Slecht

Bestelling geplaatst voor voor een schuifwanden en betaald. Er bleek uit niets dat er een lange levertijd op zat. Bij het maken na een afspraak voor levering, bleek de levertijd 12 weken te zijn. Hier ben ik zeer verbolgen over. Uit voorraad leveren hoeft geen 12 weken te duren. Ik heb dan ook ook de aankoop herroepen. Het aankoopbedrag is dezelfde dag afgeschreven, maar als ik bel om met geld terug te krijgen duurt dat 14 dagen. Hoe kan dat!!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips Pas de Home pagina van de website aan zodat de klant duidelijk kan zien dat jullie leveringsproblemen hebben. De klant niet direkt laten betalen en dan 3 maand later leveren. Jullie kunnen in de tussentijd op de fles gaan en ik mijn geld kwijt

Wij hebben zeer goede ervaring met Tuinmaximaall

De terrasoverkapping is een grote aanwinst voor onze woning. Wij hebben de terrasoverkapping als bouwpakket optijd geleverd gekregen en zelf in elkaar gezet, een fluitje van cent. Duidelijke tekening en instructie video. Een aanrader!!

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste mijnheer Eggen, Dank voor uw beoordeling! Wij vinden het prettig om te vernemen dat u tevreden bent met Tuinmaximaal en haar producten! Wat fijn dat de montage vlekkeloos is verlopen. Mocht u leuke foto's hebben, ontvangen we die graag via info@tuinmaximaal.nl of op onze facebook pagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

slechte service

Wij bestelden een overkapping van 9m op 5m. Maar om ze te laten monteren moesten we een half jaar wachten dus besloten we om zelf te monteren, zodat de levertijd 7 weken werd. We keken 7 weken uit naar de dag van de levering, ik nam hier speciaal vakantie voor. Op de dag zelf bleek er iets misgelopen te zijn, we waren van 's morgens 7u aan het te wachten. Maar er kwam niets... we belden en ze zeiden dat ze langs geweest waren maar dat er niemand thuis was. Dit was niet waar, dus woord tegen woord. Uiteindelijk konden ze ten vroegste opnieuw leveren, pas weken later! We hebben alles geannuleerd. Nooit meer kopen via Tuin maximaal. Het gezegde 'Goedkoop Is Slecht Koop' is hier helemaal waar!

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste mijnheer de Jaeck, Dank u wel voor uw recensie. Wat vervelend te vernemen dat de communicatie omtrent uw levering niet goed is verlopen. Dat is niet de bedoeling. Wij kunnen helaas niet nagaan wat er bij u is misgegaan en waarom er niet is doorgegeven dat wij op de originele afgesproken datum niet zijn gekomen. Er zijn op dit moment producten niet op voorraad, echter wij proberen onze klanten zo goed mogelijk te informeren indien dit het geval is. Het spijt ons dat dit bij u niet goed is verlopen. Onze oprechte excuses. Met vriendelijke groeten, Team Tuinmaximaal

Alles perfect verlopen en gemonteerd

• Website N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Prima kwaliteit voor een goede prijs, snelle levering en ook nog eens hele fijne mensen die de levering netjes op de plek zetten. Ondanks dat we onze serre zelf in elkaar zetten en dus alleen de deuren bij Tuinmaximaal kochten en geen grote klant waren. En we genieten elke dag van onze mooie deuren die bij veel bedrijven niet leverbaar waren of heel duur door de afwijkende maten.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Freda Bedankt voor uw recensie. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent met het product en de levering. Wij wensen u nog maximaal plezier met uw nieuwe glazen schuifwandensysteem. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via info@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Grisard, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe glazen schuifwanden. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via info@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Goede kwaliteit, niet erg klantgericht

Als er problemen zijn wordt er niet meegedacht over een oplossing, maar moet je het zelf maar uitzoeken

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Meer meedenken met de klant, als er problemen zijn wordt er niet meegedacht over een oplossing

Beste Marianne, Dank u wel voor uw review. Wat vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent met uw bestelling. Wij kunnen helaas niet terugvinden wat er bij uw bestelling is voorgevallen. Zou u dit kunnen aangeven in een apart bericht richting service@tuinmaximaal.nl? We kunnen dan kijken wat we eventueel voor u kunnen doen en proberen dit in de toekomst te voorkomen. Dank u wel. Met vriendelijke groeten, Team Tuinmaximaal

Super service

Hele fijne service. Kennis en kunde over wat er geadviseerd word. Mooi product. Heel erg blij mee!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Annemarije, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uwterrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Goeie ervaringen

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Kim, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Schuifpui(k)

Behoudens opmerkingen chauffeur alles top geregeld.

• Verbeterpunten/tips Chauffeur

Beste Bert, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij weten niet wat u bedoelt met de opmerkingen van de chauffeur. We begrijpen dat deze niet heel aardig waren. Onze excuses in ieder geval daarvoor. Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Meer dan tevreden

Goede levering Goede service en begeleiding bij installatie! Top.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Mark, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn verheugd om te lezen dat u tevreden bent over onze service en begeleiding. Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Alles naar behoren!

Enigste wat beter kan is de communicatie, we kregen telefonisch te weten dat er thuis geleverd was zonder dat we ervan af wisten.

• Verbeterpunten/tips Communicatie

Beste mijnheer Verheijen Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij maken telefonisch een afspraak in overleg met u voor de levering. Een half uur voordat we bij het leveradres zijn bellen wij dat we er over een half uur zijn. We begrijpen dat dit bij u niet goed is gegaan. Dat vinden wij erg vervelend. We gaan zeker proberen om dit in de toekomst te verbeteren. Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Zeer goede ervaring

Goedkoper dan in België,alles was naar wens.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Luc, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Super kwaliteit voor een betaalbare prijs

In februari 2020 kochten wij bij Tuinmaximaal klassieke terrasoverkapping. Deze hebben wij naar onze eigen smaak samen kunnen stellen in de prachtinge showroom in Eindhoven. In Maart werd alles keurig volgens afspraak geleverd, waarna we de overkapping zelf hebben geplaatst. Ook dit ging prima met alle instructievideo's en montagehandleidingen. Verder levert Tuinmaximaal een complete set, waardoor montage uiteindelijk nog geen 6 uur in beslag heeft genomen.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Bart, Dank voor uw recensie. Wij vinden het prettig om te vernemen dat u zo tevreden bent over de kwaliteit. Indien u leuke foto's heeft van uw bestelling dan ontvangen wij die graag. Dit kunt u toesturen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl of delen via onze Facebook pagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Prima service.

Vakkundig gemaakt. Geen klachten.

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Peter, Dank voor uw recensie. Wij vinden het fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Indien u leuke foto's heeft van de bestelling, dan ontvangen wij die graag. Deze kunt u toesturen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl of delen via onze Facebook pagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Wat ze zeggen maken ze ook waar.

Ik heb zelf een Tuinmaximaal zonwering in mijn eigen bouw veranda gemonteerd. Ik heb het een en ander moeten aanpassen, maar met behulp van de video's die Tuinmaximaal aanbied is de montage goed gelukt. Het lukte mij eerst niet om de zonwering met de afstand bediening te koppelen, maar met telefonische hulp van een zeer vriendelijke en ervaren medewerker van Tuinmaximaal, die alle tijd voor mij nam lukte het. IK ben zeer te vrede over de zonwering ze zit mooi en strak tussen de balken, de werking baan voor baan of allemaal tegelijk met de afstand bediening is zeer goed. En het klopt de warmte in de veranda is een stuk lager.

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Jo, Bedankt voor uw recensie. Wij vinden het fijn om te vernemen dat u tevreden bent met de service en de zonwering het gewenste effect biedt. Indien u leuke foto's heeft van uw bestelling dan ontvangen wij die graag. Dit mag u toesturen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl of delen via onze Facebook pagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Mijn ervaring is goed met jullie!

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste John, Dank voor uw recensie. Wij vinden het fijn om te vernemen dat u een goede ervaring met ons heeft. Indien u leuke foto's heeft van uw bestelling mag u deze delen met klantenservice@tuinmaximaal.nl of delen via onze Facebook pagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Perfect, erg blij mee!

Goede uitleg en heel goed zelf te plaatsen, alles wat je nodig hebt wordt erbij geleverd. Wij zijn er erg blij mee!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Michael, Bedankt voor uw recensie. Wij vinden het prettig om te vernemen dat u zo tevreden bent over de uitleg. Indien u leuke foto's heeft van uw product ontvangen wij die graag. Dit kunt u toesturen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl of delen op onze Facebook pagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goed advies, snelle bereikbaarheid, levertijd goed en goede kwaliteit

Vriendelijk met duidelijke afspraken, die prima zijn nagekomen.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Wim, bedankt voor uw recensie. Wij vinden het fijn om te vernemen dat u een goede ervaring heeft bij Tuinmaximaal. Het zou leuk zijn om foto's te ontvangen van uw bestelling. Dit kunt u toesturen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl of delen op onze Facebook pagina. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Laura, Bedankt voor uw recensie. wij vinden het fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Alles oke

Alles naar wens verlopen, vlotte levering

• Betrouwbaarheid N.v.t.
  • Bereikbaarheid N.v.t.

zeer tevreden

Goede afspraken, goede service

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Arno, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

eenvoudig,snel en heeel blij mee

wij hebben glazen schuifwanden voor onze overkapping gekocht. het is eenvoudig en stijlvol, makkelijk te plaatsen en we zijn er ooo zoooo blij mee. Het is de beste aanschaf van de laatste jaren.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Pieter, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Volgens afspraak geleverd!

Perfecte aflevering zelf in de tuin! Product voldoet geheel aan de verwachting. Zelfs de achterbuurman vindt de glazen panelen zo mooi dat hij deze ook bij jullie heeft besteld. Ik heb jullie aanbevolen!

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste mijnheer de Beijer, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u maximaal genieten toe! Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Mooie kwaliteit schutting voor een mooie prijs

Samen met 2 buren de schutting laten plaatsen. Snel geplaatst 9 uur begonnen en voor 2en klaar. Er netjes afgewerkt en iedereen is tevreden. Vervolgens ook bij mijn zus een schutting geplaatst en ook daar snel geplaatst en een tevreden familie lid.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Beste Willem, Dank u wel voor uw recensie. Wat fijn om te vernemen dat u zo tevreden bent. Mocht u vragen hebben met betrekking tot uw terrasoverkapping dan vernemen wij dat graag. Heeft u wellicht mooie foto's die we mogen gebruiken? Stuurt u deze dan alstublieft naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groeten, Team Tuinmaximaal

Over Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en een terrasverwarmer; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.