Hele gave workshop van 4 uur : de proeverij op de roofvogel valkerij in Berkel en Rodenrijs is zeker een aanrader en de moeite waard! Gegeven door zeer gedreven medewerkers, Lars en de anderen met liefde voor de dieren en hun gewoontes. Prachtige dieren gezien en veel geleerd over hun gedrag, waar ze vandaag komen en hoe het ze vergaat in de boerderij. Het kunnen ervaren hoe het is om ze op je arm te houden is in 1 woord super gaaf.

Fantastische ervaring!

Wat hebben wij een geweldige avond gehad met de Uilen Workshop! Prachtige dieren en wij werden goed geïnformeerd en verzorgd door de medewerkers. Ik zou dit iedereen aanraden.

Super gaaf en geweldig@!

Vriendelijke en deskundige mensen, Staan voor hun vogels En voor de mensen, niets is hun te veel om het goed over te brengen en uit te leggen. Geweldige ervaring!

Speciale belevenis

Het was een gezellige en bijzondere avond. Werden leuke feiten gedeeld, er was genoeg tijd voor iedereen om met de uilen in "contact" te komen. Begeleiding was enthousiast! Bedankt voor de leuke avond!

Geweldige beleving

Hele fijne ervaring met de boerderij Fijne enthousiaste mensen die zich goed inzetten

Fantastische ervaring

Machtig om deze prachtige vogels van dichtbij mee te maken.

Wat een super-leuke ochtend!

Wij waren met het hele gezin (6 volwassenen) en hebben een heerlijke ochtend gehad! Wat veel informatie en ook veel vogels om van heeeeel dichtbij te bekijken. Twee van ons vonden het heel eng, maar ook deze hebben toch meegedaan aan alles. De sfeer, de netheid en aanwezigheid van vrijwilligers en medewerkers met al hun kennis en enthousiasme, maakt dit tot een heel leuk en apart uitje! Wij hebben genoten, alle6! 1 puntje om mee te geven is dat het misschien leuk is mensen iets mee te geven welke vogelsoorten ze op de arm hebben gehad of ze attenderen dit op te schrijven tijdens de workshop. Wij hebben hier niet vooraf over nagedacht en weten nu al een aantal soorten niet meer. Zoveel gezien en gehoord!

Geweldige workshop!

Geweldige workshop met bevlogen medewerkers en vrijwilligers. Zelfs bij de Vliegensvlug workshop wordt er uitgebreid de tijd genomen. In 2,5 uur leer over en zie je onwijs veel roofvogels en uilen.

Ervaring om nooit te vergeten

Een leuke dag met veel verschillende vogels waarbij we een tiental vogels hebben mogen vasthouden en van en naar onze handen zijn gevlogen. We hebben hierbij veel geleerd op een leuke en interactieve manier. In onze groep was een meisje van 11 die ook het naar haar zin leek te hebben. Ook een aanrader voor kinderen dus

Fijn team. Goede uitleg. Een unieke ervaring.

Was geweldig

Een dag vol geweldige ervaringen. Tot ziens bij de volgende workshop. Groetjes

Geweldige ervaring

Als cadeau voor mijn vriend de workshop gegeven. Het was het dubbel en dwars waard, super gave ervaring!

Avontuur!

Wat een enthousiaste valkeniers en wat een interessante verhalen en kennis die ze gedeeld hebben maar allerbelangrijkste; wat een prachtige UILEN hebben we ontmoet!

Het was een geweldigde ervaring

Het weer zat ons lekker mee om met een aantal vogels buiten te vliegen, maar ook leuk en leerzaam was de introductie van 1 van de medewerkers. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Fantastische ervaring!

Ik vond het zo leuk. Er wordt ruim de tijd voor alles genomen. Eerst het op de arm hebben van een uil of een roofvogel. En daarna het vliegen. Top!

Unieke ervaring

Onzettend leuke en leerzame avond waarbij je kennis maakt met verschillende uilensoorten. Het contact met de dieren is bijzonder, de begeleiding vriendelijk, en brengen de uitleg en weetjes op een leuke manier.

Leerzaam. Grappig uitgelegd. Goed geregeld.

Prima geregeld. Coronaproof een leuke avond gehad. Goed verlopen. Leuk verteld.

Een unieke ervaring

Een geweldige avond. De introductie werd door een enthousiaste jonge man gegeven. Veel interessante weetjes werden er over de uilen verteld en dat met een leuke dosis humor. Ook de overige valkeniers ondersteunden de avond heel goed. De uilen zelf op de hand houden was een unieke ervaring. Het zelf vliegen met de uilen was ook geweldig! De tijd vloog voorbij! Een echte aanrader!

Het was een super euke ervaring

het was erg gevarieerd en je werd goed en ontspannen begeleid. De begeleiders hadden er voelbaar plezier in. Ook was het zeer leerzaam en kon je van alles vragen.

Ontzettend Tof

Kom het zelf ervaren. Vriendelijk, Vakkundig personeel. De dieren zien er super goed uit. Verder nemen ze de tijd en kunnen ze echt alle vragen beantwoorden die je stelt over de vogels.

Heel gaaf!

Hele mooie ervaring. Goede uitleg over de vogels. Met volle teugen genoten!

Ondanks de Corona een hele leuke workshop!

Aanrader! Leuke workshop met aardig, geduldig en duidelijk personeel.

Ook voor kijker erg leuk , had het als kado gegeven , maar diegene vondt het een hele ervaring Alle tijd

Spannend

Erg leuk om mee te maken. Bijzonder om die kleine en grote dieren in de ogen te kijken. Want wat zijn ze enorm groot! Alleen stoorde ik me aan de kijkers. Het voelde als niet eerlijk, als Ongelijkwaardig dat zij erbij waren.

geweldig!

Het was een hele geweldige ervaring! Je merkte dat voor iedere aanwezige er een enorme liefde was voor de vogels. ook dat ze beest zijn en beest mogen zijn, luisteren wanneer ze willen landen waar ze willen maar dat je toch geniet! Straffen kan niet, alleen belonen werd er nog duidelijk gezegd! Je ziet ze van dichtbij, ervaart ze zoals ze zijn. In de natuur, het jacht instinct, het gewicht, de beweegbaarheid, het zicht. Het halve puntje eraf is eigenlijk alleen omdat we te weinig hebben meegekregen van het verhaal over de vogels. En dit was zonde, want we hadden het idee dat er echt goede informatie werd gegeven. We stonden aan de andere zijde van het veld en de wind stond de andere richting op. Kunnen ze zelf niet eens iets aan doen. Wellicht een 2e box aanschaffen. Tot de volgende keer!