Wat een bijzondere ervaring om deze bijzondere vogels zo dichtbij te hebben.

Super ontvangen door een valkenier met kennis, humor en alle tijd voor de cursisten. De verschillende vogels was echt een unieke ervaring om van dichtbij te zien, voelen en ruiken. Echt een aanrader voor iedere vogelliefhebber!

Fantastic!

Thank you for an amazing workshop, we learned a lot and had an amazing time!

Heel gaaf, unieke ervaring

Wij hebben echt genoten. De prachtige, actieve en gezonde vogels. De hele dag werd leuk gebracht door mensen met verstand van zaken.

geweldig leuke dag

Op een relaxte manier de vogels van heel dichtbij gezien en informatie over de dieren gekregen.

Top ervaring

Ik en mijn vriendin hebben de vliegensvlug ervaring gedaan. Het was erg leuk! Erg veel geleerd, mooie vogels gezien en een mooie ervaring gehad. De valkenier en de 2 vrijwilligers maakte het een topdag

Fantastisch

Leuke begeleiders met een goede dosis humor. Het welzijn van de dieren staat hier echt voorop, dat echt heel mooi om te zien! Wat een fantastische ervaring, wij zullen dit nooit meer vergeten!

Voor herhaling vatbaar. De vrijwilligers en valkeniers zijn erg kundig, enthousiast, werken veilig en zijn erg goed voor de vogels!

Geweldig!!!!

Wat een leuke ervaring en wat wordt deze workshop met veel passie door zeer gedreven valkeniers gegeven. Dank, dank, voor deze hele leuke- en leerzame ochtend.

Een geweldige workshop van een enthousiast team

Wij hebben enorm genoten van onze workshop. Het team brengt verhalen vol enthousiasme en met veel humor. De liefde voor de roofvogels en uilen straalt er bij allemaal vanaf. Wij hebben de basisgeschiedenis en kunsten uit het valkenieren mogen ontdekken. Het was fijn dat iedereen de mogelijkheid kreeg om alles uit te proberen en contact te hebben met de dieren op een gepaste manier

Genoten van de nabijheid van deze prachtige vogels

Professionele, duidelijke en rustige instructie door beide trainers van Valkerij Schaap. Als onderdeel van ons bedrijfsuitje kennis gemaakt met hun prachtige vogels, veel geleerd over de vogels en de manier van omgaan met. Op de hand en zelf mee mogen vliegen. Ik ben benieuwd of er ook een (ietsje) 'gevorderden' workshop is en zou het iedereen die iets met dieren heeft aanbevelen, het is een hele ervaring.

Wat een enthousiaste mensen

ie de workshop geven

Fantastisch

Heel leerzaam. Er wordt op een leuke vlotte manier verteld en iedereen krijgt voldoende tijd om de prachtige vogels vast te houden. Echt een aanrader

Unieke ervaring, goed verzorgd

De workshop was een unieke ervaring en was erg uitgebreid. De mensen die de workshop verzorgden zijn kundig en nemen de benodigde veiligheidsmaatregelen.

Heel fijn en interessant

Spannende workshop met enthousiaste lesgevers en indrukwekkende vogels. Een momentje om wat na te praten was het enige dat ontbrak.

Door de ontspannen en humoristische wijze waarop de workshop werd gegeven hebben wij genoten van de prachtige vogels en jullie als begeleiding. Veel geleerd!

Heel erg leuk! Aardige medewerkers met humor

Erg gelachen. Vogels zijn geen circusdieren mogen er mee ophouden als ze niet meer willen. Super!

Uniek

Het was een hele mooie ervaring. De valkeniers waren vriendelijk en slim, vertelden veel weetjes over uilen en roofvogels en konden goed met de vogels omgaan. De vogels waren ook kalm, erg leuk en schattig en het was ook heel apart om ze op je arm te houden. Ik kom zeker een keer terug in de toekomst!

een geweldige ervaring

ik vond het een geweldige ervaring om de roofvogels van zo dicht bij te zien . leuke workshop en medewerkers

In 1 woord GEWELDIG

Vanmiddag de workshop roofvogels vliegensvlug gedaan, als kadootje aan mijn vriend gegeven hij vond het geweldig en ik natuurlijk ook. Compliment voor de begeleiders Dank jullie wel voor deze mooie ervaring!!

Helemaal top

Hele leerzame en vermakelijke ochtend gehad. De kinderen worden ook overal bij betrokken. Sander en zijn assistenten zijn zeer gedreven en vriendelijk. Jullie zien ons zeker weer.

Heel bijzondere ervaring

Je krijgt alle tijd met de vogels die verzorgd worden door een enthousiast team. Bijzondere ervaring!

Een hele interessant workshop, gegeven door een enthousiast team! Bijzonder om de vogels van zo dichbij hebt kunnen zien. Erg genoten van het cadeau wat ik van mijn kinderen heb gekregen!

Unieke ervaring onder enthousiaste begeleiding

Alle tijd om de diverse dieren op de arm te nemen

Geweldige ervaring om zo dichtbij deze prachtige vogels te zijn!

Leuk verteld, informatief, enthousiaste medewerkers, geweldig om zo dichtbij de vogels te zijn en ze op de handschoen op te vangen.

Geweldige ervaring

Super leuk om de diverse vogels te zien onder begeleiding van een gemotiveerd team. Alles met het welzijn van de dieren hoog in het vaandel. Ga er zeker nog eens terug!