Selecteer het aantal sterren voor de totale score

Persoonlijke gegevens

Over Birds@Work

WELKOM BIJ DE VALKERIJ MANEGE Kom oog in oog met roofvogels en uilen. Tijdens onze roofvogel workshops maakt u kennis met alle facetten van de valkerij. Vroeger was de kunst der valkerij voorbehouden aan de adel, vandaag mag iedereen met roofvogels en uilen vliegen. Tijdens onze workshops leren we u de omgang met de basis principes van de valkerij en geven we u een voorproefje van de intense emotie van het valkenier zijn. Natuurlijk kan iedereen vanaf ongeveer 12 jaar meedoen aan onze roofvogel workshops. *passie, liefde en geduld is de filosofie van de valkeniers op de Valkerij Manege *door onze kennis en ervaring zijn we in staat om zelfs de moeilijkste roofvogels te trainen *uw veiligheid, plezier en een onvergetelijke ervaring staan bij ons voorop *Birds@Work is de grootste valkerij organisatie in de Benelux met ruim 260 roofvogels en uilen *op de Valkerij Manege werken erkende valkeniers