen goed en compleet met alles om zonder problemen te monteren en niet heen en weer naar een bouwmarkt hoef te rennen om dat ene kleine boutje of moertje. Kortom helemaal top.

• Verbeterpunten/tips ?

Vlotte levering

De levering was keurig op tijd en de medewerkers waren bekwaam en behulpzaam. Zeer attent en vriendelijk.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Richtje, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw Carport en nieuwe terrasoverkapping.Wij hopen dat de montage voorspoedig is verlopen. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, en deze willen delen, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goeie service en hoge kwaliteit !

Tuinmaximaal is nu 2 X bij ons geweest met de 1ste keer de overkapping en de 2e X met een extra zijwand en allebei de keren hele goede en vriendelijke mannen die goed werk hebben geleverd zeer tevreden met het resultaat nogmaals bedankt ! Liliane

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Lilisne, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Super tevreden prijs kwaliteit top

Top service .

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Gunther, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn verheugd om te lezen dat u tevreden bent over ons product en Service. Wij wensen u nog veel plezier met uw mooie nieuwe overkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Goed een aanrader

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste G.J, Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons product en de levering hiervan. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe Terrasoverkapping, mocht u nog mooie foto's van het eindresultaat willen delen, dan kunt u deze sturen naar : Info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goeie service, perfect product

Bestellen ging perfect, contact met tuinmaximaal was perfect, product prima geleverd en de schuifwand was binnen anderhalf uur geplaatst... alles top!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Berry, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent en dat de opbouw van het product zo spoedig verliep! We wensen u veel plezier met uw Glazen schuifwanden. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

mooi goed product

goede handleiding en goed met twee man te doen

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Gerrie, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Wij vinden het fijn om te horen dat de opbouw goed verliep en de instructies duidelijk waren. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

mooie spullen prima site

Mooie spullen en een prima site. Op de afgesproken tijd geleverd. De dag voor de levering werd ik gebeld met een vraag over een aantal verschillende maten in de levering. Het was wat verwarrend maar het klopte allemaal wel, goed meegedacht. Voor de bestelling heb ik gebeld en werd prima geholpen, alleen daar gingen wel een paar dagen overeen voordat de telefoon werd opgenomen. ik kreeg een bandje te horen die vertelde dat het erg druk was, dat zal dus wel kloppen. Uiteindelijk is het hier erg mooi geworden ook dank zij de uitstekende meegestuurde handleiding.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Jan, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij blijven werken aan de bereikbaarheid tijdens de drukte en nemen dit mee in onze ontwikkeling. We wensen u veel plezier met uw glazen schuifwanden. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

De bestelling ging perfect. Goede vakmensen. De levering was uitzonderlijk snel. Alles goed verpakt, met duidelijke instrukties. Gedegen materiaal en dat voor zulke lage prijs.Zeer klantvriendelijk en vakkunding personeel. Chapoo.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips zou ik niet weten

Beste Dick, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn verheugd om te lezen dat u tevreden bent over onze levering en personeel. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe Terrasoverkapping! Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Zeer korrekte en vriendelijke bezorging.Mooie materialen.

Zie boven

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Jan, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw Glazen schuifwanden! Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Helemaal geweldig

Zeker een aanrader, goede service! ik hoefde maar te bellen en ik werd keurig te woord gestaan. Mijn terrasoverkapping die ik eind 2018 heb laten monteren begon te lekken, dit is keurig opgelost door de professionals van Tuinmaximaal! wederom helemaal perfect!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips HELEMAAL TOP!!!

Mooie overkapping volgens afspraak.

De overkapping is geplaatst zoals afgesproken. Bij twijfel werd gevraagd wat we wilden. Alleen afspraak inplannen was een verbeterpuntje.

• Website N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Planning en opgeruimd achterlaten

Beste mijnheer/mevrouw, Dank u wel voor uw recensie! Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Het spijt ons dat u niet geheel tevreden bent over het plannen van de afspraak. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Prachtig product

Wij zijn in de winkel geweest erg mooi is het daar. Geweldig geholpen met een bakkie koffie. De spullen zijn netjes geleverd ,en keurig achter op de straat gebracht,ze moesten best wel een stukje lopen maar geen problemen. Wij zijn zeer tevreden over tuinmaximaal. Groetjes loes huurman.

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Loes, Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons product en de levering hiervan. Wij wensen u nog veel plezier met uw overkapping, mocht u nog mooie foto's van het eindresultaat willen delen, dan kunt u deze sturen naar : Info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Gewoon prachtig materiaal, net als bij de conculega's

Levering keurig op tijd, en de 6 glazendeuren zo'n 25 meter de tuin in gedragen naar de bestemming.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Een naam inspreken, na een gemiste oproep. Dit legt nog beter contact

Beste Alex, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw glazen schuifdeuren. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Uw verbeterpunten nemen wij zeker mee, bedankt. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Alles Top

Sehr guter Hersteller, Anlieferung wie besprochen, Fahrer waren sehr nett. Material ist sehr gut verarbeitet wenn mann die Bedienungsanleitung punkt für Punkt abarbeitet, was nicht schwer fällt, ist das Ergebnis nachher sehr gut. Gern wieder.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Sehr geehrter Herr Dierdorf, Dankeschön für Ihre Bewertung! Schön zu hören, dass Sie so zufrieden waren mit der Lieferung,Abwicklung und Product. Wir wünschen Ihnen viel Freude mit Ihrer neuen Terrassenüberdachung oder Glassschienesysteem. Wir sind neugierig wie Ihre Erfahrungen sind. Wenn Sie Bilder des Endergebnis haben, erhalten wir diese gerne auf info@tuinmaximaal.de Mit freundlichen Grüßen, das Team von Tuinmaximaal

Gewoon geweldig !!

Het enige min puntje is de redelijk lange levertijd ±3 weken maar de service en zeker van de jongens die het brengen is PERFECT TOP !

• Verbeterpunten/tips Sneller leveren inplannen

Geachte meneer Heijnen, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over het product en de service! We wensen u veel plezier met uw glazen schuifwand. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar: klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Prima geholpen en netjes thuis gebracht volens afspraak

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Hans, Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons product en de levering hiervan. Wij wensen u nog veel plezier met uw glazen schuifwanden, mocht u nog mooie foto's van het eindresultaat willen delen, dan kunt u deze sturen naar : Info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Product en levering is OK, bediening in de showroom moet nog bijgeschaafd worden.

De service en de producten zijn Ok. Minpunt , De wachttijd in de showroom was veel te lang toen ik daar kwam in augustus , waarschijnlijk door personeelstekort in de vakantieperiode, ik heb wel bijna twee uur moeten wachten vooraleer ik geholpen werd.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Marcel, Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons product en de service. Het klopt inderdaad dat de maand augustus bij ons erg druk is geweest, daardoor heeft u helaas wat langer moeten wachten in de showroom dan normaal. Onze excuses hiervoor. Wij hopen dat u nog maximaal kunt genieten van uw glazen schuifwanden! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Levering conform afspraak. Communcatie (volgen bestelling) is NUL

Levering conform afspraak - keurig op tijd - kompleet - en door vakmensen afgeleverd. Wel zelf (regelmatig) moeten belle ivm de voortgang : dus communicatie vanuit Tuinmaximaal is ronduit slecht. Zelfs na een week uitlevering staat de order nog op "in bewerking" Documentatie (papieren manual en internet video) is prima m.u.v. het aanbrengen van de kliklijsten tussen de (polycarbonaat) platen. De buitenste klikplaten worden in beeld gebracht. Hoe je de tussenliggende klikplaten moet vastklikken laat men wijselijk achterwege. Logisch, want dit is erg lastig : je kunt er namelijk NIET meer bij. Navraag bij Tuinmaximaal levert als antwoord : onze monteurs lopen er 'gewoon' overheen. Wij hebben een overkapping van 6 mtr breed bij 4 mrt diep. Ga daar maar een overheen lopen !! (op mijn leeftijd en met mijn gewicht)

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Duidelijk maken hoe de binnenste kliklijsten dienen te worden aangebracht

Beste Koos, Wij vinden het fijn om te horen dat u zo tevreden bent over de levering van het product. Het klopt dat wij inderdaad geen mogelijkheid hebben om de zending te kunnen volgen via uw account. Onze afdeling planning heeft het voornemen om binnen anderhalve week contact op te nemen om de levering in te plannen, hier proberen wij ook transparant in te zijn. Het spijt ons als dat niet is gelukt bij u. Wij leren onze medewerkers altijd alles over ons product en de mogelijkheden hiervan. Pas als ze hier genoeg kennis van hebben, mogen ze de klanten adviseren. Mocht er een vraag gesteld worden waar zij geen antwoord op weten, zijn ze genoodzaakt om advies te vragen aan een meer ervaren medewerker. Onze excuses als dit bij u niet het geval was. De kliklijsten op de tussenliggers dienen op dezelfde manier als de zijliggers gemonteerd te worden. Na het vastklikken met gebruik van de rubberen hamer dienen deze ook nog vastgezet te worden met 2 schroeven 10 cm vanaf de kanten, het betreden van het dak is altijd noodzakelijk. wij raden dan ook aan om gebruik te maken van een rubberen mat tegen het wegglijden en een houten plank over de tussenliggers zodat het gewicht goed verdeeld wordt. Wij proberen te streven naar 100% klanttevredenheid en nemen uw verbeterpunten zeker mee in onze vooruitgang. Wij hopen dat de rest van de montage goed is verlopen en u nog maximaal kunt genieten van uw overkapping. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Over Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en een terrasverwarmer; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.