Bijzonder en indrukwekkend!!!

Een verjaardagscadeau van mijn dochter, die ook mee was. Voorliefde voor roofvogels is er vanaf mijn jonge kinderjaren. Het zo dichtbij zijn heb ik - en ik mag ook voor mijn dochter spreken - als zeer bijzonder en waardevol ervaren. Wat indrukwekkend! De ontvangst was allervriendelijkst. De opzet van het programma was mooi en helder en heb ook weer geleerd. Het enthousiasme straalde bovendien van de begeleiders af. Voor mij had het de hele dag mogen duren.

Het was fantastisch en super interessant!

Wat een ervaring! Super lieve en enthousiaste mensen daar! En wat een prachtige vogels! Echt heel bijzonder.

Geweldige ervaring!

De workshop kado gedaan aan mijn man voor zijn verjaardag, hij heeft de tijd van zijn leven gehad. De workshop zat goed in elkaar, veel geleerd over de vogels en supergaaf de vogels van zo dichtbij mee te maken. De trainers zijn professioneel, waren enthousiast. Complimenten voor hoe ze met de vogels omgaan.

Geweldige ervaring met roofvogels

Goede uitleg, leuke groep en veel verschillende roofvogels om mee te werken.

Magisch en onbeschrijflijk

Echt de moeite waard!

Wat een ervaring

Wat een leuke en unieke ervaring met veel uitleg van de 2 valkeniers. Mooi verzorgde vogels en toffe workshop.

Indrukwekkend, onderhoudend, klantvriendelijk.

Interessante en indrukwekkende middag. Keurige en klantvriendelijke verzorging van de workshop. Aandacht voor dier en mens!

Topervaring

Topervaring met verschillende roofvogels en uilen De 2 aanwezige valkeniers gaven zeer veel nuttige informatie en lieten ons met vrijwel alle aanwezige dieren in contact komen

Workshop was cadeautje voor kleinzoon zijn 10de verjaardag. Dit was voor hem, als groot vogelliefhebber, een ervaring die hij nooit zal vergeten. Dank aan de valkeniers, ze doen dit fantastisch. Deze workshop is een echte aanrader!

Super leerrijke ervaring!

Leuke wist je datjes. Weer een beetje slimmer naar huis en wat een supersterren zijn de vogels! (Alsook de valkeniers uiteraard) Zeker een aanrader!

Heel uniek en heel leuk

Ik wist niet goed wat ik ervan moest verwachten maar het heeft al mijn verwachtingen overtroffen! Het was heel leuk om al de verschillende vogels te leren kennen en ze zien rond te vliegen. Ik heb dit cadeu gedaan aan mijn vriend voor zijn verjaardag en ook hij was er heel blij mee! Ik zou het zeker iedereen aanraden om het eens te doen :)

Wij hebben echt genoten.

Zo leuk! Je ziet de vogels echt van dichtbij. De show wordt met humor en met veel kennis gegeven. Zeker voor herhaling vatbaar.

Heel toffe ervaring!

Een heel interactieve workshop met prachtige vogels. Er werd veel informatie gegeven met af en toe wat humor.

Super team, hele mooie roofvogels! Een geweldige ervaring rijker!

Het verjaardagscadeau voor onze 10 jarige dochter, met hele duidelijke en interessante uitleg van de vogels. Onwijs gave ervaring voor zowel onze dochter als voor de ouders!

Super plezant!

Heel goed ontvangen, leuke workshop. Veel bijgeleerd over uilen!

Geweldige ervaring raad het iedereen aan

Geweldige ervaring!!

Ondanks regen en wind geweldige ervaring!

Genoten

Achteraf balen onze broers dat ze er niet bij konden zijn en we zijn van plan om de volgende weer te gaan met hun erbij. Het personeel deed het ontzettend leuk. Ze zijn kundig, geven echt om de vogels, en ze hebben humor. Perfecte combinatie. Op naar de volgende keer!

Héél tof

Voor mijn 30e verjaardag kreeg ik de Arenden workshop cadeau. Prima ontvangst & lunch gehad. De valkenieren nemen alle tijd voor een goede uitleg, begeleiding en zijn zeer kundig. Prachtig om te genieten van allerlei schitterende vogels om ze op de hand te hebben, te zien en mee te vliegen. Ook een aanbeveling als je een kijker meeneemt!!

Fantastische ervaring

Wij hebben de vliegensvlug workshop gedaan. Het was een hele gave ervaring met prachtig mooie vogels. De medewerkers hebben heel veel kennis en hebben het welzijn van de vogels hoog in het vaandel staan. Door de harde wind, konden sommige vogels niet goed vliegen. Dit werd prima opgelost door andere vogels in te zetten. Het is een team van leuke mensen en vogels samen!

Super toffe workshop!

Veel informatie over de verschillende vogels en verschillende vogels op onze arm gehad en mee gevlogen. Wat een unieke ervaring!

Leerzaam, professioneel en erg leuk!

Inmiddels al 5 familieleden blij mogen maken met een workshop. Een schot in de roos bij iedereen. Een bijzonder leuke en leerzame middag. Een ervaring rijker!

Leuk ontvangen en alles werd heel goed uitgelegd door een jongeman en de dames en het was echt een hele leuke ervaring.. ik wil het iedereen aanraden om dit eens te gaan doen.. ik kom zeker terug..

Toffe ervaring, goeie service, komen zeker een keer terug.

Hele leuk ervaring. Goeie mensen met veel kennis. Al onze vragen zijn beantwoord en we hebben veel geleerd. Mooie roofvogels en uilen gezien, op de hand gehouden en mee gevlogen.

Leerzaam

Leuke dag nog wel wat meer theorie over de vogels bij vond ik zeer interessant dat knoppen leggen was niet zo mijn ding de rest prima geregeld

Over Birds@Work

WELKOM BIJ DE VALKERIJ MANEGE Kom oog in oog met roofvogels en uilen. Tijdens onze roofvogel workshops maakt u kennis met alle facetten van de valkerij. Vroeger was de kunst der valkerij voorbehouden aan de adel, vandaag mag iedereen met roofvogels en uilen vliegen. Tijdens onze workshops leren we u de omgang met de basis principes van de valkerij en geven we u een voorproefje van de intense emotie van het valkenier zijn. Natuurlijk kan iedereen vanaf ongeveer 12 jaar meedoen aan onze roofvogel workshops. *passie, liefde en geduld is de filosofie van de valkeniers op de Valkerij Manege *door onze kennis en ervaring zijn we in staat om zelfs de moeilijkste roofvogels te trainen *uw veiligheid, plezier en een onvergetelijke ervaring staan bij ons voorop *Birds@Work is de grootste valkerij organisatie in de Benelux met ruim 260 roofvogels en uilen *op de Valkerij Manege werken erkende valkeniers