Op en top genieten

Wát een ervaring! Mijn vriend en ik hebben onwijs genoten. Om de vogels op meerdere manieren van dichtbij te mogen ervaren was echt geweldig. Voor elke dierenliefhebber is dit een ontzettende aanrader. Een hoop geleerd, en ervaring op gedaan. Is het geld dubbel en dwars waard geweest. Je wordt hier dus zeker geen loer gedraaid ;)

Waanzinnige ervaring!

Ik wist niet wat ik moest verwachten dus ik ging er onbevangen in. Maar wat een waanzinnige ervaring. Je ziet hoe zorgzaam en ervaren het team met de roofvogels omgaat. Ze vertellen veel over de roofvogels en maken er een mooi workshop van. Ik heb veel geleerd over deze fantastische vogels en het vasthouden en laten vliegen is wel de kers op de taart! Ik heb een onvergetelijke dag gehad, met veel gave foto’s als herinnering!

GEWELDIGE EN INTERESANTE DAG !!!!

Super dag veel uitleg en ook veel interactie met de vogels . Je ziet dat deze mensen van hun vogels houden . Zeker een aanrader . Wij gaan zeker nog een keer .

Zeer interessant goed geregeld

Zeer goed geregeld geslaagde dag. Lars die met hele leuke humor ontzettend veel wist te vertellen over de vogels. De lunch heel goed geregeld, was erg lekker. Kijkers kregen voldoende tijd om foto's te maken. Zeker een aanrader om te bezoeken. De vogels zijn prachtig!! Iedereen hartelijk dank voor deze geweldige ervaring.

Zeer vriendelijk, ervaren, gemotiveerd personeel. Goede verzorging van de dag , duidelijke uitleg, genoeg mogelijkheden tot vragen. Top dag en top ervaring.

Geweldig!!

In 1 woord: SUPER!

Geweldig!

Educatief, variërend en ontspannen

In één zin: prachtig, indrukwekkend!!

Ik leerde heel wat wetenswaardigheden over de roofvogels en had een indrukwekkende ervaring om die dieren op de hand te kunnen houden.

Wat een geweldige avond

Een rollercoaster aan ervaringen

prima show, goede locatie

Prima vogelshow op een prima locatie!

Geweldige kennismaking

Het was een verjaardagscadeau voor mijn dochter. Zij werd 8 in maart en is reeds enkele jaren verzot op roofvogels. Deze Vliegensvlug Workshop stond dan ook op haar lijf geschreven. En alle verwachtingen werden bij haar ingevuld. En niet alleen bij haar. Ik heb er zelf ook van genoten. Alles wordt duidelijk uitgelegd en de begeleiding voor mijn dochter was uitmuntend. Er wordt tijd genomen voor iedereen, er wordt op vragen geantwoord... Zeker niet laten vliegen aan de lopende band, maar een beleving. Ons zien ze zeker terug.

Vertrouwen door deskundigheid

Een bijzondere ervaring de rust en aandacht per deelnemer en voor de vogels. Het heeft mij het vertrouwen gegeven om van iets totaal onbekends te kunnen genieten. Om de vogel en de ervaring letterlijk op je af te laten komen en ervan te genieten. De opbouw in het kennis maken met de vogels eerst op de hand en daarna het vliegen vond ik perfect. De vrijheid in gevangenschap heb ik mogen meemaken toen de adelaar even een rondje over het terrein besloot te vliegen en daarna gewoon weer terug kwam. Ook de ooievaars die hun rondjes in vrijheid vlogen en toen ze er klaar voor waren weer in grote spiralen afdalen,ik heb genoten. Dank voor een onvergetelijke ervaring

Mooie, leerzame ervaring in ontspannen setting!

Onder de indruk van het enthousiasme en professionaliteit waarmee met de vogels wordt gewerkt. Als deelnemer word je actief betrokken en er is alle tijd om mooie plaatjes te schieten. Aanrader!

Super ervaring

Heel professionele omgang met de dieren Dominique en Frédéric waren top ,we hebben er super van genoten

super ervaring

Echt een hele mooie ervaring, goede uitleg van alles, mooie vogels zien er goed uit.

Geweldige ervaring

Hele leuke avond gehad tijdens een workshop vliegen met roofvogels en uilen. De verschillende trainers zijn ontzettend vriendelijk. Vertellen veel over de vogels en het valkeniers vak en staan open om allerlei vragen te beantwoorden. Prachtig om allerlei vogels zelf op de handschoen te hebben en van dichtbij te zien. Ik kan het iedereen aanraden!

Vliegensvlug workshop is echt een aanrader!

We hebben vanochtend een super leuke ochtend gehad. Verschillende roofvogels gezien en vastgehouden. Hele vriendelijke Valkeniers die veel wisten. We zijn dan 0ok veel te weten gekomen over de vogels. Was echt harstikke leuk en kan het iedereen aanraden.

Geweldig!!

Super aardige en competente workshopgevers! De vogels waren prachtig en ze wisten er veel over te vertellen. Heel leuke ervaring.

Wat een super dag!

Wat een super leuke en goed georganiseerde dag was dit! Er was ruim de tijd om echt met de vogels te werken en er werd veel info op een leuke manier gedeeld! We hebben genoten!

Perfecte dag gehad bij de valkerij proeverij. Goede uitleg en mooie momenten met verschillende soorten roofvogels en uilen. Wordt met veel respect mee omgegaan.

Genoten!!

Samen met mijn dochter van 9 de vogelvlucht workshop gedaan. We vonden het beiden een geweldige ervaring. Leuk, leerzaam, werd alle tijd genomen, in het najaar komen we graag terug voor de moonlight workshop!

Ik had deze workshop cadeau gegeven aan mijn man en was zelf toeschouwer. Was erg leuk om te zien en mijn was erg enthousiast. De begeleiders deden het erg leuk met veel humor!

Geweldig om mee te maken.

Mooie ervaring en vriendelijk personeel.

Enorm positief ingestelde club mensen. Zo relaxed, goede uitleg, geduld en enthousiast. Was een geweldige dag. En de vogels hadden er na zo een lange tijd gelukkig zin in. Een aanrader

Onvergetelijk!

Wij zijn zeer vriendelijk ontvangen en de groep was enorm aangenaam. De hele ervaring was leuk en genieten ! Het weer zat gelukkig mee ! En de vogels waren adembenemend! Wij zijn zeker fan en zullen dit zeker aanbevelen ! Groetjes Davey en Jessica