Top ervaring

De volle 5 sterren omdat het precies was wat we hadden gehoopt, en meer! Veel te weten gekomen over roofvogels en uilen met wie we persoonlijk kennis hebben kunnen maken. Erg indrukwekkend was ook de demo van het loer draaien en de snelheid waarmee dit gaat. Aanrader voor iedereen die niet bang is aangelegd en meer te weten wil komen over deze machtige dieren.

Om nooit te vergeten

28 Jan workshop adelaar gehad, zo veel mooie dingen gezien en ook veel geleerd over de vogels. Zeker voor herhaling vatbaar!

Een hele mooie ervaring

Een ontzettend vriendelijk team van jonge valkeniers. Ze zijn geduldig, leggen alles ontzettend goed uit en maken de hele workshop tot een hele mooie ervaring. Het was leerzaam, spannend, vertederend, grappig, vernieuwend, en ook best stoer. Een dikke 10!

Leuk om een keer mee te maken

Het is erg mooi om te zien hoe liefdevol de medewerkers met de vogels om gaan. Blijft echter een punt dat vogels als deze niet in een besloten ruimte horen te vliegen en dan van hand tot hand te gaan. Maar dat is meer mijn gevoel erbij. Sommige zijn niet anders gewend maar blijft een feit dat ook sommige van de vogels maar al te graag weer de wijde wereld in willen vliegen. De ontvangst van de medewerkers en de plek zijn prettig om te komen.

Geweldige ervaring

Een mooie middag gehad en veel geleerd. Mooie vogels en goede instructies van de valkeniers.

GEWELDIG!!!!!!

Een ontzettende leuke workshop zeker vanwege de valkeniers die de workshop gaven. Zeker voor herhaling vatbaar. Een superleuke zondagochtend.

Hele bijzondere avond

Ondanks dat het erg slecht weer was heeft het team een ontzettend leuk programma neer weten te zetten. Deels binnen en deels onder een overkapping buiten kregen we in kleine groepjes uitleg over uilen, mochten we ze zelf op de hand nemen en konden we een paar keer de uilen naar de hand laten vliegen. Veel uitleg gekregen en ook veel vragen kunnen stellen, welke uitgebreid beantwoord werden. Je zag duidelijk dat deze mensen echt liefhebbers van uilen en roofvogels zijn. We hebben een erg bijzondere avond meegemaakt!

Bijzonder

Hele bijzondere ervaring gehad door zo dichtbij deze prachtige vogels te komen. Zeker een aanrader voor iedereen die geïnteresseerd is in vogelsoorten!

Geweldige ontspannen en unieke ervaring!

Wat een geweldige middag en avond hebben wij gehad op de Roofvogelboerderij gisteren. Ik had de Wonderlijke Winterworkshop gekregen voor mijn verjaardag en samen met een kijker (die alle foto's maakte) heb ik een super leuke middag/avond gehad. We hebben veel geleerd, de valkenier en de vrijwilligers waren erg kundig, vriendelijk, open en informatief. Wij voelden ons direct op ons gemak en de sfeer was gezellig. Ze gaven heel veel gelegenheid tot het nemen van foto's en video's. De vogels waren fantastisch! We hebben zoveel verschillende roofvogels en uilen gezien, dat het gewoon onmogelijk is om te kiezen wat het mooiste was. Al vond ikzelf de visarenden wel heel indrukwekkend. Zulke grote beesten, prachtig! Bijna alle vogels op de handschoen gehad en met verschillende soorten het aanvliegen gedaan. Echt een aanrader om te doen of te geven! De faciliteiten op de boerderij zijn heel netjes en ook het eten was goed verzorgd.

geweldig leuk en leerzaam

Leuke ervaring

Fantastisch

Een geweldige workshop , veel uitleg gekregen ,

Mooie ervaring met prachtige vogels.

Helaas 1 minpunt. Omdat we door ziekte de eerste keer niet in staat waren om te komen moest ik € 50,00 extra bij betalen. Week van te voren afmelden was onmogelijk. Hier zou iets soepeler mee omgegaan moeten worden.

Een onvergetelijjke avond gehad

Prima en humorvolle uitleg en mooie show

Erg leerzaam

Nooit geweten dat vogels zo interessant zijn. Indrukwekkend de grote van sommige vogels, heel tof.

Geweldige en leerzame ervaring

Op een leuke en luchtige wijze werd kennis bijgebracht over het leven van en gedrag van uilen. Ook het vligen met deze vogels is een fantastische ervaring

Genoten van een leerzame workshop!

Wij hadden gekozen voor de valkerij proeverij. Er was een actief programma waarbij rekening gehouden werd met de weersomstandigheden. Hele goede uitleg door vriendelijke mensen die passie voor het vak hebben. Wij komen zeker terug.

Het ontvangst was al gelijk een welkom huiselijk gevoel. Super leuke workshop, echt geweldig. Heel leerzaam. Duidelijke enthousiaste uitleg, hoe en wat wel en vooral niet te doen, en ervaringen verteld door de valkeniers/verzorgers. De liefde voor de vogels straalt er vanaf. Misschien als een kleine tip. In de winterkou de handschoenen binnen leggen? Dat was best wel een beetje afzien

Geweldige ervaring met veel informatie

Moonlight met Uilen was een top ervaring! Veel informatie, het werd leuk gedaan en uitgevoerd. Alle ruimte voor ervaren, foto’s en vragen, maar ook met respect voor de dieren. Zeker voor herhaling vatbaar!

Heel slecht wat een **** bedrijf!

Zoontje op de spoed eisende hulp opgenomen ik netjes gebeld om te vragen of de afspraak verzet kon worden. Vanwege deze ongelukkig situatie, wordt er doodleuk gezegd kijk maar of uw buren/vrienden kon gaan ipv wij. 0,0 empathie werd gewezen naar het regelement van de site waar ik akkoord op had gegeven. Geen begrip voor de situatie geen uitzondering niks. Als je zo je geld moet verdienen ben je echt een zielig bedrijf! Geef je geld liever aan een ander uit die. Als ze hun vogels net zo behandelen als hun klanten........ de rest mag je zelf invullen. Rond uit beschamend.

Geachte heer Heersink, Hartelijk dank voor uw reactie. Dit geeft mij de kans om uit te leggen waarom wij onze voorwaarden strikt hanteren. Er zijn redenen te over waarom deelnemers op het laatste moment niet willen of kunnen komen. Te glad op de weg, griepje, belangrijk voetbaltoernooi van een zoontje, gebroken arm etc. Dat vinden wij altijd heel jammer en adviseren dan de geboekte plaatsen te schenken aan familie, vrienden of buren zodat ze niet verloren gaan. U moet begrijpen dat bij minder deelnemers voor ons helaas de lonen, energiekosten, belastingen en hypotheek etc. gelijk blijven. Voor ons is dan de vraag waar we een lijn moeten trekken. Ik mag u vanuit de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) niet vragen om een attest van een arts om te zien of uw verzoek rechtvaardig is.

Super leuk

Echt een leuke workshop . Er word de ring genomen voor het vliegen met de vogels mooie uitleg . De mensen van de boerderij hebben veel kennis en kunde.

Geweldig!

Al voor de 3e keer langsgekomen. Wat een sfeer, begeleiding en ervaring. Deze machtige dieren vervelen nooit. Uit alles spreekt ook de passie van de valkeniers voor deze dieren.

Heel goed gedaan, volkomen de prijs waard

Waanzinnig zo de vogels van dichtbij te kunnen beleven.

Waanzinnig zo de vogels van dichtbij te kunnen beleven.

Een unieke ervaring!

Het was heel leuk om te doen! Ook werd er heel wat informatie over de uilen en roofvogels gegeven (heel interessant)! Een avond om nooit te vergeten.

Het was zeer de moeite waard