Just super interesting and cool

Awesome birds

Vond het een leuke avond, prachtige vogels, goede locatie en gastvrij ontvangst

als van vogels houd een geweldige ervaring

dit had ik veel eerder moeten doen en is zeker voor herhaling vatbaar

Goede informatie vooraf gekregen. Tijdens de workshop ging het heel relaxed en mooi vogels mogen zien

Geweldige ervaring

Ik heb erg genoten van de valkerij experience. Ik was ergens bang dat de volgels gebruikt zouden worden en ongelukkig zouden zijn maar ik zie dat de vogels zeer geliefd zijn en elk hun persoonlijkheid kunnen uiten. Daarnaast is de uitleg duidelijk en was het ook in midden november een onvergetelijke dag!

Super leuke ervaring

Deskundige mensen die graag willen vertellen. Je mag veel dingen doen!

Fantastisch

Unieke ervaring, die we zeker nog eens willen beleven !

Wat een mooie beesten en enthousiast personeel!

Er wordt ruim de tijd genomen om iedere deelnemer kennis te laten maken met verschillende vogels en de gelegenheid vragen te stellen.

was een geweldige ervaring

fantastisch

Goed verzorgt programma

Duidelijke uitleg over allerlei roofvogels. Zelf ervaring op kunnen doen met de vogels in de buitenlucht. Een dag om niet snel te vergeten

Geweldig !!!

Met roofvogels vliegen wilde ik al zo lang, een geweldige ervaring, zo gaaf om zo'n dier op je hand te hebben, en James de pelikaan wat een geweldig dier is dat, super leuk en vriendelijk personeel en uitleg van de valkenier, ik wil zeker nog een keer een workshop komen doen op de roofvogel boerderij in berkel Rodenrijs, en ik raad iedereen aan om zo'n ervaring op te doen

Geweldige middag.

Genoten van deze prachtige dieren. Veel geleerd. Leuke instructeurs.

Een aangename en leerrijke ervaring.

Keurige ontvangst. Enthousiast team Leerrijk.

Super leuk

Ik vond het een top ochtend. Samen met mijn dochter van 7 gedaan. Iedereen word leuk berokken. Verschillende dieren mogen zien. En leuke begeleiders. Top ochtend

Een complete en goed verzorgde valkerij proeverij ervaring

De workshop was zeer goed verzorgd. De valkenier heeft op een hele leuke manier de geschiedenis van de valkerij verteld en over de verschillende vogels. Het knopen leggen en het leren een loer te draaien was erg leuk. Maar het allerleukste was toch wel de vogels op de hand te hebben en het vliegen met de vogels.

Heel bijzonder!

Echt cool als zo'n grote vogel komt aanvliegen en dan op jouw arm landt.

Super leuke roofvogelworkshop gehad met mijn zussen in Berg en Dal Echt een aanrader!

Fantastisch

Geweldige dag gehad . Heel veel passie voor hun vogels , dat was prachtig om te zien.

Was een hele goed georganiseerde avond

Dankjewel voor de gave ervaring. We komen zeker nog een keer terug.

Leuk, verassend én met humor.

Fijn dat het een kleine groep was, 20 man. Zo had je genoeg ruimte om vragen te stellen. Veel verschillende roofvogels gezien en op onze hand gehad. Vooral de grote roofvogels waren uitdagend op een positieve manier. Daarnaast ook wat shows gezien van de vogels. Je wordt betrokken als klant en er is ruimte voor gezelligheid. Toppertjes.

Fantastische ervaring

We hebben het ZO gezellig gehad! Er kwamen leerzame dingen aan bod maar je bent ook actief bezig met de vogels. Daarnaast hebben de verzorgers heerlijke humor. Ronduit geweldig!

Bijzonder om mee te maken

Erg leuk om de vogels van dichtbij mee te maken, ze vast te houden en te bewonderen.

Waanzinnig leuk

Een hele leuke workshop, zeker een aanrader om een keer te gaan doen :) We kregen leuke informatie en kregen veel prachtige vogels te zien :)

Magnifiek,

Geweldige avond gehad tijdens de roofvogel workshop. Veel verschillende vogels op de hand gehad. Personeel was zeer vakbekwaam , erg vriendelijk en de nadruk lag echt om de deelnemers een onvergetelijke ervaring te bezorgen. Ik heb op Linkedin een stukje gepost #roofvogelboerderij, #birds@work en #valkerij-manege Ik ga zeker nog een keer aan een workshop deelnemen bij de Roofvogelboerderij.

Geweldig!

Erg leuke workshop met uilen gehad. Tussendoor even een pauze om binnen even op te warmen, erg fijn. Veel informatie en uitleg over de dieren. Vriendelijke mensen.