FANTASTISCH!!

Geweldig uitgebreid en imponerend! Absoluut de moeite waard om naartoe te gaan. Je krijgt waar voor je geld!

Super mooie beesten, en personeel was super aardig. Leuke ervaring en raad het iedereen aan!!

Indrukwekkend

We hebben de Arend workshop gedaan. Wat indrukwekkend! Mijn man was deelnemer, ik ben mee geweest als kijker en fotograaf. Zeer rewarding, vanuit beide posities. Je mag ook als kijker best dichtbij komen en je doet/ kijkt op gepaste afstand eigenlijk mee met alles. Heel leuk! Als deelnemer werk je ook echt met de vogels, dat moet je durven: ze landen bij je, etc. De vogels zijn erg goed verzorgd en getraind. Wat een prachtige dag met als kers op de taart the American Eagle "Arie". Geweldig!. Goed verzorgd, lekkere lunch, zeer gastvrije en kundige medewerkers die met heel veel passie en kennis vertellen over de vogels. Kortom: en hele fijne dag! Dankjulliewel. Misschien kom ik terug met mijn collega's als bedrijfsuitje!

Uniek en goed geregeld

Als cadeau gegeven en uiteindelijk allemaal genoten, ook wij als kijkers. Die 25,- per kijker is het echt waard, je staat overal net zo goed bij. Superleuk voor de deelnemers, scheelt hun een hoop gedoe met foto’s maken. Lunch was top geregeld en hartstikke leuke, gepassioneerde medewerkers. Echt een aanrader voor jong en oud!

GEWELDIG!!!!

Super fijne dag gehad, aardige mensen, goed alles uitgelegd, goed verzorgd, echt toppie!

Een unieke ervaring om zo in direct contact met diverse roofvogels en uilen te verkeren.

Leuke dag gehad waar de medewerkers met veel enthousiasme van alles over de vogels vertelden. Vanwege de tijd (4 uur) en de relatief kleine groep was er absoluut geen sprake van afraggen van het programma. Er was ook meer dan voldoende tijd voor interactie. Omdat iedereen alle vogels op de hand kreeg, kon ook iedereen de vogels erg goed observeren. Ook was er meer dan voldoende tijd om de dieren op foto en film vast te leggen. Gezegd moet worden dat het weer ook erg meewerkte om deze dag tot een succes te maken. Kortom, een leuke workshop.

Super leuk en leerzaam

Leuke informatieve dag met leuke mensen en mooie vogels

Geweldig!

Een unieke ervaring om met deze indrukwekkende vogels te mogen vliegen. Enthousiaste medewerkers die ons veel weten te vertellen. Het geweldige gevoel blijft nog lang hangen

Zo'n indrukwekkende ervaring mag je eigenlijk niet missen

Laat ik met de deur in huis vallen...... Deze workshop heeft zeer veel indruk op mij gemaakt. Het team van de Roofvogel Boerderij heeft echt passie voor hun werk en voor de roofvogels en weten dat ook over te brengen. Om deze schitterende vogels van zo dichtbij mee te maken en hun kracht en snelheid te kunnen en mogen ervaren is ronduit indrukwekkend. Ik ga hier zeker vaker komen.

Geweldig!

Ik ben meer van de foto's maken van meesjes en roodborstjes in de boom. Ik vond het best een beetje eng idee. Vooral vertellen over het nut, het oude ambacht en waarom dat was zeer leerzaam. De opbouw met eerst kleine vogels en steeds iets groter tot een vliegende deur was magnifiek. Geen angst, gewoon zo'n grote vogel op je arm. Een heel bijzondere ervaring en een geweldig verjaarskado! Dank jullie wel Sander, Lars en Julia! 4 sept 21

Erg leuk! Een aanrader

Mooie verhalen, goede sfeer.

Super ervaring, leuke en interessante workshop.

Hele leuke ochtend gehad. Na een uitleg over vogels, waar ze voor gebruikt zijn vroeger tot nu, het veld op voor foto's met vogels en daarna het laten overvliegen van de vogels. Super en ook leuk gedaan door de mensen die daar werken. Echt top. En zeker de moeite waard.

Geslaagd

De workshop was super. De beschrijving waar je moet zijn in berg en doel moet veel beter. Zet erin dat je je moet melden bij receptie van hotel. De lunch van fletcher was ook niet goed goed.

Leuke dag gehad!!!!

Met de vogels alles perfect!!! De valkeniers leverden een super workshop af!!! Compliment!!! We konden de lokatie slecht vinden dat is een verbeter punt. De lunch zo zo er had op zijn minst een kopje koffie/ thee bij gemogen.

Een om nooit meer te vergeten.

Prachtige dieren, goede uitleg, veel informatie maar op een hele leuke manier gebracht , met veel humor.. ik hou dervan

Een geweldige en leuke ervaring

Zeer gastvrij ontvangen door zeer bekwaam personeel. Grote kennis in combinatie met een flinke vleug humor en het aanbod van vogels om te zien en mee te vliegen maakte deze ervaring voor mij een onvergetelijke.

Het was Leuk om de wereld van de roof vogels te mogen proeven. l

Het was een leuke ervaring met veel info over de diversiteit van de roof vogels . Met goede uitleg .

Super ervaring

Leuke planning en een super ervaring. Veel verschillende roofvogels op de hand gehad en kunnen zien van dichtbij! Leuke begeleiders met een genoeg kennis.

Super!

Een mooie, leerzame ochtend met enthousiaste mensen en mooie vogels. Voor herhaling vatbaar. Een echte aanrader!

Verwachtingen waargemaakt!

De insteek was, leuk een x te doen. Zeker de moeite waard. Geen spijt van! Leuk verhaal en uitleg om naar te luisteren. Mooie vogels gezien en op de hand gehad. De tijd is voorbij gevlogen. Indrukwekkend en bijzonder om ze van zo dichtbij te zien in hun schoonheid. Ik kan het iedereen aanraden eens te gaan!

Fantastische middag

Ontzettend vriendelijke en passievolle groep mensen. Prachtige vogels. Er is alle tijd om op je gemak de vogels te bekijken/ ermee te vliegen etc. Echt een top middag

Super!!

Heel leuk team, grappige en interessante verhalen.. imposante vogels kortom echt een aanrader

Een super leuke ervaring!

Een ontzettend leuke ervaring gehad bij de valkerij proeverij. Personeel was heel vriendelijk en een mooie ervaring om zo alle roofvogels van dicht bij te kunnen bekijken.

Leukste verjaardagscadeau ooit

Ik heb zo genoten van de vogels, geweldige beesten. Fantastisch om ze van dichtbij te ervaren. Pien was de leukste omdat ze een kip kon apporteren. :-) De valkeniers waren relaxed, gaven goede uitleg en deden het heel leuk! Een aanrader voor iedereen die roofvogels eens van dichtbij willen ervaren!

Geweldige ervaring, stukje dichter bij de natuur!

Ik vond het een geweldige ervaring, zonder dat ik het wist was dit mijn uitje voor vader-dochter dag. Er zit al heel wat ervaring in het trainen met dieren (in mijn geval politie honden training) en het mooie was dat er ook heel wat vergelijkingen waren, maar ook genoeg verschillen daar een roofvogel een vrij dier blijft. In de opbouw van het programma zou ik in het eerste deel waarin er veel theorie naar voren komt, dit mogelijk wat sneller afwisselen met het kennismaken met een roofvogel. Zodat de aandacht wat beter erbij blijft. Middaggedeelte waarin de roofvogels op je eigen arm mochten en er gevlogen werd, was top. Goede begeleiding, duidelijkheid wat er van je verwacht werd zodat alles veilig kon verlopen. Het was een onvergetelijke dag met een mooi aandenken!