Indrukwekkend

Wij vonden de groep wat te groot

Echt een geweldige ervaring en we zijn heel gastvrij ontvangen.

Super gave ervaring om met dit soort vogels in aanraking te komen.

Ge-wel-dig!

Super ervaring, must do voor vogel-, naruurliefhebbers!

Helemaal geweldig

Mijn kleinzoon en ik hebben een geweldige avond gehad zo enorm genoten van deze prachtige dieren . Mijn kleinzoon heeft heel veel informatie onthouden en praat er nog steeds over , kleine hector deed de hele zaal doen lachen en dat die op ons hoofd kwam zitten die hadden wij helemaal niet verwacht . En het personeel in een woord geweldig helemaal.top . Dus een hele goede top avond gehad

Een droom die waarheid werd, vooral voor mijn kleinzoon!

Een halve dag in de natuur leren over deze prachtige vogels en er zélf mee aan de slag gaan! Het was een droom die waarheid werd! Dominique en Mica, de twee valkeniers gaven op een hele fijne manier en met veel humor instructies en toonden ons hoe we 'een loer moesten draaien' en een valkeniersknoop met één hand konden knopen. Ook veel weetjes over deze intelligente dieren geleerd. De vogels zijn zeer goed getraind en de valkeniers letten erop dat de veiligheid van de vogels en de deelnemers steeds wordt gegarandeerd. Een aanrader voor wie, zonder voorkennis, met de natuur en deze bijzondere dieren wil connecteren. Het leukste is om dit, samen met iemand die je goed kent, te doen. Bedankt voor deze ongelooflijke ervaring!

Een geslaagde avond.

Een leuke ervaring met verschillende roofvogels. Niet elke dag sta je te pronken met een zeearend op je hand.

Topervaring

Zowel voor toeschouwer als effectieve deelnemer aan de workshop is het een super leuke ervaring. De uitleg die de twee mannen gaven Dominique en Mika was tof gedaan. Ik zou het iedereen aanraden.

Genotem

De persoon die de workshop deed dit heel leuk wist veel te vertellen op een leuke manier. Helaas had ik en mijn moeder aardig wat regen gehad en hadden wij dsaardoor fris. En ook is die locatie niet voor mensen die slecht ter been zijn vanwege het hoge gras. Wij gaan nu daarom naar een andere locatie die dichterbij is en hopelijk beter te doen is op het grasveld. Had alleen meer uilen verwacht maar vogels blijven mooi.

Geldig ervaring, goede uitleg en begeleiding, diervriendelijk

Fantastische workshop

Goed georganiseerd, vol met interessante uitleg op de juiste momenten overgoten met humor. Prachtig om de vogels op je hand te houden en van dichtbij te bewonderen.

Zeer professioneel en vriendelijk

Machtig

Zoals de titel reeds aangeeft: 't is machtig om zo dicht bij roofvogels te staan. Deskundige uitleg, maar niet té serieus. Beetje techniek leren (loer draaien en knoop leggen) en dan vooral up and close met de vogels. 1 punt van "kritiek"... Ondanks op voorhand gevraagd naar de toegankelijkheid voor de rolstoel ("geen probleem") toch geen aangepast toilet aanwezig... Dat was jammer. Maar daar lieten we onze middag niet door vergallen.

Prachtige ervaring.

Naar deze workshop gegaan zonder te weten wat mij te wachten stond. Enorm positief verrast. Deze workshop was heel veelzijdig en met een heel boeiende uitleg. Ook op een heel deskundige en leuke manier gebracht. Ik ga nu wel geen valkenier worden, maar heb nu wel een heel goed inzicht gekregen in de wereld van de valkerij

Goede workshop

Goede en interessante workshop MAAR slechte ontvangst en slechte accommodatie. En €25 voor extra bezoek die een kopje koffie uit de thermoskan komt en aanwezig mogen zijn voor de foto's vind ik VEEL TE DUUR

Super leuke workshop! I

Heel leuk gebracht, en zeker voldoende interactie met de vogels.

Enthousiaste medewerkers die veel informatie en uitleg geven. Geweldig om zo dichtbij de vogels te zijn. Er is rust en tijd om kennis te maken met de vogels

Fantastische ervaring

Een leuke volle avond waarin we kennis maakte Met diverse uilen , lekker actief en leuk aan elkaar gepraat door de medewerkers! Super om de uilen van zo dichtbij te beleven.

Geweldig,,,,,

Prachtige vogels super interessant en werd opeen hele fijne leuke manier gedaan top avond gehad

Al meerdere keren geweest. De verbazing over deze geweldige dieren blijft. Ook de liefde en passie die telkens bij de valkeniers ziet is zo mooi.

Een hele bijzondere ervaring. We hebben echt genoten en alles was goed geregeld.

De begeleiders zijn heel goed

Het was geweldig!

Samen met mijn vriendin hebben we een prachtige dag gehad! Iedereen die er werkt heeft een enorme passie en veel liefde voor de dieren, dat straalt er vanaf. Ook hebben ze allemaal veel kennis, die ze op leuke manier delen. Alle vogels zien er ook mooi verzorgd uit. Kortom het was een super ervaring!!

Zeer leuke en leerzame ervaring. Je voelt je gelijk thuis bij aankomst al. Ongedwongen sfeer zeer relaxed. Alleen jammer dat je in de pauzes niets te drinken of te eten kunt halen Wel word er koffie en thee geschonken.

Geweldige avond gehad met de uilen en wat kan het personeel mooi vertellen over de uilen. Zeer begaan zijn ze met de roofvogels. Schitterend!

Cunegondisstraat 27

6017 ED Thorn

06-51999251

Over Birds@Work

WELKOM BIJ DE VALKERIJ MANEGE Kom oog in oog met roofvogels en uilen. Tijdens onze roofvogel workshops maakt u kennis met alle facetten van de valkerij. Vroeger was de kunst der valkerij voorbehouden aan de adel, vandaag mag iedereen met roofvogels en uilen vliegen. Tijdens onze workshops leren we u de omgang met de basis principes van de valkerij en geven we u een voorproefje van de intense emotie van het valkenier zijn. Natuurlijk kan iedereen vanaf ongeveer 12 jaar meedoen aan onze roofvogel workshops. *passie, liefde en geduld is de filosofie van de valkeniers op de Valkerij Manege *door onze kennis en ervaring zijn we in staat om zelfs de moeilijkste roofvogels te trainen *uw veiligheid, plezier en een onvergetelijke ervaring staan bij ons voorop *Birds@Work is de grootste valkerij organisatie in de Benelux met ruim 260 roofvogels en uilen *op de Valkerij Manege werken erkende valkeniers