Een super leuke ervaring!

Een gezellige, leerzame, interactieve workshop gehad! Wat een mooie indrukwekkende vogels hebben ze en zien er ook goed uit. De hele workshop was boeiend, leuk, grappig en gezellig!

Boven verwachting

Hele leuke middag gehad, goede sfeer en veel mogen doen

Fantastische ervaring!

In één woord: geweldig! Wat een ontzettend gave belevenis. Herinnering voor het leven. Wat een prachtbeesten hebben wij gezien en op de hand gehad. Valkenier Sander bracht het informatieve gedeelte op een grappige manier en we hebben veel weetjes en bijzonderheden geleerd over de roofvogels. Ook mijn zoons, kijkers, hebben genoten om de roofvogels van zo dichtbij te mogen bewonderen. Een echte aanrader!

Lekker ontspannen en veel vogels

Leuke valkeniers en de vogels kun je van heel dichtbij zien

Fantastisch

De mogeluckheden om enkele vogels op de arm te hebben is een ervaring die wij voor altijd met ons meedragen. Succes en plezier met andere groepen. Deze machtige vogels van zó dichtbij mee te maken, met geluiden, is fantastisch! Dank voor deze ervaring!

Geweldige ervaring en leuke mensen!!!

Dit stond al heel lang op mijn bucketlist en nu gekregen voor mijn verjaardag. Een onvergetelijke ervaring!! Heel veel respect voor deze dieren en de mensen van de boerderij.

Geweldige ervaring

Net een hele leuke dag gehad bij de valkerij manege in Berkel en Rodenrijs. Heel veel geleerd en die vogels zijn zo gaaf om van dichtbij te zien en op je hand te voelen.

Spectaculair!!

Zo veel tijd met deze prachtige vogels en zo dichtbij te mogen genieten was voor ons een hele ervaring. Alle aandacht die we kregen was super. Ga zo door!!

Fantastische ervaring

SUPER ochtend gehad Heel veel geleerd over de verschillende vogels HEEL goed verzorgd De valkenier en medewerkers zijn hele toffe mensen Kan het iedereen aanraden

Het is een hele leuke en geweldige workshop

Deze ervaring en herinnering zal ik nooit meer vergeten

Heel leuk en leerzaam

Heek leuk en leerzaam

Heel gaaf

Ik was samen met mijn vader en we hebben echt een hele leuke een leerzame avond gehad, alles was goed geregeld en duidelijk.

Inspirerende dag gehad.

Bijzonder leuke presentatie (vol humor) door Sander, bijgestaan door Esther en Robin. Alles kwam goed verzorgd en beheerst over. Veel vakkennis bij voornoemd drietal. Sympathieke presentatie. Schitterende vogels.

Super leuke en leerzame workshop!

Onder enthousiaste en professionele begeleiding van Esther en Sander hebben wij een erg leuke “Vliegensvlug” roofvogel workshop gehad! Anders dan de naam doet vermoeden, wordt er ruim de tijd genomen en mag je verschillende roofvogels op je hand houden en er mee vliegen. Zeker een aanrader!

Hele mooie en leuke workshop

Het was een mooie ervaring om roofvogels van dichtbij mee te maken en ook "vast te houden". Tijdens de workshop leer je veel over de diverse roofvogels en wordt er door de begeleiders op heel leuke (en soms humoristische) manier heel veel uitgelegd en vragen beantwoord. Kortom: een aanrader

Super leuke en leerzame ochtend!

Heel leuk ontvangst. Je voelt je gelijk op je gemak. Alles goed uitgelegd. Geweldige ervaring!

Magnifiek

Dit was de 2e keer dat ik bij de Roofvogelboerderij aan een workshop heb deelgenomen. Wat is dat een fantastische ervaring. Het personeel is professioneel en uitermate vriendelijk. Elke deelnemer krijgt voldoende tijd om alle vogels op de hand houden. Van een klein uiltje, tot de grote zeearend en alles wat er tussen zit. Aan het einde zelfs nog ooievaars. Bij de workshop zit koffie, thee en fris alsmede koeken inbegrepen, en aan het einde kregen we zelfs een ijsje. Dit was mijn 2e keer maar zeker niet de laatste keer dat ik aan een workshop ga deelnemen, dit is werkelijk een onvergetelijke ervaring.

Een geweldige ervaring

We hebben een hele mooie avond beleefd met de uilen van Birds@work. Vol liefde en ontzag voor de vogels wordt je meegenomen in hun enthousiasme. Dit was onze tweede workshop en zeker niet onze laatste!

super gaaf om oog in oog te staan met echte roofvogels

super gaaf om oog in oog te staan met echte roofvogels

Unieke beleving met prachtige dieren.

Leuke workshop om eens mee te maken, aardige valkeniers. Nemen de tijd om de dieren goed te bekijken en foto’s te kunnen nemen. Oma van bijna 90 werd waar nodig goed geholpen.

Geweldige avond!

We waren bij de moonlight uilen workshop en dat was echt geweldig! De valkeniers die het avondprogramma begeleidden waren top; kundig en goede hosts. De liefde voor de dieren spatte er af! We hebben veel geleerd en genoten van heg programma en de relaxte sfeer. Zeer zeker voor herhaling vatbaar en een dikke aanrader.

Fantastisch

Wat een fantastische ervaring! Prachtige vogels. De instructeurs hebben met veel enthousiasme alles uitgelegd en begeleid!

Alle tijd om de vogels te bekijken en over ze te leren

Wij zijn bij de Lazy Friday afternoon workshop geweest. Ik als kijker en mijn man en zoon als deelnemers. Ontvangst was heel vriendelijk met koek en een drankje gevolgd door een introductie die naast educatief ook erg grappig was. De sfeer zat er goed in. De workshop was erg afwisselend, zowel qua activiteiten met de vogels als het aantal soorten vogels. Het was zeer relaxed en er werd voor alles ruim de tijd genomen om alles goed uit te leggen en om natuurlijk foto's te kunnen maken. We hebben een hele leuke en leerzame tijd gehad. Hartelijk dank daarvoor.

Fantastische ervaring met entertainende informatie

Wat een fantastisch uitje (Valkenier Proeverij) en wat een prachtig cadeau om te hebben gegeven. Ontvangst was prima en al snel kregen we uitleg met de gelegenheid om een uiltje dichtbij te ervaren. Gedurende de hele middag met roofvogels en uilen in de weer, leren knopen, leren een loer te draaien en ook nog verschillende demonstraties. Onderwijl uitleg met hoog entertainment gehalte! Wij hadden een fantastische ervaring en raden een workshop zeker aan!

Fantastisch

Mijn zoon en ik waren mee als toeschouwer, maar ook wij werden in het hele verhaal meegenomen. Wat een enthousiasme en wat een prachtige vogels. Aanrader