Correcte levering

Ik heb het contact met tuinmaximaal als zeer prettig ervaren

• Verbeterpunten/tips Geen

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Door omstandigheden moest moest ik de bestelling annuleren.Binnen 10 dagen stond het betaalde geld weer op onze rekening. Ook in de Coronatijd.

• Verbeterpunten/tips Zou ik niet weten

Beste heer/mevrouw Hagen-Dorst, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service. Hartelijk dank voor uw recensie. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Een top bedrijf

Fijne ervaring goede uitleg wat wel mogelijk is en wat niet. Prijs is ook top. Alleen maar goede ervaring

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Petra, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw producten. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Goed maar kan beter.

Weer snel mijn materialen gevonden en betaald, echter voor levering moest ik zelf een paar keer bellen, vergeten in te plannen, gevolg nog 4 weken later dan 1x gepland,

• Ik ben: vaker klant geweest
  • Verbeterpunten/tips Correctere afhandeling

Beste heer/ mevrouw Aalten, Goed om te lezen dat u toch een goed gevoel heeft over gehouden aan Tuinmaximaal. Wij zullen kijken wat we hieraan kunnen verbeteren. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw producten. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Netjes geleverd en op de afgesproken datum.

Alles wat afgesproken was op tijd geleverd ook waren er 2dtaanders exsta geleverd wist niet waarvoor deze waren maar na extra telefoonje begreep ik het. Deze moesten geplaatst worden op de muur daar wij een overkapping hadden van 5.06 x 4 meter en dat was ons niet bekend . Voor de rest geheel compleet .

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Joop, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw producten. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Alles was Goed

Alles was goed en super goed ingepskt!! Op afgesprokken datum afgeleverd!! Mannen van transport waren ook professioneel !! In twee worden , tevreden klant!! M.v.g. D.Henic

• Verbeterpunten/tips Mischien andere soorten zijkanten maken

Beste Damir, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw producten. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Goed, voor herhaling vatbaar

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Henk, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw producten. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

netjes en duidelijk info

simpele showroom zonder te veel "onzin" duidelijk en overzichtelijk. Levertijd aanzienlijk te lang!!!! Goed zelf te monteren duidelijke instructie!

• Verbeterpunten/tips levertijd

Beste Frans, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw producten. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Levertijd was erg lang

Snel en netjes gemaakt.

• Ik ben: vaker klant geweest
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Beste heer/mevrouw Koster, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw producten. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Ondanks verkeerde levering van dakplaten, 2,5mtr ipv 3mtr, wat toch heel lastig was tijdens het bouwen en het telefonisch gedoe om de juiste dakplaten op korte termijn te krijgen, is de kwaliteit van de overkapping top. De handleidingen duidelijk, zowel op papier als op de instructievideo.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Hans, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent, maar vervelend om te horen dat u het telefonisch contact met ons als gedoe heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw overkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

super

alles snel en goed geregeld,alles perfect passend,iedereen vindt het er geweldig uitzien,en wij hebben er geweldig veel plezier van.

• Verbeterpunten/tips geen

Beste Leo, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw producten. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Glazen schuifdeuren voor poolhouse ,uitstekende kwaliteit !

Service ,contact,materiaal ,een aanrader,eveneens goede prijs! Hartelijk dank en proficiat voor het tuinmaximaal team!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Peter, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw glazen schuifwanden. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Niet positief.

Nog niet goed, wacht al vanaf mei op mijn glas voor de schuifpui. Duurt abnormaal lang.

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Klantvriendelijkheid N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Jantinus, Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over de levertijd. We willen altijd een zo kort mogelijk levertijd inplannen, maar helaas komt het voor door drukte dat deze langer is. We zullen bekijken wat we hoe in de toekomst hieraan kunnen doen. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Zeer lange levertijden

2 maanden wachten op de bestelling, levering ging goed op 2 glazen deuren na, weer 2 maanden levertijd. Afhalen ging niet sneller. Producten zijn van superklasse, montage ging vrij eenvoudig, Het geheel ziet er prachtig uit en is te bedienen met 1 vinger, dus wij zijn super blij met TUINMAXIMAAL.

• Verbeterpunten/tips Levertijden inkorten

Beste Joop, Hartelijk dank voor uw reactie. Het spijt ons dat je niet tevreden bent over onze levertijden. Onze excuses voor het ongemak. Wel vinden wij het fijn om te horen dat u verder erg tevreden bent over uw glazen schuifdeuren. Mocht u nog mooie foto’s hebben van het eindresultaat, kunt u deze mailen naar info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Zeer slechte service,

Je belt de dag voor de geplande levering, er wordt bevestigd dat er alles is, we vragen nog controleer a.u.b. dat alles erbij zit. Geen probleem meneer, alles zal gecontroleerd en geleverd worden.. Je raadt het misschien wel, bij de levering ontbrak een betonpoer en een tegel. Dan bel je naar de klantenservice, dan zeggen ze dat ze de betonpoer opsturen (dan zouden we deze ergens volgende week krijgen), echter was er een bedrijf ingepland die deze overkapping zou gaan plaatsen! Dan zeggen ze, je kan de betonpoer ophalen en je krijgt wel een kilometervergoeding. Het bedrijf wat de overkapping moest zetten heeft extra een werknemer langs gestuurd voor de betonpoer op te halen, want zonder poer kan je niks.. Wie betaald de uren van deze werknemer? Het ergste is nog dat je wordt uitgekafferd aan de telefoon door een ombeschofte medewerker, waar ik de naam maar niet van zal noemen. Wij vonden dat tuinmaximaal een wat reëlere vergoeding mocht geven voor een rit van 50 km en 1,5 uurloon van een werknemer. Als ze goede service zouden verlenen waren ze de betonpoer dezelfde dag na komen leveren.. Echter komt tuinmaximaal nog niet eens de tegemoetkoming na van de kilometervergoeding, te schandalig voor woorden!! Je betaald voor een terrasoverkapping die compleet geleverd zou worden, omdat iemand van het bedrijf niet goed de levering controleert, maken ze van hun probleem, jouw probleem!! Ze geven service tot het moment dat je de offerte getekend hebt.

• Kwaliteit producten N.v.t.
  • Prijs N.v.t.
  • Levertijd N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste, Bedankt voor je recensie. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met de service van Tuinmaximaal. Wij proberen altijd een nalevering zo snel mogelijk na te leveren bij onze klanten. Helaas is het niet altijd mogelijk om dit op hele korte termijn te realiseren. Om deze reden adviseren wij dan ook om op de dag van de levering of enkele dagen daarna een team monteurs in te huren. Dit voorkomt dergelijke situaties. Vervelend dat u het idee heeft dat wij u hierin niet tegemoet willen komen. Dit is niet het idee wat wij onze klanten willen geven. Wij streven naar aan 100% klanttevredenheid en vinden het jammer dat dit bij u niet gelukt is. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

er is een mooi product geleverd

een prachtige wand die met wat handigheid makkelijk zelf te monteren is. wij zijn er erg blij mee.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Lauw, Vriendelijk bedankt voor uw recensie met een heel mooi cijfer. We vinden het fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over de glazen schuifwand en de montage. Nog veel plezier gewenst met uw glazen schuifwand. We zijn benieuwd naar het eindresultaat. Als u nog mooie foto's heeft, kunt u deze opsturen via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Geweldig!

Goede service, klantvriendelijk en een mooi goed product.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Ben, Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw recensie. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over onze service, klantvriendelijkheid en onze producten. We wensen u nog veel plezier met de aankoop van uw glazen schuifwanden en de andere producten! Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

De overkapping is een aanwinst!!!!

We hebben ervoor gekozen om een tuinoverkapping, n.a.v. de gelezen recensies, zelf te plaatsen. Daar we dit in onze vakantie wilde doen, hebben we e.e.a. ook zelf opgehaald. Vooropgesteld dat we erg blij zijn met de overkapping, heeft het ophalen en plaatsen toch wat voeten in de aarde gehad. We hebben een bestelbus gehuurd en bij de bouwmarkt een platen wagen geleend (voor 5 glasplaten). In Eindhoven aangekomen stond onze bestelling klaar. E.e.a. moest zelf ingeladen worden. Daar kwamen we er achter dat de glasplaten en diverse pakketten zeer zwaar zijn. De medewerker die ons de bestelling wees STOND ERBIJ EN KEEK ERNAAR........... Bij de vraag of hij niet een handje kon helpen liep direct na eerst e.e.a. ruim 10 minuten aanschouwd te hebben terstond weg. Al met al hebben we, terwijl we toch wel als erg handig door het leven gaan de bus in ruim 1,5u ingeladen. Het betreft een overkapping van 3.00 x 5.06. Totaal werden we afzonderlijk door 2 medewerkers (> 10/15min) gade geslagen zonder een vinger uit te steken of aanwijzingen te bieden. Dit hebben we als zeer vervelend ervaren. Jammer en zeker geen reclame!!!! Het plaatsen van de overkapping ging (mede door de (youtube) instructie) zeer makkelijk, het enige waar we tegen aan liepen en wat onduidelijk in de referenties staat is dat plaatsen van een overkapping met glazen panelen zeker niet zo makkelijk is als de referenties doen geloven. Dit is amper met 3 personen hulp te doen!!! In de beschrijving vindt je ook niets over bv hulpmiddelen / apparatuur. De materiaallift samen met onze grote tuintafel met hierop de glazen plaat omhoog gehesen en overgeschoven op het dakprofiel. Dit werkte heel goed. Al met al toch heel tevreden met het resultaat. - Hulp van medewerkers tijdens inladen ZWAAR ONVOLDOENDE bijna onbeschoft. - Recensies hebben ws alleen betrekking op polycarbonaat platen. - Handleiding onvolledig mbt plaatsen glasplaten en hulpmiddelen hiervoor. - Eindresultaat is GEWELDIG :) W. van den Berg

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Klantvriendelijkheid en hulp / aanwijzingen bij inladen of hier in ieder geval niet bij blijven staan en niets doen of zeggen!!!

Beste W. Bedankt voor uw recensie. Fijn om te lezen dat u zo tevreden bent over uw terrasoverkapping! Jammer om te lezen dat u niet goed geïnformeerd was over ons afhaalbeleid. We communiceren namelijk altijd dat u zelf het inladen dient te verzorgen. Ook wijzen wij op het feit dat sommige producten zwaar kunnen zijn en daarom het beste met twee personen kunt langskomen. Het spijt ons dat u de suggestie had dat onze medewerkers u niet wilden helpen, maar de duidelijke afspraak is dat klanten zelf het inladen verzorgen. Mooi om te lezen dat het plaatsen van de overkapping zeer gemakkelijk verliep, al ging het plaatsen van de glazen panelen minder voorspoedig. In onze folder ‘Benodigdheden en tips’ staat wel vernoemd dat u een glaslift kunt gebruiken. Meestal geven onze klantenservice medewerkers deze folder mee aan klanten die zelf monteren. Deze staat ook op onze downloadpagina op de website. Het komt wel voor dat klanten met twee of drie personen het glas zonder glaslift plaatsen. We gaan kijken of we onze montagevideo en -handleiding kunnen aanpassen. Bedankt voor de tip! We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Zeer slechte service verleend!!!

Slechte ervaring met de glazen schuifdeursysteem: - bestelling niet juist geleverd - nabestelling niet juist geleverd - terugbelverzoeken worden niet nagekomen - montagehandleidingen waar niet alles juist wordt omschreven (U-profiel op bovenprofiel niet juist omschreven) - slechte communicatie Wacht nog steeds op mijn terugbelverzoek en hoop nog op nieuwe U-profielen, door jullie slechte handleiding is die op een verkeerde maat afgezaagd.

• Verbeterpunten/tips Montagehandleiding / service

Beste Maik, Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent met de service van Tuinmaximaal. Nadat wij hebben vernomen dat de bestelling niet geheel juist is geleverd, hebben wij direct ervoor gezorgd dat u de juiste spullen ontvangt voor het monteren van de glazen schuifdeuren. Zoals eerder aangegeven, kunnen de U-profielen op verschillende manieren gemonteerd worden. De wijze waarop u deze heeft gemonteerd is dus niet incorrect, jammer dat u dit anders ziet. Wij hopen dat u ondanks dit euvel alsnog maximaal geniet van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Uitstekend!

Goed advies gehad en de levering was prima in orde!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Martijn, Hartelijk bedankt voor uw recensie waarin u ons beloond met 5 sterren! Bijzonder fijn om te horen dat u zo goed geadviseerd bent en dat u positief bent over onze bezorging. We wensen u nog veel plezier met uw glazen schuifwand. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Snel en vlot

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Jan, Hartelijk bedankt voor uw recensie. Fijn om te lezen dat u positief bent over onze snelheid. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

goede en snelle levering

Ben erg vriendelijk geholpen. Afspraken zijn ook nagekomen en de levering was ook heel snel. Wij zijn dus heel tevreden!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Geert, Bedankt voor uw 5-sterrenbeoordeling. Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent en te spreken bent over onze service en levering. Als u nog leuk fotomateriaal heeft van het eindresultaat, dan kunt u deze sturen naar info@tuinmaximaal.nl. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

reclame met paar dagen levertid maar werkelijkheid 7 weken terwijl alles op voorraad was

Prima materiaal tegen gunstige prijs. Zelf geinstalleerd met goede instructies die op de website te vinden zijn. Echter, bij bestelling was levertijd enkele dagen maar kort na bestelling werd ik gebeld met mededeling dat alles op voorraad was maar dat er pas over 7 weken geleverd zou worden. Maar hij staat nu en we zijn tevereden met het eind resultaat

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips afspraken op website nakomen mbt levertijden

prijs en kwaliteit ervaar ik als positief

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Afspraken nakomen N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Rikus, We bedanken u vriendelijk voor uw recensie. Het is fijn om te lezen dat u te spreken bent over onze prijs-kwaliteitsverhouding. We wensen u nog veel plezier met uw nieuwe glazen schuifwanden. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Over Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en een terrasverwarmer; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.