Prachtige ervaring

Op een zeer prettige en leerzame manier ontvangen en begeleid door zeer enthousiaste medewerkers.

Fantastisch!

Fantastische vogels, betrokken en vriendelijke medewerkers . Kortom een top belevenis deze Uilenworkshop

Prachtig

Een geweldige ervaring. Ik hou van roofvogels en dit was meer dan verwacht.

Supergave workshop!!!

Ik wist niet goed wat ik ervan moest verwachten, maar wauw!!! Wat een prachtige vogels en wat onwijs fijn om te zien hoe respectvol en zo natuurlijk mogelijk met de vogels omgegaan wordt. Prachtige vogels van heel dichtbij mogen meemaken. Echt een aanrader!

Een leuke en leerzame avond

Het was van begin tot eind super verzorgd. Het verliep heel organisch met ingebouwde pauzes, wisselen van vogels en afronding. Er was alle ruimte voor fotos, filmpjes en vragen of opmerkingen over de manege en de vogels. De passie en inzet van iedereen die we spraken was voelbaar en aanstekelijk. Ik ga het zeker aanraden aan mensen die echt een ervaring willen, en niet alleen droge koek aan informatie.

Prachtig

Prachtige lokatie....prachtige vogels...prachtig personeel....komen zeker nog een keer terug.

Prachtige en zeer leerzame ervaring!

Veel nuttige en leerzame informatie van- en over prachtige vogels.

Genieten!

Fijne ontvangst met koffie/thee. Een duidelijk verhaal werd verteld door de valkeniers. De uren "vlogen" voorbij met een afwisselend programma. Waarbij het mogen vliegen met de vogels een hoogtepunt was. We hebben genoten van jullie enthousiasme en kennis!

De ervaring was fantastisch, de communicatie met Rob ondermaats

De workshop was ontzettend leuk! Zeer educatief en vriendelijke mensen die alles brengen. Een heel unieke ervaring om met deze prachtige vogels te kunnen werken! De communicatie per mail, met Rob, was ondermaats voor ons. Dit is een persoon die puur bezig is met administratie en de opbrengsten en geen menselijkheid toont. We waren opgelucht dat de workshop niet door hem werd gegeven.

Hele leuke ochtend gehad bij de valkeniers proeverij! Goede begeleiding en superleuk om zoveel vogels te zien en op de arm te hebben. Een ochtend om nooit meer te vergeten.

FAN-TASTISCH!

Vrijdag 4 oktober waren we te gast bij Nina en Bert in Thorn. Koffie, heerlijke vlaai en een geweldig verhaal over de roofvogels. Wat heeft die Bert een enorme kennis...... Prachtige vogels, wij kregen er geen genoeg van. Nina gaf de vogels op onze hand, met zo veel rust en zachtheid, zó mooi. Voor mij persoonlijk: ik zat gewoonweg in een zalige bubbel, ik had een heel uur naar die vogel op mijn hand kunnen kijken......❤️ Wij zijn ontzettend blij dat we dit hebben mogen meemaken! Nina en Bert: dank jullie wel!

Mijn passie met Roofdieren en Uilen

ik was zeer tevreden en het was reuze gezellig en spannend. Jammer dat je niet genoeg de tijd kreeg om de kennis en informatie te kunnen garen. Gezien de pracht en praal zo indrukkend was, kreeg ik er geen genoeg van om van de vogels soorten te genieten. je kreeg ook de tijd om foto's te maken. de temperatuur hadden wij meen. Niet verwacht dat er zoveel mensen aanwezig zouden zijn die ook nog geïnteresseerd hiernaar waren. Het ontvangst en de omgeving is prachtig, de mensen die de vogels aan ons presenteerde waren vriendelijk, legde hun vak goed uit met liefde. mijn cadeau heeft lang opzicht laten wachten na drie keer scheep recht, Het was de moeite waard. ik beveel de Valkenier! ik zeg gewoon doen om 1 dagje in de natuur en met de dieren in contact te komen...REUZE GEZELLIGE

Fantastische ervaring

Wat een geweldige dag. Hele goede gastvrouw en team met goede uitleg van de vogels. Op iedere vraag wel antwoord gekregen. Top aanrader voor een leuke leerzame bijzondere dag.

Leerrijk en uniek

Je krijgt heel veel info en deze vogels van zo dichtbij kunnen zien en kunnen vliegen... waaauwww! Voor herhaling vatbaar... dank je voor de ervaring!

Fantastische workshop

Wat een fantastische avond hebben we gehad bij birds@work. De begeleiders zijn ontzettend gepassioneerd en kunnen boeiend vertellen. De workshop is ontzettend leerzaam. Gaaf om de uilen van zo dichtbij te mogen meemaken. Echt een aanrader!

Ik vond het een feest om de Valkerei Proeverij mee te maken. Dank daarvoor.

Ik vond het een feest om de Valkerei Proeverij mee te maken. Dank daarvoor!!!!!!!!!!

De mensen die daar rondlopen zijn zeer begaan met de vogels, en weten het ook erg leuk en interessant te houden. Dikke pluim

Bijzonder mooie ervaring!

Prachtige ervaring met vriendelijk en deskundige medewerkers, die duidelijk hart hebben voor de vogels.

Wij hebben er super van genoten

Het was een super leuke ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. De groep mag van mij iets kleiner zodat je wat vaker dezelfde vogel op je arm kunt krijgen dat maakt het denk ik nog mooier. Voor de rest heb ik echt oprecht genoten. Wat een prachte vogels.

Prachtig en zeer vriendelijke valkeniers!

Het was een zeer mooie ervaring! Jullie hebben alles zeer goed uitgelegd en waren super vriendelijk. Ook stonden jullie open voor vragen en antwoorden deze ook steeds zeer duidelijk. Super goed! Dankjewel!

Fantastische ervaring!

Gepasioneerde mensen die een interactieve, grappige en super leervolle ervaring tot vlak voor je neus brengen! 10/10

Prettige ervaring

Het was een belevenis om de verschillende roofvogels bezig te zien en zelf aan te voelen. De weetjes hieromtrent waren ook zeer interessant. Een extra meevaller was het goede weer.

Een super cadeau om te krijgen!

Op een iets té zonnige dag deze workshop gevolgd. Het was een super ervaring. Maar vanwege de zon, zijn de meeste foto's overbelicht, klein minpuntje. Echter het vliegen met de diverse vogels maakte veel goed. Er heerste een gezellige sfeer. Ook onderling in de groep. Het praatje over de diverse vogels was heel leerzaam!

Top ervaring inhoudelijk en sensationeel

Dominique en partner, hebben een fantastische middag georganiseerd waar we heel veel over de mooie vogels hebben kunnen leren. Ook over het mooie vakantie van valkenier. Echt super, kunnen het iedereen aanbevelen. Top

We hebben een hele leuke ochtend gehad, waarbij we kennis hebben gemaakt met verschillende indrukwekkende vogels op onze hand. In een woord geweldig! Een echte aanrader.

Cunegondisstraat 27

6017 ED Thorn

06-51999251

Over Birds@Work

WELKOM BIJ DE VALKERIJ MANEGE Kom oog in oog met roofvogels en uilen. Tijdens onze roofvogel workshops maakt u kennis met alle facetten van de valkerij. Vroeger was de kunst der valkerij voorbehouden aan de adel, vandaag mag iedereen met roofvogels en uilen vliegen. Tijdens onze workshops leren we u de omgang met de basis principes van de valkerij en geven we u een voorproefje van de intense emotie van het valkenier zijn. Natuurlijk kan iedereen vanaf ongeveer 12 jaar meedoen aan onze roofvogel workshops. *passie, liefde en geduld is de filosofie van de valkeniers op de Valkerij Manege *door onze kennis en ervaring zijn we in staat om zelfs de moeilijkste roofvogels te trainen *uw veiligheid, plezier en een onvergetelijke ervaring staan bij ons voorop *Birds@Work is de grootste valkerij organisatie in de Benelux met ruim 260 roofvogels en uilen *op de Valkerij Manege werken erkende valkeniers