snelle levering, goede kwaliteit en mooi eindresultaat.

Mijn vriend en ik zijn niet zo een ervaren klussers maar met behulp van het filmpje en de montagehandleiding is het ons toch gelukt om de overkapping ( van 4 bij 3 m) zelf te plaatsen.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips het is misschien nuttig te vermelden dat de rubber die op het glas rust moeilijk(er) te plaatsen is bij koude temperaturen. De diameter van de afvoerbuis is in België niet courant te vinden. Dit zorgt wel voor enig probleem indien je de afvoer wil aansluiten op een reeds bestaande afvoer.

Beste Elsie, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn verheugd om te lezen dat u tevreden bent over onze produkten. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Jammer dat u in België problemen ondervindt met de aanschaf voor de afvoer. Wellicht zijn die in speciaalzaken beter verkrijgbaar. U had het rubber wellicht van tevoren in lauw water kunnen leggen. Dan is het vaak makkelijker te verwerken en minder stug. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Prijs kwaliteit kan je niet beter vinden

Mijn vrouw en ik zijn op zaterdag 11 januari naar de showroom in Eindhoven gereden en beslist onze overkapping daar te bestellen. Via mail krijg je onmiddelijk de offerte (zelfde prijs als hun simulatie op de website, dus was eigelijk niet nodig naar de showroom te gaan maar was toch wel interessant) en heb deze betaald op zondag. Dinsdag werd het doe-het-zelf pakket geleverd en 5 dagen later op zaterdag 18 januari stond mijn terrasoverkapping van 6.06 op 4 meter gemonteerd (zelfmontage). Bij vragen die ik had hem ik nooit meer dan 20 seconden moeten wachten voor ik iemand aan de telefoonlijn had om mij de uitleg te geven. De handleiding is zeer eenvoudig te volgen maar je moet toch wel een beetje in de bouwsector zitten om dit uit te voeren.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips Teksten toevoegen bij het stappenplan boekje. Ook al is het duidelijk. Soms is het lezen van de opdracht een bevestiging dat je juist aan het werken bent.

Beste Jo, Heel erg bedankt voor je recensie. Wij vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering en de service. Wij hopen dat u maximaal kunt genieten van uw nieuwe Terrasoverkapping. Ook bedankt voor uw verbeterpunten, deze nemen wij mee in onze ontwikkeling. Als u nog mooie foto’s heeft van het eindresultaat kunt u die sturen naar info@tuinmaximaal.nl of delen op Facebook. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Zoveel Service zie je zelden

Wij hadden een 6x4meter overkapping met spie, spotjes en glazen deuren besteld. Met een extra uitdaging een balkon die in de weg zit. Maar met de gouden handjes van Nick en zijn team is dit perfect opgelost. Goed overleg en Top service ! Ik ben superblij met deze aankoop.

• Verbeterpunten/tips Geen nare ervaring

Beste Dennis, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Correcte levering en goede service

Ik heb glazen schuifdeuren besteld , deze werden keurig volgens afspraak geleverd. Ik had een deur die kapot ging tijdens het plaatsen. Deze is keurig zonder probleem vervangen.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Rinus, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de levering en Service. We wensen u veel plezier met uw nieuwe glazen schuifwanden. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Mooie betaalbare overkapping

Opnieuw voor de mooie overkapping van Tuinmaximaal gekozen. Twee jaar geleden hebben we al een overkapping van 7 bij 3,5 meter geplaatst. Met 2 personen. Voor klussers heel goed te doen. Het is echt een heel mooie en degelijke overkapping. De levertijd is kort en alle onderdelen worden keurig thuisbezorgd.

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Henk, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent over de levering en ons product. We wensen u veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goede prijs kwaliteitverhouding

De website heel duidelijk. Goede instructies voor de montage. De bestelde overkapping met glazen schuifdeuren werden keurig en zonder tekortkomingen afgeleverd. Als extra service werden nog een paar schroeven die ik zelf teveel had verbruikt kostenloos toegestuurd. Top Tuinmaximaal. Erg tevreden met de overkapping.

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Hans, Heel erg bedankt voor je recensie. Wij vinden het fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over de levering en de service. Wij hopen dat u maximaal kunt genieten van uw nieuwe Terrasoverkapping met glazen schuifdeuren. Als u nog mooie foto’s heeft van het eindresultaat kunt u die sturen naar info@tuinmaximaal.nl of delen op Facebook. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Alles mooi en snel afgewerkt

Top doe zo verder

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Ronny, Bedankt voor je recensie! Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over Tuinmaximaal en over onze monteurs. Wij willen je maximaal plezier wensen met je nieuwe carport. Mocht je nog mooie foto’s van het eindresultaat hebben, dan kunt u die sturen naar info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Top service

Ik heb in 2017 een overkapping laten plaatsen door Tuinmaximaal heel tevreden en netjes geplaatst ik daarna nog 2 zijspiezen laten plaatsen alleen kwamen we erachter dat een zijspie eigenlijk niet geplaatst kon worden i.v.b dat de schutting te scheef stond maar dankzij de mannen van Tuinmaximaal die bij mij waren hebben ze toch een oplossing bedacht zodat het toch kon 👍echt super en ik zag dat er een plaat was waar vocht in zat na 2 jaar ongeveer heb ik gemaild en foto s gestuurd en heb al heel snel een nieuwe plaat gekregen op zeer korte termijn dus al met al ben ik heel tevreden

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Jessica, Bedankt voor je recensie! Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over Tuinmaximaal en over onze monteurs, wij zijn blij dat deze een goede oplossing hebben kunnen vinden en de spieën toch hebben kunnen plaatsen. Mocht je nog mooie foto’s van het eindresultaat hebben, dan kunt u die sturen naar info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Kwaliteit en uitstekende service!

We hebben een glazen schuifwand gekocht bij Tuinmaximaal. Wat zijn we er blij mee! Heel gemakkelijk op de website te vinden wat we zochten, correcte communicatie, snelle levering en hoog kwaliteit product! Zeer zeker een aanrader! Ook de nabelservice is uniek!

• Bereikbaarheid N.v.t.
  • Verbeterpunten/tips Geen

Beste Riny, Bedankt voor uw recensie, wij vinden het fijn te lezen dat u zo tevreden bent over ons en ons product. Wij zijn nieuwsgierig naar het eindresultaat, mocht u nog mooie foto’s hebben, dan kunt u deze sturen naar info@tuinmaximaal.nl! Wij willen u graag nog maximaal plezier wensen van uw nieuwe glazen schuifwanden. Met vriendelijke groeten, Team Tuinmaximaal

Superservice, perfecte plaatsing en prachtige terrasoverkapping

De Tuinmaximaal-monteurs Gerrit, Nick en Jaimy waren vandaag bij ons aan het werk om de gekochte terrasoverkapping van Tuinmaximaal te plaatsen. Behalve dat het uiterst vriendelijke mannen waren, leverden ze ook nog eens perfect werk tot in de puntjes. Ook de service/klantcontact vooraf montage verliep zeer soepel. Wij raden Tuinmaximaal zeer zeker aan als een betrouwbare en prettige partij.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal

Beste mevrouw, Wat fijn om te lezen dat u zo positief bent over onze diensten en producten. Bedankt voor de positieve recentie! Mocht u foto's hebben en dit met ons willen delen dan ontvangen wij dit graag. U mag uw foto's sturen naar: info@tuinmaximaal.nl. Mocht u nog vragen hebben in de toekomst dan horen wij dit uiteraard graag van u! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal.

zeer positief

van bij het eerste contact zeer goed ontvangen en duidelijke uitleg gekregen over de mogelijkheden. perfecte plaatsing en afwerken. Volledig naar onze wensen. Zeker voor iedereen aan te raden.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips geen, alles naar wens verlopen

Beste Walter, Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Bedankt voor de positieve recensie! Wij zijn erg benieuwd naar het eindresultaat, mocht u nog mooie foto’s hebben, dan kunt u deze misschien met ons delen via Facebook of u kunt ze sturen naar info@Tuinmaximaal.be . Wij wensen u nog maximaal plezier van uw nieuwe Terrasoverkapping. Met vriendelijke groeten, Team Tuinmaximaal

ten zeerste onder de indruk

Ik had een verkeerde maat doorgegeven, dit kon zonder moeite 2 dagen voor de levering gewijzigd worden. De levering was keurig op tijd, netjes een half uur voor levering een telefoontje. De levering werd netjes tot in de tuin geleverd, geweldig. Toen de montage, door ons zelf uitgevoerd. Geen problemen gehad met de montage, sterker nog het ging precies zoals het eind resulteit, het liep op rolletjes. Kortom een geweldige ervaring en ten zeerste aan te bevelen

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Jack, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goed bedrijf

Goed geholpen via de telefoon met bestellen .

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Sara, Bedankt voor uw reactie, wat fijn om te lezen dat u tevreden bent over hoe u geholpen bent aan de telefoon. Wij hopen dat u maximaal kunt genieten van uw bestelling! Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Alles verliep volgens verwachting zowel levering als zelf montage

Ik beveel deze schuifwand aan. Alles verliep vlot. De levering was op tijd en de transporteurs hebben me enkele montage tips gegeven. Heb deze wand zelf geplaatst in een stenen overkapping of terras. Was snel gebeurd, wel voor zuignappen zorgen anders zijn de glazen panelen moeilijk opte heffen. Ziet er knap uit. Grt Sven

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Sven, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw Glazen schuifwand. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Gewoon goede service

Alles wordt op tijd en afgesproken datum co.pleet geleverd

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Raymond, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw bestelling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Geduld wordt beloond

Je moet effe geduld hebben nadat je besteld EN BETAALD hebt (vier maanden🥴) maar dan krijg je ook wat. Op de dag van de montage staand drie potige vriendelijke monteurs om exact 07:30 uur op je stoep. En beginnen ze, nadat ze gechecked hebben of plaatsing zoals besteld en betaald mogelijk is, voortvarend en gedreven met monteren en plaatsen van de overkapping. Na 6 uur doorwerken zit het voor dag één erop. Morgenvroeg komen we weer terug. Exact om 7:15 uur (het vriest en is nog donker) staan ze weer vrolijk op onze stoep. Vandaag moeten de glasplaten geplaatst en de zonwering gemonteerd worden. Ook dat gaat met evenveel passie als gisteren. Na 4 uurtjes zijn de monteurs klaar en kunnen wij met de afstandsbedieningen van de verlichting en zonwering spelen. Leuk. We genieten, ondanks dat het maar een graad of 5 is en het zonnetje door het wolkendek probeert te gluren. Morgen wordt de hwa aangesloten en dan kunnend ons nieuwe overdekte terras gaan inrichten. Tuinmaximaal is van harte aan te bevelen.

• Service N.v.t.
  • Wie heeft de bestelling gemonteerd? De monteurs van Tuinmaximaal
  • Verbeterpunten/tips Na een montageopdracht zelf direct checken of montage ook echt kan plaatsvinden. Dit om teleurstellingen te voorkomen..

Beste John, Bedankt voor uw recensie. Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u maximaal plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Helaas konden wij door de momentele drukte niet eerder komen monteren, wij zijn blij dat u het zeker het wachten waard vond. Bedankt voor uw verbeterpunten, deze nemen wij zeker mee in onze ontwikkeling. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Helemaal top

Voor de 2x een bestelling bij tuinmaximaal gewoon top, Geheel goed verzorgd vriendelijke mensen zowel aan de telefoon als bij de bezorging. De materialen goed en compleet met alles om zonder problemen te monteren en niet heen en weer naar een bouwmarkt hoef te rennen om dat ene kleine boutje of moertje. Kortom helemaal top.

• Verbeterpunten/tips ?

Vlotte levering

De levering was keurig op tijd en de medewerkers waren bekwaam en behulpzaam. Zeer attent en vriendelijk.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Richtje, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. We wensen u veel plezier met uw Carport en nieuwe terrasoverkapping.Wij hopen dat de montage voorspoedig is verlopen. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, en deze willen delen, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goeie service en hoge kwaliteit !

Tuinmaximaal is nu 2 X bij ons geweest met de 1ste keer de overkapping en de 2e X met een extra zijwand en allebei de keren hele goede en vriendelijke mannen die goed werk hebben geleverd zeer tevreden met het resultaat nogmaals bedankt ! Liliane

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Lilisne, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw terrasoverkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Super tevreden prijs kwaliteit top

Top service .

• Verbeterpunten/tips Geen

Beste Gunther, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn verheugd om te lezen dat u tevreden bent over ons product en Service. Wij wensen u nog veel plezier met uw mooie nieuwe overkapping. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Goed een aanrader

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste G.J, Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons product en de levering hiervan. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe Terrasoverkapping, mocht u nog mooie foto's van het eindresultaat willen delen, dan kunt u deze sturen naar : Info@tuinmaximaal.nl Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

Goeie service, perfect product

Bestellen ging perfect, contact met tuinmaximaal was perfect, product prima geleverd en de schuifwand was binnen anderhalf uur geplaatst... alles top!

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Berry, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent en dat de opbouw van het product zo spoedig verliep! We wensen u veel plezier met uw Glazen schuifwanden. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

mooi goed product

goede handleiding en goed met twee man te doen

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Gerrie, Wat fijn om te lezen dat u zo tevreden bent. Hartelijk dank voor uw recensie. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe terrasoverkapping. Wij vinden het fijn om te horen dat de opbouw goed verliep en de instructies duidelijk waren. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan zijn deze altijd welkom via klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

mooie spullen prima site

Mooie spullen en een prima site. Op de afgesproken tijd geleverd. De dag voor de levering werd ik gebeld met een vraag over een aantal verschillende maten in de levering. Het was wat verwarrend maar het klopte allemaal wel, goed meegedacht. Voor de bestelling heb ik gebeld en werd prima geholpen, alleen daar gingen wel een paar dagen overeen voordat de telefoon werd opgenomen. ik kreeg een bandje te horen die vertelde dat het erg druk was, dat zal dus wel kloppen. Uiteindelijk is het hier erg mooi geworden ook dank zij de uitstekende meegestuurde handleiding.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf

Beste Jan, Bedankt voor uw recensie. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Wij blijven werken aan de bereikbaarheid tijdens de drukte en nemen dit mee in onze ontwikkeling. We wensen u veel plezier met uw glazen schuifwanden. Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Team Tuinmaximaal

De bestelling ging perfect. Goede vakmensen. De levering was uitzonderlijk snel. Alles goed verpakt, met duidelijke instrukties. Gedegen materiaal en dat voor zulke lage prijs.Zeer klantvriendelijk en vakkunding personeel. Chapoo.

• Wie heeft de bestelling gemonteerd? Ikzelf
  • Verbeterpunten/tips zou ik niet weten

Beste Dick, Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn verheugd om te lezen dat u tevreden bent over onze levering en personeel. Wij wensen u nog veel plezier met uw nieuwe Terrasoverkapping! Mocht u nog mooie foto's hebben van het eindresultaat, dan kunt u deze mailen naar klantenservice@tuinmaximaal.nl. Met vriendelijke groet, Het team van Tuinmaximaal

Over Tuinmaximaal

Bij Tuinmaximaal vinden we dat iedereen elk seizoen maximaal moet kunnen genieten van zijn tuin. U vindt bij Tuinmaximaal een ruime keuze aan kwalitatieve Gumax® overkappingen die u met diverse uitbreidingsmogelijkheden geheel naar wens kunt samenstellen. Van glazen schuifwanden en automatische zonwering tot diverse accessoires als LED verlichting en een terrasverwarmer; binnen enkele stappen is uw overkapping compleet! Met de verkoop van 20.000 overkappingen en glazen schuifwanden per jaar is Tuinmaximaal marktleider in Europa. Bij Tuinmaximaal bent u verzekerd van de laagste prijs van Europa op overkappingen en glazen schuifwanden uit een gelijke kwaliteitsklasse.